» »

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more

dosgrut ::

borut_p je izjavil:

zato pa glej cel cikel ne le odseke posameznega.

verjetno si tudi opazil, da je na svetu težava z litijem? ker je tesla pokupil praktično vse rudnike, da lahko dobavlja za svoje avte .... samo za svoje !

kje so potem še vsi ostali in pa hranilniki energije - lahko razmišljaš o nekih naravnih virih, amapak to je že sedaj realnost na svetu - da je potrebno razvijati zalogovnike ... s čim se je nazadnje naša Iskra hvalila - eno veliko baterijo s katero lahko napolniš nekaj avtov.


Ja sej, cel cikel. Če gledaš cel cikel je električni avto veliko boljši od bencinskega. Viri v mojih prejšnjih odgovorih, ne bom jih še enkrat limal. Težava z litijem? Niti ne. Litija je zadosti da gre cel svet lahko na električne avte.

Zaloga energije ni nujno izpeljana z baterijami, lahko je preprosta črpalna elektrkarna. Črpalna elekrarna= voda na hribu ki jo črpaš gor ko bi rad zalogo napolnil in imaš viška energije in spuščaš dol ko bi rad energijo porabil. Vmes pa je zadeva shranjena v gornjem akumulacijskem bazenu.

eno veliko baterijo s katero lahko napolniš nekaj avtov


Veliko več kot nekaj avtov. V kidričevem imamo 15.000 kWh baterijo. To je zadosti za 300 avtomobilov. Hidročrpalna elektrarna Avče shrani za 18,500,000 kilometrov (18,5 MILIONA kilometrov), glede na to da en avto v Sloveniji povprečno naredi 31 km na dan je to zadosti za skoraj 600 tisoč avtomobilov. Torej pol Slovenije avtomobilov.

Aj aj fanté, ti si to tako enostavno predstavljaš...

A ti misliš, da je igra kapitalizma samo plus in minus... Dobesedno pojma nimaš (pa tudi mi ostali nimamo pojma), kaj vse se dogaja v mašineriji za zavesami. Denar, ki stoji v kapitalizmu, je ničvreden denar. Krožit mora čimbolj, in spending mora bit čimbolj brutalen, da lahko krivulja raste navzgor. 5 miljard porabiš za zdravljene, od čegar živi celotna farmacevtska industrija, ki je praktično takoj za industrijo gonilna sila razvoja. Tistih 5 miljard, o katerih govoriš, je le minimalen prdec v morje.


No lahko ti filozofiraš kot hočeš, dejstvo je da porabimo masovne količine keša za zdravljenje bolezni ki so direktno posledica dizelskih in bencinskih izpuhov. Pri eletričnem avtomobilu bi bili ti izdatki za zdravstvo za nekaj velikostnih razredov manjši. Torej državi se finančno splača da ma čim več električnih avtomobilov, posamezniku pa tud ker se veliko cenejši za vozit.

Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

dosgrut ::

Fosilne avte lahko enostavno prepoveš, ukineš homologacijo in je zgodba zaključena.


Lahko. In jih tudi bodo prepovedali leta 2030 v Sloveniji. Vsaj kar se tiče prodaje novih.
https://www.zurnal24.si/avto/2030-konec...
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...



Drugič, tvoj stavek zopet nima smisla - govoriš o izkoristkih EV, ki porabijo 4x manj energije kot dizel na kilometer. Za najmanj točno ta faktor več boš plačal trošarine za elektriko, v sorazmerju na dizel ali bencin. Če misliš, da bo kakorkoli drugače si enostavno malce deluziran.


Narobe si razlagaš. Sem ti že razložil zgoraj. Dejstvo je da ne more in nima smisla da bi država obdavčila EVje 4x več po kilometru, ker folk bi pol ostal na dizlih, država pa bi imela ogromne stroške za zdravstvo + veliko izgubo BDPja zaradi zmanjšane storilnosti ki je posledica onesnaženega zraka (ljudi so bolj utrujeni, brez energije ipd). Če država zaradi EVjev prihrani pri zdravstvu več kot bi dobila dodatno trošarin, potem se ji to finančno splača.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

Meizu ::

No lahko ti filozofiraš kot hočeš, dejstvo je da porabimo masovne količine keša za zdravljenje bolezni ki so direktno posledica dizelskih in bencinskih izpuhov. Pri eletričnem avtomobilu bi bili ti izdatki za zdravstvo za nekaj velikostnih razredov manjši. Torej državi se finančno splača da ma čim več električnih avtomobilov, posamezniku pa tud ker se veliko cenejši za vozit.


Mi porabljamo masovne količine keša zato, da lahko ponoči hodiš na osvetljenem pločniku, pa bi lahko uporabljal lanterno, ane. Pa za vsak referendum gre toliko denarja, da bi lahko vse revne v Sloveniji nahranil za pol leta, pa še bi ostalo za izlet v Malorco. Your point?

A misliš, da bomo z vzpostavitvijo dodatnih jedrskih elektrarn (ker vse ostalo pač odpade pri takšnem grand scale-u) prihranili karkoli od tistih 5ih miljard? Kaj pa procentualno pogostejši incidenti v jedrskih elektrarnah glede na toliko znatno povišano število elektrarn v takšnem primeru? A veš ti, koliko stane sanacija jedrske nesreče? In kakšen zdravstveni footprint pusti na populaciji? Černobil premalo zgleden primer? Fukušima?

In če misliš, da boš vse avte na svetu napajal z vetrno energijo, sorry to disappoint ampak to enostavno nea bo šlo fčuj. Ni šans, niti nimamo vetrne energije dovolj, še manj pa imamo prostora za kaj takega. Hidro elektrarne? 50 novih jezov? Tle bo pol slovenije pod vodo, naravovarstveniki te bojo pa prišli sami nagačit, ne bo potrebno drugih prisotnih.

Termo elektrarne? Evo, to je pa paradoks - ko nucaš fosilna goriva zato, da proizvedeš elektriko, ki bo poganjala avto. Tukaj so šele izgube.

Dejstvo je da ne more in nima smisla da bi država obdavčila EVje 4x več po kilometru, ker folk bi pol ostal na dizlih, država pa bi imela ogromne stroške za zdravstvo


Ti ne razumeš ne svojega stavka ne tega, kar sem ti jaz napisal. Še enkrat, uporabi strojniško diplomo, pa preberi še enkrat stavek. Osredotoči se na razmerje kilometer:učinkovitost.

izgubo BDPja zaradi zmanjšane storilnosti ki je posledica onesnaženega zraka (ljudi so bolj utrujeni, brez energije ipd)


Tlele ga streljaš v luft in to s .50 kalibrom snajper made in USA.

Če ima kakršen-koli pojav vpliv na zmanjšanje storilnosti zaradi utrujenosti ter energije, je to zaradi vedno bolj podaljšanih delavnikov, stresa pri delu ter stresa zaradi dobe informacij. Nič od tega nima veze z onesnaženostjo v zraku sploh, če delaš v Ljubljani, ki je bila že označena kot zelena prestolnica EU. Z drugo besedo, temu se reče izgorelost pri delu. Preberi kakšne študije psihologov za več info.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

dosgrut ::

Mi porabljamo masovne količine keša zato, da lahko ponoči hodiš na osvetljenem pločniku, pa bi lahko uporabljal lanterno, ane.


Masovne količine keša za osvetljavo? NITI NE.Porabimo cca 50 kWh na leto na enefa prebivalca. Torej manj kot za 5 EUR štroma na prebivalca na leto za osvetljavo ulic. Ni ne vem kaj veliko. Poleg tega osvetljene ulice znižujejo stopnjo kriminala in povečujejo prometno varnost, kar vsekakor ni zanemarljivo in je treba ceniti.

ker vse ostalo pač odpade pri takšnem grand scale-u


Ostalo ne odpade. Niti podrazno ne odpade. Hidroelektrarne so super na veliki skali. Potenciala imamo za dodatnih 5000 MWh na leto. Za električne avte da bi čisto vsi vozili na elektriko rabimo samo pol tega.

A misliš, da bomo z vzpostavitvijo dodatnih jedrskih elektrarn prihranili karkoli od tistih 5ih miljard?


Da, bi prihranili in to veliko. Sploh pa ni nujno jedrske. Raje hidroelektrarne. Imamo še proste kapacitete. Pa tudi če bi jedrske še vedno bi veliko prihranili. Glede na to da v Sloveniji na leto porabimo več kot 2,4 MILIONA TON naftnih derivatov, bi finančno pokrili jedrsko elektrarno že v dveh do treh letih. Hidro pa prej kot v enem letu.

https://www.energetika-portal.si/nc/nov...

Kaj pa procentualno pogostejši incidenti v jedrskih elektrarnah glede na toliko znatno povišano število elektrarn v takšnem primeru?


Človek. Pomisli malo.
1. Ti govoriš kot da bi rabili več kot eno novo jedrsko za električne avte. Pa ni res. Samo ena polovica ENE jedrske proizvede toliko štroma da bi cela Slovenija lahko vozila na štrom. Torej ne rabimo niti ene jedrske elektarne. Pa kot pravim: raje hidro kot jedrska ker so cenejše.
2. Jedrske elektrarne so statistično NAJBOLJ varen način proizvodnje elektrike.

A veš ti, koliko stane sanacija jedrske nesreče? In kakšen zdravstveni footprint pusti na populaciji? Černobil premalo zgleden primer? Fukušima?


Kot pravim: jedrske elektrarne ubijejo NAJMANj ljudi na proizvedeno količino elektrike, tudi če vključiš Černobil in Fokušimo (ki sta bili posledici človeške napake in malomarnosti).



In če misliš, da boš vse avte na svetu napajal z vetrno energijo, sorry to disappoint ampak to enostavno nea bo šlo fčuj. Ni šans, niti nimamo vetrne energije dovolj, še manj pa imamo prostora za kaj takega. Hidro elektrarne? 50 novih jezov? Tle bo pol slovenije pod vodo, naravovarstveniki te bojo pa prišli sami nagačit, ne bo potrebno drugih prisotnih.


Nikjer nisem rekel da bi zadevo pokrili z vetrnimi. Lahko pa jo pokrijemo z hidroelektrarnami. Kakšne 50 jezov, kakšne pol slovenije pod vodo? Ne govori bedarij. Dejstvo je da so hidroelektrarne glede na proizvedeno količino elektrike zelo EKO. Pazi to: dandanes hidroelektrarne proizvedejo TRETJINO vse elektrike! Vpliv na okolje pa je minimalen!

Termo elektrarne? Evo, to je pa paradoks - ko nucaš fosilna goriva zato, da proizvedeš elektriko, ki bo poganjala avto. Tukaj so šele izgube.


Nisem za termoelekrarne, ker so druge elektarne bolj ekološke in cenejše. Pa vendar TUDI ČE bi uporabil termoelekrarne za filanje EV-jev, bi bilo to še vedno bolje kot uporaba dizlov in bencinarjev (razloge zakaj je tako sem že napisal). Napisal sem TUDI ČE, nisem rekel da bi jih uporabil. Jaz bi uporabil HIDRO.

Tlele ga streljaš v luft in to s .50 kalibrom snajper made in USA.

Če ima kakršen-koli pojav vpliv na zmanjšanje storilnosti zaradi utrujenosti ter energije, je to zaradi vedno bolj podaljšanih delavnikov, stresa pri delu ter stresa zaradi dobe informacij. Nič od tega nima veze z onesnaženostjo v zraku sploh, če delaš v Ljubljani, ki je bila že označena kot zelena prestolnica EU. Z drugo besedo, temu se reče izgorelost pri delu. Preberi kakšne študije psihologov za več info.


Ne streljam v luft, samo TI nisi razumel kaj sem želel povedati. NE pravim da je onesnažen zrak edini dejavnik ki znižuje produktivnost in BDP, je pa vsekakor EDEN IZMED dejavnikov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

HotBurek ::

Kdo in kolko ti je plačal, da zadnjih 10 ur teroriziraš folk?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

dosgrut ::

Ne teroriziram nikogar. :) Delim znanje in verjamem da tebi nepojemljivo: brezplačno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

HotBurek ::

Dej se še potem brezplačno odstrani.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

borut_p ::

Daleč od tega da so HI okoljsko neoporecne. Ubijes ogromno habitata instantno z zajezitvijo - ogromen zalogovnik vode na eni strani in reguliran tok na drugi strani. Mi imamo sreco, da smo na vseh rekah skoraj na izvoru, koliko Hi za nami imajo hrvatje?
HI v SLO dajo 11% stroma in ne 30% kot navajas.

stara mama ::

dosgrut je izjavil:

Ne teroriziram nikogar. :) Delim znanje in verjamem da tebi nepojemljivo: brezplačno.

Hitro se odklopi iz interneta, da ne boš tratil dragocene elektrike, pa pejd živet v jamo!

(še en novodobni opranec v svojem internetnem mehurčku)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

feryz ::

Zanimive so mi te "subvencije za fosilna goriva".
Ker potekajo nekako takole. Najprej ti spulim iz žepa 200 evrov, nato ti jih dam 100 nazaj in to pomeni, da sem jaz tebe subvencioniral s 100 evri.
Dobra logika, "I tata bi sine".

Meizu ::

No ja, kes je kes, 100eur imas vseeno nazaj.

Je pa to ista inkasantska taktika kot vse ostalo v kapitalizmu. Realen strosek je 100eur ampak te zacolam za 200eur sam zato, da bos imel obcutek, da si dejansko prisel skozi s popustom.

dosgrut ::

HotBurek je izjavil:

Dej se še potem brezplačno odstrani.


Ne boš ti men ukazoval. Če ti kaj ni prav spizdi ti.

stara mama je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Ne teroriziram nikogar. :) Delim znanje in verjamem da tebi nepojemljivo: brezplačno.

Hitro se odklopi iz interneta, da ne boš tratil dragocene elektrike, pa pejd živet v jamo!

(še en novodobni opranec v svojem internetnem mehurčku)


Spizdi s temi svojimi zabitimi izajavami. Nisem noben opranec. Če bi imal vsaj kakšen možgan bi videl da moj argument NI to da bi bili brez elektrike!! Poudarjam to NI moj argument!! Moj argument je da je elektriko treba pridobit na čim bolj okoljsko nesporen način z ozirom na ceno. In hidroelektrarne so precej bolj ekološke in tudi celo elektrike imajo precej nižjo! Proizvodna cena iz šoštanjske termoelektrarne teš6 je 85 EUR na MWh, iz draveljskih hidroelektrarn pa je cena samo 20 EUR na MWh! Skratka narobe imaš in pojma nimaš in se odstrani.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

koyotee ::

OP: Imaš EV?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dosgrut ::

borut_p je izjavil:

Daleč od tega da so HI okoljsko neoporecne. Ubijes ogromno habitata instantno z zajezitvijo - ogromen zalogovnik vode na eni strani in reguliran tok na drugi strani. Mi imamo sreco, da smo na vseh rekah skoraj na izvoru, koliko Hi za nami imajo hrvatje?
HI v SLO dajo 11% stroma in ne 30% kot navajas.


Nisem rekel da so hidroeektrarne popolnoma ekoljsko nesporne. Rekel sem da so glede na to koliko elektrike proizvedejo ena najbolj ekoloških opcij (torej so NAJMANJ ekološko sporne!). Pomisli malo: v sloveniji tretjino proizvedemo z hidroelektrarnami. Tretjino proizvedemo z jedrsko elektrarno in tretjino proizvedemo z termoelekrarnami. Torej z hidroelekrarnami proizvedemo toliko kot z termoelekrarnami. Negativen okoljski vpliv pa je za nekaj velikostnih razredov manjši pri hidroelekrarnah v primerjavi z termoelekrarnami.Pri termoelekrarnah gre vsa svinarija v zrak in vse podihaš.

stara mama je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Ne teroriziram nikogar. :) Delim znanje in verjamem da tebi nepojemljivo: brezplačno.

Hitro se odklopi iz interneta, da ne boš tratil dragocene elektrike, pa pejd živet v jamo!

(še en novodobni opranec v svojem internetnem mehurčku)


Opranec si ti, in to tak brez mozga. Spizdi z tem svojim strawmanom.



feryz je izjavil:

Zanimive so mi te "subvencije za fosilna goriva".
Ker potekajo nekako takole. Najprej ti spulim iz žepa 200 evrov, nato ti jih dam 100 nazaj in to pomeni, da sem jaz tebe subvencioniral s 100 evri.
Dobra logika, "I tata bi sine".


Ne bo držalo. Za fosilna goriva gre za subvencije precej več kot pa se dobi z trošarinami.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

dosgrut ::

Meizu je izjavil:

No ja, kes je kes, 100eur imas vseeno nazaj.

Je pa to ista inkasantska taktika kot vse ostalo v kapitalizmu. Realen strosek je 100eur ampak te zacolam za 200eur sam zato, da bos imel obcutek, da si dejansko prisel skozi s popustom.


Realen strošek ni 100 EUR, amapk je vsaj 1000 EUR (10x več). Upoštevat je potrebno tudi vso škodo na zdravju in kar je na račun izpuhov več treba zmetat za zdravstveno blagajno. Ker to je tudi strošek in to ogromen.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

koyotee ::

dosgrut: ALI IMAŠ VOZILO Z NOTRANJIM IZGOREVANJEM?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dosgrut ::

Ne! :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

RoccoC ::

dosgrut nima izpita....kot tudi "inženir" ne.

koyotee ::

dosgrut je izjavil:

Ne! :)


Vrži se pod vlak, ampak ne unega na nafto, unega na ELEKTRIKO!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dosgrut ::

RoccoC je izjavil:

dosgrut nima izpita....kot tudi "inženir" ne.


No to se pa motiš. Imam EV.

koyotee je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Ne! :)


Vrži se pod vlak, ampak ne unega na nafto, unega na ELEKTRIKO!


Daj se ti, jaz se ne bom. Spizdi z tem adhominem logičnem fejlom, nisi več v vrtcu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

ima ev. mama mu je kupila električni skiro.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

dosgrut ::

Imam tudi električni skiro, ampak NE SAMO električni skiro. Kupil sem ga seveda sam, meni mama že 20 let ne kupuje stvari, ne sklepaj po sebi ;)

Dajmo fantje in punce tole debato spravit na višji nivo, z argumenti! Prepričan sem
m da zmorete. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

nič ne pomagajo argumenti. saj smo ti že večkrat dokazali da se motiš pa še vedno z glavo rineš skozi steno, zato se nam ne da več ukvarjat s tabo.

goodbye bedna tema o pravljičnih čistih vozilih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

nič ne pomagajo argumenti. saj smo ti že večkrat dokazali da se motiš pa še vedno z glavo rineš skozi steno, zato se nam ne da več ukvarjat s tabo.

goodbye bedna tema o pravljičnih čistih vozilih.


Ne drži. Motiš se ti, nisi podal niti enega kredibilnega argumenta. Jaz sem argumente podal in jih podkrepil z kredibilnimi viri. O pravljično čistih vozilih govoriš ti. Jaz govorim o precej ČISTEJŠIH vozilih ki ne onesnažujejo direktno pod nos tam kjer so ljudje (središča mest). Skratka nimaš prav, tvoje nebuloze so bile z strani stokovnjakov že miljonkrat ovržene. Cel svet gre v smeri elektrifikacije, ne glede na tvoje napačno mnenje in prav je tako.

borut_p je izjavil:

Meizu je izjavil:

Ej fantje, ne se zajebavat. Nekje sem prebral, da baje človek lahko živi brez enega vdiha vse do smrti.


enkrat je treba umret :)

dosgrut je izjavil:

borut_p je izjavil:

dokler so baterije na litiju je govora o čistosti EV totalen bull. toliko svinjarije in uničevanja narave za baterije, da hitro zaključimo.


O kakšnem uničevanju narave govoriš? Pridelava litija je relativno čist proces, pridobiva se ga iz slanice podobno kot kuhinjsko sol. A dizel in bencin pa misliš da na drevesu rasteta? Pridelava naftnih derivatov je MNOGO bolj umazan proces, da ne govorimo o razlitjih nafte in masakru flore in favne ki sledi. Eno samo razlitje je onesnažilo toliko kot ga pridobivanje litija ne bo v 100 letih. Da ne govorimo o tem da kurjenje naftnih derivatov v avtih direktno zaplinjuje zrak ki ga dihamo in to točno tam kjer živimo.


seveda, zelo je čisto


https://www.wired.co.uk/article/lithium...

https://www.washingtonpost.com/graphics...


Je precej čisto, litij se priobiva iz slanice podobno kot kuhinjsko sol, kje vidiš umazanijo? Seveda vsaka stvar ima seveda svoj okoljski vpliv, vendar črpanje, predelava in uporaba nafte nekaj stokrat večjega.

V videu je primer Avstralije kjer pridobijo kar 50 % vseh svetovnih potreb litija in predelajo samo 0,25 % svetovne nafte (0,25 % je manj kot en procent). In ugani kdo je največji onesnaževalec v Avstraliji? RAFINERIJE NAFTE! Kljub temu da pridelajo samo eno četrtinko enega procenta vse svetovne nafte! Litija pa kar 50 % in ni nobenega onesnaženja. Poglej posnetek okoli 8:45.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

feryz ::

dosgrut je izjavil:

Meizu je izjavil:

No ja, kes je kes, 100eur imas vseeno nazaj.

Je pa to ista inkasantska taktika kot vse ostalo v kapitalizmu. Realen strosek je 100eur ampak te zacolam za 200eur sam zato, da bos imel obcutek, da si dejansko prisel skozi s popustom.


Realen strošek ni 100 EUR, amapk je vsaj 1000 EUR (10x več). Upoštevat je potrebno tudi vso škodo na zdravju in kar je na račun izpuhov več treba zmetat za zdravstveno blagajno. Ker to je tudi strošek in to ogromen.
Koliko smo zmetali v zdravstveno blagajno zaradi tega? Od vseh nemogočih razlogov za smrt ali težke posledice, za tega še nisem slišal. Konkretno in podprto z dokazi.
Razen tumbanja v medijih in po forumih.

dosgrut ::

1000 miljonov (1 miljardo evrov).


Citiram:
"Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia. Znesek je zelo podoben znesku, ki so ga leta 2015 izračunali v Mednarodnem denarnem skladu, o njem pa smo poročali v članku Slovenija za energetske subvencije letos milijardo evrov."

Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Če na to prišteješ še izgubo BDP zaradi zmanjšane strorilnosti, pa si tam okoli 10 miljard.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

feryz ::

Zakaj si se pa ustavil pri 10? Napiši raje 100. Se lažje bere.

dosgrut ::

No 10 miljard je ocena skupaj še z izgubo storilnosti in padcem BDP. Potem je tukaj še škoda zaradi počutja 2 miljonov ljudi v Sloveniji.. Ampak 1 miljarda (natančno 988 miljonov evrov) pa je TOČNA številka za direktno obremenitev zdravstvene blagajne.

Citiram:
"Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

koyotee ::

Ja, tebi zgleda zelo škoduje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dosgrut ::

Zelo si smešen. Toliko kot vsakemu prebivalcu Slovenije v Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

njyngs ::

dosgrut je izjavil:

No 10 miljard je ocena skupaj še z izgubo storilnosti in padcem BDP. Potem je tukaj še škoda zaradi počutja 2 miljonov ljudi v Sloveniji.. Ampak 1 miljarda (natančno 988 miljonov evrov) pa je TOČNA številka za direktno obremenitev zdravstvene blagajne.

Citiram:
"Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia.

Kakšna škoda smo še le tisti za zdravstvo in gospodastvo, ki hodimo v službo peš ali pa s kolesom. To je izračunal kdo? Zdrava prehrana in gibanje nista dobra za farmacevtski in zdravstveni biznis ;)

feryz ::

Milijarda letno od treh v zdravstvu kot posledica prometa!? Še korono damo zraven in ugotovimo, da sta to edina dva problema v Sloveniji. Drugače bi živeli večno.

Odjavi najemnino za garsonjero v močvirju in pridi k nam v hribe živet. Ne duha ne sluha o smogu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

dosgrut ::

njyngs je izjavil:

dosgrut je izjavil:

No 10 miljard je ocena skupaj še z izgubo storilnosti in padcem BDP. Potem je tukaj še škoda zaradi počutja 2 miljonov ljudi v Sloveniji.. Ampak 1 miljarda (natančno 988 miljonov evrov) pa je TOČNA številka za direktno obremenitev zdravstvene blagajne.

Citiram:
"Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia.

Kakšna škoda smo še le tisti za zdravstvo in gospodastvo, ki hodimo v službo peš ali pa s kolesom. To je izračunal kdo? Zdrava prehrana in gibanje nista dobra za farmacevtski in zdravstveni biznis ;)


haha, morda nista dobra za formacevtski biznis, je pa dejstvo da bolj zdrav človek več naredi in je na ta račun večji prihodek države;) V raziskavah so izračunali da vsak prevožen kilometer s kolesom državi prinese 0,31 EUR.

feryz je izjavil:

Milijarda letno od treh v zdravstvu kot posledica prometa!? Še korono damo zraven in ugotovimo, da sta to edina dva problema v Sloveniji. Drugače bi živeli večno.

Odjavi najemnino za garsonjero v močvirju in pridi k nam v hribe živet. Ne duha ne sluha o smogu.


No to si malo po svoje si zamislil, ni čisto tako. Podatki strokovnjakov in statistike pa so jasne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

laž vsak kilometer prevožen z ice prinese državi dobiček, vsak prevožen kilometer s kolesom po ljubljana pa je izguba, ker kolesar bokj pospešeno diha in dobi več svinjarije v pljuča.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

dosgrut ::

Realno je tako da če bi ceni bencina in dizla prišeli vso škodo KI JO POVZROČI, potem bi cena bencina in dizla bila okoli 5 EUR na liter. Me prav zanima kdo bi se še vozil na to svinjarijo po taki ceni..

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

elektrika bo 5€ na kilovat, ko boste vsi imeli ev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

Invictus ::

Ojej, a je šintarotu spet popustila tableta?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

invictus, ja. mama ga je spustila na njen prenosnik. sej sam še jutr, pol bo mogu pa spet v šolo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

laž vsak kilometer prevožen z ice prinese državi dobiček, vsak prevožen kilometer s kolesom po ljubljana pa je izguba, ker kolesar bokj pospešeno diha in dobi več svinjarije v pljuča.


Ne drži. Raziskave in podatki pravijo da se motiš. Vsak kilometer z ICE državi prinese izgubo, vsak kilometer z kolesom pa dobiček na račun zmanjšanih stroškov za zdravstvo in večje storilnosti. Raziskave so bile narejene in so jasne.

The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...



What’s the cost of choosing to drive a car instead of riding a bike?
https://medium.com/strava-metro/whats-t...

WizzardOfOZ je izjavil:

elektrika bo 5EUR na kilovat, ko boste vsi imeli ev.


Ne bo držalo, ne bo. Bo po 0,02 EUR na kWh če imaš svojo sončno elektrarno. Tudi če ne je trend jasen: naftni derivati se dražijo BOLJ kot elektrika. Elektrika je danes 8x cenejša na kilometer. V prihodnosti bo pa glede na vedno večjo razliko verjetno 10x ali celo 15x cenejša.

Invictus je izjavil:

Ojej, a je šintarotu spet popustila tableta?!?!?!


Ne jemljem nobenih tablet. Prispevaj kaj k debati z argumenti, ali pa se odstani. Nisi več v vrtcu.

WizzardOfOZ je izjavil:

invictus, ja. mama ga je spustila na njen prenosnik. sej sam še jutr, pol bo mogu pa spet v šolo.


Ne skepaj po sebi. Ne hodim več v šolo že kar nekaj časa ne, mamo pa sem nazadnje videl kakšno leto nazaj. Prenosnik je moj lasten seveda.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

njyngs ::

WizzardOfOZ je izjavil:

laž vsak kilometer prevožen z ice prinese državi dobiček, vsak prevožen kilometer s kolesom po ljubljana pa je izguba, ker kolesar bokj pospešeno diha in dobi več svinjarije v pljuča.

A ne ne, jaz držim dih cel commute :))

dosgrut ::

njyngs je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

laž vsak kilometer prevožen z ice prinese državi dobiček, vsak prevožen kilometer s kolesom po ljubljana pa je izguba, ker kolesar bokj pospešeno diha in dobi več svinjarije v pljuča.

A ne ne, jaz držim dih cel commute :))


:))

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

dosgrut je izjavil:


Ne skepaj po sebi. Ne hodim več v šolo že kar nekaj časa ne, mamo pa sem nazadnje videl kakšno leto nazaj. Prenosnik je moj lasten seveda.


Seveda se ti to da nisi nobene šole naredil, pozna. Na veliko.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

dosgrut ::

Ne drži, narejeno imam naravoslovno fakulteto (povprečna ocena 9,5). Sedaj pa prispevaj kaj k argumentirani debati, če si tega sposoben!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

naravoslovna fakulteta te uči take bedarije?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

dosgrut ::

Nikjer nisem napisal bedarije. Ti pa že skos razpečuješ neke neresnične že tisočkrat ovržene mite. Daj se zresni prosim te lepo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

Tvoj mit je da milijon EV bo pilo samo 3000GWh.
Jaz pa trdim da:
- že sedaj sponzoriramo preveč EV in bi bilo subvencije potrebno ukiniti
- potrebno bi bilo ukiniti tudi subvencije na elektriko za polnjenje avtomobilov
- uvesti trošarino na elektriko kot gorivo

- je omrežje že sedaj na 100% in si ne moremo privoščiti še dodatnega črpanja
- za kaj več črpanja potrebujemo še eno tako omrežje, da razbremenimo sedanje in da novo ne bo takoj na 100%
- pridelamo samo 47% svoje elektrike, ostalo uvozimo
- potrebujemo še dodatne elektrarne, brez uničevanja narave (torej he, vetrne in solarne odpadejo)
- potrebujemo boljši nadzor nad gumarsko industrijo, ker gumijasti delci, ki jih sproščajo gume med vožnjo so nevarni

In vse to misliš da boš demantiral z enim glupim youtube filmčkom. Pober se naprej šolo delat, ker te ni dovolj naučila, da bi vsaj trezno razmišljal.
Si samo še en izmed metrotov, ki mislijo da so EV uporabni. Pa niso. Niti niso rentabilni, niti uporabni. Mogoče samo za po mestu. Medkrajevno ali za več kilometrine kot 15k na leto, pa so brezvezni in dragi.

Jaz delam z avtom po 65.000km na leto. Z ev jih niti narediti ne morem toliko, ker nima dosega za kaj takega. Z njim ne moreš v enem "šubu" pripeljat družine na 800km oddaljeno destinacijo. Rabiš 2x vmes polnit avto po par ur, da boš prišel na destinacijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

Zgodovina sprememb…

dosgrut ::

Tvoj mit je da milijon EV bo pilo samo 3000GWh.


To ni noben mit, to je dejstvo. Povprečno en avtomobil naredi 31 km glede na podatke statističnega urada. Poraba je tam okoli 18 kWh na 100 km. Kar pomeni da na en avto na dan pride 6 kWh porabe. Avtov je 1,2 miljona vseh v Sloveniji, to pomeni 1,2 miljna x 6 kWh kolikor je na en avto na dan in to pride 7,2 GWh na dan. Pomnoži z 365 kolikor dni ima leto in pridemo na 2628 GWh na leto. Ajde zaokrožimo navzgor na 3000 GWh. There you have it.

- že sedaj sponzoriramo preveč EV in bi bilo subvencije potrebno ukiniti


Ni res, subvencija je komaj 4,5k pri nakupu EV, subvencioniramo premalo EVjev. Mnogo več subvencioniramo dizle in bencinarje na račun zdravja in stroškov za zdravstveno blagajno. Subvencije za dizle in bencinarje bi bilo treba ukiniti, naj plačajo škodo ki jo povzročijo. Država je finančno na boljšem če subvencionira EVje. Subvencije za EVje pa se bo ukinilo takrat ko bo to smiselno, to bo čez par let ko se bo nakupna cena izenačila z ICE.

- potrebno bi bilo ukiniti tudi subvencije na elektriko za polnjenje avtomobilov

Subvencij na elektriko za polnjenje avtomobilov ni in jih nikoli ni bilo.

- uvesti trošarino na elektriko kot gorivo


Elektrika ima obračunano trošarino že od nekdaj. Poglej na položnico za elektriko če ne verjameš.

- je omrežje že sedaj na 100% in si ne moremo privoščiti še dodatnega črpanja


To ne drži. 3000 GWh za 1,2 miljona električnih avtov je relativno drobiž glede na celotno porabo elektrike dandanes v Sloveniji.

- pridelamo samo 47% svoje elektrike, ostalo uvozimo


Drži. Elektriko uvožamo zato ker je cena na borzi takrat nizka in se nam ne splača proizvajati svoje, ne zato ker je ne bi mogli več proizvesti.

- potrebujemo še dodatne elektrarne, brez uničevanja narave (torej he, vetrne in solarne odpadejo)


Hidroelektrarne, vetrne in solarne imajo enega NAJMANJŠIH vplivov na okolje, vsekakor pa veliko manjšega od TEŠ6.

- potrebujemo boljši nadzor nad gumarsko industrijo, ker gumijasti delci, ki jih sproščajo gume med vožnjo so nevarni


Veliko manj nevarni kot pa strupeni izpuhi dizlov in bencinarjev. In da ne bo pomote, dizli in bencinarji tudi imajo gume in spuščajo delce gum, samo da se jim hkrati iz avzpuha valijo še strupeni izpuhi.

In vse to misliš da boš demantiral z enim glupim youtube filmčkom.


Sem ti podal že linke do vsaj 30 znanstvenih raziskav. Youtube filmček pa je za tebe lenobo, povzema tisto kar je povedano v raziskavah, ker vem da si len k fuks in raziskav nisi šel prebrat, ker drugače ne bi trobil neumnosti.

Pober se naprej šolo delat, ker te ni dovolj naučila, da bi vsaj trezno razmišljal.


Šolo imam narejeno, enega najtežjih faksov v Sloveniji. Razmišljam trezno, ti ne.

Si samo še en izmed metrotov, ki mislijo da so EV uporabni. Pa niso.


Seveda, cel svet se po tvoje moti. Cel svet gre v elektrifikacijo. A ne bi mogoče pomislil da če si ti edini ki se po avtocesti pelje v nasprotno smer da si morda ti tisti ki pojma nima?

Niti niso rentabilni, niti uporabni. Mogoče samo za po mestu. Medkrajevno ali za več kilometrine kot 15k na leto, pa so brezvezni in dragi.


Motiš se, EVji so superiorni motorjem z notranjim izgorevanjem. Majo izkoristek preko 80 %, medtem ko je povprečen izkoristek dizla 25 %. Navorno karakteristiko in pospeške imajo superiorne dizlom in bencinarjem. Težišče zaradi baterije v dnu ravno tako. EVji se povrnejo v nekaj let Z EVjem se pelješ za 1 EUR na 100 km, z dizlom pa za 8 EUR na 100 km. Think about that;) .

Medkrajevno ali za več kilometrine kot 15k na leto, pa so brezvezni in dragi.


Napačno. So precej cenejši na dolgi rok od dizlov, ter bencinarjev. Tudi zmogljivosti imajo boljše.

Jaz delam z avtom po 65.000km na leto. Z ev jih niti narediti ne morem toliko, ker nima dosega za kaj takega


Tudi z evjem bi jih lahko naredil toliko. Tebi se bi EV še posebaj splačal, ker več kot narediš kilometrov, bolj se EV splača. Konkretno bi tebi ker delaš toliko kilometrov EV prihranil 5000 EUR vsako leto na račun goriva in nekaj malega na račun servisov. 5 jurjev na leto, kar se nabere 100 tisoč evrov prihranka v 20 letih..Tesla model 3 ima 460 km realnega dosega. Priklopiš ga čez noč in če ga vsak dan sprazniš to pomeni 365 dni x 460 km = 167.900 km. Kar je 2,5 x več od tvojih 65.000 km. Torej gre.

Z njim ne moreš v enem "šubu" pripeljat družine na 800km oddaljeno destinacijo.


Tudi z bencinarjem se nikoli ne voziš 800 km v šusu, kajti to je 8 ur vožnje. Če greš res kam tako daleč da se voziš 8 ur, se vsaj parkrat vmes ustaviš za WC in za noge pretegniti. Ljudje z otroci ko kam potujejo se ustavljajo za četrt ure vsake 2 ure vožnje. Z EV-jem rabiš za 800 km samo 20 minut polnjenja vmes in če teh 20 minut združiš ravno z enim postankom za malico in WC se čas potovanja z EVjem nič ne podaljša v primerjavi z bencinarjem. S tem da 800 kilometrsko potovanje je redka zadeva in je prej izjema kot pravilo.

Rabiš 2x vmes polnit avto po par ur, da boš prišel na destinacijo.


Ni res, Tesla rabi 5 minut da napolni za 120 kilometrov na hitri dc polnilnici. Kot pravim če teh dobre četrt ure filanja pri 800 kilometriski razdalji združiš z odmorom za WC in malico, ki ga delaš tudi pri bencinarju, potem se čas potovanja z EV glede na ICE nič ne podaljša. Ker ne boš mi rekel da z bencinarjem 800 km narediš brez enega samega postanka in ščiješ vmes v račko. 800 km je cirka 8 ur vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

dosgrut ::

Noben z bencinarjem ne dela 800 km v šusu brez enega samega postanka.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

PacificBlue ::

Tesla model 3 ima 460 km realnega dosega.


Ja vesda.

Daj ne trosi pravljic, ker teorija je cist nekaj drugega kot praksa.

Poznam ljudi, ki delajo na EVprojektih(izdelava baterij) pa od njih slišim mal bolj realne podatke, kot si ti to predstavljaš.
Ena taka čist osnovna stvar je sama infrastruktura. Kje boš ljudem, ki živijo v stanovanjskih blokih omogočil poljenje EV, če še parkingov primanjkuje.. Kdo bo gradil in plačal polnilne postaje?
Teh stvari ne mores spremenit iz danes na jutri, ti pa prodajaš PR material..

dosgrut ::

Ja vesda.

Nič ja vešda. Točno tako je. 560 km realnega dosega. Izmerjeno v praksi črno na belem! :


Daj ne trosi pravljic, ker teorija je cist nekaj drugega kot praksa.

Ne gre za pravljice, ne gre za teorije, gre za IZMERJEN doseg v praksi.

ljudi, ki delajo na EVprojektih(izdelava baterij) pa od njih slišim mal bolj realne podatke, kot si ti to predstavljaš
.
Aha baba čula baba rekla. Zelo kredibilen vir. Ne prodajaj izmišljenih pravljic.

Ena taka čist osnovna stvar je sama infrastruktura. Kje boš ljudem, ki živijo v stanovanjskih blokih omogočil poljenje EV, če še parkingov primanjkuje.. Kdo bo gradil in plačal pol

Kot sem povedal je v sloveniji samo 30 % ljudi ki živi v blokih, ti bodo pač še par let počakali da se inštalirajo vtičnice za polnjenje pred bloke. Amapak 70 % vseh ostalih ljudi v Sloveniji pa ima možnost polnjenja čez noč in lahko kupi EV že danes.

Teh stvari ne mores spremenit iz danes na jutri, ti pa prodajaš PR material

A sem kje rekel da bo zadeva iz danes na jutri? NE! Torej? Kaj pol govoriš v prazno? Zadeva ne bo iz danes na jutri, napovedi kažejo da bo minilo okoli 10 let da bo delež prodaje električnih vozila narasel na 50 %. Torej leta 2030 bo vsak drugi prodan avto električen, tako pravijo strokovne napovedi. Ne prodajam nobenega PR materiala, povedal sem ti kakšne so zadeve iz strokovnega stališča. Naj pa povem da je Norveška samo v osmih letih od leta 2013 do leta 2021 povečala delaž električnih avtomobilov iz 6 % na 75 %. Torej leta 2013 je bilo samo 6 % električnih avtomobilov na Norveškem. Dandanes jih je pa 75 %. In tak preskok se je zgodil samo v 8 letih. Tudi v Sloveniji bo tako slej ko prej, res pa je da je Slovenija par let za razvitim svetom po vsem.

Electric car use by country @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1794892 (2929) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16927222 (21548) Jackass
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28840519 (35234) D3m
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25543937 (32632) PredatorX

Več podobnih tem