Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Slopek ::
Hojnik pober se.
Seveda gledamo teste avtov. Oni jih vozijo in lahko ocenijo. Še (naj)boljše pa so ocene lastnikov tam po letu, dveh uporabe.
Hojnik sam torej veš kam spadaš, mi pa tudi. Med kuharje, ki naprej tiščijo svoje recepte za pečico, medtem, ko sami kuhajo na plati.
Podatki in nasveti takih, so res dragoceni, ja. Oh, kolk smo mi neprilagojeni, ker ne verjamemo enmu skrajšancu, ki ne dojame, da ne moreš fukat drugač, k pa da ga not utakneš.
Seveda gledamo teste avtov. Oni jih vozijo in lahko ocenijo. Še (naj)boljše pa so ocene lastnikov tam po letu, dveh uporabe.
Hojnik sam torej veš kam spadaš, mi pa tudi. Med kuharje, ki naprej tiščijo svoje recepte za pečico, medtem, ko sami kuhajo na plati.
Podatki in nasveti takih, so res dragoceni, ja. Oh, kolk smo mi neprilagojeni, ker ne verjamemo enmu skrajšancu, ki ne dojame, da ne moreš fukat drugač, k pa da ga not utakneš.
hojnikb ::
Hojnik pober se.
Seveda gledamo teste avtov. Oni jih vozijo in lahko ocenijo. Še (naj)boljše pa so ocene lastnikov tam po letu, dveh uporabe.
Hojnik sam torej veš kam spadaš, mi pa tudi. Med kuharje, ki naprej tiščijo svoje recepte za pečico, medtem, ko sami kuhajo na plati.
Podatki in nasveti takih, so res dragoceni, ja. Oh, kolk smo mi neprilagojeni, ker ne verjamemo enmu skrajšancu, ki ne dojame, da ne moreš fukat drugač, k pa da ga not utakneš.
Sj to je pri vas problem. Preberete en ali dva forumska zapisa in veste vse. Vidis kitajsko znamko in ze mas takoj predsotke, kako je to zanič, pa niti not nisi sedel.
Guess what, nekateri celo mamo nekaj seat time-a v teh zadevah. Ne kr tko na pamet. In dejstvo je, k vzames v zakup ceno, je v C segmentu ta MG en izmed bolsih value for money. Ze zaradi tega ker je vstopni model najcenejsi. Imas tudi najbolso garancijo pri teh (7 let na cel avto za razliko od 2h pri akcijski cupri oz id3). Opremljni so spodobno (again, upostevajič ceno). Uzad pa tudi stoji precejsn gigant (SAIC) tko da ni to neka garazna firma z daljnega vhoda. Očitno so ze dovolj dobri, da VAG grupa z njimi sodeluje.
Je pa res, da so asistenčni sistemi zaenkrat bolj za en drek, ampak je tudi res, da je blo vmes precej enih updejtov. Če so to kaj pofixal, nwm, js osebno te hece vedno izklopim. In potem teh tezav ni..
Pa se nekaj ne smemo pozabit. Na 2nd hand marketu imajo ti kitajci precej ugodne cen. Podobn letnik id.3ke bo kr opazno drazji. In zaenkrat zarad starosti se vsi pridejo v postev za subvencijo, kar recimo odpade marsikater nemc ali francoz.
All in all, zlo dobro zaokrozen avto, če to potrebujs. Nemors pa tega primerjat s teslo, k je 10k€+ drazja.
In podobna zgodba je z Springom. Avto kot tak je pač kanta, ampak je daaaleč najcenejsa kanta v segmentu pod 20k€, doklr ne pridejo na sceno citroeni in bydji. In če iscesv tem segmentu za taksen budget, je bolj nekaj kot nič. In tudi podobna zgodba z 2nd hand marketom; precej jim mas na voljo.
Ampak seveda, tipično za slotech raje zabijamo glavo v zid in se tolčemo po nogah. Because stupidity has no bounds.
#brezpodpisa
stara mama ::
Na 2nd hand marketu imajo ti kitajci precej ugodne cen.
A ti za tole izjavo ne pozvonita vsaj dva rdeča alarma?
Ekologija™ in Trajnost™
flyko ::
Ker gre moj avto počasi h koncu se odločam za drugega, električnega.
Nekako sta mi v oči padla dva; Skoda Enyaq IV 80 coupe in Tesla Y.
Ima kdo mogoče izkušnje in je vozil oba, prednosti, slabosti...? Nekako po dosegu se mi zdi, da sta enakovredna. Konji me ne zanimajo, oz. utež nakupa ni na tem, zanima me udobje, kvaliteta izdelave notranjosti, zvočna izolacija in doseg.
Nekako sta mi v oči padla dva; Skoda Enyaq IV 80 coupe in Tesla Y.
Ima kdo mogoče izkušnje in je vozil oba, prednosti, slabosti...? Nekako po dosegu se mi zdi, da sta enakovredna. Konji me ne zanimajo, oz. utež nakupa ni na tem, zanima me udobje, kvaliteta izdelave notranjosti, zvočna izolacija in doseg.
kow ::
Ena od prednosti je Teslino racunalo. Y te bo v 2-3 letih verjetno tudi ze v evropi vozil okoli. Kar je koristno, ce se recimo vsak dan vozis v sluzbo v gostem prometu ipd.
Je pa tudi res, da vecino novosti v avtomobilu clovek ne potrebuje, dokler se na njih ne navadi. Banalen primer: sam nisem vedel, da potrebujem ogrevana ogledala, dokler jih nisem izkusil.
Je pa tudi res, da vecino novosti v avtomobilu clovek ne potrebuje, dokler se na njih ne navadi. Banalen primer: sam nisem vedel, da potrebujem ogrevana ogledala, dokler jih nisem izkusil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Y te bo v 2-3 letih verjetno tudi ze v evropi vozil okoli. Kar je koristno, ce se recimo vsak dan vozis v sluzbo v gostem prometu ipd.Te bo kaj prosim?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigBoss ::
Ker gre moj avto počasi h koncu se odločam za drugega, električnega.
Nekako sta mi v oči padla dva; Skoda Enyaq IV 80 coupe in Tesla Y.
Ima kdo mogoče izkušnje in je vozil oba, prednosti, slabosti...? Nekako po dosegu se mi zdi, da sta enakovredna. Konji me ne zanimajo, oz. utež nakupa ni na tem, zanima me udobje, kvaliteta izdelave notranjosti, zvočna izolacija in doseg.
Ne morem komentirati Škode, ker je nisem vozil.
Vozim pa zadnje pol leta Teslo Y Dual motor long range.
Glede na moja opažanja plusi :
- Teslina polnilna infrastruktura in samodejen izračun predvidenih polnitev na daljših poteh
- Eni najboljših sedežev za dolge vožnje, kar sem jih mel možnost preskusiti
- samodejno delovanje žarometov in vrhunski samoprilagodljivi matrični žarometi (delujoči od posodobitve nekje aprila)
- Zelo dobra lega na cesti (nisem divjak, ne pa ravno cincar)
- Enostaven in pregleden ekran (Po par dneh "prilagajanja") - moj komentar : kot bi vozil iPada
- Po posodbitvi junija tudi zelo lepo sam parkira ;)
minusi :
- občasna fantomska zaviranja (v mestni vožnji, ko je gneča tempomat, ki skrbi tudi za to, raje izklopim)
Če ti nasproti pripelje nekdo malo čez sredinsko črto, bo Tesla zavrla. Včasih se tudi "ustraši" koga, ki v križišču stoji in čaka zavijanje levo, pa je prostor za peljati mimo, ali pa zavre, ko ti na avtocesti po uvozu po levi nekdo pripelje zraven. Je pa tega po zadnji posodobitvi manj - še vedno pa je.
- Včasih (ampak res samo včasih) brisalci ne začnejo delovati dovolj hitro, ko se naberejo kaplje na vetrobranu.
Reaper ::
Kot so že omenili, pri Tesli s posodobitvami dobivaš nove zadeve, na primer matrični žarometi. Potem dinamični matrični žarometi pa zdaj v enem izmed zadnjih updejtov tudi obračanje snopa luči v ovinkih itd. Kar se tiče samodejnega parkiranja to ne velja za vse Tesle ampak samo za tiste ki imajo Enhanced Auto Pilot, to je okvirno doplačilo 4k ali 5k EUR, jaz tega v moji Model 3 nisem dokupil. Slabost je še odsotnost park senzorjev. Strani in zadek vozila niso problem, problem je nos kjer kamera ne oceni dobro razdalje in hitro potegneš z avtom kam.
Y se bo najbrž v nekem doglednem roku posodobil, nekaj se šušlja v začetku naslednjega leta. Tu bo najbrž dobil podobne posodobitve, kot jih je lani konec leta dobil Model 3, se pravi ventilacija sedežev, nove luči, boljša zvočna izolacija, izboljšano podvozje, boljše ozvočenje pa najbrž še kaj. Jaz sem vedno, kadar se vozim v MY, popolnoma moker po hrbtu. Ni važno če je poletje ali zima. V svoji M3 imam perforirane sedeže, kar je že boljše kot v MY, potem ko se vključi hlajenje sedežev je pa sploh super.
Škode nisem vozil, mi pa izgleda všečen avto. Primerjaj domet obeh in opremo pri primerljivi ceni, jaz bi se odločal na podlagi tega. Najdlje boš pa s Teslo najbrž prišel z RWD Long Range modelom. Vseh možnih kombinacij pri Škodi pa ne poznam, ker je bila predraga, ko sem iskal nov avto.
Y se bo najbrž v nekem doglednem roku posodobil, nekaj se šušlja v začetku naslednjega leta. Tu bo najbrž dobil podobne posodobitve, kot jih je lani konec leta dobil Model 3, se pravi ventilacija sedežev, nove luči, boljša zvočna izolacija, izboljšano podvozje, boljše ozvočenje pa najbrž še kaj. Jaz sem vedno, kadar se vozim v MY, popolnoma moker po hrbtu. Ni važno če je poletje ali zima. V svoji M3 imam perforirane sedeže, kar je že boljše kot v MY, potem ko se vključi hlajenje sedežev je pa sploh super.
Škode nisem vozil, mi pa izgleda všečen avto. Primerjaj domet obeh in opremo pri primerljivi ceni, jaz bi se odločal na podlagi tega. Najdlje boš pa s Teslo najbrž prišel z RWD Long Range modelom. Vseh možnih kombinacij pri Škodi pa ne poznam, ker je bila predraga, ko sem iskal nov avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Reaper ()
a_borlak ::
Če sta TY in Enyaq zelo podobna cena, skoraj raje TY. Razen če se ti gre za strešne nosilce, ampak kolesa je vseeno bolj ekonomično vozit na kljuki.
flyko ::
Hvala za odgovore. Kaj pa tip baterije, nekje sem na hitro videl, da se to razlikuje, in je v Skodi drugačnega tipa, kot v tesli y.
Baje bi naj bilo potrebno polniti baterijo v škodi do 80%, tesla pa brez problema 100% in ne zmanjša življenske dobe. To drži?
Za oba avtomobila gledam nekje 2022 letnik....
Baje bi naj bilo potrebno polniti baterijo v škodi do 80%, tesla pa brez problema 100% in ne zmanjša življenske dobe. To drži?
Za oba avtomobila gledam nekje 2022 letnik....
a_borlak ::
TY SR ima LFP, LR in Enyaq imata klasično kemijo. To, če je polnenje morda par minut hitrejše, ti v veliki večini primerov ne bo igralo vloge. LFP pa se načeloma polni do 100%, ker imajo drugačen način balansiranja celic.
kow ::
Gre za tip baterijske celice. LFP (LiFePO4) je tip litijeve baterijske celice, ki zdrzi vec ciklov. Ima manjso energijsko gostoto. Malo si preberi na internetu pros and cons, razlicnih baterijskih celic.
Ce ne hodis veliko na daljse ture, je verjetno LFP boljsa izbira.
Pa vedi, da 100% v resnici ni 100%. Vsi proizvajalci si pustijo nekaj "bufferja" (v resnici je kapaciteta vecja kot napisejo), da ne polnijo celic na 100%.
Ce ne hodis veliko na daljse ture, je verjetno LFP boljsa izbira.
Pa vedi, da 100% v resnici ni 100%. Vsi proizvajalci si pustijo nekaj "bufferja" (v resnici je kapaciteta vecja kot napisejo), da ne polnijo celic na 100%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Reaper ::
Hvala za odgovore. Kaj pa tip baterije, nekje sem na hitro videl, da se to razlikuje, in je v Skodi drugačnega tipa, kot v tesli y.
Baje bi naj bilo potrebno polniti baterijo v škodi do 80%, tesla pa brez problema 100% in ne zmanjša življenske dobe. To drži?
Za oba avtomobila gledam nekje 2022 letnik....
Pri Tesli je odvisno kateri model vzameš, kot so ti že omenili. RWD model Standard Range ima LFP baterijo. Vsi Long Range modeli imajo NMC baterijo. Škoda ne vem kaj uporablja, najbrž NMC.
hojnikb ::
stara mama je izjavil:
Na 2nd hand marketu imajo ti kitajci precej ugodne cen.
A ti za tole izjavo ne pozvonita vsaj dva rdeča alarma?
Nwm zakaj bi bil rdeč alarm? Pač neznana in nepriljubljena znamka, folk jih noče, posledično so na trgu pocen. Sj tudi nekateri nemci imajo precej depreciacije, pa folk vseen kupuje...
#brezpodpisa
codeMonkey ::
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Res. Ne nasedajte takim foram. Y je sicer bistveno boljši avtomobil, ampak tu se pa konča.
Kako to mislis? Nisem govoril o robotaksiju, ampak self-drivingu. V ZDA ze deluje. Zakaj mislis, da je nemogoce tehnologijo prenesti na evropske ceste?
Raje ne nasedajte foram od Petra, ki naklada o plinskem pogonu in elektrolizi. To pa niti priblizno ni res. Lahko nam seveda pokaz kaksen produkt, ki ni na papirju.
Kow ima res delnice - kar ni nikoli skrival, zato tudi spremlja tehnologijo. In ve kaj se dogaja. In ne, ce se bo prodala 1 tesla vec zaradi mojega pisanja, se to ne bo poznalo na mojem zasluzku, lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Res. Ne nasedajte takim foram. Y je sicer bistveno boljši avtomobil, ampak tu se pa konča.
Kako to mislis? Nisem govoril o robotaksiju, ampak self-drivingu. V ZDA ze deluje. Zakaj mislis, da je nemogoce tehnologijo prenesti na evropske ceste?
Torej kot level 2? To te ne pelje sam, ker ga nadzoruješ. Pa če tudi zanemarimo ta detajl, pričakuješ v tem primeru spremembe v regulativi v EU v tem obdobju. Verjetno je jasno, da je level 2 sistem tu tako omejen, da se ga ne more praktično uporabljati kot trenutno v ZDA. Na podlagi česa pričakuješ v tem času manj reguliran sistem? (zadnje čase bolj kaže, da bodo v ZDA omejili na podoben način)
Ali pa celo namiguješ, da bo to že level 3 ali 4 sistem v tem času? No, tudi to ne more avto postati, če mu nadgradiš softver, ker pač mora biti iz nule razvit s takimi zahtevami, kar trenuten avtomobil ni. To pač ni stvar softverja, ampak je na nivoju sistema, ki zajema bistveno več. Kaj je rešitev tu? Je ni…
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Seveda te vozi sam, ceprav ga nadzorujes. Kdo pa upravlja z vozilom? Sveti duh? Tudi, ce kdaj posredujes, te veliko vecino casa vozi vozilo samo.
Ce te prav razumem, bo evrobirokracija preprecila uporabno tehnologijo? Fair enough. Sam dvomim.
Zaradi mene je lahko vedno level 2, je totalno irrelevantno. Poanta je, da imajo Tesle v avtih napreden racunalnik za paralelizem (oz. specializirano "graficno" kartico). Kar je long term zelo koristen feature. Se ne strinjas?
Skoraj gotovo dobis v nekaj letih featurje, ki so uporabni. Recimo samoparkiranje. Torej pripeljes se domov ali v sluzbo. Izstopis iz avta na cesti kjer imas obilo prostora odpreti vrata, ta pa sam parkira do konca. Morda bo taksen feature zate neuporaben, za kaksnega bo.
Sam recimo parkiram ponavadi cirka 100m od vhodnih vrat. Zame bi bi uporaben feature, t.i. "summon".
Ce te prav razumem, bo evrobirokracija preprecila uporabno tehnologijo? Fair enough. Sam dvomim.
Zaradi mene je lahko vedno level 2, je totalno irrelevantno. Poanta je, da imajo Tesle v avtih napreden racunalnik za paralelizem (oz. specializirano "graficno" kartico). Kar je long term zelo koristen feature. Se ne strinjas?
Skoraj gotovo dobis v nekaj letih featurje, ki so uporabni. Recimo samoparkiranje. Torej pripeljes se domov ali v sluzbo. Izstopis iz avta na cesti kjer imas obilo prostora odpreti vrata, ta pa sam parkira do konca. Morda bo taksen feature zate neuporaben, za kaksnega bo.
Sam recimo parkiram ponavadi cirka 100m od vhodnih vrat. Zame bi bi uporaben feature, t.i. "summon".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Precej zmeden odgovor, niti ne vem kje začet TBH.
Nekaj je, da je uporaben, drugo pa če prinese zadostno varnost. Kot level 2++ sistem ( ki bi deloval povsod) je pač ne in od tu omejitve, ki so v EU. Ni stvar birokracije.
Nato nadaljuješ da je lahko vedno level 2 sistem, ampak začneš opisovati level 4 ( samoparkiranje). Torej spet no-go.
In ko omenjaš "featurje" je vseeno kaj podpira, če nefunkcionalne zahteve niso izpolnjene. In tu je problem, tudi če maš "feature"
Nekaj je, da je uporaben, drugo pa če prinese zadostno varnost. Kot level 2++ sistem ( ki bi deloval povsod) je pač ne in od tu omejitve, ki so v EU. Ni stvar birokracije.
Nato nadaljuješ da je lahko vedno level 2 sistem, ampak začneš opisovati level 4 ( samoparkiranje). Torej spet no-go.
In ko omenjaš "featurje" je vseeno kaj podpira, če nefunkcionalne zahteve niso izpolnjene. In tu je problem, tudi če maš "feature"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Zaradi tvojega "evropskega" rigidnega razmisljanja, bomo tehnologijo dobili kasneje in bo drazja. Brez veze spet debatirava, nikoli ne bova prisla skupaj.
codeMonkey ::
Ne, dobili bomo drugačno tehnologijo. Enačba je simpl:
(Manj featurjev + nefunkcionalne zahteve) > (več featurjev - nefunkcionalne zahteve)
Ampak to sploh niti ni bil pont te debate ( imamo temo za to). Jaz sem samo izpostavil težave pri trditvi, da obstoječi model Y lahko jutri dela bistveno drugače (v EU). In še nihče, ki je trdil drugače, ni znal utemeljiti kako se bo rešilo omenjene prepreke. Odgovor mora namreč zajeti še več detajlov, in ne manj. Drugače je le ugibanje brez osnov. To pa ni ravno fer predstavljati kot dejstvo, ko se nekomu svetuje izbor avtomobila. Pa tudi fino jih je poznati, če stavis denar na to ( manj prepustiš sreči).
(Manj featurjev + nefunkcionalne zahteve) > (več featurjev - nefunkcionalne zahteve)
Ampak to sploh niti ni bil pont te debate ( imamo temo za to). Jaz sem samo izpostavil težave pri trditvi, da obstoječi model Y lahko jutri dela bistveno drugače (v EU). In še nihče, ki je trdil drugače, ni znal utemeljiti kako se bo rešilo omenjene prepreke. Odgovor mora namreč zajeti še več detajlov, in ne manj. Drugače je le ugibanje brez osnov. To pa ni ravno fer predstavljati kot dejstvo, ko se nekomu svetuje izbor avtomobila. Pa tudi fino jih je poznati, če stavis denar na to ( manj prepustiš sreči).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Drugace sem napisal sem 2-3 leti. Ne jutri. Pa vidim, da sem se "verjetno" dodal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Sej ni važno kaj obljubljajo, baterije so že čist ok in na uporabnem nivoju. Prevozil cca 100k km v 4 letih. Ampak vi bi radi nevem kaj..
FSD je pa no go, se strinjam.
FSD je pa no go, se strinjam.
codeMonkey ::
energetik ::
Izračunaj si izkoristek elektrolize, pomnožen z izkoristkom gorivne celice...
vires in numeris
deco16 ::
Polnjenje baterije 90% (pretvorba AC - DC)
Praznenje 99%
Kakšen učinkovitost baterije neki.
Problem ki vas moti je samo količina spravlene energije notr.
Izkoristek je skoraj maksimalni.
Karkoli drugega je samo nepoznavanje tematike.
Vodik mogoče za tovornjake in spravljanje sezonskih viškov. Za drugo pa raje ne, nebi mel tega pod stolom.
Praznenje 99%
Kakšen učinkovitost baterije neki.
Problem ki vas moti je samo količina spravlene energije notr.
Izkoristek je skoraj maksimalni.
Karkoli drugega je samo nepoznavanje tematike.
Vodik mogoče za tovornjake in spravljanje sezonskih viškov. Za drugo pa raje ne, nebi mel tega pod stolom.
Gregor P ::
Gremo se vseeno vrniti nazaj na temo oz. realnost, OP namreč sprašuje za nasvet za nakup e-avta sedaj, ne čez 15 let.
Za ostalo imamo že druge teme odprte.
Za ostalo imamo že druge teme odprte.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Vsi Long Range modeli imajo NMC baterijo.
To drzi? A ne uporabljajo NCA? Saj vcasih so jih, kolikor vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Z veseljem sedim na 300kg težki litiski bateriji(že 4 leta). Tudi ti imaš baterije v žepu pa se nič ne sekiraš-
Nebi bil pa konfort sedeti na 800barov vodika, ki malo pušča :)
In kaj ti pomaga 10x gostota če so izkoristki slabi.
Ok praviš elektroliza 95%, kaj pa kontra? Pa še to je bolj rekla dala.
Sam vem kolk se izgubi pri polnjenju in pri praznenju.
Vodik je dead end. Sam japonci tiščijo glavo v pesku, pa kak nemc se najde.
Nebi bil pa konfort sedeti na 800barov vodika, ki malo pušča :)
In kaj ti pomaga 10x gostota če so izkoristki slabi.
Ok praviš elektroliza 95%, kaj pa kontra? Pa še to je bolj rekla dala.
Sam vem kolk se izgubi pri polnjenju in pri praznenju.
Vodik je dead end. Sam japonci tiščijo glavo v pesku, pa kak nemc se najde.
PARTyZAN ::
Ful mi je zabavno, ko ljudje ki nimajo električnega avtomobila razlagajo, da so slabi ljudem, ki imajo električni avto. :)
hojnikb ::
powerpaste je samo en grant money grab, kot velik "energijskih" projektov, k prihajajo iz severa evrope. V praksi se to nebo nikjer obneslo, ker bo obstalo v labolatorju...
"praktičen" vodik, torej tisti stisnjen pri 800 barih or whatever, je pa precej manj praktičen, k pomislis, kako slabo volumetrično gostoto ima (baterije se ze hudičovo hitro blizajo tej cifri). In potem imas sistemske izgube, drage obrabljive materialev celici in neobstoječo infrastrukturo, poleg seveda energenta, k po prevozenem kilometru nebo NIKOL cenejsi od pure elektrike... hitro ugotovis da je stvar DOA se predn je sploh dobro zacela vozit po cesti...
Hočes nočes, pure EV z nekim konceptom baterij je najbolj realna in usable opcija za to stoletje mobilnosti...
"praktičen" vodik, torej tisti stisnjen pri 800 barih or whatever, je pa precej manj praktičen, k pomislis, kako slabo volumetrično gostoto ima (baterije se ze hudičovo hitro blizajo tej cifri). In potem imas sistemske izgube, drage obrabljive materialev celici in neobstoječo infrastrukturo, poleg seveda energenta, k po prevozenem kilometru nebo NIKOL cenejsi od pure elektrike... hitro ugotovis da je stvar DOA se predn je sploh dobro zacela vozit po cesti...
Hočes nočes, pure EV z nekim konceptom baterij je najbolj realna in usable opcija za to stoletje mobilnosti...
#brezpodpisa
Gregor P ::
Lahko le upamo, da že dodobra zastarela baterijska tehnologija iz prejšnjega tisočletja res ni vse, kar bomo imeli na voljo v tem stoletju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Alexius Heristalski ::
Baterije s trdnim elektrolitom so baje za vogalom. Si ciljal nanje?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
cordoba ::
Za punco gledam, bi mogoče v roku 1 leta kupil EV in sicer mi je všeč Id3. Lahko kakšen predlog, je to ok avto? Vozi cca 30 km na dan, doma ga lahko komot polni. Bolj me zanima kvaliteta in kakšnega vzeti? Se dobi kaj npr do 20k? Cene še kaj padle, pa ali lahko dobiš subvencijo tudi na rabljenega? Hvala za odg...
hojnikb ::
Za punco gledam, bi mogoče v roku 1 leta kupil EV in sicer mi je všeč Id3. Lahko kakšen predlog, je to ok avto? Vozi cca 30 km na dan, doma ga lahko komot polni. Bolj me zanima kvaliteta in kakšnega vzeti? Se dobi kaj npr do 20k? Cene še kaj padle, pa ali lahko dobiš subvencijo tudi na rabljenega? Hvala za odg...
Za ta denar dobiš ze novga MG4 z odbito subvencijo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Seveda, zdej ti bo @Sparkxl naredu doktorsko dezertacijo, zakaj je MG v resnic slab nakup in zakaj bo tvoj naslednji novorojenec zarad tega črn... Ampak fear no more, ker imaš precej izbire tudi v rabljenem segmentu. Dobiš tudi 3k€ subvencije za vozila po 2021/12, če so iz uvoza...
#brezpodpisa
solv ::
MG4 bi moral biti max 18k. Tole voziš 5 let in potem nekje pustiš brez tablic in preprosto odideš.
mikhaair ::
Alexius Heristalski ::
Za 30 km dnevno je v resnici že Dacia Spring povsem dovolj.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128603 (88668) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33379 (29910) | bluefish |