Forum » Na cesti » Nov avto do 33.000
Nov avto do 33.000
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
Proti traktorjem je marsikaj neslišno
Ja itak, ampak ni ga lepsga kot direktni mehanski audio feedback in seveda vizualni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Proti traktorjem je marsikaj neslišno
Ja itak, ampak ni ga lepsga kot direktni mehanski audio feedback in seveda vizualni.
Zate.
Life is as complicated as we make it...
matobeli ::
Gregor P ::
Sam tudi traktorji znajo biti krepko preko 33k in smo spet na začetku
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
m0LN4r ::
Proti traktorjem je marsikaj neslišno
Ja itak, ampak ni ga lepsga kot direktni mehanski audio feedback in seveda vizualni.
Zate.
Pa za marsikoga baje, tudi dojencke umirja in takoj zaspijo.
Ce pa slisis izkljucno samo kotalni hrup gum pa se nek sinteticno cviljenje tuljave v ozadju to pa zna bit naporno ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
River0123 ::
Pa nič me pogrešaš neke vznemirljivosti?
Ne sicer da je slabo, ampak novi avto so tolk brezvezni, vsedeš se notr, nažgeš tempomat in navigacijo, odkruzaš tistih nekaj sto kilometrov, bam, si na cilju.
EV ponuja spet malo več segmentov v vožnjo, moraš načrtovat pot, moraš tehtati med hitrostjo potovanja in časom za polnjenje...
Sej vem da smo to hoteli, da avto služijo nam in ne obratno, sam obenem je pa vožnja postala brezveze.
Zame je vznemirljivost iti na potovanje, pa se zjutraj pri zajtrku spontano odločiti, ali bom cel dan na plaži pil koktejle, ali pa se ta dan sploh ne grem kopat in si grem raje ogledovati znamenitosti mesta. :)
Rok Woot ::
Zanimivo je edin, da na konja greš komot pijan, pa te sam domov pripelje, boljša navigacija kot Tesla.
Jaz se ne morem odločit med Teslo in notranjim izgorevanjem. Pri Tesli me moti, da nima fizičnih stikal, notranja kvaliteta je polom (če recimo primerjam z Audijem), teža, majhen domet (sploh če je vroče/mraz in ga goniš). Težji je avto, bolj je nevaren, razen v primeru ko je težji od sosedovega. Pa to, da ima pri maks hitrosti polom od dometa, argument je pa, da je omejitev 130 ne pije vode, zakaj pa grejo potem hitreje? Pač naj me okara nekdo, ki zadnjih 10 let ni prekoračil omejitve hitrosti.
Všeč mi pa je izredno nizka cena, glede na zmogljivost, asistenca pri vožnji je napram drugim super.
Vse zgoraj omenjeno je pač na trenutno stanje avtomobilov. Drugače je še pomanjkljivosti pri vseh, recimo ne spreminjajo medosne razdalje med mestom in avtocesto itd ...
Pretiravaš. Dobro fizična stikala je stvar osebnega okusa, nekaterim je všeč, enim pač ni, tu nimamo kaj. Kvaliteta dandanes iz Berlinske in Shanghaiske tovarne je dobra. Teža Tesle 3 je ista kot pa pri primerljivem bencinskem BMW M3ju, domet je 400 do 500 km v praksi, kar je več kot dovolj za 99 % dni za 99 % uporabnikov (tisti 1 % dni, torej 3 do 4 dneve na leto ko prevoziš več kot je domet v avtomobila v enem dnevu pa pač 20 minut postanka na hitri DC polnilnici, po 3 urah vožnje ko baterijo sprazniš si tako ali tako že utrujen, lačen ali te tišči scat, tako da 20 minut počitka prav pride in ga naredijo tudi vsi vozniki naftnih avtov. Dometa je izmerjeno 450 km pri 120 km/h, 400 km pri 130 km/h, ter še vedno lepih 315 km pri 150 km/h.
Kako so stvar osebnega okusa? Zakaj imajo vsi high end hi-fi-ji velik knof za volume? Pomojem če narediš raziskavo, bi bil velik procent za knof.
In to, da kakrkoli spremeniš moraš glavo domakniti od ceste. Števci so z namenom na takem mestu. Pri tesli pa jih sploh ni, še HUD displaya nima?
Pa sedeži so polom. Kaj je to neko vegansko usnje, mislim bruh. Dobr so proti usnju, zakaj pa ni volna? Ali pa vsaj kvalitetno umetno usnje ...
Kot so že ostali odgovorili, glede dometa, ja če voziš ko po jajcih. Pa recimo, da se samo enkrat na leto zapelješ do Španije pa pol še mal v Paris London, totalen stres. Lahko pa recimo rentaš avto, za tako potovanje. Koliko je pa domet pri 200 pa ne piše. In če je odogovor, koliko so omejitve, zakaj pol sploh gre toliko? Koliko je domet po mestu, če daš gas vsakič do podna? Pa to me res zanim, a tesla sploh zdrži, če jo skoz goniš, ko vsi jih vozjo ko po jajcih. Mislim fizično, 3s do 100, če to goniš čez ovink so sile blazne.
Sam sploh nisem toliko proti, samo zdi se mi nek budget avto. Pa nič narobe s tem. Všeč mi je kje ima težišče, poraba, tišina, kljuke.
Pithlit ::
In to, da kakrkoli spremeniš moraš glavo domakniti od ceste. Števci so z namenom na takem mestu. Pri tesli pa jih sploh ni, še HUD displaya nima?
To pa res ne igra neke vloge. Ni Tesla edini avto ki ti ne tlači števcev direkt pred nos... Čist fajn je da ne gledaš skoz nanje. Če imaš kolikor toliko filinga pol veš kolk hitro voziš.
Pri samovozečih so pa števci povsem odveč. Raj prostor za kaj drugega porabiš.
Life is as complicated as we make it...
Miki N ::
Dobro ampak zakaj ne bi imel kakega števca pred sabo? Zakaj ne - kaj boš pa porabil tisti prostor. Če bi saj še imeli pepelnike v avtih, bi lahko ga tam dal. Meni se zdi da je to odstranjevanje števcev izpred voznika čisto "iz inata", kao dizajn pa to ... pa verjetno je malo šparanja vmes (čeprav WTF).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Mato989 ::
In to, da kakrkoli spremeniš moraš glavo domakniti od ceste. Števci so z namenom na takem mestu. Pri tesli pa jih sploh ni, še HUD displaya nima?
To pa res ne igra neke vloge. Ni Tesla edini avto ki ti ne tlači števcev direkt pred nos... Čist fajn je da ne gledaš skoz nanje. Če imaš kolikor toliko filinga pol veš kolk hitro voziš.
Pri samovozečih so pa števci povsem odveč. Raj prostor za kaj drugega porabiš.
Najboljše da še skinemo vetrobransko in ga zagradimo, ker ni dobro da na cesto skoz gledaš... WTF
ŠTEVEC JE OSNOVA... da veš kolikor se pelješ... če misliš da si tako dober da imaš občutek mi na 1 decimalko hitrost povej ko se voziš.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Pithlit ::
Dobro ampak zakaj ne bi imel kakega števca pred sabo? Zakaj ne - kaj boš pa porabil tisti prostor. Če bi saj še imeli pepelnike v avtih, bi lahko ga tam dal. Meni se zdi da je to odstranjevanje števcev izpred voznika čisto "iz inata", kao dizajn pa to ... pa verjetno je malo šparanja vmes (čeprav WTF).
Ne vem no, ampak jaz marsikaj fuknem v tisto odlagalno polico pred nosom. Ključe, zvezke, telefon, pa take malenkosti... sploh kar za šiht rabim. Čist kul je.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
m0LN4r ::
In to, da kakrkoli spremeniš moraš glavo domakniti od ceste. Števci so z namenom na takem mestu. Pri tesli pa jih sploh ni, še HUD displaya nima?
To pa res ne igra neke vloge. Ni Tesla edini avto ki ti ne tlači števcev direkt pred nos... Čist fajn je da ne gledaš skoz nanje. Če imaš kolikor toliko filinga pol veš kolk hitro voziš.
Pri samovozečih so pa števci povsem odveč. Raj prostor za kaj drugega porabiš.
Torej, ce ze gledas, si ti mnenja da je boljse gledati skrajno desno dol med voznjo, kot pa samo mickeno v periferiji dol?
Vprasanje ni zakaj bi, ampak zakaj eno in ne drugo.
Jaz sem vozil teslo in me je skos jebalo gledat na desno med voznjo ce sem hotel kaj prestavit.
Na "dinozavru" pa to delas biljoke slepo s tipkami, ker tocno ves, to pritisnem to se zgodi, brez tega da moram videt na displayu in se jebat skozi menije.
Stevec ne gledas nonstop, ampak je vseeno lazje ce je znotraj vidnega kota, kot pa na nekje cist desno na cudnem mestu.
Imas avte tako z displayem na sredini in pred volanom. Prakticno ugotovis, da med voznjo tistega desno sploh ne pogledas, ker imas vse osnovne pred sabo in ne rabis glave obracat, v bistvu niti oci, ker so znotraj vidnega polja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
Miki N ::
Dobro ampak zakaj ne bi imel kakega števca pred sabo? Zakaj ne - kaj boš pa porabil tisti prostor. Če bi saj še imeli pepelnike v avtih, bi lahko ga tam dal. Meni se zdi da je to odstranjevanje števcev izpred voznika čisto "iz inata", kao dizajn pa to ... pa verjetno je malo šparanja vmes (čeprav WTF).
Ne vem no, ampak jaz marsikaj fuknem v tisto odlagalno polico pred nosom. Ključe, zvezke, telefon, pa take malenkosti... sploh kar za šiht rabim. Čist kul je.
Ah daj no Pitlitka - ključe in robo na poličke na armaturki - pred ali zraven odlagajo stare mame! Sej to že pri miru ne more biti pri neki dinamični vožnji. Saj pravim, notranjost Tesl je gej pa pika , change my mind!
Moe_Lester ::
Tole:
https://shifterninja.com/collections/te...
Pa tole:
https://www.greendrive-accessories.com/...
In še tole:
https://www.teslarati.com/tesla-model-3...
Pri Toyoti so očitno videli tole in rekli "hold my beer"
Toyota is toying with an EV prototype that mimics driving a manual transmission, complete with a stick shift that doesn’t do anything and fake engine noises.
https://www.theverge.com/2023/6/15/2376...
m0LN4r ::
Ne boste verjeli ampak tudi Tesla ima "active info display" v S plaidu isto kot Polo 2017.
Tu pa se potem oskubljena Dacia za primerjavo:
Ampak ja otroku kupis dandanes tablico.
Tudi Hyundai bo imel Shift Padelse v prihajajocih elektricarjih s "sportnim" znacajem.
Tu pa se potem oskubljena Dacia za primerjavo:
Ampak ja otroku kupis dandanes tablico.
Moe_Lester je izjavil:
Tole:
https://shifterninja.com/collections/te...
Pa tole:
https://www.greendrive-accessories.com/...
In še tole:
https://www.teslarati.com/tesla-model-3...
Pri Toyoti so očitno videli tole in rekli "hold my beer"
Toyota is toying with an EV prototype that mimics driving a manual transmission, complete with a stick shift that doesn’t do anything and fake engine noises.
https://www.theverge.com/2023/6/15/2376...
Tudi Hyundai bo imel Shift Padelse v prihajajocih elektricarjih s "sportnim" znacajem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
Tesla je mislila da bodo otroc srečni s tablico, ampak ne, dons otroc rabijo še nastavljiv stol, volan, šifter, zvočnike, pedala, rgb,...
Prihodnost je definitivno končno spet zanimiva.
Prihodnost je definitivno končno spet zanimiva.
Pithlit ::
Dobro ampak zakaj ne bi imel kakega števca pred sabo? Zakaj ne - kaj boš pa porabil tisti prostor. Če bi saj še imeli pepelnike v avtih, bi lahko ga tam dal. Meni se zdi da je to odstranjevanje števcev izpred voznika čisto "iz inata", kao dizajn pa to ... pa verjetno je malo šparanja vmes (čeprav WTF).
Ne vem no, ampak jaz marsikaj fuknem v tisto odlagalno polico pred nosom. Ključe, zvezke, telefon, pa take malenkosti... sploh kar za šiht rabim. Čist kul je.
Ah daj no Pitlitka - ključe in robo na poličke na armaturki - pred ali zraven odlagajo stare mame! Sej to že pri miru ne more biti pri neki dinamični vožnji. Saj pravim, notranjost Tesl je gej pa pika , change my mind!
Kdo pa pravi da nisem stara mama? Drugače pa tja odlagam stvari ki jih rabim ven pa not tlačit na mojih 3km dolgih šihtovskih turah. Ko ovinke 'polagam' čez Predel so te poličke valda prazne.
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
Pa ko bremzaš najbrž tudi
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Pithlit ::
In to, da kakrkoli spremeniš moraš glavo domakniti od ceste. Števci so z namenom na takem mestu. Pri tesli pa jih sploh ni, še HUD displaya nima?
To pa res ne igra neke vloge. Ni Tesla edini avto ki ti ne tlači števcev direkt pred nos... Čist fajn je da ne gledaš skoz nanje. Če imaš kolikor toliko filinga pol veš kolk hitro voziš.
Pri samovozečih so pa števci povsem odveč. Raj prostor za kaj drugega porabiš.
Torej, ce ze gledas, si ti mnenja da je boljse gledati skrajno desno dol med voznjo, kot pa samo mickeno v periferiji dol?
Vprasanje ni zakaj bi, ampak zakaj eno in ne drugo.
Jaz sem vozil teslo in me je skos jebalo gledat na desno med voznjo ce sem hotel kaj prestavit.
Na "dinozavru" pa to delas biljoke slepo s tipkami, ker tocno ves, to pritisnem to se zgodi, brez tega da moram videt na displayu in se jebat skozi menije.
Stevec ne gledas nonstop, ampak je vseeno lazje ce je znotraj vidnega kota, kot pa na nekje cist desno na cudnem mestu.
Imas avte tako z displayem na sredini in pred volanom. Prakticno ugotovis, da med voznjo tistega desno sploh ne pogledas, ker imas vse osnovne pred sabo in ne rabis glave obracat, v bistvu niti oci, ker so znotraj vidnega polja.
Govorim o števcih. Ne o knofih. Je res tolk težko prebrat brez fanboyevsko živce izgubit? Kot drugo pa tist teslin display ni nič bolj "skrajno desno dol" kot moji analogni števci v ypsilonu. Ne bit inžinirček.
Se absolutno strinjam da so knofih boljša rešitev za radio in klimo (vsaj). Taktilni občutek pa muscle memory pač delata svoje. Voice command tud ni napačne stvar dokler je človek sam.
Pa ko bremzaš najbrž tudi
Sam dol. Dobr da znam ploščice sama menjat...
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Valezij ::
In to, da kakrkoli spremeniš moraš glavo domakniti od ceste. Števci so z namenom na takem mestu. Pri tesli pa jih sploh ni, še HUD displaya nima?
To pa res ne igra neke vloge. Ni Tesla edini avto ki ti ne tlači števcev direkt pred nos... Čist fajn je da ne gledaš skoz nanje. Če imaš kolikor toliko filinga pol veš kolk hitro voziš.
Pri samovozečih so pa števci povsem odveč. Raj prostor za kaj drugega porabiš.
Torej, ce ze gledas, si ti mnenja da je boljse gledati skrajno desno dol med voznjo, kot pa samo mickeno v periferiji dol?
Vprasanje ni zakaj bi, ampak zakaj eno in ne drugo.
Jaz sem vozil teslo in me je skos jebalo gledat na desno med voznjo ce sem hotel kaj prestavit.
Na "dinozavru" pa to delas biljoke slepo s tipkami, ker tocno ves, to pritisnem to se zgodi, brez tega da moram videt na displayu in se jebat skozi menije.
Stevec ne gledas nonstop, ampak je vseeno lazje ce je znotraj vidnega kota, kot pa na nekje cist desno na cudnem mestu.
Imas avte tako z displayem na sredini in pred volanom. Prakticno ugotovis, da med voznjo tistega desno sploh ne pogledas, ker imas vse osnovne pred sabo in ne rabis glave obracat, v bistvu niti oci, ker so znotraj vidnega polja.
Govorim o števcih. Ne o knofih. Je res tolk težko prebrat brez fanboyevsko živce izgubit? Kot drugo pa tist teslin display ni nič bolj "skrajno desno dol" kot moji analogni števci v ypsilonu. Ne bit inžinirček.
Se absolutno strinjam da so knofih boljša rešitev za radio in klimo (vsaj). Taktilni občutek pa muscle memory pač delata svoje. Voice command tud ni napačne stvar dokler je človek sam.
Pa ko bremzaš najbrž tudi
Sam dol. Dobr da znam ploščice sama menjat...
Jaz za razliko od njega znam properly argumentirat stvari, v preteklosti sem se odeleževal državnih tekmovanj iz debatiranja. M0LN4r je velik fanboy vsega kar diši po bencinu, pa četudi je 10x slabše. Neverjetno kaj navajenost na zvok povzroči nekaterim..kot da bi jim nekako "pohekala možgane" in jim preprečila sposobnost razumevanja osnovnih konceptov. Ampak lej, vemo v katero smer stvari gredo z svetlobno hitrostjo in dejstvo je da bo tudi on slej ko prej vozu elekrični avto, pa četudi tega zdele še ne ve. ;)
Proti traktorjem je marsikaj neslišno
Ja itak, ampak ni ga lepsga kot direktni mehanski audio feedback in seveda vizualni.
Evo, točno o tem govorim. Petrolhead da ni večjega. Njegov "modus operandi" je simpl, zanemari vse prednosti EVjev, za 100 krat potenciara slabosti, če jih pa ne najde, jih pa ustvari (si jih zmisli). Nimaš kej, še en zaslepljen tič ki zaradi drevesa in zastarelih navad ne vidi gozda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Valezij ()
WizzardOfOZ ::
Gumb za štelanje ventilacije mora biti. Če tega ni, je avto neuporaben. Med vožnjo ne bom iskal po menujih da bom našel kje se naštela več ali manj pihanja iz ventilacije. Pa za zvok mora tudi biti gumb ali še bolje tipka na volanu, da se ne stegujem do radia.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Cveto ::
Ne vem, no.
Moj avto ima recimo veliko fizičnih gumbov (za radio, navigacijo, luči itd...), pa opažam, da tega nikoli ne uporabljam.
Recimo klimatizacija: ko sem avto kupil, sem nastavil temperaturo in pritisnil "auto". In to je to. Avto ima po kabini več senzorjev in zna pihati hladneje, kjer je treba, zna pihati bolj, ko je avto res vroč, zna zmanjšati ventilator, ko je v uporabi telefon, zazna slab zrak in vklopi notranje kroženje, ko je potrebno. Morda parkat na leto vklopim gretje ogledal in stekel in to je to.
Podobno z Audio sistemom. Glasnost in izbiranje pesmi na volanu, ostalo na displeju. Tipke na sredinski konzoli niso praktično nikoli v uporabi. Naprej: brisalci: vklopil avtomatiko in je to to. Podobno luči, avtomatika vklaplja in izklaplja, ter daje dolge in kratke luči.
Res rabi se komande na volanu, za radio in tempomat ter prestave.
Moj avto ima recimo veliko fizičnih gumbov (za radio, navigacijo, luči itd...), pa opažam, da tega nikoli ne uporabljam.
Recimo klimatizacija: ko sem avto kupil, sem nastavil temperaturo in pritisnil "auto". In to je to. Avto ima po kabini več senzorjev in zna pihati hladneje, kjer je treba, zna pihati bolj, ko je avto res vroč, zna zmanjšati ventilator, ko je v uporabi telefon, zazna slab zrak in vklopi notranje kroženje, ko je potrebno. Morda parkat na leto vklopim gretje ogledal in stekel in to je to.
Podobno z Audio sistemom. Glasnost in izbiranje pesmi na volanu, ostalo na displeju. Tipke na sredinski konzoli niso praktično nikoli v uporabi. Naprej: brisalci: vklopil avtomatiko in je to to. Podobno luči, avtomatika vklaplja in izklaplja, ter daje dolge in kratke luči.
Res rabi se komande na volanu, za radio in tempomat ter prestave.
Gregor P ::
Jaz pa uporabljam izven volana vedno vsaj tri fizične gumbe ok tehnično gledano 4 zaradi žmigavcev, poleg njih še klima in radio. Potem so pa tu še ti na volanu, te pa uporabljam dnevno ves čas, predvsem zaradi različnih nastavitev med vožnjo. Manj uporabljani, a ko jih so nujni, gumb za štiri žmigavce in pa zaprtje dohoda zunanjega zraka. So mi pa všeč še fizični gumbi, ki se uporabljajo pri Android auto/Car play, da recimo takoj preklopiš na zemljevid ipd.
Skratka sam menim, da so fizični gumbi za nekaj razredov bolj intuitivno uporabni in priročni od tablic, predvsem pa bolj varni za uporabo med vožnjo v prometu.
Skratka sam menim, da so fizični gumbi za nekaj razredov bolj intuitivno uporabni in priročni od tablic, predvsem pa bolj varni za uporabo med vožnjo v prometu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
a_borlak ::
Vozil sem že kar nekaj Tesel in edini problem sem imel prvič, ko nisem vedel, da lahko brisalce vklopim s pritiskom na gumb, ki je na smerokazih. Vse ostalo avtomatika, ki 99,9% deluje dobro. oziroma bom tako povedal, raje Teslin režim glede gumbov kot VWjev, kjer je porazen. Aha, in še slabše kot gumbi so neodziven infotainment, tam ti tudi gumbi ne pomagajo.
Gregor P ::
Eni pač gledate Netflix serije na veliki tablici medtem ko čakate, da se avto napolni, ostali ga pa vozimo med tem časom in res ne moremo gledati še serij med vožnjo ali igrati igrice
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Moe_Lester ::
Eni pač gledate Netflix serije na veliki tablici medtem ko čakate, da se avto napolni, ostali ga pa vozimo med tem časom in res ne moremo gledati še serij med vožnjo ali igrati igrice 8-)
Enim se avto polni doma pred hišo med tem, ko se nekateri gužvajo na Petrolu in vohajo smrdljive hlape.
Mato989 ::
Ne vem, no.
Moj avto ima recimo veliko fizičnih gumbov (za radio, navigacijo, luči itd...), pa opažam, da tega nikoli ne uporabljam.
Recimo klimatizacija: ko sem avto kupil, sem nastavil temperaturo in pritisnil "auto". In to je to. Avto ima po kabini več senzorjev in zna pihati hladneje, kjer je treba, zna pihati bolj, ko je avto res vroč, zna zmanjšati ventilator, ko je v uporabi telefon, zazna slab zrak in vklopi notranje kroženje, ko je potrebno. Morda parkat na leto vklopim gretje ogledal in stekel in to je to.
Podobno z Audio sistemom. Glasnost in izbiranje pesmi na volanu, ostalo na displeju. Tipke na sredinski konzoli niso praktično nikoli v uporabi. Naprej: brisalci: vklopil avtomatiko in je to to. Podobno luči, avtomatika vklaplja in izklaplja, ter daje dolge in kratke luči.
Res rabi se komande na volanu, za radio in tempomat ter prestave.
To je zato ker ste nesposobni... jaz nimam rad auto klime itd... rad kr naštelam, moji paše tako, meni drugače... itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gregor P ::
Moe_Lester je izjavil:
Eni pač gledate Netflix serije na veliki tablici medtem ko čakate, da se avto napolni, ostali ga pa vozimo med tem časom in res ne moremo gledati še serij med vožnjo ali igrati igrice 8-)
Enim se avto polni doma pred hišo med tem, ko se nekateri gužvajo na Petrolu in vohajo smrdljive hlape.
... a vendar je čas denar. Izgubljenega časa na polnilnicah vam noben ne bo nikoli več povrnil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Pithlit ::
Moe_Lester je izjavil:
Eni pač gledate Netflix serije na veliki tablici medtem ko čakate, da se avto napolni, ostali ga pa vozimo med tem časom in res ne moremo gledati še serij med vožnjo ali igrati igrice 8-)
Enim se avto polni doma pred hišo med tem, ko se nekateri gužvajo na Petrolu in vohajo smrdljive hlape.
... a vendar je čas denar. Izgubljenega časa na polnilnicah vam noben ne bo nikoli več povrnil.
Saj je napisal da se polni doma.
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
... razen ko se ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
m0LN4r ::
Ne vem, no.
Moj avto ima recimo veliko fizičnih gumbov (za radio, navigacijo, luči itd...), pa opažam, da tega nikoli ne uporabljam.
Recimo klimatizacija: ko sem avto kupil, sem nastavil temperaturo in pritisnil "auto". In to je to. Avto ima po kabini več senzorjev in zna pihati hladneje, kjer je treba, zna pihati bolj, ko je avto res vroč, zna zmanjšati ventilator, ko je v uporabi telefon, zazna slab zrak in vklopi notranje kroženje, ko je potrebno. Morda parkat na leto vklopim gretje ogledal in stekel in to je to.
Podobno z Audio sistemom. Glasnost in izbiranje pesmi na volanu, ostalo na displeju. Tipke na sredinski konzoli niso praktično nikoli v uporabi. Naprej: brisalci: vklopil avtomatiko in je to to. Podobno luči, avtomatika vklaplja in izklaplja, ter daje dolge in kratke luči.
Res rabi se komande na volanu, za radio in tempomat ter prestave.
Jaz imam poleti vsaj 3 stopinje vec nastavljeno in omejim moc pihanja.
Itak da si temperaturo pa to prilagajas. Ko pa imam dojencka v avtu pa nocem glih da na polno puha v njega 17 stopinj anede.
Pozim pa je ene 20 maks.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Moe_Lester ::
Mato989 ::
Moe_Lester je izjavil:
... razen ko se ne.
Ti bom drugače napisal. Jaz z EVjem preživim bistveno manj časa na polnilnicah kot z dizlom ob približno isti kilometrini.
Kako, če jaz z ICEjem preživim 0 sek na polnilnicah za EVje, kako lahko ti manj?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
PacificBlue ::
Se niso izumili polnenja EVjev med voznjo iz ceste? Men bi bilo pa kul, če bi se vrnili tisti trakovi, ki so vcasih viseli iz zadnjega dela avtomobilov:>
I’m out.
:3
:3
Moe_Lester ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 249305 (10948) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128214 (88279) | D3m |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23713 (21596) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33233 (29764) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24303 (22340) | bluefish |