Forum » Na cesti » BMW M340d vs i4
BMW M340d vs i4
hojnikb ::
skiro pa 500x manj.
Tesla outperforma performanse od M340d. Skiro pa je samo dopolnilo avtomobilu za vožnje po mestu (Ljubljani).
*ce je baterija polna
**ce je zunaj 25C
***ce si baterijo prej zagrej
****ce Elon dovoli preko OTA updejta
#brezpodpisa
jatode ::
Ce si ponudil, da mi poves kaj je boljse, kot to kaj kupujem. Drugace ne bi sel v detajl. Saj lahko ponudis tudi rabljen EV, ce ima do 50kkm in je star do dve leti.
Še vseeno moraš primerjati hruške z hruškami, ne pa hruške z marmelado. Trg rabljenih električnih vozil trenutno še ni razvit, ker jih je še precej malo, kljub temu pa rabljene EVje dobiš kar nekaj ceneje kot nove.
In ce kupis M340d, ti verjetno ni treba gledati na vsak cent?
60.000 EUR ni ravno "vsak cent", je kar velik prihranek tudi za nekoga ki je relativno premožen, sploh ko upoštevaš da je performanse Tesle boljši. 15 let voziti ni nujno, prihranek na gorivu je še vseeno takšen pa tudi če ga menjaš vsake 5 let.
skiro pa 500x manj.
Tesla outperforma performanse od M340d. Skiro pa je samo dopolnilo avtomobilu za vožnje po mestu (Ljubljani).
*ce je baterija polna
**ce je zunaj 25C
***ce si baterijo prej zagrej
****ce Elon dovoli preko OTA updejta
Noup, ni tako. Tesla performance outperforma tudi kadar je baterija tudi samo 30 %, ter kadar temperatura ni taka. Preprosto Tesla BMWja pusti zadaj na vsakem semaforju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
dild0idis ::
Sem se vozil v že ogromno Teslah in naredil v njih dosti kilometrov in mi ni jasno o kakšenm Kragujevcu govoriš. Priznam, kvaliteta ni na nivoju BMWja, ampak niti približno ni na takšnem nivoju, kot ga ti omenjaš. Notranji deli so dovolj kvalitetni, sedeži so majka, pleh zunaj ni sestavljen tako, da bi prihajalo do pretiranih odstopanj, nič takšnega, kar bi kakorkoli vplivalo na samo kvaliteto vožnje avtomobila, razen za picajzlje, ki ne bodo spali, če vedo, da je havba zamaknjena za 2mm. Pa tudi BMW jo ima zamaknjeno, sam da 1mm. Kar pejdi s šublerjem merit :)
*khm* webasto *khm*. TO imajo dizl avtomobil kot opcijo ze kake pol stoletja.
??
Tudi teslo bo treba kdaj servisirat. Če ne druga, kakšne gume, ploščice pa še kaka malenkost (zavorna tekočina, hladilna tekočina baterije/motorja). Cene rezervnih delov pa pri tesli NI, ker ti rezervnih delov spoh nebojo prodal. Bo treba it kr na original servis in mastno odpret denarnico za ta privilegij. Pač apple style servisiranja.
Nimaš pojma o čem govoriš. Daleč najdražji del avtomobila je baterija - ki bo zelo verjetno krepko preživela življenjsko dobo samega avtomobila. Elektro motorji so 700eur/kos, Diski in ploščice so sploh ne omembe vredni, zavorna/hladilna tekočina prav tako. Glede na volumenska količino precej manj kot menjava motornega olja pri rednem servisu dizla al pa bencinarja, s to razliko, da se motorno olje menjuje na najmanj letni osnovi, zavorno olje pa na x let. Za takšen denar pri tistem BMWju ne kupiš niti odbijača, kaj šele, ko se odloči spreči kakšna Bosch pumpa, šobe, DPF filter, EGR ventili, whatever. Na vsaka 2 redna servisa BMWja si lahko v Tesli privoščiš menjat celoten elektro-motor. Let that sink in.
Ne, Tesla notri je glede na katerikoli avto v istem cenovnem razredu pogreb.
Pa to velja za Model 3, S in X.
Tako, da pospeševanje je odlično, zaradi instant navora električnega motorja, vse ostalo pa Tesle niso nič posebnega.
Sedaj boš spet nekaj pametoval, vozi se nekaj časa z avtom v istem cenovnem razredu, pa boš kmalu videl vse to.
Večino teh fanov Tesel je pa prej vozilo stara jajca za par tisoč EUR ali pa ameriška jajca in so sedaj čisto srečni, ker imajo sedaj prvi NOV avto za 50k+ EUR.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
TheBlueOne ::
60.000 € ni ravno "vsak cent", sploh ko upoštevaš da je performanse Tesle boljši. 15 let voziti ni nujno, prihranek na gorivu je še vseeno takšen pa tudi če ga menjaš vsake 5 let.
Ja ce fant ima kes in hoce BMW. Verjetno so mu vsec? Bi ga lahko razumel, ker tudi ti imas mocan bias do brenda.
Recimo jaz sem nevtralen in bi me lahko preprical, ce bi na trgu bilo kaj pametnega. Sem pa bolj skrt kot OP in mi ni lahko dati kes, ki ga lahko obracam, za avto, kjer pridobim nek drobiz in kup neprakticnosti.
In kakor pravim, bi pogledal ID4, ce bi kupoval nov 5008 ali kaj je ze bil, bi pogledal Teslo 3, ce bi kupoval C klaso. Ampak kolikor sem videl nove C klase, bi jo vzel prej kot Model 3.
In kar sem izvedel od tebe v tem pogovoru okli stevilk koliko km prevozijo v mrazu, pa verjetno tako ali tako odpadejo elektricni.
Meizu ::
Ne, Tesla notri je glede na katerikoli avto v istem cenovnem razredu pogreb.
Pa to velja za Model 3, S in X.
Tako, da pospeševanje je odlično, zaradi instant navora električnega motorja, vse ostalo pa Tesle niso nič posebnega.
Sedaj boš spet nekaj pametoval, vozi se nekaj časa z avtom v istem cenovnem razredu, pa boš kmalu videl vse to.
Večino teh fanov Tesel je pa prej vozilo stara jajca za par tisoč EUR ali pa ameriška jajca in so sedaj čisto srečni, ker imajo sedaj prvi NOV avto za 50k+ EUR.
Vidim, da nisi ti Tesle videl od blizu, kaj šele vozil.
Tesla S plaid ima pa kvaliteto materialov še x10.
In kaj mi bo sicer stol s 3mi ekstra šivi? Bom zaradi tega živel bolj udobno? Armaturka z ekstra leseno linijo? Zaboli me, ko vozim gledam na cesto, ne pa v armaturko. Ni čudnega, da se pokate po AC vsak dan in da tičimo v gužvi cele dneve, ker si nekateri gulite penis na menjalnike od BMWjev, da se potolažite, ker ste ubistvu kupili kanto.
jatode ::
Ja ce fant ima kes in hoce BMW. Verjetno so mu vsec?
Ja, ampak zavedat se more da bo ogromno plačal in ne sme zanemarit stroškov za gorivo in servise (tako kot marsikdo gleda samo nakupno ceno).
Bi ga lahko razumel, ker tudi ti imas mocan bias do brenda.
Nimam nobenega biasa do branda. Tesla je trenutno najboljša ko se pogovarjamo o avtomobilih srednjega in višjega razreda in ko bo drugače bom to tudi povedal. V nižjem mestnem razredu pa Tesla še nima modela, tam kraljuje Dacia Spring ter Renault Twingo electric kar dobiš že za 13k, svetovno pa dominira tale mini GMjev avtomobil za vsega skupaj 4 jurje za novega:
This tiny car beat Tesla's Model 3 as the best-selling EV in the world for January and February
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Meizu ::
*ce je baterija polna
**ce je zunaj 25C
***ce si baterijo prej zagrej
****ce Elon dovoli preko OTA updejta
Nič od tega ni res, že z Model 3 dual motor veselo deram vse BMWje na slovenskih cestah, lol.
jatode ::
Recimo jaz sem nevtralen
Jaz tudi.
in bi me lahko preprical, ce bi na trgu bilo kaj pametnega. Sem pa bolj skrt kot OP in mi ni lahko dati kes, ki ga lahko obracam, za avto, kjer pridobim nek drobiz in kup neprakticnosti.
Je marsikaj pametnega, celo po isti nakupni ceni kot tvoj Passat. Da o 8x nižjih stroških za gorivo kar se nabere za 35.000 EUR prihranka v 15 letih niti ne govorimo, ni to drobiž niti podrazno, so ornk prihranki.
In kar sem izvedel od tebe v tem pogovoru okli stevilk koliko km prevozijo v mrazu, pa verjetno tako ali tako odpadejo elektricni.
Prevozijo več kot zadosti kilometrov v mrazu da je za 99 % populacije zadosti. In samo to je pomembno, za izjeme pa nobenega ne briga. Statistični urad:Dnevna mobilnost potnikov, 2017
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
hojnikb ::
*ce je baterija polna
**ce je zunaj 25C
***ce si baterijo prej zagrej
****ce Elon dovoli preko OTA updejta
Nič od tega ni res, že z Model 3 dual motor veselo deram vse BMWje na slovenskih cestah, lol.
dokler se ti za rit ne zatakne kaksna m5/m3 novejsega letnika, kateri tut srecas na nasih cestah. Ali karkoli z V8 :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jatode ::
*ce je baterija polna
**ce je zunaj 25C
***ce si baterijo prej zagrej
****ce Elon dovoli preko OTA updejta
Nič od tega ni res, že z Model 3 dual motor veselo deram vse BMWje na slovenskih cestah, lol.
dokler se ti za rit ne zatakne kaksna m5/m3 novejsega letnika, kateri tut srecas na nasih cestah. Ali karkoli z V8 :)
M3 in M5 sta počasnejša od Tesle 3 performance, M5 pa stane toliko kot Model S plaid in Tesla BMW M5 poje za malico. BMW M5 ima 3,3 sekunde do 100 km/h, Plaid pa 2 sekundi, razlika v občutku pospeševanja pa je kot noč in dan. Isto velja za "karkoli z V8" v tem cenovnem rangu.
BMW M5 vs Tesla Model 3 Performance
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
hojnikb ::
mogoce base model prejsne generacije m3, primerjaj z aktualno m3 competition. Bo mogu elon kr fino na daljavo cipirat T3, da bojo spet konkurirale :)
Plaid je pac razred zase, je pa zato tut precej drazji; cca 20k$ vec bos placal za base plad kot za m5. 20 jurckov ti pa kupi ze nekaj bolt onov, ki bo hitro popeljal m5 do kakih 1000 konjev:)
Plaid je pac razred zase, je pa zato tut precej drazji; cca 20k$ vec bos placal za base plad kot za m5. 20 jurckov ti pa kupi ze nekaj bolt onov, ki bo hitro popeljal m5 do kakih 1000 konjev:)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Meizu ::
dokler se ti za rit ne zatakne kaksna m5/m3 novejsega letnika, kateri tut srecas na nasih cestah. Ali karkoli z V8 :)
Vplačaš 2.000 eur preko kreditne kartice tesli in ti omogočijo acceleration boost pack na taisti tesli, s pospeški 0-100 v 3.7 sekunde z long range varianto (to je hitrejše od BMW m3), ali pa kupiš že na začetku Model 3 Performance z acceleration boostom 0-100 v 3.1 sekunde, kar je hitrejše od BMW M5 Competition.
Sanjaj dalje ;)
P.S.: Tu govorimo o najbolj osnovnem Teslinem modelu. Če gledamo cenovno glede na vrednost M3, kaj šele M5, potem gledamo seveda Teslo Model S Plaid, ki osmeši ta dva BMWjčka dobesedno vrikverc.
jatode ::
mogoce base model prejsne generacije m3, primerjaj z aktualno m3 competition. Bo mogu elon kr fino na daljavo cipirat T3, da bojo spet konkurirale :)
Tesla Model 3 performance je hitrejša od BMW M5ke, glej posnetek zgoraj. In tesla model 3 perfomance stane 57k$, BMW M5 pa 130k$, torej Tesla je več kot polovico cenejša.
BMW M5 stane 130k, kar je ravno cena za model S Plaid ki M5ko poje za malico.
hojnikb ::
dokler se ti za rit ne zatakne kaksna m5/m3 novejsega letnika, kateri tut srecas na nasih cestah. Ali karkoli z V8 :)
Vplačaš 2.000 eur preko kreditne kartice tesli in ti omogočijo acceleration boost pack na taisti tesli, s pospeški 0-100 v 3.7 sekunde z long range varianto (to je hitrejše od BMW m3), ali pa kupiš že na začetku Model 3 Performance z acceleration boostom 0-100 v 3.1 sekunde, kar je hitrejše od BMW M5 Competition.
Sanjaj dalje ;)
P.S.: Tu govorimo o najbolj osnovnem Teslinem modelu. Če gledamo cenovno glede na vrednost M3, kaj šele M5, potem gledamo seveda Teslo Model S Plaid, ki osmeši ta dva BMWjčka dobesedno vrikverc.
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
#brezpodpisa
Meizu ::
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
Tanove Tesle z večjo baterijo in boljšim hlajenjem peljejo BMWje scat na bilokateri hitrosti. Če še vedno ne verjameš kar pojdi na izlet po Youtubu, boš marsikaj videl. ;)
jatode ::
Plaid je pac razred zase, je pa zato tut precej drazji; cca 20k$ vec bos placal za base plad kot za m5. 20 jurckov ti pa kupi ze nekaj bolt onov, ki bo hitro popeljal m5 do kakih 1000 konjev:)
Ne, ceni sta cca identični obe okoli 130k:
BMW M5:https://www.google.com/search?q=BMW+m5+...
Tesla S plaid:
https://www.google.com/search?q=model+s...
Da pa 230 % cenejša Tesla model 3 prehiti BMW M5 je pa sramota za BMW. ;) Sam poglej ti to ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
hojnikb ::
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
Tanove Tesle z večjo baterijo in boljšim hlajenjem peljejo BMWje scat na bilokateri hitrosti. Če še vedno ne verjameš kar pojdi na izlet po Youtubu, boš marsikaj videl. ;)
ayy, torej pravis da je tesla do 190milj hitrejsa od m5 ta moment?
OH WAIT
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Meizu ::
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
Pa dejmo se ne več zajebavat, ti malo pomagam, da ne boš trosil neumnosti okoli.
Ne, ni BMWjček. Je mogu revež kar 900 konjskega McLarna zraven postavti, pa ga je še vedno stisnil, ko da stoji na mestu:
Minuta 16:13
ayy, torej pravis da je tesla do 200milj hitrejsa od m5 ta moment?
OH WAIT >:D
EASY.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
bambam20 ::
Tukaj sploh bmw odpade. Ni prestiža saj ti za 60 jurjev zaklenejo hitrost na socijalnih 190 km/h. Domet pa v istih pogojih slabši od tesle. S tem, da s teslo si nekdo, ki ima okus, če vzameš bmw-ja deluješ v 90% kot največji južnjak. Bmw je postal statusni simbol albancev.
hojnikb ::
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
Pa dejmo se ne več zajebavat, ti malo pomagam, da ne boš trosil neumnosti okoli.
Ne, ni BMWjček. Je mogu revež kar 900 konjskega McLarna zraven postavti, pa ga je še vedno stisnil, ko da stoji na mestu:
Minuta 16:13
ayy, torej pravis da je tesla do 200milj hitrejsa od m5 ta moment?
OH WAIT >:D
EASY.
nic nebo, ker te elon ta trenutek omejuje na 163 milij, tako da na avtobanu m5 se vedno leti mim tebe.
#brezpodpisa
jatode ::
dokler se ti za rit ne zatakne kaksna m5/m3 novejsega letnika, kateri tut srecas na nasih cestah. Ali karkoli z V8 :)
Vplačaš 2.000 eur preko kreditne kartice tesli in ti omogočijo acceleration boost pack na taisti tesli, s pospeški 0-100 v 3.7 sekunde z long range varianto (to je hitrejše od BMW m3), ali pa kupiš že na začetku Model 3 Performance z acceleration boostom 0-100 v 3.1 sekunde, kar je hitrejše od BMW M5 Competition.
Sanjaj dalje ;)
P.S.: Tu govorimo o najbolj osnovnem Teslinem modelu. Če gledamo cenovno glede na vrednost M3, kaj šele M5, potem gledamo seveda Teslo Model S Plaid, ki osmeši ta dva BMWjčka dobesedno vrikverc.
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
Seveda ne pravi tega, tudi na dirkalni stezi je Tesla hitrejša. Če gledamo enako dragega kot je BMW M5 potem moramo gledati Tesla S Plaid, ki odpelje Nuremberg precej hitreje od M5ke. ;)
https://www.google.com/search?q=model+s.....69i57j0i19i22i30l3.7889j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
https://www.google.com/search?q=bmw+m5+...
nyler2 ::
*ce je baterija polna
**ce je zunaj 25C
***ce si baterijo prej zagrej
****ce Elon dovoli preko OTA updejta
Nič od tega ni res, že z Model 3 dual motor veselo deram vse BMWje na slovenskih cestah, lol.
dokler se ti za rit ne zatakne kaksna m5/m3 novejsega letnika, kateri tut srecas na nasih cestah. Ali karkoli z V8 :)
M3 in M5 sta počasnejša od Tesle 3 performance, M5 pa stane toliko kot Model S plaid in Tesla BMW M5 poje za malico. BMW M5 ima 3,3 sekunde do 100 km/h, Plaid pa 2 sekundi, razlika v občutku pospeševanja pa je kot noč in dan. Isto velja za "karkoli z V8" v tem cenovnem rangu.
BMW M5 vs Tesla Model 3 Performance
Taki posnetki so samo za novinarje. Me prav zanima kolikokrat lastniki tesle uporabljajo te pospeske, moja izkusnja, sicer je vzorec zelo mali je, da se to uporabi samo ko peljes koga, ki se ni obcutil teslinega pospeska. Ce pa clovek kupi M5 sem pa skor ziher da kar pogosto. (z razlogom jim vsak drugi rece bedak baje :) )
Se pa strinjam ce odmislimo tesline porodne tezave kot avto proizvajalec (google, youtube je poln tega) in ce se avtorju da ukvarjat z njimi potem +1 za teslo namesto i4.
Osebno bi pa tako ali tako vzel 340i. Dizel je za traktor :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nyler2 ()
mn ::
Je še kdo flashbak dobil:
https://www.pikapolonica.si/igrace-in-u...
Daj povejte, kaj ima Tesla početi v temi kjer nekdo izbira med dvema BMWjoma?
https://www.pikapolonica.si/igrace-in-u...
Daj povejte, kaj ima Tesla početi v temi kjer nekdo izbira med dvema BMWjoma?
hojnikb ::
Plaid je pac razred zase, je pa zato tut precej drazji; cca 20k$ vec bos placal za base plad kot za m5. 20 jurckov ti pa kupi ze nekaj bolt onov, ki bo hitro popeljal m5 do kakih 1000 konjev:)
Ne, ceni sta cca identični obe okoli 130k:
BMW M5:https://www.google.com/search?q=BMW+m5+...
Tesla S plaid:
https://www.google.com/search?q=model+s...
Da pa 230 % cenejša Tesla model 3 prehiti BMW M5 je pa sramota za BMW. ;) Sam poglej ti to ;)
cak to gledamo isti video? ker m5 kr gladko leti mim t3, seveda ne takoj.
#brezpodpisa
jatode ::
torej pravis da je edina metrika sportnega avtomobila 0-100?
Kdo te naj se resno jemlje :)
Pa dejmo se ne več zajebavat, ti malo pomagam, da ne boš trosil neumnosti okoli.
Ne, ni BMWjček. Je mogu revež kar 900 konjskega McLarna zraven postavti, pa ga je še vedno stisnil, ko da stoji na mestu:
Minuta 16:13
ayy, torej pravis da je tesla do 200milj hitrejsa od m5 ta moment?
OH WAIT >:D
EASY.
nic nebo, ker te elon ta trenutek omejuje na 163 milij, tako da na avtobanu m5 se vedno leti mim tebe.
Trenutno morda, vendar čez kakšen mesec ko bo hitrost odklenjena je Tesla plaid precej hitrejši:
Tesla 200 mph:https://www.google.com/search?q=Model+s.....69i57j0i22i30l2.5121j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
BMW M5: https://www.google.com/search?q=bmw+m5+.....69i57j0i512j0i22i30l6j69i61.7825j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
hojnikb ::
available fall 2021. In tesla speak; cez 2 leti, z 20 jurjov vrednim packegom gum, feln, software-a pa coolinga.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Meizu ::
Heh, preden se tisti M5 razprdi do 300km/h je Tesla Plaid že 2x 0-163mph-0, ko pride do prvega ovinka mu pa Tesla s taisto limitacijo sprži jaja.
Te Tesle smešijo 1000 konjske avte in ti se tukaj daješ z M5. Cmon bro
Te Tesle smešijo 1000 konjske avte in ti se tukaj daješ z M5. Cmon bro
jatode ::
Plaid je pac razred zase, je pa zato tut precej drazji; cca 20k$ vec bos placal za base plad kot za m5. 20 jurckov ti pa kupi ze nekaj bolt onov, ki bo hitro popeljal m5 do kakih 1000 konjev:)
Ne, ceni sta cca identični obe okoli 130k:
BMW M5:https://www.google.com/search?q=BMW+m5+...
Tesla S plaid:
https://www.google.com/search?q=model+s...
Da pa 230 % cenejša Tesla model 3 prehiti BMW M5 je pa sramota za BMW. ;) Sam poglej ti to ;)
cak to gledamo isti video? ker m5 kr gladko leti mim t3, seveda ne takoj.
Video jasno pokaže da že Tesla 3 poseka 2,3 krat dražjo M5ko na vsakem semaforju (to da BMW prehiti M5ko pri 200 na uro pa ni pomembno ker teh hitrosti v praksi na cesti ne boš videl). Sicer pa fer primerjava (hruške z hruškami) je BMW M5 z Teslo Plaid ker oba staneta enako, in Tesla Plaid pje M5ko za malico. ;)
Že navadna Tesla S zmaga BMW M5ko, model S Plaid je pa še mnogo hitrejši od navadne Tesle S:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
hojnikb ::
Hehe, kako se je mogu umaknt na Autobahn revež
lej tko je. Na autobahnu dejansko lahko izkoristis tak avto in vsak keramicar z m5 ti bo blendal v tem plaidu. Zal.
#brezpodpisa
Meizu ::
(to da BMW prehiti M5ko pri 200 na uro pa ni pomembno ker teh hitrosti v praksi na cesti ne boš videl)
ne sam Hojnik, ki je prej modroval o verodostojnih merilih za performance avta upošteva edino top speed na Autobahnu
Za 40.000 lahko torej kupiš letalo in se furaš precej hitreje od vseh ostalih opcij za ta denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hojnikb ::
lej, rekel si da tesla plaid zmaga v vseh hitrostih. Pa smo te ze takoj demantiral na real world examplu, da ne. Over&out
#brezpodpisa
jatode ::
Je še kdo flashbak dobil:
https://www.pikapolonica.si/igrace-in-u...
Daj povejte, kaj ima Tesla početi v temi kjer nekdo izbira med dvema BMWjoma?
Avtor teme ima v mislih tudi električnega ID4, električni avto (EV) omenja tudi v prvem postu. Tesla je električni avto.
Meizu ::
Sej zmaga. Limiter ne pomeni, da ne more bit odpravljen in primerjat Teslo Plaid z M5 je naravnost smešno. Smešiš se stari.
hojnikb ::
Lej, obstaja razlog, da je plaid ta trenutek omejen na 163MPh. Sigurno ni zato, ker je en student pozabu spremenit flag v kontrolerju iz 163 na 200.
#brezpodpisa
jatode ::
Meizu ::
A če blendaš formuli 1 na autobahnu ko se zadaj pelješ z Bugattijem boš tudi trdil, da je Bugatti superiornejši avto napram Formuli1?
Ker Tesla Plaid je za M5 avion. Jetfighter.
Ker Tesla Plaid je za M5 avion. Jetfighter.
hojnikb ::
Več kot ocitno avto _ni_ ready za taksen top speed, sicer bi ze ob launchu bil odprt do konca, da bi se vsi reviwerji pohvalil.
Taksen top speed pac terja precej in vprasanje ce je plaid as is pripravljen na to.
Taksen top speed pac terja precej in vprasanje ce je plaid as is pripravljen na to.
#brezpodpisa
jatode ::
Lej, obstaja razlog, da je plaid ta trenutek omejen na 163MPh. Sigurno ni zato, ker je en student pozabu spremenit flag v kontrolerju iz 163 na 200.
Seveda je razlog: Tesla Plaid še ni uradno zunaj. Ko bo zunaj bo tudi hitrost odklenjena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
hojnikb ::
A če blendaš formuli 1 na autobahnu ko se zadaj pelješ z Bugattijem boš tudi trdil, da je Bugatti superiornejši avto napram Formuli1?
Ker Tesla Plaid je za M5 avion. Jetfighter.
Je. V skoraj vsem. Razn tisti manjsi detalji, kot je recimo interior quality. Al pa malenkost, kot je top speed. Nic kaj takega, sam vsak drug keramicar se ti bo norce delal.
In ce povzames na buggatije, ja, je superiornejsi. V svojih metrikah, jasno.
Lej, obstaja razlog, da je plaid ta trenutek omejen na 163MPh. Sigurno ni zato, ker je en student pozabu spremenit flag v kontrolerju iz 163 na 200.
Seveda je razlog: Tesla Plaid še ni uradno zunaj. Ko bo zunaj bo tudi hitrost odklenjena.
A bejz no? kako hudica se pol folk ze vozi z njimi
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jatode ::
A bejz no? kako hudica se pol folk ze vozi z njimi :))
Česa ne razumeš? Napisal sem da še ni URADNO zunaj za običajen folk. Uradno se bo začel prodajati čez kakšen mesec ali dva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
jatode ::
Je. V skoraj vsem. Razn tisti manjsi detalji, kot je recimo interior quality. Al pa malenkost, kot je top speed. Nic kaj takega, sam vsak drug keramicar se ti bo norce delal.
Tesla plaid odpelje dirkalno progo precej hitreje od M5ke (sem ti dal linke zgraj do časov), prav tako M5ko pusti vzadaj na vsakem semaforju. Tudi top speed bo imel ob uradnem začetku prodaje večjo (200 mph vs 189 mph).
hojnikb ::
BO, če, mogoče, Elon prosim te. Danes se ti pa keramicarji norce delajo z m5kami in cipanimi m3kami, pa ti blendajo da spizdi na pocasn pas.
#brezpodpisa
jatode ::
https://www.youtube.com/c/TeslaPlaidCha...
a pol pravis da je tale tipo marsovec?
Seveda ne. Pravim samo da si bralno nepismen. Kar ti skušam dopovedati je da uradnega začetka prodaje še ni (je pa res da določeni ljudje dobijo Plaid že prej, ampak to ni uraden začetek prodaje).
hojnikb ::
Uraden zacetek je bil ze junja, ampak so po parih prodanih kosih ugotovil, da nebo slo. Cez kake 2 leti bojo pa ugotovil, da je treba upgrejdat se pol avta, da bo dejansko ready za 200mph+.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128189 (88254) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33224 (29755) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24296 (22333) | bluefish |