Forum » Mobilne tehnologije » NLB Pay
NLB Pay
Grizzly ::
Na telefonu imam inštalirano in aktivirano aplikacijo NLB Pay. Imam pa tudi shranjeno telefonsko številko prijatelja, ki bi mu rad nakazal nek znesek. Lahko kdo razloži step-by-step, kako sedaj to opravim?
PacificBlue ::
Uporabi flik pay. Oziroma sam poslji na stevilko in izberi vsoto. Zelo enostavno
https://www.nlb.si/flik
https://www.nlb.si/flik
I’m out.
:3
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
Grizzly ::
PacificBlue je izjavil:
Uporabi flik pay. Oziroma sam poslji na stevilko in izberi vsoto. Zelo enostavno
https://www.nlb.si/flik
Piše, da naj bi bil flik na voljo v aplikaciji NLB Pay. Jaz sem preklikal celo aplikacijo (posodobljena na zadnjo verzijo) in nikjer ne najdem, da bi bilo je omenjeno "Flik" ali "Telefonska številka".
Na posnetku pa je predstavljena starejša verzija aplikacije NLB Pay, tako da si s tem ne morem pomagati, ker moja zgleda popolnoma drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grizzly ()
predi ::
@Grizzly, nisi edini. Swipni levo ali desno tam, kjer ti kaže kartice. Tisto je "vrtiljak" in ena kartica je Flik.
Grizzly ::
dunda ::
@Grizzly, nisi edini. Swipni levo ali desno tam, kjer ti kaže kartice. Tisto je "vrtiljak" in ena kartica je Flik.
S tem je pa po mojem mnenju veliko težav. Tudi sam sem iskal, kasneje pa sem opazoval znance pri tem iskanju in obupavanju.
https://www.kacnje.eu
lara2 ::
Jaz imam eno vprašanje za NLB Pay. In sicer nekaj časa te aplikacije nisem uporabljala, danes pa jo poskušam vklopiti in namesto, da me vpraša po PIN geslu, dobim zaslon:
"Now even better, your phone is now your wallet. Enable payments with Google pay..."
Spodaj pa gumb "Start Activation".
Jaz nočem Google Pay, jaz želim aplikacijo le odpreti. Če pritisnem gumb "Start Activation" bi morala vnesti še davčno ipd. Kaj narediti?
hvala, lp. lara.
"Now even better, your phone is now your wallet. Enable payments with Google pay..."
Spodaj pa gumb "Start Activation".
Jaz nočem Google Pay, jaz želim aplikacijo le odpreti. Če pritisnem gumb "Start Activation" bi morala vnesti še davčno ipd. Kaj narediti?
hvala, lp. lara.
WizzardOfOZ ::
Vmes je bila ena velika posodobitev. In moraš ponovno pisat davčno da začneš aktivacijo. Potem pa prideš v samo aplikacijo.
Če pa hočeš špotem s tem plačevati, moraš pa dat kartice preko te aplikacije v google wallet.
Če pa hočeš špotem s tem plačevati, moraš pa dat kartice preko te aplikacije v google wallet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
predi ::
Se je komu že kdaj zgodilo, da po brezstičnem (NFC) plačilu z NLB Pay na POS terminalu ne bi videl avtorizacije v prometu tudi 12+ ur po opravljenem plačilu (in tudi ne dobil obvestila o plačilu)?
Včeraj se mi je namreč zgodilo nekaj skrajno bizarnega. Na blagajni sem vzel ven svoj telefon, ga odklenil in je blagajna praktično nemudoma začela izdajati račun za moj nakup - ne spomnim se, da bi na ekranu videl Google Wallet logo, ki ga običajno vidiš ob brezstičnem plačevanju. Telefon je bil od senzorja na POS terminalu vseskozi oddaljen več kot 25 cm, nisem ga prislonil. Prodajalka, ki je opazila moje začudenje, mi je rekla, da je ta POS terminal čuden in dela na daljšo razdaljo kot običajno. No, račun sem dobil, plačano je bilo, uro kasneje pa o transakciji ne duha ne sluha. Danes sem preveril tudi druge bančne aplikacije, pa račune partnerke, ki je bila (poleg blagajničarke) edina v radiju nekaj metrov od POS terminala. Ni tega. Tudi NLB ne ve nič o tej transakciji. Katera banka ima čez POS terminal nisem bil pozoren. Na računu informacij o uporabljeni kartici ni, samo, da je bila uporabljena bančna kartica za plačilo.
Dosti plačujem s telefonom, sicer vedno pri enakih prodajalcih (pri tem specifičnem sicer zelo redko) pa se s čim takšnim še nisem srečal. Takoj dobim obvestilo. Vedno. V čem je sploh poanta, če se to ne zgodi takoj? Poleg tega - a ni standardna razdalja za NFC manj kot 5 cm?
Trenutno čakam, da se morda vse skupaj pojavi z zamikom. Upam, da ni potegnilo z računa komu drugemu, recimo blagajničarki..
Včeraj se mi je namreč zgodilo nekaj skrajno bizarnega. Na blagajni sem vzel ven svoj telefon, ga odklenil in je blagajna praktično nemudoma začela izdajati račun za moj nakup - ne spomnim se, da bi na ekranu videl Google Wallet logo, ki ga običajno vidiš ob brezstičnem plačevanju. Telefon je bil od senzorja na POS terminalu vseskozi oddaljen več kot 25 cm, nisem ga prislonil. Prodajalka, ki je opazila moje začudenje, mi je rekla, da je ta POS terminal čuden in dela na daljšo razdaljo kot običajno. No, račun sem dobil, plačano je bilo, uro kasneje pa o transakciji ne duha ne sluha. Danes sem preveril tudi druge bančne aplikacije, pa račune partnerke, ki je bila (poleg blagajničarke) edina v radiju nekaj metrov od POS terminala. Ni tega. Tudi NLB ne ve nič o tej transakciji. Katera banka ima čez POS terminal nisem bil pozoren. Na računu informacij o uporabljeni kartici ni, samo, da je bila uporabljena bančna kartica za plačilo.
Dosti plačujem s telefonom, sicer vedno pri enakih prodajalcih (pri tem specifičnem sicer zelo redko) pa se s čim takšnim še nisem srečal. Takoj dobim obvestilo. Vedno. V čem je sploh poanta, če se to ne zgodi takoj? Poleg tega - a ni standardna razdalja za NFC manj kot 5 cm?
Trenutno čakam, da se morda vse skupaj pojavi z zamikom. Upam, da ni potegnilo z računa komu drugemu, recimo blagajničarki..
Lonsarg ::
Jaz sumim da je res potegnilo na neko drugo kartico :)
No al to al so pa pri NLB salabajzerji pa bos dobil z zamudo :)
No al to al so pa pri NLB salabajzerji pa bos dobil z zamudo :)
aborko ::
A mora še kdo ubiti aplikacijo in jo ponovno zagnati da mu pokaže sporočilo za potrditi transakcijo? App je updejtan. Sploh je to moteče ko imaš več transakcij za potrditi.
Meni je tudi potegnilo na več kot 20 cm že parkrat, mogoče celo več kot 30cm. Sem bil kr malo WTF, ampak sem mislil da je to odvisno od telefona, ker na mojem oglašujejo nek 360 stopinj NFC.
Poleg tega - a ni standardna razdalja za NFC manj kot 5 cm?
Meni je tudi potegnilo na več kot 20 cm že parkrat, mogoče celo več kot 30cm. Sem bil kr malo WTF, ampak sem mislil da je to odvisno od telefona, ker na mojem oglašujejo nek 360 stopinj NFC.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
Gregor P ::
Tukaj je manj problem telefon, kjer moraš običajno plačilo še dodatno potrditi, ampak bolj kartice, kjer ti lahko mimogrede potegnejo 50 evrov, če si z njimi preblizu terminala.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
SasoS ::
Je komu že potekla kartica?
Meni normalno kaže novo kartico s potekom 2029 v NLB Pay, ko sem pa hotel plačat je pa prodajalka javila da je POS zavrnil zaradi pretečene kartice...seveda ravno takrat ko sem pozabil denarnico
Sem potem odstranil iz Walleta in na novo dodal (pri tem ti grozi da bo pobrisal vse transakcije) in naslednjič stestiral payment pa je šlo skozi. Vseeno bi pričakoval da NLB Pay to prej opozori?
Meni normalno kaže novo kartico s potekom 2029 v NLB Pay, ko sem pa hotel plačat je pa prodajalka javila da je POS zavrnil zaradi pretečene kartice...seveda ravno takrat ko sem pozabil denarnico
Sem potem odstranil iz Walleta in na novo dodal (pri tem ti grozi da bo pobrisal vse transakcije) in naslednjič stestiral payment pa je šlo skozi. Vseeno bi pričakoval da NLB Pay to prej opozori?
predi ::
Tukaj je manj problem telefon, kjer moraš običajno plačilo še dodatno potrditi, ampak bolj kartice, kjer ti lahko mimogrede potegnejo 50 evrov, če si z njimi preblizu terminala.Če je imel nekdo drug na sveže odklenjen telefon, je lahko večji problem, ker meja v tem primeru ni 50€. Redno plačujem višje zneske samo z odklepom telefona, včasih sicer dodatno zahteva prst, odvisno od tega, kako dolgo je minilo od odklepa. Pa verjetno od zneska tudi.
Transakcije še vedno ni ne v NLB Pay niti v NLB Kliku.
feryz ::
Meni se je že zgodilo, da je kartica zagrabila, plačilo pa ni bilo nikoli odtrgano.
Ni isti primer sicer, ker je šlo za fizično Revolut kartico.
Ampak na posu je bilo plačano, birt mi je celo potrdilo dal, denar pa nikoli ni bil trgan z računa.
Ali je kaj oštarija dobila, pa nisem izvedel. Je predaleč od mene.
Ni isti primer sicer, ker je šlo za fizično Revolut kartico.
Ampak na posu je bilo plačano, birt mi je celo potrdilo dal, denar pa nikoli ni bil trgan z računa.
Ali je kaj oštarija dobila, pa nisem izvedel. Je predaleč od mene.
bastadu ::
Meni se je tudi zadnjič prvič zgodil ca. 2 dnevni zamik prikaza transakcije na Revolut računu, plačal sem pa na letalu pijačo+sendvič ...
Tomas 33 ::
Jaz sem imel pred leti izkušnje z zapoznelim obvestilom v e.Leclercu. Ne wem pa, od katerega procesorja so imeli POS.
predi ::
Še vedno nič. Dva dni po tem, ko se mi je to zgodilo, sem kontaktiral tudi trgovino. V njihovem sistemu je bila transakcija vidna, niso pa mogli preverit s katero kartico je bila izvedena. Dal sem jim par podatkov, baje so posredovali to naprej na svoj oddelek za finance, ampak do sedaj nisem bil klican nazaj. Še vedno ne vem kaj se je zgodilo.
MrStein ::
Ima še kdo težave z Flik?
Ob poskusu prejema ali plačila mi pokaže popup:
Kja bi to naj bilo?
Po nastavitvami ni nič relevantnega za videti. Ne v app-u, ne v sistemu.
V sistemskih nastavitvah imam za NLB Pay vse vklopljeno (dovoljenja).
Sicer ob prvem zagonu piše o nekih tehničnih težavah, tako da...
Ob poskusu prejema ali plačila mi pokaže popup:
Flik placila so onemogocena. Flik placil ne morete izvajati, ker ne dovolite uporabe vasih podatkov.
Kja bi to naj bilo?
Po nastavitvami ni nič relevantnega za videti. Ne v app-u, ne v sistemu.
V sistemskih nastavitvah imam za NLB Pay vse vklopljeno (dovoljenja).
Sicer ob prvem zagonu piše o nekih tehničnih težavah, tako da...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
KobayashiM ::
V nlb pay slajdaj kartice do Flik nato spodaj klikni kolešček in nastavi max vrednost, obkljukaj omogoči plačila in vpiši telefonsko oziroma mail
MrStein ::
OK, rešeno.
Dejansko je šlo za to, da sem to telefonsko številko imel registrirano za Flik pri drugi banki.
Samo to jasno povedati v error text-u je očitno preveč zahtevano...
PS: To slajdanje pa je tudi genialno.
Dejansko je šlo za to, da sem to telefonsko številko imel registrirano za Flik pri drugi banki.
Samo to jasno povedati v error text-u je očitno preveč zahtevano...
PS: To slajdanje pa je tudi genialno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
no comment ::
Ali komu deluje branje QR kode v NLB Pay (iOS)? Ne uspem najti doma ali zgenerirati niti ene kode, ki bi jo uspešno prebral, vedno dobim napako 'Napačna QR koda'. NLB Klik aplikacija vse te kode prebere OK.
Apple ::
Ne vem, kakšno QR kodo zgenerira POS terminal. QR koda na položnici je drugačna.
Tale opcija v NLB Payu je za sken QR kode na POS terminalu.
Tale opcija v NLB Payu je za sken QR kode na POS terminalu.
LP, Apple
no comment ::
Ha! To potem pojasni.
Moram pa priznat, da nikoli ne pogledam na POS ekran. Tam se vedno prikaže QR koda?
Moram pa priznat, da nikoli ne pogledam na POS ekran. Tam se vedno prikaže QR koda?
BlackAdder ::
Sem dobil novo Mastercard kartico (veljavnost 11/29, stara poteče 12/24) in jo registriral na bankomatu. V NLB Pay sta zdaj aktivni obe. Ne najdem načina, kako staro odstraniti. Bo avtomatsko odstranjena po poteku veljavnosti?
BlackAdder stroke again!
WizzardOfOZ ::
Jap. Po preteku se odstrani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google pay/Samsung pay (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 39409 (611) | fopi |
» | Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 37098 (7145) | WizzardOfOZ |
» | NLB podprl Google Pay (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16241 (9987) | lopov |
» | Placevanje s telefonom (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 46967 (19539) | Excavator |