Forum » Na cesti » Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
sonar1 ::
jaz ko sem to prebral, sem si oddahnil, namreč na elektriko ne mislim nikoli it.
https://www.reuters.com/business/autos-...
Škoda da nekatere moje najljubše znamke, gredo full electric. Bo pač manj izbire.
Mogoče ve kdo, če ta e goriva mašine imajo isti zvok kot navadna goriva?
https://www.reuters.com/business/autos-...
Škoda da nekatere moje najljubše znamke, gredo full electric. Bo pač manj izbire.
Mogoče ve kdo, če ta e goriva mašine imajo isti zvok kot navadna goriva?
- spremenilo: sonar1 ()
m0LN4r ::
Itak da ne bodo sle za vedno full elektro, hocejo tudi oni kos druge pogace.
10 let bosta zdrzala se oba avta, do takrat se bo svet se dvakrat obrnil.
10 let bosta zdrzala se oba avta, do takrat se bo svet se dvakrat obrnil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Boobiz ::
me zanima koliko junakov bo placevalo x4 al x5 za privilegij "cistega" (hehe) goriva.
smokescreen.
smokescreen.
I'm drunk, what's your excuse?
rolevito ::
Se ti zdi to realno? Cena sintetičnih goriv je preko 10 EUR na liter. Si res pripravljen za 1 tank bencina dat "pol plače"? Dva do 3 tanke bencina na mesec in gre cela plača, spiš pod mostom, ker za najemnino zmanjka, ješ pa travo pa kamne. Super ja. Vožnja električnega avta filanega doma preko noči stane okrog 60 krat manj. Tole je bolj kot ne samo za specifično uporabo na recimo dirkališčih, za splošno uporabo pa nikakor. Spodnji posnetek to tudi zelo dobro razloži (bolje kot sem jaz).
Torej en vidik zakaj to ni realno je cena. Drugi vidik je da ta sintetična goriva še vedno povzročajo vse škodljive pline ki se sproščajo pri kurjenju, njihova edina prednost v primerjavi z vozili na naftne derivate je malenkost manjši ogljični odtis, to je pa to.
Da o izredno slabem samo 8 % izkoristku e-goriv sploh ne govorimo. Spodnji desni kot na spodnjem printscreenu.
Torej en vidik zakaj to ni realno je cena. Drugi vidik je da ta sintetična goriva še vedno povzročajo vse škodljive pline ki se sproščajo pri kurjenju, njihova edina prednost v primerjavi z vozili na naftne derivate je malenkost manjši ogljični odtis, to je pa to.
Da o izredno slabem samo 8 % izkoristku e-goriv sploh ne govorimo. Spodnji desni kot na spodnjem printscreenu.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
asdf_jklc ::
Vozil jo lahko boš, ampak ne znotraj evropskih mest.
Ne mores primerjat razvitega mesta s nicvrednim ljubljanskim skropucalom. Pac ni enako in nikol nebo enako. Po Minhnu se tudi jaz z veseljem vozim z U-ban in kolesom. Ker je dejansko boljse. Drugace pa se mi za prestolnice garant jebe… ze zdej ne hodm v betonsko junglo, tudi za naprej (minhn obcasno je izjema zaradi druzinskim razlogov)
Miki N ::
kriptobog ::
Vozil jo lahko boš, ampak ne znotraj evropskih mest.
https://www.24ur.com/novice/tujina/na-d...
Voznja znotraj mest je itak sado mazo.
tonttu ::
Nihce ni "popustil Nemciji" ampak jih je koncno srecalo vsaj malo zdrave pameti. Ce nic drugega, do leta 2035 ni niti najmanjse moznosti, da se zagotovi dovolj zmogljivo omrezje da bi pri vsaki hisi lahko filali (vsaj) dva EV, da bi pred vsakim blokom v mestu vsako stanovanje imelo garantirana (vsaj) dva parkinga z dovolj elektrike za polnilnico itd. Pac realno ni niti najmanjse opcije da v slabih 10 letih EV postane uporaben avto za vse. Tako da "nemski avto lobi" pri vsem tem nima prav veliko.
Sc0ut ::
Kako je zdaj s tem bencinom? Bo še samo sintetičen al kaj?
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
ales85 ::
tikitoki ::
Vozil jo lahko boš, ampak ne znotraj evropskih mest.
https://www.24ur.com/novice/tujina/na-d...
Vodika lahko proizvajas v kaksni Sahari in dostavljas sem. Tak, da je taksna poenostavljena primerjava res ne kaze celotne slike.
m0LN4r ::
Cene bencina grejo dol.
Trenutni avti na cestah bodo se vozni 10-15 celo 20 let.
Do takrat pa bomo se dozivel 3 nove "apokalipse"
Naceloma je vseeno al tankas za 40€ al za 80€ na mesec, pa se del tega placa firma, resno vseeno.
Zaradi tega noben ne bo letel po nov avto.
Kdor pa ma avto s porabo +10L pa se mu se bolj jebe.
Splacalo se bo krpat stare kripe naslednjih 15 let.
Dokler cene padejo iz 4 leta povprecne place na 2 leti povprecne place za isti rang EVja.
Trenutni avti na cestah bodo se vozni 10-15 celo 20 let.
Do takrat pa bomo se dozivel 3 nove "apokalipse"
Naceloma je vseeno al tankas za 40€ al za 80€ na mesec, pa se del tega placa firma, resno vseeno.
Zaradi tega noben ne bo letel po nov avto.
Kdor pa ma avto s porabo +10L pa se mu se bolj jebe.
Splacalo se bo krpat stare kripe naslednjih 15 let.
Dokler cene padejo iz 4 leta povprecne place na 2 leti povprecne place za isti rang EVja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jest10 ::
Vožnja električnega avta filanega doma preko noči stane okrog 60 krat manj.
Mogoče v tem trenutku.
Cene elektrike gredo gor, na štrom se bo obesilo tudi takse
deco16 ::
Sej tudi na bencin so ogromne takse. Obesijo se na vse kar se lahko. Plačo, DDV, pa še za to ker trošiš, trošarine. Karkoli bo, bo pač obdavčeno.
Nikoli ne reci nikoli ;)
namreč na elektriko ne mislim nikoli it.
Nikoli ne reci nikoli ;)
rolevito ::
Vožnja električnega avta filanega doma preko noči stane okrog 60 krat manj.
Mogoče v tem trenutku.
Cene elektrike gredo gor, na štrom se bo obesilo tudi takse
Elektrika že ima takse, takšnih kot bencin pa ne rabi, ker ne povzroči letno 7 milijard evrov stroškov zdravljenja zaradi avtomobilskega izpuha. Naftni avto letno prispeva okrog 600 EUR trošarin in DDVja na gorivo v povprečju za povprečno kilometrino, vendar iz proračuna VZAME 5000 EUR letno. Električni avto te škode ne dela, torej po vsej logiki rabi dosti manj davkov. Pa tudi če bi mu dal enako davkov na prevpžen kilometer kot sedaj pri dizlu, še vedno bi bila vožnja dosti cenejša, ker je ekvivalentna poraba električnega avta samo 1,5 litra dizla na 100 km. Za dizelski avto pa tam 6 litrov, kar je 4x več.
Sicer pa se lahko "zazihraš" (če je to sploh slovnična beseda) tako da filaš iz sončne elektrarne in imaš svoj lasten štrom za 50 let vnaprej. Takrat te ne skrbi koliko stane elektrika iz omrežja, ker imaš svojo. Za 15.000 km na leto rabiš 2 kW večjo sončno elekrarno kot sicer, kar stane 2000 EUR več kot sicer. Torej 2000 EUR plačaš za 50 let praktično zastonj vožnje. Toliko dizel porabi v 1 letu. Torej isti znesek 2000 EUR imaš pri električnem avtu za 50 let, pri dizlu pa za 1 do 1,5 leta.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
rolevito ::
Naceloma je vseeno al tankas za 40EUR al za 80EUR na mesec, pa se del tega placa firma, resno vseeno.
Zaradi tega noben ne bo letel po nov avto.
Ko bi le bilo tako. Pa ni. Razlika ni 2 kratna kot si ti predpostavil, ampak je 9 do 10 kratna. Torej plačaš 10 EUR na mesec za elektriko za električni avto in 90 do 100 EUR na mesec za gorivo na črpalki. ZDej pa seštej koliko se to nabere v 15 letih. Nekdo ki se fura iz Maribora v Ljubljano na šiht na vsak delovni dan naredi 260 km in v 15 letih prihrani preko 100.000 EUR z električnim avtov samo na gorivu. Pol pa še nekaj na servisih in še na cestni taksi, ki je ni. Pa še dostikrat lahko parkiraš v centrih mest brezplačno, ker so tam polnilnice.
Spodaj imaš račun mojega prijatelja za 3 električne avtomobile. Za 3 električne avtomobile je plačal samo 30 EUR, torej 10 EUR na mesec za en avto.
Nihce ni "popustil Nemciji" ampak jih je koncno srecalo vsaj malo zdrave pameti. Ce nic drugega, do leta 2035 ni niti najmanjse moznosti, da se zagotovi dovolj zmogljivo omrezje da bi pri vsaki hisi lahko filali (vsaj) dva EV, da bi pred vsakim blokom v mestu vsako stanovanje imelo garantirana (vsaj) dva parkinga z dovolj elektrike za polnilnico itd. Pac realno ni niti najmanjse opcije da v slabih 10 letih EV postane uporaben avto za vse. Tako da "nemski avto lobi" pri vsem tem nima prav veliko.
To ni res kar praviš. Na kratko.
A) Omrežje:
B) Polnjenje pred bloki:
Pac realno ni niti najmanjse opcije da v slabih 10 letih EV postane uporaben avto za vse. Tako da "nemski avto lobi" pri vsem tem nima prav veliko.
Seveda je realno. By the way, poglej si kdo je za "E-gorivi". Naftni lobij, kdo pa drug, da bodo še vedno nekaj prodajali in cufali folk vsak mesec.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
tonttu ::
O so Poljah spet za dan ali dva sprostili dostop do interneta pa si pod novim nickom nazaj s tvojimi youtube "dokazi"?
rolevito ::
To si zase povedal. Sicer pa z ad hominem logical fallacy "argumentirajo" samo tisti ki pravih argumentov NIMAJO. Očitno je da ne veš da Youtube skriva tudi ogromno znanja, če le veš kje iskati. Ti misliš da je vse kar je izrečeno na Youtubu narobe, ampak dejstvo je da se motiš. Ogromno znanja in resničnih informacij je na Youtubu. Zgoraj v posnetkih so PRERAČUNI strokovnjakov in navajanje statistik Statističnega urada Republike Slovenije.
Description: Attacking the person making the argument, rather than the argument itself, when the attack on the person is completely irrelevant to the argument the person is making.
Tip: When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.
Desparate si ker ti je zmanjkalo argumentov, se mi kar smisliš, ubošček.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
Očitno je da tvoje možganske kapacitete niso na ravni primeri za strokovni pogovor z argumenti in to ne pravim zato da bi te žalil, ampak navajam kot objektivno dejstvo.
Description: Attacking the person making the argument, rather than the argument itself, when the attack on the person is completely irrelevant to the argument the person is making.
Tip: When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.
Desparate si ker ti je zmanjkalo argumentov, se mi kar smisliš, ubošček.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
Očitno je da tvoje možganske kapacitete niso na ravni primeri za strokovni pogovor z argumenti in to ne pravim zato da bi te žalil, ampak navajam kot objektivno dejstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
fikus_ ::
Elektrika že ima takse, takšnih kot bencin pa ne rabi, ker ne povzroči letno 7 milijard evrov stroškov zdravljenja zaradi avtomobilskega izpuha.
Si napisal, kot bi se takse namensko zbirale za zdravljenje. Daleč od tega, še npr. taksa za cestnine gre v integralni proračun in od tam za potrebe vse države.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
rolevito ::
Jaz sem strokovnjak na tem področju, redno se udeležujem tudi strokovnih konferenc na to temo (lahko ti dam slike iz tam če ne verjameš), ampak ni panike, če meni ne verjameš, pa si preberi intervju z Urošom Salobirjem, direktorjem strateških inovacij pri Elesu (take in podbne sogovornike imamo na strokovnih konferencah in strokovnih okroglih mizah):
"Električna Slovenija?" Strokovnjak odgovoril na težka vprašanja.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/bo-omr...
Pa a je važno ali se namensko zbira ali ne? Ni važno. Škoda je povzročena in škodo je treba kriti. OECD študija kaže da avtomobilski izpuh povzroči 12 % manjši BDP držav v Evropi, vse ostale študije kažejo podobno.
"Električna Slovenija?" Strokovnjak odgovoril na težka vprašanja.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/bo-omr...
Elektrika že ima takse, takšnih kot bencin pa ne rabi, ker ne povzroči letno 7 milijard evrov stroškov zdravljenja zaradi avtomobilskega izpuha.
Si napisal, kot bi se takse namensko zbirale za zdravljenje. Daleč od tega, še npr. taksa za cestnine gre v integralni proračun in od tam za potrebe vse države.
Pa a je važno ali se namensko zbira ali ne? Ni važno. Škoda je povzročena in škodo je treba kriti. OECD študija kaže da avtomobilski izpuh povzroči 12 % manjši BDP držav v Evropi, vse ostale študije kažejo podobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
To si zase povedal. Sicer pa z ad hominem logical fallacy "argumentirajo" samo tisti ki pravih argumentov NIMAJO. Očitno je da ne veš da Youtube skriva tudi ogromno znanja, če le veš kje iskati. Ti misliš da je vse kar je izrečeno na Youtubu narobe, ampak dejstvo je da se motiš. Ogromno znanja in resničnih informacij je na Youtubu. Zgoraj v posnetkih so PRERAČUNI strokovnjakov in navajanje statistik Statističnega urada Republike Slovenije.
Description: Attacking the person making the argument, rather than the argument itself, when the attack on the person is completely irrelevant to the argument the person is making.
Tip: When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.
Desparate si ker ti je zmanjkalo argumentov, se mi kar smisliš, ubošček.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
Očitno je da tvoje možganske kapacitete niso na ravni primeri za strokovni pogovor z argumenti in to ne pravim zato da bi te žalil, ampak navajam kot objektivno dejstvo.
Si ze tecen s to izjavo in sliko, ker potem ti napadas in zalis folk na ZS... Edini uboscek tu si ti. Kateri tvoj account je zdaj to? 15.? Pocasi bos imel vec racunov kot shintaro. Bos prevzel mesto vodilnega trola.
fikus_ ::
"Jaz sem strokovnjak..."
"...se udeležujem tudi strokovnih konferenc na to temo..." Verjamem. Pozabljaš da tam poleg idej "verniki" pripovedujejo "pravljice"
In ja, nekateri verjamete vse, kar vam povedo, če se sklada z vašo agendo.
Jaz sem že 2009-10 poslušal o EV in kako se bodo ponoči polnili, podnevi pa ob viških porabe vračali elektriko nazaj v omrežje, lastniki pa bodo s to elektriko služili in se vozili z dobičkom. Vir: E-Car Tec München.
"...se udeležujem tudi strokovnih konferenc na to temo..." Verjamem. Pozabljaš da tam poleg idej "verniki" pripovedujejo "pravljice"
In ja, nekateri verjamete vse, kar vam povedo, če se sklada z vašo agendo.
Jaz sem že 2009-10 poslušal o EV in kako se bodo ponoči polnili, podnevi pa ob viških porabe vračali elektriko nazaj v omrežje, lastniki pa bodo s to elektriko služili in se vozili z dobičkom. Vir: E-Car Tec München.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
rolevito ::
Lol ne govori bedarij. Povej mi en protiargument za omrežje? Izračni mene in drugih strokovnjakov jasno kažejo da ne bo problem, ker rabimo samo 17 % več. Na Norveškem so že več kot 90 % prodaje elekrični avtomobili in ni nobenih problemov.
NI res. Ni nobenih vernikov. Poglej si strokovne govorce spodaj na listu, so direktorji velikih Slovenskih podjetij, predstavniki ELESA; upravitelja našega električnega omrežja in tako naprej.
Ni res, nobene naše agende ni, edini ki ima tu agendo si ti, NAFTNO agendo that is.
Lahko ti dokažem da v Sloveniji če gredo prav vsi avtomboili na električni pogon rabimo samo 2700 GWh letno več, kar je samo 17 % več. TO ni noben problem, sploh zato ker bo prestavitev na električni pogon v praksi trajala preko 20 let, uredba Evropske unije leta 2035 napreč prepove samo prodajo novih.
erjamem. Pozabljaš da tam poleg idej "verniki" pripovedujejo "pravljice"
NI res. Ni nobenih vernikov. Poglej si strokovne govorce spodaj na listu, so direktorji velikih Slovenskih podjetij, predstavniki ELESA; upravitelja našega električnega omrežja in tako naprej.
In ja, nekateri verjamete vse, kar vam povedo, če se sklada z vašo agendo.
Ni res, nobene naše agende ni, edini ki ima tu agendo si ti, NAFTNO agendo that is.
Lahko ti dokažem da v Sloveniji če gredo prav vsi avtomboili na električni pogon rabimo samo 2700 GWh letno več, kar je samo 17 % več. TO ni noben problem, sploh zato ker bo prestavitev na električni pogon v praksi trajala preko 20 let, uredba Evropske unije leta 2035 napreč prepove samo prodajo novih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Jaz sem že 2009-10 poslušal o EV in kako se bodo ponoči polnili, podnevi pa ob viških porabe vračali elektriko nazaj v omrežje, lastniki pa bodo s to elektriko služili in se vozili z dobičkom.
To je ponekod že, v prihodnosti bo pa to splošno razširjeno. V Mariboru dejansko obstaja polnilnica kjer ti PLAČAJO da polniš:
To je mariborska e-polnilnica, kjer je lahko cena elektrike negativna
https://pmm.finance.si/8980352/To-je-ma...
Vse to kar omenjaš zgoraj z vehicle to grid tehnologijo PRIHAJA v prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Vse piše spodaj na listu:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Vse piše spodaj na listu:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
fikus_ ::
Jaz sem že 2009-10 poslušal o EV in kako se bodo ponoči polnili, podnevi pa ob viških porabe vračali elektriko nazaj v omrežje, lastniki pa bodo s to elektriko služili in se vozili z dobičkom.
To je ponekod že, v prihodnosti bo pa to splošno razširjeno. V Mariboru dejansko obstaja polnilnica kjer ti PLAČAJO da polniš:
To je mariborska e-polnilnica, kjer je lahko cena elektrike negativna
https://pmm.finance.si/8980352/To-je-ma...
Vse to kar omenjaš zgoraj z vehicle to grid tehnologijo PRIHAJA v prihodnosti.
Ena lastovka še ne prinese pomladi.
Se opravičujem, ker sem se zapletel v pisanje, dovolj imam.
Lep dan.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Sparkxl ::
Nič od tega se ne bo zgodilo iz razlogov, ki so jasni vsakemu 5 letniku. Tudi auto makerji ne bodo šli ful EV, ker ostali svet ni zblaznel in bodo lepo naprej furali dinozavre. Tako da nič bat, okrog 2030 bodo te EU blodnje šle v kanalizacijo
tomaz- ::
ja, ampak Rolevito/Holedino in še nebroj njegovih alter egov bo ostal, da nas še naprej prepričuje
mr_chai ::
rolevito ::
Nič od tega se ne bo zgodilo iz razlogov, ki so jasni vsakemu 5 letniku. Tudi auto makerji ne bodo šli ful EV, ker ostali svet ni zblaznel in bodo lepo naprej furali dinozavre. Tako da nič bat, okrog 2030 bodo te EU blodnje šle v kanalizacijo
Motiš se, seveda bo tako. TI si tisti 5 letni otrok ki ne šteka. Saj ni noben govoril o EU zakonu leta 2035. Da se popolnoma nič spoznaš na tematiko je jasno že iz tega da si falil letnico za EU prepoved naftnih vozil, ta letnica ni 2030 tako kot si ti napisal, ampak je leta 2035. Zakaj pametuješ o temi o kateri pojma nimaš? Se rad takole javno smešiš s svojim neznanjem, ti to paše?!
Prepoved leta 2035 sploh ni bistvena, ker že mnogo prej skoraj nihče ne bo več HOTEL kupit novega naftnega avtomobila, ker bo ta takrat dražji že za nakup, kaj šele za vožnjo. Za vožnjo je električni avto že danes 10x cenejši od naftnega, za nakup pa še ne. Ampak v prihodnosti bo tudi za nakup cenejši. Zakaj bo pol kdorkoli HOTEL kupit naftni avto? Deleže električnih avtov se IZREDNO HITRO dviguje povsod po svetu, še posebej pa v Evropi in na Kitajskem. Na Norveškem že 90 % prodaje znašajo električni avti.
Poglejmo delež prodaje električnih avtov v Evropi po letih:
2019: 3,5 %
2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %
Kot vidiš gre delež prodaje v nebo. Že leta 2030 se bodo prodajali skoraj samo še elektični avti. Prepoved pa pride šele leta 2035, kar je 5 let kasneje.
Preberi si tukaj kako hitro se dviga delež električnih avtov (celo v SLovneiji je bil lani delež že 6 %, par let prej pod 1 %, torej tudi pri nas se dviga):
Electric car use by country @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Nič od tega se ne bo zgodilo iz razlogov, ki so jasni vsakemu 5 letniku. Tudi auto makerji ne bodo šli ful EV, ker ostali svet ni zblaznel in bodo lepo naprej furali dinozavre. Tako da nič bat, okrog 2030 bodo te EU blodnje šle v kanalizacijo
Motiš se, seveda bo tako. TI si tisti 5 letni otrok ki ne šteka. Saj ni noben govoril o EU zakonu leta 2035. Da se popolnoma nič spoznaš na tematiko je jasno že iz tega da si falil letnico za EU prepoved naftnih vozil, ta letnica ni 2030 tako kot si ti napisal, ampak je leta 2035. Zakaj pametuješ o temi o kateri pojma nimaš? Se rad takole javno smešiš s svojim neznanjem, ti to paše?!
Prepoved leta 2035 sploh ni bistvena, ker že mnogo prej skoraj nihče ne bo več HOTEL kupit novega naftnega avtomobila, ker bo ta takrat dražji že za nakup, kaj šele za vožnjo. Za vožnjo je električni avto že danes 10x cenejši od naftnega, za nakup pa še ne. Ampak v prihodnosti bo tudi za nakup cenejši. Zakaj bo pol kdorkoli HOTEL kupit naftni avto? Deleže električnih avtov se IZREDNO HITRO dviguje povsod po svetu, še posebej pa v Evropi in na Kitajskem. Na Norveškem že 90 % prodaje znašajo električni avti.
Poglejmo delež prodaje električnih avtov v Evropi po letih:
2019: 3,5 %
2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %
Kot vidiš gre delež prodaje v nebo. Že leta 2030 se bodo prodajali skoraj samo še elektični avti. Prepoved pa pride šele leta 2035, kar je 5 let kasneje.
Pri 29% je ze nebo? Leta 2030 se bodo prodajalo skoraj samo elektricni zato, ker drugega ne bos mogel kupiti, ker vsi silijo v proizvodnjo EVjev. Ce bos imel tudi takrat za vse modele na voljo se bencinski motor, prodaja EVjev ne botako visoka.
rolevito ::
Tale tabela te bo šokirala. Ker a veš, podati ne bodo nič drugačni če boš ti mižal. Prav isti bodo.
Ja. Je v nebo ja, ker v dveh letih se je delež dvignil iz 11 % na kar 29 %. Prodaja električnih avtov je PREHITELA prodajo dizlov v Evropi že septembra 2020.
Še enkrat, takrat bo električni avto CENEJŠI že za nakup! KOt tudi za vožnjo (to je tud zdej). Googlaj "electric car price parity" pa boš videl. Napovedana je letnica 2027.
Danes so električni avti še dražji za nakup, vendar kmalu bodo cenejši za nakup (leta 2027 in naprej). Že danes pa so električni avti cenejši ZA LASTNIŠTVO, ko upoštevaš tudi prihranke na gorivu in servisih in to kljub zaenkrat še večji ceni za nakup.
Pri 29% je ze nebo?
Ja. Je v nebo ja, ker v dveh letih se je delež dvignil iz 11 % na kar 29 %. Prodaja električnih avtov je PREHITELA prodajo dizlov v Evropi že septembra 2020.
Leta 2030 se bodo prodajalo skoraj samo elektricni zato, ker drugega ne bos mogel kupiti, ker vsi silijo v proizvodnjo EVjev. Ce bos imel tudi takrat za vse modele na voljo se bencinski motor, prodaja EVjev ne botako visoka.
Še enkrat, takrat bo električni avto CENEJŠI že za nakup! KOt tudi za vožnjo (to je tud zdej). Googlaj "electric car price parity" pa boš videl. Napovedana je letnica 2027.
Danes so električni avti še dražji za nakup, vendar kmalu bodo cenejši za nakup (leta 2027 in naprej). Že danes pa so električni avti cenejši ZA LASTNIŠTVO, ko upoštevaš tudi prihranke na gorivu in servisih in to kljub zaenkrat še večji ceni za nakup.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Tale tabela te bo šokirala. Ker a veš, podati ne bodo nič drugačni če boš ti mižal. Prav isti bodo.
Pri 29% je ze nebo?
Ja. Je v nebo ja, ker v dveh letih se je delež dvignil iz 11 % na kar 29 %. Prodaja električnih avtov je PREHITELA prodajo dizlov v Evropi že septembra 2020.
No, na koncu je 29% se dalec od neba... Proizvajalci ukinjajo bencinske in dizelske modele in visajo prizvodnjo EV modelov. Logicno, da bo prodaja narascala. Guess what. Po 2035 bo prodajni delez EVjev 100%. Ampak ne zato, ker so kao dobri, ampak zato ker drugega ne bos mogel kupit. Stekas? Verjetno ne.
rolevito ::
EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...
https://www.transportenvironment.org/di...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Tale tabela te bo šokirala. Ker a veš, podati ne bodo nič drugačni če boš ti mižal. Prav isti bodo.
Pri 29% je ze nebo?
Ja. Je v nebo ja, ker v dveh letih se je delež dvignil iz 11 % na kar 29 %. Prodaja električnih avtov je PREHITELA prodajo dizlov v Evropi že septembra 2020.
Leta 2030 se bodo prodajalo skoraj samo elektricni zato, ker drugega ne bos mogel kupiti, ker vsi silijo v proizvodnjo EVjev. Ce bos imel tudi takrat za vse modele na voljo se bencinski motor, prodaja EVjev ne botako visoka.
Še enkrat, takrat bo električni avto CENEJŠI že za nakup! KOt tudi za vožnjo (to je tud zdej). Googlaj "electric car price parity" pa boš videl. Napovedana je letnica 2027.
Danes so električni avti še dražji za nakup, vendar kmalu bodo cenejši za nakup (leta 2027 in naprej). Že danes pa so električni avti cenejši ZA LASTNIŠTVO, ko upoštevaš tudi prihranke na gorivu in servisih in to kljub zaenkrat še večji ceni za nakup.
Gorivo mi gre v stroske firme, jaz nimam stroska z gorivom. Ce bi mel EVja bi ga moral polnit doma, to pa je moj strosek.
rolevito ::
No, na koncu je 29% se dalec od neba..
Zaenkrat je še daleč od neba, vendar ne več dolgo. Ko sem govoril da se dviga v nebo sem govoril o bodočih trendih dviganja in o hitrosti dviganja. Dobesedno skoraj 20 % celotne prodaje v samo 2 letih!
kriptobog ::
No, na koncu je 29% se dalec od neba..
Zaenkrat je še daleč od neba, vendar ne več dolgo. Ko sem govoril da se dviga v nebo sem govoril o bodočih trendih dviganja in o hitrosti dviganja. Dobesedno skoraj 20 % celotne prodaje v samo 2 letih!
Zakaj si potem govoril, da gre prodaja v nebo, zdaj pa trdis da je dalec od neba? Pojdi nazaj v sobo pa zahtevaj druga zdravila. Ta ti ocitno ne koristijo.
rolevito ::
Gorivo mi gre v stroske firme, jaz nimam stroska z gorivom.
Ja, gre v stroške in je pol manj davka za plačat, ker je osnova za obračun davka na dobiček manjša. Vendar če bi imel manj stroškov bi bila osnova za obračun davka na dobiček večja, plačal bi pač teh 24 % davka na dobiček, vendar ostalo bi ti več denarja na koncu. Po domač povedan, konec leta bi imel VEČ čistega profita če bi vozil električni avto kot pa če bi vozil naftni avto. Da o večjem ugledu firme ne govorimo, kajti marsikateri potrošnik ceni da se firma zavzema za zeleni prehod, kar prinaša več strank in s tem večji dobiček.
No, na koncu je 29% se dalec od neba..
Zaenkrat je še daleč od neba, vendar ne več dolgo. Ko sem govoril da se dviga v nebo sem govoril o bodočih trendih dviganja in o hitrosti dviganja. Dobesedno skoraj 20 % celotne prodaje v samo 2 letih!
Zakaj si potem govoril, da gre prodaja v nebo, zdaj pa trdis da je dalec od neba? Pojdi nazaj v sobo pa zahtevaj druga zdravila. Ta ti ocitno ne koristijo.
Prosim da se pogovarjava z argumenti, ne pa z ad hominem logical fallacy. Nimam nobenih zdravil, ima narejen faks tehnične smeri. Ampak to sploh ni važno, važno je to da je to strokovna debata, zato se obnašaj strokovni debati primerno. Tudi na strokovnih okroglih mizah se ne žalimo med sabo, ampak debatiramo z argumenti. Verjamem da to zmoreš.
Pač glej trend dviganja in kdaj bo prodaja blizu 100 %. Naredi projekcijo.
Po 2035 bo prodajni delez EVjev 100%. Ampak ne zato, ker so kao dobri, ampak zato ker drugega ne bos mogel kupit. Stekas? Verjetno ne.
Seveda štekam, vendar jaz nisem govoril o tem. Jaz sem govoril da bo prodaja dosegla preko 90 % že 5 let PRED prepovedjo, to je fora.
ja, ampak Rolevito/Holedino in še nebroj njegovih alter egov bo ostal, da nas še naprej prepričuje
Cela avtomobilska industrija šteka da je prihodnost avtomobilizma električna, celo Toyota zdaj to šteka, prav tako to štekamo vsi strokovnjaki in tudi že precej laikov. Ostali laiki ki vam to ŠE NI jasno, vam bo pa to postalo jasno najkasneje v roku 5 let. Bitka o električnih avtomobilih je dolgotrajna, vendar na koncu bo zmaga naša. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Tole spodaj je graf elektrifikacije avtomobilv za Norveško (sales). Danes imajo kar 92 % vse prodaje avtov električne (štejejo se BEV in PHEV), delež so dosegli izjemno hitro. Pa tudi baterijskih avtov je preko 85 % vse prodaje. Vsa Evropa in tudi cel svet gre v to smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Slovenija je par let za svetom, tako kot povsod, kar vsi vemo. :) AMPAK tudi v Sloveniji se delež prodaje električnih avtov dviga:
Delež prodaje elekričnih avtov v Sloveniji po letih:
2017: 0,4 %
2018: 0,6 &
2019: 0,7 %
2021: 3,2 %
2022: 6 %
Pač gre gor, CELO pri nas. Pa vsi vemo da je v Sloveniji precej "zarukanih kmetov z podbevške vasi", pa se KLJUB temu CELO pri nas delež dviguje. Smo samo par let za Evropo, gremo pa v isto smer.
Tale raziskava Evropske centralne banke za Slovenijo je celo mene pozitivno presenetila:
When shopping for a new car, the vast majority of Slovenes will opt for a hybrid or electric vehicle
https://www.eib.org/en/press/all/2022-0...
Delež prodaje elekričnih avtov v Sloveniji po letih:
2017: 0,4 %
2018: 0,6 &
2019: 0,7 %
2021: 3,2 %
2022: 6 %
Pač gre gor, CELO pri nas. Pa vsi vemo da je v Sloveniji precej "zarukanih kmetov z podbevške vasi", pa se KLJUB temu CELO pri nas delež dviguje. Smo samo par let za Evropo, gremo pa v isto smer.
Tale raziskava Evropske centralne banke za Slovenijo je celo mene pozitivno presenetila:
When shopping for a new car, the vast majority of Slovenes will opt for a hybrid or electric vehicle
https://www.eib.org/en/press/all/2022-0...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Lej, jaz EV ne bom kupil zaradi "trendov". Kupil ga bom, ko bo TCO za mojo uporabo manjši kot pri ICE vozilu. Zaenkrat nič nek kaže na to. Je bilo blizu par let nazaj, ko si Ioniqa dobil s subvencijo za 28k. Sedaj so cene EV odletele v nebo, spodobni se pričenjajo pri 40k. Medtem ko spodobnega turbobencinskega karavana še dobiš za nekaj čez 20k.
Prepoved leta 2035 sploh ni bistvena, ker že mnogo prej skoraj nihče ne bo več HOTEL kupit novega naftnega avtomobila, ker bo ta takrat dražji že za nakup, kaj šele za vožnjo. Za vožnjo je električni avto že danes 10x cenejši od naftnega, za nakup pa še ne. Ampak v prihodnosti bo tudi za nakup cenejši. Zakaj bo pol kdorkoli HOTEL kupit naftni avto? Deleže električnih avtov se IZREDNO HITRO dviguje povsod po svetu, še posebej pa v Evropi in na Kitajskem. Na Norveškem že 90 % prodaje znašajo električni avti.
vires in numeris
fikus_ ::
"Poglejmo delež prodaje električnih avtov v Evropi po letih:
2019: 3,5 %
2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %"
Od tega je glavnina Norveška, ki je izdatno subvencionirala EV in obdavčila ICE
2019: 3,5 %
2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %"
Od tega je glavnina Norveška, ki je izdatno subvencionirala EV in obdavčila ICE
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
rolevito ::
kriptobog ::
Gorivo mi gre v stroske firme, jaz nimam stroska z gorivom.
Ja, gre v stroške in je pol manj davka za plačat, ker je osnova za obračun davka na dobiček manjša. Vendar če bi imel manj stroškov bi bila osnova za obračun davka na dobiček večja, plačal bi pač teh 24 % davka na dobiček, vendar ostalo bi ti več denarja na koncu. Po domač povedan, konec leta bi imel VEČ čistega profita če bi vozil električni avto kot pa če bi vozil naftni avto. Da o večjem ugledu firme ne govorimo, kajti marsikateri potrošnik ceni da se firma zavzema za zeleni prehod, kar prinaša več strank in s tem večji dobiček.
No, na koncu je 29% se dalec od neba..
Zaenkrat je še daleč od neba, vendar ne več dolgo. Ko sem govoril da se dviga v nebo sem govoril o bodočih trendih dviganja in o hitrosti dviganja. Dobesedno skoraj 20 % celotne prodaje v samo 2 letih!
Zakaj si potem govoril, da gre prodaja v nebo, zdaj pa trdis da je dalec od neba? Pojdi nazaj v sobo pa zahtevaj druga zdravila. Ta ti ocitno ne koristijo.
Prosim da se pogovarjava z argumenti, ne pa z ad hominem logical fallacy. Nimam nobenih zdravil, ima narejen faks tehnične smeri. Ampak to sploh ni važno, važno je to da je to strokovna debata, zato se obnašaj strokovni debati primerno. Tudi na strokovnih okroglih mizah se ne žalimo med sabo, ampak debatiramo z argumenti. Verjamem da to zmoreš.
Pač glej trend dviganja in kdaj bo prodaja blizu 100 %. Naredi projekcijo.
Po 2035 bo prodajni delez EVjev 100%. Ampak ne zato, ker so kao dobri, ampak zato ker drugega ne bos mogel kupit. Stekas? Verjetno ne.
Seveda štekam, vendar jaz nisem govoril o tem. Jaz sem govoril da bo prodaja dosegla preko 90 % že 5 let PRED prepovedjo, to je fora.
ja, ampak Rolevito/Holedino in še nebroj njegovih alter egov bo ostal, da nas še naprej prepričuje
Cela avtomobilska industrija šteka da je prihodnost avtomobilizma električna, celo Toyota zdaj to šteka, prav tako to štekamo vsi strokovnjaki in tudi že precej laikov. Ostali laiki ki vam to ŠE NI jasno, vam bo pa to postalo jasno najkasneje v roku 5 let. Bitka o električnih avtomobilih je dolgotrajna, vendar na koncu bo zmaga naša. ;)
Pri vsem profitu se gorivo sploh ne pozna. Kaj pa ce ne bi bila moja firma? Strosek v nobene primeru ni moj, tako da... :) Z ad hominem logical fallacy si pa ti zacel in si idealen primerek tega.
rolevito ::
Od tega je glavnina Norveška, ki je izdatno subvencionirala EV in obdavčila ICE
Ne drži, celotna populacija Norveške predstavlja zelo majhen delež populacije Evropske unije. In sploh ni samo Norveška, so tudi vse druge države, glej tabelo spodaj:
Sicer pa Norveška ni nič subvencionirala EVjev direktno, samo odpisala jim je plačilo DDVja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Od tega je glavnina Norveška, ki je izdatno subvencionirala EV in obdavčila ICE
Ne drži, celotna populacija Norveške predstavlja zelo majhen delež populacije Evropske unije. In sploh ni samo Norveška, so tudi vse druge države, glej tabelo spodaj:
Sicer pa Norveška ni nič subvencionirala EVjev direktno, samo odpisala jim je plačilo DDVja.
Kar je direktno subvencija.
rolevito ::
Pri vsem profitu se gorivo sploh ne pozna. Kaj pa ce ne bi bila moja firma? Strosek v nobene primeru ni moj, tako da... :)
No, če ima neka firma pač recimo nekih 30 službenih avtov so letni prihranki samo iz tega naslova okrog 50.000 €, ali še več. TO JE veliko. Strošek je tvoj, ker ti zbija čisti dobiček in to kljub temu da si gorivo pišeš v stroške.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 109034 (42327) | Boštjan_Q |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20485 (16704) | trancer01 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128606 (88671) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65194 (45034) | gruntfürmich |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24393 (22430) | bluefish |