Forum » Loža » Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more
Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more
</head> ::
WTF? Kaj pa če bi vprašal nekoga, ki vozi teslo? Al si prepričan, da ti cel internet kolektivno laže?
PacificBlue ::
Čak Pacific, ne razumem. Ti trdiš, da tesla nima takega dosega, ker si govoril z nekom, ki izdeluje baterije?
WTF? Kaj pa če bi vprašal nekoga, ki vozi teslo? Al si prepričan, da ti cel internet kolektivno laže?
Na teslini strani imas konfigurator..zdaj pa dodaj ženo zraven, mal prtljage, ker gresta na morje, vključi klimo, ker je vroče in doseg bo?
S ciframi je lahko manupulirat.
Lahk pa si tudi preverite na adac strani eco teste porabe in primerjajte z uradno wltp porabo. Zakaj niso enaki?;)
:3
šernk ::
A sem kje rekel da bo zadeva iz danes na jutri? NE! Torej? Kaj pol govoriš v prazno? Zadeva ne bo iz danes na jutri, napovedi kažejo da bo minilo okoli 10 let da bo delež prodaje električnih vozila narasel na 50 %. Torej leta 2030 bo vsak drugi prodan avto električen, tako pravijo strokovne napovedi. Ne prodajam nobenega PR materiala, povedal sem ti kakšne so zadeve iz strokovnega stališča. Naj pa povem da je Norveška samo v osmih letih od leta 2013 do leta 2021 povečala delaž električnih avtomobilov iz 6 % na 75 %. Torej leta 2013 je bilo samo 6 % električnih avtomobilov na Norveškem. Dandanes jih je pa 75 %. In tak preskok se je zgodil samo v 8 letih. Tudi v Sloveniji bo tako slej ko prej, res pa je da je Slovenija par let za razvitim svetom po vsem.
leta 2035 boste zeleni tulili, kako je električni avto umazan in ga je potrebno prepovedat :)
Kot izkušnje lahko pogledamo okoli leta 2000...kako je treba atmosferske bencinarje prepovedat in razviti turbo dizle. Nič evropa vrže par miljard eur v razvoj turbo dizla in 10 let pozneje začnejo kričati kako je turbo dizel zanič, na srečo je turbo turbo in so lahko sorazmerno poceni začeli delat turbobencinarje (stroka je že takrat vedela za vse probleme ampak politika pač zmaga).
je pa nekje ena raziskava, ki dejansko prikaže da dizelski motor zrak celo očisti. Torej v motor gre bolj umazan zrak...kjer se potem 10x prefiltrira in pride ven čistejši od vhodnega.
zanimivo tudi da daljši test za teslo 3 pravi:
Months in Fleet: 14 months Current Mileage: 24,035 miles
Average Fuel Economy: 84 MPGe
Battery Capacity: 75.0 kWh Observed Fuel Range: 237 miles
Service: $313 Normal Wear: $2 Repair: $0
https://www.caranddriver.com/reviews/a3...
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WizzardOfOZ ::
Noben z bencinarjem ne dela 800 km v šusu brez enega samega postanka.
seveda, samo se ustaviš za 5 minut ne za 3 ure.
delam jih pa lahko tudi 1000 brez tankanja. avto ma 65 litrski tank, poraba na relaciji pa 5.5 l bencina.
s teslo 3 poleti po omejitvah in s klimo narediš tretjino manj kilometrov. če se pa cijaziš 90kmh po avtocestah in se kuhaš v avtu brez klime, jih boš pa mogoče 450 naredil. jaz se pa usedem v avto grem na pumpo, natankam povhen tank in se z vklopkjeno klimo pripeljem na 800 km oddaljeno destinacijo brez postankov.
jebesh tesle in tesla, ki jih vozijo
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Silici ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Silici ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
r3dkv1c4 ::
Nevem za koga me imaš, vendar mi je vseeno za Teslo in GM.
Vsi te imamo za teslo.
You can ban me, but you can't shut me down!
Silici ::
WizzardOfOZ je izjavil:
ev je za v mesto, za relacije pa še vedno ne bomo teh jajc uporabljal. premajhni, pretežki in premalo dosega
Tudi to bi mogu spodrinit EV s primerno baterijo, če delaš kilometre, to pomeni, da ni kaj veliko pospeševanja. Pomoje je vse odvisno od mednarodnega projekta ITER v franciji in ne baterij.
Aston_11 ::
Ne drži, narejeno imam naravoslovno fakulteto (povprečna ocena 9,5).Kaj je to za ena fakulteta? Ker tablete bi morale že zdavnaj popustiti. Dolgo te moderatorji pustijo pri življenju.
Kot sem povedal je v sloveniji samo 30 % ljudi ki živi v blokih, ti bodo pač še par let počakali da se inštalirajo vtičnice za polnjenje pred bloke. Amapak 70 % vseh ostalih ljudi v Sloveniji pa ima možnost polnjenja čez noč in lahko kupi EV že danes.Je fajn bit tako zmešan, da si po svoje zamišljaš dejstva in iz te riti nato ven sklepe vlečeš. Moraš biti res mental za take bedarije. Obišči raje mamo, bo več koristi. če te ni fliknla iz fleta ven, ker kdo bi ves čas bedarije poslušal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
dosgrut ::
PacificBlue je izjavil:
Čak Pacific, ne razumem. Ti trdiš, da tesla nima takega dosega, ker si govoril z nekom, ki izdeluje baterije?
WTF? Kaj pa če bi vprašal nekoga, ki vozi teslo? Al si prepričan, da ti cel internet kolektivno laže?
Na teslini strani imas konfigurator..zdaj pa dodaj ženo zraven, mal prtljage, ker gresta na morje, vključi klimo, ker je vroče in doseg bo?
S ciframi je lahko manupulirat.
Lahk pa si tudi preverite na adac strani eco teste porabe in primerjajte z uradno wltp porabo. Zakaj niso enaki?;)
To so zanemlajive zadeve, dosega ne bo skoraj nič manj zaradi tega. Že in mal pritljage to povečanje teže ki ne bo zmanjšalo dosega tud za en procent ne. Klima ti pa res doseg zmanjša za nekih 5 %, torej še vedno ga ostane precej nad 500 km.
Kaj je na adac strani pa nima veze z dosegom, adac je meril koliko energije rabiš več potegniti iz vtičnice kolikor jo na koncu pristane v avtomobilu (po domače izkoristek polnilca). Ta izkoristek je okoli 90 %. Ampak z dosegom pa nima dobene veze.
Nevem za koga me imaš, vendar mi je vseeno za Teslo in GM.
Vsi te imamo za teslo.
Niti približno. Prej tebe ker govoriš neumnosti.
Ta tema je reinventing hot boiling water.
Ne bo držalo. Ti morda veš kako škodljivi so dizelski in bencinski izpuhi, večina ljudi pa še neve da so tako škodljivi kot kažejo raziskave in kaj vse povzročajo. Tako da tema vza večino ljudi vsebuje precej novih informacij.
Kaj je to za ena fakulteta? Ker tablete bi morale že zdavnaj popustiti. Dolgo te moderatorji pustijo pri življenju.
Že odgovoril. Ne jemljem nobenih tablet, Prispevaj kaj konstruktivnega k debati, ali pa se odstrani.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
dosgrut ::
Je fajn bit tako zmešan, da si po svoje zamišljaš dejstva in iz te riti nato ven sklepe vlečeš. Moraš biti res mental za take bedarije. Obišči raje mamo, bo več koristi. če te ni fliknla iz fleta ven, ker kdo bi ves čas bedarije poslušal.
Zmešan si ti, ne jaz. Nisim si izmislil nobenega dejstva, nič ni iz riti. V Sloveniji res 70 % ljudi živi v hiši. Google it. Mental si ti, ne jaz, povedal sem dejstva, ravno ti pa si tisti ki je govoril bedarije.
WizzardOfOZ je izjavil:
ev je za v mesto, za relacije pa še vedno ne bomo teh jajc uporabljal. premajhni, pretežki in premalo dosega
Na čemu sloni ta FALSE zaostala miselnost? To je bilo res 50 let nazaj ko so imeli EVji pod 100 km dosega, danes ko ga imajo 500 niti približno ne več. Dobiš tudi velike EVje, google it če ne verjameš. Dosega je več kot zadosti, tudi po 500 km in več. Teža je podobna kot fosilni avtomobili (morda je razlike cca 5%), torej EVji niso bistveno težji.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
dosgrut ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Noben z bencinarjem ne dela 800 km v šusu brez enega samega postanka.
seveda, samo se ustaviš za 5 minut ne za 3 ure.
delam jih pa lahko tudi 1000 brez tankanja. avto ma 65 litrski tank, poraba na relaciji pa 5.5 l bencina.
s teslo 3 poleti po omejitvah in s klimo narediš tretjino manj kilometrov. če se pa cijaziš 90kmh po avtocestah in se kuhaš v avtu brez klime, jih boš pa mogoče 450 naredil. jaz se pa usedem v avto grem na pumpo, natankam povhen tank in se z vklopkjeno klimo pripeljem na 800 km oddaljeno destinacijo brez postankov.
jebesh tesle in tesla, ki jih vozijo
Ja sej! Kot sem povedal, rabiš DOfilati za 800 km ravno 16 minut. Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!
delam jih pa lahko tudi 1000 brez tankanja. avto ma 65 litrski tank, poraba na relaciji pa 5.5 l bencina.
In kaj pol? Brezvezno onaniranje. 1000 km vožnja v enem dnevu je izjemno redka zadeva. Z EVjem rabiš glede na Bjornove teste za 1000 km v kosu narediti 10 ur, z bencinarjem pa na isti relaciji 9 ur in pol. Torej razlika ni bistvena. S tem da naj še enkrat poudarim kar bi ti sicer že moralo biti po logiki jasno: 1000 km vožnja v enem dnevu je izjemno redka zadeva
s teslo 3 poleti po omejitvah in s klimo narediš tretjino manj kilometrov.
Ni res, testi kažejo da ni res.
če se pa cijaziš 90kmh po avtocestah in se kuhaš v avtu brez klime, jih boš pa mogoče 450 naredil.
Ne rabiš se cijazit in ne rabiš bit brez klime, poraba ni bistveno večja če klimo imaš. 1 ura klima ti požre 1 kWh kar pomeni da ti ena ura laufanje klime požre komaj 7 km dometa (od 560 km). Nič drastičnega.
jaz se pa usedem v avto grem na pumpo, natankam povhen tank in se z vklopkjeno klimo pripeljem na 800 km oddaljeno destinacijo brez postankov.
jebesh tesle in tesla, ki jih vozijo
Noben v praksi se ne vozi na 800 km oddaljeno lokacijo kar je 8 ur vožnje in vmes ščije v račko. Noben! Ti se voziš 8 € na 100 km, električni pa se vozijo za 1 € za 100 km. GTFO.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
dosgrut ::
A sem kje rekel da bo zadeva iz danes na jutri? NE! Torej? Kaj pol govoriš v prazno? Zadeva ne bo iz danes na jutri, napovedi kažejo da bo minilo okoli 10 let da bo delež prodaje električnih vozila narasel na 50 %. Torej leta 2030 bo vsak drugi prodan avto električen, tako pravijo strokovne napovedi. Ne prodajam nobenega PR materiala, povedal sem ti kakšne so zadeve iz strokovnega stališča. Naj pa povem da je Norveška samo v osmih letih od leta 2013 do leta 2021 povečala delaž električnih avtomobilov iz 6 % na 75 %. Torej leta 2013 je bilo samo 6 % električnih avtomobilov na Norveškem. Dandanes jih je pa 75 %. In tak preskok se je zgodil samo v 8 letih. Tudi v Sloveniji bo tako slej ko prej, res pa je da je Slovenija par let za razvitim svetom po vsem.
leta 2035 boste zeleni tulili, kako je električni avto umazan in ga je potrebno prepovedat :)
Kot izkušnje lahko pogledamo okoli leta 2000...kako je treba atmosferske bencinarje prepovedat in razviti turbo dizle. Nič evropa vrže par miljard eur v razvoj turbo dizla in 10 let pozneje začnejo kričati kako je turbo dizel zanič, na srečo je turbo turbo in so lahko sorazmerno poceni začeli delat turbobencinarje (stroka je že takrat vedela za vse probleme ampak politika pač zmaga).
je pa nekje ena raziskava, ki dejansko prikaže da dizelski motor zrak celo očisti. Torej v motor gre bolj umazan zrak...kjer se potem 10x prefiltrira in pride ven čistejši od vhodnega.
zanimivo tudi da daljši test za teslo 3 pravi:
Months in Fleet: 14 months Current Mileage: 24,035 miles
Average Fuel Economy: 84 MPGe
Battery Capacity: 75.0 kWh Observed Fuel Range: 237 miles
Service: $313 Normal Wear: $2 Repair: $0
https://www.caranddriver.com/reviews/a3...
leta 2035 boste zeleni tulili, kako je električni avto umazan in ga je potrebno prepovedat :)
Naj te razočaram da ne spadam pod tako imenovane zelene in ne kupim vseh njihovih idej, povedal sem ti samo kot strokovnjak kakšne so zadeve iz tehnično strokovnega stališča. Recimo nikoli ne kupim ideje nekaterih zelenih da hidroelektrarne ne zaradi ribic. Jaz pravim da hidroelektrarno JA, zato ker glede na to koliko elektrike proizvede , ima enega NAJMANJŠIH negativnih vplivov na okolje. Ker elekriko pa rabimo.
In zeleni ne boDO tulili da elekrični avti niso zeleni, zato ker SO zeleni. To da niso zeleni tulite in pri tem lažete zagovorniki nafte.
Kot izkušnje lahko pogledamo okoli leta 2000...kako je treba atmosferske bencinarje prepovedat in razviti turbo dizle. Nič evropa vrže par miljard eur v razvoj turbo dizla in 10 let pozneje začnejo kričati kako je turbo dizel zanič, na srečo je turbo turbo in so lahko sorazmerno poceni začeli delat turbobencinarje :) (stroka je že takrat vedela za vse probleme ampak politika pač zmaga).
Stroka je že takrat vedela da imajo dizli zelo umazan izpuh. In stroka tudi danes že ve da so električni avtomobili precej bolj zeleni, samo precejšen del neizobraženega ljudstva tega ŠE ne ve. :)
je pa nekje ena raziskava, ki dejansko prikaže da dizelski motor zrak celo očisti. Torej v motor gre bolj umazan zrak...kjer se potem 10x prefiltrira in pride ven čistejši od vhodnega.
Tole je pa tako čuri muri da je joj.
zanimivo tudi da daljši test za teslo 3 pravi:
Months in Fleet: 14 months Current Mileage: 24,035 miles
Average Fuel Economy: 84 MPGe
Battery Capacity: 75.0 kWh Observed Fuel Range: 237 miles
Service: $313 Normal Wear: $2 Repair: $0
In kaj je tukaj nenavadnega po tvoje? Edino oni 84 MPGe je v resnici višji in je okoli 130 MPGe.
Evo 1000 km dolga pot narejena v 10 urah z elekričnim avtomobilom. In 1000 kilometerske poti narejene v enem dnevu so redka izjema.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
dosgrut ::
Raptor F16 je izjavil:
ZGOREVANJEM čoban nepismeni
ZGOREVANJEM. Gorivo zgoreva v motorju ne pa izgori.
Pravilni sta obe besedni zvezi, "motor z notranjim izgorevanjem" kot tudi "motor z notranjim zgorevanjem. Mislim da si edini nepismen šupak ti. Hotel si se delat pametnga, pa ti ni lih ratalo haha
https://bb.si/doc/diplome/Cah_Romeo-Mot...
https://core.ac.uk/download/pdf/1167892...
http://gz-ormoz.si/media/GasilskaZveza/...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Zimonem ::
dosgrut ::
Od pojava motorja z notranjim izgorevanjem se je demografska krivulja strmo dvignila tako da nimaš prav!
A lahko rečeš še večjo bedarijo?! Očitno nimaš pojma o statistiki! Midva sva zaključila. Nimaš prav, vzemi učbenik za statistiko v roke! Podatki in raziskave kažejo da imam prav. Z mano se strinjajo tudi vsi svetovni znanstveniki ki preučujejo to tematiko.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Zimonem ::
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: pero12 ()
dosgrut ::
Še dokaz da lažeš kot pes:
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Zimonem ::
Glede nadlegovanja po privat sporočilih pa razmišljam da bi te ovadil.
dosgrut ::
Si dokazal da nimaš pojma o statistiki. Samo zato ker je šla populacija gor ni po tvoje nobenega dejavnika ki zmanjšuje populacijo?! Saj moraš bit usekan v bučo da lahko trdiš kaj takega.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Zimonem ::
dosgrut ::
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Raptor F16 ::
Spravi se v polje, ker imaš shizofrenijo, nobenega nisem nadlegoval po zasebnih sporočili, LOOK AT THE FUCKING PICTUTRE:
Si dokazal da nimaš pojma o statistiki. Samo zato ker je šla populacija gor ni po tvoje nobenega dejavnika ki zmanjšuje populacijo?! Saj moraš bit usekan v bučo da lahko trdiš kaj takega.
Nisem kreten za razliko od tebe. Spravi se v polje shizofrenik en.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
Kot sem povedal, rabiš DOfilati za 800 km ravno 16 minut. Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!
Zakaj lažeš?
EV, ki bi imel doseg 800km in hkrati vozil po omejitvah (avtocesta 130km/h z vklopljeno klimo) v praksi ni. Teoretično v tvoji glavi mogoče, al pa še to ne pa bi rad lagal. Poleg tega v bližini slovenije (radij 800km) ni pumpe, kjer bi lahko napolnil tako baterijo v 20 minutah, ki bi potem dajala energije za 800km prevoženih.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Ne rabiš se cijazit in ne rabiš bit brez klime, poraba ni bistveno večja če klimo imaš. 1 ura klima ti požre 1 kWh kar pomeni da ti ena ura laufanje klime požre komaj 7 km dometa (od 560 km). Nič drastičnega.
Spet laž.
Električni avto, ki vozi 130km/h, bo na 100km porabil okoli 30kW. Torej tvoja ljubljena tesla s 100kw bo naredila max 300km. z ugasnjeno klimo. Če še klimo vklopi za gretje ali hlajenje, bo poraba od 10 do 30% slabša in boš na 200km prevoženih. Na najboljši pumpi od tukaj do črne gore boš pa napolnil lahko to baterijo v treh urah. Pa ne spet lagat da so pumpe ki filajo 150kW. So, ampak dajo 120kW na štirih polnilnih mestih skupaj, ti pa avto samo iz enega lahko filaš, pa še trije zraven isto počnejo, torej dobiš 30kW max.
Pa še odstopanja od dejanske porabe na papirju:
Pri tesli 3 se papirji lažejo za kar 24%.
Doseg za električni avto v praksi zmanjšujejo predvsem:
realni vozni pogoji - 15% do 30%
gorske ceste - 20%
gretje ali klima - 10% do 30%
nizke temperature - 15%
hitrost 120-130 km/h - 50%
zimske pnevmatike - 5%
prenizek tlak v pnevmatikah - 5%
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
Aston_11 ::
Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!Z bencinarjem se lahko ustaviš, z elektriko se moraš ustaviti. GTFO ker nimaš pojma! Seveda na tabletah te razlike ne dojameš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
dosgrut ::
Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!Z bencinarjem se lahko ustaviš, z elektriko se moraš ustaviti. GTFO ker nimaš pojma! Seveda na tabletah te razlike ne dojameš.
Ja in kaj pol če se nekje moraš ustaviti, nekje pa se lahko ustavim(in v vsakem primeru se!)? Akademsko onaniranje. Tabletke jemlješ ti ker nisi dojel pointa, jaz ne. Sem razumel tvoj point in ti loh povem da je glup.
Vsak ki je šel z bencinarjem ali dizlom na 8 ur dolgo pot se je vedno vmes ustavil za WC, malico in da je noge pretegnil, ne poznam nobenega da se ne bi nikoli ustavil in bi vmes ščil v račko, hkrati pa bi mu žena med vožnjo v gobec filala sendviče in mu masirala otekle noge. :D
Moj point je da če imam kot kupec izbiro da izberem električni avto in se vozim za 1 EUR za 100 km in dizelski avto in se vozim po ceni 8 EUR na 100 km, s tem da imam z bencinarjem teoretično možnost da lahko ščijem v račko in 8 ur neprenehoma vozim brez postanka, potem se bom kot kupec definitivno odločil za električni avto.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
dosgrut ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kot sem povedal, rabiš DOfilati za 800 km ravno 16 minut. Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!
Zakaj lažeš?
EV, ki bi imel doseg 800km in hkrati vozil po omejitvah (avtocesta 130km/h z vklopljeno klimo) v praksi ni. Teoretično v tvoji glavi mogoče, al pa še to ne pa bi rad lagal. Poleg tega v bližini slovenije (radij 800km) ni pumpe, kjer bi lahko napolnil tako baterijo v 20 minutah, ki bi potem dajala energije za 800km prevoženih.
Nikjer ne lažem, samo ti si funkcionalno nepismen. Nikjer nisem rekel da obstaja EV ki ima doseg 800 km pri teh tvojih pogojih, to si si izmislil ti. Kot sem povedal obstajajo avtomobili z dosegom 550 km pri mešani vožnji, če imaš samo avtocesto imaš dosega 420 km izmerjeno (bom dal na koncu link do testa). Torej toliko je dosega, štartaš od doma z polnim, nato narediš teh 420 km, nato pa moraš polniti. Konkretno se nafila 120 km v 5 minutah. Torej torej je račun 800-420 = 380 km. Torej DOFILATI rabimo 380 km. 380/120 km na 5 minut = 3,16 krat po 5 minut = 15.8333 minute = 16 minut če zaokrožimo navzgor. In to sem tudi prej jasno povedal. Polnilnic ki napolnijo 120 km v 5 minutah je seveda ogromno, v radiju 420 km (ker s polnim štartaš od doma), celo v sloveniju so (Ionity).
350 kW polnilnice Ionity (120 km v 5 minutah), to je seveda samo ena znamka polnilnic, je še dosti drugih polnilnic drugih znamk seveda. https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
Test črno na belem kjer so dobili 420 km dosega pri hitrosti 120 km/h na avtocesti:
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
in v vsakem primeru se!Spet blodnja. Ti se moraš v vsakem primeru ustaviti, jaz se pa lahko ustavim. Ampak ti ni dano razumeti.
Vsak ki je šel z bencinarjem ali dizlom na 8 ur dolgo pot se je vedno vmes ustavil za WC,Razlike sicer nisi sposoben razumeti, vendar EV se je moral ustaviti, ICE se je pa lahko ustavil. In ustavil se je zaradi svojih potreb, ne zaradi potreb avtomobila. Skratka, EV ti diktira način življenja in se ti to zdi zanemarljivo? Čudak...
Moj point je da če imam kot kupec izbiro da izberem električni avto in se vozim za 1 EUR za 100 km in dizelski avto in se vozim po ceni 8 EUR na 100 km,Ajde, priznaj, da si obična škrtica in gremo dalje.
neprenehoma vozim brez postanka, potem se bom kot kupec definitivno odločil za električni avto.Take imajo trgovci radi. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ko te ostrižejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Aston_11 ::
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kot sem povedal, rabiš DOfilati za 800 km ravno 16 minut. Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!
Zakaj lažeš?
EV, ki bi imel doseg 800km in hkrati vozil po omejitvah (avtocesta 130km/h z vklopljeno klimo) v praksi ni. Teoretično v tvoji glavi mogoče, al pa še to ne pa bi rad lagal. Poleg tega v bližini slovenije (radij 800km) ni pumpe, kjer bi lahko napolnil tako baterijo v 20 minutah, ki bi potem dajala energije za 800km prevoženih.
Nikjer ne lažem, samo ti si funkcionalno nepismen. Nikjer nisem rekel da obstaja EV ki ima doseg 800 km pri teh tvojih pogojih, to si si izmislil ti. Kot sem povedal obstajajo avtomobili z dosegom 550 km pri mešani vožnji, če imaš samo avtocesto imaš dosega 420 km izmerjeno (bom dal na koncu link do testa). Torej toliko je dosega, štartaš od doma z polnim, nato narediš teh 420 km, nato pa moraš polniti. Konkretno se nafila 120 km v 5 minutah. Torej torej je račun 800-420 = 380 km. Torej DOFILATI rabimo 380 km. 380/120 km na 5 minut = 3,16 krat po 5 minut = 15.8333 minute = 16 minut če zaokrožimo navzgor. In to sem tudi prej jasno povedal. Polnilnic ki napolnijo 120 km v 5 minutah je seveda ogromno, v radiju 420 km (ker s polnim štartaš od doma), celo v sloveniju so (Ionity).
350 kW polnilnice Ionity (120 km v 5 minutah), to je seveda samo ena znamka polnilnic, je še dosti drugih polnilnic drugih znamk seveda. https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
Test črno na belem kjer so dobili 420 km dosega pri hitrosti 120 km/h na avtocesti:
seveda lažeš. ker v praksi takih polnilnic v radiju 800 km okoli ljubljane ni. so največ 120kw, pa še to za 4 polnilna mesta, torej 30kw max. s 30kw pa se ti tesla fila 3 ure do 80%
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dosgrut ::
Spet blodnja.
Blodnja pri tebi ja, pri meni ne.
Ti se moraš v vsakem primeru ustaviti, jaz se pa lahko ustavim.
In kaj pol? Akademsko onaniranje.
Ampak ti ni dano razumeti.
Razlike sicer nisi sposoben razumeti
Sem razumel tvoj point že v prvo in ti loh povem da je glup.
ar EV se je moral ustaviti, ICE se je pa lahko ustavil. In ustavil se je zaradi svojih potreb, ne zaradi potreb avtomobila.
In kaj pol? Akademsko onaniranje. Vsak ki je šel z bencinarjem ali dizlom na 8 ur dolgo pot se je vedno vmes ustavil za WC, malico in da je noge pretegnil, ne poznam nobenega da se ne bi nikoli ustavil in bi vmes ščil v račko, hkrati pa bi mu žena med vožnjo v gobec filala sendviče in mu masirala otekle noge. :D Moj point je da če imam kot kupec izbiro da izberem električni avto in se vozim za 1 EUR za 100 km in dizelski avto in se vozim po ceni 8 EUR na 100 km, s tem da imam z bencinarjem teoretično možnost da lahko ščijem v račko in 8 ur neprenehoma vozim brez postanka, potem se bom kot kupec definitivno odločil za električni avto.
Skratka, EV ti diktira način življenja in se ti to zdi zanemarljivo? Čudak...
Nobenega dikriranja življenja ni. Če lahko vsako leto prihranim 2000 € zato da se moram dvakrat na leto ko grem na dopust ustaviti za 10 minut (kar sem prej delal tudi z bencinarjem), potem se bom vsekakor odločil za to ker se mi to splača. Čudak je tisti ki raje plčauje 8x več za dizla, ne jaz.
Ajde, priznaj, da si obična škrtica in gremo dalje.
Nisem šrktica, ampak če se lahko vozim za 1 € na 100 km ob nespremenjenem ugodju potem se bom za to definitivno odločil ker se mi to finančno splača, denar pa bom vložil oz porabil za kaj drugega. Zakaj bi ga zmetal za bencin če pa ni treba..
Take imajo trgovci radi. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ko te ostrižejo.
Ovca si ti ker zmečeš 2 jurja vsak let za bencin, ne jaz.
Resno v temi škodljivosti dizla in bencina lokalni škrtica utemeljuje škodljivost s prihrankom torej denarjem? Kakšne ozkoglede idiote proizvaja naravoslovni faks, ni za verjeti.
Ozkogleden si ti, ne jaz. Če bi bolje pogledal bi videl da gre pri EVjih prihranek pri denarju in boljša okoljska sprejemljivost z roko v roki. Po domače povedano: pri evju dobiš oboje, prihraniš, pa še za okolje je bolje kot stranski produkt
seveda lažeš. ker v praksi takih polnilnic v radiju 800 km okoli ljubljane ni. so največ 120kw, pa še to za 4 polnilna mesta, torej 30kw max. s 30kw pa se ti tesla fila 3 ure do 80%
Kot sem povedal se motiš da se bolj ne bi mogel (ali pa morda kar direktno lažeš, skratka nimaš prav). Imaš 350 kW Ionitiy:
https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
Tudi petrol ima 350 kW polnilnice:
https://www.avtomobilizem.com/novice/pe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Kripto mesi ::
dosgrut ::
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
WizzardOfOZ ::
Tudi petrol ima 350 kW polnilnice:
https://www.avtomobilizem.com/novice/pe...
torej moram it iz ljubljane polnit v kozino, če grem recimo proti črni gori.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Invictus ::
Vsak ki je šel z bencinarjem ali dizlom na 8 ur dolgo pot se je vedno vmes ustavil za WC, malico in da je noge pretegnil, ne poznam nobenega da se ne bi nikoli ustavil in bi vmes ščil v račko, hkrati pa bi mu žena med vožnjo v gobec filala sendviče in mu masirala otekle noge. :D
Spet nimaš prav, 8 ur se da čisto normalno peljati. Mojemu bencinarju sicer prej zmanjka bencina, ampak imam težko nogo...
Bolj problem je žena s svojim majhnim mehurjem...
http://goo.gl/2YuS2x
Aston_11 ::
dosgrut ::
Lažeš ali pa si idiot. Ali pa oboje. Za 1 EUR se lahko voziš, če zmečeš kup dnarja v EV, ki ga ne bi bilo treba (idiot), če bi se vozil z ICE in si potem predstavljaš imaginarne prihranke (škrtica).
V RL pa teoretik na skiroju.
Ne lažem, idiot si ti, ne jaz. EV je res par jurjev dražji, vendar se ti razlika povrne že v nekaj letih. V celotni življenski dobi avtomobila pa prišparaš 30 tisoč evrov, vsekakor se splača. Če to da rad prihranim pri enakem ugodju pomeni da sem škrtica, pa naj bo, i don't care. Ti si tisti ki mečeš vsako leto 2 jurja za bencin in servise. Nisem teoretik, skiro imam za po mestu, avto pa za daljše razdalje, vse je za svoj namen. Daleč od tega da bi bil teoretik.
Vsak ki je šel z bencinarjem ali dizlom na 8 ur dolgo pot se je vedno vmes ustavil za WC, malico in da je noge pretegnil, ne poznam nobenega da se ne bi nikoli ustavil in bi vmes ščil v račko, hkrati pa bi mu žena med vožnjo v gobec filala sendviče in mu masirala otekle noge. :D
Spet nimaš prav, 8 ur se da čisto normalno peljati. Mojemu bencinarju sicer prej zmanjka bencina, ampak imam težko nogo...
Bolj problem je žena s svojim majhnim mehurjem...
Se da. Teoretično. V praksi 8 ur brez prestanka nobeden ne vozi. Kot pravim: brezvezno akademsko onaniranje. Moj point je da če imam kot kupec izbiro da izberem električni avto in se vozim za 1 EUR za 100 km in dizelski avto in se vozim po ceni 8 EUR na 100 km, s tem da imam z bencinarjem teoretično možnost da lahko ščijem v račko in 8 ur neprenehoma vozim brez postanka, potem se bom kot kupec definitivno odločil za električni avto.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
dosgrut ::
WizzardOfOZ je izjavil:
mama mu ne pusti več za računalnik, je lonc počitnic.
Tudi petrol ima 350 kW polnilnice:
https://www.avtomobilizem.com/novice/pe...
torej moram it iz ljubljane polnit v kozino, če grem recimo proti črni gori.
Kakšna mama in počitnice hahah, mamo sem nazadnje videl kakšno leto nazaj. Ne rabiš it polnit v kozino, ker ne rabiš it polnit na Petrol. Lahko greš polnit na polnilnice Ionity, so ravno tako 350 kW.
https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
Dajte se prosim mal pozanimat, ne pa neumnosti kvasit.
Kripto mesi je izjavil:
Itak, teslo 3 si boš kupil, da se boš jajcal 120km/h. Pri 150km/h + par močnejših pospeševanj bo pa to sranje žrlo 30kw/h, boš moral vsakih 250km polniti, če ne še prej.
Nimaš prav. Test jasno kaže da nimaš prav. Pri 150 km/h je poraba 23 kWh, doseg pa 315 km. Pri 120 km/h je poraba 15.6 kWh, doseg pa 450 km. Here:
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
dosgrut ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne rabiš se cijazit in ne rabiš bit brez klime, poraba ni bistveno večja če klimo imaš. 1 ura klima ti požre 1 kWh kar pomeni da ti ena ura laufanje klime požre komaj 7 km dometa (od 560 km). Nič drastičnega.
Spet laž.
Električni avto, ki vozi 130km/h, bo na 100km porabil okoli 30kW. Torej tvoja ljubljena tesla s 100kw bo naredila max 300km. z ugasnjeno klimo. Če še klimo vklopi za gretje ali hlajenje, bo poraba od 10 do 30% slabša in boš na 200km prevoženih. Na najboljši pumpi od tukaj do črne gore boš pa napolnil lahko to baterijo v treh urah. Pa ne spet lagat da so pumpe ki filajo 150kW. So, ampak dajo 120kW na štirih polnilnih mestih skupaj, ti pa avto samo iz enega lahko filaš, pa še trije zraven isto počnejo, torej dobiš 30kW max.
Pa še odstopanja od dejanske porabe na papirju:
Pri tesli 3 se papirji lažejo za kar 24%.
Doseg za električni avto v praksi zmanjšujejo predvsem:
realni vozni pogoji - 15% do 30%
gorske ceste - 20%
gretje ali klima - 10% do 30%
nizke temperature - 15%
hitrost 120-130 km/h - 50%
zimske pnevmatike - 5%
prenizek tlak v pnevmatikah - 5%
Ni laži. Edini ki tukaj laže si ti, kar viri ki sem jih podal jasno dokazujejo.
Električni avto, ki vozi 130km/h, bo na 100km porabil okoli 30kW.
Ni res. Podatki testa jasno pokažejo da je poraba pri 120 km/h 16 kWh, pri 130 km/h pa okoli 18 kWh.
Torej tvoja ljubljena tesla s 100kw bo naredila max 300km. z ugasnjeno klimo.
Ni res. Podatki testa jasno pokažejo da doseg pri 120 km/h 450 km/h, ter še vedno čez 400 km pri 130 km/h (ekstrapoliraj).
Če še klimo vklopi za gretje ali hlajenje, bo poraba od 10 do 30% slabša in boš na 200km prevoženih.
Lažeš. Poraba klime je 0,8 kW. Kar pomeni da ena ura vklopljene klime porabi 0,8 kWh. Baterija avta pri modelu 3 je 70 kWh. To pomeni da ena ura vklopljene klime porabi okoli 1 procent dosega. Torej ena ura vklopljene klime porabi okoli 4 km (od več kot 400 km dosega pri 130 km/h). Konkretno pri testu zgoraj na linku so imeli vklopljeno klimo in so izmerili doseg 450 km pri 120 km/h, tako da ne pametuj in ne laži.
Na najboljši pumpi od tukaj do črne gore boš pa napolnil lahko to baterijo v treh urah.
Ni res, podatki te postavijo na laž:
https://www.plugshare.com/sl
https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
. Pa ne spet lagat da so pumpe ki filajo 150kW. So, ampak dajo 120kW na štirih polnilnih mestih skupaj, ti pa avto samo iz enega lahko filaš, pa še trije zraven isto počnejo, torej dobiš 30kW max.
Lažeš ti, podatki jasno kažejo da lažeš. Vse Ionity polnilnice so 350 kW:
https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
Tudi druge znamce polnilnic imajo 350 kW polnilnice, celo petrol:
https://www.petrol.eu/sl/aktualno/2021/...
Pa še odstopanja od dejanske porabe na papirju:
Pri tesli 3 se papirji lažejo za kar 24%.
OMG kaj vse tlači to zemljo... očitno je da ti ni jasno kaj sploh prikazuje ta tabela. Ta tabela prikazuje koliko kilovatnih ur porabi polnilec v primerjavi z tem za koliko kilovatnih ur se nafila v avto. Po domače izkoristek polnilca, ki je pri Tesli izmerjeno 93 %. Razlika pri Tesli ni 24 %, amapk je 12 % (7 % požre polnilec, ter 5 % požre elektronika avta), ker pri tem testu so zajebali meritev ker so merili z odprtimi vrati, nevedoč da je takrat ogrevanje vključeno. Če te zanima več tukaj:
Doseg za električni avto v praksi zmanjšujejo predvsem:
realni vozni pogoji - 15% do 30%
gorske ceste - 20%
gretje ali klima - 10% do 30%
nizke temperature - 15%
hitrost 120-130 km/h - 50%
zimske pnevmatike - 5%
prenizek tlak v pnevmatikah - 5%
Tole je pa iz riti kajne. Vse kar povečuje porabo goriva pri dizlu in bencinarju, vse to povečuje porabo elektrike tudi pri električnem avtomobilu, to je povsem logično, kaj je tukaj čudnega?
Realni dosegi v praksi za Teslo model 3 long range so naslednji (pozor to so dejanski IZMERJENI dosegi iz prakse, to NISO specifikacije proizvajalca):
Real Range Estimation
between 330 - 670 km
City - Mild Weather * 670 km
Highway - Mild Weather * 440 km
Combined - Mild Weather * 535 km
City - Cold Weather * 435 km
Highway - Cold Weather * 330 km
Combined - Cold Weather * 385 km
Vir: https://ev-database.org/car/1321/Tesla-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dosgrut ()
PacificBlue ::
Če bi na cene polnjenj gledali povsem plastično, bi bile zdajšnje cene resnično visoke. Za kupca (dražjega) električnega vozila, s katerim naj bi k boljšemu izkupičku izpusta CO2 navsezadnje neposredno pomagal tudi državi, so z bencinom ali dizlom primerljive cene avtomobilske elektrike težko sprejemljive. Ob predpostavljeni povprečni porabi 18 kilovatnih ur (kWh) na sto prevoženih kilometrov, stane sto kilometrov dosega na avtocestni 50-kilovatni polnilnici 6,8 evra. To je torej enako kot sto kilometrov s primerljivim avtomobilom z bencinskim motorjem
Dost logičnega sklepanja ti manjka in potem pišeš neumnosti.
:3
dosgrut ::
Kako lahko trdiš, da se voziš za 1 evro na 100km, če so pa cene el. energije na Petrol polnilnih postajah dražje:
Govoril sem o ceni polnjenja doma čez noč, ne o ceni polnjenja na javnih polnilnicah! Polnjenja doma čez noč predstavlja 95 % vsega polnjenja. Eni očitno pojma nimate..žal..dajte se pozanimat prosim..
Dost logičnega sklepanja ti manjka in potem pišeš neumnosti.
Ne bo držalo kolega, vi pišete neumnosti. Kar sem zapisal so dejstva ki jih lahko (v kolikor niste preveč leni) tudi sami preverite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dosgrut ()
Aston_11 ::
Teoretično.Drugega ne bi pričakoval od tebe, pa še teorija ti ne gre. Prakso pa ukrivljaš kot prvovrstni lažnjivi kljukec.
Kar sem zapisal so dejstva ki jih lahko (v kolikor niste preveč leni) tudi sami preverite.Sem ti že napisal, da se ti ne sanja, kaj dejstva pomenijo. Dejstva niso laži.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
dosgrut ::
Pri porabi 16 kWh na 100 km je to 0,8 EUR na 100 km.
Bencinar pa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dosgrut ()
Aston_11 ::
dosgrut ::
Drugega ne bi pričakoval od tebe, pa še teorija ti ne gre. Prakso pa ukrivljaš kot prvovrstni lažnjivi kljukec
Daj poglej na kaj se beseda teoretično nanaša, ker si narobe razumel sestavek. Naj ti razložim: beseda teoretično ki si ji citiral se nanaša da se teoretično z bencinarjem ni treba nikoli ustaviti na 800 km dolgi poti in lahko neprestanoma voziš 8 ur. Teoretično to lahko narediš. Vendar je popolnoma vseeno ali to lahko narediš ali ne, zato ker v praksi nihče ne vozi 8 ur brez prestanka. Ničesar ne izkrivljam, lažnjivi kljukec si ti, ne jaz..daj se prosim pozanimaj in ne govori v prazno..tej bolje beri.
Stane manj kot EV, in če nisi škrtica in te mama ne financira, potem ti to ne igra nobene vloge.
Sem ti že napisal, da se ti ne sanja, kaj dejstva pomenijo. Dejstva niso laži.
Dejstva sem ti dostavil na linkih črno na belem, očitno je da trolaš. Edini ki tukaj laže si ti, ne jaz, kar lahko vidi vsak ki bo kliknil na priložene vire in preveril imformacije.
Spet se motiš o meni, ne financira me mama, financiram se sam. Če to da se pri istem ugodju lahko vozim za 1 EUR, ti se pa za 8 EUR pomeni da sem škrtica, pa naj bo. Privarčevan denar od tega raje investiram namesto da ga mečem naftnim družbam za bencin. Dejstvo je da kljub temu da je električni avto dražji za nakup na dolgi rok ogromno prišaparaš. Vsak let skoraj 2 jurja prišparam, kar znese 40 jurjev prihranka. Ajde par jurjev je bil električni avto dražji, pa vendar še vedno bom po 20 letih 35 jurjev v plusu glede na dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dosgrut ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24353 (22390) | bluefish |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58680 (53006) | Jackass |
» | EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Tožbe | 82795 (77510) | D3m |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78473 (67168) | PredatorX |