» »

Nov avto do 33.000

Nov avto do 33.000

Temo vidijo: vsi
««
10 / 13
»»

Moe_Lester ::

Mišek... 2 dni nazaj smo gledali za Teslo SR (na tvojem linku). Pri je enih 25°C me NE pripelje do kliničnega in nazaj domov brez vmesnega polnjenja (7min na teslinem superchargerju). Ampak ja, valda si ti bolj pameten od vseh ostalih, tudi od tesle. Za povprečno porabo pa mi je tvoj link gladko napisal 18kwh.


Če imaš redno poti, ki so daljše od recimo 70%-80% dosega pozabi EV. Če so te poti parkrat letno potem v praksi ni težav.

Povprečna poraba je pa precej odvisna od načina vožnje. Če imaš večinoma avtocesto in ne voziš 110 za tovornjakom bo sigurno več kot 20. Če imaš večinoma regionalke, bo manj kot 18.

tonttu ::

YosovaI je izjavil:

Ps: evo recimo: 4 leta stara RABLJENA Tesla model 3 se prodaja za 34.990 €, nova enak model standard range pride pa po subvenciji samo 38.500 €. Torej ja, v 4 letih je avto zgubil samo 4500 €. Bencinar v 4 letih zgubi 2 do 4 krat toliko.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Neverjetno je kako rabljeni električni avti ohranjajo vrednost. Pa vrjemte da bi si želel da jo ne bi, da bi loh poceni rabljeno Teslo kupil, ampak žal vrednost ohranjajo odlično.

Spet tvoja kretenska logika. Pozabljas oz. boljse receno, ker dvomim da si ravno toliko idiota, noces upostevati ene stvari. Leta 2019 Tesla 3 ni bila 38.000eur, ampak precej vec ;) Tole je prvi link na Googlu:
The Tesla Model 3 2019 prices range from $50,380 for the basic trim level Sedan Model 3 Standard Range Plus to $73,590 for the top of the range Sedan Model 3 Performance.

Ja to so USA cene, ampak danes je Tesla v ZDA priblizno toliko $ kot pri nas eur. Torej ce vzamemo da je bila takrat najcenejsa Tesla 3 50.000eur in se danes prodaja za 35.000eur, pomeni da si izgubil 15.000eur v primerjavi z novim. Ja vem visja matematika zate, sploh ker ne pase v tvojo debilno agendo.

YosovaI ::

Povprečna poraba je pa precej odvisna od načina vožnje. Če imaš večinoma avtocesto in ne voziš 110 za tovornjakom bo sigurno več kot 20.

Pri Tesli ne ali kakšnem Hyundai Ioniq ali Hyundai Koni ne. Pri nekaterih modelih pa ja, vse je odvisno kako aerodinamičen je avto.

Povprečna letna poraba 15,8 kWh, 60 % avtocesta in 10 % nad omejitvami hitrosti:



Tesla model 3, povprečna poraba 161 Wh/km, kar je enako 16,1 kWh na 100 km, slika za dokaz:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Pithlit ::

Sprit Monitor pa za Teslo 3 pravi 18,68kwh. Ob tem da šele na peti strani pridemo do prvega ki v povprečju kuri 15kwh (kar je, recimo, izvedljivo... Po ravnem, pri 60 na uro). Nekdo pa se hvali z 0,07kwh/100km. Potem pa verjemi temu kar random folk piše.

Lahko pa greš kake teste pogledat, pa hitro vidiš da so to sami neki pravljičarji. In potem se na podlagi teh pravljic dela izračune ki znajo pustit težke finančne posledice... Namesto da se folku poda realno sliko. Najbolj zanimivo je pa to da realna slika še vedno govori v prid EV... pa je vseeno treba budalit.
Life is as complicated as we make it...

YosovaI ::

Sprit Monitor pa za Teslo 3 pravi 18,68kwh.

Tako je. In upošteval sem 18,5 kWh na 100 km. Nekateri imajo celo samo 16 kWh na 100 km in to celoletno povprečno porabo za 60.000 km:


ps: slika v avtu ne laže.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

Pithlit ::

YosovaI je izjavil:

Sprit Monitor pa za Teslo 3 pravi 18,68kwh.

Tako je. In upošteval sem 18,5 kWh na 100 km. Nekateri imajo celo samo 16 kWh na 100 km in to celoletno povprečno porabo za 60.000 km:

Seveda nisi tudi približno prebral ostalega...
Life is as complicated as we make it...

YosovaI ::

Namesto da se folku poda realno sliko. Najbolj zanimivo je pa to da realna slika še vedno govori v prid EV... pa je vseeno treba budalit.

Budalijo petrohedi, ne jaz, zgornja slika je realna. Lahko greva do kateregakoli lastnika Tesle modela 3 in pogledava koliko ima vse do sedaj skupno porabo in boš videla da je res.

Seveda nisi tudi približno prebral ostalega...

Sem. Vse sem prebral.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

tonttu ::

YosovaI je izjavil:

ps: slika v avtu ne laže.

In ena pot/tank je merilo? Ce je to merilo potem moja 300+ konjska zverinica tudi kuri 5.4l/100km. Enkrat mi je namrec s taksno poraba ratalo priti cca. 40km do pisarne.

Pithlit ::

YosovaI je izjavil:

ps: slika v avtu ne laže.

Ne, ne, kje pa. Tesla pi ziher ne laže o lastni porabi. To sam vag-i počnejo. Pa psa-ji. Pa Fiat-i....
Life is as complicated as we make it...

matobeli ::

Vozniki tesle so znani po tem da furajo 110 za kamjonom. Če je komu za verjet o nizki porabi so to lastniki tesel

YosovaI ::

Tesla pi ziher ne laže o lastni porabi.

Tesla točno prikaže koliko se je porabilo iz baterije, res pa je da ne prikaže tistih 7 % izgub pri polnjenju. Ampak to jih noben avto ne.

Tle poglej, je tip testiral točno:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Pithlit ::

tonttu je izjavil:

YosovaI je izjavil:

ps: slika v avtu ne laže.

In ena pot/tank je merilo? Ce je to merilo potem moja 300+ konjska zverinica tudi kuri 5.4l/100km. Enkrat mi je namrec s taksno poraba ratalo priti cca. 40km do pisarne.

Jaz sem s stilotom enkrat iz Ljubljane domov imela 3,9. Ni glih 300 žrebičkov (borih 154) ampak vseeno. Ni slabo za 1,6t avta + moj karakter.
Life is as complicated as we make it...

YosovaI ::

matobeli je izjavil:

Vozniki tesle so znani po tem da furajo 110 za kamjonom. Če je komu za verjet o nizki porabi so to lastniki tesel


Sej zadeve so znane, poraba je seveda odvisna od hitrosti.

Porabe Tesle model 3 STESTIRANO SO:
90 km/h : 500 km
120 km/h: 450 km
130 km/h: 400 km
150 km/h: 315 km

Poraba pri 130 km/h je enaka, kar ti lepo kaže tale Test:

Pithlit ::

matobeli je izjavil:

Vozniki tesle so znani po tem da furajo 110 za kamjonom. Če je komu za verjet o nizki porabi so to lastniki tesel

Sej sem napisala... če se voziš 70 po regionalki pa 110 po ac, pol verjamem da je 16kwh porabe. Normalni ljudje bodo pa kurili tistih 20kwh (kar je zelo daleč od slabega rezultata - sam inžinirček pač hoče folk prepričat da je 16kwh nekaj normalnega)
Life is as complicated as we make it...

YosovaI ::

Tle imate pa porabe za 120 km/h in 150 km/h pri Tesli model 3, Nemški kanal Nexmove je testiral:


Pri tem posnetku na 5:30 pa imate graf porab pri posameznih hitrostih:


Printscreen tega grafa:


Prepisane številke iz tega grafa:
Poraba tesle model 3:
-pri 120 km/h: 16,25 kWh na 100 km
-pri 150 km/h: 23 kWh na 100 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

YosovaI ::

Model standard range LFP različica ima pa še nekoliko nižje porabe:
Poraba pri 90 km/h poleti je enaka 12,2 kWh na 100 km, pri hitrosti 120 km/h pa 16,6 kWh na 100 km
Link do testa, graf je na 13:30:

WizzardOfOZ ::

tonttu je izjavil:

YosovaI je izjavil:

ps: slika v avtu ne laže.

In ena pot/tank je merilo? Ce je to merilo potem moja 300+ konjska zverinica tudi kuri 5.4l/100km. Enkrat mi je namrec s taksno poraba ratalo priti cca. 40km do pisarne.

a tok velik. zapelješ se na vršič, resetiraš števec in greš potem dol proti bovcu, pa tam slikaš porabo. nad 2 litra bo težko, pa še to če boš mel klimo vklopljeno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

YosovaI ::

Evo graf porabe, Tesla model 3 je modra črta. Poraba je v Wh/km, to je nato treba pretvorit v kWh na 100 km. Če je recimo poraba 150 Wh na km je to enako 15 kWh na 100 km:

WizzardOfOZ ::

zakaj pa ti nimaš tesle, ko jo tako hvališ? pa zakaj je tvoji starši nimajo?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

YosovaI ::

tonttu je izjavil:

YosovaI je izjavil:

ps: slika v avtu ne laže.

In ena pot/tank je merilo? Ce je to merilo potem moja 300+ konjska zverinica tudi kuri 5.4l/100km. Enkrat mi je namrec s taksno poraba ratalo priti cca. 40km do pisarne.


Slika o kateri je govora kaže celotno porabo za celih 60.000 km, ne pa za eno 40 km dolgo pot. Poraba je 161 Wh/km, kar je enako 16,1 kWh na 100 km:


ps: v zgornji sliki moraš gledat tam kjer piše "leto".

WizzardOfOZ je izjavil:

zakaj pa ti nimaš tesle, ko jo tako hvališ? pa zakaj je tvoji starši nimajo?


Ne kupujem novih avtov, se mi to ne zdi racionalno. Če pa bi kupoval nove avte, potem bi definitivno kupil teslo, saj je daleč najcenejša opcija.

WizzardOfOZ je izjavil:

tonttu je izjavil:

YosovaI je izjavil:

ps: slika v avtu ne laže.

In ena pot/tank je merilo? Ce je to merilo potem moja 300+ konjska zverinica tudi kuri 5.4l/100km. Enkrat mi je namrec s taksno poraba ratalo priti cca. 40km do pisarne.

a tok velik. zapelješ se na vršič, resetiraš števec in greš potem dol proti bovcu, pa tam slikaš porabo. nad 2 litra bo težko, pa še to če boš mel klimo vklopljeno.


Ne gre za eno pot. Gre za povprečno porabo celih 60.000 km. AL ste zlo površni pri gledanju slik oziroma podatkov, al pa trolate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Pithlit ::

YosovaI je izjavil:

Ne kupujem novih avtov, se mi to ne zdi racionalno. Če pa bi kupoval nove avte, potem bi definitivno kupil teslo, saj je daleč najcenejša opcija.

Translation: nimam za burek.
Life is as complicated as we make it...

YosovaI ::

Pithlit je izjavil:

Mišek... 2 dni nazaj smo gledali za Teslo SR (na tvojem linku). Pri je enih 25°C me NE pripelje do kliničnega in nazaj domov brez vmesnega polnjenja (7min na teslinem superchargerju). Ampak ja, valda si ti bolj pameten od vseh ostalih, tudi od tesle. Za povprečno porabo pa mi je tvoj link gladko napisal 18kwh. In zdaj boš ti tukaj mene in vse ostale prepričeval da je to povprečje na letni ravni? Lepo te prosim. Prozoren si kot vietnamski rižev papir za spomladanske zavitke. Če ima Tesla letno povprečje 18kwh, pol jih ima octavia 5,4l.


1. Tesla model 3 standard range te pripelje pri 25°C brez enega samega polnjenja če hitrost znižaš na 125 km/h iz 130 km/h. Pa še 11 % baterije ti ostane. Če pa res furaš 130 km/h, potem te pa res ne pripelje in rabiš vmes teh tvojih z minut polnjenja.

https://abetterrouteplanner.com/

2. Tudi pozimi te ta ista tesla standard range (TOREJ ta z NAJMNJŠO baterijo brez težave pripelje iz Maribora v Ljubljano in nazaj brez polnenja, vendar boš moral znižat hitrost na nekih 110 km/h.

3. Z oziroma na točno 1 in 2 svetujem da če je pot od Maribora do Ljubljanskega UKCja in nazaj pogosta, oziroma vsakodnevna, potem zberi Teslo long range da ne boš na meji (če ne moreš polniti v službi). Če pa je ta pot samo občasno enkrat ali dvakrat na leto, potem ti pa ne bo težko znižat hitrost za tisth 5 do 10 km/h ane.

Ampak ja, valda si ti bolj pameten od vseh ostalih, tudi od tesle. Za povprečno porabo pa mi je tvoj link gladko napis


1. Spet tvoje neupravičeno in krivično zmerjanje, je to res potrebno?! Nikjer nisem rekel da sem bolj pameten od tesle, moji in njeni podatki se skladajo med sabo. Prvo kot prvo ta link NI OD TESLE, ampak je aplikacija A better roaute planner. Poraba je odvisna od hitrosti, po defaultu je nastavljeno na 130 km/h, vendar v nastavitvah lahko spremeniš na več ali na manj.

2. Tesla kot referenčno WLTP porabo navaja precej manjšo porabo (okrog 15 kWh na 100 km). Vendar to je poraba po WLTP testnem ciklu, ki je standard in industriji tako za naftne, kot za električne avtomobile.

In zdaj boš ti tukaj mene in vse ostale prepričeval da je to povprečje na letni ravni?

Ja. Ti se čudiš da povprečje na letni ravni ne more bit po tvoje 18,5 kWh na 100 km kot sem povsem realno upošteval, medtem ko v praksi so porabe še dosti nižje kar se letnega povprečja tiče, celo samo 16 kWh na 100 km.

DOKAZ 1:


DOKAZ 2:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

Tesla letno povprečje 18kwh, pol jih ima octavia 5,4l.

Letno povprečje Tesle na Spritmonitoju.de (realna letna povprečja dejanskih uporabnikov): 18,68 kWh na 100 km.

Letno povprečje Octavie:
DIZEL: 5,95 litra na 100 km.
BENCIN: 7,44 litra 100 km.

YosovaI ::

m0LN4r ::

Stem da se oktavije tera 200 po AC v DE, tesle se pa cijazijo zaradi "sparanja"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

YosovaI ::



m0LN4r je izjavil:

Stem da se oktavije tera 200 po AC v DE, tesle se pa cijazijo zaradi "sparanja"


Seveda ja. To delajo redke budale, povprečn folk pa vemo kako se voz.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

m0LN4r ::

Zato pa je taksno povprecje. Po domace samo za tebe. Ce bi octavije vsi vozili tako kot teslarji, bi bila povp. poraba na spritmonitorju 4,0L
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

YosovaI ::

m0LN4r je izjavil:

Zato pa je taksno povprecje. Po domace samo za tebe. Ce bi octavije vsi vozili tako kot teslarji, bi bila povp. poraba na spritmonitorju 4,0L


Ne. Razlika v izkoristku je 4,5 krat. Povprečni izkoristek naftnega avta je 20 %, električnega pa 90 % (glej sliko spodaj). Vsak liter bencina ima 9,5 kWh energije.

Tesla porabi tipično od 15 do 19 kWh na 100 km kar se povprečne letne porabe tiče. Recimo upoštevajmo 16 kWh kot je poraba v praksi (glej slike zaslona Tesle) kWh na 100 km da boš srečen. Torej Škoda Octavia porabi 4,5 krat več kar pride 72 kWh na 100 km. Nato 72 kWh delimo z 9,5 kWh na liter bencina in dobimo porabo 7,6 litra na 100 km. Vse se sklada.

Glej sliko in boš razumel:


Torej na kratko: električni avto v splošnem porabi 4,5 krat manj energije kot bencinski ali dizelski avto.
ps: liter dizla vsebuje okrog 10 kWh in liter bencina vsebuje 9,5 kWh

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

ViperR ::

EV ima 3x boljši izkoristek, ne pa 4,5x. To sicer nič ne pove o ceni, zgolj o tem, da za enako kilometrino porabiš manj energije.

Bi se pa strinjal, da so te porabe res pretiravanje. To so ljudje, ki se jajcajo po cesti in drkajo na nizko porabo. Ko da jim je cilj v lajfu prit iz točke A na točko B z najnižjo možno porabo.

YosovaI ::

EV ima 3x boljši izkoristek, ne pa 4,5x.

Na avtocesti ja. Ampak gledano celokupno pa ne. Praksa in teorija kažeta drugače kot praviš:


Študija:
Estimation of tank-to-wheel efficiency functions based on type approval data
https://www.sciencedirect.com/science/a...

Citat:
"The TTW efficiency for combustion engines is about 16%-20% when all driving situations are included, as reported by [4]. However, this number varies depending on the driving situation. According to [5], typical values are 10%-13% on urban cycles and about 28% for highway cycles. [6]"

Bi se pa strinjal, da so te porabe res pretiravanje. To so ljudje, ki se jajcajo po cesti in drkajo na nizko porabo. Ko da jim je cilj v lajfu prit iz točke A na točko B z najnižjo možno porabo.

Realna letna poraba Tesle brez jajcanja je 18,5 kWh na 100 km, toliko je tudi na Spritmonitor.de, jajcanje je pri 16 kWh na 100 km letne porabe ali pa precej malo avtoceste.

YosovaI ::

PRAKSA:
Vsak liter bencina vsebuje 9,5 kWh. Torej preprosto pomnožiš porabo z 9,5 in dobiš porabo bencinarja v kWh pri 100 km, kar je ista enota kot pri električnem avtu, zato da lahko primerjaš med sabo.
Primerjal bomo bencinski in električni avto, oba dva okrog 400 konjev.
Bencinar, izmerjene porabe (poglejte posnetek, je izmerjena poraba pri vsaki hitrosti)


Poraba mesto: 9,2 litra
Poraba pri 90 km/h: 6,5 litra
Poraba pri 120 km/h: 8 litrov
Poraba pri 140 km/h: 9,5 litrov

Tesla model 3:


Poraba v mestu: 14,8 kWh
Poraba pri 90 km/h: 14,4 kWh
Poraba pri 120 km/h: 19,1 kWh
Poraba pri 140 km/h: 23,7 kWh

Torej sedaj primerjajmo porabe. Poraba v mestu:
BENCINAR: 9,2 litra x 9,5 kWh na liter = 86,5 kWh na 100 km-
ELEKTRIČNI AVTO: 14,8 kWh na 100 km
86,5 / 14,8 = 5,85 Električni avto v mestu porabi 5,85 krat manj kot bencinar!


Poraba pri 90 km/h:
BENCINAR: 6,5 litra x 9,5 kWh na liter = 61,75 kWh na 100 km-
ELEKTRIČNI AVTO: 14,4 kWh na 100 km
61,75 / 14,4 = 4,3 = Električni avto v mestu porabi 4,3 krat manj kot bencinar!

Poraba pri 120 km/h:
BENCINAR: 8 litra x 9,5 kWh na liter = 76 kWh na 100 km-
ELEKTRIČNI AVTO: 19,1 kWh na 100 km
76 / 19,1 = Električni avto v mestu porabi 4 krat manj kot bencinar!

Poraba pri 140 km/h:
BENCINAR: 9,5 litra x 9,5 kWh na liter = 90,25 kWh na 100 km-
ELEKTRIČNI AVTO: 23,7 kWh na 100 km
90,25 /23,7 = Električni avto v mestu porabi 3,8 krat manj kot bencinar!

Torej povprečje: 5,85 + 4,3 +4 + 3,8 = 4,5 kratna razlika.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

Kripto mesi ::

Samo omreznina bo sla 100% gor, kaj sele cena elektrike: https://n1info.si/novice/slovenija/mini...

Ja nic, se bomo se vedno zastonj vozili.

kixs ::

EV je tako ucinkovit in ko das na streho kolo, ucinkovitost strmoglavi. Vsaj tak sem bral pred leti... cakam na link o tem mitu ;)

YosovaI ::

Kripto mesi je izjavil:

Samo omreznina bo sla 100% gor, kaj sele cena elektrike: https://n1info.si/novice/slovenija/mini...

Ja nic, se bomo se vedno zastonj vozili.


Ne razumeš članka. Omrežnina bo različna glede na to kdaj boš porabljal. Električni avto lahko porablja takrat ko je najbolj poceni. Če boš porabljal takrat ko omrežje ni obremenjeno, potem boš plačal manj kot sedaj, če pa boš porabljal takrat ko je omrežje obremenjeno, pa boš plačal več kot sedaj. Overall se pa omrežnina ne bo zvišala. Sicer pa omrežnina predstavlja samo 20 % cene elekrike, tako da tudi če se bi hipotetično podvojila to pomeni da bi se elektrika povečala za 20 % (faktor 1,2), torej iz 1,5 EUR na 100 km na 1,8 EUR na 100 km, torej za 0,3 EUR na 100 km gor. Kar je zanemarljivo. Imel boš visoko in nizko sezono, visoka sezona bo pozimi, nizka pa poleti, potem boš imel pa še 3 časovne bloke vsak dan. Takole bo:


Ampak v praksi pa boš v resnici plačal ŠE MANJŠO omrežnino kot sedaj, ker električni avto je vseeno kdaj se fila in se lahko fila takrat ko je nizka omrežnina (ponoči). Torej plačal boš še manj kot zdaj. Ker kaj je pravzaprav cilj tega spremenjenega obračunavanja omrežnine? To da ljudje SPODBUDIJO, oziroma kdo bi lahko rekel tudi prisilijo da porabljajo elektriko takrat ko omrežje ni obremenjeno in jo ne porabljajo takrat ko je obremenjeno. In električni avti so perfektni za to. Plačal boš še manj kot zdaj s to novo omrežnino.

kixs je izjavil:

EV je tako ucinkovit in ko das na streho kolo, ucinkovitost strmoglavi. Vsaj tak sem bral pred leti... cakam na link o tem mitu ;)


To ni res. Doseg pri montaži kolesa na streho pade iz 200 na 169 milj, kar pomeni da doseg pade za 15 %. Se pozna, ampak daleč od tega da bi doseg strmoglavil kot pravijo tvoji miti. ;)
Link:

Printscreen iz zgornjega posnetka kjer so strnjeni podatki testa:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

mr_chai ::

Yosoval, jaz sem pričakoval da se vsaj v nekem rabljenem Nissan Leafu okol fijakaš. Si me sedaj zelo razočaral.

Nam tukaj pametuješ da naj gremo na elektriko medtem ko sam ziher s kakšnim starim dizlom smradiš po mestu.

Ti si Ted Haggard elektrifikacije.

YosovaI ::

Ne, ne smradim z nobenim dizlom, ima rabljen električni avto, ni nevem kaj, vendar meni zadostuje, bil je poceni. Primerjajmo še kolikokrat električni avto manj porabi od HIBRIDA (vemo da so hibridi zelo učinkoviti v mestu v primerjavi z bencinarji ali dizli). Za primer vzamemo Hyundai Kono, enkrat z električnim in enkrat z hibridnim pogonom. Pretvornik iz litrov v kWh na 100 km je 9,5, ker vsak liter bencina vsebuje 9,5 kWh energije (google it).

HIBRIDNI POGON KONA:
Poraba v mestu: 3,9 litre = 37 kWh
Poraba pri 90 km/h: 4,6 litra = 43,7 kWh
Poraba pri 120 km/h: 5,9 litrov = 56 kWh
Poraba pri 140 km/h: 7,9 litrov = 75 kWh

Vir za zgornje porabe:


ELEKTRIČNA KONA:
Poraba v mestu: 9,5 kWh
Poraba pri 90 km/h: 11,6 kWh
Poraba pri 120 km/h: 17,2 kWh
Poraba pri 140 km/h: 22,2 kWh

Vir za zgornje porabe:


Torej:
A) v mestu električna Kona porabi 3,9 krat manj od HIBRIDNE kone.
B) pri 90 km/h električna Kona porabi 3,8 krat manj od HIBRIDNE kone.
C) pri 120 km/h električna Kona porabi 3,3 krat manj od HIBRIDNE kone.
D) pri 140 km/h električna Kona porabi 3,4 krat manj od HIBRIDNE kone.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

LeQuack ::

Se pravi to so vsi novi avti do 33.000?
Quack !

WizzardOfOZ ::

YosovaI je izjavil:

Gre za povprečno porabo celih 60.000 km. AL ste zlo površni pri gledanju slik oziroma podatkov, al pa trolate.


Trolaš ti. Ta voznik je ovira na avtocesti. Ma sodelavec long range teslo 3, pa če hoče kamione prehitevat na avtocesti in biti na prehitevalnem pasu, s porabo pod 20 ne pride, ker nad 130km/h zadeva "pije" elektriko. Po regionalki, kjer je povprečna hitrost konkretno nižja, pa da še voziš pod omejitvijo, pa bo taka poraba. Ampak to pomeni, da se cijaziš in si ovira za vse ostale.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

YosovaI ::

Pithlit je izjavil:

YosovaI je izjavil:

Ne kupujem novih avtov, se mi to ne zdi racionalno. Če pa bi kupoval nove avte, potem bi definitivno kupil teslo, saj je daleč najcenejša opcija.

Translation: nimam za burek.

Oba dva veva kdo od naju nima za burek in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Ne mislim kupovat 40.000 EUR vrednih avtov, pa bi jih lahko, samo raje ta denar porabim drugje. Imam električni avto, ampak sej ga dobil za male pare, rabljenega seveda.

WizzardOfOZ je izjavil:

YosovaI je izjavil:

Gre za povprečno porabo celih 60.000 km. AL ste zlo površni pri gledanju slik oziroma podatkov, al pa trolate.


Trolaš ti. Ta voznik je ovira na avtocesti. Ma sodelavec long range teslo 3, pa če hoče kamione prehitevat na avtocesti in biti na prehitevalnem pasu, s porabo pod 20 ne pride, ker nad 130km/h zadeva "pije" elektriko. Po regionalki, kjer je povprečna hitrost konkretno nižja, pa da še voziš pod omejitvijo, pa bo taka poraba. Ampak to pomeni, da se cijaziš in si ovira za vse ostale.


Ne. Ne trolam. Takele so porabe. Povprečna letna poraba 16 kWh je več kot možna in večina Tesel ima povprečno letno porabo 15 do 19 kWh na 100 km. Po avtocesti malo več kot to, po mestu pa manj kot to, povprečje je pa toliko. Sej nimaš menda samo avtocesto ane.:
Tesla model 3 je modra črta. Poraba je v Wh/km, to je nato treba pretvorit v kWh na 100 km. Če je recimo poraba 150 Wh na km je to enako 15 kWh na 100 km:


Porabe Tesle model 3 STESTIRANO SO:
90 km/h : 500 km
120 km/h: 450 km
130 km/h: 400 km
150 km/h: 315 km

Poraba modela Y pri 130 km/h je enaka, kar ti lepo kaže tale Test:


Tip je naredil 400 km z Teslo Y (večji in bolj požrešen avto od Tesle 3). Tesla model Y long range ima 75 kWh neto kapacitete (google it), kar pomeni da je poraba na 100 km:

(75 kWh / 400 km ) x 100 km = 18,75 kWh na 100 km. Torej precej pod 20 kWh. Model 3 pa ranga 17,5 kWh na 100 km pri 130 km/h. AMpak kot pravim, povprečna poraba je nižja ker imaš tudi mesto in reginalko in tam so porabe precej nižje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

POglej lepo modro črto na grafu in odčitaj koliko je pri 130 km/h, pa ne sam ta graf, tudi vsi testi v praksi na Youtubu kažejo točno toliko:


Ps: porabe preko 20 kWh na 100 km poleti pri hitrosti 130 km/h so običajne če gre za Teslo model S. Če pa gre za Teslo model 3 je okrog 17,5 kWh na 100 km. V mestu pa 10 kWh.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

tonttu je izjavil:

YosovaI je izjavil:

Ps: evo recimo: 4 leta stara RABLJENA Tesla model 3 se prodaja za 34.990 €, nova enak model standard range pride pa po subvenciji samo 38.500 €. Torej ja, v 4 letih je avto zgubil samo 4500 €. Bencinar v 4 letih zgubi 2 do 4 krat toliko.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Neverjetno je kako rabljeni električni avti ohranjajo vrednost. Pa vrjemte da bi si želel da jo ne bi, da bi loh poceni rabljeno Teslo kupil, ampak žal vrednost ohranjajo odlično.

Spet tvoja kretenska logika. Pozabljas oz. boljse receno, ker dvomim da si ravno toliko idiota, noces upostevati ene stvari. Leta 2019 Tesla 3 ni bila 38.000eur, ampak precej vec ;) Tole je prvi link na Googlu:
The Tesla Model 3 2019 prices range from $50,380 for the basic trim level Sedan Model 3 Standard Range Plus to $73,590 for the top of the range Sedan Model 3 Performance.

Ja to so USA cene, ampak danes je Tesla v ZDA priblizno toliko $ kot pri nas eur. Torej ce vzamemo da je bila takrat najcenejsa Tesla 3 50.000eur in se danes prodaja za 35.000eur, pomeni da si izgubil 15.000eur v primerjavi z novim. Ja vem visja matematika zate, sploh ker ne pase v tvojo debilno agendo.


Oba dva veva kdo ima kretensko logiko in kristalno jasno je da to nisem jaz. Ja Tesla model 3 je bila leta 2019 okrog 38k ker takrat je bila SUBVENCIJA EKO SKLADA PRECEJ VEČJA, takrat je bila subvencija 7500 €, danes je pa 4500 €.Spet lažeš z cherry pickanjem nekih virov ki zraven prištulijo še avtopilota za 10.000 € in podobno. Marš. Dobil si jo že za 35.000 dolarjev. Leta 2019. $35,000 Tesla Model 3 Available Now
The Tesla Team, February 28, 2019" https://www.tesla.com/blog/35000-tesla-...

Ja to so USA cene, ampak danes je Tesla v ZDA priblizno toliko $ kot pri nas eur. Torej ce vzamemo da je bila takrat najcenejsa Tesla 3 50.000eur in se danes prodaja za 35.000eur, pomeni da si izgubil 15.000eur v primerjavi z novim. Ja vem visja matematika zate, sploh ker ne pase v tvojo debilno agendo.

Oba dva veva kdo od naju ima debilno agendo in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Si pač še en debilen petrolhead, ne prvi, ne zadnji.

Tesla Model 3 Three-Year Depreciation Is 10%: EV Industry Average Is 52%
https://insideevs.com/features/435693/t...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

Evo članek iz 2019: Tesla raises price of Model 3 by $500 as it adds a little bit more range
https://www.digitaltrends.com/cars/2019...

Citiram: The cheapest Model 3 now costs $39,490, a figure that represents a $500 increase. It’s also 5,000 more expensive than the $35,000 figure often floated in the months leading up to the car’s introduction.

Torej 39.490 dolarjev v letu 2019 na datum članka je to znašalo 36.093 EUR. Potem pa še 7500 EUR subvencije na to in prideš na ceno 29.500 EUR. V letu 2019. Če bi veljale Ameriške cene. V Sloveniji je bila takrat po subvenciji, ki je znašala 7500 EUR natanko 38.000 EUR. Včas je bila Tesla v Ameriki precej cenejša od Slovenske, nato so Ameriškim vmes dvigali cene in jih nedavno pred kratkim spuščali. V Sloveniji podobno, le da dvig v Sloveniji ni bil tolikšen kot v Ameriki, pred kratkim pa so spuščali cene. Danes ko je subvencija 4500 EUR je pa ravno tako cca 38.000 EUR. Vmes je bilo pa in kar nekaj več, nato pa je pred kake pol leta spet padlo na to vrednost. Tko da je po naključju danes cena res cca enaka kot je bila 2019. Je bila pa vmes all over the place.

Evo drug članek, iste številke plus še printscreen je v članku:
Tesla increases range of base Model 3, bumps price up
https://electrek.co/2019/10/17/tesla-in...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

Sicer pa je v resnici kinda pointless koliko je takrat stala. Če danes stane nova toliko, potem pač stane in vrednost rabljenih se mora orientirat na trenutno ceno novih, ne pa kolk so takrat bile (pa čeprav so bile cca isto, glej prejšnji odstavek).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

WizzardOfOZ ::

YosovaI je izjavil:

POglej lepo modro črto na grafu in odčitaj koliko je pri 130 km/h, pa ne sam ta graf, tudi vsi testi v praksi na Youtubu kažejo točno toliko:


Ps: porabe preko 20 kWh na 100 km poleti pri hitrosti 130 km/h so običajne če gre za Teslo model S. Če pa gre za Teslo model 3 je okrog 17,5 kWh na 100 km. V mestu pa 10 kWh.


V realnosti je sicer malo drugače, kot ti limaš slikce, linke,..., ampak se mi s tvojim nakladanjem, zavajanjem in lažmi ne da več ukvarjat.

P.S. Pa ne verjamem, da si lastiš EV. Drugače bi lahko limal svoje slikce porabe in dokazoval iz prve roke kako je majhna poraba in kako se to splača.

over and out.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

YosovaI ::

realnosti je sicer malo drugače, kot ti limaš slikce, linke,..., ampak se mi s tvojim nakladanjem, zavajanjem in lažmi ne da več ukvarjat.

Pizda si glup ko noč. Kakšno zavajanje in laži?! Nobenega zavajanja in laži ni bilo z moje strani. NA PIZDA TEST ČRNO NA BELEM: je naredu 400 km al ni pizda jebote ej?! Je. Torej 73,5 kWh ima cela baterija, deli z 4 (ker je 400 km) in pride kolk? Je pretežko?!
VIr do kapacitete baterije: https://ev-database.org/uk/car/1138/Tes...


Evo praksa:




Test črno na belem. Poraba pri 90 km/h poleti je enaka 12,2 kWh na 100 km, pri hitrosti 120 km/h pa 16,6 kWh na 100 km
Link do testa, graf je na 13:30:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

Test črno na belem:


Je naredu 450 km pri 120 km/h al ni?! JE! TOrej 73,5 kWh je baterija, torej 73,5 / 4,5 = kolk? Znaš zračunat al ne? Valda ne znaš. Ti bom jst. 16,4 kWh na 100 km pri hitrosti 120 km/h.

Še graf iz testa. In ta test ni nič drugaga kot da sta se 2 modela peljala ene pol ure z tako hitrostjo in odčitala porabo. Torej to ni teorija, to je PRAKSA.


Poglej katerikoli test na Youtubu poleti in poraba na avtocesti bo precej pod 20 kWh na 100 km. Pika basta.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

tonttu je izjavil:

YosovaI je izjavil:

Ps: evo recimo: 4 leta stara RABLJENA Tesla model 3 se prodaja za 34.990 EUR, nova enak model standard range pride pa po subvenciji samo 38.500 EUR. Torej ja, v 4 letih je avto zgubil samo 4500 EUR. Bencinar v 4 letih zgubi 2 do 4 krat toliko.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Neverjetno je kako rabljeni električni avti ohranjajo vrednost. Pa vrjemte da bi si želel da jo ne bi, da bi loh poceni rabljeno Teslo kupil, ampak žal vrednost ohranjajo odlično.

Spet tvoja kretenska logika. Pozabljas oz. boljse receno, ker dvomim da si ravno toliko idiota, noces upostevati ene stvari. Leta 2019 Tesla 3 ni bila 38.000eur, ampak precej vec ;) Tole je prvi link na Googlu:
The Tesla Model 3 2019 prices range from $50,380 for the basic trim level Sedan Model 3 Standard Range Plus to $73,590 for the top of the range Sedan Model 3 Performance.

Ja to so USA cene, ampak danes je Tesla v ZDA priblizno toliko $ kot pri nas eur. Torej ce vzamemo da je bila takrat najcenejsa Tesla 3 50.000eur in se danes prodaja za 35.000eur, pomeni da si izgubil 15.000eur v primerjavi z novim. Ja vem visja matematika zate, sploh ker ne pase v tvojo debilno agendo.


ps: se mi zdi da vem kje si ti naredil honest mistake. Sem reverse googlal tvoj agleški stavek in prišel do carsguide strani, kjer je za 2019 Teslo res to napisano. Vendar za Teslo 2023 piše mnogo prevelika vrednost kot je v resnici: "As such, the Model 3 starts at $61,300 for the entry-level Rear-Wheel Drive to a significant $91,600 for the Performance." Torej oni trdijo da se model 3 začne pri 61.300 dolarjev, kar je popolna neresnica, ker dejstvo je da se začne osnovna verzija pri 41.990 EUR brez subvencije (nato pa še 4500 EUR subvencije odštej).
https://www.carsguide.com.au/tesla/mode...

Torej če za zdajšnjo Teslo 2023 trdijo cifre ki ne držijo, potem je logično da so za Teslo 2019 isto naredili. Kolk pa je Tesla v resnic se pa lepo na original Teslini strani vidi:
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...

ps2, pogruntal sem kaj je fora carsguide strani strani, to je AVSTRALSKA STRAN, ki ima cene napisane v Avstralskih dolarjih in nasploh ima Tesla cena v Avstraliji večje kot v Sloveniji ali AMeriki.

Link do Avstralske Tesla strani: https://www.tesla.com/en_au/model3/desi...
Printscreen te iste Avstralske tesla strani (za tiste ki se jim ne bo dalo kliknit linka):


Link do Slovenske Tesla strani z mnogo nižjo ceno od avstralske:
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Printscreen te iste slovenske Tesla strani:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

YosovaI ::

Torej po nesreči si gledal cene na Avstralski strani (carsguide je avstralska stran z avstralskimi cenami, že pri kratici AU v URLju strani bi ti morali zazvoniti vsi alarmi v glavi da gre za avstralsko stran), nato pa zato ker si se sam zmotil si me začel žalit. Not cool bro. Not cool.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

Pithlit ::

A ni lepo ko se vsi ostali motijo?
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Elektrika bi ze zdavni morala biti 1€ na kw, ker se je prevec nepremisljeno zapravlja + ogromno denarja bi bilo za infrastrukturo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
10 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708249360 (11003) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128227 (88292) D3m

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223716 (21599) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633236 (29767) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924304 (22341) bluefish

Več podobnih tem