Forum » Loža » Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega?
Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega?
aerie ::
Curve Ball je izjavil:
Lol, kak vam je boomerjem enostavno iz riti potegniti večino ali o 70% ;). Imo folk plačuje preko telefona, pc za te stvari uporabljate še samo dinozavri...
Ti si optimist. Boomerji plačujejo položnice v vrsti pred Delavsko hranilnico.
Curve Ball ::
Te bom nekaj zastonj naučil naj ti bo. Če ti je preveč težko copy pastat podatke iz računa in hočeš na vsak način qr kodo - odpri račun, naredi screnshot kode in voila.
Sicer ne vem zakaj bi to delal ampak ajde ..
Sicer ne vem zakaj bi to delal ampak ajde ..
aerie ::
Curve Ball je izjavil:
Te bom nekaj zastonj naučil naj ti bo. Če ti je preveč težko copy pastat podatke iz računa in hočeš na vsak način qr kodo - odpri račun, naredi screnshot kode in voila.
Sicer ne vem zakaj bi to delal ampak ajde ..
Ja in kaj boš zdaj s tem screenshot-om?
Bravo, koliko nepotrebnih klikov sem naredil?
Pa še plačal nisi.
nejc_nejc ::
Bomerji sigurno ne, temvec neki sinovi ali hcere nekih budzovanov na banki.
Tastari vedo, kaj je je 1 bajt.
Tastari vedo, kaj je je 1 bajt.
Curve Ball ::
To bi jaz tebe vprasal kaj je? Na normalnih telefonih tako ni.
Sicer pa vidva frajerja od prej kako plačaš Sliko sceniraš z qr readerjem in preneseš podatke. Res je da to ne moreš v kliku z integriranim qr readerjem , ne uporabljam, ne vem zakaj bi, v n26 to gre. To je recimo fajl za osebke ki hočete na vsak način uporabljati qr. Mi pa razložita kako bi app direkt iz dokumenta zbrsjala qr kodo in jo prebrala? Za to ne obstaja ne namenski app, to nima nobena banka. Zmeraj moraš najprej pretvoriti dokument v sliko in nato scenirati kodo.
Sicer pa vidva frajerja od prej kako plačaš Sliko sceniraš z qr readerjem in preneseš podatke. Res je da to ne moreš v kliku z integriranim qr readerjem , ne uporabljam, ne vem zakaj bi, v n26 to gre. To je recimo fajl za osebke ki hočete na vsak način uporabljati qr. Mi pa razložita kako bi app direkt iz dokumenta zbrsjala qr kodo in jo prebrala? Za to ne obstaja ne namenski app, to nima nobena banka. Zmeraj moraš najprej pretvoriti dokument v sliko in nato scenirati kodo.
nejc_nejc ::
Pa kaj mi razlagas protokol, naredi ga, ce si programer.
In zakaj ga NLB nebi imela prva.
Ali so appji zaradi nas ali zaradi samih sebe.
S tvojo pametjo, zaradi samih sebe.
Jebes tako dodano vrednist.
Če se pa strinjaš z vsem, kar ti na krožniku servirajo, tudi prav, samo ne cvilt, ko boš dojel, da te okoli prsta vrtijo.
In zakaj ga NLB nebi imela prva.
Ali so appji zaradi nas ali zaradi samih sebe.
S tvojo pametjo, zaradi samih sebe.
Jebes tako dodano vrednist.
Če se pa strinjaš z vsem, kar ti na krožniku servirajo, tudi prav, samo ne cvilt, ko boš dojel, da te okoli prsta vrtijo.
predi ::
Curve Ball je izjavil:
To bi jaz tebe vprasal kaj je? Na normalnih telefonih tako ni.Pojdi na webapp preko Firefox browserja na Androidu in odpri podstran s ponudbami. Videti bo točno tako.
Curve Ball ::
Oj bunga boomer, bo šla nlb razvijat takšen app in plačevat licence za par nesposobnih boomerjev, ki jim je qr koda sveta? Za takšne kot si ti imaš še vedno možnost dobiti račun po pošti in ga lepo skenirat ;)... Al pa plačujta račune skupaj z ženo, en odpre, drugi skenira ;) ...
Za telefon je namenska app iz točno tega razloga.
Curve Ball je izjavil:
To bi jaz tebe vprasal kaj je? Na normalnih telefonih tako ni.Pojdi na webapp preko Firefox browserja na Androidu in odpri podstran s ponudbami. Videti bo točno tako.
Za telefon je namenska app iz točno tega razloga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Curve Ball ()
aerie ::
Jaz tega ne rabim. Jaz vsak račun vsaj 3x pazljivo pregledam iz vseh zornih kotov. Potem račun v papirnati obliki skeniram in naredim 2 kopiji, elektronskega 3x sprintam. Ena kopija je za arhiv št. 1, druga za arhiv št. 2, ki je lociran vsaj 10 km od arhiva št. 1. S tretjo kopijo grem na banko kjer račun plačam z gotovino. Nato grem k frizerki na trajno.
nejc_nejc ::
Tocno tako, pa se po pasje brikete usput.
Mulo, sploh ne ve kdo so bomerji...
Kakorkoli, mulo rad kopira, pa tipka, pa po screnu scrola in porabi 10x več časa za banalne stvari
Mulo, sploh ne ve kdo so bomerji...
Kakorkoli, mulo rad kopira, pa tipka, pa po screnu scrola in porabi 10x več časa za banalne stvari
predi ::
Curve Ball je izjavil:
In? A ker obstaja alternativa je treba drugod kar kubizem zganjat al kako že? Tega sranja si ročno sam zagotovo ne bom namestil.
Curve Ball je izjavil:
To bi jaz tebe vprasal kaj je? Na normalnih telefonih tako ni.Pojdi na webapp preko Firefox browserja na Androidu in odpri podstran s ponudbami. Videti bo točno tako.
Za telefon je namenska app iz točno tega razloga.
BTW, v razdelku Zasebnost in varnost v nastavitvah profila, si izklopite telemetrijo, ki je pod default vklopljena.
Curve Ball ::
Boomerji probajte v življenju kakšen app narest. Pa ko bo prva banka dala ven app, ki bo znal iz pdf računa sparsati qr kodo mi tudi javite.
Tin hat predi, ti spletno stran naredi ki bo user friendly, ergonomična na vsaki velikosti ekrana od telefona do 30inch ekrana. Pa da bo veliko informacij na vsakem ekranu kot si želite. Posebej za par čudakov, ki jih skrbi zasebnost pri bančnem appu in mislijo da so dosti bolj skriti če gredo notri preko spletne strani.
Tin hat predi, ti spletno stran naredi ki bo user friendly, ergonomična na vsaki velikosti ekrana od telefona do 30inch ekrana. Pa da bo veliko informacij na vsakem ekranu kot si želite. Posebej za par čudakov, ki jih skrbi zasebnost pri bančnem appu in mislijo da so dosti bolj skriti če gredo notri preko spletne strani.
Patrik0 ::
No update: od kje 70% nezadovoljih strank. Sem t.i. Inside tester kjer je nlb ta "bolsim" pilotnim uporabnikom dal dostop do vecih aplikacij. Med drugimi sem videl razultate od 10.000 beta testerjev ki so posiljaji feedbacke na banci tester portal in izpolnjevali od 1.1.2023 do 1.6.2023 ankete o izbolsavah in je tam kazalo da je dobrih 70% od 10.000 beta testerjev nezadovoljnih z novim klikom-to ap so komitenti ki so testirali novi klik-saj je to pogoj da sploh testiras....
Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :), pa tudi bankanet od nove kbm to podpira :).
Kot tretje nisem boomer, saj sem rojen 00 :), pa bancne appe raznih bank testiram ze 3 leta pa to redno, sem vkljucen v test flight beta test pri nlb, skb, intesi, novi kbm, sparkasse, mbills, diners-mobile, unicredit in pri addiko.
Pisem vsaj enkrat tedensko porocila (za samo en app), katera obsegajo 4-6 strani a4 formata samo besedila + dodatno se 10-25 screenshotov napak, funkcij, izbolsav itd. z narisanimi shemami, puscicami, oznakami ter zraven dopisane opombe ali pripombe.
In ce smo ze pri nlb......ni vse slabo, ene stvari so manj premislene, druge so pa od prej izbolsane.
Ampak sem osebenga mnenja, da si naj vzamejo vzgled pri intesi ali pa recimo pri novi kbm-tole je primer dobre, moderne in uporabniku prijazne prakse user interface-a. Tudi halcomova predloga aplikacije-recimo od sparkasse m.netstik je sedaj bolj uporaben kot prej, in cist simpl za uporabo. Sploh za starejse generacije.
Dandanes uporabniska izkusnja pomeni: da mora bit simpl, enostavno dostopno, cim manj klikov, cim manj nalaganja-saj povrecen uporabnik dandanes, ce se kaksna stvar nalaga 5 sekund, izgublja zivce. Pa najpomembneje dandanes je da tisti oz tista firma (kakrsna koli, tudi banka), najpomembejse je, da take firme poslusajo mnozicno mnenje uporabnikov in da dodajajo in izboljsujejo funkcije po njihovih zeljah. Uprabnik je tisti, ki mora podajat perspektivno mnenje in usmerjat-firma, v tem primeru pac banka, pa mora poslusat in ce je dobra, tudi to uresnicevat, tako dobis zaupanje uporabnikov, pa tako se izboljsuje tudi uporabniska izkusnja njihovih aplikacij...ce pa ne poslusajo, pa grejo z glavo cez steno, pa zmecejo nekaj fkup kar uporabnikom morda ne ustreza,'pol pa pac v app storjih padajo slabe ocene in slabi komentarji, komitenti pa posledicno zato menjujejo tudi banke.
Tako pac je.
Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :), pa tudi bankanet od nove kbm to podpira :).
Kot tretje nisem boomer, saj sem rojen 00 :), pa bancne appe raznih bank testiram ze 3 leta pa to redno, sem vkljucen v test flight beta test pri nlb, skb, intesi, novi kbm, sparkasse, mbills, diners-mobile, unicredit in pri addiko.
Pisem vsaj enkrat tedensko porocila (za samo en app), katera obsegajo 4-6 strani a4 formata samo besedila + dodatno se 10-25 screenshotov napak, funkcij, izbolsav itd. z narisanimi shemami, puscicami, oznakami ter zraven dopisane opombe ali pripombe.
In ce smo ze pri nlb......ni vse slabo, ene stvari so manj premislene, druge so pa od prej izbolsane.
Ampak sem osebenga mnenja, da si naj vzamejo vzgled pri intesi ali pa recimo pri novi kbm-tole je primer dobre, moderne in uporabniku prijazne prakse user interface-a. Tudi halcomova predloga aplikacije-recimo od sparkasse m.netstik je sedaj bolj uporaben kot prej, in cist simpl za uporabo. Sploh za starejse generacije.
Dandanes uporabniska izkusnja pomeni: da mora bit simpl, enostavno dostopno, cim manj klikov, cim manj nalaganja-saj povrecen uporabnik dandanes, ce se kaksna stvar nalaga 5 sekund, izgublja zivce. Pa najpomembneje dandanes je da tisti oz tista firma (kakrsna koli, tudi banka), najpomembejse je, da take firme poslusajo mnozicno mnenje uporabnikov in da dodajajo in izboljsujejo funkcije po njihovih zeljah. Uprabnik je tisti, ki mora podajat perspektivno mnenje in usmerjat-firma, v tem primeru pac banka, pa mora poslusat in ce je dobra, tudi to uresnicevat, tako dobis zaupanje uporabnikov, pa tako se izboljsuje tudi uporabniska izkusnja njihovih aplikacij...ce pa ne poslusajo, pa grejo z glavo cez steno, pa zmecejo nekaj fkup kar uporabnikom morda ne ustreza,'pol pa pac v app storjih padajo slabe ocene in slabi komentarji, komitenti pa posledicno zato menjujejo tudi banke.
Tako pac je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Patrik0 ()
nejc_nejc ::
Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :), pa tudi bankanet od nove kbm to podpira :).
no toliko o kodi...., ki je kao NEIZVEDLJIVA
evo, da nam sam šinfal:
konkretno pozdravljam poenotenje telovadbe na računih v realnem času v obeh aplikacijah ali je ena sama ne vem
Curve Ball ::
1) Na netstik in bankanet uvoziš pdf račun in ti ven sparsa podatke iz qr kode?
2) tudi sam sem bil beta uporabnik pa dostopa procenta nezadovoljnih uporabnikov seveda nisem imel. "Rahlo" dvomim da si imel ti.
Lol, ja, če verjameš. Nisem pa rekel da je neizvedljiva, le da ta rešitev preveč zahteva. Naj odgovori kako to dela na netstik.
2) tudi sam sem bil beta uporabnik pa dostopa procenta nezadovoljnih uporabnikov seveda nisem imel. "Rahlo" dvomim da si imel ti.
Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :), pa tudi bankanet od nove kbm to podpira :).
no toliko o kodi...., ki je kao NEIZVEDLJIVA
evo, da nam sam šinfal:
konkretno pozdravljam poenotenje telovadbe na računih v realnem času v obeh aplikacijah ali je ena sama ne vem
Lol, ja, če verjameš. Nisem pa rekel da je neizvedljiva, le da ta rešitev preveč zahteva. Naj odgovori kako to dela na netstik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Curve Ball ()
Patrik0 ::
Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :), pa tudi bankanet od nove kbm to podpira :).
no toliko o kodi...., ki je kao NEIZVEDLJIVA
evo, da nam sam šinfal:
konkretno pozdravljam poenotenje telovadbe na računih v realnem času v obeh aplikacijah ali je ena sama ne vem
Tako je ravnokar sem se stestiral uvoz qr kode in uvoz pdf celega racuna (celotne poloznice) v bankanet (mobilni) in mi rj najdlo vse ter nalozilo. Sistem me je pa tudi takoj se preden sem poklikal takoj obvestil, da ni zadostnega kritja na racunu, ceprav se je na voljo limit-kot teceno nova kbm je primer zelo dobre prakse bancnih aplikacij-hitre, jedrnate, enostavne, pregledne in uporabniku prijazne z dobrimi in uporabnimi funkcijami, brez neotrebnih slik, objav, zunanjih povezav, oglasov itd.
Curve Ball ::
Če ste izbrali gumb SKENIRAJ QR KODO:
o Se vam na mobilni napravi avtomatično aktivira kamera (če vas vpraša za
dostop kliknite DA) in čitalnik QR kode.
o Mobilno napravo približate ekranu, kjer imate odprt nalog oz. naročilo, ki čaka
na avtorizacijo in pod katerim se je izpisala QR koda.
o Po prebrani QR kodi se bodo na ekranu izpisali podatki plačila, katere lahko
preverite.
o Nato kliknite gumb ODGOVOR, vpišite PIN številko in izpisan ODGOVOR (8-
mestna številka) prepišite v elektronsko banko s katerim avtorizirate
transakcij
Sorry, tole so navodila na spletni strani za netstik....
o Se vam na mobilni napravi avtomatično aktivira kamera (če vas vpraša za
dostop kliknite DA) in čitalnik QR kode.
o Mobilno napravo približate ekranu, kjer imate odprt nalog oz. naročilo, ki čaka
na avtorizacijo in pod katerim se je izpisala QR koda.
o Po prebrani QR kodi se bodo na ekranu izpisali podatki plačila, katere lahko
preverite.
o Nato kliknite gumb ODGOVOR, vpišite PIN številko in izpisan ODGOVOR (8-
mestna številka) prepišite v elektronsko banko s katerim avtorizirate
transakcij
Sorry, tole so navodila na spletni strani za netstik....
nejc_nejc ::
tole pa piše pri štajercih:
o Pri skeniranju QR kode lahko položnice uvozite kot prenesen PDF ali pa kot sliko iz galerije telefona.
o Pri skeniranju QR kode lahko položnice uvozite kot prenesen PDF ali pa kot sliko iz galerije telefona.
nejc_nejc ::
sploh ni v tem fora
je pa bolano, sory, da to ni možna opcija
že to, da so baze šele sedaj spojili je bolano
je pa bolano, sory, da to ni možna opcija
že to, da so baze šele sedaj spojili je bolano
MrStein ::
Patrik0: Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :)
Misliš m.stik aplikacija? Od kdaj ima to? Prej nisem opazil. Sem celo spraševal po tej možnosti.
Je bolj preprosta kot prepoznavanje s kamero.
Tokio o tvojem poznavanju materije.
Misliš m.stik aplikacija? Od kdaj ima to? Prej nisem opazil. Sem celo spraševal po tej možnosti.
Curve Ball je izjavil:
Lol, ja, če verjameš. Nisem pa rekel da je neizvedljiva, le da ta rešitev preveč zahteva.
Je bolj preprosta kot prepoznavanje s kamero.
Tokio o tvojem poznavanju materije.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Curve Ball ::
Lol, zelo zahtevno prepoznavanje qr kode s kamero ob zilion rešitvah dosegljivih na trgu. Toliko o tvojem poznavanju materije.
MrStein ::
Pri starem nisi rabil scrolat nic, in to pri malem zaslonu.
To je pogost trend. Bolj nov UI, manj vsebine.
Včasih smo na 320x200 ekranu imeli vse, danes niti ikone ne spravijo tja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
delavec44 ::
Sem testiral Sparkasse in NKBM na 3 primerih. Oba ne znata iti pogledati v mail, je potrebno prenesti pdf in shraniti na telefon. Sparkasse zna pogledati v GDrive. Oba naj bi prepoznala QR kodo iz slike ali pdf. Pri obeh je gumb za nalaganje na slikanju QR kode.
Mi je pa Sparkasse prepoznal 2 od 3, NKBM pa 3 od 3 pdf-ov. Še vedno mi je hitreje če slikam drug ekran kot sem navajen.
Mi je pa Sparkasse prepoznal 2 od 3, NKBM pa 3 od 3 pdf-ov. Še vedno mi je hitreje če slikam drug ekran kot sem navajen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
blaz5 ::
No update: od kje 70% nezadovoljih strank. Sem t.i. Inside tester kjer je nlb ta "bolsim" pilotnim uporabnikom dal dostop do vecih aplikacij. Med drugimi sem videl razultate od 10.000 beta testerjev ki so posiljaji feedbacke na banci tester portal in izpolnjevali od 1.1.2023 do 1.6.2023 ankete o izbolsavah in je tam kazalo da je dobrih 70% od 10.000 beta testerjev nezadovoljnih z novim klikom-to ap so komitenti ki so testirali novi klik-saj je to pogoj da sploh testiras....
Kot drugo uvoz qr kode omogoca recimo netstik od banke sparkasse :), pa tudi bankanet od nove kbm to podpira :).
Kot tretje nisem boomer, saj sem rojen 00 :), pa bancne appe raznih bank testiram ze 3 leta pa to redno, sem vkljucen v test flight beta test pri nlb, skb, intesi, novi kbm, sparkasse, mbills, diners-mobile, unicredit in pri addiko.
Pisem vsaj enkrat tedensko porocila (za samo en app), katera obsegajo 4-6 strani a4 formata samo besedila + dodatno se 10-25 screenshotov napak, funkcij, izbolsav itd. z narisanimi shemami, puscicami, oznakami ter zraven dopisane opombe ali pripombe.
In ce smo ze pri nlb......ni vse slabo, ene stvari so manj premislene, druge so pa od prej izbolsane.
Ampak sem osebenga mnenja, da si naj vzamejo vzgled pri intesi ali pa recimo pri novi kbm-tole je primer dobre, moderne in uporabniku prijazne prakse user interface-a. Tudi halcomova predloga aplikacije-recimo od sparkasse m.netstik je sedaj bolj uporaben kot prej, in cist simpl za uporabo. Sploh za starejse generacije.
Dandanes uporabniska izkusnja pomeni: da mora bit simpl, enostavno dostopno, cim manj klikov, cim manj nalaganja-saj povrecen uporabnik dandanes, ce se kaksna stvar nalaga 5 sekund, izgublja zivce. Pa najpomembneje dandanes je da tisti oz tista firma (kakrsna koli, tudi banka), najpomembejse je, da take firme poslusajo mnozicno mnenje uporabnikov in da dodajajo in izboljsujejo funkcije po njihovih zeljah. Uprabnik je tisti, ki mora podajat perspektivno mnenje in usmerjat-firma, v tem primeru pac banka, pa mora poslusat in ce je dobra, tudi to uresnicevat, tako dobis zaupanje uporabnikov, pa tako se izboljsuje tudi uporabniska izkusnja njihovih aplikacij...ce pa ne poslusajo, pa grejo z glavo cez steno, pa zmecejo nekaj fkup kar uporabnikom morda ne ustreza,'pol pa pac v app storjih padajo slabe ocene in slabi komentarji, komitenti pa posledicno zato menjujejo tudi banke.
Tako pac je.
Ne vem kako je Intesa dober app ampak po mojih izkušnjah je grozna. #Withpay, FLIK, FlikPay so 3 različne stvari za katere naj user ugotavlja kako komu nakazat denar. Čist zmedena aplikacija.
predi ::
Curve Ball je izjavil:
Boomerji probajte v življenju kakšen app narest.Predlagam, da o sposobnostih in izkušnjah drugih uporabnikov na tehničnih forumih ne sklepaš takole pavšalno.
Tin hat predi, ti spletno stran naredi ki bo user friendly, ergonomična na vsaki velikosti ekrana od telefona do 30inch ekrana. Pa da bo veliko informacij na vsakem ekranu kot si želite. Posebej za par čudakov, ki jih skrbi zasebnost pri bančnem appu in mislijo da so dosti bolj skriti če gredo notri preko spletne strani.
Ne razumem, zakaj tako žgoče zagovarjaš izdelek, ki si tega vidno NE zasluži.
Promet po mesecih je zame neberljiv, razen v landscape mode-u. Zneski, ki imajo več kot tri cifre, se prikazujejo izven ekrana, s tem, da sta dve cifri rezervirani za cente... Seznam s prilivi in odlivi je ja bistvena komponenta katerekoli bančne aplikacije.
forplan ::
Imam problem s novim NLB pay. Danes ko sem odprl aplikacijo je aplikacija zahtevala nujno posodobitev.
In seveda po updat-u nič več ni delovalo. Zbrišem aplikacijo in na novo nastavim in isto... Edino kar je novega v aplikacije je možnost dodati kartice na google pay. Tega google pay nimam in ga ne rabim. Sedaj je pogoj da imaš google pay za NLB pay? Pozna kdo zadeve? Predno da zatežim podpori, ki verjetno nima pojma.
In seveda po updat-u nič več ni delovalo. Zbrišem aplikacijo in na novo nastavim in isto... Edino kar je novega v aplikacije je možnost dodati kartice na google pay. Tega google pay nimam in ga ne rabim. Sedaj je pogoj da imaš google pay za NLB pay? Pozna kdo zadeve? Predno da zatežim podpori, ki verjetno nima pojma.
da se strinjam
MrStein ::
novi app:
Če kliknem obvestilo o prilivu ali zavrnjenem plačilu, mi pokaže spisek transakcij, kjer je omenjena "nekje na sredini".
GUI za vrtec, kot je enkrat nekdo rekel. Boljšo oceno težko dam.
Nekako kot Revolut-ov app.
Če kliknem obvestilo o prilivu ali zavrnjenem plačilu, mi pokaže spisek transakcij, kjer je omenjena "nekje na sredini".
GUI za vrtec, kot je enkrat nekdo rekel. Boljšo oceno težko dam.
Nekako kot Revolut-ov app.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
kow ::
Slucajno kdo ve, koliko casa bo aktualen stari vmesnik? Novi vmesnik je narejen za telefon, de facto bodo ukinili spletno placevanje ter bomo imeli samo se mobilno.
Kakorkoli, ocitno bom zaradi bancnistva primoran spremeniti operacijski sistem na telefonu, heh.
Kakorkoli, ocitno bom zaradi bancnistva primoran spremeniti operacijski sistem na telefonu, heh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
predi ::
@forplan, mogoče raje tole vprašaj v temi NLB Pay.
Evo še ena cvetka v novem NLB Kliku: greš na Moj NLB, zadnje transakcije za nek račun, Prikaži vse, nato izbereš transakcijo, recimo plačilo nekega UPN-ja. Spodaj so možnosti "Potrdilo" in "Reklamiraj". Nato pa poskusiš enako preko Plačil, "Pretekla plačila", kjer so v bistvu samo pretekli UPN-ji, pa imaš samo možnosti "Reklamiraj" in "Ponovi". Zakaj že ne moreš potegniti potrdila pod Plačili, kjer bi jih človek pričakoval?
Evo še ena cvetka v novem NLB Kliku: greš na Moj NLB, zadnje transakcije za nek račun, Prikaži vse, nato izbereš transakcijo, recimo plačilo nekega UPN-ja. Spodaj so možnosti "Potrdilo" in "Reklamiraj". Nato pa poskusiš enako preko Plačil, "Pretekla plačila", kjer so v bistvu samo pretekli UPN-ji, pa imaš samo možnosti "Reklamiraj" in "Ponovi". Zakaj že ne moreš potegniti potrdila pod Plačili, kjer bi jih človek pričakoval?
Patrik0 ::
Morda kdo ve kaj več glede apple pay podpore? Sedaj nlb podpira google pay plačevanje, kdaj bo na voljo plačevanje z apple payom?
forplan ::
Je že komu uspelo nastaviti temno temo?
Jaz vsak dan kličem na nlb podporo, jih sprašujem kje se vklopi, pa jim zgleda ne potegne...
Isto za nlb pay
Jaz vsak dan kličem na nlb podporo, jih sprašujem kje se vklopi, pa jim zgleda ne potegne...
Isto za nlb pay
da se strinjam
Apple ::
Morda kdo ve kaj več glede apple pay podpore? Sedaj nlb podpira google pay plačevanje, kdaj bo na voljo plačevanje z apple payom?
Kmalu… :)
LP, Apple
JebatGa ::
Lep pozdrav. Mogoče mi tu lahko pomagate ker mi na podpori ne znajo. Potem ko se je na telefonu moja aplikacija za NLB klik posodobila, mi ne dela več. Ko jo kliknem se za sekundo ali dve prikaže modro ozadje z NLB znakom in potem se zapre. Sem storil kar so mi rekli na podpori (npr odstranitev in ponovno nameščanje aplikacije) ampak ne pomaga. Imam pa telefon z androidom 10 če to kaj pomaga. Hvala za pomoč
JebatGa ::
Dosan ::
Kateri device imaš? Je rootan, ima custom ROM, karkoli takega?
Ja en starejši xiaomi, z custom ROM-om. Je to problem? Pred novo verzijo je delovalo.
Seveda je problem, večina bančnih aplikacij blokira delovanje na rootanih ali kako drugače "tampered with" telefonih.
predi ::
Nekaj pa le lahko pohvalim. UPN nakazila so res postala instantna, kakor sem že slišal praviti naokoli. V mojem primeru je šlo za prenos NLB Klik webapp -> N26.
Stare verzije Klikina (7.7.0) in NLB Pay (6.0.9) še vedno delujejo.
Stare verzije Klikina (7.7.0) in NLB Pay (6.0.9) še vedno delujejo.
BuDi79 ::
Seveda je problem, večina bančnih aplikacij blokira delovanje na rootanih ali kako drugače "tampered with" telefonih.Če bi bilo to res in ne samo PR bullshit odgovor NLBja...
Res nenavadno, da so do zdaj na custom romu (primer xiaomi.eu) normalno delujejo vse ostale slovenske banke + Revolut, N26, Paypal, Skrill, Bunq, Monese in Curve.
NLB Pay pa pač ne deluje.
Torej, ja - povsem običajna praksa večine bančnih aplikacij... od NLBja...
Stare verzije ... in NLB Pay (6.0.9) še vedno delujejo.Meni stari NLB Pay (6.0.9) napiše, da aplikacija ne more delovati ker verzija ni več podprta in je nujna posodobitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
dunda ::
Meni stari NLB Pay (6.0.9) napiše, da aplikacija ne more delovati ker verzija ni več podprta in je nujna posodobitev.
Zanimivo. Meni se je šele danes posodobilo na 6.0.9, prej pa sem imel 6.0.6. Vsakodnevno posodabljam aplikacije, sem na Androidu 13.
https://www.kacnje.eu
predi ::
Jaz sem na Android 12 in imam 6.0.9 že od 22ega aprila. Še vedno mi deluje, čeprav sem izklopil avtomatske posodobitve takoj, ko so začele leteti pritožbe čez gpay integracijo.Meni stari NLB Pay (6.0.9) napiše, da aplikacija ne more delovati ker verzija ni več podprta in je nujna posodobitev.Zanimivo. Meni se je šele danes posodobilo na 6.0.9, prej pa sem imel 6.0.6. Vsakodnevno posodabljam aplikacije, sem na Androidu 13.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako bo po novem pri skb in nkbm ebančništvo?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9749 (727) | Tene |
» | Primerjava spletnih bank (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 20552 (2394) | delavec44 |
» | NLB Klik v 2024Izboljšanje uporabniške izkušnje v aplikaciji NLB Klik - Vaše mnenje? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5223 (1394) | polozweii |
» | 1. Poročilo o primerjavi spletnih in mobilnih bankOddelek: Loža | 1365 (1220) | Patrik0 |
» | NLB ukinitev certifikatov ? (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Loža | 134206 (41215) | WizzardOfOZ |