» »

Menjava olja, filtrov...

Menjava olja, filtrov...

«
1
2 3 4

TonyTony ::

Malo butasto bom izpadel.
Do zdaj sem servisiral na rednem servisu, po knjižici.
Cene seveda temu primerne. Trenutno pa poskušam oklestiti stroške in ugotavljam,
da nimam pojma, kaj je sploh treba menjati na servisu,
razen olja in kabinskega filtra.
Torej, google najde en kup filtrov in cene teh servisov zelo varirajo.
Mi lahko nekdo, ki ima več pojma, malo objasni?
Eno so veliki servisi, kjer pač menjaš kar piše v knjižici od avta,
kaj pa je s temi "malimi oz. rednimi letnimi" servisi?

Utk ::

Najprej se odloči ali imaš dizla ali bencinarja. Olje in oljni filter vsakič, kabinski po želji, zračni na vsak drug servis, olje v bremzah na 3, 4 leta, ostalo pa odvisno kaj imaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mugen999 ::

Olje + oljni filter menjaj na 15k km, zracni in kabinski filter pa na 30k km. Ploscice bremz menjas ko se izrabijo, zavorno olje se pa menja ko je vlaznost vec kot 3%, testr za to pride 15eur.
Če imas uraden interval menjave olja na 30k km(novejsi tdi-ji) vseeno menjaj na 15k km.
Če imas verigo na odmicnih gredeh veliki servis ne obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

IL_DIAVOLO ::

Vsak popoldanc, ki rihta zadeve brez racuna, ti bo zrihtal za 100EUR. Ne rabis nic nosit zraven.

Olje in oljni filter, tankaj in vozi. Je ze dovolj velik strošek zavarovanje, cestnina in gume. Bognedaj se kaksen lizing obrok. Ne rabis menjevat vseh filtrov in tekocin, ki so v avtu.

Imej nadzor nad oljem in antifrizom, da ti ne izginja. Ostalo pusti pri miru.

Gl
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

darksamurai ::

mugen999 je izjavil:

Olje + oljni filter menjaj na 15k km, zracni in kabinski filter pa na 30k km. Ploscice bremz menjas ko se izrabijo, zavorno olje se pa menja ko je vlaznost vec kot 3%, testr za to pride 15eur.
Če imas uraden interval menjave olja na 30k km(novejsi tdi-ji) vseeno menjaj na 15k km.
Če imas verigo na odmicnih gredeh veliki servis ne obstaja.


Zelo pomemben podatek. Na 15k km se menja z navadnim oljem in ne z Long life, ki je predpisan v servisni knjižici. Long life je za 25-30k km.

mancini ::

darksamurai je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Olje + oljni filter menjaj na 15k km, zracni in kabinski filter pa na 30k km. Ploscice bremz menjas ko se izrabijo, zavorno olje se pa menja ko je vlaznost vec kot 3%, testr za to pride 15eur.
Če imas uraden interval menjave olja na 30k km(novejsi tdi-ji) vseeno menjaj na 15k km.
Če imas verigo na odmicnih gredeh veliki servis ne obstaja.


Zelo pomemben podatek. Na 15k km se menja z navadnim oljem in ne z Long life, ki je predpisan v servisni knjižici. Long life je za 25-30k km.


Ti delaj kakor hoces, ne pa tukaj dajat neumnih nasvetov.
Tudi sinteticna olja se menjuje na 15 tisoc

darksamurai ::

mancini je izjavil:

darksamurai je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Olje + oljni filter menjaj na 15k km, zracni in kabinski filter pa na 30k km. Ploscice bremz menjas ko se izrabijo, zavorno olje se pa menja ko je vlaznost vec kot 3%, testr za to pride 15eur.
Če imas uraden interval menjave olja na 30k km(novejsi tdi-ji) vseeno menjaj na 15k km.
Če imas verigo na odmicnih gredeh veliki servis ne obstaja.


Zelo pomemben podatek. Na 15k km se menja z navadnim oljem in ne z Long life, ki je predpisan v servisni knjižici. Long life je za 25-30k km.


Ti delaj kakor hoces, ne pa tukaj dajat neumnih nasvetov.
Tudi sinteticna olja se menjuje na 15 tisoc

Ali si strojni inženir in ali poznaš tribologijo? Sem prepričan da nič od tega. Avtomehanik tega NE POZNA. Pametnjakovič, povej mi zakaj je moj nasvet neumen.

Long life olja imajo drugačno koncentracijo EP in AW aditivov. Sedaj pa povej pametnjakovič kaj so ti aditivi in kako delujejo. Potem pa ti bo mogoče jasno zakaj sem dal zgornji nasvet.

MadMax ::

Izkušnje pač kažejo drugače. Kavčinženirji so predpisali 30k, ja... Papir vse prenese. Garancijo preživi, pol se pa =bi.
Ampak šparat je treba, naj stane kar hoče, ane? Četudi gre le za tank goriva na 15k km... Pardon, na 30k !
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

rkobarov ::

kdor ima rad svoj motor, menja olje na 15k :) govorim kot nekdo, ki dela celo življenje z motorji
Ryzen 5800x AIO280 32gb 16c3200 3080ti Msi b550 tomahawk Samsung 970 1Tb M27q

darksamurai ::

MadMax je izjavil:

Izkušnje pač kažejo drugače. Kavčinženirji so predpisali 30k, ja... Papir vse prenese. Garancijo preživi, pol se pa =bi.
Ampak šparat je treba, naj stane kar hoče, ane? Četudi gre le za tank goriva na 15k km... Pardon, na 30k !

Olje 1 ni enako olju 2, ampak tipkovnica strokovnjaki vedo več kot inženirji v avto industriji. 8-)

3/4 nemških avtov v SLO je uvoženih. Švaba je servisiral na 30k, potem pa je balkanec uvozil avto z 200k km in potem pametuje o menjavi na 15k.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

To me spominja na uno, k so prodajali neke "znanstvene" volnene odeje ter posledično cune za oblečt.
SE SAME ČISTIJ ni treba prat.:))

Najboljš, da se olja do prodaje_ beri 450k km ne menja.

DejchSLO ::

MadMax je izjavil:

Izkušnje pač kažejo drugače. Kavčinženirji so predpisali 30k, ja... Papir vse prenese. Garancijo preživi, pol se pa =bi.
Ampak šparat je treba, naj stane kar hoče, ane? Četudi gre le za tank goriva na 15k km... Pardon, na 30k !

Pa saj niso včasih tm v 80ih meli predpisano redno menjavo olja na 5k ali 10k?

Jaz sem sam vednjo menjal na 10k-15k tud če je tovarna predpisala pri 20k.

Utk ::

Danes so vsaj olja "long life". Vseeno se menjajo na 15.

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Danes so vsaj olja "long life". Vseeno se menjajo na 15.



napaka, EKO, si pozabil.:))

darksamurai ::

Utk je izjavil:

Danes so vsaj olja "long life". Vseeno se menjajo na 15.

Aja? Kje? Na računu od servisa, na cisterni pa je napisano navadno olje. Veliko uradnih servisov tanka navadno olje in predpisujejo menjavo na 15k. Če ne verjameš, pa se malo sprehodi okoli.

Sem jih opozoril in kod odgovor sem poslušal nakladanje o zahtevnih voznih razmerah v SLO. Menda je velemesto Ljubljana smrt za mašino. V vasicah London, München, Berlin, Köln, Pariz, Milano pa ni semaforjev, speljevanja...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ti si 10 let za leseno žlico. Recimo poglej to olje
https://www.shoppster.si/p/0782421?gad_...

To se toči v ople že 15 let. Stane drobiž. V kater nov avto bi natočil kaj slabšega od tega? Piše ti na embalaži Bmw longlife.
Če ti bo danes kater servis not nalil kaj slabšega od tega, ga bi moral na gobec.

Aja, to olje se menja na 15 kkm. Tudi če vprašaš Opel.

MadMax ::

DejchSLO je izjavil:

Pa saj niso včasih tm v 80ih meli predpisano redno menjavo olja na 5k ali 10k?

So.
"Nulti servis" na 1000km, nato na vsakih 5k (nekateri celo 2,5k) olje, na 10k olje in filter. Je bilo olje res malo bolje kot bučno/sončično (Modriča Optima, Ina Delta, ...), ampak tudi pogoji so bili katastrofalni.
Asfalta je bilo toliko kot danes makadama. 100kkm je bilo težje dosečt kot danes 500k.
Časi fičotov in stoenk, kakega pezeja in tristača. Se najde na netu arhivski test stoenke: "posle prijeđenih 30000km motor je još u izvrsnom stanju!"...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

darksamurai ::

Utk je izjavil:

Ti si 10 let za leseno žlico. Recimo poglej to olje
https://www.shoppster.si/p/0782421?gad_...

To se toči v ople že 15 let. Stane drobiž. V kater nov avto bi natočil kaj slabšega od tega? Piše ti na embalaži Bmw longlife.
Če ti bo danes kater servis not nalil kaj slabšega od tega, ga bi moral na gobec.

Aja, to olje se menja na 15 kkm. Tudi če vprašaš Opel.

Raketni znanstvenik iz prihodnosti s telepatsko žlico. Malo si preberi o tribologiji preden pametuješ.

Avtotehna VIS, LJ, ki servisira tudi ople... Nalili so mi navadno olje, ja, navadno. Ne takšno kot piše v servisni knjižici, ampak navadno. Nisem opica, bi pa najraje spekel vse po vrsti na gobec tam.

nejc_nejc ::

ej pogovarjamo, se o enem kur... kupu pleha na 4 kolesih.

A. Smith ::

darksamurai je izjavil:

Raketni znanstvenik iz prihodnosti s telepatsko žlico. Malo si preberi o tribologiji preden pametuješ.

Ko berem tvoje naduvane zapise, se mi smili tipkovnica, nad katero se znašaš. Ja, olja niso enaka. Ne, aditivi ne morejo preprečiti, da motorji kurijo olje. Če drugega ne, bo povprečen _NOV_ motor pri 30000km že zdavnaj pod minimumom. Tisto tribološko znanstveno fantastiko si pa lahko vtakneš, kamor sonce ne posije.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

DejchSLO ::

MadMax je izjavil:

DejchSLO je izjavil:

Pa saj niso včasih tm v 80ih meli predpisano redno menjavo olja na 5k ali 10k?

So.
"Nulti servis" na 1000km, nato na vsakih 5k (nekateri celo 2,5k) olje, na 10k olje in filter. Je bilo olje res malo bolje kot bučno/sončično (Modriča Optima, Ina Delta, ...), ampak tudi pogoji so bili katastrofalni.
Asfalta je bilo toliko kot danes makadama. 100kkm je bilo težje dosečt kot danes 500k.
Časi fičotov in stoenk, kakega pezeja in tristača. Se najde na netu arhivski test stoenke: "posle prijeđenih 30000km motor je još u izvrsnom stanju!"...

Ja, to sem vedel, ker sem si lastil 5ko 30 let staro in je v knjižici pisalo, da se tako hitro menja olje. Valda so bli takrat tisti mineralci not.

Tko da mislim, da z današnjimi dobri olji bi dejansko lahk 30k zvozil, ne da bi motor mel resne probleme, jaz osebno bi pa vseeno menjal pri 15k, ker bi tako želel oz. sm tud tko počel, čeprav je blo predpisan 20k.

MadMax ::

Saj bi pogojno šlo s 30k.
Ampak ne v 2+ letih, pa z 10+ zagoni dnevno...
Tudi s 40k bi šlo, če bi jih naklestil v enem letu (itak bi vmes liter/dva svežega dolil), 3 leta bi že nekako zdržal praktično vsak avto.

Če pa delaš 30+k letno pa verjetno s tem služiš in rabiš zanesljiv avto, torej ga po 5÷6 letih prodaš, ne pa ga voziš pol miljona km in pri tem misliš da imaš še vedno nov avto...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

WizzardOfOZ ::

mugen999 je izjavil:

Če imas verigo na odmicnih gredeh veliki servis ne obstaja.


vodne pumpe ne menjaš?

Mali servis - olje, svečke, filtri, pregled zavor in zavorne tekočine
Veliki servis - olje, svečke, filtri, pregled zavor in zavorne tekočine + menjava vodne pumpe, menjava hladilne tekočine,...

darksamurai je izjavil:

Zelo pomemben podatek. Na 15k km se menja z navadnim oljem in ne z Long life, ki je predpisan v servisni knjižici. Long life je za 25-30k km.


longlife je pa 100% boljše olje?

Boljše novo olje vsakih 15k, kot najboljše olje na 30k. Po 10k itak vsi dobijo vase dozo saj in svinjarije, samo da če menjaš na 30k, boš to svinjarijo dlje časa pacal v motorju (ne glede kako dobro je olje).

Jaz olje na svojih avtih menjam na 10k. V motor gre med 6 in 7 litrov. Tankam pa notri mobil 3000 5W30 (longlife). Do sedaj na nobenem avtu nisem imel problemov, pa jih je bilo kar nekaj nad 400k.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

darksamurai je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti si 10 let za leseno žlico. Recimo poglej to olje
https://www.shoppster.si/p/0782421?gad_...

To se toči v ople že 15 let. Stane drobiž. V kater nov avto bi natočil kaj slabšega od tega? Piše ti na embalaži Bmw longlife.
Če ti bo danes kater servis not nalil kaj slabšega od tega, ga bi moral na gobec.

Aja, to olje se menja na 15 kkm. Tudi če vprašaš Opel.

Raketni znanstvenik iz prihodnosti s telepatsko žlico. Malo si preberi o tribologiji preden pametuješ.

Avtotehna VIS, LJ, ki servisira tudi ople... Nalili so mi navadno olje, ja, navadno. Ne takšno kot piše v servisni knjižici, ampak navadno. Nisem opica, bi pa najraje spekel vse po vrsti na gobec tam.

Katero je to "navadno" olje?

WizzardOfOZ ::

Verjetno misli mineralno. Ampak tega se še izredno malo uporablja. Vse je vsaj polsintetika, če že ne sintetika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Naj pove znamko in tip, ne pa "navadno".

mugen999 ::

Ja smo videli pri renault strokovnjakih ko so na svetih uradnih servisih na 1.5 dci-jih menjavali olje na 30k km. No pri cca 150k km so pa potem lezaji na rocicni gredi sli. Leta po tem so pri renoldu prisli k pameti in predpisali servise na 15k km. Ampak prej so pa stranke renoldev tako zelo razveseljevali s tako redkimi servisi, stranke so veliko prisparale na denarju in casu,... do zaribanja masine.
Kdor hoce imet avto 10, 15, 20 let naj menja olje na 15k km. Kdor pa za par let, pa vseeno ce menja na 30k km. Seveda pa moras biti kot kupec rabljenega avta pameten, ce nekdo prodaja 5 let star avto na katerem je bilo olje menjano na 30k km, se samo obrnite stran, pa cetudi se avto od zunaj in znotraj sveti kot nov.

blackbfm ::

Trenutno pa poskušam oklestiti stroške in ugotavljam,
da nimam pojma, kaj je sploh treba menjati na servisu,
razen olja in kabinskega filtra.


avto bi mogu vključevat spisek kaj je treba servisirat, z intervali. če ne pa kontaktiraj avtohišo, servis naj ti ga dajo.. Ali pa nabavi Haynes Repair Manual če obstaja za tvoj avto.

stara mama ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Mali servis - olje, svečke, filtri, pregled zavor in zavorne tekočine
Veliki servis - olje, svečke, filtri, pregled zavor in zavorne tekočine + menjava vodne pumpe, menjava hladilne tekočine,...


To so tako..... najbolj neumni izrazi v avtomehaniki.
"mali" in "veliki" servis..... svašta.
Kam pol spada menjava turbine?
Al pa recimo ojničnih ležajev? (ja, nekateri to menjajo na 100k, tisti že vejo kje in zakaj)
Če menjam sušilni filter klime, je to veliki servis? :)
Al pa grelne svečke?
Servis avtomatskih getrib?
Na subarujih lahk menjavo tesnil na glavah že šteješ pod "mali" servis ker so tako pogoste?

Pač, osnova je olje in filtri, od tam naprej pa po potrebi (menjava jermenskega sklopa, obnova visokotlačne črpalke, ....)
Pa še zmer ne vemo znamke avta, kar je pri tej debati BISTVENO! (če že točni model ne)

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

na koliko pa naj jaz menjam olje, ko ga v enem letu dodam cca 5+L?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

stara mama ::

Ti rabiš minimalno menjavo teflonov, batnih obročkov, honanje ter menjavo ojničnih ležajev, mrbit celo obnovo turbine.
Aja, če maš Holzwagen, je pa to normalno.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

nejc_nejc je izjavil:

ej pogovarjamo, se o enem kur... kupu pleha na 4 kolesih.

pazi kaj govoriš, v sloveniji si! tu je vsak doktor iz menjave olja...

stara mama je izjavil:

Ti rabiš minimalno menjavo teflonov, batnih obročkov, honanje ter menjavo ojničnih ležajev, mrbit celo obnovo turbine.
Aja, če maš Holzwagen, je pa to normalno.

nissan 2013, 1.6 renaultov atmosferski bencinar.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Pol se pa vzdržim nadaljne debate, 1.6 bencinarjev ne poznam :)

BCSman ::

Potem so tu se razni senzorji kot senzor pritiska goriva, senzor pretoka zraka, potem menjava raznih jermenic ker dobijo luft, pa injektorji scasoma grejo h koncu, v pregibni cevi nastane luknja, rjavet zacnejo pragovi.. V bistvu je scasoma vse sestavne dele avta za zamenjat, ce se ga uporablja do 500k km in vec.

Valvoline ::

Olje menjaj na vsakih 10.000km, filter olja ter zracni filter pri vsaki 3 menjavi na 30.000km. Filter za kabino na 50.000km ali 2 leti.

nekikr ::

Ne, naj menja na 5000, da bo za ziher. Če res hoče dobro svojemu plehu, potem pa najbolje pred in po vsaki vožnji.

stara mama ::

Če nalivaš notri valvoline, pol res najboljše ja, vsa ostala olja so pa dobra za 15k, kar je preverjena zlata normativa.

DejchSLO ::

stara mama je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Mali servis - olje, svečke, filtri, pregled zavor in zavorne tekočine
Veliki servis - olje, svečke, filtri, pregled zavor in zavorne tekočine + menjava vodne pumpe, menjava hladilne tekočine,...


To so tako..... najbolj neumni izrazi v avtomehaniki.
"mali" in "veliki" servis..... svašta.
Kam pol spada menjava turbine?
Al pa recimo ojničnih ležajev? (ja, nekateri to menjajo na 100k, tisti že vejo kje in zakaj)
Če menjam sušilni filter klime, je to veliki servis? :)
Al pa grelne svečke?
Servis avtomatskih getrib?
Na subarujih lahk menjavo tesnil na glavah že šteješ pod "mali" servis ker so tako pogoste?

Pač, osnova je olje in filtri, od tam naprej pa po potrebi (menjava jermenskega sklopa, obnova visokotlačne črpalke, ....)
Pa še zmer ne vemo znamke avta, kar je pri tej debati BISTVENO! (če že točni model ne)

čist uredu je tko kot se reče. to so pač redni servisi in veliki je recimo na vsakih 120k, mali pa recimo na 15k.

turbine pač ne menjaš redno na vsakih 100k. to je izredni servis.

Valvoline ::

stara mama je izjavil:

Če nalivaš notri valvoline, pol res najboljše ja, vsa ostala olja so pa dobra za 15k, kar je preverjena zlata normativa.

Lol. Olje ze 10+ let kupim najcenejse (preverjeno odlicne kakovosti) pri leclercu, prej je bilo extralube zdele je tech9. Neumno je tvegat z podaljsanimi intervali, kar 15000km zagotovo je, vse cez 10.000km je prevec za olje ce mene kdo vprasa, to ni vec olje ampak voda. Filter olja kot receno lahko zdrzi 30.000 tak da vmes 3x menjas samo olje.

stara mama ::

Tu se nekje približno strinjava, bolje prej kot prepozno.
Ampak dopovej zdaj ti enmu slotechovcu, tehnološkemu navdušencu, specialistu za javaskript, ljubitelju avtomatikov in elektrifikacije, sploh če je japonsko si še banano polira zraven.... pač strogo verjame da je napisan 30k interval to to! Pa da bo naslednja verzija imela že 45k - ker tehnološki napredek pa to...
Pol pa gre na pooblaščenca, pa tam plača minimalno 200EUR+ za tist kanister olja in okrogli zvitek papirja.
Zdaj se pa kregaj z njim in mu dopoveduj naj menja na 10k.
Zato si postavmo bolj realne cilje, 15k/1x letno pa basta :)

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Filter olja stane okol 4€. Ali res nebi tega zamenjal?

Nekako tako kot ljudje šparajo na termostatih, pol jih pa vidiš, ko jim avti kuhajo ob cesti.
Termostat stane 20 do 30€. Če menjaš vodno pumpo, zamenjaš zraven še termostat, če že vso zavorno tekočino menjaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

stara mama ::

To so ljudje, ki ne šravfajo sami. Doma so praviloma v blokovskih naseljih, največ kar storijo je pa, da dolijejo vitrex zunaj na parkingu. Kontrola olja na šipki je že višja stopnja, zato so zlobirali ukinitev fizičnih šipk!
Pooblaščenci in ostali mehaniki se jim sicer smejijo, ampak oni so si sami izbrali tak "lajfstajl"

DejchSLO ::

Jaz sem vedno obvezno tud filter menjal, je pocen in ga valda zamenjaš. sej dosti te podložke za oljni vijak niso menjal redno pa stane 15 centov, pol pa vidš kaplce olja pod avtom...

gruntfürmich ::

takoj ko boste začeli gledati na avto kot nujno zlo in nepotreben strošek, boste imeli veliko več od življenja. vse dotlej pa boste pametne ljudi prepričevali, kako živijo v zmoti ker ne glancajo pleha vsak dan in ne menjajo olja na točno 15Mm...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

IL_DIAVOLO ::

Se vecini 1 leto prej obrne, kot 15k na stevcu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

gruntfürmich je izjavil:

takoj ko boste začeli gledati na avto kot nujno zlo in nepotreben strošek, boste imeli veliko več od življenja. vse dotlej pa boste pametne ljudi prepričevali, kako živijo v zmoti ker ne glancajo pleha vsak dan in ne menjajo olja na točno 15Mm...


Saj gledamo nanj kot na nujno zlo. Samo to nujno zlo mora vsakič, ko obrneš ključ, vžgati. Za to pa je potrebno redno servisiranje.
Jaz ne rabim kosa pleha, kjer se bom tresel ali bo vžgal ali ne in ali me bo par tisoč kilometrov od doma pustil na cedilu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

takoj ko boste začeli gledati na avto kot nujno zlo in nepotreben strošek, boste imeli veliko več od življenja. vse dotlej pa boste pametne ljudi prepričevali, kako živijo v zmoti ker ne glancajo pleha vsak dan in ne menjajo olja na točno 15Mm...


Saj gledamo nanj kot na nujno zlo. Samo to nujno zlo mora vsakič, ko obrneš ključ, vžgati. Za to pa je potrebno redno servisiranje.
Jaz ne rabim kosa pleha, kjer se bom tresel ali bo vžgal ali ne in ali me bo par tisoč kilometrov od doma pustil na cedilu.


Jaz pa ne rabim avta, kjer sem jaz hlapec.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

Ti si hlapec tudi brez avtomobila.

Upam stavit, da sediš v lokalu s kolegi vsaj 50 krat več časa, kot pa ga vzame tak servis avtomobila. Menjava olja, filtrov in svečk je 20 minut dela na vsakih 10k kilometrov.

Nekateri pač nočemo, da bi nas na nekem potovanju avto pustil na cedilu. Zato si vzamemo tistih nekaj minut na vsakih 10k kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Js pa ne morm brez avta na šiht, da lahko potem plačam zdravstvo, penziče, DDV ter trošarino in cestnino, da se lahko vozim na šiht.
To da ne morem na bus, mi piše na plačilni.
Ka pa zdaj?

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Jaz grem lahko z busom. Samo me ta bus namesto, da bi me peljal 7km do službe, me pelje 23km naokoli in skozi vso jutranjo gužvo, za kar rabi uro in 25 minut. Z avtom sem pa v službi v slabih 9 minutah. Če poberem vmes še 3 sodelavce, da se ne gužvajo po busu, rabim 15 minut.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24822046 (5915) starfotr
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16423244 (11121) m0LN4r
»

Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
648442 (3661) Blinder
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28851264 (23312) blackbfm
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6911832 (10414) bbbbbb2015

Več podobnih tem