» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
45 / 48
»»

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Moj je "golf", ne rav4. Rav4 bi lahko imel porabo 6,5, pa bi bil še zmeraj cenejši na 100 km. Pa dvomim, da ima več.


To pa ni primerjave.

Kar se tice RAV 4 6.5 verjetno ne bi bilo dovolj, je pa takrat bil tudi drazji za kupit. Menda je bolj pri 8l na AC. Pa upostevaj, da pri SUVju placas za se kaj.

Utk ::

Spet fantaziraš. Ja, rav4 lahko porabi 8 po avtocesti. Ampak pri taki vožnji tudi tvoj traktor ne 5, brez skrbi.
Seveda je dražji, če je boljši, doooooh.

m0LN4r ::

Mas spritmonitor link?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ne.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Spet fantaziraš. Ja, rav4 lahko porabi 8 po avtocesti. Ampak pri taki vožnji tudi tvoj traktor ne 5, brez skrbi.
Seveda je dražji, če je boljši, doooooh.


ADAC se strinja:

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Povprecje Passat spot on:

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Traktor? Se niti ne cuti tako, pa je nas prvi dizel, pac familija prinese svoje minuse. Prej pa vedno nekoliko bolj sportni bencinarji.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Primerjaš najvišjo porabo, ki jo zmore Rav4 z najnižjo, ki jo zmore passat. Kaj to si pa spregledal?

Innerorts verbraucht der Passat Variant 2.0 TDI DSG 5,8 l, außerorts 5,2 l und
auf der Autobahn 6,8 l Diesel pro 100 km.

Cel liter porabi več na AC. S tem, da je dizel 20 procentov dražji, kar pomeni, da sta tu nekje. Izven AC pa itak hibrid porabi manj. Pa še to 20% cenejšega goriva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Vsaka trošarina na elektriko se bo plačevala tudi na nafto. Za koliko se lahko podraži elektrika je pa tudi vprašljivo...kot vidimo letos, se kaj dosti ne sme, če hočemo, da pol ljudi ne pocrka od mrazu in revščine. V litru nafte je 10 kwh energije, z 10 kwh EV naredi 70 km, dizel z litrom pa 20. Tudi če zanemarimo okolje in vse skupaj, nafta je 3x dražja kot pogon in pika, čez fiziko ne moreš. Če bojo obdavčli samo vožnjo, na 100 km recimo, brez skrbi da bojo to plačevali tudi ICE, poleg dražjega goriva.

Z 10kwh ocvirkov pa par rezin kruha nardis mogoce 10.000km na peciklu. Gremo prepovedat vse ostalo, ker je vse nepotrebna potrata energije. Pomembne so skupne dajatve na prevozen km, trenutno 10:1 v pride ev da ne omenjamo se lopovske subvencije za nakup (nikoli prej v zgodovini clovestva) se ostale lopovske bomboncke. Dokler EV parazitom vse placa sosed se bo ev splacal. Ko bo konec ev parazitizma ne bo razlike, al pa bo minimalna. Cimprej crtat trosarine, uvedba davka na prevozen km, vezan na tezo vozila. Suv in ostale heavyweight neumnosti mocno opalit, najmanj 10.000e letnega davka za vse z tezo cez 2T ne glede na pogon pod pokrovom.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Primerjaš najvišjo porabo, ki jo zmore Rav4 z najnižjo, ki jo zmore passat. Kaj to si pa spregledal?

Innerorts verbraucht der Passat Variant 2.0 TDI DSG 5,8 l, außerorts 5,2 l und
auf der Autobahn 6,8 l Diesel pro 100 km.

Cel liter porabi več na AC. S tem, da je dizel 20 procentov dražji, kar pomeni, da sta tu nekje. Izven AC pa itak hibrid porabi manj. Pa še to 20% cenejšega goriva.



RAV 4

liegt der Autobahn-Testverbrauch bei 8,0 Litern Super je 100 Kilometer.

Prevedno, na AC porabi 8l, kjer passat porabi 5.6l. Enaki ljudje, enako drustvo itn.

Ko smo kupovali je bil RAV 4 tudi dosti drazji, zato smo vzeli Passata. Bejbe bi tako ali tako raje SUVja. Pa meni ni treba prodajati enega ali drugega, ker mi je dokaj vseeno. Passat je pac druzinski kompromis in dalec ni nekaj kar bi si pred petimi leti predstavljal imeti. Tudi RAV 4 ne, Golf ne ...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Vsaka trošarina na elektriko se bo plačevala tudi na nafto. Za koliko se lahko podraži elektrika je pa tudi vprašljivo...kot vidimo letos, se kaj dosti ne sme, če hočemo, da pol ljudi ne pocrka od mrazu in revščine. V litru nafte je 10 kwh energije, z 10 kwh EV naredi 70 km, dizel z litrom pa 20. Tudi če zanemarimo okolje in vse skupaj, nafta je 3x dražja kot pogon in pika, čez fiziko ne moreš. Če bojo obdavčli samo vožnjo, na 100 km recimo, brez skrbi da bojo to plačevali tudi ICE, poleg dražjega goriva.

Z 10kwh ocvirkov pa par rezin kruha nardis mogoce 10.000km na peciklu. Gremo prepovedat vse ostalo, ker je vse nepotrebna potrata energije. Pomembne so skupne dajatve na prevozen km, trenutno 10:1 v pride ev da ne omenjamo se lopovske subvencije za nakup (nikoli prej v zgodovini clovestva) se ostale lopovske bomboncke. Dokler EV parazitom vse placa sosed se bo ev splacal. Ko bo konec ev parazitizma ne bo razlike, al pa bo minimalna. Cimprej crtat trosarine, uvedba davka na prevozen km, vezan na tezo vozila. Suv in ostale heavyweight neumnosti mocno opalit, najmanj 10.000e letnega davka za vse z tezo cez 2T ne glede na pogon pod pokrovom.

Jaz sem takoj za vse kar si naštel. Samo da gremo še poračunat realno škodo zaradi kurjenja nafte in da se to pri gorivu plača.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Primerjaš najvišjo porabo, ki jo zmore Rav4 z najnižjo, ki jo zmore passat. Kaj to si pa spregledal?

Innerorts verbraucht der Passat Variant 2.0 TDI DSG 5,8 l, außerorts 5,2 l und
auf der Autobahn 6,8 l Diesel pro 100 km.

Cel liter porabi več na AC. S tem, da je dizel 20 procentov dražji, kar pomeni, da sta tu nekje. Izven AC pa itak hibrid porabi manj. Pa še to 20% cenejšega goriva.



RAV 4

liegt der Autobahn-Testverbrauch bei 8,0 Litern Super je 100 Kilometer.

Prevedno, na AC porabi 8l, kjer passat porabi 5.6l. Enaki ljudje, enako drustvo itn.

Ko smo kupovali je bil RAV 4 tudi dosti drazji, zato smo vzeli Passata. Bejbe bi tako ali tako raje SUVja.

Ne znam strašno dobro nemško, ampak sem precej prepričan, da sem prilepil porabo za TDI DSG iz ADAC testa, kjer piše 6,8 na autobahnu za passata. 5,6 si si ti pač izmislil. Če za enga lepiš adac test, moraš še za drugega isto, če ne to nekak nima smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

To sem na hitro nasel in toliko imamo mi povprecno porabo. Sem predvideval, da stima. Nisem pa na nasel 200 konjsega opisa.

Utk ::

Se pravi si primerjal hruške in jabke. "Povprečno" porabo z najvišjo možno. Na tak način ti lahko jaz izračunam karkoli. Tudi da ferrari porabi manj kot clio.

TheBlueOne ::

Ne, za RAV sem nasel kar so mi rekli lastniki, za Passata pa kakor je pri nas.

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Vsaka trošarina na elektriko se bo plačevala tudi na nafto. Za koliko se lahko podraži elektrika je pa tudi vprašljivo...kot vidimo letos, se kaj dosti ne sme, če hočemo, da pol ljudi ne pocrka od mrazu in revščine. V litru nafte je 10 kwh energije, z 10 kwh EV naredi 70 km, dizel z litrom pa 20. Tudi če zanemarimo okolje in vse skupaj, nafta je 3x dražja kot pogon in pika, čez fiziko ne moreš. Če bojo obdavčli samo vožnjo, na 100 km recimo, brez skrbi da bojo to plačevali tudi ICE, poleg dražjega goriva.

Z 10kwh ocvirkov pa par rezin kruha nardis mogoce 10.000km na peciklu. Gremo prepovedat vse ostalo, ker je vse nepotrebna potrata energije. Pomembne so skupne dajatve na prevozen km, trenutno 10:1 v pride ev da ne omenjamo se lopovske subvencije za nakup (nikoli prej v zgodovini clovestva) se ostale lopovske bomboncke. Dokler EV parazitom vse placa sosed se bo ev splacal. Ko bo konec ev parazitizma ne bo razlike, al pa bo minimalna. Cimprej crtat trosarine, uvedba davka na prevozen km, vezan na tezo vozila. Suv in ostale heavyweight neumnosti mocno opalit, najmanj 10.000e letnega davka za vse z tezo cez 2T ne glede na pogon pod pokrovom.

Jaz sem takoj za vse kar si naštel. Samo da gremo še poračunat realno škodo zaradi kurjenja nafte in da se to pri gorivu plača.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Primerjaš najvišjo porabo, ki jo zmore Rav4 z najnižjo, ki jo zmore passat. Kaj to si pa spregledal?

Innerorts verbraucht der Passat Variant 2.0 TDI DSG 5,8 l, außerorts 5,2 l und
auf der Autobahn 6,8 l Diesel pro 100 km.

Cel liter porabi več na AC. S tem, da je dizel 20 procentov dražji, kar pomeni, da sta tu nekje. Izven AC pa itak hibrid porabi manj. Pa še to 20% cenejšega goriva.



RAV 4

liegt der Autobahn-Testverbrauch bei 8,0 Litern Super je 100 Kilometer.

Prevedno, na AC porabi 8l, kjer passat porabi 5.6l. Enaki ljudje, enako drustvo itn.

Ko smo kupovali je bil RAV 4 tudi dosti drazji, zato smo vzeli Passata. Bejbe bi tako ali tako raje SUVja.

Ne znam strašno dobro nemško, ampak sem precej prepričan, da sem prilepil porabo za TDI DSG iz ADAC testa, kjer piše 6,8 na autobahnu za passata. 5,6 si si ti pač izmislil. Če za enga lepiš adac test, moraš še za drugega isto, če ne to nekak nima smisla.

Potem bos verjetno ze v startu brez avta, saj je 80% avta nafta, tudi EVji. Pocaki se malo, prihaja resnica o svinjanju pri obrabljanju gum. Resnica je ta da EV svinja primerljivo ce ne vec zaradi teze primerjano sodobnem ICE.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Pocaki se malo, prihaja resnica o svinjanju pri obrabljanju gum.

Haha, čakam, ampak mislim, da boš presenečen... EV ne obrablja gum nič kaj dost bolj kot ICE. Moj je sicer res težak 1500, 250 kil več kot podoben ICE, ampak je bolj ali manj idealno razporejen, se pravi 375 kil na gumi. ICE ima spredaj glih tako 400 kil po gumi, zadaj pa 200. Približno. Ko vse skup sešteješ, je razlika praktično 0. Kdor bo trdil drugače, laže, to ti vnaprej povem. Če pa že cepimo dlake, električni praktično ne obrabljajo zavor...
Edina razlika bi lahko nastala pri kakih ekstremnih primerkih, ki imajo ekstra ozke gume, tam so večji pritiski. Ampak danes se takih električnih več ne dela, to je bil i3, pa morda še kak, to več ni aktualno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Pocaki se malo, prihaja resnica o svinjanju pri obrabljanju gum.

Haha, čakam, ampak mislim, da boš presenečen... EV ne obrablja gum nič kaj dost bolj kot ICE. Moj je sicer res težak 1500, 250 kil več kot podoben ICE, ampak je bolj ali manj idealno razporejen, se pravi 375 kil na gumi. ICE ima spredaj glih tako 400 kil po gumi, zadaj pa 200. Približno. Ko vse skup sešteješ, je razlika praktično 0. Kdor bo trdil drugače, laže, to ti vnaprej povem. Če pa že cepimo dlake, električni praktično ne obrabljajo zavor...
Edina razlika bi lahko nastala pri kakih ekstremnih primerkih, ki imajo ekstra ozke gume, tam so večji pritiski. Ampak danes se takih električnih več ne dela, to je bil i3, pa morda še kak, to več ni aktualno.

Point je to da svinjajo ICEji ter EVji. Pri icejih 1000x vec kot iz izpusnih plinov. Torej razlike ni, EV=ICE svinjajo zarad obrabe gum, izpuh sodobnega fosilca je cist k solza, razen co2.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Utk je izjavil:

Pocaki se malo, prihaja resnica o svinjanju pri obrabljanju gum.

Haha, čakam, ampak mislim, da boš presenečen... EV ne obrablja gum nič kaj dost bolj kot ICE. Moj je sicer res težak 1500, 250 kil več kot podoben ICE, ampak je bolj ali manj idealno razporejen, se pravi 375 kil na gumi. ICE ima spredaj glih tako 400 kil po gumi, zadaj pa 200. Približno. Ko vse skup sešteješ, je razlika praktično 0. Kdor bo trdil drugače, laže, to ti vnaprej povem. Če pa že cepimo dlake, električni praktično ne obrabljajo zavor...
Edina razlika bi lahko nastala pri kakih ekstremnih primerkih, ki imajo ekstra ozke gume, tam so večji pritiski. Ampak danes se takih električnih več ne dela, to je bil i3, pa morda še kak, to več ni aktualno.


Domnevam, da je dodatni problem - verjetno z EV vozniki vec oz. mocneje pospesujejo. Ker je manj neugodno/hrupno kot pri ICE.

TheBlueOne ::

Cez ca. 10 let bomo kakor kaze tako ali tako imeli se samo EVje. Sploh ne bo vec debate, bodo kar proizvajalci naredili rez. Do takrat pa je lahko b.p. vsako leto drugace v smislu kaj je kaksen € ceneje.

kow ::

EV so ze zdavnaj zmagali. Tudi cenovno oz. ekonomsko in to je najpomembneje. Tudi, ce bo proizvodnji strosek 10-15% visji, je to zanemarljivo malo. Stroski kilometra bodo nizji.

Utk ::

Point je to da svinjajo ICEji ter EVji. Pri icejih 1000x vec kot iz izpusnih plinov. Torej razlike ni, EV=ICE svinjajo zarad obrabe gum, izpuh sodobnega fosilca je cist k solza, razen co2.

Če jaz prdnem ali se userjem, tudi oboje smrdi. Vseeno je rezultat malo drugačen.
Čist kot solza ja...pred tem je enih 100 pogojev.

TheBlueOne ::

kow je izjavil:



Domnevam, da je dodatni problem - verjetno z EV vozniki vec oz. mocneje pospesujejo. Ker je manj neugodno/hrupno kot pri ICE.


Prej obratno, ker "range anxiety". So vecinoma tudi tam pri 120kmh iz enakega razloga. Slednje pa niti ni problem, ce imas kaksno Teslo, ker samo 5 min vec beres novice v avtu.

Valvoline ::

kow je izjavil:

EV so ze zdavnaj zmagali. Tudi cenovno oz. ekonomsko in to je najpomembneje. Tudi, ce bo proizvodnji strosek 10-15% visji, je to zanemarljivo malo. Stroski kilometra bodo nizji.

Prednost je izkljucno birokratska. Najnizji strosek na km je pa 20+ let star oldschool tdi za jurja na razna odpadna olja.

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

Se pravi si primerjal hruške in jabke. "Povprečno" porabo z najvišjo možno. Na tak način ti lahko jaz izračunam karkoli. Tudi da ferrari porabi manj kot clio.

Pa saj zares tocno to delas ti cel cas... primerjas nepremerljive stvari in vleces zakljucke iz tega (primerjava 5 rangov slabsega EV z ICE in zakljucki o tem, koliko cenejsi je EV) :))

kow je izjavil:

EV so ze zdavnaj zmagali. Tudi cenovno oz. ekonomsko in to je najpomembneje. Tudi, ce bo proizvodnji strosek 10-15% visji, je to zanemarljivo malo. Stroski kilometra bodo nizji.

Stroski na kilometer BODO mogoce enkrat nizji... za vse z vsaj osnovnim znanjem matematike pa trenutno niti pod razno se niso. Je pa 1% tistih, ki mislijo, da znate racunati boljse kot vsi ostali, ceprav je po statistiki sodec, precej verjetno, da je ravno obratno kot si mislite.
Kot drugo pa... bomo videli ce bodo EV res zmagali... jaz vseeno mislim, da v bliznji prihodnosti realni ni niti najmanjse opcije, da se uredi infrastruktura in proizvodnja elektrike, da se vse ICE zamenja z EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jotunn2 ()

Utk ::

primerjava 5 rangov slabsega EV z ICE in zakljucki o tem, koliko cenejsi je EV

Ko boš našel citat o treh litrih, poišči še tega.

Valvoline je izjavil:

kow je izjavil:

EV so ze zdavnaj zmagali. Tudi cenovno oz. ekonomsko in to je najpomembneje. Tudi, ce bo proizvodnji strosek 10-15% visji, je to zanemarljivo malo. Stroski kilometra bodo nizji.

Prednost je izkljucno birokratska. Najnizji strosek na km je pa 20+ let star oldschool tdi za jurja na razna odpadna olja.

To je sigurno res. Ampak tega nočejo niti cigani več vozit.
Zato jaz ne mislim nikomur predlagat nobenga konkretnega avta. Če bi dal enga, bi nekomu bil prevelik, nekomu premajhen, nekomu predrag, drugemu s premalo opreme, tretji ne rabi te opreme...to si naj vsak išče po svoje. Marsikdo drugega kot passata sploh ne gleda, meni je pa to najbolj brezvezen in nesmiseln avto (poleg ostalih v tem razredu) in ne razumem niti malo zakaj bi nekdo to kupil.
Nazadnje bi bil pa itak dražji od 20 let starega golfa 4, to itak sploh ni vprašanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

jotunn2 je izjavil:


Kot drugo pa... bomo videli ce bodo EV res zmagali... jaz vseeno mislim, da v bliznji prihodnosti realni ni niti najmanjse opcije, da se uredi infrastruktura in proizvodnja elektrike, da se vse ICE zamenja z EV.


Ce bi jaz bil vladar bi imeli vodik. Jederske elektrarne nekam kjer ni blizu kaj pametnega, delas vodik in ga uvazas v mesta. :)

kow ::

jotunn2 je izjavil:


Stroski na kilometer BODO mogoce enkrat nizji... za vse z vsaj osnovnim znanjem matematike pa trenutno niti pod razno se niso.


Pri premium avtomobilih so ti stroski nizji ze danes. Ko proizvodnja EV naraste se x2 do x3, bos enako videl tudi v srednjem razredu.
Mislim da je trenutna proizvodnja cirka 10 milijonov EV letno. Govorim "od oka".

Lep podatek je recimo, da je cena litija (ceprav proizvodnja skokovito narasca) trenutno noro visoka. Ce bi se narascanje proizvodnje EV ustavilo samo za nekaj mesecev, bi verjetno cena strmoglavila za x3 do x5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

jotunn2 ::

@kow yup kot sem napisal... mogoce enkrat bo. Trenutno pac ni, niti pri "premium" avtomobilih, kjer je razlika le se vecja (ravno zadnjic sem si zaradi enega pametnjakovica tu vzel par minut casa in sestavil podoben avto... ICE cca. 110k eur, EV slabih 50k eur vec). Lahko sem imel pa samo smolo in izbral napacno znamko in je pri kaksni drugi drugace.

kow ::

Bolj sem mislil na avte, ki stanejo cirka 45-65k. Visje niti ne spremljam. Torej, ce gledas model 3 in model y primerljive ICE, moraj biti vsaj 10k do 15k evrov cenejsi, ce upostevas razliko v ceni vzdrzevanja in goriva (odvisno seveda od kilometrov itd.). Pa moras vedeti, da ima Tesla zelo lepe marze in ce/ko jim zmanjka kupcev, bodo spustili cene. Nekaj se govori, da se bo to kmalu zgodilo na kitajskem. Kar pomeni, da bo cene verjetno moral spustili tudi BYD itd.

Ampak, ja. V principu se strinjava. Za slovenski srednji razred so elektricni avtomobili zaenkrat predragi. Smo pac relativno revna drzava, jebiga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Bolj sem mislil na avte, ki stanejo cirka 45-65k.

Vidiš, kako so te speljali na led...zdaj se bo oglasil kriptobog, da on krip za 50 jurjev niti ne pogleda, valvoline bo pa skočil iz kože, da še nikoli ni dal več kot pol regresa za avto.
Nikomur ne bo prav ta cena, čeprav je najbolj realna, če hočeš nek konkreten kos avta na elektriko.

jotunn2 ::

Ni problem samo Slovenija... povsod je trzni delez EV precej podoben (in dalec od prevladujocega) iz precej podobnega razloga. Avto je pac precej predrag in traja precej predolgo (vec kot vecina avto ima) da prides na nulo, plus vsi ostali minusi. Edina izjema je Norveska, kjer se pa ve zakaj je temu tako (pac imam veliko dobrih prijateljev v Skandinaviji, tako da so mi znane stevilke in to predvsem tiste, ki na prvi pogled niso vidne), ampak to se pocasi tudi na Norveskem koncuje in tisto sekundo, ko se bo koncalo, se bo tudi razmerje precej obrnilo.
Pa zares niti ni problem rang cene, da ne bo Utk spet jokal. Tudi pri avtomobilih za 30-50k je razlika prevelika. Tesla 3 je rang Golfa in cisto nic vec in cena? Po webu sodec je najcenejsa 53k eur. Golf. Focus, Octavia, Ceed... so kar precej manj, kolikor je meni znano.

Utk ::

Tesla 3 je rang Golfa

Madona...tesla 3 ima malenkost daljšo medosno razdaljo kot passat. Ne pa da je rang golfa.

jotunn2 ::

No ja po tistem kar je videno na cesti od Tesle 3 jo vsaj jaz ne bi nikoli primerjal s passatom. Ampak ok ce jo zelis primerjati s Passatom je vseeno "majckena" razlika. Ker vsaj na slo. strani Passata ni, vzemimo potem naslednjega v vrsti... VW Arteon... najcenejsi je 37k eur.

Utk ::

Resno boš primerjal 150 konjskega manualca brez rikverc kamere s teslo? Mislim, in TI si mene obtoževal, da primerjam 5x slabše električne z ICE - kar se ni zgodilo NIKOLI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jotunn2 ::

Primerjam najcenejsega v po tvoje istem razredu. Drugace pa se mi ne da iti funkcijo po funkcijo in konfigurirati avto. Sem naredil enkrat za avto, ki bi ga kupil, ce bi ga sel kupovati sedaj, in je bilo razlike slabih 50k eur. Takrat sem se celo pomatral in naklikal kar se da podobno konfiguracija. Drugace pa priznam, da tudi ce bi zelel, bi bilo to precej tezko, ker na Tesla webu nekih strasnih opisov opreme in moznosti konfiguriranja vsaj jaz nisem nasel.

WizzardOfOZ ::

kow je izjavil:

Bolj sem mislil na avte, ki stanejo cirka 45-65k. Visje niti ne spremljam. Torej, ce gledas model 3 in model y primerljive ICE, moraj biti vsaj 10k do 15k evrov cenejsi, ce upostevas razliko v ceni vzdrzevanja in goriva (odvisno seveda od kilometrov itd.). Pa moras vedeti, da ima Tesla zelo lepe marze in ce/ko jim zmanjka kupcev, bodo spustili cene. Nekaj se govori, da se bo to kmalu zgodilo na kitajskem. Kar pomeni, da bo cene verjetno moral spustili tudi BYD itd.

Ampak, ja. V principu se strinjava. Za slovenski srednji razred so elektricni avtomobili zaenkrat predragi. Smo pac relativno revna drzava, jebiga.


Samo 10 do 15k€ cenejši? S podobno opremo je še enkrat cenejši ICE, če to primerjaš s Teslo.

Ena taka manjša primerjava, da sta oba avta malo višje od tal, 4x4 pogon in približno enako velika - Tesla Y (Long Range) vs Subaru XV (oprema Style Extra):
Tesla Y - 66.990€
Subaru XV - 31.540€ (hibrid 36.440€)

S tem da ima subaru 8 let garancije
Lastnosti garancije SUBARUSAFE8 so konkretno naslednje:
- 8 let podaljšane garancije;
- brez omejitve v smislu kilometrine;
- kritje »bumper to bumper«;
- garancija je povezana s številko šasije (kar pomeni, da velja tudi v primeru
prenosa lastništva).


Utk je izjavil:

Resno boš primerjal 150 konjskega manualca brez rikverc kamere s teslo? Mislim, in TI si mene obtoževal, da primerjam 5x slabše električne z ICE - kar se ni zgodilo NIKOLI.


Ne primerjaj po konjenici. Ta bo v EV vedno višja, ker je tam pač elektromotor. Primerjaj po velikosti, opremi, garanciji,... To so bolj stvari, ki nas večino zanimajo, konjenica je brezvezna, ker za 130km/h vozit ob redkih priložnostih na naših cestah je vseeno ali imaš 150 al pa 400 konjev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ena taka manjša primerjava, da sta oba avta malo višje od tal, 4x4 pogon in približno enako velika - Tesla Y (Long Range) vs Subaru XV (oprema Style Extra):
Tesla Y - 66.990EUR
Subaru XV - 31.540EUR (hibrid 36.440EUR)

Tega subaruja boš lahko primerjal s teslo ko pride ven tesla 2, če kdaj pride. Zaenkrat pač ni primerjave.
Z outbackom nočeš primerjat, a?, Ker cena ne bi bila več toliko drastično nižja. Pa je Y še vedno z večjo medosno razdaljo in bolje opremljen, itd.
Pa je to še zmeraj bolj ena dacia proti mercedesu...

Primerjaj po velikosti, opremi, garanciji,..

No dej, prosim, dej...

jotunn2 je izjavil:

Primerjam najcenejsega v po tvoje istem razredu. Drugace pa se mi ne da iti funkcijo po funkcijo in konfigurirati avto. Sem naredil enkrat za avto, ki bi ga kupil, ce bi ga sel kupovati sedaj, in je bilo razlike slabih 50k eur. Takrat sem se celo pomatral in naklikal kar se da podobno konfiguracija. Drugace pa priznam, da tudi ce bi zelel, bi bilo to precej tezko, ker na Tesla webu nekih strasnih opisov opreme in moznosti konfiguriranja vsaj jaz nisem nasel.

Če bi šel zdaj ti kupit avto in skašljal 100 jurjev za faking dizla, ti samo lahko rečem, da si bedak. Ne glede kolk več ali manj stane podoben električni.
Pa btw, daj pokaži račun, ko boš kupil tega za 100 jurjev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jotunn2 ::

Ne ne bi sel kupit dizla. Nikoli ga nisem in ga verjetno (ce bo vse po sreci) tudi nikoli ne bom imel. Ker se mi je ves cas zdelo bolano kupiti avto z mocjo kot jo ima moj in potem vzeti dizla, da bi "prisparal" XY eur za gorivo. Ce bi vzel avto za sparat in ce bi me brigala poraba avtomobila, bi pac kupil nekaj za 15 jurjev z 1.0 masino.
PS: Ce si ti ne mores privosciti potem bodi vsaj tiho ne da takole nevoscljivo pljuvas. Racunov taksnih ali drugacnih sigurno tule ne bom kazal, ker ni nobenega pointa v tem, niti ni point v merjenju kurca, kot drugo pa me prav mal briga ali verjames ali ne. To ali verjames ali ne, niti to kaj imam jaz v garazi, nima nobene veze s to debato, ki je trenutno o tem, kaksna je razlika v ceni enih in drugih avtomobilo ne pa o tem, kaj imam jaz doma. Tisto kar imam, imam zase, za svoje voznje in za svoj uzitek, ne za hvaljenje pred sosedi.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:


Tega subaruja boš lahko primerjal s teslo ko pride ven tesla 2, če kdaj pride. Zaenkrat pač ni primerjave.
Z outbackom nočeš primerjat, a?, Ker cena ne bi bila več toliko drastično nižja. Pa je Y še vedno z večjo medosno razdaljo in bolje opremljen, itd.
Pa je to še zmeraj bolj ena dacia proti mercedesu...



Outback je passatov razred in je 30cm daljši avto, 10cm širši avto, s konkretno večjim prtljažnikom kot tesla Y (prtljažnik v outbacku je dimenzije 135x130x90cm). Poleg tega je kljub razredu višje, še vedno konkretno cenejši. Cena je namreč 50.550€.

Jaz pa sem primerjal avtomobila, ki sta meni uporabna (za tisto za kar jaz avto uporabljam) in ki imata približno enako dolžino, enako velik prtljažni prostor in približno enako prostorov za odlaganje,... (pustmo to, da ima subaru XV 10cm več placa za noge od večine avtov tega razreda). Pa oprema teh dveh avtov je tudi zelo zelo podobna (eye sight, gosji red, ....).
Je pa subaru XV še par cm višje od tal kot model Y (najnižja točka avta je 22cm od tal).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

jotunn2 je izjavil:

Ne ne bi sel kupit dizla. Nikoli ga nisem in ga verjetno (ce bo vse po sreci) tudi nikoli ne bom imel. Ker se mi je ves cas zdelo bolano kupiti avto z mocjo kot jo ima moj in potem vzeti dizla, da bi "prisparal" XY eur za gorivo. Ce bi vzel avto za sparat in ce bi me brigala poraba avtomobila, bi pac kupil nekaj za 15 jurjev z 1.0 masino.
PS: Ce si ti ne mores privosciti potem bodi vsaj tiho ne da takole nevoscljivo pljuvas. Racunov taksnih ali drugacnih sigurno tule ne bom kazal, ker ni nobenega pointa v tem, niti ni point v merjenju kurca, kot drugo pa me prav mal briga ali verjames ali ne. To ali verjames ali ne, niti to kaj imam jaz v garazi, nima nobene veze s to debato, ki je trenutno o tem, kaksna je razlika v ceni enih in drugih avtomobilo ne pa o tem, kaj imam jaz doma. Tisto kar imam, imam zase, za svoje voznje in za svoj uzitek, ne za hvaljenje pred sosedi.

Ja ja, v redu, ampak jaz se tudi lahko spomnem, da edini zame sprejemljiv ice je mclaren f1, ki stane 2 mio. Z električnim prišparam 1,95 mio že v štartu.

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:


Tega subaruja boš lahko primerjal s teslo ko pride ven tesla 2, če kdaj pride. Zaenkrat pač ni primerjave.
Z outbackom nočeš primerjat, a?, Ker cena ne bi bila več toliko drastično nižja. Pa je Y še vedno z večjo medosno razdaljo in bolje opremljen, itd.
Pa je to še zmeraj bolj ena dacia proti mercedesu...



Outback je passatov razred in je 30cm daljši avto, 10cm širši avto, s konkretno večjim prtljažnikom kot tesla Y (prtljažnik v outbacku je dimenzije 135x130x90cm). Poleg tega je kljub razredu višje, še vedno konkretno cenejši. Cena je namreč 50.550€.

Jaz pa sem primerjal avtomobila, ki sta meni uporabna (za tisto za kar jaz avto uporabljam) in ki imata približno enako dolžino, enako velik prtljažni prostor in približno enako prostorov za odlaganje,... (pustmo to, da ima subaru XV 10cm več placa za noge od večine avtov tega razreda). Pa oprema teh dveh avtov je tudi zelo zelo podobna (eye sight, gosji red, ....).
Je pa subaru XV še par cm višje od tal kot model Y (najnižja točka avta je 22cm od tal).

Še enkrat izmeri, ker outback sigurno ni 30 cm daljši od Y, medosno razdaljo ima pa itak krajšo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

Ja ja, v redu, ampak jaz se tudi lahko spomnem, da edini zame sprejemljiv ice je mclaren f1, ki stane 2 mio. Z električnim prišparam 1,95 mio že v štartu.

Potem ko zmanjka argumentov pa zacnes s taksnimi. Kot sem ti napisal s stevilkami za razliko od tvojih "argumentov" v stilu "avto je zastonj"... sploh nima veze kaksen avto kupujes. Trenutno je pac EV toliko drazji, da z bencinom nikoli ne zapravis dovolj, da bi bil kdaj prisel na nulo (cifre o 15 ali 20 letih tvojega prijatelja so brez veze, ker ga ni cloveka, ki bo vozil avto 20 let). Za po vrhu ima pa se boga in pol ostalih minusov, tako da ce nisi ravno navdusenec nad EVji in ga imas zaradi tega, ni neke strasne racunice. Je pa res, tisti 1 ali 2% vas v vasi, ki mislite, da ste edini ki znate poracunati, imate te stvari poracunane drugace... brez vstopnih stroskov, brez ostalih stroskov, edino kar se racuna je, denar ki ga zapravis na bencinski za bencin ali nafto.

WizzardOfOZ ::

tesla y se z outbackom ne more primerjat, ne po kvaliteti, ne po varnosti. mogoče s foresterjem, pa še to ne. je tam tam z xv-jem po prostornosti, varnostno pa daleč zadaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Ma ce hoces konkretno prisparat si za zacetek nabavis najbolj poceni "nov" ali "rabljen" avto, stvar debate.
Ce ze pri nabavni ceni lahko prisparam 15.000EUR, je to nekje za 160.000km oz. 180.000km goriva, kar je povprecnemu cloveku dovolj za 15 let, plusminus. Cez 15 let pa, ce se imas isti avto, kapo dol.

Ce pa prisparas 20.000EUR v nabavni ceni pa je itak game over. Bo avto prej zrjavel in elektronika crkovati po spisku, kot pa da prides na nulo.

PS: Konkretno za 18 jurjev si pred korono dobil glanc novega Renault Megana blue dci RS Line.
Kaj bom tu zdaj sel nabavljati Teslo za duplo ceno, ce sploh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WizzardOfOZ ::

sej bo zdej tesla killer prišel ven. nižja cena, iste dimenzije, zelo podobna oprema, pa s pol manj konjenice isti doseg - toyota bzx4 ali subaru solterra.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::



Stane skor isto, kot 20k SUV pred korono :))
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

tesla y se z outbackom ne more primerjat, ne po kvaliteti, ne po varnosti. mogoče s foresterjem, pa še to ne. je tam tam z xv-jem po prostornosti, varnostno pa daleč zadaj.

Vse številke in vsi testi govorijo deugače, ampak nima veze, en random subaru fanboy ima ziher prav.

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja ja, v redu, ampak jaz se tudi lahko spomnem, da edini zame sprejemljiv ice je mclaren f1, ki stane 2 mio. Z električnim prišparam 1,95 mio že v štartu.

Potem ko zmanjka argumentov pa zacnes s taksnimi. Kot sem ti napisal s stevilkami za razliko od tvojih "argumentov" v stilu "avto je zastonj"... sploh nima veze kaksen avto kupujes. Trenutno je pac EV toliko drazji, da z bencinom nikoli ne zapravis dovolj, da bi bil kdaj prisel na nulo (cifre o 15 ali 20 letih tvojega prijatelja so brez veze, ker ga ni cloveka, ki bo vozil avto 20 let). Za po vrhu ima pa se boga in pol ostalih minusov, tako da ce nisi ravno navdusenec nad EVji in ga imas zaradi tega, ni neke strasne racunice. Je pa res, tisti 1 ali 2% vas v vasi, ki mislite, da ste edini ki znate poracunati, imate te stvari poracunane drugace... brez vstopnih stroskov, brez ostalih stroskov, edino kar se racuna je, denar ki ga zapravis na bencinski za bencin ali nafto.

Zato sem že v štartu reku, da ne mislim nikomur avta iskat in izbirat, ker karkoli nekdo reče, lahk drug reče, da ta ni vredu, ker bla bla. Ti si našel nek avto za 100 jurjev in električni tak je 150. Ok. Ampak jaz lahko pa najdem električnega za 100, pa mu mu drug ice za 180 ne bo niti do kolen.
S takimi brezvezniki se ne mislim naganjat. Vsak si lahko pogleda kaj je na izbiro.

m0LN4r je izjavil:



Stane skor isto, kot 20k SUV pred korono :))

Ja, pa to je praktično renault captur...bedak. Tak VW dizel avtomatik z opremo je 50 jurjev in gor. S tem da je še zmeraj vw, to pa toyota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

Zato sem že v štartu reku, da ne mislim nikomur avta iskat in izbirat, ker karkoli nekdo reče, lahk drug reče, da ta ni vredu, ker bla bla. Ti si našel nek avto za 100 jurjev in električni tak je 150. Ok. Ampak jaz lahko pa najdem električnega za 100, pa mu mu drug ice za 180 ne bo niti do kolen.
S takimi brezvezniki se ne mislim naganjat. Vsak si lahko pogleda kaj je na izbiro.

No pa smo spet pri problemu tvoje funkcionalne nepismenosti, ki na zalost onemogoca normalno debato. Ce ne razumes pac ne razumes jebiga. Nisem napisal tega kar si ti prebral in napacno razumel oz sploh nisi razumel. Point je drugacen in to je, da je vsak ICE primerljivega razreda in s primerljivo precej cenejsi kot EV istega razreda in s podobno opremo. Ni point o tem kateri avto je komu vsec ali celo v tem, da primerjas 2mio Mclaren s Dacio Spring, kot si neumno tolmacis ti. Ampak jebiga ce ne razumes kaj je napisano pac ne gre. Zato pravim ze lep cas pravim da je funkcionalna pismenost pogoj za (uspesno) sodelovanje v (sploh forumskih) debatah. In ce je nimas potem so rezultat prispevki kot jih pises ti.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

tesla y se z outbackom ne more primerjat, ne po kvaliteti, ne po varnosti. mogoče s foresterjem, pa še to ne. je tam tam z xv-jem po prostornosti, varnostno pa daleč zadaj.

Vse številke in vsi testi govorijo deugače, ampak nima veze, en random subaru fanboy ima ziher prav.

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja ja, v redu, ampak jaz se tudi lahko spomnem, da edini zame sprejemljiv ice je mclaren f1, ki stane 2 mio. Z električnim prišparam 1,95 mio že v štartu.

Potem ko zmanjka argumentov pa zacnes s taksnimi. Kot sem ti napisal s stevilkami za razliko od tvojih "argumentov" v stilu "avto je zastonj"... sploh nima veze kaksen avto kupujes. Trenutno je pac EV toliko drazji, da z bencinom nikoli ne zapravis dovolj, da bi bil kdaj prisel na nulo (cifre o 15 ali 20 letih tvojega prijatelja so brez veze, ker ga ni cloveka, ki bo vozil avto 20 let). Za po vrhu ima pa se boga in pol ostalih minusov, tako da ce nisi ravno navdusenec nad EVji in ga imas zaradi tega, ni neke strasne racunice. Je pa res, tisti 1 ali 2% vas v vasi, ki mislite, da ste edini ki znate poracunati, imate te stvari poracunane drugace... brez vstopnih stroskov, brez ostalih stroskov, edino kar se racuna je, denar ki ga zapravis na bencinski za bencin ali nafto.

Zato sem že v štartu reku, da ne mislim nikomur avta iskat in izbirat, ker karkoli nekdo reče, lahk drug reče, da ta ni vredu, ker bla bla. Ti si našel nek avto za 100 jurjev in električni tak je 150. Ok. Ampak jaz lahko pa najdem električnega za 100, pa mu mu drug ice za 180 ne bo niti do kolen.
S takimi brezvezniki se ne mislim naganjat. Vsak si lahko pogleda kaj je na izbiro.

m0LN4r je izjavil:



Stane skor isto, kot 20k SUV pred korono :))

Ja, pa to je praktično renault captur...bedak. Tak VW dizel avtomatik z opremo je 50 jurjev in gor. S tem da je še zmeraj vw, to pa toyota.

Kaj tak? Kdor hoce sparat nabavi kapturja ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Vse številke in vsi testi govorijo deugače, ampak nima veze, en random subaru fanboy ima ziher prav.


Sej boš kak test dal, ane? Namreč jaz nobenega ne najdem, kjer bi tesla po varnosti bila boljša od outbacka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::

The automaker cut prices across the board for its offerings in China, with the entry-level Model 3 sedan dropping by nearly 5% to 279,000 yuan, and the entry level Model Y SUV's price coming down by 9% to 316,000 yuan

Zdaj bodo morali vsi spustiti cene. Jih lahko spustijo ICE proizvajalci za enak odstotek? Bodo se vedno profitabilni?

Utk ::

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zato sem že v štartu reku, da ne mislim nikomur avta iskat in izbirat, ker karkoli nekdo reče, lahk drug reče, da ta ni vredu, ker bla bla. Ti si našel nek avto za 100 jurjev in električni tak je 150. Ok. Ampak jaz lahko pa najdem električnega za 100, pa mu mu drug ice za 180 ne bo niti do kolen.
S takimi brezvezniki se ne mislim naganjat. Vsak si lahko pogleda kaj je na izbiro.

No pa smo spet pri problemu tvoje funkcionalne nepismenosti, ki na zalost onemogoca normalno debato. Ce ne razumes pac ne razumes jebiga. Nisem napisal tega kar si ti prebral in napacno razumel oz sploh nisi razumel. Point je drugacen in to je, da je vsak ICE primerljivega razreda in s primerljivo precej cenejsi kot EV istega razreda in s podobno opremo. Ni point o tem kateri avto je komu vsec ali celo v tem, da primerjas 2mio Mclaren s Dacio Spring, kot si neumno tolmacis ti. Ampak jebiga ce ne razumes kaj je napisano pac ne gre. Zato pravim ze lep cas pravim da je funkcionalna pismenost pogoj za (uspesno) sodelovanje v (sploh forumskih) debatah. In ce je nimas potem so rezultat prispevki kot jih pises ti.

Ti si tist, ki nekaj trdiš, brez da bi dal konkreten primer. Tako si lahko tudi jaz izmislim karkoli. Ja, električni avto je dražji, to res ni neka skrivnost. Ampak že v srednjem razredu ni tolk dražji kolk se bolje pelje in manj porabi. Kar najdi podobnega bmwja kot je tesla 3, z enako opremo, podobnimi pospeški itd., se ne bi čudil če bi bila tesla 10 jurjev cenejša. Je pa dražja od renaulta s 140 konji, res je. In ja, nek subaru se nikoli ne pelje tako kot tesla, ne glede kolk kater stane in kakšno opremo ima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Utk-ja ne boste prepricali! On ima prav in hoce imeti zadnjo besedo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
««
45 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712259237 (7602) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131517 (91582) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68166588 (46428) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19131134 (25939) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634214 (30745) bluefish

Več podobnih tem