» »

Cena servisa vozila

Cena servisa vozila

1
2
3

D3m ::

45cal je izjavil:

Pozdravljeni.

Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.

Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?


Hvala za odgovore.


Drugič jim reči naj dajo od MANN-FILTER pa bo ceneje :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

njyngs ::

darkolord je izjavil:

Vsi, ki omenjate normative - normativi niso odmerjeni na povprečnega Janeza, ki prvič šraufa avto v domači delavnici, ampak na šolanega mehanika, ki je posamezno operacijo naredil že večkrat. Tako da je težko biti bistveno hitrejši.

Primer za mojo znamko:
Zračni filter: 0,1 h
Menjava svečk (komplet): 0,3 h
Menjava zavorne tekočine (praznjenje in polnjenje): 0,5 h
Oljni filter: 0,2 h

Tako. S tem da vsak, ki je že bil pri mehaniku zraven med servisom ve, da ima le-ta s sabo list, kjer sproti označuje kaj se je naredilo in kaj se ni. Procedura je vnaprej definirana. Kozolčarji in popoldanci pa to delajo šlampasto in vse samo nekaj "od oka". Sem dal oboje skozi, pa sploh ni primerjave.

Če pa greš k dobremu "nepooblaščencu" pa tudi ne bo kaj dosti cenejši od uradnega.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

darkolord je izjavil:

Vsi, ki omenjate normative - normativi niso odmerjeni na povprečnega Janeza, ki prvič šraufa avto v domači delavnici, ampak na šolanega mehanika, ki je posamezno operacijo naredil že večkrat. Tako da je težko biti bistveno hitrejši.

Primer za mojo znamko:
Zračni filter: 0,1 h
Menjava svečk (komplet): 0,3 h
Menjava zavorne tekočine (praznjenje in polnjenje): 0,5 h
Oljni filter: 0,2 h

To bi bilo če bi delali te stvari posamično. Nekdo pride in reče da mu naj zamenjajo zračni filter. Ok, ima avto zunaj na parkingu, ga da not, zamenja filter, ga odpelje ven, traja 10-15 min. Za naslednji filter spet nazaj not na dvigalo, zamenja oljni filter, pa spet ven...ne moreš pa teh časov kar seštevat, madona. To je kot da bi delal kosilo po normativu, lupljenje krompirja tolk, soljenje tolk, zavretje vode tolk, če bi seštel normative za kosilo, bi vsako kosilo kuhal 6 ur.

D3m ::

Je pa cheapo svečke dobil.

Mene so Bosch prišle 13,25 po komadu.

45cal je izjavil:

Pozdravljeni.

Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.

Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?


Hvala za odgovore.



Ajde recimo poglej kaj so delali po mojih željah. :D

|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

donvito ::

Še en primer rednega servisa pooblaščenca:

al1976 ::

Agenda. Avto bo ratal veliko breme. Za rajo bus in kolo in dnevne migracije do 15km.

Sem naredil osnovni servis (65kKM, olje,filtri) na AMZS focus 1.6 2001, cca 150EUR. Ciljam pa da bo kmali starodobnik. Je pa to drugi avto za hobi tako da se mogoče naučim tole zamenjat kar sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()

Sparkxl ::

Kot prvo zakaj staro kanto voziš na pooblaščenega? To si dobesedno prosiš da te ogulijo. To bi ti vsak nepooblaščeni naredil na 150€ max

al1976 ::

Sparkxl je izjavil:

Kot prvo zakaj staro kanto voziš na pooblaščenega? To si dobesedno prosiš da te ogulijo. To bi ti vsak nepooblaščeni naredil na 150€ max


Ja no. Smo že imeli izkušnje tudi "z kozolci". Brez računa, preveč olja, puščanje olja ker ni bilo tesnila. Pol se pa pejdi...

undertacker ::

Odvisno kam avto pelješ, niso vsi mehaniki enaki kot govorite. Odkar več nimam garancije na avtomobilu peljem že leta h svojemu mehaniku in sem super zadovoljen. cena okrog 125€ za normalni servis ( menjava olja, filtri,...itd) pa še avto vedno gre kot mora bit.

link_up ::

150e pustis v trgovini tedensko...

350e je pa na leto...pac tretjina tanka goriva na mesec.

to pa res ne more biti prevec...
In and Out

darkolord ::

Utk je izjavil:

darkolord je izjavil:

Vsi, ki omenjate normative - normativi niso odmerjeni na povprečnega Janeza, ki prvič šraufa avto v domači delavnici, ampak na šolanega mehanika, ki je posamezno operacijo naredil že večkrat. Tako da je težko biti bistveno hitrejši.

Primer za mojo znamko:
Zračni filter: 0,1 h
Menjava svečk (komplet): 0,3 h
Menjava zavorne tekočine (praznjenje in polnjenje): 0,5 h
Oljni filter: 0,2 h

To bi bilo če bi delali te stvari posamično. Nekdo pride in reče da mu naj zamenjajo zračni filter. Ok, ima avto zunaj na parkingu, ga da not, zamenja filter, ga odpelje ven, traja 10-15 min. Za naslednji filter spet nazaj not na dvigalo, zamenja oljni filter, pa spet ven...ne moreš pa teh časov kar seštevat, madona. To je kot da bi delal kosilo po normativu, lupljenje krompirja tolk, soljenje tolk, zavretje vode tolk, če bi seštel normative za kosilo, bi vsako kosilo kuhal 6 ur.
Saj glede samega seštevka nisem nič komentiral. Če sešteješ zgornje ure je 1,1h, manjka pa samo še menjava olja. Pri mojemu je normativ za to 0,7 skupaj s filtri, kar bi tukaj zneslo skupaj 1,5h.

bbbbbb2015 ::

45cal je izjavil:

Pozdravljeni.

Za vozilo Ford Fiesta 1.25i (letnik 2016) je bil pred dnevom opravljen redni servis na pooblaščenem serviserju in prodajalcu vozil Ford. Vsi deli naj bi bili originalni.

Glede na račun se vam zdi cena storitve primerna?


Hvala za odgovore.



Cena je za servis, za narejeno, za namen, za avto v pitanju - PRIMERNA.

Če hočeš šparati, lahko. Dele si lahko kupuješ na Internetu in nosiš k dobremu popoldancu. Tam te bo stalo med 150-170€, s tem da:

a) odgovornost za avto prevzameš SAM. Če je diske za zamenjati ali ne - je na tebi
b) dele kupuješ in cene iščeš - SAM

LeQuack ::

Po moje je veliko Slo-Tech v avto biznisu in ti ne bodo dali poštenega nasveta.
Quack !

m0LN4r ::

Lahko nekdo napise kaksni so stroski za postavitev delavnice:

Najem poslopja, parcele,
Osnovno orodje,
dvigalnice + vzdrzevanje le tega,
specialno orodje,
stirje zaposleni polni delovni cas,
racunovodja,
pisarna,
celoten potreben software, hardware,
parkplac,
verjetno je kdaj treba tut placat komunalo, elektriko, skidat sneg, spucat delavnico, menjat kaksno orodje, zarnico...
pa se kaj bi se naslo.
Nevem nisem mehanik.

Vem da na crno, se v 99% sraufi zategujejo na pamet.

Cena je cisto vredu, se svecke so mu menjali.
Jaz bi dal se vajencu 20€ napitnine.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

tony1 ::

A. Smith je izjavil:

Kot prvo, če se sprašujete o količini olja, je ta večja, kadar se menja še oljni filter, ker ga gre tja not nekaj decilitrov, morda pol litra.


Vsi proizvajalci vsaj zadnjih 40 let navajajo količino olja, ki vsebuje tudi olje v filtru. (Kako je bilo v časih, ko je ven prišla 101, pa res ne vem...)

Sparkxl ::

al1976 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kot prvo zakaj staro kanto voziš na pooblaščenega? To si dobesedno prosiš da te ogulijo. To bi ti vsak nepooblaščeni naredil na 150€ max


Ja no. Smo že imeli izkušnje tudi "z kozolci". Brez računa, preveč olja, puščanje olja ker ni bilo tesnila. Pol se pa pejdi...


Ja tvoj problem če voziš avto šraufat nekomu v štalo. Jaz mojega k preverjenemu mehaniku, ki si res noče zapravit dobrega imena

darkolord ::

m0LN4r: kaj točno si želel povedati?

Če bi bila cena tega malega servisa 5000 eur, bi lahko isto napisal.

Pa vseeno, za kupit olje po 1,45 eur/liter (ja.) in ga prodat po 14,56 eur/liter ne rabiš fensi šmensi delavnice. Niti se pa niso potrudili, da bi odprli nov artikel, so kar uporabili istega z nabave (208 litrski sod)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

LeQuack ::

Saj tudi ostali rezervni deli imajo isto maržo, olje samo izstopa ker kupec lahko enostavno preveri ceno.
Quack !

fikus_ ::

Za rezervne dele imaš autodoc.si
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

tomlin ::

Naredi tako kot jaz že 50 let. Pregled pri poznanem!!! mehaniku ( stanje zavornih oblog, gume,svečk..). Nato po spisku Menjava olja, oba filtra, dolitje zavornega olja in to je ob povprečnem servisu alescuzamen. Pride 60+ EUR.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

tomlin ::

Sparkxl je izjavil:

Kot prvo zakaj staro kanto voziš na pooblaščenega? To si dobesedno prosiš da te ogulijo. To bi ti vsak nepooblaščeni naredil na 150€ max


Redno se dogaja, da te nepooblaščenec dvakrat bolj opili kot pooblaščeni servis.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

darkolord ::

Ja, če je kaj kompliciranega, je lahko na pooblaščenem precej ceneje, ker računajo po normativu. Lokalec ti pa po urah lahko naračuna 200 eur za odstranjevanje enega bolj trdovratnega vijaka.

Menjava olja in filtrov je pa praviloma res cenejša pri lokalcih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Sparkxl ::

tomlin je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kot prvo zakaj staro kanto voziš na pooblaščenega? To si dobesedno prosiš da te ogulijo. To bi ti vsak nepooblaščeni naredil na 150€ max


Redno se dogaja, da te nepooblaščenec dvakrat bolj opili kot pooblaščeni servis.


Mogoče tebi. Meni ne

stara mama ::

Nepooblaščenc te pili s tem, da šlampasto naredi. Šlampasto pa sem videl delat tud pooblaščence, in to za premium ceno :)
(tako da ni garancije, pri pooblaščencu samo rit bolj peče posledično).

Ampak nepooblaščenc mora bit res konkretno smotan, da ne opravi takega osnovnega oljnega servisa zadovoljivo. Ne rečem razdiranja motorja, bognedaj-menjalnika...

Zgodovina sprememb…

FoxKnox ::

Nekaj ne smete pozabiti. Na pooblaščenem servisu je s strani proizvajalca narejen natančen protokol menjave delov in pregleda kontrolnih točk ter določen čas za setvis vozila. Zato na takem servisu lahko ugotovijo tudi druge napake na vozilu, ki se samo pri menjavi olja in filtrov ne pokažejo, tester pa tudi ne pokaže vsega.Lahko napišete, da je to brez veze, ampak proizvajalci dajo nekaj tudi na zgodnje odkrivanje tovarniških napak, ne pa da je znamka poznana po določeni okvari.
100 evrov prišparanih na servisu pri lokalcu, selahko spremeni v več tisoč EUR stroška za nepravočasno odkrito napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

stara mama ::

Kar ti sicer z veliko verjetnostjo opazi ali ugotovi tudi nepooblaščenc, ki je specializiran za določeno znamko in ne splošni serviser.
Dost je takih, ki so mogoče kdaj bli pooblaščeni, potem pa so opustili tovarniški žegen zaradi kakih čudnih predpisov, dragih licenčnin, ...
Pri nemških znamkah je dost tega.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

FoxKnox je izjavil:

Nekaj ne smete pozabiti. Na pooblaščenem servisu je s strani proizvajalca narejen natančen protokol menjave delov in pregleda kontrolnih točk ter določen čas za setvis vozila. Zato na takem servisu lahko ugotovijo tudi druge napake na vozilu, ki se samo pri menjavi olja in filtrov ne pokažejo, tester pa tudi ne pokaže vsega.Lahko napišete, da je to brez veze, ampak proizvajalci dajo nekaj tudi na zgodnje odkrivanje tovarniških napak, ne pa da je znamka poznana po določeni okvari.
100 evrov prišparanih na servisu pri lokalcu, selahko spremeni v več tisoč EUR stroška za nepravočasno odkrito napako.

A ti si en od bratov Grimm?

fikus_ ::

Dober mehanik, četudi ni pooblaščen, uraden, . .., je znan, ima vedno dovolj dela, gnečo, bo naredil dobro, pogledal malo avto in te tudi opozoril na napake.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mr_chai ::

njyngs je izjavil:

mr_chai je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Koliko kasiras ti v svoji delavnici z racunom in koliko placas svoje mehanike?


Nič ne kasiram, ker servisiram samo svoje avte.

Ampak resno razmišljam, da bi se raj lotil tega posla, kot IT-ja. Ker pri IT-ju moraš vseeno delati 8 ur na dan, da zaslužiš tja do 700 eur / dan, če si contractor. Pri mehanikih pa vidim, da lahko samo 2 urci na dan oddelajo, pa zaslužijo jurčka.

Pol postani še gradbenik, vodovodar, električar, maser, špengler, vrtnar, kmet, šlosar in še enih 5123 drugih poklicev, da boš samozadosten. Pol pa naj še isto naredi tvoja baba, da bosta lahko vsak svoje šraufala.
Skupnost obstaja z namenom, da si en drugemu pomagajo z različnimi znanji in da lahko vsak pozna svojo stroko, ne pa vseh strok po nič ali zelo slabo.

Zakaj bi pol za tvoje mediocre IT znanje storitve plačeval tako ceno, če se lahko v popoldanskem času nauči sam programirat, pa odreže predragega idiota od zaslužka?


Ne razumeš IT-ja, če misliš da se prodajamo posameznikom, tako kot to delajo mehaniki.

Nisem imel v mislih nekoga, ki rihta wordpress strani za posameznike itd.

IT contractor (programer /arhitekt / devops..whatever..) ne more biti ravno full slab, ker mora pred podpisom pogodbe skakati čez ovire in se dokazovati. Mehaniku tega ni treba. Noben mu ne prpele avta in reče, da ga lahko popravi samo, če bo mu reši strokovni izpit iz mehankarije v 1 uri in testno uspešno opravi popravilo na treh drugih avtomobilih.
Noben ti ne brani, da se v popoldnevu naučiš programirati. Boš pa mogu še kaj konkretno več storiti, da te bodo povohali.

Ti pa povem, da so IT-jevci vseeno bolj podcenjeni kot mehaniki. Gre za podjetja, ki so ocenjena na več miljard, pa je lahko IT ekipa sestavljena samo iz ducat folka. In če en tak pol vleče 130k na leto, kjer je njihov core biznis IT produkt, pol so to navadni sužnji. Drugo je pa če pridejo dovolj zgodaj in dobijo delniške opcije.

Investicija v samo dvigalo in prostor ter orodje, pa spet ni tako velik zalogaj.

tomlin ::

fikus_ je izjavil:

Dober mehanik, četudi ni pooblaščen, uraden, . .., je znan, ima vedno dovolj dela, gnečo, bo naredil dobro, pogledal malo avto in te tudi opozoril na napake.


Se strinjam. Predvsem "je znan". In da ga ti poznaš in ceniš nekaj let.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Zvezdica27 ::

so stvari, ki jih lahko samo pooblaščenec - tam pa daš. Danes sem jaz tudi plačal, ura z ddv je bila 55e.

Glede na to, da je rešil, kar doslej 3 mehaniki niso znali, sem z lahkoto odštel keš, še objel sem ga.

b

m0LN4r ::

darkolord je izjavil:

m0LN4r: kaj točno si želel povedati?

Če bi bila cena tega malega servisa 5000 eur, bi lahko isto napisal.

Pa vseeno, za kupit olje po 1,45 eur/liter (ja.) in ga prodat po 14,56 eur/liter ne rabiš fensi šmensi delavnice. Niti se pa niso potrudili, da bi odprli nov artikel, so kar uporabili istega z nabave (208 litrski sod)

Ves kok so sestavine za cocktail v fensi baru? Al pa za Kebab?

stara mama je izjavil:

Nepooblaščenc te pili s tem, da šlampasto naredi. Šlampasto pa sem videl delat tud pooblaščence, in to za premium ceno :)
(tako da ni garancije, pri pooblaščencu samo rit bolj peče posledično).

Ampak nepooblaščenc mora bit res konkretno smotan, da ne opravi takega osnovnega oljnega servisa zadovoljivo. Ne rečem razdiranja motorja, bognedaj-menjalnika...

Garantirano ni, je pa verjetnost drugacna.
Saj k zobarju popoldancu bi clovek tut lahk sel, da malo zvrta, ce pa zajebe pa puli ven.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

stara mama je izjavil:

Kar ti sicer z veliko verjetnostjo opazi ali ugotovi tudi nepooblaščenc, ki je specializiran za določeno znamko in ne splošni serviser.
Dost je takih, ki so mogoče kdaj bli pooblaščeni, potem pa so opustili tovarniški žegen zaradi kakih čudnih predpisov, dragih licenčnin, ...
Pri nemških znamkah je dost tega.

Al pa, ne bos verjel, poznam primer. So rekl on pa ze ne bo hodil na izobrazevanje, pa tega je ze 12 let.
On sraufa se po sistemu, kot 1999, pa bolj komplicirane stvari kot menjavo olja na 90 konjskem dizlu iz 98 se ni delal.

To so tisti, ko ti zalepijo not srauf, ko ga prevec zategnejo, ampak seveda on ne bo kriv, z avtom je neki narobe.

fikus_ je izjavil:

Dober mehanik, četudi ni pooblaščen, uraden, . .., je znan, ima vedno dovolj dela, gnečo, bo naredil dobro, pogledal malo avto in te tudi opozoril na napake.

Ja ampak ne za 50€. Bo isti racun, samo brez DDV.

mr_chai je izjavil:

njyngs je izjavil:

mr_chai je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Koliko kasiras ti v svoji delavnici z racunom in koliko placas svoje mehanike?


Nič ne kasiram, ker servisiram samo svoje avte.

Ampak resno razmišljam, da bi se raj lotil tega posla, kot IT-ja. Ker pri IT-ju moraš vseeno delati 8 ur na dan, da zaslužiš tja do 700 eur / dan, če si contractor. Pri mehanikih pa vidim, da lahko samo 2 urci na dan oddelajo, pa zaslužijo jurčka.

Pol postani še gradbenik, vodovodar, električar, maser, špengler, vrtnar, kmet, šlosar in še enih 5123 drugih poklicev, da boš samozadosten. Pol pa naj še isto naredi tvoja baba, da bosta lahko vsak svoje šraufala.
Skupnost obstaja z namenom, da si en drugemu pomagajo z različnimi znanji in da lahko vsak pozna svojo stroko, ne pa vseh strok po nič ali zelo slabo.

Zakaj bi pol za tvoje mediocre IT znanje storitve plačeval tako ceno, če se lahko v popoldanskem času nauči sam programirat, pa odreže predragega idiota od zaslužka?


Ne razumeš IT-ja, če misliš da se prodajamo posameznikom, tako kot to delajo mehaniki.

Nisem imel v mislih nekoga, ki rihta wordpress strani za posameznike itd.

IT contractor (programer /arhitekt / devops..whatever..) ne more biti ravno full slab, ker mora pred podpisom pogodbe skakati čez ovire in se dokazovati. Mehaniku tega ni treba. Noben mu ne prpele avta in reče, da ga lahko popravi samo, če bo mu reši strokovni izpit iz mehankarije v 1 uri in testno uspešno opravi popravilo na treh drugih avtomobilih.
Noben ti ne brani, da se v popoldnevu naučiš programirati. Boš pa mogu še kaj konkretno več storiti, da te bodo povohali.

Ti pa povem, da so IT-jevci vseeno bolj podcenjeni kot mehaniki. Gre za podjetja, ki so ocenjena na več miljard, pa je lahko IT ekipa sestavljena samo iz ducat folka. In če en tak pol vleče 130k na leto, kjer je njihov core biznis IT produkt, pol so to navadni sužnji. Drugo je pa če pridejo dovolj zgodaj in dobijo delniške opcije.

Investicija v samo dvigalo in prostor ter orodje, pa spet ni tako velik zalogaj.

Je sigurno dosti vecja investicija, kot tvoj 8 let star macbook air.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

darkolord ::

m0LN4r je izjavil:

Ves kok so sestavine za cocktail v fensi baru? Al pa za Kebab?
Aja, ko greš k mehaniku, ne pelješ avta na servis, ampak greš na ogled fensi delavnice? Pardon, fensi čakalnice, v delavnico te ne spustijo. Se zraven pritiče še kavica iz avtomata za 8 eur.

m0LN4r ::

Ja dobr no, te pa ti delaj zastonj. Al mogoce ze delas za najmanj, kar je mozno al tut zasluzis kaj?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mr_chai ::

m0LN4r je izjavil:

stara mama je izjavil:

Kar ti sicer z veliko verjetnostjo opazi ali ugotovi tudi nepooblaščenc, ki je specializiran za določeno znamko in ne splošni serviser.
Dost je takih, ki so mogoče kdaj bli pooblaščeni, potem pa so opustili tovarniški žegen zaradi kakih čudnih predpisov, dragih licenčnin, ...
Pri nemških znamkah je dost tega.

Al pa, ne bos verjel, poznam primer. So rekl on pa ze ne bo hodil na izobrazevanje, pa tega je ze 12 let.
On sraufa se po sistemu, kot 1999, pa bolj komplicirane stvari kot menjavo olja na 90 konjskem dizlu iz 98 se ni delal.

To so tisti, ko ti zalepijo not srauf, ko ga prevec zategnejo, ampak seveda on ne bo kriv, z avtom je neki narobe.

fikus_ je izjavil:

Dober mehanik, četudi ni pooblaščen, uraden, . .., je znan, ima vedno dovolj dela, gnečo, bo naredil dobro, pogledal malo avto in te tudi opozoril na napake.

Ja ampak ne za 50€. Bo isti racun, samo brez DDV.

mr_chai je izjavil:

njyngs je izjavil:

mr_chai je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Koliko kasiras ti v svoji delavnici z racunom in koliko placas svoje mehanike?


Nič ne kasiram, ker servisiram samo svoje avte.

Ampak resno razmišljam, da bi se raj lotil tega posla, kot IT-ja. Ker pri IT-ju moraš vseeno delati 8 ur na dan, da zaslužiš tja do 700 eur / dan, če si contractor. Pri mehanikih pa vidim, da lahko samo 2 urci na dan oddelajo, pa zaslužijo jurčka.

Pol postani še gradbenik, vodovodar, električar, maser, špengler, vrtnar, kmet, šlosar in še enih 5123 drugih poklicev, da boš samozadosten. Pol pa naj še isto naredi tvoja baba, da bosta lahko vsak svoje šraufala.
Skupnost obstaja z namenom, da si en drugemu pomagajo z različnimi znanji in da lahko vsak pozna svojo stroko, ne pa vseh strok po nič ali zelo slabo.

Zakaj bi pol za tvoje mediocre IT znanje storitve plačeval tako ceno, če se lahko v popoldanskem času nauči sam programirat, pa odreže predragega idiota od zaslužka?


Ne razumeš IT-ja, če misliš da se prodajamo posameznikom, tako kot to delajo mehaniki.

Nisem imel v mislih nekoga, ki rihta wordpress strani za posameznike itd.

IT contractor (programer /arhitekt / devops..whatever..) ne more biti ravno full slab, ker mora pred podpisom pogodbe skakati čez ovire in se dokazovati. Mehaniku tega ni treba. Noben mu ne prpele avta in reče, da ga lahko popravi samo, če bo mu reši strokovni izpit iz mehankarije v 1 uri in testno uspešno opravi popravilo na treh drugih avtomobilih.
Noben ti ne brani, da se v popoldnevu naučiš programirati. Boš pa mogu še kaj konkretno več storiti, da te bodo povohali.

Ti pa povem, da so IT-jevci vseeno bolj podcenjeni kot mehaniki. Gre za podjetja, ki so ocenjena na več miljard, pa je lahko IT ekipa sestavljena samo iz ducat folka. In če en tak pol vleče 130k na leto, kjer je njihov core biznis IT produkt, pol so to navadni sužnji. Drugo je pa če pridejo dovolj zgodaj in dobijo delniške opcije.

Investicija v samo dvigalo in prostor ter orodje, pa spet ni tako velik zalogaj.

Je sigurno dosti vecja investicija, kot tvoj 8 let star macbook air.


Ja, sj za orodje ki ga imam sedaj za svoja hobby popravila, sem tudi dal več kot za laptop.

Utk ::

Nekateri ne razumejo zelo enostavnih stvari. Ti daš lahko na cenik 300 evrov za uro dela in se tega držiš. Noben problem, noben nateg. Ne smeš pa računat 3 ure, če si delal 1.

darkolord ::

m0LN4r je izjavil:

Ja dobr no, te pa ti delaj zastonj. Al mogoce ze delas za najmanj, kar je mozno al tut zasluzis kaj?
Če zaračunam več, naredim to zato, ker delo opravim hitreje in kvalitetneje, ne zato, ker imam fensi pisarno in drag računalnik.

fikus_ ::

Utk je izjavil:

Nekateri ne razumejo zelo enostavnih stvari. Ti daš lahko na cenik 300 evrov za uro dela in se tega držiš. Noben problem, noben nateg. Ne smeš pa računat 3 ure, če si delal 1.


Boš gledal mehaniku pod prste, da ti ne bo preveč računal?
Zato pa prej vprašaš, koliko bo stalo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

bbbbbb2015 ::

stara mama je izjavil:

Kar ti sicer z veliko verjetnostjo opazi ali ugotovi tudi nepooblaščenc, ki je specializiran za določeno znamko in ne splošni serviser.
Dost je takih, ki so mogoče kdaj bli pooblaščeni, potem pa so opustili tovarniški žegen zaradi kakih čudnih predpisov, dragih licenčnin, ...
Pri nemških znamkah je dost tega.


Opustili so uradno zastopanje iz štirih in samo štirih razlogov:

a) morajo vlagati v marketing. Če mora imeti Renault zunaj rumen velik znak - ga morajo naročiti in kupiti. Če je prodajni salon v sivem, mora biti v sivem. Če morajo kupiti 1000 katalogov, jih morajo - pa četudi jih na koncu sezone zmečejo stran. Proizvajalci dostikrat napišejo Pomlad 2023 - da je potem to nekurantno po letu 2023.

b) morajo pošiljati serviserje na šolanje, morajo kupiti priporočene komplete orodij in morajo imeti diagnostiko, kot to priporoča proizvajalec

c) vedno morajo preveriti avto po normativu. Sicer ni garancije in proizvajalec težko prizna napako izven garancije. Tudi zaračunavati smejo samo po normativu. Za nov avto je to lahko, za 5+ let star avto pa je včasih kaj pasje rjavo in je težko to reševati v normiranem času

d) silijo jih s prodajo - toliko tega prodati, toliko onega - sicer izgubijo zastopstvo.

Vmes so še ocvirki - recimo svoj seznam strank morajo vodi v programu principala. Izgubijo zastopstvo - izgubijo seznam. Ne vidijo seznama sosednjih servisov - principal vidi vse.

Po pogodbi o zastopanju smejo prodajati samo original material. Poznam par servisov, ko to za avte, ki so izven garancije dajejo cenejši material. Načeloma se ne dovoli, da stranka prinese material sama.

Do ene mere ima smisel hoditi na pooblaščen servis (garancija za novo oz. v garanciji), kasneje se ta smisel izgubi. Vsaj v Sloveniji. V Beneluxu ni delavnic na črno. Renault se popravlja na Renault servisu. BMW na BMW servisu. Idealno je, če domači monter dela na zastopstvu dopoldne, popoldne pa z ekipo furajo kaj v svoji delavnici.

Zgodovina sprememb…

profii ::

Utk je izjavil:

Ne, to je čisti nateg. Še pri toyoti, ki ima res drage servise in 2,0 motor, bi bilo to najbrž pod 300 (ja, vem, še zmeraj preveč). Morda 300 zarad svečk. Sploh pa stoprocentno sigurno niso delali 2,5 ure. Sem imel točno tak servis in sem bil tam približno točno eno uro.
Pa preveri, če to olje res spada v to mašino...


240€. En mesec nazaj, 2.0 mašina.

starfotr ::

Servis je vir zaslužka. Zato se niti pooblaščenci niti principali ne odrekajo temu.

Četudi so pogoji poslovanja lahko kar divji. Ampak jebi ga, to je treba požret. Se še vedno splača.

LeQuack ::

Kakor sem bral tudi pri električnih avtih netegujejo na servisih. Računajo razne kontrole baterije in podobne, da na koncu tudi pride 200€+ redni servis.
Quack !

Utk ::

Normalno, nateguni ostanejo nateguni.

WizzardOfOZ ::

FoxKnox je izjavil:

Nekaj ne smete pozabiti. Na pooblaščenem servisu je s strani proizvajalca narejen natančen protokol menjave delov in pregleda kontrolnih točk ter določen čas za setvis vozila. Zato na takem servisu lahko ugotovijo tudi druge napake na vozilu, ki se samo pri menjavi olja in filtrov ne pokažejo, tester pa tudi ne pokaže vsega.Lahko napišete, da je to brez veze, ampak proizvajalci dajo nekaj tudi na zgodnje odkrivanje tovarniških napak, ne pa da je znamka poznana po določeni okvari.
100 evrov prišparanih na servisu pri lokalcu, selahko spremeni v več tisoč EUR stroška za nepravočasno odkrito napako.

če verjameš da to delajo.

obd2 modul stane par evrov aplikacija je zastonj, plačaš plugin za tvojo znamko (10evrov) in lahko sam vse preveriš. kontrolne točke so znane in jih lahko sam preveriš.

avtomobili so kot lego kocke. in če znaš, lahko vse sam narediš. sam delam servise na treh domačih avtomobilih. v zadnjih 15 letih me ni še noben na cesti pustil. niti nikjer olje ne pušča, ker je to svinjarija ki je nočeš okoli bajte
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Kje v tvoji statistiki je pa zaribana octavia?

WizzardOfOZ ::

Jaz nisem nikoli imel dizla in sploh ne škode. Octavia ni bila moja, bila je od domačih, ki še vedno mislijo da pes in avto morata biti nemška. O tem kolikokrat jim nemški pes spizdi in kolikokrat jih avto pusti na cesti pa nebi govoril.
Šraufam avte, ki jih jaz izberem in kupim za mojo ožjo familjo (starši in ostali sorodniki to niso - tisti naj sami šraufajo svoja nemška jajca)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

"avtomobili so kot lego kocke. in če znaš, lahko vse sam narediš. sam delam servise na treh domačih avtomobilih. v zadnjih 15 letih me ni še noben na cesti pustil. niti nikjer olje ne pušča, ker je to svinjarija ki je nočeš okoli bajte"

Se strinjam, in tudi jaz imam v planu vse svoje avte sam šravfati od prvega dne, ko se prigrebem do garaže.

Lopovi in prasci, ki menjavo olja avtomobilih v garanciji - kar je popolnoma enostavno delo in po definiciji nezajebano ker so še vsi šravfi novi in nič na avtu ni uničenega - računajo kot zlatarji (in zraven še, mimogrede, vedno kaj pogoljufajo) me pa nato ne vidijo več. Da tega da so nepismeni luzerji, ki niti predpisanih servisnih intervalov avtov, ki jih prodajajo, ne poznajo, ne omenjam.

Fascinantno je tudi, kako delajo slovenski obrtniki: zraven mene se je pred leti odprl generični servis, kjer se je dalo zmeniti vse, in so celo imeli na ceniku ločeno urno postavko, če je stranka prinesla svoj material (pošteno, saj ne živijo samo od dela). No, mine slabih 10 let, in o delu z mojim materialom nočejo niti slišati :)) Kurc gleda take biznismene.

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz nisem nikoli imel dizla in sploh ne škode. Octavia ni bila moja, bila je od domačih, ki še vedno mislijo da pes in avto morata biti nemška. O tem kolikokrat jim nemški pes spizdi in kolikokrat jih avto pusti na cesti pa nebi govoril.
Šraufam avte, ki jih jaz izberem in kupim za mojo ožjo familjo (starši in ostali sorodniki to niso - tisti naj sami šraufajo svoja nemška jajca)

Tu si drugač pravil:

https://slo-tech.com/forum/t758292/p783...

Bolibri ::

Nekaj se nad časom razburjate, vendar vsak IT računa minimalno pol začete ure, tudi če printer priklopi v 3 minutah. In verjetno drugi poklici tudi.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24817585 (1454) starfotr
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12431878 (14441) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6324762 (22397) Tilen
»

Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19633132 (24674) Glugy
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27669536 (43480) D3m

Več podobnih tem