Forum » Na cesti » Drag servis?
Drag servis?
tomaz- ::
Kaj je z japonci, korejci in z Dacio???
Ti prilimam ohoho linkov s problemi in jajcanje z njihovimi pooblaščenimi servisi- da ne govoriva o cenah storitev?? ti resno misliš, da je tega manj, kot naprimer pri Citroenu/ Renaultu/ ? Ko ti kupiš nov avto, mene tvoje mnenje o garanciji sploh ne zanima, niti, kje ga servisiraš.. Mene je zanimalo samo, katera znamka je nepokvarljiva, gledena tvoje vehemetne trditve..
Hvala za odgvoor, saj nekaj takega sem pričakoval od znalca, kot si se pokazal..
Ti prilimam ohoho linkov s problemi in jajcanje z njihovimi pooblaščenimi servisi- da ne govoriva o cenah storitev?? ti resno misliš, da je tega manj, kot naprimer pri Citroenu/ Renaultu/ ? Ko ti kupiš nov avto, mene tvoje mnenje o garanciji sploh ne zanima, niti, kje ga servisiraš.. Mene je zanimalo samo, katera znamka je nepokvarljiva, gledena tvoje vehemetne trditve..
Hvala za odgvoor, saj nekaj takega sem pričakoval od znalca, kot si se pokazal..
Utk ::
Sej sem napisal, da me njihove cene ne brigajo kaj dosti, niti koliko so dobri. Zakaj bi kupil avto, ki ga ne zna šraufat nihče drug kot 5 zlatarjev v Sloveniji?
Avto se pa v garanciji nima kaj kvarit, ne glede na serviserje. Jaz ne bi kupil kie zato, da bi jo 7 let vozil na uradne servise in imel garancijo, ampak kvečjemu zato, ker cenim, da si upajo dat tolk garancije, servisiral jo bi pa raje vseeno kje drugje.
In ne, za nobeno drugo firmo kot neko določeno ne boš našel teme na forumu, da bi nekdo imel 100 problemov, prodal 2 leti star avto, ker ne bi več zdržal z njim, in šel kupit praktično istega novega. Samo ena firma ima takšne vernike.
Avto se pa v garanciji nima kaj kvarit, ne glede na serviserje. Jaz ne bi kupil kie zato, da bi jo 7 let vozil na uradne servise in imel garancijo, ampak kvečjemu zato, ker cenim, da si upajo dat tolk garancije, servisiral jo bi pa raje vseeno kje drugje.
In ne, za nobeno drugo firmo kot neko določeno ne boš našel teme na forumu, da bi nekdo imel 100 problemov, prodal 2 leti star avto, ker ne bi več zdržal z njim, in šel kupit praktično istega novega. Samo ena firma ima takšne vernike.
tomaz- ::
Saj ravno ta tvoja teorija, da se "avto v garanciji nima kaj kvariti, ne glede na serviserje" me zanima..
Jaz dobro vem, da lahko za vsako firmo in vsak model avta najdem ohoho problemov, TI si bil tisti, ki si nas označil, češ, zakaj kupujemo jajca, ki se kvarijo in nas potem servisi nategujejo.. Ti citiram še enkrat?
Še zmeraj ne vem, katera firma ( ali pa model ) je ta , ki se n ekvari in ni problemov, na katere očitno nevedneži nasedamo.. Japonci, korejci in Dacia to zagotovo niso..
Ali bova morda prišla do dejstva, da je popolnoma povsod konkretno podobno, če ne enako !??
In še enkrat, kako ti servisiraš, nima s pokvarljivostjo ali znanjem pooblaščenega servisa nobene veze..
Jaz dobro vem, da lahko za vsako firmo in vsak model avta najdem ohoho problemov, TI si bil tisti, ki si nas označil, češ, zakaj kupujemo jajca, ki se kvarijo in nas potem servisi nategujejo.. Ti citiram še enkrat?
Še zmeraj ne vem, katera firma ( ali pa model ) je ta , ki se n ekvari in ni problemov, na katere očitno nevedneži nasedamo.. Japonci, korejci in Dacia to zagotovo niso..
Ali bova morda prišla do dejstva, da je popolnoma povsod konkretno podobno, če ne enako !??
In še enkrat, kako ti servisiraš, nima s pokvarljivostjo ali znanjem pooblaščenega servisa nobene veze..
Utk ::
TI si bil tisti, ki si nas označil, češ, zakaj kupujemo jajca, ki se kvarijo in nas potem servisi nategujejo.. Ti citiram še enkrat?
Kar citiraj, prosim, ker jaz sem napisal, da zakaj bi kupil takšno firmo še enkrat. Ali pa tudi prvič, če vnaprej veš, da boš moral jih tožit za vsakih 50 evrov v garanciji. Take firme več ne kupiš pa pika, pa tudi če se nazadnje s ponijem voziš.
Ali bova morda prišla do dejstva, da je popolnoma povsod konkretno podobno, če ne enako !??
Ne, enako pa ni.
In še enkrat, kako ti servisiraš, nima s pokvarljivostjo ali znanjem pooblaščenega servisa nobene veze..
V bistvu ima, več kot si misliš. Na pooblaščenih servisih niso najboljši mehaniki. To pa res vsak ve, tudi oni sami. Sej je lahko tudi kak dober vmes, ampak na splošno...ni. Še manj, da bi bli kaj bolj pošteni. Dokler je v garanciji, je vsak zvok normalen, ker bi šlo na njihov strošek, ko pri 110,000 km zariba motor, je pa vse narobe. Če bi že od štarta vozil nekomu pod kozolc, ne bi zaribal verjetno nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
Torej uradni servisi mehanike pošiljajo na šolanje za vsako novo stvar in so nesposobni. Ti pa si že v štartu "the best avomehanik" kar jih je?
Pa so ti poslali kakšno dobro ponudbo za delo pri njih?
Pa so ti poslali kakšno dobro ponudbo za delo pri njih?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Ne, jaz ne, sem pa še zmeraj našel nekoga, ki je.
In čeprav so lahko avti zdaj strašno komplicirani, so osnove še zmeraj iste. Komplicirane in čudne stvari se začnejo dogajat itak potem ko je avto vreden še kakega jurja al pa dva, in takrat ga pa itak več nihče ne vozi na uradni servis.
In čeprav so lahko avti zdaj strašno komplicirani, so osnove še zmeraj iste. Komplicirane in čudne stvari se začnejo dogajat itak potem ko je avto vreden še kakega jurja al pa dva, in takrat ga pa itak več nihče ne vozi na uradni servis.
D3m ::
Kako nisi, če trdiš, da so nesposobni? Torej ti in ostali vedo več, kot oni na pooblaščenem servisu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Sej ni treba kaj dost vedet, če imaš dober avto. Olje in filtre res menjam sam, tudi kakšen senzor, če že pride do tega. Zavore, podvozje in jermene dela pravi mehanik. Kaj pa še imaš za delat na avtu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
Sej ni treba kaj dost vedet, če imaš dober avto. Olje in filtre res menjam sam, tudi kakšen senzor, če že pride do tega. Zavore, podvozje in jermene dela pravi mehanik. Kaj pa še imaš za delat na avtu?
Ok, bomo kar tukaj zaključili debato.
|HP EliteBook|R5 6650U|
RedDrake ::
Kaj še lahko delaš?
Če imaš Das Auto, potem lahko:
- menjaš ECU, ko ti vanj vdre voda
- menjaš brisalce precej pogosteje
- popravljaš električno parkirno zavoro
- saniraš avto, ko ti pri prednji šipi vdre voda
- menjaš bate motorja
- popravljaš kljuke na vratih, ki se zatikajo
- menjaš luči, ko se poškoduje parabola brez pravega razloga
- upaš, da raztegnjena veriga ne bo uničila motorja
- občuduješ kvalitetno rjo na pokrovu motorja pri dokaj novem vozilu
Sem Slovenec. Vozim VW in ko crkuje vse po spisku, vsekakor ne jamram.
Se opravičujem za trollanje, ampak malo je pa včasih potrebno
Če imaš Das Auto, potem lahko:
- menjaš ECU, ko ti vanj vdre voda
- menjaš brisalce precej pogosteje
- popravljaš električno parkirno zavoro
- saniraš avto, ko ti pri prednji šipi vdre voda
- menjaš bate motorja
- popravljaš kljuke na vratih, ki se zatikajo
- menjaš luči, ko se poškoduje parabola brez pravega razloga
- upaš, da raztegnjena veriga ne bo uničila motorja
- občuduješ kvalitetno rjo na pokrovu motorja pri dokaj novem vozilu
Sem Slovenec. Vozim VW in ko crkuje vse po spisku, vsekakor ne jamram.
Se opravičujem za trollanje, ampak malo je pa včasih potrebno
mat xxl ::
RedDrake, te razumem, povsem, sem imel tudi jaz DAS SMRAD, pa hvala bogu, da ga nimam več, da cen rezervnih delov, ki so prav draguljarske niti ne omenjamo, pa vsak original del je vsaj 300% dražji od OEM. Skratka, kje se je pri tej znamki in kdaj zgubila ljudskost, ki jo ima že v imenu, mi ni jasno. Namesto Volkswagn , bi moral biti Diamantkaputwagen.
Pro_moted ::
http://avtonasveti.com/kia-ceed-2007-20...
http://avtonasveti.com/volkswagen-golf-...
Toliko malo za občutek.
In ja, res je, Korejci se kvarijo zelo malo, sploh težjih okvar ni skoraj nič. Treba pa je pač v zakup vzet kakšen čriček v kabini , rjo na bizarnih mestih in kakšne druge manjše napakice, ker nekje se pa varčevanje pač pozna. Ampak to sproti lahko zrihtaš brez problema in še bolj pomembno, zaradi teh napak ne ostaneš na cesti. O VW-jevih 1.6 TDI in 1.4 TSi pa lahko napišemo celo biblijo.
http://avtonasveti.com/volkswagen-golf-...
Toliko malo za občutek.
In ja, res je, Korejci se kvarijo zelo malo, sploh težjih okvar ni skoraj nič. Treba pa je pač v zakup vzet kakšen čriček v kabini , rjo na bizarnih mestih in kakšne druge manjše napakice, ker nekje se pa varčevanje pač pozna. Ampak to sproti lahko zrihtaš brez problema in še bolj pomembno, zaradi teh napak ne ostaneš na cesti. O VW-jevih 1.6 TDI in 1.4 TSi pa lahko napišemo celo biblijo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
m0LN4r ::
gres na mobile.de pa pogledas kateri avti prevladujejo s kilometrino
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
krneki0001 ::
Vsak avto se kvari, ni nepokvarljivega. Vse je pa odvisno od voznika samega in od serviserjev. Če delaš redne servise (pa četudi pri popoldancu) in da občutiš da je nekaj narobe z avtom, ali da slišiš zvok, ki ga prej ni bilo, greš na servis in se zadeva odpravi takoj na začetku, ne da čakaš, da bo kej več odpovedal, da boš lahko to serviserju pokazal.
Dokler imaš pa servise, kjer ti vodo za šipe pucat nalivajo, pa jaz na tak servis nebi hodil. Jebe se men za vodo za šipe pucat. Na vsaki pumpi jo dobim, pa v vsaki trgovini tudi. Nočem da mi jo nalivajo. Namesto, da si je serviser vzel tiste 4 minute, da je 3 litre vode nalil, bi lahko podvozje pregledal. Recimo kolesne končnike, volanske končnike, zglobe, manšete,...
Dokler imaš pa servise, kjer ti vodo za šipe pucat nalivajo, pa jaz na tak servis nebi hodil. Jebe se men za vodo za šipe pucat. Na vsaki pumpi jo dobim, pa v vsaki trgovini tudi. Nočem da mi jo nalivajo. Namesto, da si je serviser vzel tiste 4 minute, da je 3 litre vode nalil, bi lahko podvozje pregledal. Recimo kolesne končnike, volanske končnike, zglobe, manšete,...
D3m ::
krneki0001 je izjavil:
Vsak avto se kvari, ni nepokvarljivega. Vse je pa odvisno od voznika samega in od serviserjev. Če delaš redne servise (pa četudi pri popoldancu) in da občutiš da je nekaj narobe z avtom, ali da slišiš zvok, ki ga prej ni bilo, greš na servis in se zadeva odpravi takoj na začetku, ne da čakaš, da bo kej več odpovedal, da boš lahko to serviserju pokazal.
Dokler imaš pa servise, kjer ti vodo za šipe pucat nalivajo, pa jaz na tak servis nebi hodil. Jebe se men za vodo za šipe pucat. Na vsaki pumpi jo dobim, pa v vsaki trgovini tudi. Nočem da mi jo nalivajo. Namesto, da si je serviser vzel tiste 4 minute, da je 3 litre vode nalil, bi lahko podvozje pregledal. Recimo kolesne končnike, volanske končnike, zglobe, manšete,...
Se strinjam.
|HP EliteBook|R5 6650U|
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Dokler imaš pa servise, kjer ti vodo za šipe pucat nalivajo, pa jaz na tak servis nebi hodil. Jebe se men za vodo za šipe pucat. Na vsaki pumpi jo dobim, pa v vsaki trgovini tudi. Nočem da mi jo nalivajo. Namesto, da si je serviser vzel tiste 4 minute, da je 3 litre vode nalil, bi lahko podvozje pregledal. Recimo kolesne končnike, volanske končnike, zglobe, manšete,...
Tole imajo pa verjetno na večini uradnih servisov zelo grdo navado, da brez predhodnega vprašanja dotočijo vitrex. To bi morali predhodno vprašati.
Invictus ::
Ja, so tega navajeni tudi domači fušarji. Pregledajo pa ne vsega ...
In tisti vitrex zaračunajo kot zlat ...
In tisti vitrex zaračunajo kot zlat ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jernejl ::
Hmm...škoda, da nisem do te teme prišel malo prej. Uradni servis, 2 redni servis za Ford C-Max 2014 (1. registracija januar 2015, sedaj 40k prevoženih). Mogoče samo kakšen splošen komentar na cene oz. kako bi lahko na naslednjem servisu privarčeval?
Lahko dam primerjavo, ker sem nedavno sam imel podoben obseg servisa pri uradnem serviserju.
Za eno izmed takozvanih premium nemških znamk podoben obseg servisa: 0,5l več olja, vitrexa niso dotočili, so pa zamenjali še zavorno tekočino. Vse skupaj 13€ manj od zneska na tvojem računu. Servisni interval je sicer 2 leti.
videc ::
Sam kupiš rezervne dele, npr. tule: http://www.fordteileprofi.de/ford/
Greš na www.ford-team.si in dobiš še kakšno dodatno informacijo o Fordih ;)
Greš na www.ford-team.si in dobiš še kakšno dodatno informacijo o Fordih ;)
nastyboy ::
Skoda Octavia letnik 2000 -
Ostal sem na cesti (zmajkalo mi je nafte). Kljub temu da sem potem dotočil 10l nafte, mi avta ni uspelo vžgati. Na servisu so mi povedali, da avtomobila na nafto ne moreš vžgati in da ga lahko samo pripeljem na servis. Ker sem prišel ravno na koncu šihta in avtomobila ne bi mogel dobiti naslednji dan, sem rekel, da naj naredijo še majhen servis. Naredili so mi:
-menjava oljnega filtra,
-menjava zračnega filtra
-menjava olja + olje 5 litrov
vse skupaj z delom vred 105 EUR.
Od tega je rekel da so 30EUR računali za delo.
to je bilo 2 tedna nazaj.
Ostal sem na cesti (zmajkalo mi je nafte). Kljub temu da sem potem dotočil 10l nafte, mi avta ni uspelo vžgati. Na servisu so mi povedali, da avtomobila na nafto ne moreš vžgati in da ga lahko samo pripeljem na servis. Ker sem prišel ravno na koncu šihta in avtomobila ne bi mogel dobiti naslednji dan, sem rekel, da naj naredijo še majhen servis. Naredili so mi:
-menjava oljnega filtra,
-menjava zračnega filtra
-menjava olja + olje 5 litrov
vse skupaj z delom vred 105 EUR.
Od tega je rekel da so 30EUR računali za delo.
to je bilo 2 tedna nazaj.
D3m ::
Poceni za uradni servis.
Jaz imam servis aprila. Bom poročal ceno storitve.
Jaz imam servis aprila. Bom poročal ceno storitve.
|HP EliteBook|R5 6650U|
krneki0001 ::
Skoda Octavia letnik 2000 -
Ostal sem na cesti (zmajkalo mi je nafte). Kljub temu da sem potem dotočil 10l nafte, mi avta ni uspelo vžgati. Na servisu so mi povedali, da avtomobila na nafto ne moreš vžgati in da ga lahko samo pripeljem na servis. Ker sem prišel ravno na koncu šihta in avtomobila ne bi mogel dobiti naslednji dan...
To ne drži, samo povedo pa tudi ne, ker potem nebi mogli za 10 minut dela računat visoke denarje.
Rešitev za vse dizle. Kupiš ročno pumpo:
http://www.navtikaceneje.si/Roena-erpal...
In daš na servisu cev za gorivo do motorja prerezat in vmes en člen. Če ti zmanjka goriva, cev na členu razkleneš in to ročno pumpo vstaviš namesto člena, ter napumpaš nafto.
In točno to oni na servisu naredijo, samo da cev snamejo in dajo svojo pumpo vmes (10 minut dela), zaračunajo pa zelo zelo drago.
sash69 ::
Recimo jaz sem se spogajal za mehanično delo 30% rabata na original material pa 15% na olje Castrol pa 40%.
OK, se bomo spogajal za boljše cene naslednjič (drugje? :) ) - lufta je očitno kar nekaj!
krneki0001 je izjavil:
Fantje poglejte si malo stran www.rezervnideli24.si in preverite cene.
za ford C-max II (od 2010 dalje)
čep za izpust olja in tesnilo od 0.88 evra dalje
filter olja od 4.5 evra dalje
filter goriva od 4.5 evra dalje
filter kabine od 7 evrov dalje
filter kabine od 7 evrov dalje
motorno olje castrol A5 5W-30 od 7 evrov dalje za liter
vitrex je pa v lidlu za par evrov 5 litrov
Že če tole sešteješ, pride najcenejša varianta malo pod 60 evrov za ves material, kar pomeni 4x manj.
Ja, tudi tole sem potem šel gledat. In sem opazil, da noben, tudi najdražji posamezni artikel iz te strani za moje vozilo ni presegel cene, ki je bila specificirana na računu. Me pa zanima, zakaj je tu za posamezno stvar (npr. konkretno filter kabine 8€ - 33€, ... ) več različnih "originalnih delov" za isti model vozila in zakaj takšna razlika v ceni?
Prav tako zakaj takšna razlika v ceni za Castrol A5 5W-30 pri npr. motornaolja.com (8.5€/L) ali pa euroton (14.2€/L). :confused:
Na avtomobilske zadeve se (še) ne spoznam ravno najbolje, zato pa sprašujem. ;)
So, Eclipse and Xdebug walk into a bar, and then my Apache server dies.
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
In točno to oni na servisu naredijo, samo da cev snamejo in dajo svojo pumpo vmes (10 minut dela), zaračunajo pa zelo zelo drago.
105 EUR za to plus servis pač ni drago .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Me pa zanima, zakaj je tu za posamezno stvar (npr. konkretno filter kabine 8€ - 33€, ... ) več različnih "originalnih delov" za isti model vozila in zakaj takšna razlika v ceni?
Različni proizvajalci in potem različna cena.
Na avtomobilske zadeve se (še) ne spoznam ravno najbolje, zato pa sprašujem. ;)
Počasi se daleč pride. Za to pa so forumu, da zveš kje je ceneje in greš potem tja po dele.
Bellzmet ::
Pozabil si tudi kako zgledaš in koliko serviser oceni, da mu lahko pustiš denarja. Ga ni sram za isti servis pobrati 3x več denarja kakor ga zaračuna drugemu...
Padly88 ::
Hjojojoj, ko berem se kar zgražam. Olje stane okoli 40e (osebno sem dal nazadnje 28eur za GM dexos 5w30 -orginal za mojo Astro), 8eur za filter in mislim da 30centov za tesnilo čepa. Dela je za pol ure. Zgleda bolje, da se vsak nauči menjati olje in filter, kot pa da te na vsakih 10.000km opeharijo za okoli 200EUR.
smacker ::
Z deli si na cca. 50eur, dodaj mehanik uro (50eur), nekaj malega marže za dele (ajd da sekajo 60eur za olje je res oderuško), DDV in nekaj za stroške delavnice (orodje, elektrika, riziko garancije,...) pa si hitro na 200eur. Od tega si velik kos pogače pobere država (DDV + prispevki od plače mehanika). Valda je pri jožeju pod kozolcem ceneje, ko gre brez računa in garancije.
Mare2 ::
Mene zanima, kateri "neuradni" servis predlagate v Ljubljani za Golf 6 TDI, letnik 2009? :)
In kako je, če filtre, olje itd. nabavim sam? Kje že?
Hvala.
In kako je, če filtre, olje itd. nabavim sam? Kje že?
Hvala.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
radmannsdorf ::
Če bi rad prihranil, se ti pomoje splača zapeljat v eno drugo regijo in tam opraviti menjavo olja. Po govoricah sodeč.
šernk ::
odvisno od avta. ampak načeloma se cene za mali servis vrtijo med 150 in 250eur.
mene stane moj doma: 110€ + malce več kot ura dela.
pri starem avtu me je servis doma stal cca 40eur.
mene stane moj doma: 110€ + malce več kot ura dela.
pri starem avtu me je servis doma stal cca 40eur.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bambam20 ::
dj_uro ::
Pooblaščeni servis za VW/AUDI/ŠKODA/SEAT v LJ, Golf 6 1.4 TSI za Golf 7 1.2 TSI in Škodo Rapid 1.6 TDI
za Passata 2.0TFSI pa košta cca 120e
Vse skupaj z računom...
za Passata 2.0TFSI pa košta cca 120e
Vse skupaj z računom...
vw-klub.si
Tilen ::
Skupaj s pranjem vozila torej 82 EUR pri pooblaščenem serviserju Porsche Inter Auto.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
smacker ::
Zunanje pranje vozila je na računu odšteto, mel si svoje olje in manjka filter kabine (vem da ni nujno, ampak če ti je malo mar za zrak ki ga dihaš, pol ga menjaš). Kljub temu poštena cena, brez nategunskih marž. Še izdaš za kater letnik avta gre? Verjetno več ni v garanciji, če si svoje olje mel. Za take je servis navadno cenejši, ker se bojijo da boš k konkurenci peljal.
Tilen ::
A4 2.0 TDI, 2015. Avto je v garanciji. Servis je opravil vse, kar je potrebno in seveda podaljšal garancijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
bambam20 ::
hmmm... tole me je pa presenetilo kako poceni je mali servis za VW-ja na pooblaščencu.
A imajo mogoče kakšno poletno akcijo?
A imajo mogoče kakšno poletno akcijo?
bambam20 ::
D3m ::
Skupaj s pranjem vozila torej 82 EUR pri pooblaščenem serviserju Porsche Inter Auto.
Olje si sam prinesel.
|HP EliteBook|R5 6650U|
bambam20 ::
Mare2 ::
hmmm... tole me je pa presenetilo kako poceni je mali servis za VW-ja na pooblaščencu.
A imajo mogoče kakšno poletno akcijo?
Mene je prišlo z oljem vred 133 EUR.
Podatki o avtu so zgoraj.
Naslednji servis bo verjetno malo večji. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bambam20 ::
hmmm... tole me je pa presenetilo kako poceni je mali servis za VW-ja na pooblaščencu.
A imajo mogoče kakšno poletno akcijo?
Mene je prišlo z oljem vred 133 EUR.
Podatki o avtu so zgoraj.
Naslednji servis bo verjetno malo večji. :)
Meni se to zdi zelo ugodno na pooblaščenem servisu z delom vred.
Na koncu opažam, da VW-jevci nimate pretirano drage servise glede na ostale znamke.
D3m ::
Skupaj s pranjem vozila torej 82 EUR pri pooblaščenem serviserju Porsche Inter Auto.
Olje si sam prinesel.
A ni napisano na računu, olje?
Je vendar je vrednost 0,00 eur. Ergo je prinesel sam olje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
bambam20 ::
Skupaj s pranjem vozila torej 82 EUR pri pooblaščenem serviserju Porsche Inter Auto.
Olje si sam prinesel.
A ni napisano na računu, olje?
Je vendar je vrednost 0,00 eur. Ergo je prinesel sam olje.
O, pa res :).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 35488 (18051) | bbbbbb2015 |
» | Kia Ceed - redni pooblaščeni servis (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 30502 (6758) | LeQuack |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12033 (10615) | bbbbbb2015 |
» | Mali servis - cena? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 27045 (24680) | Tilen |
» | Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13458 (11257) | krneki0001 |