Forum » Loža » Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega?
Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega?
Patrik0 ::
No pa sem le eden izmed prvih pilotnih uporabnikov novega klika in moram reči, da funkcionalno ni tak slab. Je pa zelo minimalustičen in brez barv in animacij. Spletna banka se mi osebno zdi bolj priročna kot mobilba. Sem oa po testiranju NLB developer teamu poslal svoje mnenje in feedback delovanja, saj v primerjavi s starim klikom je v novem potrebih vec postopkov in je vcasih treba kje vec klikat oz tappat, da prides do dolicene stvari in upam, da bodo vsaj nekaj stvari pred uradno objavo dodelali. In upam, da ne bodo (kot je razvidno iz ocen in mnenj uporabnikov) delali enakih napak kot takrat Banka Koper, ki je zaradi tega zgubila 4% komitentov. Zraven še bom pripel kako zaslonsko sliko moj feedback, poslan tudi na nlb pa je spodaj dodan.
MOJE MNENJE O KLIKU IN FEEDBACK:
"-Začetek-
Moje poročilo nove mobilne in spletne banke NLB Klik
UVOD:
Spoštovani, tukaj pošiljam osebno poročilo glede delovanja spletne in mobilne (novega Klik-a). Prav veselil sem se, da lahko kot komitent preizkusim novo spletno in mobilno banko NLB Klik. Novi izgled mi je všeč, zadeve so se malo bolj očistile, pospravile in poenostavile, uporabniški vmesnik je postal malo bolj minimalističen. V osnovi je novi Klik dober, še pa po mojem mnenju rabi boljšo dodelavo. Uporabniški vmesnik je definitivno izboljšan in dodelan, vendar pa je poleg lepega izgleda in delovanja tudi pomembna uporabniška izkušnja in kako se komitenti znajdejo v novem okolju. Spodaj napisano je le moje mnenje in ni niti kritika niti pohvala, ampak zgolj mnenje. Veselilo bi me, če bi ga v celoti prebrali in morda pred uradno objavo novega Klika zadevo še malo dodelali in »obrusili«. Dobro bi bilo tudi morda izvesti anketiranje-pomeni, da bi komitente, ki uporabljajo novi Klik povprašali v obliki ankete o mnenju in na osnovi tega pred izdajo klik vseeno bolj dodelali, da bo uporaba nove aplikacije bolj uporabna in prijaznejša.
SPLETNA BANKA:
Opazil sem, da na računalniku kljub povezavi na internet včasih nova spletna banka rabi dlje časa da se naloži-sploh ko se prijavljaš, morda jo bo treba še optimizirati, morda pa se samo motim, saj je možno, da je spletna banka na »testnem« strežniku, ki je slabše optimiziran in tudi sam po sebi slabše konfiguracije, kot t.i. »produktivni« strežnik, ki ima več zmogljivosti, vseeno pa je potrebno omeniti, da je optimizacija delovanja in hitrosti zelo pomembna, saj po Googlovih standardih, uporabnik spletno mesto zapusti, če se v 3-5 sekundah ne naloži-ob stabilni internetni povezavi seveda.
Mene bi izredno veselilo, da bi naša največja banka v Sloveniji omogočala v mobilni in spletni banki opcijo samodejne aktivacije digitalnega bančništva-kot ima to recimo urejena Nova KBM- pomeni, da na spletni strani oz. v aplikaciji vneseš mobilno številko in davčno številko, v kolikor se ti dve ujemata se postopek aktivacije nadaljuje. Preko SMS sporočila uporabnik prejme aktivacijsko kodo, s katero potrdi istovetnost. Na to si določi osebno geslo in pridobi podatke za aktivacijo OTP generatorja (sms+e-pošta). Preko SMS-a dobi tudi sporočeno uporabniško ime. In ko se prijavi prvič v spletno in mobilno banko, dobi sms kjer prvo prijavo potrdi in od takrat je digitalno bančništvo v celoti in v polnosti aktivirano. Nekaj podobnega bi lahko tudi vaša banka omogočala. Da nebi bilo treba opravljat video klicev oz. odhajat v poslovalnico.
Osebno bi si želel, da bi v spletni banki bilo morda malo več barv (zelenih in modrih, kot je to značilno za NLB-glavni meni bi recimo lahko bil moder-nlb logotip pa v beli barvi). Na prvi strani se vidi moj račun in zadnjih nekaj transakcij-super, lahko bi se tudi na prvi strani videle vse moje kartice in bi imel možnost pogledat PIN kartice in št kartice ter cvv kodo, bi bila super funkcija. Hitri menu oz. hitre povezave bi bilo boljše plasirat od zgoraj-morda tudi v zgornji meni- to je glava, ker večina uporabnikov bo ves čas iskala kam kliknit, da plačajo svoje e-račune in morebitno bodo iskali možnost, da si natisnejo mesečne izpiske ipd.-ti dve funkciji bosta zelo pomembni in največkrat iskani; funkcija za plačila pa je že na vrhu in dobro dostopna. V glavi strani-zgoraj desno je zvonček, kjer uporabnik vidi svoja obvestila. Zraven tega bi bilo dobro postavit še en gumbek kjer prideš do splošnih nastavitev. Povezavo do nastavitev v spustnem meniju, kjer je zapisano ime uporabnika (to je meni, kjer se odjaviš), tam s epa povezava lahko odstrani.
O nastavitvah nimam pripomb, je vse kot mora biti, morda bi opomnil samo to, da bi bilo dobrodošlo, če v nastavitvah lahko dodaš več naprav, za uporabo mobilnega klika oz. se doda funkcija starega NLB AAM-kjer lahko na novo pridobiš podatke za konfiguracijo novega generatorja na novi napravi.
Ves čas je nadležen na strani gumbek za video klic. Boljša opcija bi bila ustvarit zavihek oz. stran posebej. V glavi se plasira ikona »vprašaj«-če uporabnik klikne na to ikono ga preusmeri na stran za podporo in pomoč, na tej strani so lahko prispevki, navodila, video posnetki kako uporabljati novi klik in tam je tudi opcija oddat zahtevek oz. pisati sporočilo banki ter izvajat video klice-šele tam! Ne pa da te ves čas spremlja ta nepotrebna ikona za video klic po vseh straneh.
Zavihek moji produkti je v redu, nimam kaj za opomnit, edino tukaj bi se lahko kreiral gumbek »Dodaj novi produkt« ali kaj podobnega, kjer uporabnik klikne nanj in lahko na daljavo odda zahtevo za limit, kredit, kreditno kartico, nlb vita itd. Tisti gumbek 360 pa mi niti približno jasno kaj je to oz. za kaj bi to bilo uporabno. Bo treba stvari malo dodelat da bodo uporabniku bolj prijazne.
Zavihek plačila je vse v redu-tukaj ni pripomb, dobrodošlo bi bilo, če že imate možnost kreirati trajni nalog bi lahko tudi ponudili možnost kreirat oz. prijavit novi sepa db-morda tudi nebi bilo slabo zadevo preimenovati, saj večina ljudi ne ve kaj je »SEPA DB«, boljše je potem napisati »Direktne bremenitve«-recimo na gumbek itd.
Zavihek pregled je tudi v redu, ni pripomb, tukaj bi bilo fino dodati možnost, kjer lahko uporabnik pogleda oz. natisne mesečni izpisek ali pa si ga prenese v pdf obliki.
Načrtovanje stroškov je fina »nice to have« zadeva, ni pa »must to have« zadeva. Pomeni, uporabnik si lahko stroške sam ureja. Tukaj se lahko vzame vzgled po aplikaciji od Unicredit banke-kategorizacija stroškov poteka samodejno. To pomeni ko plačam v trgovini s kartico recimo, se mi tukaj avtomatsko beleži strošek in se avtomatsko kategorizira. Kdor pa plačuje z gotovino, pa si lahko strošek ročno doda. Včasih tile sistemi tudi ne zaznajo ali gre za trgovino ali zadrugo ali servis itd. In v tem primeru aplikacija mora uporabniku omogočat, da lahko sam spremeni tudi kategorizacijo (neglede na to ali je dodana ročno ali avtomatično).
Zavihek prejemniki je vse v redu, edino dobrodošlo bi bilo, da se prejemnika doda z klikom na gumb »+« ali »Dodaj prejemnika«, ne pa da moraš izvajati plačilo in tam dodajat prejemnike.
Zavihek dokumenti je tudi vse kot rabi bit. Tukaj pripomb ni, možnost prenosa dokumentov in izpiskov pa je verjetno omogočen.
Podpisna mapa je malo zmedliva zadeva- bi bilo boljše to preimenovati v »Digitalni podpisi« tukaj uporabnik lahko digitalno podpisuje dokumente.
Sporočila os v redu kot treba bit, tukaj upam, da je omogočena možnost, da lahko na sporočilo odgovoriš.
Ponudba je tudi v redu, tukaj je prikazana aktualna ponudba banke in drugo.
Zavihek pomoč je tudi v redu, bi se pa lahko pomaknil v glavo (ikona vprašaja-kot sem že prej omenjal)-dobro je narejeno kot je se še pa lahko dodela (kot že opisano).
Zadnja omemba še je pa to, da bo treba vseeno zadevo malo dodelat, poslušat uporabnike in komitente ter spreminjati in dodajati nove funkcije, ki si jih želimo. Bo pa treba spletno banko definitivno optimizirat za boljše delovanje. Pa tu in tam so še kaki tiskarski škratki in še niso kaki gumbi prevedeni (Namesto Vključi/Izključi ti piše po angleško ON/OFF-to treba vse prevest v slovenščino).
MOBILNA BANKA:
Stara mobilna banka je dobra, nova tudi v določenih primerih preseneča v določenih pa se sprašujem kaj je to in zakaj je to tak, če je prej tam bilo lažje. Osebno bi si želel, da banka take NLB Pay ukine oz. funkcija Pay-a integrira v Mobilno banko. To bi pomenilo, da se spletni nakupi potrjujejo v mobilni banki, flik plačila se izvajajo tudi v kliku, kartice, številke teh in pine ter nastavitve blokad pa bi se tudi lahko upravljalo v mobilni in spletni banki. V koliko bi banka pay ukinila, bi lahko ponudila tudi podporo za Apple Pay in Google Pay, da bi uporabniki obe storitvi imeli na voljo. To si namreč že želimo od kar sta storitvi na voljo na našem trgu. Edina banka, ki pa do zdaj to ponuja pa je le Intesa Sanpaolo.
Prvi domači zavihek imam iste pripombe kot pri spletni banki, vse okej, vendar hitre povezave (e-računi, izpiski, dokumenti itd.) bi morale biti zgoraj, da jih uporabnik takoj vidi. Gumbek za podporo bi tudi lahko bil čisto odzgoraj v glavi. Na domači strani bi tudi lahko bili pod zavihki (moje kartice, limiti, e-računi, izpiski, varčevanja, naložbe itd…).
Spodnji glavni navigacijski meni bi tudi lahko bil v zeleni ali modri barvi, da bi stvar bila bolj barvita, kot stara Klikin aplikacija.
Sredinski gumb/zavihek »PLAČILA« NE VEM ZA KAJ JE TO ZAVIHEK?! Ko uporabnik klikne na sredinki gumb plačila se odpre pod zavihek, kot je to recimo pri Novi KBM rešeno in potem iz tega »lebdečega menija« izbere možnost (Nakazilo, flik plačilo, POS plačilo, slikaj in plačaj itd.) in bi bilo definitivno boljše.
Moji produkti so v redu, opombe imam enake. Vidim vse svoje produkte in imam možnost oddat zahtevo za nove kredite limite itd.
Pohvaliti moram pri plačilih, da se pri vnosu TRR-ja podatki o prejemniku samodejno takoj izpolnijo.
Glede kategorizacijo prihodkov in odhodkov menim enako (se avtomatizira oz vnese in/ali popravlja ročno).
Ostali zavihki so dobro urejeni.
Največjo kritiko dajem kot že rečeno: kje so barve? Ni jih, malo več barv, ki so znani za vas bi bilo dobrodošlih. Domači zaslon je preveč prazen, določenih funkcij, ki sem jih zgoraj omenjal jih ni ali so pa skrite in jih je dobro postaviti na prvo stran, da so uporabniku takoj vidne- ne pa da jih išče. Tudi v mobilni aplikaciji ne bi bilo slabo uvesti digitalnega vodiča, ki pomaga pri predstavitvi funkcij, da se uporabnik lažje znajde ter zavihka za podporo, kjer so napisana navodila, kako se zadeva uporablja, kaj so najpogostejše napake, kako jih odpraviti in video predstavitev in video navodila za mobilno banko.
ZAKLJUČEK:
Drugih pripomb glede mobilne in spletne banke nimam, se pa zadeva da bistveno boljše dodelat, da bo uporabniška izkušnja še boljša in da se odpravi nekaj teh zavihkov in/ali pod zavihkov. V spletni verziji ni problem, ker najdeš stvari hitro, ker je tudi zaslon računalnika večji. Na mobilni napravi pa se zadeve potem nakopičijo in zakomplicirajo. Več uporabnik mora klikat, bolj je sfrustrirano. Hitreje uporabnik najde nekaj, manj klika po telefonu, hitrejši je njegov proces kaj pač želi narediti, bodisi plačilo v trgovini, nakazilo, flik plačilo, predogled mesečnih financ, prenos izpiska itd.
Želel bi si, da se spletna in mobilna banka definitivno dodelata in da vaši razvijalci poslušajo na povratne informacije in t.i. Feedbacke od uporabnikov vaših digitalnih storitev. Najbolj pomembna je uporabniška izkušnja in mnenja uporabnikov.
Upam, da boste vaš novi klik še dodelali, ga optimirali, preuredili in/ali dodali druge funkcije in drugo.
Rad ostajam tudi na voljo še naprej za dodatna vprašanja in povratne informacije s strani NLB-ja oz. neposredno s strani vaših razvijalcev.
Na voljo sem vam preko e-pošte in telefona.
Lep pozdrav.
-Konec-".
No takole pa je napisano. Kaj menite vi, kaka so pričakovanja in drugo povezano s tem?
MOJE MNENJE O KLIKU IN FEEDBACK:
"-Začetek-
Moje poročilo nove mobilne in spletne banke NLB Klik
UVOD:
Spoštovani, tukaj pošiljam osebno poročilo glede delovanja spletne in mobilne (novega Klik-a). Prav veselil sem se, da lahko kot komitent preizkusim novo spletno in mobilno banko NLB Klik. Novi izgled mi je všeč, zadeve so se malo bolj očistile, pospravile in poenostavile, uporabniški vmesnik je postal malo bolj minimalističen. V osnovi je novi Klik dober, še pa po mojem mnenju rabi boljšo dodelavo. Uporabniški vmesnik je definitivno izboljšan in dodelan, vendar pa je poleg lepega izgleda in delovanja tudi pomembna uporabniška izkušnja in kako se komitenti znajdejo v novem okolju. Spodaj napisano je le moje mnenje in ni niti kritika niti pohvala, ampak zgolj mnenje. Veselilo bi me, če bi ga v celoti prebrali in morda pred uradno objavo novega Klika zadevo še malo dodelali in »obrusili«. Dobro bi bilo tudi morda izvesti anketiranje-pomeni, da bi komitente, ki uporabljajo novi Klik povprašali v obliki ankete o mnenju in na osnovi tega pred izdajo klik vseeno bolj dodelali, da bo uporaba nove aplikacije bolj uporabna in prijaznejša.
SPLETNA BANKA:
Opazil sem, da na računalniku kljub povezavi na internet včasih nova spletna banka rabi dlje časa da se naloži-sploh ko se prijavljaš, morda jo bo treba še optimizirati, morda pa se samo motim, saj je možno, da je spletna banka na »testnem« strežniku, ki je slabše optimiziran in tudi sam po sebi slabše konfiguracije, kot t.i. »produktivni« strežnik, ki ima več zmogljivosti, vseeno pa je potrebno omeniti, da je optimizacija delovanja in hitrosti zelo pomembna, saj po Googlovih standardih, uporabnik spletno mesto zapusti, če se v 3-5 sekundah ne naloži-ob stabilni internetni povezavi seveda.
Mene bi izredno veselilo, da bi naša največja banka v Sloveniji omogočala v mobilni in spletni banki opcijo samodejne aktivacije digitalnega bančništva-kot ima to recimo urejena Nova KBM- pomeni, da na spletni strani oz. v aplikaciji vneseš mobilno številko in davčno številko, v kolikor se ti dve ujemata se postopek aktivacije nadaljuje. Preko SMS sporočila uporabnik prejme aktivacijsko kodo, s katero potrdi istovetnost. Na to si določi osebno geslo in pridobi podatke za aktivacijo OTP generatorja (sms+e-pošta). Preko SMS-a dobi tudi sporočeno uporabniško ime. In ko se prijavi prvič v spletno in mobilno banko, dobi sms kjer prvo prijavo potrdi in od takrat je digitalno bančništvo v celoti in v polnosti aktivirano. Nekaj podobnega bi lahko tudi vaša banka omogočala. Da nebi bilo treba opravljat video klicev oz. odhajat v poslovalnico.
Osebno bi si želel, da bi v spletni banki bilo morda malo več barv (zelenih in modrih, kot je to značilno za NLB-glavni meni bi recimo lahko bil moder-nlb logotip pa v beli barvi). Na prvi strani se vidi moj račun in zadnjih nekaj transakcij-super, lahko bi se tudi na prvi strani videle vse moje kartice in bi imel možnost pogledat PIN kartice in št kartice ter cvv kodo, bi bila super funkcija. Hitri menu oz. hitre povezave bi bilo boljše plasirat od zgoraj-morda tudi v zgornji meni- to je glava, ker večina uporabnikov bo ves čas iskala kam kliknit, da plačajo svoje e-račune in morebitno bodo iskali možnost, da si natisnejo mesečne izpiske ipd.-ti dve funkciji bosta zelo pomembni in največkrat iskani; funkcija za plačila pa je že na vrhu in dobro dostopna. V glavi strani-zgoraj desno je zvonček, kjer uporabnik vidi svoja obvestila. Zraven tega bi bilo dobro postavit še en gumbek kjer prideš do splošnih nastavitev. Povezavo do nastavitev v spustnem meniju, kjer je zapisano ime uporabnika (to je meni, kjer se odjaviš), tam s epa povezava lahko odstrani.
O nastavitvah nimam pripomb, je vse kot mora biti, morda bi opomnil samo to, da bi bilo dobrodošlo, če v nastavitvah lahko dodaš več naprav, za uporabo mobilnega klika oz. se doda funkcija starega NLB AAM-kjer lahko na novo pridobiš podatke za konfiguracijo novega generatorja na novi napravi.
Ves čas je nadležen na strani gumbek za video klic. Boljša opcija bi bila ustvarit zavihek oz. stran posebej. V glavi se plasira ikona »vprašaj«-če uporabnik klikne na to ikono ga preusmeri na stran za podporo in pomoč, na tej strani so lahko prispevki, navodila, video posnetki kako uporabljati novi klik in tam je tudi opcija oddat zahtevek oz. pisati sporočilo banki ter izvajat video klice-šele tam! Ne pa da te ves čas spremlja ta nepotrebna ikona za video klic po vseh straneh.
Zavihek moji produkti je v redu, nimam kaj za opomnit, edino tukaj bi se lahko kreiral gumbek »Dodaj novi produkt« ali kaj podobnega, kjer uporabnik klikne nanj in lahko na daljavo odda zahtevo za limit, kredit, kreditno kartico, nlb vita itd. Tisti gumbek 360 pa mi niti približno jasno kaj je to oz. za kaj bi to bilo uporabno. Bo treba stvari malo dodelat da bodo uporabniku bolj prijazne.
Zavihek plačila je vse v redu-tukaj ni pripomb, dobrodošlo bi bilo, če že imate možnost kreirati trajni nalog bi lahko tudi ponudili možnost kreirat oz. prijavit novi sepa db-morda tudi nebi bilo slabo zadevo preimenovati, saj večina ljudi ne ve kaj je »SEPA DB«, boljše je potem napisati »Direktne bremenitve«-recimo na gumbek itd.
Zavihek pregled je tudi v redu, ni pripomb, tukaj bi bilo fino dodati možnost, kjer lahko uporabnik pogleda oz. natisne mesečni izpisek ali pa si ga prenese v pdf obliki.
Načrtovanje stroškov je fina »nice to have« zadeva, ni pa »must to have« zadeva. Pomeni, uporabnik si lahko stroške sam ureja. Tukaj se lahko vzame vzgled po aplikaciji od Unicredit banke-kategorizacija stroškov poteka samodejno. To pomeni ko plačam v trgovini s kartico recimo, se mi tukaj avtomatsko beleži strošek in se avtomatsko kategorizira. Kdor pa plačuje z gotovino, pa si lahko strošek ročno doda. Včasih tile sistemi tudi ne zaznajo ali gre za trgovino ali zadrugo ali servis itd. In v tem primeru aplikacija mora uporabniku omogočat, da lahko sam spremeni tudi kategorizacijo (neglede na to ali je dodana ročno ali avtomatično).
Zavihek prejemniki je vse v redu, edino dobrodošlo bi bilo, da se prejemnika doda z klikom na gumb »+« ali »Dodaj prejemnika«, ne pa da moraš izvajati plačilo in tam dodajat prejemnike.
Zavihek dokumenti je tudi vse kot rabi bit. Tukaj pripomb ni, možnost prenosa dokumentov in izpiskov pa je verjetno omogočen.
Podpisna mapa je malo zmedliva zadeva- bi bilo boljše to preimenovati v »Digitalni podpisi« tukaj uporabnik lahko digitalno podpisuje dokumente.
Sporočila os v redu kot treba bit, tukaj upam, da je omogočena možnost, da lahko na sporočilo odgovoriš.
Ponudba je tudi v redu, tukaj je prikazana aktualna ponudba banke in drugo.
Zavihek pomoč je tudi v redu, bi se pa lahko pomaknil v glavo (ikona vprašaja-kot sem že prej omenjal)-dobro je narejeno kot je se še pa lahko dodela (kot že opisano).
Zadnja omemba še je pa to, da bo treba vseeno zadevo malo dodelat, poslušat uporabnike in komitente ter spreminjati in dodajati nove funkcije, ki si jih želimo. Bo pa treba spletno banko definitivno optimizirat za boljše delovanje. Pa tu in tam so še kaki tiskarski škratki in še niso kaki gumbi prevedeni (Namesto Vključi/Izključi ti piše po angleško ON/OFF-to treba vse prevest v slovenščino).
MOBILNA BANKA:
Stara mobilna banka je dobra, nova tudi v določenih primerih preseneča v določenih pa se sprašujem kaj je to in zakaj je to tak, če je prej tam bilo lažje. Osebno bi si želel, da banka take NLB Pay ukine oz. funkcija Pay-a integrira v Mobilno banko. To bi pomenilo, da se spletni nakupi potrjujejo v mobilni banki, flik plačila se izvajajo tudi v kliku, kartice, številke teh in pine ter nastavitve blokad pa bi se tudi lahko upravljalo v mobilni in spletni banki. V koliko bi banka pay ukinila, bi lahko ponudila tudi podporo za Apple Pay in Google Pay, da bi uporabniki obe storitvi imeli na voljo. To si namreč že želimo od kar sta storitvi na voljo na našem trgu. Edina banka, ki pa do zdaj to ponuja pa je le Intesa Sanpaolo.
Prvi domači zavihek imam iste pripombe kot pri spletni banki, vse okej, vendar hitre povezave (e-računi, izpiski, dokumenti itd.) bi morale biti zgoraj, da jih uporabnik takoj vidi. Gumbek za podporo bi tudi lahko bil čisto odzgoraj v glavi. Na domači strani bi tudi lahko bili pod zavihki (moje kartice, limiti, e-računi, izpiski, varčevanja, naložbe itd…).
Spodnji glavni navigacijski meni bi tudi lahko bil v zeleni ali modri barvi, da bi stvar bila bolj barvita, kot stara Klikin aplikacija.
Sredinski gumb/zavihek »PLAČILA« NE VEM ZA KAJ JE TO ZAVIHEK?! Ko uporabnik klikne na sredinki gumb plačila se odpre pod zavihek, kot je to recimo pri Novi KBM rešeno in potem iz tega »lebdečega menija« izbere možnost (Nakazilo, flik plačilo, POS plačilo, slikaj in plačaj itd.) in bi bilo definitivno boljše.
Moji produkti so v redu, opombe imam enake. Vidim vse svoje produkte in imam možnost oddat zahtevo za nove kredite limite itd.
Pohvaliti moram pri plačilih, da se pri vnosu TRR-ja podatki o prejemniku samodejno takoj izpolnijo.
Glede kategorizacijo prihodkov in odhodkov menim enako (se avtomatizira oz vnese in/ali popravlja ročno).
Ostali zavihki so dobro urejeni.
Največjo kritiko dajem kot že rečeno: kje so barve? Ni jih, malo več barv, ki so znani za vas bi bilo dobrodošlih. Domači zaslon je preveč prazen, določenih funkcij, ki sem jih zgoraj omenjal jih ni ali so pa skrite in jih je dobro postaviti na prvo stran, da so uporabniku takoj vidne- ne pa da jih išče. Tudi v mobilni aplikaciji ne bi bilo slabo uvesti digitalnega vodiča, ki pomaga pri predstavitvi funkcij, da se uporabnik lažje znajde ter zavihka za podporo, kjer so napisana navodila, kako se zadeva uporablja, kaj so najpogostejše napake, kako jih odpraviti in video predstavitev in video navodila za mobilno banko.
ZAKLJUČEK:
Drugih pripomb glede mobilne in spletne banke nimam, se pa zadeva da bistveno boljše dodelat, da bo uporabniška izkušnja še boljša in da se odpravi nekaj teh zavihkov in/ali pod zavihkov. V spletni verziji ni problem, ker najdeš stvari hitro, ker je tudi zaslon računalnika večji. Na mobilni napravi pa se zadeve potem nakopičijo in zakomplicirajo. Več uporabnik mora klikat, bolj je sfrustrirano. Hitreje uporabnik najde nekaj, manj klika po telefonu, hitrejši je njegov proces kaj pač želi narediti, bodisi plačilo v trgovini, nakazilo, flik plačilo, predogled mesečnih financ, prenos izpiska itd.
Želel bi si, da se spletna in mobilna banka definitivno dodelata in da vaši razvijalci poslušajo na povratne informacije in t.i. Feedbacke od uporabnikov vaših digitalnih storitev. Najbolj pomembna je uporabniška izkušnja in mnenja uporabnikov.
Upam, da boste vaš novi klik še dodelali, ga optimirali, preuredili in/ali dodali druge funkcije in drugo.
Rad ostajam tudi na voljo še naprej za dodatna vprašanja in povratne informacije s strani NLB-ja oz. neposredno s strani vaših razvijalcev.
Na voljo sem vam preko e-pošte in telefona.
Lep pozdrav.
-Konec-".
No takole pa je napisano. Kaj menite vi, kaka so pričakovanja in drugo povezano s tem?
Patrik0 ::
Če ste že uporabnik klika in ste komitent nlb je banka par dni nazaj izdala ven beta app. Na tej povezavi najdete vse informacije. Podpora je na voljo za ios in android, huawei telefoni se sledijo.
Link: https://www.nlb.si/novi-klik
Lp.
V kolikor linka ne pojaze samo v google napisete "novi klik" in odprete prvo postavko.
Link: https://www.nlb.si/novi-klik
Lp.
V kolikor linka ne pojaze samo v google napisete "novi klik" in odprete prvo postavko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Patrik0 ()
Boobiz ::
Kaj pa je tisti modri blob, ki vzame pol ekrana pri hitrih povezavah?
Slabše kot je hudo datiran Klikin najbrž ne more bit. Razen če bo Revolut level disaster.
Slabše kot je hudo datiran Klikin najbrž ne more bit. Razen če bo Revolut level disaster.
I'm drunk, what's your excuse?
Neon87 ::
A je možno plačevati v mobilni verziji eRačune? Tega do sedaj ni bilo in sem moral samo zato na web..
Patrik0 ::
Ne vem no, novi klik je posodobitev v dizajnu ampak je brezbarvno pa ko se isce kaksna funkcija kar traja da skapiras, ponekod je celo vec klikanja oz tapkanja kot prej, uoam da bodo zadevo se dodelali ker meni osebno je stari klik bolj user friendly kot novi.
Pa ja v novi mobilni aplikaciji je mozno placat eracune ja.
Lp.
Aja tisti modri bloob pa je neka nlb reklama.
Pa ja v novi mobilni aplikaciji je mozno placat eracune ja.
Lp.
Aja tisti modri bloob pa je neka nlb reklama.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Patrik0 ()
predi ::
Klikin sem uporabljal samo kot OTP generator. Ni bil niti približno tako uporaben kot (stari) Klik, počasen, poleg tega mi ob prijavi vanj ni poslalo SMS sporočila, tako kot pri Kliku. Zame je zato predstavljal varnostno luknjo in niti nisem nikoli omogočil plačil nad 50€ v njem. Močno upam, da ne gremo na slabše.
A tudi ta novi app nima dark teme? Na screenshotih je videti taka kot v NLB Pay, ki je seveda nima.
A tudi ta novi app nima dark teme? Na screenshotih je videti taka kot v NLB Pay, ki je seveda nima.
abazuu ::
kdaj bo možno s funkcionalnostjo 'slikaj in plačaj' plačati položnico iz posnetka zaslona?
Gospod ::
Mene v starem KLIKINu moti, da na varčevalnem računu ne vidiš prometa v drugi valuti na primer švicarskih frankih, kot se to vidi v evrih kjer vidiš promet in stanje so to pomanjkljivost odpravili v novem KLIKINu?
Lp.
Patrik0 ::
Za dark theme se mi zfi sa bodo zdaj dali uldate ven, tako je bilo receno, glede slikaj in pkacsj funkcije ta uvoz zal ne vem, za pregled ptometa v tuji valuti tudi zal ne vem. Lahko pa sami stvari stestirste na nlb.si/novi-klik.
forplan ::
Sem na hitro sprobal klik preko spleta. Vpišem username in OTP in me takoj vrže v Klik! Kaj a tisto geslo so pa kar skenslali, pa prijavno sporočilo itd. za večjo varnost
da se strinjam
Patrik0 ::
Mozno da je to zarnkrat onemogoceno samo v beta fazi, saj aplikacije se uradno niso na voljo, so ns voljo le za public beta test. Lahko so doloceni mehanizmi se izkljuceni kercdo v dodelavi, morda pa res vec tega ne bo. Kaj se pa sms obvestil tice pa delajo. Jas ko se v novi klik ptijavim dobim normalno sms obvestilo, dodstnega gesla pa ne rabim vec vnasat.
Uporabniska imrna ni mogoce spreminjat ja. Uporabniska imena ki jih komutenti mamo bodo ostala enaka, aplikacija se bo posodobila. Stari klik pa ja med aprilom in junijem bido baje uporabnije vse postopno presellili na novi klik. Ampak preden bijo to storili upam, da bo se stvar dodelana fo prve final verzije ker se to ni nekaj kar je za v javnost in za v apostore. Vsaj jas tako mislim.
Uporabniska imrna ni mogoce spreminjat ja. Uporabniska imena ki jih komutenti mamo bodo ostala enaka, aplikacija se bo posodobila. Stari klik pa ja med aprilom in junijem bido baje uporabnije vse postopno presellili na novi klik. Ampak preden bijo to storili upam, da bo se stvar dodelana fo prve final verzije ker se to ni nekaj kar je za v javnost in za v apostore. Vsaj jas tako mislim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Patrik0 ()
negot ::
Patrik0 ::
V novi banki zadeva ni na voljo sem sprobal sam slikas lahko pa zarnico prizges, uvoz iz dokumenta ali slike ni mogoc.
Xserces ::
v novem kliku nikakor ne najdm kako poslat denar osebi iz imenika?? nlb na nlb račun
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Xserces ::
hja imam samo plačilo ali prenos, slikaj in plačaj, flik plačilo. (govorimo o beta klikinu)
Načeloma ko kliknem plačilo imam tam neko možnost izbire prejemnika ampak ne bere iz imenika.
Načeloma ko kliknem plačilo imam tam neko možnost izbire prejemnika ampak ne bere iz imenika.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Dosan ::
Pri plačilu bo potrebno vnesti račun prejemnika (nekje na ekranu je potem opcija da si zapomni kontakt oz račun).
abazuu ::
DAMJAN0 ::
Meni ne prikazuje E-računov. Se še komu to dogaja?
Ne vidim jih ne v mobilni kakor tudi ne v različici za brsklanik.
Hvala in lp
Damjan
Ne vidim jih ne v mobilni kakor tudi ne v različici za brsklanik.
Hvala in lp
Damjan
DAMJAN0 ::
Pozdravljeni,
Meni ne prikazuje E-računov. Se še komu to dogaja?
Ne vidim jih ne v mobilni kakor tudi ne v različici za brsklanik.
Hvala in lp
Damjan
Meni ne prikazuje E-računov. Se še komu to dogaja?
Ne vidim jih ne v mobilni kakor tudi ne v različici za brsklanik.
Hvala in lp
Damjan
_Denny_ ::
Je kdo kaj več stestiru novi klik? Kaj menite?
Še moje izkušnje...
Edini dve pozitivni funkciji v primerjavi s starim appom sta možnost plačila eračunov in pa takojšnja prijava; pri starem je bilo s TS mobilnega omrežja včasih treba poskusiti tudi po 5x zapored (po vnosu pina si kako minuto gledal leteče pike in potem error), po povezavi prek TS VDSLa ali bilokaterega VPN-ja pa takoj v manj kot sekundi.
Negativne stvari:
- takoj po prvem zagonu in vprašanju, če želim omogočiti biometrijo, je zadeva zaštekala z vrtečim se loading krogom
- stvar je totalno nepregledna (za nastavitve appa moraš pritisniti "obris človeka" zgoraj desno...če jaz tega kot napreden uporabnik nisem takoj ugotovil, kako bo potem kak 60 letnik?)
- modra animacija, ki za bzv po scrollanju zasede pol ekrana
- po plačilu eračuna se stanje na računu zmanjša, a komaj po zaprtju appa in ponovni prijavi se pokaže komu je denar šel
To je zaenkrat vse, kaj več nisem testiral.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
predi ::
Včeraj sem se prvič prijavil na webapp. Sploh te ne vpraša več za password pri prijavi. Nenadoma je OTP vse kar potrebuješ...
Meni se zdi vmesnik blesav. Kam so izginila vsa shranjena plačila?
Ne vem. Ni mi všeč tole.
Vsaj SMS ob prijavi pošlje.
Meni se zdi vmesnik blesav. Kam so izginila vsa shranjena plačila?
Ne vem. Ni mi všeč tole.
Vsaj SMS ob prijavi pošlje.
mickabezlaj ::
Prvi vtisi:
- na full HD monitorju vidim kakšnih 6 do 8 zadnjih transkacij: povsem nepotrebna izguba prostora v primerjavi s starim klikom in posledično dodatno klikanje in skrolanje po ekranu
- produkti: klikneš na enega, ti pokaže stanje in potem možnost prikaza v USD. Zakaj le? Odstranite te USD, ne maram jih videti!
- še ena anglosaksonska: datumi pri obvestilih (zvonček ikona zgoraj bolj na desni): pri datumih na spisku je najprej mesec in nato dan. V Sloveniji pišemo najprej dan in nato mesec!
- skepsa: je varnost boljša z vstopom direktno s kodo s telefona?
- barve so OK, čim manj barvic
- na full HD monitorju vidim kakšnih 6 do 8 zadnjih transkacij: povsem nepotrebna izguba prostora v primerjavi s starim klikom in posledično dodatno klikanje in skrolanje po ekranu
- produkti: klikneš na enega, ti pokaže stanje in potem možnost prikaza v USD. Zakaj le? Odstranite te USD, ne maram jih videti!
- še ena anglosaksonska: datumi pri obvestilih (zvonček ikona zgoraj bolj na desni): pri datumih na spisku je najprej mesec in nato dan. V Sloveniji pišemo najprej dan in nato mesec!
- skepsa: je varnost boljša z vstopom direktno s kodo s telefona?
- barve so OK, čim manj barvic
tony1 ::
Še moji, po točno pol minute uporabe (potem sem stvar zaprl in šel nazaj meditirat, da malo k sebi pridem od šoka ):
-očitno sem že v letih, ko me spr. motijo, klinc gleda spremembe... razpored podoken v osnovni strani je kar nekaj, bomo videli, kako dolgo bo trajalo, da se navadimo tega kaosa...
-menjava domene samo zaradi prenove aplik. v nlbklik.si je varnostno tvegana
-na 4K in 42'' je prijavna forma na vstopni strani smešno visoko in preveč levo locirana... nekomu se je fletno zdelo dajati na desno tisto sonce, kar je zgrešeno
-pozdravljam ukinitev starega gesla, ki smo ga seveda vsi imeli enakega že od leta 2001 (kakšen bo procent zlorab, ker imamo sedaj poleg OTPja samo še PIN na telefonu, ne pa več gesla, bodo pa že videli)
-vrteči se loading krogi po kliku za vstop so DEBILNI, od debilov, za debile, izjemno moteči, nekaj česa na PCju nismo vajeni, KER MED ČAKANJEM Z MIŠOM ITAK NIMAŠ KAM KLIKNITI in ni hudič, da ne še jemljejo resurse in upočasnjujejo nalaganje
-FF mi je ob vpisu up. imena in gesla ponudil shranitev obojega, kar je verjetno varn. tvegano (ker je up. ime neke sorte PIN za OTP ni dobro, da ga browser shranjuje) in nerodno (ni dobro, da browser shranjuje OTP, ker se ta seveda spreminja)
-očitno sem že v letih, ko me spr. motijo, klinc gleda spremembe... razpored podoken v osnovni strani je kar nekaj, bomo videli, kako dolgo bo trajalo, da se navadimo tega kaosa...
-menjava domene samo zaradi prenove aplik. v nlbklik.si je varnostno tvegana
-na 4K in 42'' je prijavna forma na vstopni strani smešno visoko in preveč levo locirana... nekomu se je fletno zdelo dajati na desno tisto sonce, kar je zgrešeno
-pozdravljam ukinitev starega gesla, ki smo ga seveda vsi imeli enakega že od leta 2001 (kakšen bo procent zlorab, ker imamo sedaj poleg OTPja samo še PIN na telefonu, ne pa več gesla, bodo pa že videli)
-vrteči se loading krogi po kliku za vstop so DEBILNI, od debilov, za debile, izjemno moteči, nekaj česa na PCju nismo vajeni, KER MED ČAKANJEM Z MIŠOM ITAK NIMAŠ KAM KLIKNITI in ni hudič, da ne še jemljejo resurse in upočasnjujejo nalaganje
-FF mi je ob vpisu up. imena in gesla ponudil shranitev obojega, kar je verjetno varn. tvegano (ker je up. ime neke sorte PIN za OTP ni dobro, da ga browser shranjuje) in nerodno (ni dobro, da browser shranjuje OTP, ker se ta seveda spreminja)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
VelkBla ::
Moje mnenje iz te teme (https://slo-tech.com/forum/t590050/99), na kratko:
Opazil sem, da za novo verzijo potrebuješ samo uporabniško ime in enkratno OTP geslo, za prejšnjo verzijo Klika pa up. ime, enkratno otp geslo in "obstoječe/prvotno" geslo. To brez prvotnega gesla mi žal ni ok.
Ni mi tudi všeč, da položnico oz. UPN, ki ga že imam shranjenega v imeniku, moram vse ponovno vpisovati razen IBAN prejemnika. Pri prejšnji si lahko samo popravil podatke (npr.: referenca, znesek, namen plačila,...itd) in plačal. Delna prednost je to, da v novem imeniku lahko iščeš poimensko ali po št. IBAN-a.
Pozabil sem tudi dodati, da so mi določene UPN kar združili. Za zavarovalnico sem imel dva različna UPN za dve različni osebi. Pri novi verziji so to kar družili v en UPN.
Meh....
Opazil sem, da za novo verzijo potrebuješ samo uporabniško ime in enkratno OTP geslo, za prejšnjo verzijo Klika pa up. ime, enkratno otp geslo in "obstoječe/prvotno" geslo. To brez prvotnega gesla mi žal ni ok.
Ni mi tudi všeč, da položnico oz. UPN, ki ga že imam shranjenega v imeniku, moram vse ponovno vpisovati razen IBAN prejemnika. Pri prejšnji si lahko samo popravil podatke (npr.: referenca, znesek, namen plačila,...itd) in plačal. Delna prednost je to, da v novem imeniku lahko iščeš poimensko ali po št. IBAN-a.
Pozabil sem tudi dodati, da so mi določene UPN kar združili. Za zavarovalnico sem imel dva različna UPN za dve različni osebi. Pri novi verziji so to kar družili v en UPN.
Meh....
MrStein ::
Se ve kdaj bo zadeva dokončana in na voljo vsem?
Mislim predvsem na mobilne aplikacije, ki so zaenkrat v testni fazi.
Web stran je že uradna ali tudi bolj test?
Mislim predvsem na mobilne aplikacije, ki so zaenkrat v testni fazi.
Web stran je že uradna ali tudi bolj test?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
nejc_nejc ::
Naj mi nekdo razloži, zakaj mi je izbrisalo uporabniško ime, ki pojma nimam, kakšno je bilo iz glave.
Prej mi ga je ven vrglo v scrolu in sem ga izbral, pravega optično.
Sedaj vse na novo, video klic ipd....
Prej mi ga je ven vrglo v scrolu in sem ga izbral, pravega optično.
Sedaj vse na novo, video klic ipd....
nejc_nejc ::
rešil, celo obstaja stara verzija....
kar se novega tiče, pa ne vidim dodane vrednosti z uporabniške strani
moramo nekaj novega, zato, da je.....
kar se novega tiče, pa ne vidim dodane vrednosti z uporabniške strani
moramo nekaj novega, zato, da je.....
tony1 ::
Včasih smo temu v hecu rekli kraja firminega denarja...
Morda pa samo hočejo ostati aktualni za gen z userje :-).
Morda pa samo hočejo ostati aktualni za gen z userje :-).
nejc_nejc ::
Podobno stvar, na prvo žogo isto, so pogruntale Stock strani že pred leti.
Uporabniki, se še sedaj "pizdijo" čez obliko in nepotrebnim 100x klikanjem ter zasedanjem ekrana z nepotrebnimi podatki čez 1/4 strani.
Kje so stari programerji, ki so vsaj vedeli, kaj je 1 bajt, ne pa na ful, seveda z neupoštevanjem različnih velikosti ekranov.
Sem pričakoval več.....
Uporabniki, se še sedaj "pizdijo" čez obliko in nepotrebnim 100x klikanjem ter zasedanjem ekrana z nepotrebnimi podatki čez 1/4 strani.
Kje so stari programerji, ki so vsaj vedeli, kaj je 1 bajt, ne pa na ful, seveda z neupoštevanjem različnih velikosti ekranov.
Sem pričakoval več.....
predi ::
Se ve kdaj bo zadeva dokončana in na voljo vsem?Nisi dobil tega maila?
Mislim predvsem na mobilne aplikacije, ki so zaenkrat v testni fazi.
Web stran je že uradna ali tudi bolj test?
Kako do novega NLB Klika?
Na računalniku
Do spletne različice lahko uporabniki obstoječega NLB Klika dostopate že danes. Prijavite se z enakimi uporabniškimi podatki kot doslej. Več si preberite na tej povezavi.
Na pametnih telefonih
Vsi uporabniki obstoječega Klikina boste možnost posodobitve aplikacije prejeli najkasneje do 30. junija. Možnost posodobitve bo vidna v Google Play (Android) oziroma App Store (iOS).
Če imate v nastavitvah vklopljeno samodejno posodobitev aplikacij, se vam bo aplikacija posodobila sama.
Uporabniki naprav Huawei boste posodobitev prejeli v kratkem.
MrStein ::
Ker še ni nove verzije, kot malo višje piše.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Patrik0 ::
Evoga novi klik je dober teden na voljo vsem komitentom nlb-ja in zdaj....
....no ja 70% ljudi ni ravno navdusenih, saj je nlb dolocene funkcije od prej, bistveno bolj zakompliciral kot je pa ptrebno. Izgled in animacije sveze, uporabniska izkusnja pa je zal slabsa kot prej.
Beta testerji oz. "pilotni uporabniki" smo ze pred novim letom posiljaji porocila in priporocila na nlb v beta kanalu pa so imeli pol leta casa, da jih dodelajo in izboljsajo, pa jih zal niso. Ko pa jih vprasas kaj se dogaja zakaj ni tako kot si nas vecina zeli, pa dobimo pac od banke pdgovor, da je uporabjiski vmesnik sestavljen po trznih raziskavah-kje ali kako so oni to raziskovali nimam pojma, ker kot ze receno, 70% komitentov ne zeli in ne rabi novega klika, ker je po njihovih mnenjih dosti slabsi od starega. Ocitno nimajo namena poslusati ne svojih kokitentov, niti pilotnih uorabjikov, ki ze pol leta govorijo eno in isto. Bi bilo po mojem mnenju dosti bolje ce bi stari interface obdrzali, podatkovne baze poenotili in dodali moznost eracunov in bi bilo veliko veliko bolje kot je pa sedaj.
Raje si naj vzamejo kak zglednod nove kbm, ki pa svoje komitente poslusa in jim zato tudi nudi dosti boljsi produktnin izpoponjeno ebanko brez neotrebnih oglasov, p- brez nepotrebnih podzavihkov in zavihkov od neomembnih stvari-nudi jim ebanko z osnovnimi in najpomembnejsimi funkcijami, oenoteno v spletni in mobilni banki. Od 8.6. naprej so pa tudi izgled ebanke posodobili, da je sedaj v celoti skladno z barvami madzarske otp druzbe (zelena barva).
Kakorkoli pac....bomo videli kaj bo v naslednjih mesecih s tem novim klikom. Upajmo, da bo kaj bolse.
....no ja 70% ljudi ni ravno navdusenih, saj je nlb dolocene funkcije od prej, bistveno bolj zakompliciral kot je pa ptrebno. Izgled in animacije sveze, uporabniska izkusnja pa je zal slabsa kot prej.
Beta testerji oz. "pilotni uporabniki" smo ze pred novim letom posiljaji porocila in priporocila na nlb v beta kanalu pa so imeli pol leta casa, da jih dodelajo in izboljsajo, pa jih zal niso. Ko pa jih vprasas kaj se dogaja zakaj ni tako kot si nas vecina zeli, pa dobimo pac od banke pdgovor, da je uporabjiski vmesnik sestavljen po trznih raziskavah-kje ali kako so oni to raziskovali nimam pojma, ker kot ze receno, 70% komitentov ne zeli in ne rabi novega klika, ker je po njihovih mnenjih dosti slabsi od starega. Ocitno nimajo namena poslusati ne svojih kokitentov, niti pilotnih uorabjikov, ki ze pol leta govorijo eno in isto. Bi bilo po mojem mnenju dosti bolje ce bi stari interface obdrzali, podatkovne baze poenotili in dodali moznost eracunov in bi bilo veliko veliko bolje kot je pa sedaj.
Raje si naj vzamejo kak zglednod nove kbm, ki pa svoje komitente poslusa in jim zato tudi nudi dosti boljsi produktnin izpoponjeno ebanko brez neotrebnih oglasov, p- brez nepotrebnih podzavihkov in zavihkov od neomembnih stvari-nudi jim ebanko z osnovnimi in najpomembnejsimi funkcijami, oenoteno v spletni in mobilni banki. Od 8.6. naprej so pa tudi izgled ebanke posodobili, da je sedaj v celoti skladno z barvami madzarske otp druzbe (zelena barva).
Kakorkoli pac....bomo videli kaj bo v naslednjih mesecih s tem novim klikom. Upajmo, da bo kaj bolse.
Curve Ball ::
In od kje si ti teh 70% uporabnikov potegnil? Meni je prav fajn, dosti bolje kot prej.
Avenger ::
Kar se mene tiče, manjka samo še comic sans.
Pričakoval sem, da se bo po funkcionalnosti približal prokliku, je pa še bolj risankast kot je bil prej. Funkcije, kaj pa vem, bolj zakomplicirano kot prej, tkole na hitro.
Pričakoval sem, da se bo po funkcionalnosti približal prokliku, je pa še bolj risankast kot je bil prej. Funkcije, kaj pa vem, bolj zakomplicirano kot prej, tkole na hitro.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
aerie ::
Zadeva je dosti boljša kot prej. Pregledna in enostavna za uporabo. Folk je pač len in prav pri vsaki spremembi katerekoli že aplikacije izraža nezadovoljstvo. V primeru novega Klika bi bili morda zadovoljni, če bi jim kazal kakšnega jurja več. Pa še v tem primeru bi bili nezadovoljni ;)
nejc_nejc ::
Se popolnoma strinjam s teboj vezano na nesprejemanje sprememb.
Samo, zakaj za vraga, rabiš na 1/4 strani sliko kartice ter zraven skupno porabo tortni graf, kateri je po moje pri večini enobarven.
Piko na i pa nudi 1/4 ekrana nacrtovani stroški.
Pri starem nisi rabil scrolat nic, in to pri malem zaslonu.
Tako kot sem že zgoraj napisal, neka softverska agenda, ki se pojavlja povsod. Fotostock strani so tipičen primer, kar pa z banko nima veze.
Dodane vrednosti ne vidim, samo zato, da je. S trzenjem nima veze, ima pa kup nezadovoljnih uporabnikov.
Samo, zakaj za vraga, rabiš na 1/4 strani sliko kartice ter zraven skupno porabo tortni graf, kateri je po moje pri večini enobarven.
Piko na i pa nudi 1/4 ekrana nacrtovani stroški.
Pri starem nisi rabil scrolat nic, in to pri malem zaslonu.
Tako kot sem že zgoraj napisal, neka softverska agenda, ki se pojavlja povsod. Fotostock strani so tipičen primer, kar pa z banko nima veze.
Dodane vrednosti ne vidim, samo zato, da je. S trzenjem nima veze, ima pa kup nezadovoljnih uporabnikov.
Curve Ball ::
Bi kar rekel da nas je zadovoljnih precej več. Še posebej na telefonu je app odličen. Se mi zdi da ste tisti redki, ki ste nezadovoljni pač samo bolj glasni. Zadovoljni v glavnem ne pišemo po forumih. Osnovni razlog za nezadovoljstvo je pa samo sprememba. Se boste že navadili.
nejc_nejc ::
Ne ti zdej mešat telefona in ekrana na mašini. Cisto druga zgodba.
Evo povej, zakaj rabim za hitra placila dva klika več.
Večina plačil privatnih oseb gre preko tega instrumenta in redko vpisuješ številko racuna. Torej ni prilagojeno vecini ampak kr neki.
Pa se ena cvetka, ki sem jo pricakoval pa je ocitno zelja iz druge galaksije. Dobiš poloznico s kodo, po emailu, kako jo lahko placaš? Rabis dve napravi oziroma prekucavas. Slabo.
Evo povej, zakaj rabim za hitra placila dva klika več.
Večina plačil privatnih oseb gre preko tega instrumenta in redko vpisuješ številko racuna. Torej ni prilagojeno vecini ampak kr neki.
Pa se ena cvetka, ki sem jo pricakoval pa je ocitno zelja iz druge galaksije. Dobiš poloznico s kodo, po emailu, kako jo lahko placaš? Rabis dve napravi oziroma prekucavas. Slabo.
Curve Ball ::
Lol, kak vam je boomerjem enostavno iz riti potegniti večino ali o 70% ;). Imo folk plačuje preko telefona, pc za te stvari uporabljate še samo dinozavri...
nejc_nejc ::
Ja pol mi pa razloži, mulc, kako plačaš položnico s kodo, ki jo dobis na telefon na mail, takoj po prejemu.
Curve Ball ::
Lol, a multitasking ti ne gre? Ne znaš potegnit prsta gor in prekljapljati med appi? Tud deliti ekrana med dva appa ne znaš? Jah, bo treba na tečaj uporabe telefona ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako bo po novem pri skb in nkbm ebančništvo?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9749 (727) | Tene |
» | Primerjava spletnih bank (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 20552 (2394) | delavec44 |
» | NLB Klik v 2024Izboljšanje uporabniške izkušnje v aplikaciji NLB Klik - Vaše mnenje? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5223 (1394) | polozweii |
» | 1. Poročilo o primerjavi spletnih in mobilnih bankOddelek: Loža | 1365 (1220) | Patrik0 |
» | NLB ukinitev certifikatov ? (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Loža | 134206 (41215) | WizzardOfOZ |