Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar
Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar
Erik39 ::
Kje v sloveniji je taka pumpa in koliko stane tako filanje avta na njej?
Sem ti že odgovoril. Hitrih polnilnic ki ti avto napolnijo v podobnem ali ne bistveno daljšem času je v Sloveniji mnogo.
WizzardOfOZ ::
Kje v sloveniji je taka pumpa in koliko stane tako filanje avta na njej?
Sem ti že odgovoril. Hitrih polnilnic ki ti avto napolnijo v podobnem ali ne bistveno daljšem času je v Sloveniji mnogo.
Kje je polnilnica ki ti v 15 minutah napolni avto za 250 kilometrov? Odgovor dosti mi ne pomaga, če ne vem lokacije.
Erik39 ::
Ti pa si komik. Primerjat moraš novo z novim in staro z starim. Nov EV z novim bencinarjem in rabljen EV z rabljenim bencinarjem. Žalostno je edinole to da te osnovne logike ne razumeš.Žal se s primerjavo ne vozim. Vozim se z vozilom. Trenutno s staro kanto. Če jo zamenjam, moram kupiti drugo vozilo. Rabljene ne bom. Imel bi primerljivo vozilo po velikost. Torej trenutno kakšen ID3. Lahko primerjam, kar hočem in lahko se sliši še tako dobro, vendar dejstev ne morem kar tako spremeniti.
Torej praviš da boš kupil novega. Torej potem primerjaj cene in stroške v življenski dobi za novega bencinarja/dizla in za novega električnega.
WizzardOfOZ je izjavil:
Kje v sloveniji je taka pumpa in koliko stane tako filanje avta na njej?
Sem ti že odgovoril. Hitrih polnilnic ki ti avto napolnijo v podobnem ali ne bistveno daljšem času je v Sloveniji mnogo.
Kje je polnilnica ki ti v 15 minutah napolni avto za 250 kilometrov? Odgovor dosti mi ne pomaga, če ne vem lokacije.
V vseh večjih krajih. Celo najpočasnejše DC polnilnice po vasicah so 50 kWh, kar ti nafila 150 km v pol ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Jazon ::
Koliko pa stane to hitro Tesla "filanje" ?
30 EUR ceneje na 1000 km v primerjavi z motorjem z notranjim izgorevanjem. Poglej na 28 minuti na posnetku:
Počasno polnjenje doma čez noč te pa stane 1,3 EUR na 100 km, v primerjavi z 10 EUR pri bencinarju.
Kaj pa če bi navedel strošek na hitri polnilnici na Brdu?
To sem našel:
Petrol računa 0,25€/min za polnjenje na priključkih z nazivno močjo 22,01 kW do 50 kW. Max.40 minut. Torej 10€ na polnjenje, koliko juica si dobil pa je odvisno od "zunanjih" dejavnikov.
Smatrics v AT, računa 0,5€/min za polnjenje nad 22,01 kW, oziroma 0,18€/min za polnjenje od 11,01 do 22kW.
Erik39 ::
Danes sem šel polnit tank. 4 minute in 23 sekund za povhen tank, plačilo na mestu (samo kartico vtakneš v avtomat zraven ročke), za vse skupaj sem porabil manj kot 5minut. In s toliko goriva naredim okoli 1100 kilometrov.
Prav 5 minut. Si pač imel srečo da nisi rabil čakat v vrsti na črpalko in čakat v vrsti na plačilo. Imaš pač srečo da imaš plačilo pa kartico. Pa vendar si porabil 5 minut časa. Pri EX-ju ga rabiš dvakrat filat, kar je manj kot pol minute. Razlika je očitna. Sej ne da je važno, samo da se vam bedakom pove da si z tem agumentom ki ga dajete pljuvate v lastno skledo (skledo bencinarjev).
WizzardOfOZ ::
Zakaj bi čakal? Če je prepolna pumpa se pa na naslednjo zapelješ. (aja pozabljam, da se z elektro ne moreš, ker nima rezerve za vsaj 100km, kot ICE)
V Sloveniji ne, smo že prišli do tega, da v sloveniji za 400km dometa rabiš 3 ure polnit. Zato nehaj lagati.
Pri EX-ju ga rabiš dvakrat filat, kar je manj kot pol minute.
V Sloveniji ne, smo že prišli do tega, da v sloveniji za 400km dometa rabiš 3 ure polnit. Zato nehaj lagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Erik39 ::
Ko smo že pri potovanjih. Jaz potujem 2x na leto. Po 10.000 kilometrov v treh do štirih tednih. S svojim avtom. Za to relacijo tankam 10x po 5 minut.
Malo verjetno da porabiš samo 5 minut da najdeš črpalko, natankaš in plačaš, amapk okej, dajmo upoštevati teh 5 minut.
Jaz potujem 2x na leto. Po 10.000 kilometrov v treh do štirih tednih.
1.Ti veš koliko je 10.000 km, ti veš da je to več kot 100 ur vožnje, kar pomeni cca 4 ure vožnje na dan vsak dan? Če je to res, kar sicer močno dvomim, potem si eden izmed redkih, 99,9 % ljudi tega ne dela.
Pri elektro za kaj takega porabiš 25x po 3 ure
Niti približno. EV porabi za naredit razdaljo 1000 km natančno 10 ur, bencinar pa 9,5 ur. To je pol ure razlike na jurja kilometrov, pri 10 jurjev bi bilo razlike 5 ur. Oziroma v procentih samo 5 % razlike v času potovanja.
Klik 1 za čas EVja na 1000 km v kosu:
Klik 2 za čas motorja z notranjim izgorevanjem na 1000 km v kosu:
(pa še bolj počasi moraš vozit, da narediš 400km z enim polnjenjem).
Ni res, pri Tesli model 3 imaš 500 km dosega mešane vožnje (mesto in avtocesta), 400 km pa imaš dosega samo po avtocesti skos pri normalni vožnji. Ni treba nič počasi vozit.
Petrol računa 0,25€/min za polnjenje na priključkih z nazivno močjo 22,01 kW do 50 kW. Max.40 minut. Torej 10€ na polnjenje, koliko juica si dobil pa je odvisno od "zunanjih" dejavnikov.
S tem da je filanje bencinarja še vedno dražje. In ne pozabi 95 % vseh kilometrov je napolnjenih preko noči v domači garaži z pocen štomom po 1,3 € na 100 km. Bencinar ima stroška okoli 10 € na 100 km v povprečju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Zakaj pol nakladaš, kako hitro lahko polniš, če pa tega nimamo v sloveniji. Prodajaš buče kot vedno.
Nič ne nakladam. Pogovarjamo se O ZMOGLJIVOSTIH TEHNOLOGIJE. In tehnologije je tega sposobna in teh polnilnic je stotine in tudi v Sloveniji bodo v roku leta ali dveh. Tudi sicer časi na hitrih polnilnicah ki so danes v tem trenutku v Sloveniji niso bistveno daljši, 5-10 mininut so daljši če boš zato lažje spal. Ni bistveno tako kot ti zmotno misliš da je bistveno.
WizzardOfOZ ::
Spet cela stran nakladanja pa nič nisi povedal.
Jaz lahko vozim 200km/h, pa bom imel še vedno 800km z enim tankom, če pa z EV (400km dometa) voziš 200km/h, boš naredil pa 75 kilometrov.
Nehaj že nakladat. EV še ni za med ljudi.
Jaz polnim 5 minut povhen tank bencina, ti pa polno baterijo 3 ure v sloveniji. Ker je najmočnejša polnilnica v sloveniji med 43 in 46kW, pa 5 avtov priklopljenih gor. Torej na tej polnilnici napolniš baterijo za domet 400km v treh urah.
Jaz lahko vozim 200km/h, pa bom imel še vedno 800km z enim tankom, če pa z EV (400km dometa) voziš 200km/h, boš naredil pa 75 kilometrov.
Nehaj že nakladat. EV še ni za med ljudi.
Jaz polnim 5 minut povhen tank bencina, ti pa polno baterijo 3 ure v sloveniji. Ker je najmočnejša polnilnica v sloveniji med 43 in 46kW, pa 5 avtov priklopljenih gor. Torej na tej polnilnici napolniš baterijo za domet 400km v treh urah.
Erik39 ::
Pa tudi glede avta nisi ravno posebno pameten, če misliš da se avto kupuje samo zato, ker ima en sklop dober (recimo baterijo).
Pameten sem, dokazano in stestirano. Tega kar mi očitaš pa nisem nikoli trdil. Ne mlati slamnatega moža. Argument slamtatega moža: sogovornika otožiš da je nekaj rekel kar nikoli ni, nato pa to napadaš. Neumnost. Če hočemo z debato kam priti potem se moramo pogovarjati resno.
Pri avtu se pogleda (tudi pri elektro) vsaj 26 točk, preden ga kupiš.
Seveda pogleda se marsikaj, to vedno naredim.
In če bi ti imel 5 pik v glavi (pa jih nimaš)
Seveda jih imam. Sem inteligenten, dokazano in stestirano.
bi že nehal srat po forumu s tem poveličevanjem EV.
Nič ne serjem. Napisal sem dejstva in argumente, ki jih ti namenoma ali pa nenamenoma ne razumeš.
Ker teh jajc, dokler so tako draga in s tako malo dometa, nihče noče.
S tem da Volkswagen E-up stane isto kot stane primerljiv vizel. S tem da MG ZS EV SUV stane isto kot stane primeljiv dizeski SUV. Torej niso v nekaterih primerih nič dražja. Poleg tega prišparaš vsako leto po 2 jurja na gorivu, servisih in registraciji. V 20 letih je to 40 jurjev prihranka. Dometa je zadosti za 99 % voženj glede na statistike. Za 1 % voženj se ustaviš na polnilnici se pretegneš in greš naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Zakaj bi čakal? Če je prepolna pumpa se pa na naslednjo zapelješ.
S tem da če to narediš zapraviš po vsej verjetnosti več časa kot če bi počakal par minut. V vsakem primeru zgubbiš še dodatnih par minut. Pol pa še par minut filaš in par minut da plašaš, če opraviš vse v 5 minutah imaš zelo veliko srečo. Pri polnjenju doma rabiš 10 sekund da ga napolniš vse skupaj: 5 sekund za kabel not potisnit, 5 sekund ga za ven povlečt. Thats it.
Nehaj že nakladat. EV še ni za med ljudi.
Ne nakladam. Napisal sem dejstva. Seveda je Ev za med ljudi.
Jaz polnim 5 minut povhen tank bencina, ti pa polno baterijo 3 ure v sloveniji.
Ti polniš 5 minut (al pa tud 10 minut včas), jaz pa porabi 10 sekund da ga napolnim v domači garaži: 5 sekund da kabel zatlačim v avto ko pridem domov, nato 5 sekund da ga odklopim ko zjutraj grem. Skupaj 10 sekund. Ti pa rabiš 5 minut... sej ne da je bistveno ampak...pljuvaš v lastno skledo z tem zgrešenim argumentom.
V Sloveniji ne, smo že prišli do tega, da v sloveniji za 400km dometa rabiš 3 ure polnit. Zato nehaj lagati.
Lažeš ti, jaz sem napisal dejstva. KAKŠNE 3 ure polnjenja za 400 km na hitri polnilnici?! Na 150 kW polnilnici rabiš pol ure za 400 km in uro pa pol na najpočasnejši hitri polnilnici z močjo 50 kWh.
Nekaj pozabljaš (ali pa morda še vedno ne veš): 95 % vsega polnjenja je doma čez noč z samo 10 sekund zapravljenega časa na celotno polnjenje. Nafila se čez noč in je zjutraj poln.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Ker teh jajc, dokler so tako draga in s tako malo dometa, nihče noče.
S tem da Volkswagen E-up stane isto kot stane primerljiv vizel. S tem da MG ZS EV SUV stane isto kot stane primeljiv dizeski SUV. Torej niso v nekaterih primerih nič dražja. Poleg tega prišparaš vsako leto po 2 jurja na gorivu, servisih in registraciji. V 20 letih je to 40 jurjev prihranka. Dometa je zadosti za 99 % voženj glede na statistike. Za 1 % voženj se ustaviš na polnilnici se pretegneš in greš naprej.
E-UP in primerljiv dizel sta oba jajca, ki jih nočemo na cestah. Prvega, ker ima premalo dometa in drugega ker smrdi.
Erik39 ::
Ker je najmočnejša polnilnica v sloveniji med 43 in 46kW, pa 5 avtov priklopljenih gor.
Ni res. Najmočnejša polnilnica je 150 kW, ne pa med 43 in 46 kW. To kar si napisl je čista laž. Tudi sicer vsak avto dobi 150 kW, tudi če jih je več na polnilnici. To pomeni da v pol ure nafilaš za 250 km.
Torej na tej polnilnici napolniš baterijo za domet 400km v treh urah.
Ni res. Na 150 kW v Sloveniji polnilnici nafilaš za 400 km v tri četrt ure. Ti si rekel 3 ure: zlagal si se za 4 krat (3 ure / 0,75 ure = 4). Za 4x si se zlagal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
E-UP in primerljiv dizel sta oba jajca, ki jih nočemo na cestah.
Jajc je samo dizel. E-up je superioren bencinarju. Ima 7x manjši strošek goriva, 2-3x manjši strošek servisov in cenejšo registaracijo.
IL_DIAVOLO ::
Kdo to pravi? Nehali se bodo prodajati novi, rabljeni se bodo vedno v obtoku naslednjih 20 let. Do takrat pa se bo trg rabljenih EV-jev dovolj razvil.
Enkrat pred penzijo bom ga verjetno imel
Enkrat pred penzijo bom ga verjetno imel
WizzardOfOZ ::
Ker je najmočnejša polnilnica v sloveniji med 43 in 46kW, pa 5 avtov priklopljenih gor.
Ni res. Najmočnejša polnilnica je 150 kW, ne pa med 43 in 46 kW. To kar si napisl je čista laž. Tudi sicer vsak avto dobi 150 kW, tudi če jih je več na polnilnici. To pomeni da v pol ure nafilaš za 250 km.
Torej na tej polnilnici napolniš baterijo za domet 400km v treh urah.
Ni res. Na 150 kW v Sloveniji polnilnici nafilaš za 400 km v tri četrt ure. Ti si rekel 3 ure: zlagal si se za 4 krat (3 ure / 0,75 ure = 4). Za 4x si se zlagal.
Kje v sloveniji je 150kW polnilnica? Lokacijo povej. Hočemo lokacijo te polnilnice. (aja ni je še)
Poleg tega je to moč celotne polnilnice. Če je 5 avtov gor dobiš max 30kW.
E-UP in primerljiv dizel sta oba jajca, ki jih nočemo na cestah.
Jajc je samo dizel. E-up je superioren bencinarju. Ima 7x manjši strošek goriva, 2-3x manjši strošek servisov in cenejšo registaracijo.
Jaz imam plače toliko, da me strošek vožnje z avtom ne zanima. To je za kmetavze tvojega kova, ki se samo s tem ukvarjajo. Ostali se vozimo.
ampak zanima pa me kje je 150kW polnilnica v Sloveniji. Zanima me lokacija te polnilnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Erik39 ::
Pot za Brdom 4 je Supercharger verzija 2, ki gre do 150 kW. Sicer pa tudi 50 kW polnilnice ti vseke pol ure napolnijo za 150 km (plus tistih 500 km dosega kolikor si ga imel ko si štartal ker se ti je napolnil čez noč v domači garaži). Polni na poti se samo takrat, če ti hočeš v enem dnevu narediti več kot 500 km kolikor je dosega. V praksi se izkaže da ljudje ne delajo po 500 km na dan, večina na dan ne naredi niti 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Zakaj lažeš in nakladaš? Človek hoče od tebe mleko, ti mu pa ogrizke od jabolk prodajaš.
Mene ne zanima kaj je v praksi z drugimi ljudmi, niti me ne zanima kaj je za povprečneže.
Mene samo zanima kje je polnilnica s 150kW polnjenja v ljubljani, kjer bom avto napolnil v 15 minutah za 250 kilometrov.
Ostalo tvoje prodajanje buč me ne zanima.
Torej kje je polnilnica s 150kW???
Brdo vemo da to ni. Ker je deklarirana za 130kW in trenutno še ni polno obratovalna in lahko dobiš max 43kW linijo.
Mene ne zanima kaj je v praksi z drugimi ljudmi, niti me ne zanima kaj je za povprečneže.
Mene samo zanima kje je polnilnica s 150kW polnjenja v ljubljani, kjer bom avto napolnil v 15 minutah za 250 kilometrov.
Ostalo tvoje prodajanje buč me ne zanima.
Torej kje je polnilnica s 150kW???
Brdo vemo da to ni. Ker je deklarirana za 130kW in trenutno še ni polno obratovalna in lahko dobiš max 43kW linijo.
Erik39 ::
No in kaj bi erik predlagal "povprečnemu" zahojenemu Slovecu, ki kot družinski avto ponavadi kupi 3 leta rabljenega passata iz Nemčine s cca 100kkm na števcu? Kateri EV bo enako praktičen (V prtljažnika), omogočal 130-140kmh na avtocesti (100km AC na dan; 50 km ena smer) za enak/boljši cenovni izkupiček na koncu meseca/leta/življenske dobe? Kateri EV trenurno bo po 10 letih obdržal dovolj kapacitete, da bo pozimi pri -5C še vedno naredil teh svojih minimalno 100km/dan pri 130kmh brez da se bo tresel ali bo avto prišel na cilj hkrati pa bo ob prodaji ne bo v minusu glede na primerljivega ICE?
No in kaj bi erik predlagal "povprečnemu" zahojenemu Slovecu, ki kot družinski avto ponavadi kupi 3 leta rabljenega passata iz Nemčine s cca 100kkm na števcu?
Nissan Leaf za 13 jurjev, samo 2 leti star za enako ceno kot Pasat 3 leta star. Torej začetna cena je ista. Z električnim boš v 15 letih prišparal 30 tisoč evrov na gorivu, servisih in registraciji (okoli 2 jurja prihranka na leto).
Kateri EV trenurno bo po 10 letih obdržal dovolj kapacitete, da bo pozimi pri -5C še vedno naredil teh svojih minimalno 100km/dan pri 130kmh brez da se bo tresel ali bo avto prišel na cilj hkrati pa bo ob prodaji ne bo v minusu glede na primerljivega ICE?
Vsak EV ti bo zmogel to kar si napisal.
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj lažeš in nakladaš? Človek hoče od tebe mleko, ti mu pa ogrizke od jabolk prodajaš.
Mene ne zanima kaj je v praksi z drugimi ljudmi, niti me ne zanima kaj je za povprečneže.
Mene samo zanima kje je polnilnica s 150kW polnjenja v ljubljani, kjer bom avto napolnil v 15 minutah za 250 kilometrov.
Ostalo tvoje prodajanje buč me ne zanima.
Torej kje je polnilnica s 150kW???
Brdo vemo da to ni. Ker je deklarirana za 130kW in trenutno še ni polno obratovalna in lahko dobiš max 43kW linijo.
Ne lažem in ne nakladam, napisal sem dejstva. Na vsa vprašanja sem ti že odgovoril. Če ti odgovorim še enkrat se bova samo ponavljala. Preberi za nazaj. Brdo gre v praksi do 150 kW, povedal kolega ki ima Teslo. 43 kW na superchargeju je pa čista laž. Ne trolaj prosim. Prepreke vidiš tam kjer jih ni. Pridejo pa tudi še hitrejše DC hitre polnilnice naslednje leto, pa že sedaj ni problemov in je vrh glave zadosti hitro. Vprašaj katerekakoli lastnika električnega avtomobila in ti bo povedal da ni težav z časi polnjenja. Ali pa najemi EV in se prepričaj sam. Argument z časi polnjenja dajejo IZKLJUČNO tisti, ki EV-ja še nikoli niso peljali. Tisti ki so ga peljali, vejo da tu težav ni. Vprašaj lastnika EV-ja kateregakoli in ti po povedal da je po njegovem mnenju EV bolj praktičen kar se tiče filanja. Vprašaj. Resno ti pravim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Erik39 ::
Erik39 ::
Še drug članek iz leta 2016 (sedaj so najhitrejše 350 kW): (dobesedni navedek)
"Nekaj tehničnega ozadja. Recimo kar takoj, kot standard vzemimo najhitrejše 150 kW polnilnice, da nam ne bo treba vsakih nekaj mesecev pisati novega članka. Kaj hitro se namreč lahko zgodi, da bo infrastruktura, ki je postavljena, pravzaprav že zastarela, pa še dobro se ne bo prijela, saj se tehnologija razvija bliskovito. 150 kW moči ob hkratnem dejstvu, da neko srednje veliko električno vozilo, npr. Nissan Leaf porabi na 100 km zmerne vožnje cca. 13kWh, pa zaokrožimo na večje udobje in recimo večjo avtocestno hitrost ter rečemo poraba 15 kWh/100 km (recimo na poti do Frankfurta sva porabila z Ignacem tudi samo 13,5 kWh na 100 km, a je 15 kWh bolj življenjska poraba), pomeni, da s tako polnilnico polnimo s hitrostjo 100 km/ 6 minut. Postanek na hitri polnilnici za recimo 24 minut pomeni razdaljo cca 400 km, kar pa je za izrazito veliko večino uporabnikov že razdalja, kjer se prav izdatno prileže razteg in preteg nog ter še marsičesa ostalega.
Seveda se tu ne bomo ukvarjali z ekstremisti in rekorderji, ampak s 95%+ populacije. Nas pa zanima, kaj naj bi bil namen in smisel polnilnic, kakšna bi morala biti posledično regulativa (ali njena odsotnost), kakšne cene, kakšna obremenitev teh naprav ipd. Obremenitev naprav in sistema polnilnic ter cena so seveda v tesni povezanosti, prav tako oboje v tesni zvezi z regulativo. Ni dvoma, da mora biti politika upravljanja električnega omrežja taka, da sledi čim večji racionalizaciji virov in kapacitet. Ustrezna konkurenca in mnoštvo virov na področju proizvodnje ter ponudbe same energije pa bi moralo samo po sebi ustvariti cenovno-količinska-močnostna ravnotežja."
"Nekaj tehničnega ozadja. Recimo kar takoj, kot standard vzemimo najhitrejše 150 kW polnilnice, da nam ne bo treba vsakih nekaj mesecev pisati novega članka. Kaj hitro se namreč lahko zgodi, da bo infrastruktura, ki je postavljena, pravzaprav že zastarela, pa še dobro se ne bo prijela, saj se tehnologija razvija bliskovito. 150 kW moči ob hkratnem dejstvu, da neko srednje veliko električno vozilo, npr. Nissan Leaf porabi na 100 km zmerne vožnje cca. 13kWh, pa zaokrožimo na večje udobje in recimo večjo avtocestno hitrost ter rečemo poraba 15 kWh/100 km (recimo na poti do Frankfurta sva porabila z Ignacem tudi samo 13,5 kWh na 100 km, a je 15 kWh bolj življenjska poraba), pomeni, da s tako polnilnico polnimo s hitrostjo 100 km/ 6 minut. Postanek na hitri polnilnici za recimo 24 minut pomeni razdaljo cca 400 km, kar pa je za izrazito veliko večino uporabnikov že razdalja, kjer se prav izdatno prileže razteg in preteg nog ter še marsičesa ostalega.
Seveda se tu ne bomo ukvarjali z ekstremisti in rekorderji, ampak s 95%+ populacije. Nas pa zanima, kaj naj bi bil namen in smisel polnilnic, kakšna bi morala biti posledično regulativa (ali njena odsotnost), kakšne cene, kakšna obremenitev teh naprav ipd. Obremenitev naprav in sistema polnilnic ter cena so seveda v tesni povezanosti, prav tako oboje v tesni zvezi z regulativo. Ni dvoma, da mora biti politika upravljanja električnega omrežja taka, da sledi čim večji racionalizaciji virov in kapacitet. Ustrezna konkurenca in mnoštvo virov na področju proizvodnje ter ponudbe same energije pa bi moralo samo po sebi ustvariti cenovno-količinska-močnostna ravnotežja."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Aston_11 ::
Skratka, 5 sekund bom porabil za priklop praznega EV in potem bom lahko odpeljal naslednje jutro. Pri moji stari kanti tankam 5 minut (ni še testirano) in lahko takoj odpeljem. To se mi zdi win za staro kanto. Omogoča, da se 5 minut po priklopu praznega na pompo že odpelješ. Pesmca.
Kot sem rekel, štejejo dejstva, ne tehnologija. S tehnologijo lahko gremo na luno, vendar jaz trenutno (sem par 100 miljard kratek) ne morem.
Kot sem rekel, štejejo dejstva, ne tehnologija. S tehnologijo lahko gremo na luno, vendar jaz trenutno (sem par 100 miljard kratek) ne morem.
Erik39 ::
Skratka, 5 sekund bom porabil za priklop praznega EV in potem bom lahko odpeljal naslednje jutro. Pri moji stari kanti tankam 5 minut (ni še testirano) in lahko takoj odpeljem
Da 5 minut porabljenega cajta pri bencinarju in 10 sekund pri električnemu porabljenaega cajta za nafilat.
< To se mi zdi win za staro kanto.
Niti približno. Win za električnega ker efektivno porabiš velik manj cajta. Sej ne da je važno, tistih par minut gor dol, ampak vseeno par minut v škodo bencinarju. Nima veze kaj se vmes dogaja ko spiš, ker si imel za en dan zadosti tistih 500 km koliko je dosega in tako je 364 dni na leto (en dan recimo da greš nekam zelo daleč na dopust in takrat uporabiš hitro polnilnico na poti). Celokupno v celem letu, boš pri bencinarju porabil malo več časa za polnjenje na bencinskih črpalkah (ene dve ure na LET si tam če preračunaš vseh N x po 5-10 minut). Sej pravim: sej ne da je to važno, je pa kljub temu v škodo bencinarju, ali je vsaj izenačeno. Ne more to biti razlog zakaj ne bi kupil električnega, vsaj če razmišjaš racionalno.
Omogoča, da se 5 minut po priklopu praznega na pompo že odpelješ. Pesmca.
In je hrati gorivo za 5 do 7 krat dražje kot pri električnemu Kje vidiš probleme da se ti avto fila medtem ko spiš, za dnevno vožnjo pa je vrh glave zadost vse dni v letu v tvojem primeru (ker si rekel da ne potuješ nikoli)? Pa tud če bi potoval: hitra polnilnica tisti en samcat dan na leto in gasa.
Kot sem rekel, štejejo dejstva, ne tehnologija. S tehnologijo lahko gremo na luno, vendar jaz trenutno (sem par 100 miljard kratek) ne morem.
Šteje oboje. Tehnologija električnega pogona je boljša tako v teoriji kot v praksi. Večji navor, boljše vozne lastnosti zaradi nizkega težišča (baterija v dnu), 5 do 7 x cenejša vožnja. V praksi imaš lahko vse to in to na dolgi rok precej ceneje kot pa če bi vozil dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
No in kaj bi erik predlagal "povprečnemu" zahojenemu Slovecu, ki kot družinski avto ponavadi kupi 3 leta rabljenega passata iz Nemčine s cca 100kkm na števcu? Kateri EV bo enako praktičen (V prtljažnika), omogočal 130-140kmh na avtocesti (100km AC na dan; 50 km ena smer) za enak/boljši cenovni izkupiček na koncu meseca/leta/življenske dobe? Kateri EV trenurno bo po 10 letih obdržal dovolj kapacitete, da bo pozimi pri -5C še vedno naredil teh svojih minimalno 100km/dan pri 130kmh brez da se bo tresel ali bo avto prišel na cilj hkrati pa bo ob prodaji ne bo v minusu glede na primerljivega ICE?
No in kaj bi erik predlagal "povprečnemu" zahojenemu Slovecu, ki kot družinski avto ponavadi kupi 3 leta rabljenega passata iz Nemčine s cca 100kkm na števcu?
Nissan Leaf za 13 jurjev, samo 2 leti star za enako ceno kot Pasat 3 leta star. Torej začetna cena je ista. Z električnim boš v 15 letih prišparal 30 tisoč evrov na gorivu, servisih in registraciji (okoli 2 jurja prihranka na leto).
Kateri EV trenurno bo po 10 letih obdržal dovolj kapacitete, da bo pozimi pri -5C še vedno naredil teh svojih minimalno 100km/dan pri 130kmh brez da se bo tresel ali bo avto prišel na cilj hkrati pa bo ob prodaji ne bo v minusu glede na primerljivega ICE?
Vsak EV ti bo zmogel to kar si napisal.
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj lažeš in nakladaš? Človek hoče od tebe mleko, ti mu pa ogrizke od jabolk prodajaš.
Mene ne zanima kaj je v praksi z drugimi ljudmi, niti me ne zanima kaj je za povprečneže.
Mene samo zanima kje je polnilnica s 150kW polnjenja v ljubljani, kjer bom avto napolnil v 15 minutah za 250 kilometrov.
Ostalo tvoje prodajanje buč me ne zanima.
Torej kje je polnilnica s 150kW???
Brdo vemo da to ni. Ker je deklarirana za 130kW in trenutno še ni polno obratovalna in lahko dobiš max 43kW linijo.
Ne lažem in ne nakladam, napisal sem dejstva. Na vsa vprašanja sem ti že odgovoril. Če ti odgovorim še enkrat se bova samo ponavljala. Preberi za nazaj. Brdo gre v praksi do 150 kW, povedal kolega ki ima Teslo. 43 kW na superchargeju je pa čista laž. Ne trolaj prosim. Prepreke vidiš tam kjer jih ni. Pridejo pa tudi še hitrejše DC hitre polnilnice naslednje leto, pa že sedaj ni problemov in je vrh glave zadosti hitro. Vprašaj katerekakoli lastnika električnega avtomobila in ti bo povedal da ni težav z časi polnjenja. Ali pa najemi EV in se prepričaj sam. Argument z časi polnjenja dajejo IZKLJUČNO tisti, ki EV-ja še nikoli niso peljali. Tisti ki so ga peljali, vejo da tu težav ni. Vprašaj lastnika EV-ja kateregakoli in ti po povedal da je po njegovem mnenju EV bolj praktičen kar se tiče filanja. Vprašaj. Resno ti pravim.
Seveda da lažeš, v ljubljani ni 150kw polnilnice.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58804 (53130) | Jackass |
» | Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 33529 (28310) | Redneck |
» | Vozilo na vodik (strani: 1 2 3 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 36206 (34331) | jest10 |