Forum » Na cesti » Menjava olja, filtrov...
Menjava olja, filtrov...
Valvoline ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Filter olja stane okol 4EUR. Ali res nebi tega zamenjal?
Nekako tako kot ljudje šparajo na termostatih, pol jih pa vidiš, ko jim avti kuhajo ob cesti.
Termostat stane 20 do 30EUR. Če menjaš vodno pumpo, zamenjaš zraven še termostat, če že vso zavorno tekočino menjaš.
Ker se po defaultu pri menjavi filtra za olje vse naokrog popaca z oljem :V Raje preskocim 2-3 menjave, pac ne menjam vsakic nekaj kar res ni potrebno menjat. Oljni filter komot zdrzi tudi 100.000km ce menjas olje na 10.000 tam je bl pomembna starost kot pa kilometri. Olje na 10.000, filtri na 30.000 to je nekak sweet spot pri servisiranju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IL_DIAVOLO ::
Sweet spot je da se smejis ko ga peljes na odpad in ves da si izmolzel iz njega zadnje atome moci z min vlozka.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
mancini ::
In doktor strojništva Darksamurai se je raje umaknil, kot da bi nam utemeljil svoje veleumne trditve.
Že vsaj 25 let predpisujejo avtomobilske industrije menjavo olj na 30 tisoč, pa izkušnje milijonov uporabnikov, kažejo da je bolje zamenjat olje prej.
Samo on že ve, oglasit pa se ne upa več
Že vsaj 25 let predpisujejo avtomobilske industrije menjavo olj na 30 tisoč, pa izkušnje milijonov uporabnikov, kažejo da je bolje zamenjat olje prej.
Samo on že ve, oglasit pa se ne upa več
blackbfm ::
pa izkušnje milijonov uporabnikov, kažejo da je bolje zamenjat olje prej.
američane bi kap ruknala da sliši da menjaš pri 15... oni menjajo na 3000.. zdaj nevem a imajo tok zanič olja, al so samo paranoični
WizzardOfOZ ::
na 6500 milj pa res, ampak to je ... aja 10.000 kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
errhec ::
Iz enega slovenskega foruma:
"Moj bivši BMW 2.8, katera menjava je tle long life na 25000km in katera na 10kkm, če ugane kdo slučajno?"
"Moj bivši BMW 2.8, katera menjava je tle long life na 25000km in katera na 10kkm, če ugane kdo slučajno?"
dd
WizzardOfOZ ::
Spodnja slika je bolj kvalitetno olje, zgornja pa slabo olje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gruntfürmich ::
Iz enega slovenskega foruma:
"Moj bivši BMW 2.8, katera menjava je tle long life na 25000km in katera na 10kkm, če ugane kdo slučajno?"
če ne bi bili ljudje v sloveniji tako retardirani in favšni, bi bilo veliko bolje, če bi se pričeli avti ocenjevati po kriterijih:
-čim nižja cena
-čim cenejše vzdrževanje
-čim višja zanesljivost...
tako pa imamo kriterije obrnjene na glavo in se ocenjuje:
-wow faktor pred sosedi
-čim daljši kredit da se zakreditiraš za čim dlje za čim dražji avto
-najbolj sijoči pleh po vsakodnevnem glancanju
-najbolj spucana notranjost in odišavljenost s kancerogeno smrečico
-najbolj spucane felge z zobno ščetko
-najbolj sijoča notranjost bloka motorja...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Utk ::
Ti ne razumeš, da te menjava olja na 15 namesto 30 kkm stane dobesedno 50 evrov (če ima predpisano na 30, lahko po 15 zamenjaš pri kateremkoli mehaniku, ne rabiš uradnega), zarad tega boš pa pri 200,000 km imel avto, ki bo normalno delal in bo zarad tega bistveno več vreden, bolj zanesljiv in tudi cenejši, ker ga boš pač lahko vozil par let dlje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Blinder ::
Iz enega slovenskega foruma:
"Moj bivši BMW 2.8, katera menjava je tle long life na 25000km in katera na 10kkm, če ugane kdo slučajno?"
BMW 2800 ccm, s tem avtom je nabral 25.000 km v kolikšnem času, treh letih? Katero olje je vlival, 5W 40 sports engine ali namensko longlife?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
gruntfürmich ::
Ti ne razumeš, da te menjava olja na 15 namesto 30 kkm stane dobesedno 50 evrov (če ima predpisano na 30, lahko po 15 zamenjaš pri kateremkoli mehaniku, ne rabiš uradnega), zarad tega boš pa pri 200,000 km imel avto, ki bo normalno delal in bo zarad tega bistveno več vreden, bolj zanesljiv in tudi cenejši, ker ga boš pač lahko vozil par let dlje.
a ti misliš da bo avto po 200Mm za stran, če boš menjal olje na 30Mm?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Utk ::
Čist lahko se zgodi da bo, ja. Ali boš pa moral menjat dihtunge na bloku in podobno, kar bo dražje od par menjav olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
gruntfürmich je izjavil:
Ti ne razumeš, da te menjava olja na 15 namesto 30 kkm stane dobesedno 50 evrov (če ima predpisano na 30, lahko po 15 zamenjaš pri kateremkoli mehaniku, ne rabiš uradnega), zarad tega boš pa pri 200,000 km imel avto, ki bo normalno delal in bo zarad tega bistveno več vreden, bolj zanesljiv in tudi cenejši, ker ga boš pač lahko vozil par let dlje.
a ti misliš da bo avto po 200Mm za stran, če boš menjal olje na 30Mm?
Točno to se je pokazalo na prvih renaultovih dizelskih motorjih (dCi). Če si servisiral na 10k, se še danes vozi, če si servisiral na 30k, so med 80 in 120k mašine ribnle, ker so šli ležaji na glavni gredi v k***c.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mugen999 ::
gruntfürmich je izjavil:
-najbolj sijoči pleh po vsakodnevnem glancanju
-najbolj spucana notranjost in odišavljenost s kancerogeno smrečico
-najbolj spucane felge z zobno ščetko
-najbolj sijoča notranjost bloka motorja...
Pa dobr, to delajo ljudje katerim so avti, hobi, sreča.
Ganon ::
Olje in oljni filter, ki sta ena ključnih stvari pri motorju, staneta "drobiž" in kljub temu še vedno tečejo debate, kdaj in na koliko kilometrov naj bi ju zamenjal.
WizzardOfOZ ::
gruntfürmich je izjavil:
-najbolj sijoči pleh po vsakodnevnem glancanju
-najbolj spucana notranjost in odišavljenost s kancerogeno smrečico
-najbolj spucane felge z zobno ščetko
-najbolj sijoča notranjost bloka motorja...
Pa dobr, to delajo ljudje katerim so avti, hobi, sreča.
To ni hobi. To je že mazohizem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
nekikr ::
Olje in oljni filter, ki sta ena ključnih stvari pri motorju, staneta "drobiž" in kljub temu še vedno tečejo debate, kdaj in na koliko kilometrov naj bi ju zamenjal.
Seveda. Ker prouvajalci rečejo na 30k recimo, tule pa slišimo, da bi moral pred in po vsaki vožnji zamenjati olje, pa če se le da, da bo avto zdržal tistih 50kkm, preden bo za na odpad, še med vožnjo.
starfotr ::
Na uradnih servisih zadeve niso poceni. Folk hodi tja in potem "varčuje" ter menja na 30 kkm.
Na ne uradnem servisu bi jih 2 menjavi olja prišlo bistveno ceneje, kot na uradnem ena menjava. Ampak tako je to.
Na ne uradnem servisu bi jih 2 menjavi olja prišlo bistveno ceneje, kot na uradnem ena menjava. Ampak tako je to.
BCSman ::
Že zmeraj folk bluzi da je menjava olja "drobiž" , to velja za golf2 kjer lahko najcenejše olje iz eurospina tankaš, pri novih pa moraš natančno gledat specifikacijo da ne bo potem jok in stok. Olje za nove new hollande si noben ne bo upal tankat iz eurospina, striktno original.
Kapitan Jack ::
Ok eni vidim, da sparate. Ce tako zelite tudi prav. Bom izkoristil to temo in vprasal zase.
Serviser mi menjuje te filtre in kolikor sem videl vse je od Filtron firme. Pa sem mislil, da bi to zamenjal s kaksno boljso znamko. Seveda, ce boljsa sploh obstaja.
Torej vprasanje, je tud pri filtrih low budget varijante ter premium varijante? Za zracni filter sem ze sam zbrskal in vzel K&N filter. Kaj pa ostalo?
Serviser mi menjuje te filtre in kolikor sem videl vse je od Filtron firme. Pa sem mislil, da bi to zamenjal s kaksno boljso znamko. Seveda, ce boljsa sploh obstaja.
Torej vprasanje, je tud pri filtrih low budget varijante ter premium varijante? Za zracni filter sem ze sam zbrskal in vzel K&N filter. Kaj pa ostalo?
nekikr ::
Vzemi po ceni padajoče. Res, pleh ti bo hvaležen. Jaz sem slišal za enega, ki je vzel povprečen filter in potem zamenjal olje pri 20kkm...zdaj je brez službe, žene, avto je menjal že 4x, postal je vegan...grozno, ti rečem, ne se hecat in ne šparaj pri plehu, samo najdražje in trikrat pogosteje kot je treba, da bo za ziher in bo avto lepo predel tudi preko 40kkm.
Blinder ::
Če kupiš drugega najcenejšega ponavadi ne zgrešiš .
Ker te tematika zanima predlagam, da si pogledaš reviewe na youtube.
Ker te tematika zanima predlagam, da si pogledaš reviewe na youtube.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BCSman ::
Kaj govoriš to o precedniku? Ostal brez službe na gen-i, se ločil, dobil državni avto in postal vegan.
WizzardOfOZ ::
Že zmeraj folk bluzi da je menjava olja "drobiž" , to velja za golf2 kjer lahko najcenejše olje iz eurospina tankaš, pri novih pa moraš natančno gledat specifikacijo da ne bo potem jok in stok. Olje za nove new hollande si noben ne bo upal tankat iz eurospina, striktno original.
Kakšno evrospin olje? Jaz vzamem 60 litrov olja naenkrat in me pride olje okoli 6€ na liter (nekje 350€ pride cel sod). oljni filter 4.9€, zračni filter 4.9€, kabinski filter z ogljem 19€. Skupaj ~80€. Svečke imam NGK iridium (ena stane 29€), ki jih menjam enkrat na 60k, kar pomeni vsak šesti servis. Za zamenjat rabim 20 minut, če ne menjam svečk. Če še svečke zraven menjam, delam max 40 minut.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mugen999 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
oljni filter 4.9€, zračni filter 4.9€
To je pa nekam poceni, takšne cene so bile 15 let nazaj. Sploh zračnega filtra pod 10 eur danes ne dobiš, govorim za internet trgovino. Na uradnih servisih pa za zračni filter hočejo od 40 eur gor, kar pa je absurd.
IL_DIAVOLO ::
Za njegove zjebane gare je dobro...itak menjuje na 5k km.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
oljni filter 4.9€, zračni filter 4.9€
To je pa nekam poceni, takšne cene so bile 15 let nazaj. Sploh zračnega filtra pod 10 eur danes ne dobiš, govorim za internet trgovino. Na uradnih servisih pa za zračni filter hočejo od 40 eur gor, kar pa je absurd.
Air Filter FA-714S - 4.83€ v spletni trgovini
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
ramiz?! ::
Vidim, da ste vsi mnogo bolj podkovani na področju olj, lahko pa samo povem, da imamo doma 3 dizle, v vse tankamo long life olje 1x na leto, med tem prevozimo od 20-40k km ... najstarejši dizel je letnik 2016, prevoženih 230k km, v njega vloženo 0€ (no, menjana je bila zadnja žarnica v štop lampi) ... pa vse dela bp ... ne vem pa kako ostali grdo gonite svoje avte, da vam vse pada stran in morate kantico olja imet v avtu, da dolivate na 2-3 mesece.
Never regret anything, there's always a reason things happen.
chucki ::
A zavirate pa kot kremenckovi z nogami? Ocitno ne poznas stroskov avtomobila da reces 230km in 0 stroskov. Pri 230k ni avtomobila na svetu, da ne bi rabil kaksnega popravila.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
APPluk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Že zmeraj folk bluzi da je menjava olja "drobiž" , to velja za golf2 kjer lahko najcenejše olje iz eurospina tankaš, pri novih pa moraš natančno gledat specifikacijo da ne bo potem jok in stok. Olje za nove new hollande si noben ne bo upal tankat iz eurospina, striktno original.
Kakšno evrospin olje? Jaz vzamem 60 litrov olja naenkrat in me pride olje okoli 6€ na liter (nekje 350€ pride cel sod). oljni filter 4.9€, zračni filter 4.9€, kabinski filter z ogljem 19€. Skupaj ~80€. Svečke imam NGK iridium (ena stane 29€), ki jih menjam enkrat na 60k, kar pomeni vsak šesti servis. Za zamenjat rabim 20 minut, če ne menjam svečk. Če še svečke zraven menjam, delam max 40 minut.
V menjalniku menjaš kdaj? Pa zavorno olje in hladilno tekočino?
blackbfm ::
Že zmeraj folk bluzi da je menjava olja "drobiž" , to velja za golf2 kjer lahko najcenejše olje iz eurospina tankaš, pri novih pa moraš natančno gledat specifikacijo da ne bo potem jok in stok. Olje za nove new hollande si noben ne bo upal tankat iz eurospina, striktno original.
ne olje iz maloprodaje točno po specifikacji ni strošek. strošek je tam na uradnem ko imajo verjetn sod generika za vse avtomobile, prodajo pa ga po 5x ceni tistega iz maloprodaje
Ker prouvajalci rečejo na 30k recimo, tule pa slišimo, da bi moral pred in po vsaki vožnji zamenjati olje, pa če se le da, da bo avto zdržal tistih 50kkm, preden bo za na odpad, še med vožnjo.
razlog: različni uporabniki, različni načini vožnje.. 30k km mogoče v idealnih pogojih, za ziher pa na max 15
WizzardOfOZ ::
V menjalniku menjaš kdaj? Pa zavorno olje in hladilno tekočino?
V menjalniku na 60k, zavorno tekočino, ko menjam diske in ploščice.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Colt1911 ::
Fantje, zimsko olje ste nalili, tako kot je dedek delal l. 1970!
Pa menjava na 3.000 km!
Pa menjava na 3.000 km!
WizzardOfOZ ::
Na karton je treba pred hladilnik postavit, da se dizel zjutraj hitreje ogreje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Večina jih ima plastične tanke.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
miko22 ::
cvalsr ::
Desettisoči inženirjev, tehnikov, doktorjev, testnih voznikov, razvijalcev, znanstvenikov, tehnologov, mehanikov, ... v avtomobilskih tovarnah ter v industriji maziv po celem svetu se ukvarjajo z intenzivnim testiranjem olj, filtrov, menjav (poleg ostalega), ... in na osnovi testov predpišejo nek optimum vzdrževanja za vsak tip avta.
Ampak slotech pametnjakoviči vedo bolje in drugače! In čimbolj prazen je sod - na čimbolj levi strani Dunning-Krugerjeve krivulje - tem glasneje bobni svoje "znanje".
Ampak slotech pametnjakoviči vedo bolje in drugače! In čimbolj prazen je sod - na čimbolj levi strani Dunning-Krugerjeve krivulje - tem glasneje bobni svoje "znanje".
Utk ::
Od kod ti ideja, da je interes desettisočev inženirjev, tehnikov, doktorjev, testnih voznikov, razvijalcev, znanstvenikov, tehnologov, mehanikov enak interesu slo-tech pametnjakoviča?
Njihov interes je da stvar preživi garancijo. Potem je bolje, da čim prej crkne. Tudi definicija "preživi garancijo" je zelo raztegljiva. Recimo liter olja na 1000 km je še zmeraj znotraj normale, po mnenju desettisočev inženirjev, tehnikov, doktorjev, testnih voznikov, razvijalcev, znanstvenikov, tehnologov, mehanikov.
Njihov interes je da stvar preživi garancijo. Potem je bolje, da čim prej crkne. Tudi definicija "preživi garancijo" je zelo raztegljiva. Recimo liter olja na 1000 km je še zmeraj znotraj normale, po mnenju desettisočev inženirjev, tehnikov, doktorjev, testnih voznikov, razvijalcev, znanstvenikov, tehnologov, mehanikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Z dobrimi kompoenentami ni problem narediti ležaja, ki bo zdržal pol milijona kilometrov. Ampak potem si izgubil posel. Ker boš tak ležaj samo enkrat prodal.
Umetnost pa je narediti tak ležaj, ki bo 5km po izteku garancije crknil. In s tem se ukvarjajo celotni sektorji v firmah (ne samo oddelki).
Že gorenje je nekoč imelo tak oddelek in so v motorje sesalcev dali en kartonček, ki je po letih propadel in sesalec je nehal delat (drugače bi jih še danes imeli in nebi rabil nikoli menjat sesalca)
Umetnost pa je narediti tak ležaj, ki bo 5km po izteku garancije crknil. In s tem se ukvarjajo celotni sektorji v firmah (ne samo oddelki).
Že gorenje je nekoč imelo tak oddelek in so v motorje sesalcev dali en kartonček, ki je po letih propadel in sesalec je nehal delat (drugače bi jih še danes imeli in nebi rabil nikoli menjat sesalca)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
IL_DIAVOLO ::
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
blackbfm ::
Z dobrimi kompoenentami ni problem narediti ležaja, ki bo zdržal pol milijona kilometrov. Ampak potem si izgubil posel. Ker boš tak ležaj samo enkrat prodal.
Umetnost pa je narediti tak ležaj, ki bo 5km po izteku garancije crknil. In s tem se ukvarjajo celotni sektorji v firmah (ne samo oddelki).
enaka bedarija kot bi rekel da v software nalašč dajejo buge.. realno pa gre v osnovi za dovolj kompleksne sisteme, da do napak prihaja brez namenske sabotaže.. da se tak oddelek zakalkulira imajo lahko takoj miljonsko, stomiljonsko škodo.. tako da take teorije ne pijejo
problem je zgolj da proizvajalec želi izdelat ležaj za 2 centa, ne za 200 eur
WizzardOfOZ ::
Tudi software lahko narediš kompletno brez bugov, samo dovolj dolgo ga moraš testirat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
starfotr ::
Z dobrimi kompoenentami ni problem narediti ležaja, ki bo zdržal pol milijona kilometrov. Ampak potem si izgubil posel. Ker boš tak ležaj samo enkrat prodal.
Umetnost pa je narediti tak ležaj, ki bo 5km po izteku garancije crknil. In s tem se ukvarjajo celotni sektorji v firmah (ne samo oddelki).
enaka bedarija kot bi rekel da v software nalašč dajejo buge.. realno pa gre v osnovi za dovolj kompleksne sisteme, da do napak prihaja brez namenske sabotaže.. da se tak oddelek zakalkulira imajo lahko takoj miljonsko, stomiljonsko škodo.. tako da take teorije ne pijejo
problem je zgolj da proizvajalec želi izdelat ležaj za 2 centa, ne za 200 eur
Masa izdelkov se zmanjšuje. Vse na račun nižjih stroškov in večjega profita. Saj se vidi na vsakem koraku ta trend.
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Tudi software lahko narediš kompletno brez bugov, samo dovolj dolgo ga moraš testirat.
ali pa druga skrajnost, v katero vas mnogo verjame: da developerji nalašč delajo buge, da bodo imeli naslednja leta dovolj dela.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
V to sicer ne verjamem.
Vem pa da imajo firme celotne sektorje, ki se ukvarjajo s tem, kako narediti del, ki bo takoj po koncu garancije crknil.
Vem pa da imajo firme celotne sektorje, ki se ukvarjajo s tem, kako narediti del, ki bo takoj po koncu garancije crknil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
stara mama ::
Desettisoči inženirjev, tehnikov, doktorjev, testnih voznikov, razvijalcev, znanstvenikov, tehnologov, mehanikov, ... v avtomobilskih tovarnah ter v industriji maziv po celem svetu se ukvarjajo z intenzivnim testiranjem olj, filtrov, menjav (poleg ostalega), ... in na osnovi ekonomskih interesov predpišejo nek optimum vzdrževanja za vsak tip avta.
Ampak @cvalsr pametnjakovič ve bolje in drugače! In čimbolj prazen je sod - na čimbolj levi strani Dunning-Krugerjeve krivulje - tem glasneje bobni svoje "znanje".
There, fixed for you!
WizzardOfOZ je izjavil:
Vem pa da imajo firme celotne sektorje, ki se ukvarjajo s tem, kako narediti del, ki bo takoj po koncu garancije crknil.
Dimenzioniranje na življenjsko dobo se temu reče.
In zajema več kot samo en predmet na strojnem faksu.
V prvi vrsti za optimizacijo, zmanjševanje stroškov, odpada, .... (kar omogoča konkurenčnost, preživetje na trgu)
V drugi pač tudi za manj plemenite cilje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
nekikr ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V to sicer ne verjamem.
Vem pa da imajo firme celotne sektorje, ki se ukvarjajo s tem, kako narediti del, ki bo takoj po koncu garancije crknil.
Zakaj pa programer ne bi naredil tega? A so sanje inženirja, da to naredi? Bolj kot neka zahrbtnost je MTBF faktor posledica nižanja cene. Če lahko pridemo na Mars, potem lahko tudi naredimo pralni stroj, ki bo pral 50 let. Ampak nihče zanj ne bo plačal 15.000€. Tako greš pa po tistega za 299€, ga goniš 10 let in greš po novega. Brez kakšne hude iluminati zarote, zgolj ekonomija.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 23359 (7228) | starfotr |
» | Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 23832 (11709) | m0LN4r |
» | Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8660 (3879) | Blinder |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 52225 (24273) | blackbfm |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12255 (10837) | bbbbbb2015 |