Forum » Na cesti » Cena servisa vozila
Cena servisa vozila
45cal ::
Pozdravljeni.
Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
Hvala za odgovore.
Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
Hvala za odgovore.
- spremenil: 45cal ()
Utk ::
Ne, to je čisti nateg. Še pri toyoti, ki ima res drage servise in 2,0 motor, bi bilo to najbrž pod 300 (ja, vem, še zmeraj preveč). Morda 300 zarad svečk. Sploh pa stoprocentno sigurno niso delali 2,5 ure. Sem imel točno tak servis in sem bil tam približno točno eno uro.
Pa preveri, če to olje res spada v to mašino...
Pa preveri, če to olje res spada v to mašino...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Siddh ::
14 € za liter olja.... v trgovini pa 25 € za 5 litrov, pa filter kabinskega zraka je 15 € v trgovini. Pri kakšnem običajnem servisu bi to bilo verjetno med 150 in 200 €.
Utk ::
To sploh ni sporno, vsi servisi imajo 3x dražje dele od trgovin. Do tu je še ok. Nateg je ko ti računajo nekaj kar niso delali, recimo 2,4 ure namesto 1. Če se je nek vajenec učil 2,4 ure pa tega ne moreš računat po polni ceni.
LeQuack ::
14 € za liter olja.... v trgovini pa 25 € za 5 litrov, pa filter kabinskega zraka je 15 € v trgovini. Pri kakšnem običajnem servisu bi to bilo verjetno med 150 in 200 €.
To so cene brez DDV. DDV je obračunan samo na koncu. To je taktika skoraj vseh servisov da podajajo cene brez DDV, kot da je folk glup. No saj nekateri so.
In s "popustom" je cena ure 45€/uro bez DDV, oz. 55€/uro z DDV. Očitno je ta običajen servis delal najbolj izkušen mehanik tam, pa še on je rabil 2 uri in pol lol.
Quack !
Han ::
Za takšen servis je cena primerna, v kolikor je bilo res potrebno menjati svečke.
Pred ca. dvema tednoma sem na 90k km dal 305 eur za karoqa, pa so menjali samo olje in filter zraka. Pol ure dela so seveda raztegnili na 2 uri.
Pred ca. dvema tednoma sem na 90k km dal 305 eur za karoqa, pa so menjali samo olje in filter zraka. Pol ure dela so seveda raztegnili na 2 uri.
starfotr ::
14 € za liter olja.... v trgovini pa 25 € za 5 litrov, pa filter kabinskega zraka je 15 € v trgovini. Pri kakšnem običajnem servisu bi to bilo verjetno med 150 in 200 €.
To so cene brez DDV. DDV je obračunan samo na koncu. To je taktika skoraj vseh servisov da podajajo cene brez DDV, kot da je folk glup. No saj nekateri so.
In s "popustom" je cena ure 45€/uro bez DDV, oz. 55€/uro z DDV. Očitno je ta običajen servis delal najbolj izkušen mehanik tam, pa še on je rabil 2 uri in pol lol.
Samo za nepismene je to težko in predstavlja težavo.
45cal ::
To sploh ni sporno, vsi servisi imajo 3x dražje dele od trgovin. Do tu je še ok. Nateg je ko ti računajo nekaj kar niso delali, recimo 2,4 ure namesto 1. Če se je nek vajenec učil 2,4 ure pa tega ne moreš računat po polni ceni.
Glede teh ur dela je kar je. Bi bilo najboljše, da drugič stojim zraven mehanikov in gledam koliko se res dela.
janezvalva_5 ::
uh, precej visoka cena. se moramo privadit, glede na to, da imamo visoko inflacijo.
a ima kdo izkušnje s poliranjem vetrobranskega stekla, ker novo stane 600€?
a ima kdo izkušnje s poliranjem vetrobranskega stekla, ker novo stane 600€?
45cal ::
Za svoje dele prinašat na servise sem tudi zasledil komentar kjer je rečeno, da mehaniki služijo na olju in filtrih, da lahko ceneje opravijo storitev. Veliko serviserjev ima logiko: strankin material + dražje (oz. več) ure oziroma mahinkov material in cenejse (manj) ur, tako da oni zaslužijo isto od servisa, zate pa je ravnotako strošek enak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 45cal ()
tony1 ::
Pozdravljeni.
Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
Hvala za odgovore.
Cena je visoka.
Ločen problem pa je, da po guglu sodeč gre v motor le 3,75 litra olja, kar je pa navaden (pogost, a vseeno) nateg. Po mojem je v motor težko naliti več kot 3,7 litra brez da bi bilo olje že na MAX, saj pri menjavi olja vedno nekaj olja ostane v motorju.
https://www.google.com/search?channel=f...
Apofis ::
Majke mi, dj prosm povej kje si fasu te nategune, da se jim izognemo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Apofis ()
Dober dan ::
Majketi, povsod na uradnih servisih so servisi dragi. Zato pa se olje na stari kanti menja na dveh fosnih. Pa če bi v življenju počeli še kaj drugega, kot samo buljili v zaslon, bi tudi vedeli, da so povsod cene brez DDV(razen hofer, lidl, spar..). Še na položnici za telefon so cene brez DDV, na koncu pa dodana postavka DDV 22%. Samo v vednost: vsi filtri, predpisano olje in antifriz v GMT trgovini brez popusta za Ford Fokus 2013 me je prišlo 82€, lokalni privatnik pa je to vse skupaj zamenjal za 20€. Ima dvigalo, tako da se ni treba zajebavat z dvema kvadroma in dvema fosnoma, če jih slučajno ni pri roki. Me pa zanima, kakšna je razlika med odvijanjem vijaka za izpust olja iz motorja pri uradnem in neuradnem servisu. Verjetno oba vzameta v roke primereno orodje in odvijeta. Druge znanosti verjetno tu ni, razen v ceni.
45cal ::
Pozdravljeni.
Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
Hvala za odgovore.
Cena je visoka.
Ločen problem pa je, da po guglu sodeč gre v motor le 3,75 litra olja, kar je pa navaden (pogost, a vseeno) nateg. Po mojem je v motor težko naliti več kot 3,7 litra brez da bi bilo olje že na MAX, saj pri menjavi olja vedno nekaj olja ostane v motorju.
https://www.google.com/search?channel=f...
Zanimivo. Jaz najdem večino podatkov, da je možno največ 4,1L? Link: 1, 2, 3, 4.
Blinder ::
Ene 250 euro so kasirali za 2.5 ur dela.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
tony1 ::
Pozdravljeni.
Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
Hvala za odgovore.
Cena je visoka.
Ločen problem pa je, da po guglu sodeč gre v motor le 3,75 litra olja, kar je pa navaden (pogost, a vseeno) nateg. Po mojem je v motor težko naliti več kot 3,7 litra brez da bi bilo olje že na MAX, saj pri menjavi olja vedno nekaj olja ostane v motorju.
https://www.google.com/search?channel=f...
Zanimivo. Jaz najdem večino podatkov, da je možno največ 4,1L? Link: 1, 2, 3, 4.
Potem je v redu, Haynes je zelo solidna referenca, pa še Britanski je, fiesta je pa tam ful popularen. Niso poceni, ampak vsaj lopovi niso.
forplan ::
Čisto preveč so te cene. Pač probavajo nasrati folk, da jim dejansko plača toliko. In ker jim folk plača cene tudi rastejo njim in ostalim, zakaj pa ne če folk plačuje?
Cene materiala niti niso toliko pretirane. Najbolj so nabite na filtrih, ki niso toliko vredni (vsaj mislim da so na računu filtri, imajo takšne napise za najbolj glupe barbure :) )
Cena olja se mi zdi še majhna. Na VW servisu so že 2-leti nazaj hoteli za olje 38€/L :) V trgovini pa original VW olje 45€/5L. Oni ga pa dobijo na količine in v sodih in jih stane olje kakšnih 5€/L
Enostavno preveč je za avtomehanično delo enega mehanika skoraj 60€. Pa tukaj sploh ne gre za kakšno specialno delo. Kot bi v IT nalagal chrome, firefox... :) In ti 2,4h je enako kot bi si pisal instalacijo omenjenih 1h :)
Meni moj mehanik popoldanc računa 25€/h in se mi je zdelo veliko...
Edino + pri tej zadevi vidim da imaš potem žig in račun, ker če prodajaš je težko prepričat kupca zakaj ima avto pri 7 letih 30k kilometrov.
Cene materiala niti niso toliko pretirane. Najbolj so nabite na filtrih, ki niso toliko vredni (vsaj mislim da so na računu filtri, imajo takšne napise za najbolj glupe barbure :) )
Cena olja se mi zdi še majhna. Na VW servisu so že 2-leti nazaj hoteli za olje 38€/L :) V trgovini pa original VW olje 45€/5L. Oni ga pa dobijo na količine in v sodih in jih stane olje kakšnih 5€/L
Enostavno preveč je za avtomehanično delo enega mehanika skoraj 60€. Pa tukaj sploh ne gre za kakšno specialno delo. Kot bi v IT nalagal chrome, firefox... :) In ti 2,4h je enako kot bi si pisal instalacijo omenjenih 1h :)
Meni moj mehanik popoldanc računa 25€/h in se mi je zdelo veliko...
Edino + pri tej zadevi vidim da imaš potem žig in račun, ker če prodajaš je težko prepričat kupca zakaj ima avto pri 7 letih 30k kilometrov.
da se strinjam
kixs ::
Pred pol leta sem delal veliki servis (vkljucen je tudi mali servis, ce kdo ne ve) na Opel Astri H CDTI in je bila cena 400€. Delo, material, racun. Seveda ni bil pooblascenec.
sonar1 ::
ne, ta cena za fiesto ni sploh normalna. Jaz sem za redni servis Focus ST 2.3L Mašine, l. 2020 avto, dal 250€ tudi na Fordu, ampak v Kopru. Cena je vsekakor bolana u glavo v tvojem primeru.
undertacker ::
Pred leti sem dal na pooblaščenem servisu za mojega vw passata 2016 letnik polovico manj. Je res da so se tako podražili servisi ali pa so vsi nateguni
A. Smith ::
Kot prvo, če se sprašujete o količini olja, je ta večja, kadar se menja še oljni filter, ker ga gre tja not nekaj decilitrov, morda pol litra.
In kot drugo, delo se plača po učinku. Za posamezno opravilo je po normah proizvajalca predvideno toliko in toliko časa. In po normah proizvajalca se ure tudi računajo, ne glede na to, če je spreten mehanik delo opravil bistveno hitreje.
Cena se mi zdi za pooblaščen servis normalna (pooblaščenci še nikoli niso bili poceni). Nekaj dni nazaj sem olje in filtre pri svojem avtomobilu zamenjal sam. Kolega, ki mi dobavlja dele po nizkih cenah, je rekel, da se cene motornega olja trenutno višajo praktično na dnevni bazi.
In kot drugo, delo se plača po učinku. Za posamezno opravilo je po normah proizvajalca predvideno toliko in toliko časa. In po normah proizvajalca se ure tudi računajo, ne glede na to, če je spreten mehanik delo opravil bistveno hitreje.
Cena se mi zdi za pooblaščen servis normalna (pooblaščenci še nikoli niso bili poceni). Nekaj dni nazaj sem olje in filtre pri svojem avtomobilu zamenjal sam. Kolega, ki mi dobavlja dele po nizkih cenah, je rekel, da se cene motornega olja trenutno višajo praktično na dnevni bazi.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
FoxKnox ::
Cena je običajna za pooblaščene servise. Primer : Za Mazdo 3 od 330 do 380 EUR. Cene so letos tudi za 30% dražje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FoxKnox ()
Tilen ::
Koliko bi bilo pa sprejemljivo plačilo za takšno delo?
Tudi menjava zavorne tekočine ni tako trivialna zadeva. Odvisno, kaj se vse ob tem preveri. Sicer se ne spoznam, ampak ocenjumem, da bi ta servis brez menjave svečk in zavorne tekočine, kjer je ponekod potrebno kar nekaj dodatnega dela, stal okrog 200 EUR, kar je normalna cena?
Tudi menjava zavorne tekočine ni tako trivialna zadeva. Odvisno, kaj se vse ob tem preveri. Sicer se ne spoznam, ampak ocenjumem, da bi ta servis brez menjave svečk in zavorne tekočine, kjer je ponekod potrebno kar nekaj dodatnega dela, stal okrog 200 EUR, kar je normalna cena?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
kriptobog ::
Drago. Sem peljal od mati focusa (2019 letnik) na servis, seveda na pooblascenega zaradi jamstva. Menjani vsi filtri, olje, zavorna tekocina, sprednji diski in ploscice, menjava gum. 530eur. Diski in ploscice so dali orginal. Moram doma pogledati koliko so racunali olje.
starfotr ::
Koliko bi bilo pa sprejemljivo plačilo za takšno delo?
Tudi menjava zavorne tekočine ni tako trivialna zadeva. Odvisno, kaj se vse ob tem preveri. Sicer se ne spoznam, ampak ocenjumem, da bi ta servis brez menjave svečk in zavorne tekočine, kjer je ponekod potrebno kar nekaj dodatnega dela, stal okrog 200 EUR, kar je normalna cena?
Veš kaj je najbolj žalostno? Da ti zaračunajo menjavo, v resnici pa samo posesajo tekočino iz posodice in natočijo novo. 16 s dela. Namesto, da bi spustili ven, tako kot se zagre. Če to naredijo, jim sicer vzame par 10 minut časa, vendar nič kaj težkega.
njyngs ::
Vsi ti bodo jodlali kako je to obupno drago in nateg, ampak zdaj v času izjemno visoke inflacije se vse zelo draži - vse od delov pa do ure mehanika.
Drugač pa mam med drugim pri hiši tudi forda že zelo dolgo, pa je vsak servis malo drugačen (sicer dizla) - ne menjuje se na vsakem servisu vedno vseh filtrov. Na vsakih 60kkm je servisni interval dražji, predvsem zato, ker se ob tem intervalu menjuje tako filter nafte kot tudi zavorna tekočina.
Pa na tvojem računu je tudi delovna ura že precej draga, ampak še enkrat: dobrodošli v visoko inflacijo. Ne, ni nateg. Uradni so bili vedno dragi. Zakaj mislite, da večina vaških jebačev svoje Audi in BMW kante vozi pod kozolec šraufat in pa vozijo na čungalunga gumah? Ker je šlo vse v pleh, ni pa za vzdrževanje.
Drugač pa mam med drugim pri hiši tudi forda že zelo dolgo, pa je vsak servis malo drugačen (sicer dizla) - ne menjuje se na vsakem servisu vedno vseh filtrov. Na vsakih 60kkm je servisni interval dražji, predvsem zato, ker se ob tem intervalu menjuje tako filter nafte kot tudi zavorna tekočina.
Pa na tvojem računu je tudi delovna ura že precej draga, ampak še enkrat: dobrodošli v visoko inflacijo. Ne, ni nateg. Uradni so bili vedno dragi. Zakaj mislite, da večina vaških jebačev svoje Audi in BMW kante vozi pod kozolec šraufat in pa vozijo na čungalunga gumah? Ker je šlo vse v pleh, ni pa za vzdrževanje.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Utk ::
Koliko bi bilo pa sprejemljivo plačilo za takšno delo?
Tudi menjava zavorne tekočine ni tako trivialna zadeva. Odvisno, kaj se vse ob tem preveri. Sicer se ne spoznam, ampak ocenjumem, da bi ta servis brez menjave svečk in zavorne tekočine, kjer je ponekod potrebno kar nekaj dodatnega dela, stal okrog 200 EUR, kar je normalna cena?
Meni so na uradnem toyota servisu, ki je daleč od poceni, menjavo zavorne računali 20 evrov (delo), plus zavorno, ki je bila pa sicer malo dražja od te pri fordu, ampak vse skupaj tam nekje 35-40.
Vsi ti bodo jodlali kako je to obupno drago in nateg, ampak zdaj v času izjemno visoke inflacije se vse zelo draži - vse od delov pa do ure mehanika.
Drugač pa mam med drugim pri hiši tudi forda že zelo dolgo, pa je vsak servis malo drugačen (sicer dizla) - ne menjuje se na vsakem servisu vedno vseh filtrov. Na vsakih 60kkm je servisni interval dražji, predvsem zato, ker se ob tem intervalu menjuje tako filter nafte kot tudi zavorna tekočina.
Pa na tvojem računu je tudi delovna ura že precej draga, ampak še enkrat: dobrodošli v visoko inflacijo. Ne, ni nateg. Uradni so bili vedno dragi. Zakaj mislite, da večina vaških jebačev svoje Audi in BMW kante vozi pod kozolec šraufat in pa vozijo na čungalunga gumah? Ker je šlo vse v pleh, ni pa za vzdrževanje.
Ni nateg v dragih delih, niti v dragih urah, ampak v urah. Jaz ne verjamem, da je bil ta avto 2,4 ure na dvigalu in da je nekdo delal na njem. Razen če je bil res kakšen vajanec.
Če bi bil ta avto 2,4 ure gor, bi en mehanik naredil 3 take servise na dan, še to bi šlo na tesno, v resnici jih pa vsaj 5. Svečke še jaz zamenjam v 15 minutah, s tem da 10 min iščem pravi ključ, ta čas ti scuri dol olje, itd. Sej ga ni treba gledat kako kaplja dol, bo že sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
njyngs ::
Glej, ti bom povedal, če še ne veš: oni si ne spomnijo ur naključno. Oni naredijo račun na podlagi specificirane količine ur, ki je za ta servisni interval zapisana v njihovem pravilniku. Oni ne smejo in ne morejo napisati 1h, če je servisni interval v pravilniku in v njihovi dokumentaciji definiran na 3 ure.
To ti bo povedal vsak uradni servis. Kjerkoli sem na uradnih delal, so mi povedali isto. Ergo, za to ni kriv uradni servis, za to je kriv sam proizvajalec - torej Ford ali pa BMW ali pa Audi ali pa VW ali pa Toyota. Oni si ne morejo kar tak zmišljevati ur.
To ti bo povedal vsak uradni servis. Kjerkoli sem na uradnih delal, so mi povedali isto. Ergo, za to ni kriv uradni servis, za to je kriv sam proizvajalec - torej Ford ali pa BMW ali pa Audi ali pa VW ali pa Toyota. Oni si ne morejo kar tak zmišljevati ur.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Utk ::
To je bullshit. Njihov pravilnik ni nad nobenim zakonom in če ti zaračunajo 2,4 ure, morajo toliko delat na njem. Če ne, bi na računu pisalo npr. "Servis 3. stopnje" in bi to stalo tolk pa tolk, ne bi tam pisalo v urah. Samo vsi vemo, da noben redni servis ne more stat samo delo 150 evrov, zato so tu računali po urah. Zakaj, ne vem, morda se jim je kje zataknilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tilen ::
Mislim, da je za izbrano postavko sistemsko določen čas posega. Se pravi, če je v sistemu vnešeno, da menjava zavorne tekočine traja 1 uro, se to vse samo sešteje. Ne glede na to, kdo opravlja storitev - vajenec ali mojster. Sistem sešteje ure in opravila, ki so bila narejena. To se nič ne sešteva na roke. Za posamezno storitev so sistemsko določeni normativi in vse se samo sešteva.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
njyngs ::
Vzami ti to kot bulšit al pa kak sam hočeš. Sem vozil 5 znamk različnih na različne servise. Povsod je bil odgovor enak. Zdaj pa se pritoži na sončno upravo.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Utk ::
Vzami ti to kot bulšit al pa kak sam hočeš. Sem vozil 5 znamk različnih na različne servise. Povsod je bil odgovor enak. Zdaj pa se pritoži na sončno upravo.
Še enkrat, tam kje delajo po normativu, piše "Delo redni servis - mali", naprimer, 100 evrov, ne piše v urah. Ker bi bil to nateg.
Normalno, če ga pelješ samo menjat olje, bojo pisali pol ure, če zraven menjajo še kabinski filter, ga bo zamenjal v tem času ko odteka olje, in bo zaračunal več, ampak ne more ti potem zaračunat ene ure, ampak "menjava olja" tolk pa tolk, "menjava kabinskega filtra" tolk pa tolk. Tu bi pa zdaj radi nekaj kombinirali en in drug sistem, kakor jim paše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
njyngs ::
TI ne vidiš po urah. Oni imajo pa normative vnaprej določene.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Utk ::
TI ne vidiš po urah. Oni imajo pa normative vnaprej določene.
Sej to ti pravim. Tu pa VIDIM na računu 2,4 ure. In tu je nateg, obračaj kakor hočeš. Ker to niso bile 2,4 ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
45cal, servis si naredil, za ceno se sedaj sekirat, ko si že plačal, je pa čisto nepomembno. Tukaj ti večina piše, da si preplačal, če bi pa vprašal, na kateri servis naj pelješ, bi ti pa odsvetovali poceni podkozolčne mehanike. V glavnem en bolj pametuje kot drugi.
Za v bodoče, pokliči na dva servisa, poveš kaj hočeš in naj ti povedo približno ceno servisa. Lahko tudi sam nabaviš olje, filtre, . . . in to prineseš zraven, da samo menjajo. Tako malo prihraniš pri materialu.
Za v bodoče, pokliči na dva servisa, poveš kaj hočeš in naj ti povedo približno ceno servisa. Lahko tudi sam nabaviš olje, filtre, . . . in to prineseš zraven, da samo menjajo. Tako malo prihraniš pri materialu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
njyngs ::
Utk: Glej, ti lahko jodlaš kar hočeš, ampak s tem ne boš spremenil načina dela absolutno nobenega servisa na tem svetu. Jaz sem ti samo povedal kako vsi delajo. Oni ne morejo discountat ur, lahko pa discountajo ceno ure.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
fikus_ ::
.
Servisi imajo normative, in je za potrošnika čisto vseeno, ali dejansko delajo 0,5 ali 5 ur, računajo po normativu!
TI ne vidiš po urah. Oni imajo pa normative vnaprej določene.
Sej to ti pravim. Tu pa VIDIM na računu 2,4 ure. In tu je nateg, obračaj kakor hočeš. Ker to niso bile 2,4 ure.
Servisi imajo normative, in je za potrošnika čisto vseeno, ali dejansko delajo 0,5 ali 5 ur, računajo po normativu!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
m0LN4r ::
Pozdravljeni.
Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
Hvala za odgovore.
Za 30kkm servis/pregled in case v katerih smo je to imho normalna cena. Ceneje je, ce delas sam.
Blizu nemskih cen, ampak se vedno pravim, da je to normalno, glede na razmere.
Lahko delas sam ali pa na crno za pol manj, pa nabavljas sam material. Pa bos tudi dal 200€, kdor ti bo pa delal za manj, je enostavno nor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
.
TI ne vidiš po urah. Oni imajo pa normative vnaprej določene.
Sej to ti pravim. Tu pa VIDIM na računu 2,4 ure. In tu je nateg, obračaj kakor hočeš. Ker to niso bile 2,4 ure.
Servisi imajo normative, in je za potrošnika čisto vseeno, ali dejansko delajo 0,5 ali 5 ur, računajo po normativu!
Zakaj so potem tu zaračunali po urah? Ti povem zakaj. Ker po normativu jim ne bi zneslo zaračunat dela 130 evrov.
Račun pri toyoti če pogledam, obupno dragi filtri in olje, ok, ampak za delo piše "servis na 45,000 km" 57 evrov (to je ena ura realno, in to je minimum). Ko se je menjala zavorna in kakšen filter več je pisalo isto, samo da je bilo 60,000 km in 80 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Človek, "uradni", "profesionalni", . . . servisi imajo normative, za ure, za zahtevnost servisa, zato takšne cene.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mr_chai ::
Čisti nateg, ampak ovce se pustijo nategnit raje, kot da bi investirale v znanje opravljanja osnovnih servisov. Ker tole kar je na postavkah navedeno zna danes že vsak bukselj.
In ravno tukaj je problem zakaj imamo tako malo dobrih mehanikov, kot je recimo youtuber DiagnoseDan.
Ker se jim preprosto splača delat samo tele male servise in na polno računat. Nardiš štiri take male servise na dan, deli te pridejo 100 eur, v žep pospraviš 250 eur in si zmagu. In imaš jurčka na dan in vse štiri avte lahko obdelaš v 2 urah.
To je razlog zakaj mehanikom ni treba obvladat diagnostike.
Sj to je pa drug problem, zakaj je vozu na uradni servis... Pa kaj čmo...Eni se pač ne znajdejo.
In ravno tukaj je problem zakaj imamo tako malo dobrih mehanikov, kot je recimo youtuber DiagnoseDan.
Ker se jim preprosto splača delat samo tele male servise in na polno računat. Nardiš štiri take male servise na dan, deli te pridejo 100 eur, v žep pospraviš 250 eur in si zmagu. In imaš jurčka na dan in vse štiri avte lahko obdelaš v 2 urah.
To je razlog zakaj mehanikom ni treba obvladat diagnostike.
Človek, "uradni", "profesionalni", . . . servisi imajo normative, za ure, za zahtevnost servisa, zato takšne cene.
Sj to je pa drug problem, zakaj je vozu na uradni servis... Pa kaj čmo...Eni se pač ne znajdejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
m0LN4r ::
Koliko kasiras ti v svoji delavnici z racunom in koliko placas svoje mehanike?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mr_chai ::
Koliko kasiras ti v svoji delavnici z racunom in koliko placas svoje mehanike?
Nič ne kasiram, ker servisiram samo svoje avte.
Ampak resno razmišljam, da bi se raj lotil tega posla, kot IT-ja. Ker pri IT-ju moraš vseeno delati 8 ur na dan, da zaslužiš tja do 700 eur / dan, če si contractor. Pri mehanikih pa vidim, da lahko samo 2 urci na dan oddelajo, pa zaslužijo jurčka.
Utk ::
Zakaj pa mislite, da se mehaniki toliko bojijo električnih avtov?
Sej ne da tam ne more nič crknit niti ni treba nič menjat, ampak redni letni servis pomeni menjavo kabinskega filtra in priklop na računalink za 10 min. Obračaj kolk češ, tega ne moreš zaračunat 150 evrov v delu. Ja, tudi amortizerje, pa kaj drugega na podvozju bo treba zamenjat, ampak prvič, to ne rabiš delat na uradnem servisu in drugič, to je dejansko delo v nasprotju s strmenjem v olje kako dol kaplja pol ure. Ker tako piše v normativu.
Sej ne da tam ne more nič crknit niti ni treba nič menjat, ampak redni letni servis pomeni menjavo kabinskega filtra in priklop na računalink za 10 min. Obračaj kolk češ, tega ne moreš zaračunat 150 evrov v delu. Ja, tudi amortizerje, pa kaj drugega na podvozju bo treba zamenjat, ampak prvič, to ne rabiš delat na uradnem servisu in drugič, to je dejansko delo v nasprotju s strmenjem v olje kako dol kaplja pol ure. Ker tako piše v normativu.
m0LN4r ::
Torej govoris na pamet, kolko bi morali kasirati. Scim pa naj placajo ITjevca, ki jim postavi sistem za izstavljanje racunov in bazo za rezervne dele.
Ti si tut en izmed tistih, ki mislijo, da placas samo tisto, da obrne srauf in vlije notr olje. Racun pa napise z kredo na asfalt.
Ti si tut en izmed tistih, ki mislijo, da placas samo tisto, da obrne srauf in vlije notr olje. Racun pa napise z kredo na asfalt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Ampak resno razmišljam, da bi se raj lotil tega posla, kot IT-ja. Ker pri IT-ju moraš vseeno delati 8 ur na dan, da zaslužiš tja do 700 eur / dan, če si contractor. Pri mehanikih pa vidim, da lahko samo 2 urci na dan oddelajo, pa zaslužijo jurčka.
Za začetek predlagam najem delavnice, nakup dvigala za avto, ter 3 omare splošnega orodja. Ostalo boš po potrebi.
Cena JE primerna. Če si rad na komot.
Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
njyngs ::
Koliko kasiras ti v svoji delavnici z racunom in koliko placas svoje mehanike?
Nič ne kasiram, ker servisiram samo svoje avte.
Ampak resno razmišljam, da bi se raj lotil tega posla, kot IT-ja. Ker pri IT-ju moraš vseeno delati 8 ur na dan, da zaslužiš tja do 700 eur / dan, če si contractor. Pri mehanikih pa vidim, da lahko samo 2 urci na dan oddelajo, pa zaslužijo jurčka.
Pol postani še gradbenik, vodovodar, električar, maser, špengler, vrtnar, kmet, šlosar in še enih 5123 drugih poklicev, da boš samozadosten. Pol pa naj še isto naredi tvoja baba, da bosta lahko vsak svoje šraufala.
Skupnost obstaja z namenom, da si en drugemu pomagajo z različnimi znanji in da lahko vsak pozna svojo stroko, ne pa vseh strok po nič ali zelo slabo.
Zakaj bi pol za tvoje mediocre IT znanje storitve plačeval tako ceno, če se lahko v popoldanskem času nauči sam programirat, pa odreže predragega idiota od zaslužka?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
darkolord ::
Vsi, ki omenjate normative - normativi niso odmerjeni na povprečnega Janeza, ki prvič šraufa avto v domači delavnici, ampak na šolanega mehanika, ki je posamezno operacijo naredil že večkrat. Tako da je težko biti bistveno hitrejši.
Primer za mojo znamko:
Zračni filter: 0,1 h
Menjava svečk (komplet): 0,3 h
Menjava zavorne tekočine (praznjenje in polnjenje): 0,5 h
Oljni filter: 0,2 h
Primer za mojo znamko:
Zračni filter: 0,1 h
Menjava svečk (komplet): 0,3 h
Menjava zavorne tekočine (praznjenje in polnjenje): 0,5 h
Oljni filter: 0,2 h
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 23529 (7398) | starfotr |
» | Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 36133 (18696) | bbbbbb2015 |
» | Mali servis - cena? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 27465 (25100) | Tilen |
» | Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35790 (27332) | Glugy |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 73045 (46989) | D3m |