» »

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more

borut_p ::

dosgrut je izjavil:

Meizu je izjavil:

Sam to si podal linke do nekih raziskav, ki se ne dotikajo štrom supplyja. Nisem šel vsega brat, ampak po naslovih sodeč te raziskave nimajo veze s tem. Tesla 3 npr. v 100kkm povprečno porabi okrog 20.000kW štroma. Pomnožimo to s številom avtov v prometu trenutno in poračunamo povprečno špico v porabi, ko vsi polnejo... Kje zaboga najdemo toliko štroma? Bomo naredili jez na savi do hrvaške in živeli vsi na triglavu?


Na 100kkm je poraba nekje 18.000 kWh (close tho). Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. V Sloveniji letno proizvedemo 16.000 GWh, kar je enako 19.000.000.000 kWh. En avto za 13.000 km kolikor je letna kilometrina porabi okoli 2340 kWh na leto. Če jih je miljon je to 2340 GWh, kar predstavlja 15 % od trenutne letne produkcije štroma ki znaša 16.000 GWh na leto.

Za ameriko je podobno:



In kje se bo ta elektrika hranila, da bo na voljo takrat ko jo rabimo? Torej največkrat ponoči. Ko bodo vsi naenkrat vklopili 100kW polnilnice

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Manjka glavna komponenta - dobava elektrike. Če je elektrika za EV iz TEŠ, potem je ta elektrika bolj umazana kot svinjajo vsi dizli v sloveniji.


Ne no držalo iz večih razlogov.

1.Električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizelskega in 5x manj od bencinskega.

2. Čistiti izpuhe elektrarn kjer je samo en vir je mnogo lažje in bolj učinkovito, kot miljon majhnih bencinskih in dizelskih prdalic (aka filtri v elektrarni so precej boljši kot tisti v avtomobilu, en TEŠ6 lahko nadomesti 2x več avtov kot jih je v celi Sloveniji (2 miljona jih nadomesti).

3. Elektrarne so bolj na obrobju, stran od masovne populacije ljudi. Dizli in bencinarji svinjajo direktno tam kjer so masovne koncentracije ljudi: v mestih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

borut_p ::

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Manjka glavna komponenta - dobava elektrike. Če je elektrika za EV iz TEŠ, potem je ta elektrika bolj umazana kot svinjajo vsi dizli v sloveniji.


Ne no držalo iz večih razlogov.

1.Električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizelskega in 5x manj od bencinskega.
2. Čistiti izpuhe elektrarn kjer je samo en vir je mnogo lažje in bolj učinkovito, kot miljon majhnih bencinskih in dizelskih prdalic (aka filtri v elektrarni so precej boljši kot tisti v avtomobilu, en TEŠ6 lahko nadomesti 2x več avtov kot jih je v celi Sloveniji (2 miljona jih nadomesti).
3. Elektrarne so bolj na obrobju, stran od masovne populacije ljudi. Dizli in bencinarji svinjajo direktno tam kjer so masovne koncentracije ljudi: v mestih.


Zdaj pa malo o utopiji govoriš - kje so največje elektrarne v SLO? Ljubljana, Velenje, Krško - in na kaj laufajo? Na premog, še malo premoga in jedrsko - eni največjih onesnaževalcev - direktno v glavo ljudi.

dosgrut ::

borut_p je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Meizu je izjavil:

Sam to si podal linke do nekih raziskav, ki se ne dotikajo štrom supplyja. Nisem šel vsega brat, ampak po naslovih sodeč te raziskave nimajo veze s tem. Tesla 3 npr. v 100kkm povprečno porabi okrog 20.000kW štroma. Pomnožimo to s številom avtov v prometu trenutno in poračunamo povprečno špico v porabi, ko vsi polnejo... Kje zaboga najdemo toliko štroma? Bomo naredili jez na savi do hrvaške in živeli vsi na triglavu?


Na 100kkm je poraba nekje 18.000 kWh (close tho). Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. V Sloveniji letno proizvedemo 16.000 GWh, kar je enako 19.000.000.000 kWh. En avto za 13.000 km kolikor je letna kilometrina porabi okoli 2340 kWh na leto. Če jih je miljon je to 2340 GWh, kar predstavlja 15 % od trenutne letne produkcije štroma ki znaša 16.000 GWh na leto.

Za ameriko je podobno:



In kje se bo ta elektrika hranila, da bo na voljo takrat ko jo rabimo? Torej največkrat ponoči. Ko bodo vsi naenkrat vklopili 100kW polnilnice


Saj ni treba da se kjerkoli hraniš. No lahko se (glej črpalne hidroelektrarne, podnevi črpaš vodo na hrib, ponoči jo šibaš dol in proizvajaš štrom, takšna je naša hidro črpalna elektrarna Avče). Sicer pa običajne hidroelektarne, geotermalne, bioplinske in veterne elektrarne proizvajajo energijo tudi ponoči.

borut_p je izjavil:

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Manjka glavna komponenta - dobava elektrike. Če je elektrika za EV iz TEŠ, potem je ta elektrika bolj umazana kot svinjajo vsi dizli v sloveniji.


Ne no držalo iz večih razlogov.

1.Električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizelskega in 5x manj od bencinskega.
2. Čistiti izpuhe elektrarn kjer je samo en vir je mnogo lažje in bolj učinkovito, kot miljon majhnih bencinskih in dizelskih prdalic (aka filtri v elektrarni so precej boljši kot tisti v avtomobilu, en TEŠ6 lahko nadomesti 2x več avtov kot jih je v celi Sloveniji (2 miljona jih nadomesti).
3. Elektrarne so bolj na obrobju, stran od masovne populacije ljudi. Dizli in bencinarji svinjajo direktno tam kjer so masovne koncentracije ljudi: v mestih.


Zdaj pa malo o utopiji govoriš - kje so največje elektrarne v SLO? Ljubljana, Velenje, Krško - in na kaj laufajo? Na premog, še malo premoga in jedrsko - eni največjih onesnaževalcev - direktno v glavo ljudi.


Največje elektrarne v Sloveniji? Krško 700 MW, ne spušča nič v zrak ker je jedrska elektrarna. Šoštanj: Teš6: 600 MW, šoštanj ima komaj 3000 ljudi, filtre pa tako dobre da imamo v Ljubljani zaradi prometa precej slabšo kakovost zraka kot je v Šoštanju. S tem da je v Ljubljani 300.000 ljudi, torej 1000x več ljudi. Več kot je ljudi, večja je škoda.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

borut_p ::

seveda .... ki pa producirajo koliko kW? HI črpajo vodo na zalogo zato, da jo imajo podnevi dovolj, ne zato da imajo zalogo za ponoči. Na tvoj sistem bi naredil neuporabno HI tako ponoči kot podnevi. In koliko prostora še imamo na rekah za kaj takega ... in spet, za kakšen davek naravi bi kar gradili 50 novih HI - kje? Koliko energije je za to potrebne? Koliko dizla v kamionih?
Geotermalne ja ... kdo? Islandija mogoče ne v SLO. Vetrne ... daj no

Krško - si že slišal za jedrske odpadke? in kam se jih odlaga? stroški obratovanja; da rabi dodatno elektrarno zraven za zagon
TEŠ6 - si že tudi izračunal koliko energije gre za pridobivanje premoga?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

dosgrut ::

ki pa producirajo koliko kW


Tretjino vse slovenske elektrike. Okoli 5000 GWh produciramo letno z hidroelektrarnami. Za vseh miljon električnih avtomobilov (kolikor je avtov v Sloveniji) bi rabli komaj 2400 GWh.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

1. slovenija z električno energijo ni samozadostna, ampak je uvažamo 53%.
2. kakšne so izgube na daljnovodih?
3. kako so sedanji daljnovodi obremenjeni?
4. koliko so obremenjeni?
5. kje imaš daljnovode za po tvoje dodatnih 15% večjo porabo elektrike?
6. kdo bo kril dodatna omrežja? boko spet subvencionirali?

elektrike za ev, ko jih bo 1 milijon v sloveniji, ne bomo imeli dovolj. bo potrebno še eno jedrsko elektrarno postaviti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

Ales je izjavil:

dosgrut je izjavil:

... Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. ...

Ti 100% nimaš prej omenjenega faksa ker ti še osnovna logika dela težave.


Ne bo držalo kolega. Imam omenjeni faks, logika mi ne dela težav. Nasprotno v osnovni in srednji šoli sem se udeleževal tekomavanj iz logike in nizal uspehe.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

borut_p ::

Ne računaš pravilno ... ne bodo se polnili avtomobili preko celega dneva enakomerno ... avti se bodo polnili čez noč .. torej takrat, ko se na HI dela zaloga za dnevno porabo.

... torej ... HI odpade pri nas

dalje ...

WizzardOfOZ ::

avti se bodo polnili ob špicah, torej zjutraj, ko se ljudje pripeljejo v službo, če imajo možnost polnjenja v službi, popoldne ko pridejo domov in ponoči.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

borut_p ::

WizzardOfOZ je izjavil:

avti se bodo polnili ob špicah, torej zjutraj, ko se ljudje pripeljejo v službo, če imajo možnost polnjenja v službi, popoldne ko pridejo domov in ponoči.


po moje bodo uporabni postali takrat, ko bo omogočeno brezžično polnenje - kot je pri telefonih. boš zapeljal v garažo (če boš srečen in jo celo imel), avto se bo brezkontaktno polnil.

zjutraj bo polnil tisti, ki je pozabil in ugotovil, da je bolje da gre peš na šiht :)

dosgrut ::

Meizu je izjavil:

Na 100kkm je poraba nekje 18.000 kWh (close tho). Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. V Sloveniji letno proizvedemo 16.000 GWh, kar je enako 19.000.000.000 kWh. En avto za 13.000 km kolikor je letna kilometrina porabi okoli 2340 kWh na leto. Če jih je miljon je to 2340 GWh, kar predstavlja 15 % od trenutne letne produkcije štroma ki znaša 16.000 GWh na leto.


Avtov je malo več kot le miljon.

Pa si ti prepričan, da lahko infrastruktura in elektrarna zdrži tak ekstra naval štroma? Mislim, da malo sanjaš tule.

Mimogrede, 18.000kwh je poraba direkt avtomobila, ampak polnilnice nimajo 100% efektivnosti. Tle gre en kos elektrike tudi v izgubo. Si upošteval tudi to?


Prav pa daj 1,2 miljona avtov če hočeš. Point ostane.

Pa si ti prepričan, da lahko infrastruktura in elektrarna zdrži tak ekstra naval štroma? Mislim, da malo sanjaš tule.


Infrastruktura lahko zdrži če se polni večinoma ponoči preko noči, kar lastniki električnih avtomobilov tudi počnejo (zato ker je polnjneje ponoči cenejše). Nič ne sanjam. Poglej in se prepričaj da drži:



Mimogrede, 18.000kwh je poraba direkt avtomobila, ampak polnilnice nimajo 100% efektivnosti. Tle gre en kos elektrike tudi v izgubo. Si upošteval tudi to?


18 kWh / 100 km je z že upoštevanim izkoristkom polnilca. Izkoristek polnilca je drugače 93 % (izmerjen).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

dosgrut je izjavil:

Ales je izjavil:

dosgrut je izjavil:

... Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. ...

Ti 100% nimaš prej omenjenega faksa ker ti še osnovna logika dela težave.


Ne bo držalo kolega. Imam omenjeni faks, logika mi ne dela težav. Nasprotno v osnovni in srednji šoli sem se udeleževal tekomavanj iz logike in nizal uspehe.

lažeš ko pes teče.
povprečna poraba gospodinjstva je 400 do 500kw na mesec, če delajo z avtom 2000 km na mesec, je to še dodatna poraba dodatnih 200kw. omrežje je že sedaj preobremenjeno, torej rabiš še enkrat toliko omrežja, da to razbremeniš in da novo ne bo na 100% kot to sedaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

Meizu je izjavil:

ne vidiš linkov študij? kliki na linke študij. Ni zavajanja. O kakšni samohvali govoriš. Poglej znanstvene študije ki sem ti jih linkal.


Dej odgovori na moje vprašanje - katera študija zajema tudi okoljski odtis za gradnjo elektrarn, ki bi zagotovile dovolj štroma, da bi sustainali dnevni promet na EV vozilih?


Marsikatera. Dejstvo ostaja da so EV-ji bolj zeleni pa kakorkoli obračaš. Katera študija pa zaobjema gradnjo rafinerij za nafto, črpališč in vseh bencinskih črpalk. To si pa pozabil kajneda.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

dokler kuriš premog v teš so ev 1000% bolj svinjski
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Ales je izjavil:

dosgrut je izjavil:

... Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. ...

Ti 100% nimaš prej omenjenega faksa ker ti še osnovna logika dela težave.


Ne bo držalo kolega. Imam omenjeni faks, logika mi ne dela težav. Nasprotno v osnovni in srednji šoli sem se udeleževal tekomavanj iz logike in nizal uspehe.

lažeš ko pes teče.
povprečna poraba gospodinjstva je 400 do 500kw na mesec, če delajo z avtom 2000 km na mesec, je to še dodatna poraba dodatnih 200kw. omrežje je že sedaj preobremenjeno, torej rabiš še enkrat toliko omrežja, da to razbremeniš in da novo ne bo na 100% kot to sedaj.


Ne lažem. Kot sem povedal je trenutna proizvodnja v Sloveniji na pragu elektrarn 16.000 GWh na leto. Za miljon električnih avtov jih rabimo samo 2400 GWh. To je samo 15 % trenutne proizvodnje. EV se lahko polne z 2 KW čez noč, kar je moč enega sušilnika za lase.


Vsi ti pomisleki ki jih imaš so neutemeljeni in so podrobno razloženi v spodnjen videu. PROSIM oglej si ga.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

Meizu ::

Marsikatera. Dejstvo ostaja da so EV-ji bolj zeleni pa kakorkoli obračaš. Katera študija pa zaobjema gradnjo rafinerij za nafto, črpališč in vseh bencinskih črpalk. To si pa pozabil kajneda.


Sej če si strojništvo zaključil potem veš, da je power output industrije za ogromni faktor večji od avtomobilskega parka ne? Si vštel v tvoje kalkulacije tudi porabo štroma ko industrija prešalta na čisti štrom?

Ne vidim računice, dokler se ne razvije nekega fizijskega reaktorja ali česa podobnega, z absurdnim izkoristkom, ter visokim power yieldom.

borut_p ::

dosgrut je izjavil:

ki pa producirajo koliko kW


Tretjino vse slovenske elektrike. Okoli 5000 GWh produciramo letno z hidroelektrarnami. Za vseh miljon električnih avtomobilov (kolikor je avtov v Sloveniji) bi rabli komaj 2400 GWh.


leto 2016 pravi, da produciramo 11% iz hidro plus 19% iz obnovljivih - torej spet neko kurjenje nečesa. 26% premog, 42% jedrska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

dosgrut ::

Zaj se pa ustavi malo. Ne morem tako hitro odgovarjati. še poste izpred pol ure nazaj mam za odgovoriti. Bom vse odogovoril, samo u izi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

borut_p ::

dosgrut je izjavil:

Meizu je izjavil:

ne vidiš linkov študij? kliki na linke študij. Ni zavajanja. O kakšni samohvali govoriš. Poglej znanstvene študije ki sem ti jih linkal.


Dej odgovori na moje vprašanje - katera študija zajema tudi okoljski odtis za gradnjo elektrarn, ki bi zagotovile dovolj štroma, da bi sustainali dnevni promet na EV vozilih?


Marsikatera. Dejstvo ostaja da so EV-ji bolj zeleni pa kakorkoli obračaš. Katera študija pa zaobjema gradnjo rafinerij za nafto, črpališč in vseh bencinskih črpalk. To si pa pozabil kajneda.


To ti jaz hočem dopovedat ... nobena - niti v eno, niti v drugo smer ... zato s parcialnimi dokazi ne boš prepričal ljudi. Lahko samo zamaskiraš in prodajaš kot novost, ne pa kot hudo prednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

dosgrut ::

borut_p je izjavil:

seveda .... ki pa producirajo koliko kW? HI črpajo vodo na zalogo zato, da jo imajo podnevi dovolj, ne zato da imajo zalogo za ponoči. Na tvoj sistem bi naredil neuporabno HI tako ponoči kot podnevi. In koliko prostora še imamo na rekah za kaj takega ... in spet, za kakšen davek naravi bi kar gradili 50 novih HI - kje? Koliko energije je za to potrebne? Koliko dizla v kamionih?
Geotermalne ja ... kdo? Islandija mogoče ne v SLO. Vetrne ... daj no

Krško - si že slišal za jedrske odpadke? in kam se jih odlaga? stroški obratovanja; da rabi dodatno elektrarno zraven za zagon
TEŠ6 - si že tudi izračunal koliko energije gre za pridobivanje premoga?


HI črpajo vodo na zalogo zato, da jo imajo podnevi dovolj, ne zato da imajo zalogo za ponoči. Na tvoj sistem bi naredil neuporabno HI tako ponoči kot podnevi. In koliko prostora še imamo na rekah za kaj takega .


Človek a se ti hecaš? jasno sem napisal da govorim o ČRPALNIH hidroelektrarnah, takšnih kot je Avče. Pogooglaj kaj je to, ker si falil na celi črti.

in spet, za kakšen davek naravi bi kar gradili 50 novih HI - kje? Koliko energije je za to potrebne? Koliko dizla v kamionih?


Za nekaj velikostnih razredov manjši davek kot ga povzročajo dizli in bencinarji vsako leto. S tem da elektrarna je za 50 do 100 let.

Geotermalne ja ... kdo? Islandija mogoče ne v SLO


Tudi v Sloveniji imamo veliko nizkotemepraturnega geotermalnega potenciala (binarni cikel).

Vetrne ... daj no


Tudi veternega potenciala imamo nekaj.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Ales je izjavil:

dosgrut je izjavil:

... Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. ...

Ti 100% nimaš prej omenjenega faksa ker ti še osnovna logika dela težave.


Ne bo držalo kolega. Imam omenjeni faks, logika mi ne dela težav. Nasprotno v osnovni in srednji šoli sem se udeleževal tekomavanj iz logike in nizal uspehe.

lažeš ko pes teče.
povprečna poraba gospodinjstva je 400 do 500kw na mesec, če delajo z avtom 2000 km na mesec, je to še dodatna poraba dodatnih 200kw. omrežje je že sedaj preobremenjeno, torej rabiš še enkrat toliko omrežja, da to razbremeniš in da novo ne bo na 100% kot to sedaj.


Ne lažem. Kot sem povedal je trenutna proizvodnja v Sloveniji na pragu elektrarn 16.000 GWh na leto. Za miljon električnih avtov jih rabimo samo 2400 GWh. To je samo 15 % trenutne proizvodnje. EV se lahko polne z 2 KW čez noč, kar je moč enega sušilnika za lase.


Vsi ti pomisleki ki jih imaš so neutemeljeni in so podrobno razloženi v spodnjen videu. PROSIM oglej si ga.


elektriko že sedaj uvažamo. in to omaš podatek samo za osebna vozila. kombiji z dostavo sw bodo ponoči tudi polnili. oni delajo 1000km na dan. kje boš vso to elwktriko dobil do mest?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

Krško - si že slišal za jedrske odpadke? in kam se jih odlaga? stroški obratovanja; da rabi dodatno elektrarno zraven za zagon


Precej boljše jedrski odpadki ki jih varno zakoplješ globoko v zemlje, kot pa stotisoče ton škodljivih toksičnih strupov ki jih spustijo dizli in bencinarji in gredo direkt v človeška pluča 2 miljonov ljudi v Sloveniji.

TEŠ6 - si že tudi izračunal koliko energije gre za pridobivanje premoga?


Precej manj kot za rafineriranje in črpanje nafte. Plus to da sam električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizla.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

dosgrut je izjavil:



Tudi veternega potenciala imamo nekaj.

pa ptiče ki se zaletavajo v vetrnice tudi

dosgrut je izjavil:

Krško - si že slišal za jedrske odpadke? in kam se jih odlaga? stroški obratovanja; da rabi dodatno elektrarno zraven za zagon


Precej boljše jedrski odpadki ki jih varno zakoplješ globoko v zemlje, kot pa stotisoče ton škodljivih toksičnih strupov ki jih spustijo dizli in bencinarji in gredo direkt v človeška pluča 2 miljonov ljudi v Sloveniji.

TEŠ6 - si že tudi izračunal koliko energije gre za pridobivanje premoga?


Precej manj kot za rafineriranje in črpanje nafte. Plus to da sam električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizla.

nakladaš. termo svinja in je prekleto drag. elektrika pa subvencionirana, da se ne kaže koliko izgube delajo. če bi kurili smeti nebi rekel, ampak kurijo najslabši premog, pa še tega vozijo na nafto iz indonezije.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

1. slovenija z električno energijo ni samozadostna, ampak je uvažamo 53%.
2. kakšne so izgube na daljnovodih?
3. kako so sedanji daljnovodi obremenjeni?
4. koliko so obremenjeni?
5. kje imaš daljnovode za po tvoje dodatnih 15% večjo porabo elektrike?
6. kdo bo kril dodatna omrežja? boko spet subvencionirali?

elektrike za ev, ko jih bo 1 milijon v sloveniji, ne bomo imeli dovolj. bo potrebno še eno jedrsko elektrarno postaviti.


1. Drži. Uvažamo jo zato ker se uvažanje splača, ne zato ker jo več ne bi mogli proizvesti. Ko je trenutna cena v sosednjih državah na borzi elektrike nižja od PROIZVODNE cene slovenskih elektrarn, takrat se pač bolj splača uvažati. Zato to tudi delamo.
2.Odvisno od lokacije. Če bi se malo manj trgovalo z elektriko bi bilo precej manj obremenjeni.
3. Glej 2.
4. Glede na to da se EV-ji filajo ponoči, ko so daljnovodi že tako precej manj obremenjeni kot podnevi, tistih 15 % dodatno ne bo predstavljalo kakšnih težav. Sploh ko pomisliš da bo miljon EV jev v sloveniji šele čez ene 25 let, do takrat je še cajta za morebitne prilagoditve.
5. Dodatnih omrežij rabimo minimalno, skoraj nič. Glede na to koliko cenejša je vožnja EV-ja od dizla se zadeva zelo splača.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

Meizu ::

Dodatnih omrežij rabimo minimalno, skoraj nič. Glede na to koliko cenejša je vožnja EV-ja od dizla se zadeva zelo splača.


Ta stavk makes no sense.

WizzardOfOZ ::

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

1. slovenija z električno energijo ni samozadostna, ampak je uvažamo 53%.
2. kakšne so izgube na daljnovodih?
3. kako so sedanji daljnovodi obremenjeni?
4. koliko so obremenjeni?
5. kje imaš daljnovode za po tvoje dodatnih 15% večjo porabo elektrike?
6. kdo bo kril dodatna omrežja? boko spet subvencionirali?

elektrike za ev, ko jih bo 1 milijon v sloveniji, ne bomo imeli dovolj. bo potrebno še eno jedrsko elektrarno postaviti.


1. Drži. Uvažamo jo zato ker se uvažanje splača, ne zato ker jo več ne bi mogli proizvesti. Ko je trenutna cena v sosednjih državah na borzi elektrike nižja od PROIZVODNE cene slovenskih elektrarn, takrat se pač bolj splača uvažati. Zato to tudi delamo.
2.Odvisno od lokacije. Če bi se malo manj trgovalo z elektriko bi bilo precej manj obremenjeni.
3. Glej 2.
4. Glede na to da se EV-ji filajo ponoči, ko so daljnovodi že tako precej manj obremenjeni kot podnevi, tistih 15 % dodatno ne bo predstavljalo kakšnih težav. Sploh ko pomisliš da bo miljon EV jev v sloveniji šele čez ene 25 let, do takrat je še cajta za morebitne prilagoditve.
5. Dodatnih omrežij rabimo minimalno, skoraj nič. Glede na to koliko cenejša je vožnja EV-ja od dizla se zadeva zelo splača.

uvažamo jo zato, ker je imamo premalo. skoraj 95% proizvedene porabijo gospodinjstva danes. kje je še industrija.
ponoči so daljnovodi bolj obremenjeni kot podnevi
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Meizu ::

Glede na to da se EV-ji filajo ponoči


To sicer ni res. Velika večina EV userjev ima že danes po celi Ljubljani polnilnice (še mi jih imamo, pa sem iz fakin rovt), ko pride folk v službo, ga takoj priklopijo na štrom. Tako bodo sploh v prometnih konicah špice zelo konkretne in na to si spregledal.

dosgrut ::

borut_p je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Meizu je izjavil:

ne vidiš linkov študij? kliki na linke študij. Ni zavajanja. O kakšni samohvali govoriš. Poglej znanstvene študije ki sem ti jih linkal.


Dej odgovori na moje vprašanje - katera študija zajema tudi okoljski odtis za gradnjo elektrarn, ki bi zagotovile dovolj štroma, da bi sustainali dnevni promet na EV vozilih?


Marsikatera. Dejstvo ostaja da so EV-ji bolj zeleni pa kakorkoli obračaš. Katera študija pa zaobjema gradnjo rafinerij za nafto, črpališč in vseh bencinskih črpalk. To si pa pozabil kajneda.


To ti jaz hočem dopovedat ... nobena - niti v eno, niti v drugo smer ... zato s parcialnimi dokazi ne boš prepričal ljudi. Lahko samo zamaskiraš in prodajaš kot novost, ne pa kot hudo prednost.


So bile študije ki so upoštevale vse in so jasne da je EV veliko boljši kar se tiče okolja. Recimo en primer takšne študije je od norveškega raziskovalca in strokovnjaka za izpuste Auke Hoekstra:
https://insideevs.com/news/458458/legac...
https://twitter.com/AukeHoekstra/status...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

dokler kurimo premog v teš ne. ker ta premog pripeljemo z ladjami do nas. že ladje porabijo za to ogromno nafte, potem pa še ogromno elektrike alinpa nafte, da vlak pripelje do trbovelj. torej ke ev enako svonjski kot običajen dizel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

Meizu je izjavil:

Dodatnih omrežij rabimo minimalno, skoraj nič. Glede na to koliko cenejša je vožnja EV-ja od dizla se zadeva zelo splača.


Ta stavk makes no sense.


Stavek seveda ima smisel. Morda ga nisi razumel, zato ti ga bom pojasnil še bolj podrobno:

Glede na to da se električni avtomobili polnijo ponoči, torej takrat ko so omrežja precej manj obremenjena kot podnevi, lahko brez problema pretočimo tistih 6,6 GWh na dan v električne avtomobile. Morda bo ponekod vendarle potrebna minimalna nadgradnja omrežja. Vendar je strošek za družbo minimalen če ga primerjamo z prihranki ki jih ustvarimo s prehodom na električno mobilnost.

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Ales je izjavil:

dosgrut je izjavil:

... Kjer najdemo toliko štroma? Kumot. ...

Ti 100% nimaš prej omenjenega faksa ker ti še osnovna logika dela težave.


Ne bo držalo kolega. Imam omenjeni faks, logika mi ne dela težav. Nasprotno v osnovni in srednji šoli sem se udeleževal tekomavanj iz logike in nizal uspehe.

lažeš ko pes teče.
povprečna poraba gospodinjstva je 400 do 500kw na mesec, če delajo z avtom 2000 km na mesec, je to še dodatna poraba dodatnih 200kw. omrežje je že sedaj preobremenjeno, torej rabiš še enkrat toliko omrežja, da to razbremeniš in da novo ne bo na 100% kot to sedaj.


Ne lažem. Kot sem povedal je trenutna proizvodnja v Sloveniji na pragu elektrarn 16.000 GWh na leto. Za miljon električnih avtov jih rabimo samo 2400 GWh. To je samo 15 % trenutne proizvodnje. EV se lahko polne z 2 KW čez noč, kar je moč enega sušilnika za lase.


Vsi ti pomisleki ki jih imaš so neutemeljeni in so podrobno razloženi v spodnjen videu. PROSIM oglej si ga.


elektriko že sedaj uvažamo. in to omaš podatek samo za osebna vozila. kombiji z dostavo sw bodo ponoči tudi polnili. oni delajo 1000km na dan. kje boš vso to elwktriko dobil do mest?


Jo uvažamo zato ker se tako finančno bolj splača, ne zato ker ne bi mogli proizvesti več lastne. Kot sem povedal je 15 % za osebne avtomobile. Prištej še ene 5 % ali kaj takšnega za kombije (za kombije nisem šel računat, ampak glede na avtombile lahko rečemo da tam 5 do 10 % dodatno). Torej skupaj 20 % trenutne proizvodnje. To spet relativno ni veliko.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

še enkrat. ne polnijo se samo ponoči. polnijo se čez cel dan. še največ ob špicah. pojdi po ljubljani in boš videl, da so vse polnilnice čez dan zasedene.

elektriko uvažamo, ker jo premalo pridelamo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

borut_p ::

spet samo neke predpostavke ... minimalen? koliko je to?

tisto kar si prilepil govori samo o življenskem ciklu ne pa o pridelavi sestavnih delov in ostalega.

še okrog izkoristka ... ICE naj bi imel okrog 45% izkoristek; EV 85% ... TEŠ ima okrog 43% izkoristek ... skupaj torej slabše kot ICE

WizzardOfOZ ::

če šteješ še izkop premoga, pa prevoz, je še slabše.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:



Tudi veternega potenciala imamo nekaj.

pa ptiče ki se zaletavajo v vetrnice tudi

dosgrut je izjavil:

Krško - si že slišal za jedrske odpadke? in kam se jih odlaga? stroški obratovanja; da rabi dodatno elektrarno zraven za zagon


Precej boljše jedrski odpadki ki jih varno zakoplješ globoko v zemlje, kot pa stotisoče ton škodljivih toksičnih strupov ki jih spustijo dizli in bencinarji in gredo direkt v človeška pluča 2 miljonov ljudi v Sloveniji.

TEŠ6 - si že tudi izračunal koliko energije gre za pridobivanje premoga?


Precej manj kot za rafineriranje in črpanje nafte. Plus to da sam električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizla.

nakladaš. termo svinja in je prekleto drag. elektrika pa subvencionirana, da se ne kaže koliko izgube delajo. če bi kurili smeti nebi rekel, ampak kurijo najslabši premog, pa še tega vozijo na nafto iz indonezije.


Ne nakladam. Odgovoril sem mu na vprašanje koliko energije gre za PRIDOBIVANJE premoga. In odgovoril sem mu da precej manj kot za rafineriranje in črapanje nafte. In to je definitivno res. To da termo svinja in je drag pa ni nobena skrivnost, zato sam ne podpiram termoelekrarn, ampak raje druge vire energije (kljub temu so termoelektrarne v navezi z EVji ki že sami porabijo 4x manj po kilometru okoljsko boljša izbira od vozil na tekoče dinozavre).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

rafinerije ne dobavljajo samo nafte, ampak še veliko več. recimo mazut za ladje, da lahko pripeljejo premog do slovenije. da pol v teš lahko delajo z izgubo, ki jo moramo kriti vsi, da se vas par idiotov vozi z ev ceneje kot z dizli.
ko bodo ubrisal trošarino na elektriko kot gorivo, pa ukinili subvencije, boste na kilometer plačevali dražje kot dizli in končno bo teš delal brez izgube.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

dosgrut ::

Meizu je izjavil:

Glede na to da se EV-ji filajo ponoči


To sicer ni res. Velika večina EV userjev ima že danes po celi Ljubljani polnilnice (še mi jih imamo, pa sem iz fakin rovt), ko pride folk v službo, ga takoj priklopijo na štrom. Tako bodo sploh v prometnih konicah špice zelo konkretne in na to si spregledal.


Velika večina vsega polnjenja, tam ene 95 % vsega polnjenja je doma čez noč, ker je tako daleč najceneje. Polnjenje na javni polnilnici je okoli 5 € na 100 km, polnjneje doma čez noč pa 1 € na 100 km. Javna polnilnica je SAMO za kakšna zelo dolga potovanja, kjer je prevožena dnevna razdalja daljša od dosega avtomobila (recimo da na dan hočeš prevozit več kot 500 km s Teslo model 3, to je parkarat na leto).

5 % polnjenja bo pa pač čez dan. Ampak 95 % ga je pa čez noč.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

borut_p ::

zato pa glej cel cikel ne le odseke posameznega.

verjetno si tudi opazil, da je na svetu težava z litijem? ker je tesla pokupil praktično vse rudnike, da lahko dobavlja za svoje avte .... samo za svoje !

kje so potem še vsi ostali in pa hranilniki energije - lahko razmišljaš o nekih naravnih virih, amapak to je že sedaj realnost na svetu - da je potrebno razvijati zalogovnike ... s čim se je nazadnje naša Iskra hvalila - eno veliko baterijo s katero lahko napolniš nekaj avtov.

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

1. slovenija z električno energijo ni samozadostna, ampak je uvažamo 53%.
2. kakšne so izgube na daljnovodih?
3. kako so sedanji daljnovodi obremenjeni?
4. koliko so obremenjeni?
5. kje imaš daljnovode za po tvoje dodatnih 15% večjo porabo elektrike?
6. kdo bo kril dodatna omrežja? boko spet subvencionirali?

elektrike za ev, ko jih bo 1 milijon v sloveniji, ne bomo imeli dovolj. bo potrebno še eno jedrsko elektrarno postaviti.


1. Drži. Uvažamo jo zato ker se uvažanje splača, ne zato ker jo več ne bi mogli proizvesti. Ko je trenutna cena v sosednjih državah na borzi elektrike nižja od PROIZVODNE cene slovenskih elektrarn, takrat se pač bolj splača uvažati. Zato to tudi delamo.
2.Odvisno od lokacije. Če bi se malo manj trgovalo z elektriko bi bilo precej manj obremenjeni.
3. Glej 2.
4. Glede na to da se EV-ji filajo ponoči, ko so daljnovodi že tako precej manj obremenjeni kot podnevi, tistih 15 % dodatno ne bo predstavljalo kakšnih težav. Sploh ko pomisliš da bo miljon EV jev v sloveniji šele čez ene 25 let, do takrat je še cajta za morebitne prilagoditve.
5. Dodatnih omrežij rabimo minimalno, skoraj nič. Glede na to koliko cenejša je vožnja EV-ja od dizla se zadeva zelo splača.

uvažamo jo zato, ker je imamo premalo. skoraj 95% proizvedene porabijo gospodinjstva danes. kje je še industrija.
ponoči so daljnovodi bolj obremenjeni kot podnevi


za tele navedbe pa kar brž vir. Ker v pravljice pač ne verjamem več.

borut_p je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

avti se bodo polnili ob špicah, torej zjutraj, ko se ljudje pripeljejo v službo, če imajo možnost polnjenja v službi, popoldne ko pridejo domov in ponoči.


po moje bodo uporabni postali takrat, ko bo omogočeno brezžično polnenje - kot je pri telefonih. boš zapeljal v garažo (če boš srečen in jo celo imel), avto se bo brezkontaktno polnil.

zjutraj bo polnil tisti, ki je pozabil in ugotovil, da je bolje da gre peš na šiht :)


Brezžično polnjenje je OK, ampak ni potrebno. To da zatlačiš kabel v avto v domači garaži ti vzame ravno nekaj sekund.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

sej ti to povedo že na vsakem portalu, da smo samo 47% samozadostni z elektriko, ostalo pa uvažamo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dokler kurimo premog v teš ne. ker ta premog pripeljemo z ladjami do nas. že ladje porabijo za to ogromno nafte, potem pa še ogromno elektrike alinpa nafte, da vlak pripelje do trbovelj. torej ke ev enako svonjski kot običajen dizel.


In s kje misliš da pride nafta? Raste na drevesu? In premog za TEŠ6 nakopljemo v Velenjskem premogovniku. Pa tudi če ne bi, bi bil EV še vedno veliko boljši ker preprosto porabi 17 kWh na 100 km, bencinar pa 80 kWh na 100 km. EV je veliko manj svinjski kot dizel. Poleg tega nam ne svinja pred nos. Primerjava oz karikatura: EV je tako kot da pljuneš v morju bogu za hrbtom. Dizel in bencin je tako kot da pljuneš sebi v kozarec. Svinarijo direkt v zrak direkt tam kjer je največ ljudi: MESTA.)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

večina premoga ki ga kuri teš je iz indonezije. preveri malo podatke.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

sej ti to povedo že na vsakem portalu, da smo samo 47% samozadostni z elektriko, ostalo pa uvažamo.


Drži. Elektriko uvažamo zato ker cena dostikrat pade pod 10 € na MWh v sosednjih držvah in seveda da takrat pač ne laufaš TEŠ6 z 85 € na MWh proizvodnje cene, če pa lahko elektriko 8x ceneje uvoziš! Logično! Elektriko uvažamo zato ker se tako splača, ne zato ker ne bi mogli več svoje proizvesti.

Pa okej, tudi če se delamo da to ne bi bilo res za trenutek. To pomeni da bi miljon EV-jev zmanjšalo samozadostnost samo za nekaj procentov. Pri miljonu EV-jev bi delež samozadostnosti padel iz 47 na 44 %. Ni velik padec. Sploh če upoštevaš da se vsi lahko pol vozijo na elektriko. (16.000 GWh / (34.000 GWh +2400 GWh))=0.44 = 44 %

WizzardOfOZ je izjavil:

večina premoga ki ga kuri teš je iz indonezije. preveri malo podatke.


Tudi če bi bilo res, tudi nafta se uvaža. S tem da EV porabi 5x manj energije na en prevožen kilometer od bencinarja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

ne da se mi več prepričevati debilov. pač vozi ev, pusti nas ostale na miru in ne jokaj ko boš za elektriko na kolometer plačeval enako kot da bi se vozil na dizel, ko bodo uvedli trošarine in podražili elektriko.

električna vozila namreč niso prihodnost, predvsem pa ne svetla.

evo ri študijo, ki pokaže da je ev bolj svinjski od dizla:
https://slo-tech.com/novice/t743790
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

dosgrut ::

borut_p je izjavil:

spet samo neke predpostavke ... minimalen? koliko je to?

tisto kar si prilepil govori samo o življenskem ciklu ne pa o pridelavi sestavnih delov in ostalega.

še okrog izkoristka ... ICE naj bi imel okrog 45% izkoristek; EV 85% ... TEŠ ima okrog 43% izkoristek ... skupaj torej slabše kot ICE


Življenski cikel vsebuje tudi izdelavo (sestavne dele in ostalo). Življenski cikle vsebuje vse.

Ne bo držalo. ICE ima okoli 20 do 25 % povprečni izkoristek (bom dal vir). Blizu 40 % je maksimalni izkoristek dizla na točno določenih obratih in točno določeni obremenitvi. Ampak če gledaš celotno vožnjo je izkristek dizla 25 %, za bencinarja pa 20 %.

43 % je izkoristek teš6, drži. Za hidroelektrarno je izkoristek recimo kar 90 %. Ampak dajmo računati za teš6.

Torej izkoristki:

Produkcija elektrike teš6+prenos elektrike+EV = X = 0,43 x 0,95 x 0,8 = 0,33 = 33 %
Produkcija dizla+ICE dizel = Y = 0,8 x 0,25 =0,2 =20 %
Produkcija bencinarja+ICE bencinar= Z = 0,8 x 0,2 = 0,16= 16 %

Torej EV ima ko upoštevaš produkcijo in prenos elektrike in samo električno vozilo še vedno več kot 2x večji izkoristek od bencinarja (33 % je pač več kot 2x več od 16 %).

Oziroma tukaj imaš izkoristke well to wheel ali po domače produkcija+transport+avto, skratka vse upoštevano:



Ta primerjava je iz tega članka strokovnjaka:
https://www.teslarati.com/energy-expert...

In še za iskoristke samih avtov:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

ne da se mi več prepričevati debilov. pač vozi ev, pusti nas ostale na miru in ne jokaj ko boš za elektriko na kolometer plačeval enako kot da bi se vozil na dizel, ko bodo uvedli trošarine in podražili elektriko.

električna vozila namreč niso prihodnost, predvsem pa ne svetla.

evo ri študijo, ki pokaže da je ev bolj svinjski od dizla:
https://slo-tech.com/novice/t743790


Glede na to da ti je znanje in znanost tuja si debil ti, jaz pač nisem. Narobe imaš, podatki jasno kažejo da imaš narobe. To da si tako zadrt in zadanjaški pri prevzemanju nove boljše tehnologije ki je boljša tako po zmogljivostih, kot za tvoj žep, tot tudi za okolje veliko pove o tvoji zaplankanosti. Ne bom plačeval enako, inštalacija sončne elektrarne zagotovi 40 let poceni elektrike ne glede na dogajanje na trgu. In tudi če ne daš sončne elektrarne je dejstvo da se bencin in dizel dražita bolj in hitreje kot pa elektrika, torej se prihranki z EV-jem z samo še večajo (ker je difference po kilometru večji). Tudi če uvedejo trošarine po kilometru in to povsem enake kot so zdaj za dizle, bo vožnja še vedno 3x cenejša (danes je 8x cenejša). Zračunaj pa boš videl da je tako.

električna vozila namreč niso prihodnost, predvsem pa ne svetla.


Vsi svetovni strokovnjaki pravijo da se motiš.

evo ri študijo, ki pokaže da je ev bolj svinjski od dizla:
https://slo-tech.com/novice/t743790


Faljena in že s strani strokovnjakov N-krat debunkana študija če bi jo prebral bi to vedel.V študiji niso upoštevali izpustov za proivodnjo dizla in bencina. Kot da bi dizel rasel na drevesu. Torej pri električnem SO upoštevali izpuste za proizvodnjo energenta (elektrike), pri dizlu in bencinarju pa NISO upoštevali izpuste za proizvodnjo energenta. Dizel pač ne raste na drevesu. Plus tega so pri študiji uporabljali napačne postavke tako za porabo fosilnih avtomobilov (upoštevali so specificirano porabo proizvajalca, ko pa vsi vemo da v praksi avtomobili porabijo precej več). Upoštevali so prevelike vrednosti za proizvodnjo baterije (podatki in študije kažejo nekajkrat nižje vrednosti)ipd. Skratka narobe imaš. Pejt spat, ker kaj pametnega tako ne spraviš skupaj..

Vsaka kredibilna študija in takih je večina jasno pokaže da so električni avtomobili mnogo boljši za okolje. Kredibilna študija pa je tista ki upošteva vse, kar pa lahko ugotoviš če jo prebereš. Ti jo seveda ne..

Simple google search "are electric cars better for the environment fact check" may do it for ya:
https://www.google.com/search?q=are+ele...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

rafinerije ne dobavljajo samo nafte, ampak še veliko več. recimo mazut za ladje, da lahko pripeljejo premog do slovenije. da pol v teš lahko delajo z izgubo, ki jo moramo kriti vsi, da se vas par idiotov vozi z ev ceneje kot z dizli.
ko bodo ubrisal trošarino na elektriko kot gorivo, pa ukinili subvencije, boste na kilometer plačevali dražje kot dizli in končno bo teš delal brez izgube.


A sem ti jst rekel da gradiš teš6? NE! že od začetka sem bil proti. Sami ste krivi ker imate kurjo pamet in ste šli teš6 gradit in vam sedaj dela zgubo. Sem vam rekel da je teš6 zgrešena investicija. Kljub temu je resnici na ljubo tudi teš6 ŠE VEDNO boljši od dizlov in bencinarjev zaradi naslednjih razlogov.

1.Električni avto porabi 4x manj energije na kilometer od dizelskega in 5x manj od bencinskega.

2. Čistiti izpuhe elektrarn kjer je samo en vir je mnogo lažje in bolj učinkovito, kot miljon majhnih bencinskih in dizelskih prdalic (aka filtri v elektrarni so precej boljši kot tisti v avtomobilu, en TEŠ6 lahko nadomesti 2x več avtov kot jih je v celi Sloveniji (2 miljona jih nadomesti).

3. Elektrarne so bolj na obrobju, stran od masovne populacije ljudi. Dizli in bencinarji svinjajo direktno tam kjer so masovne koncentracije ljudi: v mestih.

ko bodo ubrisal trošarino na elektriko kot gorivo, pa ukinili subvencije, boste na kilometer plačevali dražje kot dizli


Ni res, ne bomo plačevali dražje tudi takrat ne. Preprost izračun pokaže da tudi če dajo enako trošarino tudi za električne bodo ti še vedno 3x cenejši za vozit od dizla.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

Meizu ::

Preprost izračun pokaže da tudi če dajo enako trošarino tudi za električne bodo ti še vedno 3x cenejši za vozit od dizla.


In to je glavni razlog, da trošarina ne bo enaka. A ti res misliš, da se bo government odpovedal blaznim zaslužkom v proračune na račun trošarin?

dosgrut ::

Meizu je izjavil:

Preprost izračun pokaže da tudi če dajo enako trošarino tudi za električne bodo ti še vedno 3x cenejši za vozit od dizla.


In to je glavni razlog, da trošarina ne bo enaka. A ti res misliš, da se bo government odpovedal blaznim zaslužkom v proračune na račun trošarin?


Kot govornent moraš v poštev zaobjeti vse stroške. Če celo državo avtov furaš na fosilne avte recimo dobiš 1 miljardo evrov trošarin, 5 miljard pa porabiš za zdravljenje bolezni ki so direktno povzročene z fosilnimi avti. Če furaš celo državo na električne avte, pa vsameš tudi 1 miljardo od trošarin na električne avte (ravno tako kot pri fosilnem scenariju), si suma sumarum kot government še vedno 4 miljarde v plusu z električnimi avti, ker nimaš izdatkov za zdravstveno blagajno. Številke so samo za ponazoritev. Skratka da bi kot država obdavčil električne avte več PO KILOMETRU kot pa dizle ne bi imelo nobenega smisla, ker potem bi ljudje pač ostali na fosilnih avtih, ti bi pa kot država (vlada) zaradi izdatkov zdravstvene blagajne imel MANJ keša.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

Meizu ::

š 1 miljardo evrov trošarin, 5 miljard pa porabiš za zdravljenje bolezni


Aj aj fanté, ti si to tako enostavno predstavljaš...

A ti misliš, da je igra kapitalizma samo plus in minus... Dobesedno pojma nimaš (pa tudi mi ostali nimamo pojma), kaj vse se dogaja v mašineriji za zavesami. Denar, ki stoji v kapitalizmu, je ničvreden denar. Krožit mora čimbolj, in spending mora bit čimbolj brutalen, da lahko krivulja raste navzgor. 5 miljard porabiš za zdravljene, od čegar živi celotna farmacevtska industrija, ki je praktično takoj za industrijo gonilna sila razvoja. Tistih 5 miljard, o katerih govoriš, je le minimalen prdec v morje.

Skratka da bi kot država obdavčil električne avte več PO KILOMETRU kot pa dizle ne bi imelo nobenega smisla, ker potem bi ljudje pač ostali na fosilnih avtih


Fosilne avte lahko enostavno prepoveš, ukineš homologacijo in je zgodba zaključena. Drugič, tvoj stavek zopet nima smisla - govoriš o izkoristkih EV, ki porabijo 4x manj energije kot dizel na kilometer. Za najmanj točno ta faktor več boš plačal trošarine za elektriko, v sorazmerju na dizel ali bencin. Če misliš, da bo kakorkoli drugače si enostavno malce deluziran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924353 (22390) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16958680 (53006) Jackass
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28882795 (77510) D3m
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25578473 (67168) PredatorX

Več podobnih tem