» »

Porsche Slovenija bolana cena servisa

Porsche Slovenija bolana cena servisa

1 2
3
»

codeMonkey ::

feryz je izjavil:

Malo za feeling, kakšne cene imajo.
Audi A6 50tdi, servis na 60 kkm plus menjava zavornih ploščic, 1.950 eur.



Sem zbiral dobre pol leta nazaj pondube za Skodo Octavijo, 180000 km, vecji servis (zobati jermen, ...):
- Dunaj 1500 EUR
- Vrtac Kranj 1000 EUR
- Setnikar, privatnik v Medvodah, pod 500 EUR

Po izkusnjah bi bil Porsche Verovskova nekje med Dunajem in Kranjem :)

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Jebi ga, če pleh stane 90 jurjev, ne more servis 500 evrov. Vsaj tako logiko imajo.
Je pa res, da je dražji kot servis za 150 jurjev vreden pleh. Očitno je audi nekaj več.

sammy73 ::

Moj nasvet: najdi si mehanika, ki ga poznaš in mu lahko zaupaš. Jaz sem z urednimi servisi nehal pred več kot 15 leti. Tranutno vozim avto za cca. 70k EUR, ki ni videl uradnega servisa niti od daleč. Pred 20 leti sem bil fino nategnjen na pooblaščenem VW servisu: na rednem servisu so mi originalne dele zamenjali s takimi, ki so se v roku 10 dni pokvarili in mi nato po mastni ceni spet pordali moje originalne. To mi je ob neki priložnosti pripovedoval tam zaposlen mehanik po nekaj popitih pivih, tako da nisem imel kakšne osnove za tožbo. Avto vozim okoli 8 let, nato ga propdam, pri tej starosti nepotrjena servisna knjiga ni noben problem. Meni je pomembno, da avto deluje brezhibno in da mi na servisih menjujejo tiste stvari, ki so res potrebne menjave.

LeQuack ::

Problem pooblaščencev je da tudi če delajo pošteno, ti prodajo rezervne dele za 10x profit. Turbina, katalizator za 1500+EUR ni nič nenavadnega.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Sparkxl ::

Mene so cigani na porscheju lepo nategnili pri vodni pumpi, ki je bila fuč. Avto je bil v garanciji, na vsake toliko sem moral doliti hladilno tekočino. Nisem vedel zakaj, ampak se nisem s tem ubadal. Avto je bil na rednem servisu 2x. Niso nič rekli. Naslednji servis, prvi po garanciji, pa takoj: gospod vodna pumpa je hin..."bomo mogli menjat...500€"

Pika na i pa je bil zadnji obisk, ko sem peljal avto od žene na servis, ker je še v garanciji. To je bilo v MB. Tisti ki te sprejme na servis....aroganten tip z mastnimi lasmi, ki misli da je tam bog. Obravnaval me je kot zadnji drek. Isto je obravnaval tudi tam zaposlene, ki so ga prišli kaj vprašat.

Znanko pa so dobesedno oguljofali. Kupi avto, ji reče prodajalec servis je v ceni vozila. Pride na prvi servis, pravijo da ni. Gre do tipa ki ji je avto prodal in jo mrtvo hladno odfooka, češ jaz nič ne vem o tem. Od mehanika, s katerim se je kregala je izvedela, da je to pri tem prodajalcu stalna praksa. To je tudi bilo v MB

Sc0ut ::

Sparkxl je izjavil:

Mene so cigani na porscheju lepo nategnili pri vodni pumpi, ki je bila fuč. Avto je bil v garanciji, na vsake toliko sem moral doliti hladilno tekočino. Nisem vedel zakaj, ampak se nisem s tem ubadal. Avto je bil na rednem servisu 2x. Niso nič rekli. Naslednji servis, prvi po garanciji, pa takoj: gospod vodna pumpa je hin..."bomo mogli menjat...500€"

Pika na i pa je bil zadnji obisk, ko sem peljal avto od žene na servis, ker je še v garanciji. To je bilo v MB. Tisti ki te sprejme na servis....aroganten tip z mastnimi lasmi, ki misli da je tam bog. Obravnaval me je kot zadnji drek. Isto je obravnaval tudi tam zaposlene, ki so ga prišli kaj vprašat.

Znanko pa so dobesedno oguljofali. Kupi avto, ji reče prodajalec servis je v ceni vozila. Pride na prvi servis, pravijo da ni. Gre do tipa ki ji je avto prodal in jo mrtvo hladno odfooka, češ jaz nič ne vem o tem. Od mehanika, s katerim se je kregala je izvedela, da je to pri tem prodajalcu stalna praksa. To je tudi bilo v MB


To z vodno pumpo je bilo enako pri Slaku NM. On ko rihta servis je rekel, da 1dcl na 15.000 je normalno. Prav tako mi je odzadaj avto rjavel, pa niso nikoli oznacli v servisni knjigi. Sam pa tudi nisem vedel, da moram bit na to pozoren.
1231 v3, Z97 A, 8GB ram 1600mhz, 1070 GTX SLI, Seasonic 520 (zna švicat)

TheBlueOne ::

Morda kdo ve kako je integral avto v Jesenicah? Ali se priporoca kaksen drug serviser za VW kje blizu?

Likalnik ::

sammy73 je izjavil:

Moj nasvet: najdi si mehanika, ki ga poznaš in mu lahko zaupaš. Jaz sem z urednimi servisi nehal pred več kot 15 leti. Tranutno vozim avto za cca. 70k EUR, ki ni videl uradnega servisa niti od daleč. Pred 20 leti sem bil fino nategnjen na pooblaščenem VW servisu: na rednem servisu so mi originalne dele zamenjali s takimi, ki so se v roku 10 dni pokvarili in mi nato po mastni ceni spet pordali moje originalne. To mi je ob neki priložnosti pripovedoval tam zaposlen mehanik po nekaj popitih pivih, tako da nisem imel kakšne osnove za tožbo. Avto vozim okoli 8 let, nato ga propdam, pri tej starosti nepotrjena servisna knjiga ni noben problem. Meni je pomembno, da avto deluje brezhibno in da mi na servisih menjujejo tiste stvari, ki so res potrebne menjave.


tudi jaz nikoli še nisem imel avta na uradnem servisu...je pa res, da še nikoli nisem imel novega avtomobila...samo rabljene....ampak tvoj zapis je načeloma v redu in se strinjam z njim...težava nastane, če pride do napake vozila katero ti lahko popravijo pod garancijo.
recimo primer: glede na to, da jaz vedno kupim rabljen avto....moja partnerka pa vedno novega....in ja posledično potem, da ji velja garancija ga vozi dokler je garancija k uradnem serviserju....no in po enem letu in pol ji je na BMW-ju šel avtomatski menjalnik (menjalnik je delal, vendar grdo prestavljal), pod garancijo so ji ga zamenjali brezplačno...pod pogojem, da je imela vse uradne servise narejene pri njih in knjižico poštempljano....strošek bi bil 8000EUR

drugi primer: spet moja partnerka...že leta nazaj kupila novega Polota...vozila ga je k uradnemu serviserju AC Kondor....en servis vmes ni bil narejen pri njih ampak pri lokalcu...uglavnem je prišlo zopet do neke napake na avtomobilu za katero je uveljavljala garancijo...in seveda niso hoteli popraviti dokler ne plača tistega "manjkajočega" servisa...ko je to plačala (brez, da bi oni kar koli servisirali) so avto popravili.
nikoli ne bom pozabil enega servisa iz njihove strani..sem pogledal račun...postavka menjava in nakup olja 300EUR....za en usran Polo...pa saj ni formula...
uglavnem, dokler imaš avto v garanciji se ga vozi na uradne servise...po poteku garancije jih z največjim veseljem nabiješ na K**** in greš drugam...če se tega ne držiš in, če pride do težave se potem lahko z njimi samo kregaš in pregovarjaš.....ampak kot napisano na začetku....mene te večje avtohiše ala Porsche, Kondor itd tudi na daleč ne vidijo....da bi jaz peljal k njim avto na servis...raje strel v koleno...lopovi eni

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

ombre ::

Integral Jesenice... sam nimam dobrih izkušenj. Pri njih sem kupil avto, pa servisiral do 90k. Za olje menjat ok s tem da si včasih lahko prinesel svojega, sedaj ne pustijo več.

Ko pa se ti kje zalomi, pa nimajo časa. Mi je svečka crknila - niso imeli časa.
Nevem, sem šel drugam - jaz servisiram zdej v LJ.
OmbreMan - Galaxy of knowledge

TheBlueOne ::

Torej ce dajo termin so OK? :) Jaz imam samo servis in so mi najblize.

ombre ::

Če so ti najbližje pač pelji. :) mene ne vidijo več, sicer pa hvala bogu za konkurenco.
OmbreMan - Galaxy of knowledge

shinko ::

Še moj primer. nov Passat, na Porsche MB redni servis z menjavo olja in filtri - 300€. Povsem enak servis na drugi strani MB, tudi VW pooblaščenec Avto Jarc - 150€, olje sem lahko imel svoje!

sammy73 ::

Likalnik je izjavil:

sammy73 je izjavil:

Moj nasvet: najdi si mehanika, ki ga poznaš in mu lahko zaupaš. Jaz sem z urednimi servisi nehal pred več kot 15 leti. Tranutno vozim avto za cca. 70k EUR, ki ni videl uradnega servisa niti od daleč. Pred 20 leti sem bil fino nategnjen na pooblaščenem VW servisu: na rednem servisu so mi originalne dele zamenjali s takimi, ki so se v roku 10 dni pokvarili in mi nato po mastni ceni spet pordali moje originalne. To mi je ob neki priložnosti pripovedoval tam zaposlen mehanik po nekaj popitih pivih, tako da nisem imel kakšne osnove za tožbo. Avto vozim okoli 8 let, nato ga propdam, pri tej starosti nepotrjena servisna knjiga ni noben problem. Meni je pomembno, da avto deluje brezhibno in da mi na servisih menjujejo tiste stvari, ki so res potrebne menjave.


tudi jaz nikoli še nisem imel avta na uradnem servisu...je pa res, da še nikoli nisem imel novega avtomobila...samo rabljene....ampak tvoj zapis je načeloma v redu in se strinjam z njim...težava nastane, če pride do napake vozila katero ti lahko popravijo pod garancijo.
recimo primer: glede na to, da jaz vedno kupim rabljen avto....moja partnerka pa vedno novega....in ja posledično potem, da ji velja garancija ga vozi dokler je garancija k uradnem serviserju....no in po enem letu in pol ji je na BMW-ju šel avtomatski menjalnik (menjalnik je delal, vendar grdo prestavljal), pod garancijo so ji ga zamenjali brezplačno...pod pogojem, da je imela vse uradne servise narejene pri njih in knjižico poštempljano....strošek bi bil 8000EUR

drugi primer: spet moja partnerka...že leta nazaj kupila novega Polota...vozila ga je k uradnemu serviserju AC Kondor....en servis vmes ni bil narejen pri njih ampak pri lokalcu...uglavnem je prišlo zopet do neke napake na avtomobilu za katero je uveljavljala garancijo...in seveda niso hoteli popraviti dokler ne plača tistega "manjkajočega" servisa...ko je to plačala (brez, da bi oni kar koli servisirali) so avto popravili.
nikoli ne bom pozabil enega servisa iz njihove strani..sem pogledal račun...postavka menjava in nakup olja 300EUR....za en usran Polo...pa saj ni formula...
uglavnem, dokler imaš avto v garanciji se ga vozi na uradne servise...po poteku garancije jih z največjim veseljem nabiješ na K**** in greš drugam...če se tega ne držiš in, če pride do težave se potem lahko z njimi samo kregaš in pregovarjaš.....ampak kot napisano na začetku....mene te večje avtohiše ala Porsche, Kondor itd tudi na daleč ne vidijo....da bi jaz peljal k njim avto na servis...raje strel v koleno...lopovi eni


O težavah, ki jih omenjaš, sem vprašal svojega odvetnika. Odgovoril mi je, da ni nujno, da avto servisiraš na pooblaščenem servisu, da velja garancija. Servisiran mora biti pri nekom, ki ima za to registrirano dejavnost. Jaz se s tem pretirano ne ubadam. Če bi mi zaradi tega zavrnili garancijsko popravilo, bi zadevo naprej urejal odvetnik.

kriptobog ::

sammy73 je izjavil:

Likalnik je izjavil:

sammy73 je izjavil:

Moj nasvet: najdi si mehanika, ki ga poznaš in mu lahko zaupaš. Jaz sem z urednimi servisi nehal pred več kot 15 leti. Tranutno vozim avto za cca. 70k EUR, ki ni videl uradnega servisa niti od daleč. Pred 20 leti sem bil fino nategnjen na pooblaščenem VW servisu: na rednem servisu so mi originalne dele zamenjali s takimi, ki so se v roku 10 dni pokvarili in mi nato po mastni ceni spet pordali moje originalne. To mi je ob neki priložnosti pripovedoval tam zaposlen mehanik po nekaj popitih pivih, tako da nisem imel kakšne osnove za tožbo. Avto vozim okoli 8 let, nato ga propdam, pri tej starosti nepotrjena servisna knjiga ni noben problem. Meni je pomembno, da avto deluje brezhibno in da mi na servisih menjujejo tiste stvari, ki so res potrebne menjave.


tudi jaz nikoli še nisem imel avta na uradnem servisu...je pa res, da še nikoli nisem imel novega avtomobila...samo rabljene....ampak tvoj zapis je načeloma v redu in se strinjam z njim...težava nastane, če pride do napake vozila katero ti lahko popravijo pod garancijo.
recimo primer: glede na to, da jaz vedno kupim rabljen avto....moja partnerka pa vedno novega....in ja posledično potem, da ji velja garancija ga vozi dokler je garancija k uradnem serviserju....no in po enem letu in pol ji je na BMW-ju šel avtomatski menjalnik (menjalnik je delal, vendar grdo prestavljal), pod garancijo so ji ga zamenjali brezplačno...pod pogojem, da je imela vse uradne servise narejene pri njih in knjižico poštempljano....strošek bi bil 8000EUR

drugi primer: spet moja partnerka...že leta nazaj kupila novega Polota...vozila ga je k uradnemu serviserju AC Kondor....en servis vmes ni bil narejen pri njih ampak pri lokalcu...uglavnem je prišlo zopet do neke napake na avtomobilu za katero je uveljavljala garancijo...in seveda niso hoteli popraviti dokler ne plača tistega "manjkajočega" servisa...ko je to plačala (brez, da bi oni kar koli servisirali) so avto popravili.
nikoli ne bom pozabil enega servisa iz njihove strani..sem pogledal račun...postavka menjava in nakup olja 300EUR....za en usran Polo...pa saj ni formula...
uglavnem, dokler imaš avto v garanciji se ga vozi na uradne servise...po poteku garancije jih z največjim veseljem nabiješ na K**** in greš drugam...če se tega ne držiš in, če pride do težave se potem lahko z njimi samo kregaš in pregovarjaš.....ampak kot napisano na začetku....mene te večje avtohiše ala Porsche, Kondor itd tudi na daleč ne vidijo....da bi jaz peljal k njim avto na servis...raje strel v koleno...lopovi eni


O težavah, ki jih omenjaš, sem vprašal svojega odvetnika. Odgovoril mi je, da ni nujno, da avto servisiraš na pooblaščenem servisu, da velja garancija. Servisiran mora biti pri nekom, ki ima za to registrirano dejavnost. Jaz se s tem pretirano ne ubadam. Če bi mi zaradi tega zavrnili garancijsko popravilo, bi zadevo naprej urejal odvetnik.


Zato vedno bolj ponujajo jamstva. Tam pa lahko pogojujejo, kje je potrebno servisirati, da jamstvo velja. In ti potem dajo 2 leti garancije plus 3 leta jamstva.

Likalnik ::

sammy73 je izjavil:

Likalnik je izjavil:

sammy73 je izjavil:

Moj nasvet: najdi si mehanika, ki ga poznaš in mu lahko zaupaš. Jaz sem z urednimi servisi nehal pred več kot 15 leti. Tranutno vozim avto za cca. 70k EUR, ki ni videl uradnega servisa niti od daleč. Pred 20 leti sem bil fino nategnjen na pooblaščenem VW servisu: na rednem servisu so mi originalne dele zamenjali s takimi, ki so se v roku 10 dni pokvarili in mi nato po mastni ceni spet pordali moje originalne. To mi je ob neki priložnosti pripovedoval tam zaposlen mehanik po nekaj popitih pivih, tako da nisem imel kakšne osnove za tožbo. Avto vozim okoli 8 let, nato ga propdam, pri tej starosti nepotrjena servisna knjiga ni noben problem. Meni je pomembno, da avto deluje brezhibno in da mi na servisih menjujejo tiste stvari, ki so res potrebne menjave.


tudi jaz nikoli še nisem imel avta na uradnem servisu...je pa res, da še nikoli nisem imel novega avtomobila...samo rabljene....ampak tvoj zapis je načeloma v redu in se strinjam z njim...težava nastane, če pride do napake vozila katero ti lahko popravijo pod garancijo.
recimo primer: glede na to, da jaz vedno kupim rabljen avto....moja partnerka pa vedno novega....in ja posledično potem, da ji velja garancija ga vozi dokler je garancija k uradnem serviserju....no in po enem letu in pol ji je na BMW-ju šel avtomatski menjalnik (menjalnik je delal, vendar grdo prestavljal), pod garancijo so ji ga zamenjali brezplačno...pod pogojem, da je imela vse uradne servise narejene pri njih in knjižico poštempljano....strošek bi bil 8000EUR

drugi primer: spet moja partnerka...že leta nazaj kupila novega Polota...vozila ga je k uradnemu serviserju AC Kondor....en servis vmes ni bil narejen pri njih ampak pri lokalcu...uglavnem je prišlo zopet do neke napake na avtomobilu za katero je uveljavljala garancijo...in seveda niso hoteli popraviti dokler ne plača tistega "manjkajočega" servisa...ko je to plačala (brez, da bi oni kar koli servisirali) so avto popravili.
nikoli ne bom pozabil enega servisa iz njihove strani..sem pogledal račun...postavka menjava in nakup olja 300EUR....za en usran Polo...pa saj ni formula...
uglavnem, dokler imaš avto v garanciji se ga vozi na uradne servise...po poteku garancije jih z največjim veseljem nabiješ na K**** in greš drugam...če se tega ne držiš in, če pride do težave se potem lahko z njimi samo kregaš in pregovarjaš.....ampak kot napisano na začetku....mene te večje avtohiše ala Porsche, Kondor itd tudi na daleč ne vidijo....da bi jaz peljal k njim avto na servis...raje strel v koleno...lopovi eni


O težavah, ki jih omenjaš, sem vprašal svojega odvetnika. Odgovoril mi je, da ni nujno, da avto servisiraš na pooblaščenem servisu, da velja garancija. Servisiran mora biti pri nekom, ki ima za to registrirano dejavnost. Jaz se s tem pretirano ne ubadam. Če bi mi zaradi tega zavrnili garancijsko popravilo, bi zadevo naprej urejal odvetnik.


hvala za to informacijo (če pride do tega se splača bolje pozanimati....jaz priznam se takrat nisem)...
potem, če prav razumem lahko novi avto servisira lokalni mehanik in v primeru uveljavitve garancije naj ne bi bilo težav?
zakaj se potem servisira avtomobile pri uradnih serviserjih?...potem bi vsak peljal k lokalnemu mehaniku kateri je že po default-u cenejši za 20-30% ali še več.
res pa je, da moraš imeti za seboj odvetnika kateri ti pomaga, ko te uradna avtohiša zavrne....tako kot si sam napisal bi zadevo predal naprej odvetniku...tu je pa sedaj od posameznika odvisno ali si ga lahko privošči, ima voljo in živce, da se spusti v ta boj?....v tem času, da se odvetnik pa avtohiša dogovorita ali ti pripada popravilo pod garancijo ali ne si pač ti brez avtomobila....na koncu pod črto....je mogoče lažje, hitreje v času garancije delati servise pri pooblaščeni avtohiši. Ker, če pogledaš iz vidika stroškov si približno na istem:
- plačuješ servise pooblaščenemu serviserju kateri ti zaračuna višjo ceno
ali pa
- plačaš servis lokalcu po nižji ceni + odvetnik

LeQuack ::

Pozabil si še na zadoščanje ki da dobiš ko denar izsiliš preko sodišča. To je tako kot joga.
Quack !

bbbbbb2015 ::

Likalnik je izjavil:

O težavah, ki jih omenjaš, sem vprašal svojega odvetnika. Odgovoril mi je, da ni nujno, da avto servisiraš na pooblaščenem servisu, da velja garancija. Servisiran mora biti pri nekom, ki ima za to registrirano dejavnost. Jaz se s tem pretirano ne ubadam. Če bi mi zaradi tega zavrnili garancijsko popravilo, bi zadevo naprej urejal odvetnik.


Da se ne bi slučajno zgodilo, da bi te nasral odvetnik. Saj ti razumeš, da si odvetniki delo iščejo?
Potem ti bom pa jaz povedal, kako stvari stojijo za Renault in BMW:

Za Renault mora servisna hiša (lahko je pooblaščeni, nepooblaščeni, vseeno) imeti KOTEK šolanega mehanika za tisti model avta, ki se servisira. Imeti mora OBD2 originalni čitalec in dostop do Renault baze, da se servisni posegi vpišejo.

Za BMW mora servisna hiša imeti ravno tako šolanega mehanika za tisti model, imajo čitalec BMW ključev, plačan dostop do BMW baze, kjer piše, kaj za servisa je potrebno narediti in seveda ima OBD2 čitalec in komplet posebnega orodja.

To je to. In potem lahko izvaja in garancijska popravila in vzdrževanje v garancijski dobi. Pa v bistvu tudi izven garancijske dobe.

Jaz za BMW potrošni material za servis in originalno BMW 0w30 olje in dele kupujem sam na internetu. Hodim pa k serviserju, ki ni pooblaščeni, plačuje pa dosotp do baze, da so servisi vpisani. Garancijske zahtervke pa dam samo pooblaščenemu serviserju, ker ima on dostop do specifikacij za dana garancijska popravila.

Pa da ne pozabim: garancija se prizna, če so vgrajeni originalni BMW deli. Samo v tem primeru si proizvajalec upa dati garancijo recimo 3 ali 5 let.

To je to. Da bi pa nek mehankar at random šraufal BMWja, starega 2 leti - je pa NO GO.

Vsi, ki se čudite, zakaj olje toliko stane na servisih - to je za to, da kaj zaslužijo, da potem plačajo mehanike, ki gredo na šolanje.

Če se vam pa zdi, da lahko vsak mehankar at random šraufa in ugotavlja, kako se snema vodna pumpa pa malo trga, ker ne gre dol, pa nima pravega orodja za sneti filter, pa tako... Vi kar.

Zgodovina sprememb…

sammy73 ::

Likalnik je izjavil:

hvala za to informacijo (če pride do tega se splača bolje pozanimati....jaz priznam se takrat nisem)...
potem, če prav razumem lahko novi avto servisira lokalni mehanik in v primeru uveljavitve garancije naj ne bi bilo težav?
zakaj se potem servisira avtomobile pri uradnih serviserjih?...potem bi vsak peljal k lokalnemu mehaniku kateri je že po default-u cenejši za 20-30% ali še več.
res pa je, da moraš imeti za seboj odvetnika kateri ti pomaga, ko te uradna avtohiša zavrne....tako kot si sam napisal bi zadevo predal naprej odvetniku...tu je pa sedaj od posameznika odvisno ali si ga lahko privošči, ima voljo in živce, da se spusti v ta boj?....v tem času, da se odvetnik pa avtohiša dogovorita ali ti pripada popravilo pod garancijo ali ne si pač ti brez avtomobila....na koncu pod črto....je mogoče lažje, hitreje v času garancije delati servise pri pooblaščeni avtohiši. Ker, če pogledaš iz vidika stroškov si približno na istem:
- plačuješ servise pooblaščenemu serviserju kateri ti zaračuna višjo ceno
ali pa
- plačaš servis lokalcu po nižji ceni + odvetnik


Mislim da je nekaj v tej smeri, da moraš potem ti dokazovati, da je bil avto servisiran po navodilih proizvajalca. Torej, da so ti v določenem servisnem intervalu zamenjali dele, katere je predvidel proizvajalec.

bbbbbb2015 ::

shinko je izjavil:

Še moj primer. nov Passat, na Porsche MB redni servis z menjavo olja in filtri - 300€. Povsem enak servis na drugi strani MB, tudi VW pooblaščenec Avto Jarc - 150€, olje sem lahko imel svoje!


Daj nekomu, ki se spozna na VW v preverbo. Ker to, kar si napisal, nisi rekel nič. Na primer, BMW orginalni filter za dieselsko gorivo stane 75€, s kataloško številko in vsem. Originalno zaprt, nalepkica nepoškodovana. BOSCH filter stane 37€ in je kompatibilen, kovinsko ohišje in vse. MAHLE filter, cel plastičen, stane 32€. To so vse cene iz Interneta. KNECHT filter, pitaj boga od kod to, stane 29 € iz interneta.

Razumeš sedaj ta razpon med 29 do 75€?

Nikonja ::

Meni so pa na Fordovom servisu v Stegnah na C-Maxu povedali da bo treba jermen zamenjat ker je zanič, plus še vodno za cca 700 eur (6 let nazaj), jim rečem ok, bom uskladil finance in jih pokličem nazaj. Potem pa pokličem enega "neuradnega" serviserja na kaj mi on pove da moj c-max sploh nima jermen ampak ketno!!! Pokličem nazaj na Ford, ga vprašam če je res da moj avto sploh nima jermena, 10 sekund tišine, pol pa "najbrž se naš serviser zmotil" jih lepo pošljem v k... in jim povem da sm zaključil z njima pa slušalko dol.

Zastopim da so marže na avtih res nizke in da služijo dejansko samo na servisih, ampak računat samo menjavo olja po 150 eur, kje ima dela 20 min, materijala pa niti za 30 eur je nateg na kvadrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nikonja ()

kriptobog ::

Nikonja je izjavil:

Meni so pa na Fordovom servisu v Stegnah na C-Maxu povedali da bo treba jermen zamenjat ker je zanič, plus še vodno za cca 700 eur (6 let nazaj), jim rečem ok, bom uskladil finance in jih pokličem nazaj. Potem pa pokličem enega "neuradnega" serviserja na kaj mi on pove da moj c-max sploh nima jermen ampak ketno!!! Pokličem nazaj na Ford, ga vprašam če je res da moj avto sploh nima jermena, 10 sekund tišine, pol pa "najbrž se naš serviser zmotil" jih lepo pošljem v k... in jim povem da sm zaključil z njima pa slušalko dol.

Zastopim da so marže na avtih res nizke in da služijo dejansko samo na servisih, ampak računat samo menjavo olja po 150 eur, kje ima dela 20 min, materijala pa niti za 30 eur je nateg na kvadrat.


Imaš pa mikro jermen verjetno, ampak nima veze. Na tem servisu so itak totalno nesposobni.

sammy73 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Likalnik je izjavil:

O težavah, ki jih omenjaš, sem vprašal svojega odvetnika. Odgovoril mi je, da ni nujno, da avto servisiraš na pooblaščenem servisu, da velja garancija. Servisiran mora biti pri nekom, ki ima za to registrirano dejavnost. Jaz se s tem pretirano ne ubadam. Če bi mi zaradi tega zavrnili garancijsko popravilo, bi zadevo naprej urejal odvetnik.


Da se ne bi slučajno zgodilo, da bi te nasral odvetnik. Saj ti razumeš, da si odvetniki delo iščejo?
Potem ti bom pa jaz povedal, kako stvari stojijo za Renault in BMW:

Za Renault mora servisna hiša (lahko je pooblaščeni, nepooblaščeni, vseeno) imeti KOTEK šolanega mehanika za tisti model avta, ki se servisira. Imeti mora OBD2 originalni čitalec in dostop do Renault baze, da se servisni posegi vpišejo.

Za BMW mora servisna hiša imeti ravno tako šolanega mehanika za tisti model, imajo čitalec BMW ključev, plačan dostop do BMW baze, kjer piše, kaj za servisa je potrebno narediti in seveda ima OBD2 čitalec in komplet posebnega orodja.

To je to. In potem lahko izvaja in garancijska popravila in vzdrževanje v garancijski dobi. Pa v bistvu tudi izven garancijske dobe.

Jaz za BMW potrošni material za servis in originalno BMW 0w30 olje in dele kupujem sam na internetu. Hodim pa k serviserju, ki ni pooblaščeni, plačuje pa dosotp do baze, da so servisi vpisani. Garancijske zahtervke pa dam samo pooblaščenemu serviserju, ker ima on dostop do specifikacij za dana garancijska popravila.

Pa da ne pozabim: garancija se prizna, če so vgrajeni originalni BMW deli. Samo v tem primeru si proizvajalec upa dati garancijo recimo 3 ali 5 let.

To je to. Da bi pa nek mehankar at random šraufal BMWja, starega 2 leti - je pa NO GO.

Vsi, ki se čudite, zakaj olje toliko stane na servisih - to je za to, da kaj zaslužijo, da potem plačajo mehanike, ki gredo na šolanje.

Če se vam pa zdi, da lahko vsak mehankar at random šraufa in ugotavlja, kako se snema vodna pumpa pa malo trga, ker ne gre dol, pa nima pravega orodja za sneti filter, pa tako... Vi kar.


Posamezni uvozniki si lahko postavljajo svoja pravila, na koncu pa velja to, kar je v predpisih. Precej je zbranega tukaj.

Odvetnik me pa ne bo nasral, ker zastopa tudi mojo firmo.

bbbbbb2015 ::

Nikonja je izjavil:

Meni so pa na Fordovom servisu v Stegnah na C-Maxu povedali da bo treba jermen zamenjat ker je zanič, plus še vodno za cca 700 eur (6 let nazaj), jim rečem ok, bom uskladil finance in jih pokličem nazaj. Potem pa pokličem enega "neuradnega" serviserja na kaj mi on pove da moj c-max sploh nima jermen ampak ketno!!! Pokličem nazaj na Ford, ga vprašam če je res da moj avto sploh nima jermena, 10 sekund tišine, pol pa "najbrž se naš serviser zmotil" jih lepo pošljem v k... in jim povem da sm zaključil z njima pa slušalko dol.

Zastopim da so marže na avtih res nizke in da služijo dejansko samo na servisih, ampak računat samo menjavo olja po 150 eur, kje ima dela 20 min, materijala pa niti za 30 eur je nateg na kvadrat.


Ne rabiš pretiravati. Ekselentno olje, original BMW stane cca 15€ na liter. Skupaj je to 74,50€ za pet litrov:
https://motornaolja.com/produkt/bmw-twi...

Komplet filtrov (original BMW, kabinski filter ogljeni) je, jebiga, cca 225€, na Internetu. Neoriginalni filtri stisnemo skozi za 140-180€, samo kabinski ni ogljeni. Delo po normativu, z vpisom v bazo, 140€.
Skupaj servis 439,50€. Na servisu, po ponudbi 1150€.

To je to. Za avto, list price 110.000€. V nulo.

sammy73 je izjavil:

Posamezni uvozniki si lahko postavljajo svoja pravila, na koncu pa velja to, kar je v predpisih. Precej je zbranega tukaj.

Odvetnik me pa ne bo nasral, ker zastopa tudi mojo firmo.


Kakor želiš. Jaz ti pravim, da ni problema, če:
a) je šolan serviser
b) ima orodja
c) ima dostop do baze
d) so deli original

Kakšen mesec nazaj, BMW brez problema izvedel moj garancijski zahtevek. Niti pisnili niso. Če bi pa videli servisno knjigico rdečo, pa zamike pri servisu, pa rumena opozorila, potem pa morda ne bi tako v nulo rešili zahtevkov.

Zgodovina sprememb…

Likalnik ::

bbbbbb2015 je izjavil:

shinko je izjavil:

Še moj primer. nov Passat, na Porsche MB redni servis z menjavo olja in filtri - 300€. Povsem enak servis na drugi strani MB, tudi VW pooblaščenec Avto Jarc - 150€, olje sem lahko imel svoje!


Daj nekomu, ki se spozna na VW v preverbo. Ker to, kar si napisal, nisi rekel nič. Na primer, BMW orginalni filter za dieselsko gorivo stane 75€, s kataloško številko in vsem. Originalno zaprt, nalepkica nepoškodovana. BOSCH filter stane 37€ in je kompatibilen, kovinsko ohišje in vse. MAHLE filter, cel plastičen, stane 32€. To so vse cene iz Interneta. KNECHT filter, pitaj boga od kod to, stane 29 € iz interneta.

Razumeš sedaj ta razpon med 29 do 75€?


sedaj je že tako daleč, da nobenemu mehaniku (sploh pa uradnemu/pooblaščenemu v večjih avtohišah) ne verjamem nič....kako pa veš, da bo ta mehanik dal original filter notri...kaj pa če je dal filter za 29€...kot nevedni Joža ne boš nikoli vedel kaj je notri....ali pa olje...kako veš, da ga je starega ven zlil in novega notri nalil?...kaj pa če je samo še novega malo dolil in ti računal 300€ menjavo olja?
in tega je preveč...veliko zgodb kroži kako so avto servisirali uradni zastopniki pa se je izkazalo, da sploh ni bilo nič poservisirano/zamenjano ali pa zelo slabo....poleg tega danes "poštemplano" knjižico dobiš pri vsakem preprodajalcu

ni problem plačati nekaj več za kvalitetne dele, kvalitetno storitev...problem je, ko je to zaračunano kot kvalitetno v resnici pa to ni.
Ja in na koncu se folk odloči, da raje pelje k lokalcu kateremu vsaj delno zaupa...po možnosti se zvečer v vaški gostili še na piru srečata in v takih primerih je manj možnosti, da si nategnjen...

bbbbbb2015 ::

Likalnik je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

shinko je izjavil:

Še moj primer. nov Passat, na Porsche MB redni servis z menjavo olja in filtri - 300EUR. Povsem enak servis na drugi strani MB, tudi VW pooblaščenec Avto Jarc - 150EUR, olje sem lahko imel svoje!


Daj nekomu, ki se spozna na VW v preverbo. Ker to, kar si napisal, nisi rekel nič. Na primer, BMW orginalni filter za dieselsko gorivo stane 75EUR, s kataloško številko in vsem. Originalno zaprt, nalepkica nepoškodovana. BOSCH filter stane 37EUR in je kompatibilen, kovinsko ohišje in vse. MAHLE filter, cel plastičen, stane 32EUR. To so vse cene iz Interneta. KNECHT filter, pitaj boga od kod to, stane 29 EUR iz interneta.

Razumeš sedaj ta razpon med 29 do 75EUR?


sedaj je že tako daleč, da nobenemu mehaniku (sploh pa uradnemu/pooblaščenemu v večjih avtohišah) ne verjamem nič....kako pa veš, da bo ta mehanik dal original filter notri...kaj pa če je dal filter za 29EUR...kot nevedni Joža ne boš nikoli vedel kaj je notri....ali pa olje...kako veš, da ga je starega ven zlil in novega notri nalil?...kaj pa če je samo še novega malo dolil in ti računal 300EUR menjavo olja?
in tega je preveč...veliko zgodb kroži kako so avto servisirali uradni zastopniki pa se je izkazalo, da sploh ni bilo nič poservisirano/zamenjano ali pa zelo slabo....poleg tega danes "poštemplano" knjižico dobiš pri vsakem preprodajalcu

ni problem plačati nekaj več za kvalitetne dele, kvalitetno storitev...problem je, ko je to zaračunano kot kvalitetno v resnici pa to ni.
Ja in na koncu se folk odloči, da raje pelje k lokalcu kateremu vsaj delno zaupa...po možnosti se zvečer v vaški gostili še na piru srečata in v takih primerih je manj možnosti, da si nategnjen...


No, saj to pravim. Razpon potrošnega materiala je od ena do faktorja tri. Zato imam jaz avto, za katerega imam bazo, imam kataloške, material original sam kupujem. Samo pač vozim na servis, kjer to dovolijo. V Ljubljani so me odpikali ko smet, ko sem bežno omenil, če lahko material jaz pripeljem.

Ko sem imel še Opla, smo delali tako, da mi je na prevzemu avta dal škatle od filtrov na vpogled. Sicer je tako, lahko bi me tudi goljufal, vsem kazal iste škatle.

Jaz pač sedaj vse sam kupujem in me glede tega ne nategnejo. Seveda je tako, da jim jaz lahko en material pripeljem, oni pa dajo drugega notri. To pa na vsake toliko naredim štih probo. Odprem havbo, pogledam firmo oljnega filtra, če ne bi bil originalen, bi bil pa problem. Ampak na vsake toliko preverim. Čisto vsega pa se ne da preveriti, jasno.

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Škoda servis

Oddelek: Na cesti
413409 (470) Filipe
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6316039 (13674) Tilen
»

Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
709378 (7177) krneki0001
»

Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19627355 (18897) Glugy
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27659611 (33555) D3m

Več podobnih tem