Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Utk ::
Na ceno 27 za mg4 naj bi šla še subvencija, tako da bi prišel 21-22 jurjev.
Tako kot so tebe, a?
MG4 bi moral biti max 18k. Tole voziš 5 let in potem nekje pustiš brez tablic in preprosto odideš.
Tako kot so tebe, a?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Cowboy6 ::
Tisti, ki imate Tesle... Ali je res da je zelo velika obraba gum, da zdrži samo do 15k km? Koliko plačujete zavarovanje ter kako je s popravilom pleha v primeru nesreče na parkingu?
Tukaj naj bi bil moj podpis.
billy ::
Tisti, ki imate Tesle... Ali je res da je zelo velika obraba gum, da zdrži samo do 15k km? Koliko plačujete zavarovanje ter kako je s popravilom pleha v primeru nesreče na parkingu?
Če je narobe nastavljena optika, potem ja.
Zadnjega vprašanja pa ne razumem glede pleha.
Zavarovanje dobre 200€, samo AO.
Cowboy6 ::
Tisti, ki imate Tesle... Ali je res da je zelo velika obraba gum, da zdrži samo do 15k km? Koliko plačujete zavarovanje ter kako je s popravilom pleha v primeru nesreče na parkingu?
Če je narobe nastavljena optika, potem ja.
Zadnjega vprašanja pa ne razumem glede pleha.
Zavarovanje dobre 200€, samo AO.
Zasledil sem, da je zaradi teže avta zelo velika obraba gum. Glede zavarovanja me zanima kako je s ceno polnega kaska ter ali je težko dobiti dele, da se recimo zamenja blatnik ali odbijač?
Tukaj naj bi bil moj podpis.
solv ::
Dacia Spring bi morala biti absolutno pod 15k. Tole je res slabo narejeno in ni higienično prosit 25k za tole.
billy ::
Ni teža tako problematična, ampak bolj navor/pospeške. Mislim, tako iz glave, da ima najšibkejša tesla preko 200KM ... Drugače pa se gume obrabljajo prej, recimo po kakih 30, 40k, ampak kdaj pa jih recimo menjajo lastniki BMW M3, ipd.
Polni kasko je pomoje preko jurija.
Deli pa, kolko slišim, dobavljivi dlje časa, ne-original karoserijskih delov pa afaik še ni.
Polni kasko je pomoje preko jurija.
Deli pa, kolko slišim, dobavljivi dlje časa, ne-original karoserijskih delov pa afaik še ni.
deco16 ::
Kona EV(204KM), prva menjava letnih po 4 letih oziroma dobrih 90k. Seveda so zimske še zdržale malo več ampak se jih nuca tudi manj mesecev(imel sem oboje).
Navor lahko dela krajše intervale, če pretiravaš. Če boš vozu normalno bo enako kot pri primerljivem drugem avtu. Teža nima tolk fore.
Tesle majo vse več kot 250 konjev ...
Navor lahko dela krajše intervale, če pretiravaš. Če boš vozu normalno bo enako kot pri primerljivem drugem avtu. Teža nima tolk fore.
Tesle majo vse več kot 250 konjev ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
stara mama ::
Drugače pa se gume obrabljajo prej, recimo po kakih 30, 40k, ampak kdaj pa jih recimo menjajo lastniki BMW M3, ipd.
Enkrat na mesec ali na dva, ampak bolj zarad LSD in stila vožnje. Lahk tud 1x letno ob vožnji za žile rezat.
Ampak primerjat M3 s teslo je zelo idiotsko početje.
Tesla je za geeke in nerde ki jim je pomembna specifikacija na papirju in pospeški v ravni liniji, M3 je pa huliganski "driver's car", vsaj do G-serije je bil.
Sram te bilo to primerjat!!!
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
2dark ::
Tisti, ki imate Tesle... Ali je res da je zelo velika obraba gum, da zdrži samo do 15k km?
Kakšno obrabo bi ti imel pri 2 toni težkem avtu?
Polni kasko je pomoje preko jurija.
Deli pa, kolko slišim, dobavljivi dlje časa, ne-original karoserijskih delov pa afaik še ni.
POlni kasko bo šel tam proti 2 jurjem, če ne preko.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
solv ::
Bolj okoli 2500€. Ampak to ni nek denar, za takega, ki kupi tak avto. Če pa si na minimalcu in dobiš 1000€ na mesec...
hojnikb ::
Dacia Spring bi morala biti absolutno pod 15k. Tole je res slabo narejeno in ni higienično prosit 25k za tole.
Spring bi bil zanimiv za nizko ceno rabljen. Ampak v precej specifičnem primeru, ko zoe ne pride v postev (prestar za subvencijo, slaba izbira varjant z lastnisko baterijo...)
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Edini specifični primer, kdaj bi človek kupil springa je, da je slep in brez rok. Da ne vidi in čuti kaki šrot je to. Če ga še romuni ne kupujejo, potem je vsem jasno. Samo tebi ne
m0LN4r ::
Ni teža tako problematična, ampak bolj navor/pospeške. Mislim, tako iz glave, da ima najšibkejša tesla preko 200KM ... Drugače pa se gume obrabljajo prej, recimo po kakih 30, 40k, ampak kdaj pa jih recimo menjajo lastniki BMW M3, ipd.
Polni kasko je pomoje preko jurija.
Deli pa, kolko slišim, dobavljivi dlje časa, ne-original karoserijskih delov pa afaik še ni.
Da ni razlike med tem ali vozis dnevno 1200kg ali pa 1900kg? Ce se vozis samo ravno verjetno res ne, Slo je znana po svojih ovinkastih cestah.
Jaz ce primerjam 1150kg malcka ali tezji avto je razlika v obrabi gum 20.000km vs. 50.000km, ajd ce zaokrozim gor zaradi "pospeskov" pa se vedno 30k proti 50k
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Zakaj pa ima Plaid potem boljši čas na nurburgringu kot m3?
Ja ce imas sreco, da naredis s teslo vec kot en krog.
Z M3 jih delas neskoncno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Tody ::
Kak bulshit dejte no met neke standarde ker m3 dela pa na zrak al kaj? Idiote delate iz sebe.
Ajinca ::
https://www.finance.si/avto/slovenski-a...
Nekak ni zanimanja za eletrične več, še posebej ne za rabljene. Tako pravijo trgovci.
Nekak ni zanimanja za eletrične več, še posebej ne za rabljene. Tako pravijo trgovci.
hojnikb ::
Jah, predragi so... vse je samo stvar cene..
do letosnejga leta so jih prodal 140k kosov, tko da očitno je trg tudi za male poceni kante..
Ampak seveda nekdo, k serje z polno ritjo, tega koncepta nebo nikol razumel.
Edini specifični primer, kdaj bi človek kupil springa je, da je slep in brez rok. Da ne vidi in čuti kaki šrot je to. Če ga še romuni ne kupujejo, potem je vsem jasno. Samo tebi ne
do letosnejga leta so jih prodal 140k kosov, tko da očitno je trg tudi za male poceni kante..
Ampak seveda nekdo, k serje z polno ritjo, tega koncepta nebo nikol razumel.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
pegasus ::
Evo charger za vse blokarje: https://beamforall.com/product/ev-arc-2...
Tole bi bilo res smiselno podrobno pogledati ...
Tole bi bilo res smiselno podrobno pogledati ...
a_borlak ::
Glavni problem Springa je cena pri nas, za 5 tisočakov več dobiš normalen avto z 2x večjo kapaciteto baterije in normalnimi voznimi lastnostmi.
DamijanD ::
Ne vem kako je z MG4, ampk zdajle sem en teden vozil MG ZS in je bilo bolj tak tak (menjalnik izredno nenatančen, infotaiment počasen in kar je najhuje - avto nikjer ne prikazuje zunanje temperature )
Obraba gum: moj 1200kg avto s 105KM bo znucal letne gume prej kot v dveh poletnih sezonah (recimo 30-35k vsega skupaj) - bolj kot teža ima vpliv trdota/kakovost gume, moč zaviranja/pospeševanja in število ovinkov na poti.
Obraba gum: moj 1200kg avto s 105KM bo znucal letne gume prej kot v dveh poletnih sezonah (recimo 30-35k vsega skupaj) - bolj kot teža ima vpliv trdota/kakovost gume, moč zaviranja/pospeševanja in število ovinkov na poti.
hojnikb ::
Ne vem kako je z MG4, ampk zdajle sem en teden vozil MG ZS in je bilo bolj tak tak (menjalnik izredno nenatančen, infotaiment počasen in kar je najhuje - avto nikjer ne prikazuje zunanje temperature )
Obraba gum: moj 1200kg avto s 105KM bo znucal letne gume prej kot v dveh poletnih sezonah (recimo 30-35k vsega skupaj) - bolj kot teža ima vpliv trdota/kakovost gume, moč zaviranja/pospeševanja in število ovinkov na poti.
MG4 je na svoji platformi in nima z ZS nič skupnega razn značke in proizvajalca.
#brezpodpisa
DamijanD ::
To vem - hotel sem samo opisat, da se pri ZSju zelo varčuje, kar se pozna - ne vem pa ali velja isto tudi za MG4
Buggy ::
eno vprasanje za EV-je. Zadnjic sem se preganjal z eno Teslo 3 in pol spet z Ionic 6 v hrib v Pijavo gorico. Fantje so sicer imeli pospeske, samo hitrost pa v hrib ni parirala Bitdi-ju, ceprav sem videl da imajo interes. Je to kaksna elekronska omejitev al so samo bolj ziheraski in pametni
Nekje sem zasledil da so neke limitacije na top-speed vsaj pri T3, ker v hrib se da komot razvit 200kmh (ne da bi sam recem)
Nekje sem zasledil da so neke limitacije na top-speed vsaj pri T3, ker v hrib se da komot razvit 200kmh (ne da bi sam recem)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Sparkxl ::
Pomoje so po 3 min pogledali na range, videli da v tem tempu ne pridejo na vrh hriba...in odnehali
alekskac ::
Pomoje so po 3 min pogledali na range, videli da v tem tempu ne pridejo na vrh hriba...in odnehali
Paperlapap. Od Čota (re rečemo, da se tam klanc zares začne) pa do Mercatorja na Turjaku je 10 km ceste v klanc. Če celo pot (okrog 8 minut) nažiga 150 KW na kolesa, je porabil 25 KWh s trojko, od česar jih vsaj 3 dobi nazaj, ko se dol pelje. Če ni glih z baterijo pod 30% ko nažge v ta klanc, se nima česa bat. Tud dizl za tako moč kuri 35 in več litrov na uro. S tem, da dizl ne nastane spontano v tanku, ko se z njim dol pelješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()
Reaper ::
Novi Model 3 ima omejitev hitrosti 201 km/h če se ne motim, Model 3 pred prenovo je imel pa 210 ali 220 km/h. V hrib komot peljem poln gas, ni nobene omejitve. Bi lahko peljal na polno če bi se šlo za življenje ali smrt, zato, da bi prehitel biturbo TDI-ja me pa ne interesira.
Gregor P ::
... saj to ni problem, ti se le lepo prosim umakni povsem na desno, ko voziš v hrib 80 km/h, pa bo vse ok; res ni potrebe da voziš povsem levo po prehitevalnem pasu in delaš gužvo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Alexius Heristalski ::
eno vprasanje za EV-je. Zadnjic sem se preganjal z eno Teslo 3 in pol spet z Ionic 6 v hrib v Pijavo gorico. Fantje so sicer imeli pospeske, samo hitrost pa v hrib ni parirala Bitdi-ju, ceprav sem videl da imajo interes. Je to kaksna elekronska omejitev al so samo bolj ziheraski in pametni
Nekje sem zasledil da so neke limitacije na top-speed vsaj pri T3, ker v hrib se da komot razvit 200kmh (ne da bi sam recem)
Po moje nima smisla dirjati v ta klanec. Na vrhu te pričakata omejitev 70 in velike vdolbine na cestišču. Toliko energije za taki nič.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
alekskac ::
Gregor P ::
... ja un smeško na koncu ima dejansko neko funkcijo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Reaper ::
slafko76 ::
Sem Ev fan, testiral vse razen Korejcev. Najbolj me prepriča one padel drive pri avtih, kjer regeneracija res močno zavira. Vožnja s takim avtom je res poezija, saj na zavoro pritisneš res redko.
Glede na opisano me najbolj prepriča tesla AWD. Na listi je bila Y, katero od posodobitve m3 čakam da posodobijo tudi to, pa razen špekulacij ni garancije, da posodobitev sploh bo v letu 25.
Tako sem se odločil za kandidata st. 2, kjer so avgusta lepo spustili cene. Vozil sem 3 nivoje opreme, najbolj mi paše oprema xpower, pa vendar sem se odločil za racionalni luxury. Seveda gre za MG4.
Glede na opisano me najbolj prepriča tesla AWD. Na listi je bila Y, katero od posodobitve m3 čakam da posodobijo tudi to, pa razen špekulacij ni garancije, da posodobitev sploh bo v letu 25.
Tako sem se odločil za kandidata st. 2, kjer so avgusta lepo spustili cene. Vozil sem 3 nivoje opreme, najbolj mi paše oprema xpower, pa vendar sem se odločil za racionalni luxury. Seveda gre za MG4.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: slafko76 ()
m0LN4r ::
To moras imeti nonstop nogo na pedalu, ce ne se ustavis?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
To moras imeti nonstop nogo na pedalu, ce ne se ustavis?
Sj lahko spemeniš nivo regeneracije, če ti to ne paše...
K je pr ročnem treba stalno drkat šalthebl pa kuplongo se pa noben ne buni..
Sem Ev fan, testiral vse razen Korejcev. Najbolj me prepriča one padel drive pri avtih, kjer regeneracija res močno zavira. Vožnja s takim avtom je res poezija, saj na zavoro pritisneš res redko.
Glede na opisano me najbolj prepriča tesla AWD. Na listi je bila Y, katero od posodobitve m3 čakam da posodobijo tudi to, pa razen špekulacij ni garancije, da posodobitev sploh bo v letu 25.
Tako sem se odločil za kandidata st. 2, kjer so avgusta lepo spustili cene. Vozil sem 3 nivoje opreme, najbolj mi paše oprema xpower, pa vendar sem se odločil za racionalni luxury. Seveda gre za MG4.
inb4 slotechovsi začnejo screechat
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
m0LN4r ::
K je pr ročnem treba stalno drkat šalthebl pa kuplongo se pa noben ne buni..Zakaj bi to delal nonstop? Mislis na rally?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Sparkxl ::
Hojnik še ni slišal za avtomatski menjalnik v ice. Misli da če on v svoji ice kanti mora drkat šalthebl, da ga moramo vsi
m0LN4r ::
Ja to mi je jasno, ampak tudi ce se po regionalki vozis, vozis cel cas v zadnji prestavi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Eduardo ::
Ima kdo izkušnje z BMW i3? Tale novejši 120Ah? Ga lahko dobim za dober denar, samo ne vem kako praktičen/nepraktičen je.
Tu in tam imamo v enem dnevu za pokriti 400km pa me zanima kako je s polnjenjem teh netesla avtov. Se nekako preživi ali je boljše obvoz?
Tu in tam imamo v enem dnevu za pokriti 400km pa me zanima kako je s polnjenjem teh netesla avtov. Se nekako preživi ali je boljše obvoz?
a_borlak ::
S polnenjem se preživi, drugače so i3 dokaj neproblematični, dokler ne voziš zadaj še koga, ker potem postaneš butler. Sicer pa kar nekaj SCjev pri nas je odprtih za vse, tako da imaš poleg slednjih še Ionity, Petrol, OMV ... in še kaj se najde.
Eduardo ::
Zakaj potem postaneš butler? Dva otroška sedeža sta ali nista problem? Potrebujem za večinoma ultrakratke razdalje in morda enkrat letno 200km in 200km nazaj v enem dnevu in tu in tam skupaj 250km. Trenuten mali avto ima skoraj probleme, ker se premalo vozi, zato pa gledam te.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
a_borlak ::
Zadnja vrata se lahko odprejo, ko odpreš prednja vrata. Dokler imaš majhna otroka ti je vseeno, ko enkrat zna sam stopit iz avta, pomeni, da ali gre ven na voznikovi strani, kar ni priporočljivo ali greš odpirat sovoznikova vrata na drugo stran avta. To je ena od glavnih težav pri tem avtu. Pa dobro ga zavaruj, ker aluminij.
Eduardo ::
Ja, sem gledal, da je kombinacija nekega bizarnega hightecha. Menda karbonska osnova z Alu deli. Planiram kasko ampak to je ravno to kar me generelno nekoliko skrbi pri teh e avtih in ni samo taka eksotika. Verjetno je večinoma vse OK, samo če pa karkoli pride pa baje znajo biti popravila tako visoka, da skoraj moraš držati tretjino cene avta likvidnosti. To pa je finančen glavabol, ker je le samo avto.
Kasko pa je verjetno drag. Še nisem vprašal za ponudbo pri zavarovalnici, se pa bojim, da naredi avto predrag. Se ne čudim, da se e avti slabo prodajajo ko niso novi.
Kasko pa je verjetno drag. Še nisem vprašal za ponudbo pri zavarovalnici, se pa bojim, da naredi avto predrag. Se ne čudim, da se e avti slabo prodajajo ko niso novi.
Sparkxl ::
Sem vozil i3 kar veliko kot službeni avto in za moje pojme je vrhunska mala igrača, idealna za kratke razdalje. Ampak za kaj daljšega pa je polom. Za 120km po AC sem kar moral pazit z gasom. Tako da te tvoje 400km vožnje znajo biti kar zanimive, z veliko pretegovanja, sedviči in kavicami.
Eduardo ::
Ma ja, ravno gledam, da vse kar prihraniš pri malo prevoženih kilometrih verjetno izgubiš pri zavarovanju, ker hočeš poln kasko. Za dolge razdalje pa očitno ni. Gume pravtako niso budget. Mi pa ni jasno zakaj je kasko tako drag, ker cene padajo tako hitro, da je ja takoj totalka?
Kako daleč prideš na ac, recimo 140kmh? Pa morda 130kmh? Hvala...
Kako daleč prideš na ac, recimo 140kmh? Pa morda 130kmh? Hvala...
a_borlak ::
Ma ja, ravno gledam, da vse kar prihraniš pri malo prevoženih kilometrih verjetno izgubiš pri zavarovanju, ker hočeš poln kasko. Za dolge razdalje pa očitno ni. Gume pravtako niso budget. Mi pa ni jasno zakaj je kasko tako drag, ker cene padajo tako hitro, da je ja takoj totalka?
Kako daleč prideš na ac, recimo 140kmh? Pa morda 130kmh? Hvala...
Poglej na ev-database.org, tam so kar realni podatki, čeprav mislim, da za AC uporabljajo hitrost 120km/h.
hojnikb ::
K je pr ročnem treba stalno drkat šalthebl pa kuplongo se pa noben ne buni..Zakaj bi to delal nonstop? Mislis na rally?
Če si v mestu...
Hojnik še ni slišal za avtomatski menjalnik v ice. Misli da če on v svoji ice kanti mora drkat šalthebl, da ga moramo vsi
In kaj ma to veze z diskusijo? Če enim dela probleme regeneracija, k se reši z enim gumbom, a šalthebl pr ročnem jim pa ne? #doublestandards
Ja, sem gledal, da je kombinacija nekega bizarnega hightecha. Menda karbonska osnova z Alu deli. Planiram kasko ampak to je ravno to kar me generelno nekoliko skrbi pri teh e avtih in ni samo taka eksotika. Verjetno je večinoma vse OK, samo če pa karkoli pride pa baje znajo biti popravila tako visoka, da skoraj moraš držati tretjino cene avta likvidnosti. To pa je finančen glavabol, ker je le samo avto.
Kasko pa je verjetno drag. Še nisem vprašal za ponudbo pri zavarovalnici, se pa bojim, da naredi avto predrag. Se ne čudim, da se e avti slabo prodajajo ko niso novi.
kasko ti nebo nič koristil, če ti karkoli crkne na avtomobilu od pogonskega sklopa. In če je iz garacnije, potem bo šlo iz tvojga zepa,,,
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128603 (88668) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33378 (29909) | bluefish |