» »

Velik servis - absurdna cena?

Velik servis - absurdna cena?

kixs ::

Sej sam material za 4x disk + 4x ploscice + zavorno olje + 2x zascita proti vodi pride cca 160€. Predvidevam delo okoli 100€. Odvisno od zajebancije - itak bom zraven.

m0LN4r ::

Cene 5 let nazaj in danes, kdo se dela zastonj razen "prijatelja" mehanika.

Glede kvalitete dela bi se dalo razpravljati. Rad gledam posnetke na tubi ipd. "naredil kolega za pol manj" ali pa who did this oz. ce hocem fusat, menjam sam.

"My frienda said it will be cheaper" pa pri menjavi olja da gor staro alu podlozko pa take fore, zategne srauf prevec...

So napihnjene cene, treba je pretehtati vcas. Ali racun in se obrnes na servis, ce po tistem kaj ne stima al pa gres potem se 5x k pooblascencu, ker nekaj ne stima.

V nemciji je zato pooblascenec ATU, majo pa tudi ocene na netu temu primerne 1 zvezdica od 5.
So pa najcenejsi. Sem ze bral zgodbe, prinesel svoje olje in ob prevzemu je blo olje na polici se zaprto >:D
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

dfgdfg ::

Superb je Škodin premium model. To ni lih budget avto, četud je Škoda.

Reaper ::

Nisem nikoli dobil občutka, da so deli za Superba kaj dražji, se pa strinjam, da je to njihov višji segment ponudbe. Bi rekel nekje podobno kot za Passata in Golfa. Moj avto redno servisiram, nikoli se ne čaka, da je zadeva nujna za menjavo itd. pa me strošek nikoli ni udaril. Pa sem delal veliki servis, menjal kompresor klime, ki velja za kar visok strošek, pa en senzor za hladilno zanko, kjer je bilo potrebno pol avta vzeti narazen, vzmeti in amortizerji itd. Sam senzor stane recimo 50 EUR, delo pa 300 EUR. Redni servis motorja in DSG-ja če se ne motim okoli 300 EUR. Pri vsakem rednem servisu menjam vse filtre , ker ne bom imel zarošenih stekel, da bi prihranil 10 EUR, pa je na koncu cena smešna, iz glave med 100 EUR - 150 EUR. Olje vzamem pri mehaniku, da ima tudi on kaj od tega, če bi prinesel svojega bi bilo vse skupaj še malo ceneje.

Vse je odvisno od izvajalca servisa. Če imaš srečo in poznaš zanesljivega in zaupanja vrednega popoldanca, ki ima znanje, potem si kar se servisa tiče zmagal. Večina ljudi te sreče žal nima in jih potem lupijo pooblaščenci in popoldanci. Res da je med njimi že očitna razlika v ceni, na koncu pa tudi obstaja vprašanje o kvaliteti izvedenega servisa.

Imaš pa tudi DIY zadeve, prednji parkirni senzorji, ponudba od uradnega servisa, da mi jih vgradijo je bila okoli 700 EUR oz. še nekaj več. V lastni režiji smo jih vgradili za 200 EUR, toliko kot je pač bil strošek opreme (senzorji, kabli, razširjen modul za senzorje). Gre pa za original/OEM senzorje in parkirni modul, elektro inštalacijo in programiranje sva pa naredila sama z bratom. Seveda sem namenil nekaj ur raziskovanju po forumih in se pripravil, kako bova to izvedla. Avto zdaj izgleda in se obnaša, kot da je s prednjimi senzorji prišel iz tovarne. S Škodo imaš srečo, ker je kar nekaj poljskih in čeških strani, ki prodajajo originalno oz. OEM robo po dobrih cenah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

FoxKnox ::

Najslabše je za servis izbrati pooblaščeno servisno skupino v Ljubljani. Že družinski pooblaščeni servis iz manjšega kraja ali periferije zna biti pol cenejši.
Popoldanci in garažni servisi niso nič cenejši, računajo enake urne postavke kot pooblaščeni, služijo pa še na delih, če jih ceneje dobijo. Dvomljivo je pa njihovo znanje servisiranja različnih znamk in podrobnosti delovanja novejših tehnologij. Za menjanje olja in filtrov pod skednjem je dober vsak, za kvaliteten servis in diagnostiko pa ne.

link_up ::

kolk je pa avto stal? a je bil pod jurja? torej pri 90k kilometrov hocejo se jurja...
In and Out

krucymucy ::

Za passata B8 s popustom, enak servis, 1100€.
Tako da ja, take so cene na pooblascenih servisih

kixs ::

m0LN4r je izjavil:

Cene 5 let nazaj in danes, kdo se dela zastonj razen "prijatelja" mehanika.

Glede kvalitete dela bi se dalo razpravljati. Rad gledam posnetke na tubi ipd. "naredil kolega za pol manj" ali pa who did this oz. ce hocem fusat, menjam sam.

"My frienda said it will be cheaper" pa pri menjavi olja da gor staro alu podlozko pa take fore, zategne srauf prevec...

So napihnjene cene, treba je pretehtati vcas. Ali racun in se obrnes na servis, ce po tistem kaj ne stima al pa gres potem se 5x k pooblascencu, ker nekaj ne stima.

V nemciji je zato pooblascenec ATU, majo pa tudi ocene na netu temu primerne 1 zvezdica od 5.
So pa najcenejsi. Sem ze bral zgodbe, prinesel svoje olje in ob prevzemu je blo olje na polici se zaprto >:D


Kdo je rekel zastonj? Meni se 100€ za menjavo diskov ne zdi ravno zastonj. Ure servisov, ki sem jih klical, so med 25 in 30€. Pa racunajo vsaj 4 ure. Pooblascenci imajo sigurno drugo ceno, ampak za 17 let staro kripo, ne mislim nerealnega denarja not metat. Pomembno je samo, da je dobro narejeno. Sam pa tega ne bom delal, ker nimam delavnice in pravega orodja. Ker potem na koncu res pride do tega, kar si napisal.

feryz ::

Pooblaščenci imajo uradne cene, vsi enake minus popust.
Za menjavo ploščic sem dal na Vrhniki 930 evrov, na Poljskem pa 925 evrov. To je to.

Vi se kar igrajte s poceni materiali, sploh zavorami, ker se lahko. Jaz se rajši ne, zavoljo sebe in vas, ki se srečujemo na cesti.

link_up ::

dobro ajde, ti rabis 50cm ploscice za tvoj avto, ampak ja...point je pa taprav!
In and Out

Cveto ::

Pooblaščenci NIMAJO enakih cen. Preverjeno že ničkolikokrat. Jaz sem vedno, ko sem šel na novo znamko avtomobila, dal povpraševanje na več servisov. Razlike so bile več kot malenkostne.

Recimo za Hondo Accord (to je bilo sicer tam okoli leta 2010): v Ljubljani, na AC mobil so mi rekli 400 eur (za navaden servis). V Radomljah (ne spomnim se imena servisa) so rekli da ej cena cca 500 eur. V Kranu pa sem potem dobil pri Ambrožu za 300eur. Enak servis, enako olje (Castrol 0W-30), enak filter.

Enako je bilo prej pri Seatu, primerjava Jereb Izola in Porsche, za Superba sem itak napisal. Trenutni avto je S-max, na Summit nisem šel niti vprašal, a slišim da je svinjsko drago, medtem ko mi tamle v šiški naredijo za dokaj ugodno ceno (recimo cca 250€ za navadni servis).

Vse avte vozim na pooblaščeni servis, ker gre za nove avte, večinoma še v garanciji. Je pa žena peljala svojega Scenica na nepooblaščen servis (torej z računom, a ni pooblaščen za Renault) in je bil kar drag servis, praktično enako kot potem pri Pleškotu. "Kozolčar" pa seveda to naredi za pol cene, ali še manj (ker je še prihranek na materialu).

BTW, direktorju so za "zavorni servis" na Tuaregu vzeli 6k eur. PS. Ko voli nek izvoli.

Likalnik ::

Cveto je izjavil:

Pooblaščenci NIMAJO enakih cen. Preverjeno že ničkolikokrat. Jaz sem vedno, ko sem šel na novo znamko avtomobila, dal povpraševanje na več servisov. Razlike so bile več kot malenkostne.

Recimo za Hondo Accord (to je bilo sicer tam okoli leta 2010): v Ljubljani, na AC mobil so mi rekli 400 eur (za navaden servis). V Radomljah (ne spomnim se imena servisa) so rekli da ej cena cca 500 eur. V Kranu pa sem potem dobil pri Ambrožu za 300eur. Enak servis, enako olje (Castrol 0W-30), enak filter.

Enako je bilo prej pri Seatu, primerjava Jereb Izola in Porsche, za Superba sem itak napisal. Trenutni avto je S-max, na Summit nisem šel niti vprašal, a slišim da je svinjsko drago, medtem ko mi tamle v šiški naredijo za dokaj ugodno ceno (recimo cca 250EUR za navadni servis).

Vse avte vozim na pooblaščeni servis, ker gre za nove avte, večinoma še v garanciji. Je pa žena peljala svojega Scenica na nepooblaščen servis (torej z računom, a ni pooblaščen za Renault) in je bil kar drag servis, praktično enako kot potem pri Pleškotu. "Kozolčar" pa seveda to naredi za pol cene, ali še manj (ker je še prihranek na materialu).

BTW, direktorju so za "zavorni servis" na Tuaregu vzeli 6k eur. PS. Ko voli nek izvoli.


u jebemti...kakšen "zavorni servis" pa je to? menjava diski + ploščice x4= 6kEUR?? a je res toliko? predvidevam, da na Tuaregu letnik 2020/2021

to je pa tko, kar se že skos govori in je splošno znano...ni problem kupiti avtomobila...problem ga je potem vzdrževati...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

darkolord ::

feryz je izjavil:

Vi se kar igrajte s poceni materiali, sploh zavorami, ker se lahko. Jaz se rajši ne, zavoljo sebe in vas, ki se srečujemo na cesti.
Ne vem, če si videl zgoraj, ampak OP je izbiral med Bosch, SKF, Gates ... Večinoma enak rang kvalitete, kot "original".

Res je, da so izjeme, kot npr. pri tvoji zafiri, kjer pač vgradijo top-end zadeve, ampak tukaj gre za 2.0 TDI. Aftermarket Gates jermen za ta motor isto zdržal 20 let kot original (verjetno prav tako Gates) jermen.

Če bi izbiral med činčgong deli, bi razlika namesto 3x bila bolj 6x.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

kixs ::

Meni je nabavil od TRW-ja. Za teh 28km dnevno morajo biti ok - pa se to po lokalnih cestah.

LeQuack ::

Meni so pooblaščencu naračunali menjavo gibljive izpušne cevi za izpuh nekje 500€. 400€ sam del + vgradnja. Seveda se nisem odločil za menjavo. Na autodoc se dobi kompatibilen del po serijski za ~100€, sama generična gibljiva cev ki jo odrežeš in prišvasaš pa je ranga par dest €.
Quack !

APPluk ::

Autodoc ima 5% v aplikacij s kodo APP5 pa ne samo za prvi nakup, meni je včeraj prijelo tudi na že znižane izdeleke.
Za Megane III sem tako naročil oljni filter PURFLUX LS933 za 3,2 €, olje Elf Evolution 900 SXR 5W-40 5 L je na Mimovrste 26 € in to oboje je tudi prvovgradnja oz. jo uporabljajo na uradnih servisih. Eden izmed uradnih serviserjev pa ima ravno akcijo, kjer ponujajo menjavo olja na starješih avtomobilih z motorji do 1.5 za 99€, torej bi me za 1.6 prišlo še več. Če zaokrožim okrog 4x dražje, plus tega, da nisi 100%, če naredijo vse prav.
Ves material za sprednje zavore ATE (tudi prvovgradnja) okrog 150€, dvomim, da bi bilo pri uradnem dovolj samo za diske, glede na to kakšne so cenepri Eurotonu in podobnih, ker so že oni zlatarji.

Alexius Heristalski ::

Dacia, mali servis pri Realu prek 200 EUR, na neuradnem 110.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

DamijanD ::

Tukaj morate samo nekaj upoštevat (pa ne da bi kogarkoi branil): uradni servis originalne kose naroča od uradnega dobavitelja in tam so cene teh kosov že bistveno višje kot na odprtem trgu. Hočem reči, da nima samo servis visoke marže, ampak celi koncern.

nekoman ::

Jaz imam med drugim tudi Megana IV 2017.
Ima 90k km. 1.5 dci 90 km
Velik servis bom dal delat 2024.
Kaj menite o tem?

barakus ::

Mesec nazaj, Megane II 1.5 dci mali servis pri nepooblascencu, olje + filter kupil sam za ~25 eur, 20 eur bilo delo. Opravljeno pred mano. Skupaj z napitnino je blo 50 eur.

chucki ::

Filter goriv ti bo pa mama kupila ali ga ne menjas vsak servis?
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Blinder ::

Ne rabi ga menjat na vsakem servisu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

chucki ::

Seveda se, ker imamo slabo gorivo.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

KTr1sk ::

Najceneje je če sam poiščeš dele (Allegro.pl,rrr.lt,autdoc, ebay.de, silux...) in potem imaš stalnega lokalnega mehanika. Sem našel enega, ki je bil lokalni, ampak je hotel sam naročat dele, zraven pa ni dal računa, takšen ni vredu, če se kaj spoznaš sam nabaviš ;), pa s številko VIN je dobro včasih preverit, če ustreza artikel.
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

bbbbbb2015 ::

DamijanD je izjavil:

Tukaj morate samo nekaj upoštevat (pa ne da bi kogarkoi branil): uradni servis originalne kose naroča od uradnega dobavitelja in tam so cene teh kosov že bistveno višje kot na odprtem trgu. Hočem reči, da nima samo servis visoke marže, ampak celi koncern.


To je res. Pa saj je tako, da v tej avto-zgodbi deli menjajo kar nekaj rok, ter povsod dodajo maržo.

Dokler je avto v garanciji, je to smiselno in pač plačaš. Ko pa je izven garancije, pa je sicer bolje, da voziš k nekomu, ki se na firm,oavtov spozna, dele pa kupuješ sam.

S tem da... Filter goriva za BMW G31 (motor B47TU2) lahko stane med 29 € in 65€ - in to je še vedno manj kot 121€, koliko stane original OEM. Kje pa so razlike, pa kje so ponaredki, pa to...

Recimo moj mehanik je za Renaulte menjaval z neoriginalnimi zavornimi ploščicami. Z vsemi avti na dolge razdalje smo imeli probleme. Ploščica je blokirala, potem se je drgnila, potem pa je včasih celo padla ven od strošenosti. Sicer sedaj nimamo več Renaultov za dolge poti.

Vendar... Čim smo dali ploščice OEM, pocinkane in potem prašno barvane... Z rjo ni bilo več težav. Po 100k prevoženih, ploščice bile še vedno zelo dobre, nobene rje, nič.

Tako da deli so pač lahko različne kvalitete, to ne pozabit.

darkolord ::

DamijanD je izjavil:

Tukaj morate samo nekaj upoštevat (pa ne da bi kogarkoi branil): uradni servis originalne kose naroča od uradnega dobavitelja in tam so cene teh kosov že bistveno višje kot na odprtem trgu. Hočem reči, da nima samo servis visoke marže, ampak celi koncern.
Za nekatere stvari drži.

Ampak koliko so scammy, se recimo pri olju dobro vidi, ker ga nabavijo sami: nabavijo za <=7 EUR/liter, prodajo za 22,5 EUR/liter

Pač, za laike imajo watertight odgovor: "a si pripravljen tvegat, da ti motor zariba, ker si prišparal par evrov?"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

m0LN4r ::

Autodoc ipd je treba zelo pazit, kake chingchong ponaredke to prodajajo, obstaja en kup prispevkov na netu, isti drek kot WISH
Sam sem narocil, Shell Helix Ultra in itak ponaredek, isto ploscice pa diski, se upognejo od mal vecje temp razlik, ploscice pa nc ne zagrabijo
Ne hvala

Ajde za kak star avto s katerim se samo prikotalis do Spara, bo okej
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

chucki ::

Kako ves da je bil olje ponaredek?
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

m0LN4r ::

Ker je bila ze embalaza sfejkana, sem pisal mail na Shell support
https://originalpoddelka.ru/de/avto/kak...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ganon ::

chucki je izjavil:

Seveda se, ker imamo slabo gorivo.


Kje, v vašem kletnem rezervoarju? :))

starfotr ::

bbbbbb2015 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Tukaj morate samo nekaj upoštevat (pa ne da bi kogarkoi branil): uradni servis originalne kose naroča od uradnega dobavitelja in tam so cene teh kosov že bistveno višje kot na odprtem trgu. Hočem reči, da nima samo servis visoke marže, ampak celi koncern.


To je res. Pa saj je tako, da v tej avto-zgodbi deli menjajo kar nekaj rok, ter povsod dodajo maržo.

Dokler je avto v garanciji, je to smiselno in pač plačaš. Ko pa je izven garancije, pa je sicer bolje, da voziš k nekomu, ki se na firm,oavtov spozna, dele pa kupuješ sam.

S tem da... Filter goriva za BMW G31 (motor B47TU2) lahko stane med 29 € in 65€ - in to je še vedno manj kot 121€, koliko stane original OEM. Kje pa so razlike, pa kje so ponaredki, pa to...

Recimo moj mehanik je za Renaulte menjaval z neoriginalnimi zavornimi ploščicami. Z vsemi avti na dolge razdalje smo imeli probleme. Ploščica je blokirala, potem se je drgnila, potem pa je včasih celo padla ven od strošenosti. Sicer sedaj nimamo več Renaultov za dolge poti.

Vendar... Čim smo dali ploščice OEM, pocinkane in potem prašno barvane... Z rjo ni bilo več težav. Po 100k prevoženih, ploščice bile še vedno zelo dobre, nobene rje, nič.

Tako da deli so pač lahko različne kvalitete, to ne pozabit.


Kakovost aftermarket rezervnih delov je seveda zelo različna in odvisna od denarja. Vendar, če se držiš preverjenih znamk, potem so lahko enako ali celo boljši kot originalni nadomestni deli na uradnem servisu.

APPluk ::

m0LN4r je izjavil:

Autodoc ipd je treba zelo pazit, kake chingchong ponaredke to prodajajo, obstaja en kup prispevkov na netu, isti drek kot WISH
Sam sem narocil, Shell Helix Ultra in itak ponaredek, isto ploscice pa diski, se upognejo od mal vecje temp razlik, ploscice pa nc ne zagrabijo
Ne hvala


Prvič slišim kaj slabega čez Autodoc, čeprav sem bil tudi sam na začetku zelo skeptičen, pa po naročilu kr nekaj BOSCH brisalcev, xx žarnic in filtrov bolj priznanih znamk, nisem opazil nepravilnosti.
Bom pa zdaj bolj pozoren, bom preveril diske in ploščice z ATE Authenticity Check (MAPP code) koliko je to sicer merodajno.

Je pa tudi res, kje misliš da naročujejo lokalni avtomehaniki. Ter kako veš, da pri npr. Eurotonu dobiš nekaj original, če se ne vpičiš ravno v neke malenkosti in če imaš primerjavo z originalom. Problem je ker ni nikjer neke tovarniške trgovine.

starfotr ::

Ni problem fake Ate ali kaj podobnega. Tu ni bojazni. Problem je ves šrot, ki ga imajo lahko v ponudbi, da zadovoljijo vse kupce, tudi tiste, ki gledajo edino le ceno. In jim za kakovost ni mar.

Poznamo diske za 20 ali pa za 200 eur. Za isto vozilo.

KTr1sk ::

starfotr je izjavil:

Ni problem fake Ate ali kaj podobnega. Tu ni bojazni. Problem je ves šrot, ki ga imajo lahko v ponudbi, da zadovoljijo vse kupce, tudi tiste, ki gledajo edino le ceno. In jim za kakovost ni mar.

Poznamo diske za 20 ali pa za 200 eur. Za isto vozilo.

Najcenejši artikli so vedno čudne znamke oz meni neznani prozivajalci, mogoče kakšen ni slab? Najcenejšega vedno ven vrže "Ridex"
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

starfotr ::

Ridex je njihova trgovska znamka. Zato vedno forsirajo to.

Za trgovske znamke vemo, da je mogoče zamenjati proizvajalca čez noč za cenejšega. Embalaža in artikel ostaneta seveda ista.

Predlagam, da se držite preverjenih proizvodov. Sploh za ključne zadeve, kot je zavorni sistem ipd.

D3m ::

Likalnik je izjavil:

a v današnjih časih kdo sploh še vozi avto na uradni servis? razen tistih kateri imajo nov avto z garancijo?
Saj je splošno znano, da se na uradnih servisi parkrat preplača "normalno" ceno.

ali kupiš material sam in se dogovoriš, da ti lokalnih mehankar vse skupaj zamenja
ali pripelješ avto k lokalnemu mehankarju in ti on vse skupaj zamenja in doda material
ali pa pelješ na uradni servis in ti vse skupaj oni naredijo


Jaz.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Sparkxl ::

feryz je izjavil:

Pooblaščenci imajo uradne cene, vsi enake minus popust.


To pa je en velik kup bikovega dreka.
Ko smo ravno pri škodi...sem dal povpraševanje na porsche maribor, nekaj čez 500€. Še pošljem pooblaščenemu na ptuj...260€. Brez popustov. Redna cena.

Cveto ::

Itak. Sem napisal že gor. Splača se dati povpraševanje na par lokacij.

eeslliw54 ::

Sparkxl je izjavil:

feryz je izjavil:

Pooblaščenci imajo uradne cene, vsi enake minus popust.


To pa je en velik kup bikovega dreka.
Ko smo ravno pri škodi...sem dal povpraševanje na porsche maribor, nekaj čez 500€. Še pošljem pooblaščenemu na ptuj...260€. Brez popustov. Redna cena.


No bodi jack pa prilepi obe ponudbi skupaj s postavkami pa da vidimo. Verjamem, da si dobil taki ceni ampak ne za enako storitev. Tam do 100 eur razlike bi še šlo, pri 240 eur razlike je pa moglo bit tudi kaj dodatnega notri, da je toliko višja.

Samo najbrš spet nekdo bučke prodaja in ne bo gradiva za objavo.

Sparkxl ::

Sem takrat objavil tukaj na forumu. Išči.

AvtoR ::

Kako je z novim avtimobilom in garancijo če ne servisiraš pri pooblaščencu?. Kolegica ima eno leto staro Toyoto Corollo hybrid. Garancije je 6 let ali 160000 km, na baterijo pa 10 let, če servisiraš pri njih. Za servis na 30000 km je plačala 450€. Menjali so pa olje, filtre in zavorno tekočino(!).
Meni se zdi to oderuštvo. Materijal je v najslabšem primeru 150€...

Utk ::

Za toyote so kar dragi servisi, ampak to je vseeno pretirano, 300 do 350 bi bilo "normalno" za ta servis, naslednji manjši pa 250 nekje. Ima pa 10 let garancije še na kaj drugega, ne samo baterijo, če voziš k njim. Najbrž vseeno narediš izgubo, ampak kaj pa češ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ganon ::

AvtoR je izjavil:

Kako je z novim avtimobilom in garancijo če ne servisiraš pri pooblaščencu?. Kolegica ima eno leto staro Toyoto Corollo hybrid. Garancije je 6 let ali 160000 km, na baterijo pa 10 let, če servisiraš pri njih. Za servis na 30000 km je plačala 450€. Menjali so pa olje, filtre in zavorno tekočino(!).
Meni se zdi to oderuštvo. Materijal je v najslabšem primeru 150€...


Uredba Evropske komisije že od leta 2010 predpisuje, da se mora garancija ohraniti tudi, če servisiraš pri nepooblaščencu. Seveda ne pri nekomu, ki dela na črno in nima registrirane dejavnosti.

Je pa razlika med tovarniško garancijo in podaljšanim jamstvom. Če ti proizvajalec poleg tovarniške garancije nudi še podaljšano, si lahko za to dodatno obdobje izmisli svoje pogoje.

fikus_ ::

Eno je garancija, drugo pa jamstvo, ki je pogojeno s servisiranjem pri pooblaščencih. Berite drobni tisk!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Nobenga drobnega tiska ni treba brat, čisto na veliko piše kdaj je kaj krito in kaj ne.

fikus_ ::

+pod kakšnimi pogoji.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

AvtoR ::

Toyota Care ali nekaj takega?
Po moje moraš voziti k njim?

Galaxy ::

Update: naročil sem dele na Avtodoc.si, filtre sem vzel od MANN Filters, ostalo pa Bosch. Vse skupaj dobih 240€

Krik ::

Utk je izjavil:

Za toyote so kar dragi servisi, ampak to je vseeno pretirano, 300 do 350 bi bilo "normalno" za ta servis, naslednji manjši pa 250 nekje. Ima pa 10 let garancije še na kaj drugega, ne samo baterijo, če voziš k njim. Najbrž vseeno narediš izgubo, ampak kaj pa češ...

Vozim toyoto na servis 5 let. Noben servis ni presegel 350eur. 190-270 povprečno. Rav 4 2017 hybrid. Servis Lj Vič. Pa ziher ni med najcenejšimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Krik ()

kixs ::

To je cena za redni mali servis?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12431502 (14065) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6324490 (22125) Tilen
»

Rezervni deli - rezervniavtodeli24 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7322773 (15511) undertacker
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27669098 (43042) D3m
»

Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8018890 (17262) theBill

Več podobnih tem