» »

BMW M340d vs i4

BMW M340d vs i4

1
2
3 4

TheBlueOne ::

To je pri nasih 30kkm v petih letih za gorivo, 12750EUR, kar se dalec ni razlika v nakupni ceni. In se porabo imamo nizjo, kakor je tudi vsaj trenutno nizja cena goriva. Kjer lahko odstejem najmanj osmino, ce bi ves cas polnil doma in pridem na razliko za energent na 11156EUR.

jatode je izjavil:


FAIL v dojemanju! Seveda ne, to kar si napisal nima nobenega smisla. Pri večji hitrosti je "davek" zaradi ogrevanja kabine proporcionalno manjši kot pri nižji hitrosti. Konkretno za ogrevanje kabine rabiš 1 kW pri Tesli 2021. Če voziš mestno vožnjo z porabo 10 kWh je to lahko 10 % energije za ogrevanje kabine, če pa voziš 150 km/h kjer je poraba 23,5 kWh pa tistih 1 kW za ogrevanje kabine znaša samo še 4 %.


Ogrevanje je v primerjavi s premikanje dvotonskega vozila zanemarljivo. Ali morda ni? Upor po drugi strani pa se veca radikalno in je primarni faktor pri porabi. To kazejo tudi tvoje stevilke hitrosti in dosega.

To naj bi bilo za Tesle

Zgodovina sprememb…

jatode ::

ginekk je izjavil:

Poraba električarja pri udobni hitrosti 160km/h je velika, kupiš če imaš kje za polnit preko noči. Bo moralo preteči še nekaj vode preden bo EV polnilna infrastruktura na ravni polnilniške mreže fosilnih goriv.

Nekdo je omenil ID4. Vendar ID4 ima omejeno končno hitrost na 180km/h.
Ne vem zakaj omejujejo EV, če ne zaradi porabe. Morda zaradi pregrevanja pri rabi okoli maksimuma moči. To je bil problem pri i3 recimo.


Tesla nima omejeno in ima končno hitrost preko 260 km/h za Model 3 P. Polnilnic je že sedaj zadosti da lahko prideš povsod, pa še več jih bo v bližnji prihodnosti.

TheBlueOne je izjavil:

jatode je izjavil:


Ja poglej časovke in trende. Ne bodi presenečen če bo čez 5 let tudi euro 6 dizel v marsikaterem mestu prepovedan, že danes so prepovedani marsikje starejši dizli. Sicer pa saj ni problem samo prepoved, tudi cena vožnje dizla je 8x večja od cene električnega avtomobila na kilometer. Hitre polnilnice so pogoste v vseh državah, poglej in se prepričaj in še več jih bo kmalu (sicer pa je počasna polnilnica lahko tudi vsak gospodinjski štekar, kar najdeš čisto povsod):
https://www.plugshare.com/


Cez pet let se ravno odlicno izide da zvozim dizla. Sedaj je bil ze zelo ugoden. Sem preracunaval in se EV ni niti priblizno izsel. Morda za drug avto ampak so malo predragi, ce ne delajo dosti km.


Morda če voziš kakšno rabljeno dizelsko garo, pa še tam bi se ti rabljen EV precej hitro povrnil. Če gledaš cene novih dizlov in novih električnih so razlike samo nekaj jurjev, kar se ti na račun goriva povrne že v parih letih (ali celo letu če delaš več km). Perguet 5008 dizel stane 30 jurjev, ID4 34 jurjev. Naj si pa vsak preračuna zase.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::

To je pri nasih 30kkm v petih letih za gorivo, 12750EUR, kar se dalec ni razlika v nakupni ceni. In se porabo imamo nizjo, kakor je tudi vsaj trenutno nizja cena goriva. Kjer lahko odstejem najmanj osmino, ce bi ves cas polnil doma in pridem na razliko za energent na 11156EUR.


Seveda je razlika v nakupni ceni. Razlika v nakupni ceni med ID4 in Perguet 5008 dizel je 4 jurje, ti si sam naračunal da bi prihranil več kot 11 jurjev v 5 letih. Naftni avti so se podražil, nimaš kej. Sploh pa zakaj upoštevaš 5 let? Če ga boš prodal po 5 letih boš za električnega dobil precej več kot pa za dizla (vrednost jim pada počasneje), če pa ga boš zvozil upošteval 15 do 20 let. Torej pri 15 letih pride prihranek kar si zračunal krat 3, kar pride 33.000 EUR prihranka.

Ogrevanje je v primerjavi s premikanje dvotonskega vozila zanemarljivo.


Pretty much, pod pogojem da je vgrajena toplotna črpalka. Sploh pri avtocestnih hitrostih. Če je pa klasični grelec lahko ogrevanje kabine pobere precej pri mestni vožnji kjer je poraba za pogon zaradi nizkih hitrosti majhna.

Upor po drugi strani pa se veca radikalno in je primarni faktor pri porabi. To kazejo tudi tvoje stevilke hitrosti in dosega.

Seveda, upor je glavni faktor pri porabi pri višjih hitrostih.

Za Teslo model 3 LR so realne dosegi takšni:
Real Range
City - Mild Weather 710 km
Highway - Mild Weather 465 km
Combined - Mild Weather 570 km
City - Cold Weather 465 km
Highway - Cold Weather 355 km
Combined - Cold Weather 410 km

Vse to je več kot zadosti za več kot 99 % poti pri 99 % ljudi. Za 2x na leto ko greš na dopust kam daleč pa tudi 15 minutni postanek po 5 urah vožnje ni ravno big deal (ravno na WC skočiš ali poješ en snikers kar moraš tudi pri dizlu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:



Seveda je razlika v nakupni ceni. Razlika v nakupni ceni med ID4 in Perguet 5008 dizel je 4 jurje, ti si sam naračunal da bi prihranil več kot 11 jurjev v 5 letih. Sploh pa zakaj upoštevaš 5 let? Če ga boš prodal po 5 letih boš za električnega dobil precej več kot pa za dizla (vrednost jim pada počasneje), če pa ga boš zvozil upošteval 15 do 20 let. Torej pri 15 letih pride prihranek kar si zračunal krat 3, kar pride 34.000 EUR prihranka.

Ogrevanje je v primerjavi s premikanje dvotonskega vozila zanemarljivo.


Pretty much, pod pogojem da je vgrajena toplotna črpalka. Sploh pri avtocestnih hitrostih. Če je pa klasični grelec lahko ogrevanje kabine pobere precej pri mestni vožnji.

Upor po drugi strani pa se veca radikalno in je primarni faktor pri porabi. To kazejo tudi tvoje stevilke hitrosti in dosega.

Seveda, upor je glavni faktor pri porabi pri višjih hitrostih.


Zanimvo, da je v preteklosti podobna absurdna obdobja uporabe predlagal nekdo, ki te menda ni vec. :D

Ko ima avto 200.000km pac imas okvare, mi pa nimamo casa skakati k mehanikom. Zato menjamo pri okoli 200.000km, kar je pri nas ca. pet let uporabe, ker kupimo s ca 40.000km. Ce bi bil nov, bi ga imeli max sest let. Sem pa delal v automotive na podrocju planiranja proizvodnje, kjer sem skoraj memoriziras specifikacije in je zal tako, da ce ti avto b.p. dela pri 200.000km + imas bolj sreco kot pametno odlocitev.

No sedaj ko se zavedas, da je hitrost glavni faktor porabe, bos verjetno lahko potrdil kar sem rarunal. Torej za nas odpadejo ze zato, ker bi ali bili polzi ali pa bili nonstop na polnilnicah. To je ce drzijo stevilke, ki si jih podal o voznji pozimi do 120kmh.

Se pa strinjam, da je ID4 OK deal. Ne vem kako je s primerjavo opreme. Ampak zanimivo, ce se prav spomnem tvoj predhodnih, ki ti je bil zelo podoben, se je med tabo menda razlikoval po tem, da je trdil, da VW nima sans. Morda pa le nisi on.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Zanimvo, da je v preteklosti podobna absurdna obdobja uporabe predlagal nekdo, ki te menda ni vec.


Ne gre za nobena absurdna obdobja uporabe, gre se za to da ne razumeš kaj ti želim povedati. Prav menjaj na 5 let in kupi novega električnega/dizla po 5 letih. Na gorivu boš še zmeraj prihranjeval, pač namesto z starim boš pač prihranjeval z novim. Torej še vedno boš prihranil 33 jurjev v 15 letih (pač enkrat z enim električnim, nato z novim električnim ko ga boš pač menjal vmes). Kapiš? Udarec po denarnici zaradi 5 letne menjave bo pa tudi manjši pri električnemu kot pri dizlu, ker električni zgubljajo manj vrednosti (dobro ohranjajo ceno).

Ko ima avto 200.000km pac imas okvare, mi pa nimamo casa skakati k mehanikom. Zato menjamo pri okoli 200.000km, kar je pri nas ca. pet let uporabe, ker kupimo s ca 40.000km. Ce bi bil nov, bi ga imeli max sest let. Sem pa delal v automotive na podrocju planiranja proizvodnje, kjer sem skoraj memoriziras specifikacije in je zal tako, da ce ti avto b.p. dela pri 200.000km + imas bolj sreco kot pametno odlocitev.


Pri 200.000 km imaš okvare pri dizlu/bencinarju, pri električnem pa ne (mnogo enostavneša zasnova in mnogo manj gibajočih se delov). Torej upoštevaj menjavanje pri dizlu/bencinarju če hočeš, to računico za dizel še dodatno poslabša.

No sedaj ko se zavedas, da je hitrost glavni faktor porabe, bos verjetno lahko potrdil kar sem rarunal. Torej za nas odpadejo ze zato, ker bi ali bili polzi ali pa bili nonstop na polnilnicah. To je ce drzijo stevilke, ki si jih podal o voznji pozimi do 120kmh.


Niti podrazno, 130 km/h je maksimalna dovoljena hitrost na avtocesti (daleč od tega da bi bil polž) in pri tej hitrosti imaš še vedno več kot 300 km dosega pozimi in kar 410 km dosega poleti. Mešana vožnja (avtocesta+mesto) pa je 500 km dosega. Vse to je več kot dovolj za vse vožnje pri večini ljudi (razen ene ali dveh na leto, pri 2x na leto pa tudi 15 minutni postanek za WC in malico po 5 urah vožnje ni noben big deal).

Se pa strinjam, da je ID4 OK deal. Ne vem kako je s primerjavo opreme. Ampak zanimivo, ce se prav spomnem tvoj predhodnih, ki ti je bil zelo podoben, se je med tabo menda razlikoval po tem, da je trdil, da VW nima sans. Morda pa le nisi on.


ID4 je OK deal če ga primarjaš z podobnim dizlom (in si pač navezan na VW, eni pač so navezani nimaš kej), ampak drugače pa je model 3 ali Y še vedno precej boljši deal če gledaš price/performance.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:



Ne gre za nobena absurdna obdobja uporabe, gre se za to da ne razumeš kaj ti želim povedati. Prav menjaj na 5 let in kupi novega električnega/dizla po 5 letih. Na gorivu boš še zmeraj prihranjeval, pač namesto z starim boš pač prihranjeval z novim. Kapiš? Udarec po denarnici zaradi 5 letne menjave bo pa tudi manjši pri električnemu kot pri dizlu, ker električni zgubljajo manj vrednosti (dobro ohranjajo ceno).


Me bolj skrbi kar imata skupnega, kot pa kaj je razlicno. Motor je se skoraj najmanjsi problem. Pac ostale malenkosti.

jatode je izjavil:



Niti podrazno, 130 km/h je maksimalna dovoljena hitrost na avtocesti (daleč od tega da bi bil polž) in pri tej hitrosti imaš še vedno več kot 300 km dosega pozimi in kar 410 km dosega poleti. Vse to je več kot dovolj za vse vožnje pri večini ljudi (razen ene ali dveh na leto, pri 2x na leto pa tudi 15 minutni postanek za WC in malico po 5 urah vožnje ni noben big deal).


Po tvojih kalkulacijah, kjer zopet poenostavljam, ker ni linearno in je tebi v korist.

90kmh --> 468
120kmh --> 333
130kmh --> 288

Jaz vozim praviloma 150, posebej, ce ni guzve. Tako da za take daredevile kot sem jaz potem skoraj sigurno ni EV, se manj pa za OPa, ki upa celo do 160kmh. Tsitih 40EUR si bom pa ze privoscil, ce me kdaj ustavijo. Me pa pri 30.000km letno se niso za tako malo prekoracitev.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

90kmh --> 468
120kmh --> 333
130kmh --> 288


Kar je še vedno več kot zadosti za vožnjo do šihta in nazaj tudi če se voziš iz Maribora v Ljubljano. Daljše ture parkrat na leto pa tudi ne predstavljajo problema, po nekaj urah vožnje pač narediš 20 minutni postanek za WC in malico, glede na to da je zadeva samo nekajkrat na leto ne predstavlja big deal.

Jaz vozim praviloma 150, posebej, ce ni guzve. Tako da za take daredevile kot sem jaz potem skoraj sigurno ni EV, se manj pa za OPa, ki upa celo do 160kmh. Tsitih 40EUR si bom pa ze privoscil, ce me kdaj ustavijo. Me pa pri 30.000km letno se niso za tako malo prekoracitev.


Očitno ne veš da z vožnjo 150 km/h namesto 130 km/h ne prihraniš skoraj nič časa (probaj enkrat pa boš videl), ker tudi če voziš 150 km/h po števcu bi teoretično lahko pri 1 uri dolgi vožnji prihranil 9 minut, v praksi pa prihraniš še 5 minut ne.

hojnikb ::

5m na dan je skoraj en dan prihranjen v celem letu ;)
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

jatode ::

Sicer pa pri 150 km/h vožnji po števcu ima Tesla še vedno 358 km dosega.
https://nextmove.de/beitrag/autobahn-te...

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:


Očitno ne veš da z vožnjo 150 km/h namesto 130 km/h ne prihraniš skoraj nič časa (probaj enkrat pa boš videl), ker tudi če voziš 150 km/h po števcu bi teoretično lahko pri 1 uri dolgi vožnji prihranil 9 minut, v praksi pa prihraniš še 5 minut ne.


Ni zaradi casa. Kamot je, skoraj nihce te ne prehiteva, ker vecina se vozi cez palec med 140 in 150kmh. Pri 130 moras dosti vec manevrirati. Ce bi vsi vozili 130, potem bi tudi jaz, dokler pa je, kakor je, pa 150.

jatode ::

hojnikb je izjavil:

5m na dan je skoraj en dan prihranjen v celem letu ;)


Dobro en dan, naj ti bo. V enem dnevu povprečen Slovenec zasluži 50 EUR (100 EUR če imaš 2x večjo plačo od povprečne), na gorivu pa prihraniš 1000 EUR pri povprečni kilometrini, ter 3000 EUR pri 40k na leto tako kot avtor teme. Torej overal prihranek je še vedno 950 do 2950 EUR po odštetem enem dnevu zaradi časa. Da ne govorimo o tem da pri višji hitrosti se eksponetno veča verjetnost za smrtni izid nesreče in tudi sama verjetnost nesreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

Lahko pa za tankanje potem racunas nic casa. :D

jatode ::

TheBlueOne je izjavil:

jatode je izjavil:


Očitno ne veš da z vožnjo 150 km/h namesto 130 km/h ne prihraniš skoraj nič časa (probaj enkrat pa boš videl), ker tudi če voziš 150 km/h po števcu bi teoretično lahko pri 1 uri dolgi vožnji prihranil 9 minut, v praksi pa prihraniš še 5 minut ne.


Ni zaradi casa. Kamot je, skoraj nihce te ne prehiteva, ker vecina se vozi cez palec med 140 in 150kmh. Pri 130 moras dosti vec manevrirati. Ce bi vsi vozili 130, potem bi tudi jaz, dokler pa je, kakor je, pa 150.


Če hočeš voziti 150 km/h, potem nabavi Teslo. 358 km dosega pri 150 km/h po števcu:

https://nextmove.de/beitrag/autobahn-te...

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:

Sicer pa pri 150 km/h vožnji po števcu ima Tesla še vedno 358 km dosega.
https://nextmove.de/beitrag/autobahn-te...


Ce ima pri 120kmh 333? Tvoje stevilke. Jaz potrebujem min, ne maksimum, ko vse stima. Zima je pri nas doooolggaaaa...

Zgodovina sprememb…

jatode ::

TheBlueOne je izjavil:

Lahko pa za tankanje potem racunas nic casa. :D


Ne moreš. Če tankaš 2x na mesec, potem je to 10 minut na mesec, kar je 2 uri na leto. Pri električnem avtu zgubiš na leto samo 1 uro (tankanje porabi samo 15 sekund časa doma v garaži, plus 2 postanka ko greš 2x na leto na dopust kam daleč). Električni avto ti zgubi manj časa.

TheBlueOne je izjavil:

jatode je izjavil:

Sicer pa pri 150 km/h vožnji po števcu ima Tesla še vedno 358 km dosega.
https://nextmove.de/beitrag/autobahn-te...


Ce ima pri 120kmh 333? Tvoje stevilke. Jaz potrebujem min, ne maksimum, ko vse stima. Zima je pri nas doooolggaaaa...


333 km v zimskem času da. 450 km pri 120 km/h v poletnem času. Oboje je več kot zadosti za vse letne vožnje (razen za dopust če greš kam dalj kot do Splita iz Ljubljane, do Splita ne rabiš sploh postanka na poti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:



333 km v zimskem času da. 450 km pri 120 km/h v poletnem času. Oboje je več kot zadosti za vse letne vožnje (razen za dopust če greš kam dalj kot do Splita iz Ljubljane, do Splita ne rabiš sploh postanka na poti).


Zate ja, zame ne. Potem moram kje polniti. Se ne vozim samo do sluzbe. Tisti dve uri bi bili verjetno ze prvi mesec debelo presezeni. In kakor pravim pri nas je zima praviloma huda. Vozim 150kmh itn. Zame se pac ne izide. Kakor verjetno ne za OPa.

m0LN4r ::

Pri dizlu pa 5 minut, včasih še več.
Doma 0 minut, ker ga ne rabis filat, ne vsak dan, ne vsak teden, nekateri 1x na dva mesca.
Ko pa ga, ga pa usput na Poti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jatode ::

Zate ja, zame ne. Potem moram kje polniti. Se ne vozim samo do sluzbe. Tisti dve uri bi bili verjetno ze prvi mesec debelo presezeni. In kakor pravim pri nas je zima praviloma huda. Vozim 150kmh itn. Zame se pac ne izide. Kakor verjetno ne za OPa.


Pri 80 % ljudi se izide, tudi pri tebi bi še vedno imel prihranek, tudi če upoštevaš časovno izgubo. Tudi če bi res imel 6 tur na mesec ki so daljše od 500 km (Torej se več kot 1x na teden voziš vsaj razdaljo iz Ljubljane do Splita). 2 uri ti predstavlja cirka 14 EUR v zgubljenem času če imaš povprečno plačo in 28 EUR če imaš dvakratnik povprečne plače. Ti pri tvoji kilometrini 40kkm na leto bi prihranil 3000 EUR letno na gorivu, tudi če odšteješ časovni stošek 2 uri na mesec stran, ti še vedno pride 2856 EUR letnega prihranka pri povprečni plači, ter 2712 EUR letnega prihranka če je tvoja plača dvakratnik povprečne. Še vedno se ti splača.

m0LN4r je izjavil:

Pri dizlu pa 5 minut, včasih še več.
Doma 0 minut, ker ga ne rabis filat, ne vsak dan, ne vsak teden, nekateri 1x na dva mesca.
Ko pa ga, ga pa usput na Poti.


Ja dizel ne porabi nič doma, porabi pa zato več časa na letni ravni na bencinskih črpalkah (tudi če je sproti).

Povprečen Slovenec naredi 15.000 km na leto, kar so trije postanki na črpalki na mesec, kar je 15 minut na mesec, kar je 3 ure na leto. Pri električnem avtombobilu je pa 0,5 do 1 ure na leto. Vzemimo avto z 400 km dosega. Električni avto za povprečno kilometrino Slovenca rabi 38 polnjenj na leto za 15.000 km kolikor je povprečna kilometrina, pri 15 sekundah za kabel ven in notr v domači garaži to znese manj kot 10 minut. Računaj še en postanek na hitri polnilnici 20 minut ko greš na dopust (če greš res več kot 400 km stran) in to znese skupaj 30 minut. Torej:
Naftni avto: 180 minut
Električni avto: 30 minut

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Jaz sem razmisljal lani, da zamenjam dizla za EV pa zal prevec omejitev in Kompromisov in prepocasi se povrne.
Zdaj bi ga lahko polnil, ampak zelja zene se je preseliti v mesto, tam pa v 99% ni moznosti polnenja.
Tak. Ostajamo pri dizlu. 5,01L med 90-140kmh, ki nima nobenih kompromisov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Za 30.000km bi prihranil ca. 2000€/leto. Strosek nafte je 2350 - elektrika.

Pac zame se sigurno ne izide. Drugace bi imel EV za hec ampak so predragi. Pa denar mi ni najvecja ovira, si ga lahko privoscim.

Ampak za samo z investiranjem razlike, ce mi bo se naprej slo tako dobro, si bom v petih letih povrnil celega dizlasa. Pri EVju pa bi ga moral paziti, biti polz pozimi itn.

Razlika pa je velika, ker me Passat, ki je res kot nov stane 25.000€, EV, ki mora biti 4x4 itn pa prakticno dvakratnik, ce je zanimiv. Ampak to je moja situacija. Ce bi delal 15k km in bil fiksiran na tistega Peugeota, potem bi morda vzel ID4.

jatode ::

Kateri avto voziš da porabi tako malo?

Ostajamo pri dizlu. 5,01L med 90-140kmh, ki nima nobenih kompromisov.


Da imaš 5 litrov povprečne porabe moraš voziti kot stara mama avto v velikosti Cliota. In tudi 5 litrov stane 6.5 EUR na 100 km. Električni avto pa 1 EUR.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Povprečen Slovenec naredi 15.000 km na leto, kar so trije postanki na črpalki na mesec, kar je 15 minut na mesec, kar je 3 ure na leto.
Si ti na glavo paddel?
15.000km je 15-17 postankov na Poti za 5 minut, glih tok da se poscijes za vogalom.
Iz prve roke.
Tri na mesec? Ti si res na glavo padel.

Se novi Bencinarji z ACT porabijo med 4-5L dandanes, sem se preprical en teden nazaj.

jatode je izjavil:

Kateri avto voziš?

Ostajamo pri dizlu. 5,01L med 90-140kmh, ki nima nobenih kompromisov.


Da imaš 5 litrov povprečne porabe moraš voziti kot stara mama avto v velikosti Cliota. In tudi 5 litrov stane 6.5 EUR na 100 km. Električni avto pa 1 EUR.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Prehitevam ID.3je in Tesle, tako da je zelo dobro merilo. Real life sine.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

Povprečen Slovenec naredi 15.000 km na leto, kar so trije postanki na črpalki na mesec, kar je 15 minut na mesec, kar je 3 ure na leto.
Si ti na glavo paddel?
15.000km je 15-17 postankov na Poti za 5 minut, glih tok da se poscijes za vogalom.
Iz prve roke.
Tri na mesec? Ti si res na glavo padel.

Se novi Bencinarji z ACT porabijo med 4-5L dandanes, sem se preprical en teden nazaj.


Ne nisem. Si ti? 15.000 km na leto je 1250 km na mesec, kar pomenijo ravno trije postanki na mesec če ne polniš takrat ko je prazen tako kot marsikdo. Sicer pa ajde upoštevajmo po tvoje (samo za namen te debate): 15*5 minut je 75 minut, kar je še vedno več kot pri električnem avtomobilu. Ja 5 minut na polnjenje pri dizlu, ter 0,25 minute za polnjenje pri električnemu avtomobilu 99 % časa ko filaš doma. Časovno sta tam tam.

Se novi Bencinarji z ACT porabijo med 4-5L dandanes, sem se preprical en teden nazaj.


Seveda ne (kar se tiče povprečne porabe, nobenega ne zanima kaj si ti dosegel enkrat tam pa tam pri teh in teh pogojih, važno je povprečje), še NOVI Clio DIZEL porabi več kot 5 litrov.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

NOVI Clio bencinar pa 6,3 litra:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::

Prehitevam ID.3je in Tesle, tako da je zelo dobro merilo. Real life sine.


Nimaš ti 5 litrov povprečne porabe, razen če voziš majhnp dizelsko kanto ranga Clio. Tudi z Teslo bi lahko peljal tako hitro če bi hotel (zgleda je tistim parim voznikom Tesle bolj udgovarjala umijena vožnja), eni pač radi divjate, eni pa radi vozijo umirjeno. Ampak tudi z Teslo lahko divjaš če hočeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:



Tudi z Teslo bi lahko peljal tako hitro če bi hotel (zgleda je tistim parim voznikom Tesle bolj udgovarjala umijena vožnja), eni pač radi divjate, eni pa radi vozijo umirjeno. Ampak tudi z Teslo lahko divjaš če hočeš.


Ali pa kalkulirajo, da ne bodo pristali na polnilnici. Kjer se vozim jaz mimo polnilnic so kar polne, tako da polnjenje doma sigurno ni pravilo.

Drugace jaz Tesle prehitevam s Twingecom in 130kmh, kar je absurd. Je se moja, ki nima pojma o avtih vprasala, ce to varcuje z baterijo ali kaj.

jatode ::

TheBlueOne je izjavil:

Za 30.000km bi prihranil ca. 2000EUR/leto. Strosek nafte je 2350 - elektrika.

Pac zame se sigurno ne izide. Drugace bi imel EV za hec ampak so predragi. Pa denar mi ni najvecja ovira, si ga lahko privoscim.

Ampak za samo z investiranjem razlike, ce mi bo se naprej slo tako dobro, si bom v petih letih povrnil celega dizlasa. Pri EVju pa bi ga moral paziti, biti polz pozimi itn.

Razlika pa je velika, ker me Passat, ki je res kot nov stane 25.000EUR, EV, ki mora biti 4x4 itn pa prakticno dvakratnik, ce je zanimiv. Ampak to je moja situacija. Ce bi delal 15k km in bil fiksiran na tistega Peugeota, potem bi morda vzel ID4.


Povej kaj natančno voziš pa bomo poračunali bolj natančno. Dizel je že po 1,3 EUR za liter kar pomeni da bi moral imel porabo 5 litrov na 100 km, kar velja samo če voziš Cliota dizel, pa še to mora biti nov (stari porabijo več).

Razlika pa je velika, ker me Passat, ki je res kot nov stane 25.000EUR, EV, ki mora biti 4x4 itn pa prakticno dvakratnik, ce je zanimiv.

Najcenejši Passat dizel z avtomatskim menjalnikom te stane več kot 30.000 EUR, MG5 električni karavan dobiš za manjšo ceno. Plus to da ima dizel pasat 8x večji strošek na kilometer od elektrike.

Ali pa kalkulirajo, da ne bodo pristali na polnilnici. Kjer se vozim jaz mimo polnilnic so kar polne, tako da polnjenje doma sigurno ni pravilo.


Nič ne kalkulirajo da ne bodo pristali na polnilnici, pri 130 km/h je še vedno več kot 400 km dosega (300 pozimi), nihče se v službo ne pelje več kot toliko. Polnjenje doma je pravilo. Sicer pa najbolj učinkovita hitrost časovno je 190 km/h (pri tej hitrosti si z Teslo najhitreje na cilju, upoštevajoč čas polnjenja):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::


Drugace jaz Tesle prehitevam s Twingecom in 130kmh, kar je absurd. Je se moja, ki nima pojma o avtih vprasala, ce to varcuje z baterijo ali kaj.


Marsikatere Tesle prehitevajo tebe.


Razlika pa je velika, ker me Passat, ki je res kot nov stane 25.000EUR

Passat najcenejši z štirokolesnim pogonom stane 35.000 EUR, ne pa 25.000.
https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:


Povej kaj natančno voziš pa bomo poračunali bolj natančno. Dizel je že po 1,3 € za liter kar pomeni da bi moral imel porabo 5 litrov na 100 km, kar velja samo če voziš Cliota dizel, pa še to mora biti nov (stari porabijo več).


OK... Tnx... :D

Prvo kaj potrebujem:

Vecji druzinski avto. Lahko karavan, lahko SUV. Limuzine, ki so drugace moj omiljen avto zal odpadejo. Pravtako zal odpadejo avti velikostnega ranga Golfa, ker imam rad malo vec prostora. Prakticno mora biti 4x4, ker zivimo kar visoko.

Dnevno se dela ca. 100km, sigurno najmanj vsaka dva tedna 500km. Letno se nabere ca. 30.000km, ce ne bo homeoffica lahko tudi vec.

Trenutni izbor avta:
Passat 4motion 190 PS 2019
Poraba ca. 6.5l/100km
25.000€
Predvidena uporaba 5 let

jatode ::

Trenutni izbor avta:
Passat 4motion 190 PS 2019
Poraba ca. 6.5l/100km
25.000EUR
Predvidena uporaba 5 let


Novo moraš primerjati z novim. Novi dizel Passat 4motion stane 35.000 EUR. https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Za 29.000 EUR dobiš novega električnega MG5, sicer ni 4 kolesni pogon (bi pa še zmeraj sigurno zadostoval z dobrimi gumami), je pa karavan in ima dosti prostora.
https://mg.co.uk/mg5-ev/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

Kripto mesi ::

Glavno, da smo od bmwja prišli do drvarnic tipa MG.

TheBlueOne ::

Kripto mesi je izjavil:

Glavno, da smo od bmwja prišli do drvarnic tipa MG.


Daje zastonj EV nasvete. :D

hojnikb ::

dečki, pozabte mg, taprava stvar je e-skiro. Vožnja tako pocen, da dejansko teče keš nazaj v denarnico >:D
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:

Trenutni izbor avta:
Passat 4motion 190 PS 2019
Poraba ca. 6.5l/100km
25.000EUR
Predvidena uporaba 5 let


Novo moraš primerjati z novim. Novi dizel Passat 4motion stane 35.000 EUR. https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Za 29.000 EUR dobiš novega električnega MG5, sicer ni 4 kolesni pogon (bi pa še zmeraj sigurno zadostoval z dobrimi gumami), je pa karavan in ima dosti prostora.
https://mg.co.uk/mg5-ev/


Bos pa tezko dobil tega za tak denar:

Tak + nekaj dodatne opreme:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ni 4x4, imamo pa vedno med tremi najboljse ocenjenimi gumami in mora biti 4x4.

Ta MG niti priblizno ni konkurenca. Ampak jaz sem razumel, da imas kaj boljsega zame, pa nimas. Ima tudi premalo dometa, beden tako da bolj ne more biti, vozi se 100% kot karjola, ceni primerno itn.

Meizu ::

Pri sposobnostih pospeševanje je Tesla drug svet, vse ostalo je BMW drug svet!


Absolutno res. BMW je čisto drug svet v vsem, razen dejanskega performanca in lege na cesti - Tesla ima veliko nižje težišče, neprimerno boljšo razporeditev teže, veliko boljšo lego na cesti (praktično zaliman v asfalt), veliko udobnejši način vožnje, sploh s prilagodljivimi tempomati ter avtonomno vožnjo, sledenjem avtomobilom v gneči, kar skoraj eliminira potrebo po pritiskanju kakršnih-koli pedalov, zaviranje s pomočjo elektromotorjev praktično skoraj eliminira potrebo po menjavi diskov, Tesline baterije v povprečju zdržijo vsaj 600kkm. Cena servisiranja Tesle je praktično 0 eur, razen zelo občasne menjave zavornega olja, ter menjava diskov na 200kkm.

BMW je pa popolnoma drug svet v sledečem - kvaliteta pleha, tu se pa konča. Ostalo - popolnoma drug svet v stroških servisiranja, plačilu cestnih taks, poraba, cena rezervnih delov, pokvarljivost, izključno zadnji pogon (good luck in the snow) - če dokupiš xdrive je cena avtomobila že tako absurdna, da je že brezveze.

Razen tega, da boš z BMWjem pač hitreje prišel do Norveške na dopust, ker lahko pač hitreje nafilaš tank, res nimam pojma, kaj lahko tak BMW ponudi napram Tesli, razen treh ekstra šivov na armaturni plošči.

Tesla je TIHA. Tudi pri 200km/h. Dizel pač ropota. Tesla ima možnost ogrevanja avtomobila na timer - pozimi nastaviš uro, kdaj se avto prične odtajat, če ga imaš parkiranega zunaj in ko prideš ven v snežnem metežu, te Tesla čaka odtajana, ter ogreta. Se vsedeš noter in odpelješ - ni potreben vžig motorja, ni potrebno segrevati mašine za poln performance, ni se potrebno sekirat kako upravljaš z avtom, če je mašina mrzla, ker boš zjebal turbino, če boš navijal (in še kaj zraven), niso potrebne regeneracijske vožnje zaradi zamašenega DPF filtra (kar se mimogrede zgodi vedno ravno takrat, ko ne rabi).

Mislim, da mi ni potrebno naštevat dalje, pa bi lahko. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

hojnikb ::

Še vedno ne spremeni dejstva, da je quality control tesl slabši kot v Kragujevcu leta 91'. BMW je vsaj približno ok skup sestavljena kanta, ki ji astronomsko pade cena prvih par let. Zato takšnega avta, če si mal racionaln, ne kupiš novga. Tesla pa poleg Kragujevec kvalitete še povrh drzi ceno k prbita na trgu rabljenih.

esla ima možnost ogrevanja avtomobila na timer - pozimi nastaviš uro, kdaj se avto prične odtajat, če ga imaš parkiranega zunaj in ko prideš ven v snežnem metežu, te Tesla čaka odtajana, ter ogreta.

*khm* webasto *khm*. TO imajo dizl avtomobil kot opcijo ze kake pol stoletja.

Ostalo - popolnoma drug svet v stroških servisiranja, plačilu cestnih taks, poraba, cena rezervnih delov, pokvarljivost, izključno zadnji pogon (good luck in the snow) - če dokupiš xdrive je cena avtomobila že tako absurdna, da je že brezveze.


Tudi teslo bo treba kdaj servisirat. Če ne druga, kakšne gume, ploščice pa še kaka malenkost (zavorna tekočina, hladilna tekočina baterije/motorja). Cene rezervnih delov pa pri tesli NI, ker ti rezervnih delov spoh nebojo prodal. Bo treba it kr na original servis in mastno odpret denarnico za ta privilegij. Pač apple style servisiranja.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Meizu ::

Sem se vozil v že ogromno Teslah in naredil v njih dosti kilometrov in mi ni jasno o kakšenm Kragujevcu govoriš. Priznam, kvaliteta ni na nivoju BMWja, ampak niti približno ni na takšnem nivoju, kot ga ti omenjaš. Notranji deli so dovolj kvalitetni, sedeži so majka, pleh zunaj ni sestavljen tako, da bi prihajalo do pretiranih odstopanj, nič takšnega, kar bi kakorkoli vplivalo na samo kvaliteto vožnje avtomobila, razen za picajzlje, ki ne bodo spali, če vedo, da je havba zamaknjena za 2mm. Pa tudi BMW jo ima zamaknjeno, sam da 1mm. Kar pejdi s šublerjem merit :)

*khm* webasto *khm*. TO imajo dizl avtomobil kot opcijo ze kake pol stoletja.


??

Tudi teslo bo treba kdaj servisirat. Če ne druga, kakšne gume, ploščice pa še kaka malenkost (zavorna tekočina, hladilna tekočina baterije/motorja). Cene rezervnih delov pa pri tesli NI, ker ti rezervnih delov spoh nebojo prodal. Bo treba it kr na original servis in mastno odpret denarnico za ta privilegij. Pač apple style servisiranja.


Nimaš pojma o čem govoriš. Daleč najdražji del avtomobila je baterija - ki bo zelo verjetno krepko preživela življenjsko dobo samega avtomobila. Elektro motorji so 700eur/kos, Diski in ploščice so sploh ne omembe vredni, zavorna/hladilna tekočina prav tako. Glede na volumenska količino precej manj kot menjava motornega olja pri rednem servisu dizla al pa bencinarja, s to razliko, da se motorno olje menjuje na najmanj letni osnovi, zavorno olje pa na x let. Za takšen denar pri tistem BMWju ne kupiš niti odbijača, kaj šele, ko se odloči spreči kakšna Bosch pumpa, šobe, DPF filter, EGR ventili, whatever. Na vsaka 2 redna servisa BMWja si lahko v Tesli privoščiš menjat celoten elektro-motor. Let that sink in.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

hojnikb ::

Prosim pokazi link, kjer lahko ta trenutek kupiš elektromotr za teslo za 700€.

Boh ne daj da morš menjat odbijač na tesli. To bo cena 20 ponaredkov za BMW.

Bosch pumpa, šobe, DPF filter, EGR ventili, whatever.


Te zadeve so aftermarket še vedno cenej kot karkoli, kar morš izven garancije dat zrihtat tesli. Clicky, Clicky
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

??

Tista zadevščina, ki ti na mestu ogreje ICE avto. Al ste EVjaši res misl, da je ogrevanje na mestu z timerjom nova pogruntavščina, ki je specifična EVjem?
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

jatode ::

Kripto mesi je izjavil:

Glavno, da smo od bmwja prišli do drvarnic tipa MG.


Niti podrazno, MG se po mnenju preizkuševalcev povsem enakovredno kosa z Evropskimi proizvajalci, tukaj na 6:16 do 7:40.


hojnikb je izjavil:

dečki, pozabte mg, taprava stvar je e-skiro. Vožnja tako pocen, da dejansko teče keš nazaj v denarnico >:D


Ti se kar zajebavaj, je pa dejstvo da za svoj namen uporabe (za po mestu) je skiro odlična zadeva, ponavadi si hitreje od avta ker ni gužve in ne zgubljaš časa z parkiranjem, cena elektrike pa je 80x nižja od naftnega avtomobila (0,1 € na 100 km).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

ginekk ::

jatode je izjavil:

ginekk je izjavil:

Poraba električarja pri udobni hitrosti 160km/h je velika, kupiš če imaš kje za polnit preko noči. Bo moralo preteči še nekaj vode preden bo EV polnilna infrastruktura na ravni polnilniške mreže fosilnih goriv.

Nekdo je omenil ID4. Vendar ID4 ima omejeno končno hitrost na 180km/h.
Ne vem zakaj omejujejo EV, če ne zaradi porabe. Morda zaradi pregrevanja pri rabi okoli maksimuma moči. To je bil problem pri i3 recimo.


Tesla nima omejeno in ima končno hitrost preko 260 km/h za Model 3 P. Polnilnic je že sedaj zadosti da lahko prideš povsod, pa še več jih bo v bližnji prihodnosti.


A ti sploh avto uporabljaš mislim tako vsakodnevno da ti olajša življenje, da ni turistično?

Tesla ima tri supercharger polnilnice v Sloveniji, na Kozini, v Ljubljani in v Mariboru. Niti približno ni priročno, še manj pa primerljivo z omrežjem bencinskih črpalk.
Če si iz Kranja, ki ni ravno vukojebina, "draga, takoj pridem samo tankat grem in po čike" bi torej pomenilo 30min vožnje do Lj, 30min polnjenja, 30min vožnje nazaj, uro in pol za natankat. Ful napredek.

Še vedno sem mnenja, da brez domače polnilnice (ali pa v službi, kjer sediš 8 ur) EV ni uporaben.

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

Glavno, da smo od bmwja prišli do drvarnic tipa MG.


Niti podrazno, MG se po mnenju preizkuševalcev povsem enakovredno kosa z Evropskimi proizvajalci, tukaj na 6:16 do 7:40.


Ga pa kupi. Jaz ga samo zato, ker je poceni EV ne bi.

jatode ::

TheBlueOne je izjavil:

jatode je izjavil:

Trenutni izbor avta:
Passat 4motion 190 PS 2019
Poraba ca. 6.5l/100km
25.000EUR
Predvidena uporaba 5 let


Novo moraš primerjati z novim. Novi dizel Passat 4motion stane 35.000 EUR. https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Za 29.000 EUR dobiš novega električnega MG5, sicer ni 4 kolesni pogon (bi pa še zmeraj sigurno zadostoval z dobrimi gumami), je pa karavan in ima dosti prostora.
https://mg.co.uk/mg5-ev/


Bos pa tezko dobil tega za tak denar:

Tak + nekaj dodatne opreme:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ni 4x4, imamo pa vedno med tremi najboljse ocenjenimi gumami in mora biti 4x4.

Ta MG niti priblizno ni konkurenca. Ampak jaz sem razumel, da imas kaj boljsega zame, pa nimas. Ima tudi premalo dometa, beden tako da bolj ne more biti, vozi se 100% kot karjola, ceni primerno itn.


Ti si govoril kako pasata 4x4 dobiš za 25 jurjev, sedaj pa priznavaš da je 47.000 EUR, kar je bil tudi moj point, to da je precej dražji kot si prej trdi. Govoriš kako se vozi, a v resnici ga še nikoli vozil nisi. Tisti ki so ga vozili pravijo da se vozi odlično. Imaš tudi Tesla model Y terenec: ima 4x4, ter je precej boljši po specifikacijah od tvojega Passata: 441 konjev (Passat jih ima 200 komaj), ter 5 sekund od 0 do 100 km/h. Poleg tega ima Tesla model Y več prostora. Dosega po EPA pa ima 524 km, kar je več kot zadosti, sploh zato ker ima možnost ekstra hitrega polnjenja z 250 kW, ki ti do 60 % napolni v 15 minutah (to je za dodatnih 300 km napolnjenjega).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

Ghost7 ::

Kje je zreščič?
Al je Jatode === Steak? :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

jatode ::

ginekk je izjavil:

jatode je izjavil:

ginekk je izjavil:

Poraba električarja pri udobni hitrosti 160km/h je velika, kupiš če imaš kje za polnit preko noči. Bo moralo preteči še nekaj vode preden bo EV polnilna infrastruktura na ravni polnilniške mreže fosilnih goriv.

Nekdo je omenil ID4. Vendar ID4 ima omejeno končno hitrost na 180km/h.
Ne vem zakaj omejujejo EV, če ne zaradi porabe. Morda zaradi pregrevanja pri rabi okoli maksimuma moči. To je bil problem pri i3 recimo.


Tesla nima omejeno in ima končno hitrost preko 260 km/h za Model 3 P. Polnilnic je že sedaj zadosti da lahko prideš povsod, pa še več jih bo v bližnji prihodnosti.


A ti sploh avto uporabljaš mislim tako vsakodnevno da ti olajša življenje, da ni turistično?

Tesla ima tri supercharger polnilnice v Sloveniji, na Kozini, v Ljubljani in v Mariboru. Niti približno ni priročno, še manj pa primerljivo z omrežjem bencinskih črpalk.
Če si iz Kranja, ki ni ravno vukojebina, "draga, takoj pridem samo tankat grem in po čike" bi torej pomenilo 30min vožnje do Lj, 30min polnjenja, 30min vožnje nazaj, uro in pol za natankat. Ful napredek.

Še vedno sem mnenja, da brez domače polnilnice (ali pa v službi, kjer sediš 8 ur) EV ni uporaben.


Napačno sklepaš. Tesla se lahko polni ne samo na Tesla polnilnicah, ampak tudi na vseh drugih polnilnicah, ki jih je več kot 100 po Sloveniji:
https://www.plugshare.com/

Če si iz Kranja, ki ni ravno vukojebina, "draga, takoj pridem samo tankat grem in po čike" bi torej pomenilo 30min vožnje do Lj, 30min polnjenja, 30min vožnje nazaj, uro in pol za natankat. Ful napredek.


Ne. Če si iz Kranja se odpraviš takoj ker imaš še zadosti dosega ki se ti je napolnilo čez noč. Če bi slučajno ti dosega zmanjkalo imaš v Kranju 5 hitrih polnilnic, kjer postanek ne bi bil bistveno daljši kot pa če bi mogel it tankat bencinarja.
https://www.plugshare.com/location/1911...

Še vedno sem mnenja, da brez domače polnilnice (ali pa v službi, kjer sediš 8 ur) EV ni uporaben.


Še vedno je uporaben, je pa dejstvo da če hočeš bit bolj komot kot z dizlom da rabiš domačo polnilnico (dobi se jih že za 300 EUR). Tudi jaz trdim da za EV je fino da imaš možnost polnjenja doma. Sicer pa imam prijatelja ki je prevozil že 250.000 km z Nissan Leafom izključno na štrom javne polnilnice pred blokom, tako da tudi lastna polnilnica ni čisto nujna (če le imaš kakšno v neposredni bližini stanovanja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:



Ti si govoril kako pasata 4x4 dobiš za 25 jurjev, sedaj pa priznavaš da je 47.000 EUR, kar je bil tudi moj point, to da je precej dražji kot si prej trdi. Govoriš kako se vozi, a v resnici ga še nikoli vozil nisi. Tisti ki so ga vozili pravijo da se vozi odlično. Imaš tudi Tesla model Y terenec: ima 4x4, ter je precej boljši po specifikacijah od tvojega Passata: 441 konjev (Passat jih ima 200 komaj), ter 5 sekund od 0 do 100 km/h. Poleg tega ima Tesla model Y več prostora. Dosega po EPA pa ima 524 km, kar je več kot zadosti, sploh zato ker ima možnost ekstra hitrega polnjenja z 250 kW, ki ti do 60 % napolni v 15 minutah (to je za dodatnih 300 km napolnjenjega).


Ja 2019 40.000km :D

Pac dost avta za mali denar. 25kEUR razlike s temi boljsimi EVji mi ostane, vozijo se ne ne vem kaj boljse od njega, razen pospeski so dosti boljsi. Ampak ce ti je MG OK, potem je Passat tudi vec kot OK. V petih letih lahko teh 25kEUR, ki ostanejo lepo investiram in se morda z enakim budgetom avto morda celo placa sam. In nic mi ni treba posebej pazit, lahko vozim 150kmh pozimi, nic planiranja nekih postojank in ne vem kaj. Luksuz...

ID4 OK, i4 OK, Tesla je OK, samo kar pa ti pod stotimi nicki vlacis v debate pa so za moj okus bedni avti. Ce bo OP vzel eno leto star M340d je verjetno stroskovno zmagal in kako dober avto ima. Ce vzame novega bo pa samo imel fin avto. Ti pa bi vzel stoenko, ce bi imela elektromotor. Ima pa ja stiri kolesa, kaj pa hoces vec...

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ghost7 je izjavil:

Kje je zreščič?
Al je Jatode === Steak? :D

bivsi engineer ;)
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

jatode ::

Ja 2019 40.000km :D

Zakaj primerjaš hruške z marmelado? Nove avte moraš primerjat z novimi.

Pac dost avta za mali denar. 25kEUR razlike s temi boljsimi EVji mi ostane, vozijo se ne ne vem kaj boljse od njega, razen pospeski so dosti boljsi.


Nikoli ni razlike 25kEUR. Razlike je lahko 0EUR kar s nakupne cene tiče, kar se tiče stroška lastništva je EV 30kEUR v plusu. Model 3 te pride 45k, tvoj Passat pa 47 k. MG te pride 29k, specifikacije ima pa podobne kot tvoj Passat, strošek vožnje pa 8x nižji.

nic planiranja nekih postojank in ne vem kaj.


Planiranja in postojank je v praksi tako malo da ni omembe vredno.


Ce bo OP vzel eno leto star M340d je verjetno stroskovno zmagal in kako dober avto ima.


M340d stane 85.000EUR v trgovini, eno leto star verjetno kakih 50 tisoč. V 15 letih računaj pri 40kkm na leto kot ima OP še 34.000 EUR za dizel, plus 200 EUR na leto za redne servise (+3000EUR), plus vsaj še 3000 EUR za izredne servise. Skupaj 85k+34+3+3=125k za M340d. Tesla te v enakem obdobju stane več kot pol manj. MG5 pa 3,5x manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

hojnikb ::

skiro pa 500x manj.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

jatode ::

hojnikb je izjavil:

skiro pa 500x manj.


Tesla outperforma performanse od M340d. Skiro pa je samo dopolnilo avtomobilu in je namenjen za vožnje po mestu (Ljubljani).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:


Zakaj primerjaš hruške z marmelado? Nove avte moraš primerjat z novimi.


Ce si ponudil, da mi poves kaj je boljse, kot to kaj kupujem. Drugace ne bi sel v detajl. Saj lahko ponudis tudi rabljen EV, ce ima do 50kkm in je star do dve leti.

In ce kupis M340d, ti verjetno ni treba gledati na vsak cent? To mora nekdo, ki si avta ne more privoscit, potem pa gleda kako bo v prisel skozi, ce ga bo ultrapazil in vozil 15 let. Ne bos verjel, tu in tam naletis na take paciente.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
105024602 (4259) m0LN4r

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
2567132 (3663) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1794893 (2930) bluefish

Več podobnih tem