» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
12 / 23
»»

Utk ::

AvtoR je izjavil:

Pretočnost najbolj zmanjšujejo kamioni. Oni za kamionom se spravijo z 80km/h na prehitevalni pas in potem pospešujejo šele na prehitevalnem pasu. Na prehitevalnem potem nekdo zabremza in zadaj je takoj zamašek...

Zato pa pravim da se bi s 110 povečela pretočnost, ker bi bilo tega zaviranja veliko manj.

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

Tema je sicer o cenah avtomobilov, ne pa prometu v Sloveniji, za to že imamo temo.


Bom še prepisal kar sem napisal iz Kia teme. Vi pa še kaj napišite o cenah avtomobilov, novih ali rabljenih.

Ravno sem bil v Kia salonu v BTC in rekel za ugodno ponudbo za Kia Ceed, in njihova ugodna ponudba je bila ista kot na ceniku, in sicer 22.000 EUR z vsemi popusti (kao redna cena 26k nekaj, da popust večji zgleda). In to je tista najšvohnej 100KM različica z 1.0 trivaljnikom, pa oprema ena več od osnove, ki ima še avtomatsko klimo in alu feltne. Taka ista Kia s to opreme me je stala 10 let nazaj cca 13.500 EUR.

Enostavno ni več računice da bi za to ceno kupil. Za dobrega tisočaka več dobiš že VW Golf Rabbit 110KM, ki ima full led luči spredaj in zadaj, ter radarski tempomat. Če bi to hotel pri Ceedi bi prišel že več kot Golf, kar je noro. Dejansko ima od letos tudi Mazda 6 letno tovarniško garancijo, in pa ta novi Kitajc MG ima tudi 7 let. Recimo tudi Mazdo 3 dobiš samo za 1-2 tisočaka več kot Ceed, pa je hibrid.

Ne vem, a folk res še kupuje Kie po teh cenah?
Quack !

Comandante ::

Moje opazanje:

Srednje nalozena Mazda 3 bencinar rocni, leta 2013 19500€, danes 25000€, s tem da ima nova nekaj tehnicnih bombonckov ekstra, ki jih stara ni imela (radarski tempomat, LED namesto ksenona).

Polno nalozena Mazda CX-5 dizel avtomatik, leta 2017 40000€, danes 48000€, skoraj identicna oprema (malo vecji ekran ima nova).

Cene vsekakor narascajo. Pri cemer se je vecina rasti po mojem opazanju zgodila zadnja 3 leta.

Ahim ::

Kawhi je izjavil:

;). Vama pa ni jasno da se pretočnost, od neke zasedenosti pasov naprej, bistveno poveča z zmanjšanjem hitrosti. Mal možgančke uporabita, če jih imata seveda...

To neumnost objavljate vsak teden ali dva ... preprost preizkus: zmanjsaj hitrost kolikor je mozno - kaj se zgodi s pretocnostjo?

Resitev ni zmanjsanje hitrosti, ampak izlocitev tistih, ki ovirajo prometni tok.

Utk ::

Ahim je izjavil:

Kawhi je izjavil:

;). Vama pa ni jasno da se pretočnost, od neke zasedenosti pasov naprej, bistveno poveča z zmanjšanjem hitrosti. Mal možgančke uporabita, če jih imata seveda...

To neumnost objavljate vsak teden ali dva ... preprost preizkus: zmanjsaj hitrost kolikor je mozno - kaj se zgodi s pretocnostjo?

Resitev ni zmanjsanje hitrosti, ampak izlocitev tistih, ki ovirajo prometni tok.

Ta poskus je narejen milijonkrat, in pretočnost se ne veča z večjo hitrostjo. Če tega ne razumeš, si pač zabit. Predstavljaj si buggatija, ki MORA vozit 350 na uro od Maribora do Kopra, vsi mu morajo delat prostor. Se bo pretočnost povečala ali zmanjšala? On bo prej v Kopru, vsi ostali bojo pa najbrž nazadnje obstali v zastoju.

Kawhi ::

Ahim je izjavil:

Kawhi je izjavil:

;). Vama pa ni jasno da se pretočnost, od neke zasedenosti pasov naprej, bistveno poveča z zmanjšanjem hitrosti. Mal možgančke uporabita, če jih imata seveda...

To neumnost objavljate vsak teden ali dva ... preprost preizkus: zmanjsaj hitrost kolikor je mozno - kaj se zgodi s pretocnostjo?

Resitev ni zmanjsanje hitrosti, ampak izlocitev tistih, ki ovirajo prometni tok.


Tako pa deluje res, res preprosta pamet ;)))

Matheus ::

Zakaj pišete o pretočnosti prometa v temi, ki je namenjena cenam avtomobilov?

Ahim ::

Utk je izjavil:

Ahim je izjavil:

Kawhi je izjavil:

;). Vama pa ni jasno da se pretočnost, od neke zasedenosti pasov naprej, bistveno poveča z zmanjšanjem hitrosti. Mal možgančke uporabita, če jih imata seveda...

To neumnost objavljate vsak teden ali dva ... preprost preizkus: zmanjsaj hitrost kolikor je mozno - kaj se zgodi s pretocnostjo?

Resitev ni zmanjsanje hitrosti, ampak izlocitev tistih, ki ovirajo prometni tok.

Ta poskus je narejen milijonkrat, in pretočnost se ne veča z večjo hitrostjo. Če tega ne razumeš, si pač zabit. Predstavljaj si buggatija, ki MORA vozit 350 na uro od Maribora do Kopra, vsi mu morajo delat prostor. Se bo pretočnost povečala ali zmanjšala? On bo prej v Kopru, vsi ostali bojo pa najbrž nazadnje obstali v zastoju.

Predstavljaj si promet na levem pasu (desni je zabasan s tovornjaki, ki so omejeni na 90), kjer nihce ne cinca 95, 98, 105, 111 itd., ampak peljejo priblizno 130 (vkljucno s tvojim imaginarnim buggatijem). Se bo pretocnost povecala ali zmanjsala? Pa ce se hitrost vsega omenjenega prometa zmanjsa za 20 km/h (ali kolikorkoli se ze tebi zdi, da je caroba vrednost zmanjsanja hitrosti, ki naj bi povecala pretocnost), se bo pretocnost povecala ali zmanjsala?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ahim je izjavil:

Kawhi je izjavil:

;). Vama pa ni jasno da se pretočnost, od neke zasedenosti pasov naprej, bistveno poveča z zmanjšanjem hitrosti. Mal možgančke uporabita, če jih imata seveda...

To neumnost objavljate vsak teden ali dva ... preprost preizkus: zmanjsaj hitrost kolikor je mozno - kaj se zgodi s pretocnostjo?

Resitev ni zmanjsanje hitrosti, ampak izlocitev tistih, ki ovirajo prometni tok.

Ta poskus je narejen milijonkrat, in pretočnost se ne veča z večjo hitrostjo. Če tega ne razumeš, si pač zabit. Predstavljaj si buggatija, ki MORA vozit 350 na uro od Maribora do Kopra, vsi mu morajo delat prostor. Se bo pretočnost povečala ali zmanjšala? On bo prej v Kopru, vsi ostali bojo pa najbrž nazadnje obstali v zastoju.



Ja ampak ce bi vsi peljali 160 ali 350 ce bi lahko bi bila pretocnost enako odlicna hkrati bi pa vsi bili peej na cilju kajne
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mikhaair ::

Ne. Prej bi bil na delu, kjer je omejitev npr. 80.

Utk ::

Ja ampak ce bi vsi peljali 160 ali 350 ce bi lahko bi bila pretocnost enako odlicna hkrati bi pa vsi bili peej na cilju kajne

Pri 350 bi bile take varnostne razdalje, da se bi blo praktično nemogoče vključit na avtocesto. Pretočnost bi bla skoraj nula.
Povsod po svetu v gužvi dinamične table zmanjšujejo omejitev, na 100, 80, tudi 60. Po vaše bi morale dvigovat omejitev. Ste pač bolj pametni kot cel svet. Ali pa zabiti. Jaz stavim na to drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

mikhaair je izjavil:

Ne. Prej bi bil na delu, kjer je omejitev npr. 80.

Zakaj na ac omejitev 80?

LeQuack je izjavil:

Tema je sicer o cenah avtomobilov, ne pa prometu v Sloveniji, za to že imamo temo.

Linkaj tisto temo, ker sicer bomo vsi sem pisali.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

LeQuack ::

Comandante je izjavil:

Moje opazanje:

Srednje nalozena Mazda 3 bencinar rocni, leta 2013 19500€, danes 25000€, s tem da ima nova nekaj tehnicnih bombonckov ekstra, ki jih stara ni imela (radarski tempomat, LED namesto ksenona).

Polno nalozena Mazda CX-5 dizel avtomatik, leta 2017 40000€, danes 48000€, skoraj identicna oprema (malo vecji ekran ima nova).

Cene vsekakor narascajo. Pri cemer se je vecina rasti po mojem opazanju zgodila zadnja 3 leta.


Mazda je vsekakor v moji wishlisti, sploh Mazda 3 če bi se dobila za dobro ceno. Všeč mi je da ohranjajo še klasične bencinske motorje, namesto turbo mlinčke 1.0 kot vsi ostali. Kako pa se obnese ta hibridni motor? Predvidevam da kolesa poganja elektromotro, hkrati pa bencinski motor polni baterijo na nekih stalnih obratih?

MrStein je izjavil:


LeQuack je izjavil:

Tema je sicer o cenah avtomobilov, ne pa prometu v Sloveniji, za to že imamo temo.

Linkaj tisto temo, ker sicer bomo vsi sem pisali.


Primeri tem:
Gneča na Ljubljanski obvoznici - Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča v LJ te dni - Gneča v LJ te dni
"Talenti" na slovenskih cestah - "Talenti" na slovenskih cestah
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Kapitan Jack ::

LeQuack je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Tema je sicer o cenah avtomobilov, ne pa prometu v Sloveniji, za to že imamo temo.


Bom še prepisal kar sem napisal iz Kia teme. Vi pa še kaj napišite o cenah avtomobilov, novih ali rabljenih.

Ravno sem bil v Kia salonu v BTC in rekel za ugodno ponudbo za Kia Ceed, in njihova ugodna ponudba je bila ista kot na ceniku, in sicer 22.000 EUR z vsemi popusti (kao redna cena 26k nekaj, da popust večji zgleda). In to je tista najšvohnej 100KM različica z 1.0 trivaljnikom, pa oprema ena več od osnove, ki ima še avtomatsko klimo in alu feltne. Taka ista Kia s to opreme me je stala 10 let nazaj cca 13.500 EUR.

Enostavno ni več računice da bi za to ceno kupil. Za dobrega tisočaka več dobiš že VW Golf Rabbit 110KM, ki ima full led luči spredaj in zadaj, ter radarski tempomat. Če bi to hotel pri Ceedi bi prišel že več kot Golf, kar je noro. Dejansko ima od letos tudi Mazda 6 letno tovarniško garancijo, in pa ta novi Kitajc MG ima tudi 7 let. Recimo tudi Mazdo 3 dobiš samo za 1-2 tisočaka več kot Ceed, pa je hibrid.

Ne vem, a folk res še kupuje Kie po teh cenah?


Pozabil si omeniti, da jim je dizajn ze ene 5 let isti. Cisto nategovanje.

LeQuack ::

Kapitan Jack je izjavil:



Pozabil si omeniti, da jim je dizajn ze ene 5 let isti. Cisto nategovanje.


Ja vsekakor so meni bile prejšnje Kie bolj stilske, od trenutnih mi je všeč edino XCeed in pa EV6, ki pa je seveda drag ko žafran. Tudi XCeed je bil še par let nazaj na voljo za okoli 17k, zdaj pa ekvivalenten stane 26-27k.
Trenutni Ceed je precej stilsko dolgočasen, in pa kot si rekel je že star dizajn, edino logo so menjali v zadnjem letu.
Quack !

feryz ::

MrStein je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Ne. Prej bi bil na delu, kjer je omejitev npr. 80.

Zakaj na ac omejitev 80?
Zato da se lahko zraven po navadni pelješ 90. Ali v primeru Avstrije celo 100 km/h.
Jaz sem fasal pike, ker je bila na AC omejitev 60 km/h. Kao zaradi snega, ki ga ni bilo. Le table so pozabili ugasniti. Zraven na regionalki pa so pičili 90 km/h. Uradno. Neuradno pa še več.

m0LN4r ::

Evo sem v Slo, je se sploh kje mozno voziti legalno po regionalki 90?
Se tam kjer so table ble za 70, so zdaj, ker je cesta se slabsa, nasrali s tablami 50.
Izven vasi, rabna cesta kot puscica.

Avtocesta pa itak, vecina ljudi spi in se premika v nekem pocasnem posnetku z 110 ajd pa se kak 120.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

LeQuack je izjavil:

Ugotovil sem, da ima sedaj tudi Mazda po novem 6 let tovarniške garancije, kar je ob bok Kia z 7 in pa Hyundai s 5 let. In pa ta novi Kitajski MG-ji imajo tudi 7 let garancije. Vem da ko sem Kio kupoval svoje čase je bila tudi garancija odločilna, tako da Mazda in MG imata po mojem mnenju tudi prednost sedaj.

To z garancijo je cisto zavajanje oz. vaba. Pol pa avto ja kia stoji vsako leto v "garanciji" z razstavljenim menjalnikom, caka se mesece na dele, na koncu je pa se stranka kriva za okvaro.
Boljs je, ce avto sploh ne rab garancije. Ne pa da se clovek preko odvetnikov krega 4. leto zakaj so se zdrobili sinhronizerji v menjalniku, ali pa da avto rjavi, ker je uporabnik kriv, ker voda ni pravilno odtekala zaradi umazanije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

LeQuack ::

Ja seveda je idealno da ne potrebuje garancije, ampak za kater avte pa lahko trdiš da je ne bo? Notri vgrajujejo vedno več elektronike in stvari, ki lahko crkne.
Quack !

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja ampak ce bi vsi peljali 160 ali 350 ce bi lahko bi bila pretocnost enako odlicna hkrati bi pa vsi bili peej na cilju kajne

Pri 350 bi bile take varnostne razdalje, da se bi blo praktično nemogoče vključit na avtocesto. Pretočnost bi bla skoraj nula.
Povsod po svetu v gužvi dinamične table zmanjšujejo omejitev, na 100, 80, tudi 60. Po vaše bi morale dvigovat omejitev. Ste pač bolj pametni kot cel svet. Ali pa zabiti. Jaz stavim na to drugo.



Torej hočeš trdit da bomo NAJBOLJ pretočni pri 1 km/h ???
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Z 1 na uro se premikamo takrat ko imamo dovolj velik procent pametnjakovičev in veliko prometa.

Ostali razumemo da za vsako količino prometa obstaja neka optimalna hitrost, ki skoraj nikoli ni tista s katero bi mi želeli it.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Z 1 na uro se premikamo takrat ko imamo dovolj velik procent pametnjakovičev in veliko prometa.

Ostali razumemo da za vsako količino prometa obstaja neka optimalna hitrost, ki skoraj nikoli ni tista s katero bi mi želeli it.



Ok, treba je pač razložit, zakaj nismo bolj pretočni pri 130km, kot pri 60km kot pri 1km/h ker pri 1km/h vprašanje če bi sploh kdorkoli moral bremzat... pa varnostna ni problem itd... vsak se lahko vključi
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

https://www.sydney.edu.au/business/news...

Če bi kdaj hodil na kak resen faks, bi videl sw za to simulirat.
Tovornjakov, ki vozijo 90, pač ne moreš odstranit. Tudi ko jih ni, so pa avtodomi, prikoličarji, itd. Največja pretočnost je ko se vsi vozijo enako hitro, brez skakanja in brez zaviranja, na normalni razdalji, ne predolgi, ne prekratki. Če to lahko garantiraš tudi pri 130, na enakih razdaljah kot pri 90, bo pri 130 morda boljša pretočnost, za teh 50%, v realnosti bo pa prišlo do zaviranja, nekdo bo vmes skočil na 160 in pribremzal, še en za njim, in čez pol ure ne bo 50% boljša pretočnost, ampak se bo stalo v koloni in premikalo z 1 na uro. Ajde, 10.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

außerhalb geschlossener Ortschaften 100 km/h.
Vem sci-fi, tok bi se vi jajcali po avtocesti ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

Eh, ti ne razumeš, da v RS veljajo drugačni zakoni fizike...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Colt1911 ::

Marš vi z svojp pretočnostjo v kakšno primerno temo.
Če že naslova teme ne razumete potem verjetno tudi vozt ne znate.

mugen999 ::

Ja to z dolgo garancijo pri kiji in se kom drugem ima svoje fore. Med drugim to pomeni da si 7 let privezan pri njih in toliko kot ti zaračunajo za svoje usluge na servisih, toliko moraš plačat. Zdaj če recimo hočejo za menjavo olja in oljnega filtra 500eur, boš pač toliko dal, zraven bojo verjetno takoj pripomnili da je cena malček višja zaradi posebnega kijinega sintetičnega olja. Temu se reče delat biznis s poprodajnimi dejavnostmi.

Mato989 ::

mugen999 je izjavil:

Ja to z dolgo garancijo pri kiji in se kom drugem ima svoje fore. Med drugim to pomeni da si 7 let privezan pri njih in toliko kot ti zaračunajo za svoje usluge na servisih, toliko moraš plačat. Zdaj če recimo hočejo za menjavo olja in oljnega filtra 500eur, boš pač toliko dal, zraven bojo verjetno takoj pripomnili da je cena malček višja zaradi posebnega kijinega sintetičnega olja. Temu se reče delat biznis s poprodajnimi dejavnostmi.



Seveda, ampak če pa ti v 6tem letu pri 120k km zruži motor in si vse servisiral pri KIA centru boš pa načeloma dobil nov motor...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

HolyFuck1 ::

Seveda, ampak če pa ti v 6tem letu pri 120k km zruži motor in si vse servisiral pri KIA centru boš pa načeloma dobil nov motor...

Načeloma ja. Po pol leta+ jajcanja po uradnem servisu in kreganju z odgovornimi. Je blo že cel kup grozljivk oseb na tem forumu, ki jim je Kia/Hyundai crknil pred 100k, pa so prej zamenjali celo mašino po delih (vsakič na pol), kot da bi naredili komplet zamenjavo.

kriptobog ::

mugen999 je izjavil:

Ja to z dolgo garancijo pri kiji in se kom drugem ima svoje fore. Med drugim to pomeni da si 7 let privezan pri njih in toliko kot ti zaračunajo za svoje usluge na servisih, toliko moraš plačat. Zdaj če recimo hočejo za menjavo olja in oljnega filtra 500eur, boš pač toliko dal, zraven bojo verjetno takoj pripomnili da je cena malček višja zaradi posebnega kijinega sintetičnega olja. Temu se reče delat biznis s poprodajnimi dejavnostmi.


Samo pri jamstvu si privezan na njih, pri garanciji nisi!

Lonsarg ::

Toyota ima vsaj za svoje 10 letno jamstvo garantiran objavljen cenik rednih servisov med jamstvom, ki je neodvisen od tega na kater uradni servis peljes (izmenicno 200/300€), da se ne more posamezen servis izmisljevat. Ker marsikje drugje (Kia, VW) je cisto odvisno kam peljes.

AvtoR ::

No ja, tudi Toyota je dvignila cene servisov. Na objavljene ceniku je bil prvi servis pri 15000 za Corollo cca 200€, dejansko pa sem plačal lani 285€. Za pol ure dela, olje, filter, pa nek aditiv za gorivo sem dobil. Pa upam, da so res menjali, ker slišal sem že zgodbice (nekaj je tudi na YouTubu), da sploh ne menjajo in samo štemplajo, da je narejen servis. Ima potem mehanik robo za popoldanski fuš. Govorim na splošno in ne konkretno za Toyoto...
Zato pa si lahko pri določenih serviserjih poleg, ko delajo servis, dejansko vidiš kaj delajo in kaj vgradijo.

m0LN4r ::

Mato989 je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Ja to z dolgo garancijo pri kiji in se kom drugem ima svoje fore. Med drugim to pomeni da si 7 let privezan pri njih in toliko kot ti zaračunajo za svoje usluge na servisih, toliko moraš plačat. Zdaj če recimo hočejo za menjavo olja in oljnega filtra 500eur, boš pač toliko dal, zraven bojo verjetno takoj pripomnili da je cena malček višja zaradi posebnega kijinega sintetičnega olja. Temu se reče delat biznis s poprodajnimi dejavnostmi.



Seveda, ampak če pa ti v 6tem letu pri 120k km zruži motor in si vse servisiral pri KIA centru boš pa načeloma dobil nov motor...

Itak, da bos. Brez odvetnika ne bo nic, ker ti bodo lepo povedali, da po njihovih podatkih iz racunalnika, nisi ravnal z njim po pogojih uporabe. Prehladno teral, previsoke obrate, si se zasaltal, da si zamudil kak servis za xxx km, da si dolil doma notr napacno olje.
Z odvetnikom pa bos dobil kvecjemu razliko do "rabljenega" enakega modela z 120.000km, po moznosti ce je tvoj popraskan tisti pa ni, bo enak za 130.000km Takih in podobnih zgodbic imas na internetu dovolj.
Kolegova KIA stoji ze 4 mesece z rastavljenim menjalnikom pri KII, ker cakajo na dele, _drugic_ ker prvic je vajenec nekaj zajebal, ko so sestavili nazaj menjalnik. gl:hf

Za servise Hyundaja pa tudi placujem isto, kot za VAGa, stem da pri VAGU moram it 1x na 25.000km pri Hyundaju pa 1x na 10.000km. To pomen da, ko placam pr VAGu 6x za 4 male in dva srednja servisa, sem pri drugem dal komaj za dva mala.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ja, pozabil si omenit da vag je 90 konjski dizel, hyundai pa N z dvakrat več konji, ki ima bolj pogoste servise, ker se pričakuje, da se bolj zlorablja.

m0LN4r ::

Lonsarg je izjavil:

Toyota ima vsaj za svoje 10 letno jamstvo garantiran objavljen cenik rednih servisov med jamstvom, ki je neodvisen od tega na kater uradni servis peljes (izmenicno 200/300€), da se ne more posamezen servis izmisljevat. Ker marsikje drugje (Kia, VW) je cisto odvisno kam peljes.

To pise v drobnem tisku pri Toyoti? Jaz sem nekaj druega prebral pred enim letom, ko smo se tu prepucavali.
Pa je ze kdo dejansko dobil "nov" motor po 6 letih? Mal si preberte rajs po netu dejanske izkusnje, kjer se ze leta prepucavajo na sodiscu zarad teh "garancij"

Ne razumete, ja ce ti bo motorcek od brisalca crknil ti ga menjajo, ker to pac ni denar. Ce pa ti bo crknilo nekaj za 1000€ + delo, pa bos videl njihovo kreativnost pri teh "garancijah"

Utk je izjavil:

Ja, pozabil si omenit da vag je 90 konjski dizel, hyundai pa N z dvakrat več konji, ki ima bolj pogoste servise, ker se pričakuje, da se bolj zlorablja.

Za Golf R sem imel pogodbo za servise 9,90€ na mesec za 10.000km na leto oz. 19,90€ za 20.000km na leto. Se vedno bi bilo ceneje. Pa je se "kompleksnejsi" avto, dsg, 4motion itn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Da ti bi po 8 letih toyota menjala motor je res prekleto redko. Pri VW je to najbrž kar pogosto...

Za Golf R sem imel pogodbo za servise 9,90€ na mesec za 10.000km na leto oz. 19,90€ za 20.000km na leto. Se vedno bi bilo ceneje.

V nekih drugih časih, najbrž pod drugimi pogoji financiranja.

LeQuack ::

Torej ima kdo izkušnje s temi "garancijami" oz. podaljšanimi jamstvi? Ali je v praksi isto kot tovarniška garancija ali ne?
Quack !

Invictus ::

Ne, jamstvo pomeni, da avto voziš na servis tja, kjer si ga kupil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Tistih 1500, ki jih moras pri VW doplacat, placas pri azijcih preko storitev. Na koncu si na istem.
Noben proizvajalec ti ne bo senkal niti evra. Ce hoces avte z votlimi vrati gledas opel, renault, ce pa brez zvocne izolacije pa azijce. Avti so koncipirani za do 100km/h zato zvocne izolacije ipd. nimajo, tanjsa stekla. Pac pogledas, sprobas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

LeQuack ::

m0LN4r je izjavil:

Tistih 1500, ki jih moras pri VW doplacat, placas pri azijcih preko storitev. Na koncu si na istem.
Noben proizvajalec ti ne bo senkal niti evra. Ce hoces avte z votlimi vrati gledas opel, renault, ce pa brez zvocne izolacije pa azijce. Avti so koncipirani za do 100km/h zato zvocne izolacije ipd. nimajo, tanjsa stekla. Pac pogledas, sprobas.


In kateri nimajo votlih vrat in boljšo izolacijo?
Quack !

m0LN4r ::

LeQuack je izjavil:

Torej ima kdo izkušnje s temi "garancijami" oz. podaljšanimi jamstvi? Ali je v praksi isto kot tovarniška garancija ali ne?

To je nateg na suho, kot 10 letna garancija pri pralnih strojih za 300€. Dobis kupon za novega v vrednosti 10% nabavne cene starega, ce se po 8 letih pokvari xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

LeQuack je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Tistih 1500, ki jih moras pri VW doplacat, placas pri azijcih preko storitev. Na koncu si na istem.
Noben proizvajalec ti ne bo senkal niti evra. Ce hoces avte z votlimi vrati gledas opel, renault, ce pa brez zvocne izolacije pa azijce. Avti so koncipirani za do 100km/h zato zvocne izolacije ipd. nimajo, tanjsa stekla. Pac pogledas, sprobas.


In kateri nimajo votlih vrat in boljšo izolacijo?

BMW, Audi, od srednjega razreda naprej. Tudi Passat je odlicno izoliran. To je glasnost v kabini pri 180km/h enaka kot v Tusconu ali Kadjaru pri 120. Tak, da. T-roc se mi je tudi zdelo zelo tiho, ko sem zapeljal cez gradbisce in nabijalo kamencke v blatnik. V drugih vozih je to slisati, kot obstreljevanje s kamencki.
Gres na testno po isti cesti in probas. Na telefon si lahko das aplikacijo db meter.

Tesla ima okna super, ampak spet iz blatnikov prihaja kr veliko hrupa. Sicer zvocno izolacijo za teslo lahko na internetu dokupis in si jo sam not zalepis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Tudi ostali za 40, 50 jurjev so tihi. Nek audi a4 dizel pa ni nič ekstra tih, niti motor niti kolesa. Sploh pa malo manjši hrup nadoknadijo s škripanjem, kar je še večja katastrofa. Škripajo pa bmwji, mercedesi in audiji, tudi za 100 jurjev.

BCSman ::

Sem gledal joggerja na ulici, zgleda precej vse utesnjeno, a gre normalno otroska lupinica na zadnji sedez?
Od novih uporabnih avtov je se edino jogger v igri, ostalo so ze bolane cene. No saj tud 22k za tega romuna je ze veliko.

viper66 ::

BCSman je izjavil:

Sem gledal joggerja na ulici, zgleda precej vse utesnjeno, a gre normalno otroska lupinica na zadnji sedez?
Od novih uporabnih avtov je se edino jogger v igri, ostalo so ze bolane cene. No saj tud 22k za tega romuna je ze veliko.



zadnji stavek pove vse, 22k za dacio...ta svet se mora resetirat, tako ali drugače, tkole več ne gre....če upoštevamo pravilo da se za avto nameni 3 mesečne neto prilive, potem imam jaz še predobr avto, ko se pa peljem malce po Sloveniji, pa ne vem več...ali sem jaz zaostal v nekem time stop loopu...ali se avtomobili dejansko dajajo za đabe....

pa sem vsak teden vsaj 3x okol Lj obroča ter Vrhnika, Logatec, Škofja Loka itd....

Ahim ::

viper66 je izjavil:

BCSman je izjavil:

Sem gledal joggerja na ulici, zgleda precej vse utesnjeno, a gre normalno otroska lupinica na zadnji sedez?
Od novih uporabnih avtov je se edino jogger v igri, ostalo so ze bolane cene. No saj tud 22k za tega romuna je ze veliko.



zadnji stavek pove vse, 22k za dacio...ta svet se mora resetirat, tako ali drugače, tkole več ne gre....če upoštevamo pravilo da se za avto nameni 3 mesečne neto prilive, potem imam jaz še predobr avto, ko se pa peljem malce po Sloveniji, pa ne vem več...ali sem jaz zaostal v nekem time stop loopu...ali se avtomobili dejansko dajajo za đabe....

pa sem vsak teden vsaj 3x okol Lj obroča ter Vrhnika, Logatec, Škofja Loka itd....

Joj zobnik, ce upostevas pravilo da za avto namenis 56 mesecnih prilivov, je pa prepoceni ta Dacia ... kaj pa zdaj?

Svet se ni nic "resetiral" ko se je pivo podrazilo v lokalu s 170 SIT na danasnji ekvivalent 600-900 SIT in enako se ne bo zaradi neke Dacie. Taka je pac nominalna cena; tvoj denar letos nima enake kupne moci kot lani ali pa recimo leto pred tem, in isto je s cenami. Ce ti cena ni vsec, je ne kupit, saj ti Fiat se dela.

Blinder ::

Dacia je v europi dala v ponudbo še cenejše Renaulte. Romunski avto, s katerim ne bi upal peljat punce na pijačo. Že renaulti odbijajo ženske, kaj šele Dacia. Ampak ljudje zgleda so potrebovali tak avto. Prodaja Dacie je pri vrhu v evropi. Npr. VW ima na voljo še cenejše modele kot pri nas. Ampak se prodajajo v afriki, J ameriki ... npr. tole:
Volkswagen Citi Golf @ Wikipedia
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mugen999 ::

Da se po nasih cestah vozijo relativno dobri avti so precej zasluzna financiranja. Prides v salon jim pustiš 5k eur in se odpelješ z novo octavio caravan. Aja, moraš jim pa še 8 let odplacevat avto, ker avto v resnici še ni tvoj.

kow ::

Tako je povsod v razvitem svetu.

Imam obcutek, da je vsak dan vec oglasov za avtomobile.

mugen999 ::

Opažam pa tudi da nekje polovica od ljudi kateri so ze kdaj imeli, ali imajo, lizing ali kredo za avto pravi, da nikoli vec lizinga ali krede za avto, se raje s slabsim avtom vozijo pravijo.
««
12 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51272134 (4569) m0LN4r
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61955589 (47107) Comandante
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12920521 (16740) trancer01
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352202363 (138995) Mato989

Več podobnih tem