» »

Porsche Slovenija bolana cena servisa

Porsche Slovenija bolana cena servisa

«
1
2 3

Sparkxl ::

9 let vozim avte k njim na servis. V cene se nikoli nisem kaj preveč vtikoval, saj so bile za moje pojme ok, ponavadi pod 200€.
Zdaj me čaka servis na 60k km in sem sploh ne vem zakaj, pisal da mi dajo ponudbo. 500€. Se mi je zdela rahlo kisla cena. In pošljem povpraševanje še dvema pooblaščenima 20km stran. Prvi 300€, drugi 280€. Me je skoraj kap. To je ja skoraj dupla razlika!!
Pa me zanima če je to normalno pri vseh znamkah da cena tako niha? 20km in več kot 200€ razlike. V glavnem ti cigani me ne vidijo več blizu

krucymucy ::

DSG?

GregiB ::

Pa si ziher, da vsi ponujajo enako storitev? Moraš menjati kakšen vitalen del? Da ne boš peljal konjička v drugo štalco, pa boš šele po storitvi ugotovil, da je cel kup "nepredvidljivih" stvari dodanih
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Sparkxl ::

Nič vitalnega. Ponudbe so razdelane po postavkah. Točno enake postavke, katere očitno proizvajalec predpiše.
Porsche računa potrošni material in neka testiranja 35, ostala 2 5€. Material imajo konkretno dražji, pri delu pa so zblazneli. Ali imajo zlate roke, ali pa mislijo da so v avstriji

FTad ::

na 60kkm se menja olje v avtomatskem menjalniku, zato imas verjetno tako visok predracun. Bi bilo lazje, ce bi navedel, kaj vse bo zamenjano v predracunu.

Sparkxl ::

Menja se olje, svečke, zavorna tekočina in protiprašni filter. Vsi 3 imajo te postavke not, cena pa kot rečeno zelo različna

FTad ::

verjetno pise tudi notri, da je eno olje za motor, drugo pa za menjalnik. torej, ali imas avtomatika?

Gagarin ::

Pa motorno olje na Porsche servis vedno prinesi sam, ker ti ga tam zaračunajo brez pretiravanja 4kratno ceni, ki ga dobiš recimo na mimovrste...

Sparkxl ::

Pri vseh piše menjava olja v motorju 4.2l. Porsche to računa 150+ddv, tadrugi 90+ddv. Je dsg suha sklopka in olje se ne menjava

GregiB ::

Gagarin je izjavil:

Pa motorno olje na Porsche servis vedno prinesi sam, ker ti ga tam zaračunajo brez pretiravanja 4kratno ceni, ki ga dobiš recimo na mimovrste...
Velja više-manje za vse uradne servise... Celo do te mere, da če si kobajagi redna stranka, dobiš na 4-kratno ceno celo 30% popusta, doh....
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Sparkxl ::

Saj če nebi bil forum letnik 1997 bi prilepil ponudbe gor, ker meni je to res neverjetno

krucymucy ::

Sparkxl je izjavil:

Pri vseh piše menjava olja v motorju 4.2l. Porsche to računa 150+ddv, tadrugi 90+ddv. Je dsg suha sklopka in olje se ne menjava

OK, na Passatu B8 se menjava na 60.000km.

r3dkv1c4 ::

Zanimivo, kupiš avto za 30k+ in potem jočeš o ceni servisa.
Porsche se ne sekira, če te ne bo nazaj, saj so tako ali tako dosegli svoj namen, tudi pri tebi......kar nekaj let:))

Zakaj pljuvat Porsche?

Folk je blesav, ker hodi tja.Z njimi ni nič narobe, pač drago prodajajo svoje storitve.

Tipično slovensko, druge obtožit, za svoje idiotizme.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

GregiB ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Zanimivo, kupiš avto za 30k+ in potem jočeš o ceni servisa.
Viš, te mentalitete pa jest pr slovencljih ne zastopim... Če kupiš drag avto, naj te opalijo z oljem po 50€/L, če pa voziš šajtrgo, pa po 15 €/L, čeprav gre za isto olje... pa ne jokaj hohštapler!
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Gagarin ::

LOL, sveta preproščina. Porsche se še kako sekira če te ne bo nazaj, imajo zelo fajne zaslužke pri "poprodajnih aktivnostih"...

codeMonkey ::

Sparkxl je izjavil:

9 let vozim avte k njim na servis. V cene se nikoli nisem kaj preveč vtikoval, saj so bile za moje pojme ok, ponavadi pod 200€.
Zdaj me čaka servis na 60k km in sem sploh ne vem zakaj, pisal da mi dajo ponudbo. 500€. Se mi je zdela rahlo kisla cena. In pošljem povpraševanje še dvema pooblaščenima 20km stran. Prvi 300€, drugi 280€. Me je skoraj kap. To je ja skoraj dupla razlika!!
Pa me zanima če je to normalno pri vseh znamkah da cena tako niha? 20km in več kot 200€ razlike. V glavnem ti cigani me ne vidijo več blizu


Ma lopovi so. Jaz sem nekajkrat vozil tja, ker mi je ustrezala blizina delovnega mesta, pa so me enako nategnili. Trdili so npr. da so morali narediti regeneracijo, ker naj bi bilo tako zabelezeno na ECUju, pa niso imeli nobenega izpisa shranjenega. Mesec dni kasneje sem dobil lucko na armaturi za sprozitev cikla. Na istem servisu so mi zamenjali baterijo na kljucu, ki je prej dzrzala tri leta, nato crknila mesec in pol od servisa. Definitivno jih ne priporocam nikomur.

GregiB je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Zanimivo, kupiš avto za 30k+ in potem jočeš o ceni servisa.
Viš, te mentalitete pa jest pr slovencljih ne zastopim... Če kupiš drag avto, naj te opalijo z oljem po 50€/L, če pa voziš šajtrgo, pa po 15 €/L, čeprav gre za isto olje... pa ne jokaj hohštapler!


Nekateri si lahko privoscijo drazji avto ker znajo z denarjem in jim ni vseeno kako ga zapravijo.

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Koliko je pa avto star?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Sparkxl ::

3 leta

Tilen ::

Moj je star 4 leta in so mi pri 60.000 na Porsche naredili predracun za 370 EUR, kar se mi zdi OK, saj je to manj kot 1% nabavne vrednosti. Dobim dve leti garancije in vozim naprej brez skrbi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

KAVINSKY ::

GregiB je izjavil:

Celo do te mere, da če si kobajagi redna stranka, dobiš na 4-kratno ceno celo 30% popusta, doh....



Natolčejo ti 3 ure postavke iskanje napake (3*40€) + ostalo, na ceno potem dajo 30% popusta. Pa po možnosti ti še en pripravnik z cvekom v matematiki na poklicni šoli vijači avto za 30 jurjev+.

Magic1 ::

Meni so hoteli v Lj na Reault servisu pri 30kkm menjati zavorno tekočino in svečke poleg običajnih stvari. Seveda je bila cena takoj 400€. Sem jih poslal nekam in zdaj vozim na servis izven Lj. Sej danes ni težko preverit, kaj je kdaj potrebno in koliko je taka stritev okvirno vredna. Izgleda je v Ljubljani zadosti, velkikih rib, ali naivnežev, ali nevednežev, da posel laufa.
Magic

darkolord ::

40+ EUR na liter za olje je čisto bolana cena. Ta cena ni *4, ampak *10+.

Avto je ena takih stvari, kjer ego in ponos igrata zelo veliko vlogo, na uradnih servisih pa to gladko izkoriščajo v svoj prid - tako da stranke olupijo do kosti, pa si te še vedno ne upajo podvomiti vanje, češ zihr je zihr.

Utk ::

Točno tako, ker avto je baje neka vesoljska tehnologija, ki jo čudežno razumejo samo Nemci in pripravnik v drugem letniku poklicne šole, ki ti bo naredil servis.

AngelOfDeath ::

Sparkxl je izjavil:

9 let vozim avte k njim na servis. V cene se nikoli nisem kaj preveč vtikoval, saj so bile za moje pojme ok, ponavadi pod 200€.
Zdaj me čaka servis na 60k km in sem sploh ne vem zakaj, pisal da mi dajo ponudbo. 500€. Se mi je zdela rahlo kisla cena. In pošljem povpraševanje še dvema pooblaščenima 20km stran. Prvi 300€, drugi 280€. Me je skoraj kap. To je ja skoraj dupla razlika!!
Pa me zanima če je to normalno pri vseh znamkah da cena tako niha? 20km in več kot 200€ razlike. V glavnem ti cigani me ne vidijo več blizu



Bi bilo dosti boljše da bi prilepil predračune sem da se sami prepričamo o tem.

Tudi jaz bom moral narediti servis pa me zelo zanima kje se nabere taka razlika in kam ga peljati...
Pa se mi zdi zelo čudno da bi uradni servisi za iste storitve naredili tako različne predračune ?
edit: Slovnica

Trupl0 ::

porsche LJ ali pa joras ribnica... razlike skoraj 90€ v rednem servisu.
Itak pa je nesmisel vožnja na uradni servis. Ocenijo ti ga premalo če želiš prodat. Za izven garancijske ali popravila z jamstvom se branijo ko hudič križa. Pa tako ali tako uvažajo iz tujine rabljene avtomobile in tako svojim lastnim kupcem nižajo ceno ob zamenjavi staro za novo itd.

samo stran...

tisto olje pa filter ti bo vsak zamenjal. garancijo pa itak ohraniš, samo račun mora biti
If you are going through Hell, keep going !

Vazelin ::

V ljubljani so pooblaščenci zlatarji
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

starfotr ::

Oni se zavedajo, da premium avtomobilska znamka v njihovem imenu servisa pomeni denar. Tudi če tja vozite svojega belega golfa na lizing z najcenejšo možno opremo.

Pač, ne podpirajte teh nacijev, pa bo.

Cr00k ::

Jaz sem samo enkrat in nikoli več peljal na uradni servis (izjema razen ko so kakšni vpoklici ali je kaj specifičnega)... imam mehanika, ki je s srcem pri stvari in ne vajenci, ki jih mojstri na uradnem servisu "naučijo" po liniji najmanjšega odpora.

Tilen ::

Meni se pa za 100 EUR manj za letni servis pač ne da jajcat. Tisti nepooblaščeni, ki so dovolj dobri, imajo že zelo podobne cene, kot uradni servis. To pomeni, da delo vključuje garancijo, originalne dele, točen čas oddaje in prevzema, nadomestno vozilo, kdo bo servisiral in tako naprej. Moj čas je zelo pomemben in rad sem organiziran. Skratka, preprosto se mi ne da ukvarjati s temi šalabajzerji, ker je razlika v ceni minimalna. Se pa seveda za slabše opravljeno delo računa manj pri raznoraznih popoldancih, ki danes so, jutri pa jih mogoče več ne bo. Takšnega rizika ne sprejemam. Prav tako se ponavadi izkaže, da je popoldanec dober samo za čisto generična opravila, ko pa je kaj resnega, te pa itak pošlje komu, ki ve kaj dela in tisti ti vse za nazaj še zaračuna, kar so popoldanci zaštrikali.

Pod črto se je zame do sedaj dolgoročno še vedno izkakalo najbolj ugodno in najbolj prilagodljivo ter zanesljivo, če sem imel dober odnos s pooblaščenim servisom.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Bellzmet ::

@tilen: meni na Oplovem in Nissan pooblaščenem servisu niso vgradili originalnih delov. To je neka splošna zmota, da na pooblaščenih servisih vgrajujejo "uradne dele". Seveda so cene kot za "uradne".

Kar pelji enkrat k popoldancu pa ti bo povedal kaj vse je notri "originalno ali uradno" kaj pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Tilen ::

Dvomim, ne izključujem pa, da kdo servisira v nasprotju z navodili proizvajalca. Če se pokvari, bodo popravili v sklopu garancije. Za opravljeno delo in rezervne dele izdajo garancijo, katero lahko pri popoldancu samo sanjaš.

V vsakem primeru pa, če je res, je potrebmo tako aktivnost prijaviti in bi se potem dejansko ugotovilo kako in kaj.

Popoldanec pač lahko laže sebi v prid in ne izdaja računa. Isto kot mojstri, ki doma delajo stvari. Vodovodar vedno kaže s prstom na keramičarja in tako naprej.

Zato pravim, da je račun, specifikacija in garancija nekaj, kar sem pripravljen pač več plačati in dokler mi bo stanje to dopuščalo, tega ne bom spreminjal, ker zame tak sistem deluje najbolj brezskrbno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Cveto ::

Take razlike SO možne.

Jaz sem imel prejšnji avto Hondo Accord, ki ima že itak drage servise. Po obisku na Autocommerce LJ so mi rekli, da je redni servis "cca 400 eur". Ker me je to šokiralo, sem klical v Radomlje, kjer so navedli celo ceno 500 eur. Na koncu sem ga peljal v kranj (ambrož), kjer je bila cena 300 eur. Isti servis, ista dela, isto olje (0W30), skratka vse isto.

Trenutno avto (Superb 2.0TDI) vozim k španu, ker me pride servis cca 150 eur (od 145 do 160). Na Porsche so hoteli cca 250 eur.

Ko je imela žena še Seata, se mi namesto na Porsche bolj splačalo peljat avto k Jerebu v Izolo, saj sem imel z prihrankom pokrit bencin do dol, pa še fajn kosilo za vse štiri (torej zastonj izlet).

Ja, Porsche je drag, glede na izkušnje (garancijske zadeve sem urejal tam), pa imajo tudi zelo slabo storitev.

Odsvetujem.

darkolord ::

@Tilen

V teoriji in če imaš srečo je res tako.

V praksi je pa pri večjih servisih velikokrat tako, da imajo enega res majstra in 8 vajencev. Vajenci so pa pogosto večji šalabajzerji kot popoldanci. Nimajo izkušenj in zadeve narobe razstavijo, sestavijo in po možnosti še polomijo zatiče.

Diagnostika napak poteka po sistemu "menjaj po vrsti, dokler ne bo delalo". Dokler je v garanciji, je to super; ko zamenjajo za 1200 eur kosov, pa napaka še vedno ostaja, pa ni več tako super.

Garancijo imaš tudi pri lokalcu, seveda ko vzameš opcijo "z računom".

Jaz sem tudi vozil na pooblaščeni servis, dokler niso enkrat naredili predračuna 500 eur za mali servis. To je bila pa "kaplja" čez rob.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Tilen ::

Dokler plačujem manj kot 1% nabavne vrednosti vozila za redni servis pri pooblaščenem serviserju in mi vse deluje, se mi to pač zdi ugodno. Tako jaz gledam na te stvari.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

680x0 ::

Nekateri tule mešate uradne in neuradne servise.

Dejstvo je, da je servis na uradnem servisu izven Ljubljane 20-50% cenejši kot na Porsche Verovškova za popolnoma enako delo. Cenovne razlike so pri vse postavkah, tako pri delo, kot tudi nadomestnih delih in olju. Dodatno nekateri uradni servisi izven Ljubljane npr. ne računajo hranjenja odpadnega olja.

Verjamem, da se marsikomu ne bo dalo vozit avta ven iz Ljubljane, ampak ima ta pristop še no prednost. Servisi drugje redne servise opravijo v 1 uri, vmes spiješ kavo in se vrneš domov. Na Verovškovi je to praktično nemogoče.

Na žalost kvaliteta servisa ni primerna ceni. Imel sem težave z odpiranjem šipe, pa so na Verovškovi pozabili zamenjat motorček, ne pa ga tudi zaračunat. Da ima steklo še vedno težave sem opazil čez nekaj dni in seveda so ga potem zamenjali, ampak sem imel kar nekaj sitnosti in odvečne poti.

Tilen ::

Ta strošek uničevanja odpadnega olja je na pooblaščenem servisu manj kot 3 EUR. Z veseljem plačam!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Utk ::

Tilen je izjavil:

Dokler plačujem manj kot 1% nabavne vrednosti vozila za redni servis pri pooblaščenem serviserju in mi vse deluje, se mi to pač zdi ugodno. Tako jaz gledam na te stvari.

Ja, če nimaš pojma kolk kaj res stane, je lahko to ugodno.

KAVINSKY ::

Tilen je izjavil:

Se pa seveda za slabše opravljeno delo računa manj pri raznoraznih popoldancih, ki danes so, jutri pa jih mogoče več ne bo. Takšnega rizika ne sprejemam. Prav tako se ponavadi izkaže, da je popoldanec dober samo za čisto generična opravila, ko pa je kaj resnega, te pa itak pošlje komu, ki ve kaj dela in tisti ti vse za nazaj še zaračuna, kar so popoldanci zaštrikali.



Kako pa veš, da na uradnem servisu ne dobiš jebivetra, kateri bo naslednji teden odpuščen? Niso nobeni bogovi. Iti po diagnostičnih navodilih in menjavati dele v upanju, da se napaka odpravi. Prikrivati opažene napake v upanju na draže popravilo. Znanec je nabavil Tiguana 2018. Elektrika ga daje - avto naključno vklaplja smernike, zadnje luči občasno oponašajo disko. Na pooblaščencu so mu menjali računalnik in volanske komande. Pa ni nič rešilo, oni za šaltrom v kravatah pa obljubljajo svašta.

SPjevci lahko niso nič boljši, ampak zanje vsaj veš po priporočilih drugih, da korektno opravijo delo... ali pa kradejo bencin iz tanka.

Tilen ::

Utk je izjavil:

Tilen je izjavil:

Dokler plačujem manj kot 1% nabavne vrednosti vozila za redni servis pri pooblaščenem serviserju in mi vse deluje, se mi to pač zdi ugodno. Tako jaz gledam na te stvari.

Ja, če nimaš pojma kolk kaj res stane, je lahko to ugodno.

To je balkanska miselnost.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

starfotr ::

Zaključek je, da imajo vsi od uradnih do fušarjev dovolj dela. Vsak si, na podlagi svoje miselnosti in financ izbere ustrezen servis.

Utk ::

Tilen je izjavil:

Utk je izjavil:

Tilen je izjavil:

Dokler plačujem manj kot 1% nabavne vrednosti vozila za redni servis pri pooblaščenem serviserju in mi vse deluje, se mi to pač zdi ugodno. Tako jaz gledam na te stvari.

Ja, če nimaš pojma kolk kaj res stane, je lahko to ugodno.

To je balkanska miselnost.

Balkanska miselnost misli, da obstaja samo uradni servis in popoldanski fušar pod kozolcem, ki dopoldan popravlja motorne žage.

Dr_M ::

Bellzmet je izjavil:

@tilen: meni na Oplovem in Nissan pooblaščenem servisu niso vgradili originalnih delov. To je neka splošna zmota, da na pooblaščenih servisih vgrajujejo "uradne dele". Seveda so cene kot za "uradne".

Kar pelji enkrat k popoldancu pa ti bo povedal kaj vse je notri "originalno ali uradno" kaj pa ne.


Mene na peugeot servisu vedno uprasajo, kaksne dele hocem imet, original ali neoriginal, vedno mi tudi dajo ceno za oboje.

starfotr je izjavil:

Zaključek je, da imajo vsi od uradnih do fušarjev dovolj dela. Vsak si, na podlagi svoje miselnosti in financ izbere ustrezen servis.



Tako je, edina razlika je, da lahko na uradnem servisu tezis, ce kaj ni ok, pri fusarju brez racuna pa samo takratko potegnes in naslednjic peljes k drugemu fusarju.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

bbbbbb2015 ::

Sparkxl je izjavil:

Menja se olje, svečke, zavorna tekočina in protiprašni filter. Vsi 3 imajo te postavke not, cena pa kot rečeno zelo različna


V tebi je problem, ne v njih. Že firma "Porsche" ti nekaj pove. Radi bi zaslužili in to dobro. Zato so tam.

Ti si zgleda na napačnem mestu.

Najdi firmo "Trabant - menjava filtrov & olja". Ali lokalnega "Cigani svirači & trubači". Tam je poceni. Morda te kaj okrog prnesejo pa ti namesto full synth nalijejo kakšno kameljo scalnico noter.

Če pa imaš renomiran avto, renomiran servis, potem blagovoli odšteti renomirane evriče.

zavajon ::

GregiB je izjavil:

Če kupiš drag avto, naj te opalijo z oljem po 50€/L, če pa voziš šajtrgo, pa po 15 €/L, čeprav gre za isto olje...

Saj tudi 15€ ni ravno malo. Za ta denar dobiš že liter dobrega olivnega olja ali vrhunskega vina ;)

zmaugy ::

codeMonkey je izjavil:


Nekateri si lahko privoscijo drazji avto ker znajo z denarjem in jim ni vseeno kako ga zapravijo.


Točno to. Meni je vedno znova zanimivo, ko mi kdo prileti s takšnim argumentom.

lojzze1 ::

Meni so za glavni servis na seat ibiza, garnitura zobatega jermena, črpalka hladilnika, računali 280e. Ni se mi zdelo pretirano drago.

LeQuack ::

Že zato ker imajo Porsche v imenu so lahko 2x dražji. Jaz sem Polota prve nekajkrat ke peljal pa se m hitro vidu da to ni to, predrago in podobno kot bi pršu na nek NLB, čakaš pred okencem in vrsta za tabo, noben ti nič tehničnega ne zna razložiti samo postavke na računu. Sem imel dosti boljše izkušnje potem z bivšim Malgajem na Viču in pa kasneje z AC Kondor.
Quack !

blay44 ::

Utk je izjavil:

Točno tako, ker avto je baje neka vesoljska tehnologija, ki jo čudežno razumejo samo Nemci in pripravnik v drugem letniku poklicne šole, ki ti bo naredil servis.


:)):)):))
Hm.. sam, če ti bo servis opravil kakšen magister, boš srečen, če se bo sploh prižgala kakšna lučka.;)

pijavka ::

lojzze1 je izjavil:

Meni so za glavni servis na seat ibiza, garnitura zobatega jermena, črpalka hladilnika, računali 280e. Ni se mi zdelo pretirano drago.

Ravno nameravam naresti enako. Skupaj s servisom z menjavo olja cca 800 € (A3). Bližnji in daljni pooblaščeni cena podobna (tudi do 900 €) -> najceneje v MS cca. 770 €.
Iščem alternative v Ljubljani in okolici. Euroservis (ki naj bi bil ugoden) ima ceno tudi cca. 800€ brez uradnega zaznamka. Ima kdo kakšen predlog? Koliko je vas prišel tak servis (Golf, LEON, A3, Octavia)?

KAVINSKY ::

Letnik?
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Škoda servis

Oddelek: Na cesti
413409 (470) Filipe
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6316041 (13676) Tilen
»

Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
709379 (7178) krneki0001
»

Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19627355 (18897) Glugy
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27659612 (33556) D3m

Več podobnih tem