» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
«
1 / 23
»»

FiReFTW ::

Malo sem gledal nove avtomobile po dolgem času, pa vidim da so cene šle nenormalno gor, sploh mi ni jasno kako so lahko tako astronomsko šle v zrak.
Recimo navadni model golfa novega je 30.000€ pa se spomnem da še pred leti je bil 15-18.000€
A so normalni sploh? Plače definitivno niso šle v par letih gor za 200%
Ni šans da vržem tak denar za tak avto, to je absurdno.

karafeka ::

Dobro jutro :)

Če zadnjih par let nisi spremljal cen, te lahk kar šok ja. Pri cenah rabljenih tudi.
Da ne omenjam, da čakaš na nov avto tam okrog enega leta, pri vseh znamkah. Ko v ranjki Jugoslaviji, haha. Čeprav se dobavljivost počasi izboljšuje.

In pazi to, folk očitno še kar naročuje in kupuje po takih cenah, ker avtohiše in proizvajalci imajo rekordne dobičke.

špinel1 ::

FiReFTW je izjavil:

Malo sem gledal nove avtomobile po dolgem času, pa vidim da so cene šle nenormalno gor, sploh mi ni jasno kako so lahko tako astronomsko šle v zrak.
Recimo navadni model golfa novega je 30.000€ pa se spomnem da še pred leti je bil 15-18.000€
A so normalni sploh? Plače definitivno niso šle v par letih gor za 200%
Ni šans da vržem tak denar za tak avto, to je absurdno.

poglej cene električnih te šele bo kap...

Js sm dobil popust iz 29.500€ na 25.800€ in čakal sem ga iz tovarne nekje 7 mesecev.

Horas ::

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/n...

pa tako se forsira električne avte.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

gost987 ::

Sem mal na hitro glede cene rabljenih in se mi zdi, da so cene počasi začele padati. Verjetno je vzrok tega tudi višja obrestna mera.
[url=http://www.zasebnidetektiv.si/]

kriptobog ::

FiReFTW je izjavil:

Malo sem gledal nove avtomobile po dolgem času, pa vidim da so cene šle nenormalno gor, sploh mi ni jasno kako so lahko tako astronomsko šle v zrak.
Recimo navadni model golfa novega je 30.000€ pa se spomnem da še pred leti je bil 15-18.000€
A so normalni sploh? Plače definitivno niso šle v par letih gor za 200%
Ni šans da vržem tak denar za tak avto, to je absurdno.


PAc kupis rabljenega, ce ti je toliko prevec za novega. Dokler se najdejo kupci, bodo tke cene.

zobnik ::

Cene so šle gor, ker folk ma dnar oz. je kreditno sposoben in ga vzame na kredit, ampak saj to sploh nima veze ker čez 5 let bo itak njegov.

LeQuack ::

Čez 5 let bodo vsi ne-električni avti večinoma za odpad ker se ne bodo več prodajali, servisi bodo super dragi, itd.
Quack !

Magic1 ::

Seveda in svizec zavije čokolado in šenka sedmico vsem zemljanom.
Magic

zobnik ::

LeQuack je izjavil:

Čez 5 let bodo vsi ne-električni avti večinoma za odpad ker se ne bodo več prodajali, servisi bodo super dragi, itd.


Lahko edino prepovejo prodajo novih vozil na bencinski pogon ali dizel, za nazaj nikol ne velja. Tak da če ne gnije avto ga maš lahk tud 30 let.

Spxy ::

zobnik je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Čez 5 let bodo vsi ne-električni avti večinoma za odpad ker se ne bodo več prodajali, servisi bodo super dragi, itd.


Lahko edino prepovejo prodajo novih vozil na bencinski pogon ali dizel, za nazaj nikol ne velja. Tak da če ne gnije avto ga maš lahk tud 30 let.


Cries in Volvo.

MrStein ::

karafeka je izjavil:


In pazi to, folk očitno še kar naročuje in kupuje po takih cenah, ker avtohiše in proizvajalci imajo rekordne dobičke.

Mogoče ker ljudje kupujejo avtomobile, ker jih potrebujejo, ne pa kot nekakšen okras.

(eni potrebujejo bolj, drugi manj)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

celje ::

LeQuack je izjavil:

Čez 50 let bodo vsi ne-električni avti večinoma za odpad ker se ne bodo več prodajali, servisi bodo super dragi, itd.


khmm… pozabil si niclo…

LeQuack ::

celje je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Čez 50 let bodo vsi ne-električni avti večinoma za odpad ker se ne bodo več prodajali, servisi bodo super dragi, itd.


khmm… pozabil si niclo…


Nisem. EU je rekla konec prodaje do 2035, ampak proizvajalci ne bodo čakali do zadnjega, tako da predvidevam da do 2030 bodo ponujali samo še električne z mogoče kakšno izjemo za delovna vozila ali superšpotnike. Temu se bodo prilagodili tudi servisi in za "legacy" vozila bo postal drag, kot tudi rezervni deli.
Quack !

mpu2Q7 ::

LeQuack je izjavil:

Nisem. EU je rekla konec prodaje do 2035

Je ampak to ne pomeni, da je dejansko v kamen vklesano, politika zna biti zelo fleksibilna, če hoče.

celje ::

eu zadnje case veliko govori.... vecinoma, zal, bedarije.

hendriks ::

LeQuack je izjavil:


Nisem. EU je rekla konec prodaje do 2035, ampak proizvajalci ne bodo čakali do zadnjega, tako da predvidevam da do 2030 bodo ponujali samo še električne z mogoče kakšno izjemo za delovna vozila ali superšpotnike. Temu se bodo prilagodili tudi servisi in za "legacy" vozila bo postal drag, kot tudi rezervni deli.


EU je rekla.. In kaj bodo, ko bo 50% gospodinjstev ob 17h priklopilo svoje električne mlinčke in bodo omrežja padala? Pred letom 2070 se ne bo spremenilo čisto nič. Še jedrskih so se do pred kratkim otepali kot hudič križa...

hojnikb ::

hendriks je izjavil:

LeQuack je izjavil:


Nisem. EU je rekla konec prodaje do 2035, ampak proizvajalci ne bodo čakali do zadnjega, tako da predvidevam da do 2030 bodo ponujali samo še električne z mogoče kakšno izjemo za delovna vozila ali superšpotnike. Temu se bodo prilagodili tudi servisi in za "legacy" vozila bo postal drag, kot tudi rezervni deli.


EU je rekla.. In kaj bodo, ko bo 50% gospodinjstev ob 17h priklopilo svoje električne mlinčke in bodo omrežja padala? Pred letom 2070 se ne bo spremenilo čisto nič. Še jedrskih so se do pred kratkim otepali kot hudič križa...


Ko in če bo to problem, se bo to zelo enostavno reslo z smart polnilci. Prides domov, priklopis, on pa zacne polnat, ko je omrezje manj zasedeno. Danes pri nas čez noč pade poraba za 1000megavatov, tko da je rezerve precej :)

Če nardimo hitri izračun; Če celotna slovenija preklopi na EVje (to je kakih 1.2 miljona vozil) in se _vsi_ odločijo polnat v istem trenutku, ostane za vsak avtomobil dobrih 850W moči. Kar je dovolj, da en povprečen EV čez noč napolnes za kakih 50km voznje.
Pa je to najbolj črn scenarij, ki je v praksi praktično nemogoč.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Naredil bodo tako, da bo polovici ljudi predrag električni avto in bodo ljudi spodbujal z uporabo javnega prevoza. Tak da omrežje bo deloval. Podobno kot na Kitajskem, ko se sam bogati furajo z dobrimi avti, ostali na skuter

LeQuack ::

Če manj ljudi vozi avto je to dobro.
Quack !

HotBurek ::

Ja, dokler to doleti druge, te boli džoli. Ko doleti pa tebe, je pa šlo očitno predaleč.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Prospekt ::

Veste koliko davkov in dajatev gre od osebnih vozil v državno blagajno.
Nehajte sanjati, da vas bodo nagnali na javni prevoz, že sedaj imamo preveliko luknjo v proračunu.

kow ::

FiReFTW je izjavil:

Malo sem gledal nove avtomobile po dolgem času, pa vidim da so cene šle nenormalno gor, sploh mi ni jasno kako so lahko tako astronomsko šle v zrak.
Recimo navadni model golfa novega je 30.000€ pa se spomnem da še pred leti je bil 15-18.000€
A so normalni sploh? Plače definitivno niso šle v par letih gor za 200%
Ni šans da vržem tak denar za tak avto, to je absurdno.


Narobe se spomnis oz. definiraj "pred leti". Nekaj let nazaj je znanec za megana dal 20k. Golf je bil zagotovo nekaj tisocakov drazji.
Tudi, ce bi izbral bolj oskubljenega oz. z manj opreme, golf je bil se vedno vsaj 20k evrov.

freetard ::

Aktualna generacija Cliota je bila par let nazaj 9.999€, sedaj oglašujejo akcijo za 15.000€. Vrag je vzel šalo...

BCSman ::

Pač denar izgublja vrednost, vsak bedak ima že minimalno 1500eur plače in 1500 regresa in 1500 božičnice.

kow ::

freetard je izjavil:

Aktualna generacija Cliota je bila par let nazaj 9.999EUR, sedaj oglašujejo akcijo za 15.000EUR. Vrag je vzel šalo...


Definiraj "par let nazaj". Mimogrede, omenjas 150% povisanje, OP pa govori o 200%. Meni se zdi, da si ti veliko blizje resnicnim stevilkam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RedDrake ::

kow je izjavil:

freetard je izjavil:

Aktualna generacija Cliota je bila par let nazaj 9.999EUR, sedaj oglašujejo akcijo za 15.000EUR. Vrag je vzel šalo...


Definiraj "par let nazaj". Mimogrede, omenjas 150% povisanje, OP pa govori o 200%. Meni se zdi, da si ti veliko blizje resnicnim stevilkam.

Leta 2014 je bil Hyundai i30 karavan, vstopni osnovni model za 15k EUR.
Danes je 20k EUR.
Razlika ni samo v ceni, novi ima v sicer zelo osnovni opremi tudi lane assist, polno nekih safety fičrov, in še nekaj robe. Če bi na 2014 naložil toliko opreme (kar je obstajalo, mislim da vse safety stvari niso bile niti na voljo), bi bila cena bolj proti 18k EUR.
Inflacija tu ni glavni problem, ampak to da se v avtomobile tlači ogromno opreme (kar nekaj je je celo predpisane s strani EU).

Leta 2019 sem kupil Tucsona, fully loaded, cena po ceniku ~36k EUR. Današnji ekvivalent je 43k EUR, ampak je MHEV ter ima nekaj safety fičrov in asistenc več. Vprašanje če je de-facto 10% dražji, ko odstraniš ekstra opremo.

Summa summarum, podražitev x2 vidijo samo tisti, ki so vedno gledali shitboxe. Ker večji shitbox kot je bil, bolj se je stvar podražala zaradi vse obvezne opreme, ki jo je sedaj potrebno vgraditi.

Tudi Dacie več ne dobiš za 7.990 kot se je oglaševalo tam ~2017/2018. Ampak tam še radia ni bilo notri, kaj šele kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

freetard ::

kow je izjavil:

freetard je izjavil:

Aktualna generacija Cliota je bila par let nazaj 9.999EUR, sedaj oglašujejo akcijo za 15.000EUR. Vrag je vzel šalo...


Definiraj "par let nazaj". Mimogrede, omenjas 150% povisanje, OP pa govori o 200%. Meni se zdi, da si ti veliko blizje resnicnim stevilkam.

sem malo guglal in našel tole: https://siol.net/avtomoto/testi/najbolj... osnovni model naj bi bil 12.000€ leta 2019, torej tik pred korono. Resnično povišanje je torej 25%. Vseeno se mi zdi 15.000€ kar veliko za tako "švoh" avto.

tonttu ::

RedDrake je izjavil:

Leta 2014 je bil Hyundai i30 karavan, vstopni osnovni model za 15k EUR.
Danes je 20k EUR.

In tvoja placa je bila leta 2014 enaka kot je danes? Jaz sem pred par tedni racunal za svojo in primerljiv avto je sel gor za cca. 35%, moja placa pa za cca. 40%, kar pomeni da sem zares danes na boljsem in je avto cenejsi kot je bil 10 ali 15 let nazaj... ce pozabimo da ima danes se boga in pol vec opreme notri.

anketar ::

več opreme, motorji pa litrski turbo traktorji bi rajš obratno manj opreme pa na motor

kow ::

Poanta je, da so cene realno priblizno enake, morda celo malo visje. Naslednje leto bodo itak padle, pa se bo racunica izboljsala.

BCSman ::

Dokler ne propade EU in njeni evrobirokrati, ki silijo cel kup balasta v avte kot obvezno opremo, poleg tega še nabijajo davke, bodo avti vedno dražji. Dacia pred par leti 7k eur nova, sedaj 15k

-Wall ::

BCSman je izjavil:

Dokler ne propade EU in njeni evrobirokrati, ki silijo cel kup balasta v avte kot obvezno opremo, poleg tega še nabijajo davke, bodo avti vedno dražji. Dacia pred par leti 7k eur nova, sedaj 15k


Ce propade EU, ne bos imel za hrano, kaj sele za avto.

Ocitno so ljudje se vedno tako nerazgledani, da v EU vidijo samo birokrate, vsega ostalega pa ne...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Kapitan Jack ::

Ja, kot da je sla samo placa gor ter cene novih avtomobilov. Kaj mi pomaga 20% visja placa, ce je tud vse ostalo slo gor za najmanj 30%.

kow ::

Tema ni tvoj zivljenski standard, ampak cene avtomobilov.

Kapitan Jack ::

kow je izjavil:

Tema ni tvoj zivljenski standard, ampak cene avtomobilov.

Smo ze vse rekli v parih stavkih. Zakaj so sle cene gor, zakaj ne bodo sle vec dol, zakaj se vedno folk kupuje tako draga vozila. Tako da lahko gremo malo offtopic kot vedno v vsaki temi.

kow ::

Cene avtomobilov gredo pogosto dol, sploh ko je recesija. Takrat je pac vec akcij. Redko se znizujejo nominalne cene zapisane v ceniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Valvoline ::

V zda se trend baje ze obraca, novi so se pocenili v povprecju 10-15% rabljeni 20% tudi prek 30% sploh pa tisti visjega cenovnega ranga.


Rabljeni v zda grejo najmanj /2 v zacetnku naslednjega leta.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Le zakaj...
Toliko, kot v sli pokupimo imajo narejeno v 1 dnevu.
Anaj se sedaj lastnik s sidikati jebejo. E, ne bodo se.

kow ::

Avti se tudi kupujejo na kredit - ti pa so se mocno podrazali - zato so nizje cene neizbezne. American bo konec koncev poracunal koliko, da na mesec za obrok + gorivo. Ce ima bajta 2 avtomobila, bodo (srednji sloj) na mesec pokurili tistega tisocaka.

nejc_nejc ::

nejc_nejc je izjavil:

Le zakaj...
Toliko, kot v SLO pokupimo imajo narejeno v 1 dnevu.
Anaj se sedaj lastnik s sidikati jebejo. E, ne bodo se.

MrStein ::

Istu avto prej (lani) 25000 EUR, zdaj 29900 EUR.

Lepih 20% gor.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Blinder ::

RedDrake je izjavil:


Inflacija tu ni glavni problem, ampak to da se v avtomobile tlači ogromno opreme (kar nekaj je je celo predpisane s strani EU).

Summa summarum, podražitev x2 vidijo samo tisti, ki so vedno gledali shitboxe. Ker večji shitbox kot je bil, bolj se je stvar podražala zaradi vse obvezne opreme, ki jo je sedaj potrebno vgraditi.


in katera je ta slavna nova obvezna oprema?
Ljudje protestirajo, ker so se avti podražali za 30% v dveh letih
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

kow ::

En primer je:
ECall @ Wikipedia

Minimalna placa gre sedaj za 100e gor. Bodo cez 1 mesec vsi na minimalcu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RedDrake ::

Blinder je izjavil:


in katera je ta slavna nova obvezna oprema?
Ljudje protestirajo, ker so se avti podražali za 30% v dveh letih

Tole je primer
1. Motorna vozila so opremljena z naslednjimi naprednimi sistemi vozil:

(a)inteligentnim sistemom za uravnavanje hitrosti;
(b)pripomočkom za namestitev blokirne naprave za primer uživanja alkohola;
(c)opozarjanjem na zaspanost in zmanjšano pozornost voznika;
(d)naprednim opozarjanjem na nepozornost voznika;
(e)signalom za zaustavitev v sili;
(f)sistemom za zaznavanje vzvratne vožnje in
(g)zapisovalnikom podatkov o dogodku.


Velja od julija letos, proizvajalci so se na to pripravljali že nekaj časa.
Več tule: UREDBA (EU) 2019/2144 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA

Ali pa tale cvetka:

Posebne zahteve za osebne avtomobile in lahka gospodarska vozila
1. Vozila kategorij M1 in N1 poleg drugih zahtev iz te uredbe ter delegiranih in izvedbenih aktov, sprejetih na podlagi te uredbe, ki prav tako veljajo za vozila navedenih kategorij, izpolnjujejo zahteve iz odstavkov 2 do 5 in tehnične specifikacije, določene v izvedbenih aktih iz odstavka 6.
2. Vozila kategorij M1 in N1 so opremljena z naprednimi sistemi za zaviranje v sili, ki so zasnovani in nameščeni v dveh fazah, in zagotavljajo:
(a)zaznavanje ovir in premikajočih se vozil pred motornim vozilom v prvi fazi;
(b)razširitev zmožnosti zaznavanja iz točke (a) tudi na pešce in kolesarje pred motornim vozilom v drugi fazi.
3. Vozila kategorij M1 in N1 so tudi opremljena s sistemom za ohranjanje voznega pasu v sili.
4. Napredni sistemi za zaviranje v sili in sistemi za ohranjanje voznega pasu v sili izpolnjujejo zlasti naslednje zahteve:
(a)take sisteme je mogoče izključiti le vsakega posamično, pri čemer voznik opravi zaporedje dejanj;
(b)ob vsakem vklopu glavnega nadzornega stikala vozila so sistemi v normalnem načinu delovanja;
(c)enostavno je mogoče izključiti zvočna opozorila, vendar se hkrati s tem ne izključijo druge funkcije sistema;
(d)voznik ima možnost, da takega sistema ne upošteva.

5. Vozila kategorij M1 in N1 so zasnovana in izdelana z večjo cono za zaščito pred udarci z glavo, da bi se tako izboljšala zaščita izpostavljenih udeležencev v cestnem prometu in ublažile njihove morebitne poškodbe v primeru trka.


Oziroma če napišem drugače.
Paket dodatkov, ki je za moj avto letnik 2019 stal cca 2k EUR je sedaj _OBVEZNA_ oprema, plus dodatno je še cel kup robe, ki jo moj avto sploh ni imel kot opcijo.

@kow:
Ne, ne bodo na minimalcu. Večino ki jih poznam imajo plače med nekje 1500 bruto in 2300 bruto (kar je sicer podpovrečno, a ostaja isto). Sam sem zunanji izvajalec v več majhnih firmah, in tam se jim plače ne spreminjajo že od 2019. Niso IT ali gradbeništvo, kjer se je v zadnjih nekaj letih služilo na tone denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Thomxy ::

Dodatna oprema je praviloma draga, saj na ta račun proizvajalec zasluži. Ko pa postane del obvezne opreme, se pa vsi trudijo znižati stroške, ker to vpliva na osnovno ceno vozila.
Tako da je res, po eni strani, da imamo obremenitve na ceno vozila zaradi novih pravil. Po drugi pa imamo potencialno koristne dodatke, po nekoliko bolj dostopni ceni.
Višje cene izražajo predvsem kako vešče proizvajalci obračajo v lastno korist vsak trend na trgu.

Blinder ::

Tudi če imajo več nujne opreme zdaj to ne vpliva direkt na ceno. Nismo več v komunizmu, ko je bila cena določena kot stroški proizvodnje + marža. Zaradi pomanjkanja polproizvodov? recimo da proizvodnja ne dohaja povpraševanja in posledično grejo cene gor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::

kow je izjavil:

Tema ni tvoj zivljenski standard, ampak cene avtomobilov.


Cena avtomobila nekako izhaja iz tega, kako so stroski sli gor. Nismo v Bruslju, da bi se sprenevedali in gledali povprečno placo in ceno avtomobila.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Colt1911 ::

kow je izjavil:

FiReFTW je izjavil:

Malo sem gledal nove avtomobile po dolgem času, pa vidim da so cene šle nenormalno gor, sploh mi ni jasno kako so lahko tako astronomsko šle v zrak.
Recimo navadni model golfa novega je 30.000€ pa se spomnem da še pred leti je bil 15-18.000€
A so normalni sploh? Plače definitivno niso šle v par letih gor za 200%
Ni šans da vržem tak denar za tak avto, to je absurdno.


Narobe se spomnis oz. definiraj "pred leti". Nekaj let nazaj je znanec za megana dal 20k. Golf je bil zagotovo nekaj tisocakov drazji.
Tudi, ce bi izbral bolj oskubljenega oz. z manj opreme, golf je bil se vedno vsaj 20k evrov.


Tri leta nazaj je bil Golf Rabbit 1.0 13.999€ , Megane 1.3 100 TCe 12.500€.
Mi je žal ker nisem kupil.:'(

Colt1911 ::

-Wall je izjavil:

BCSman je izjavil:

Dokler ne propade EU in njeni evrobirokrati, ki silijo cel kup balasta v avte kot obvezno opremo, poleg tega še nabijajo davke, bodo avti vedno dražji. Dacia pred par leti 7k eur nova, sedaj 15k


Ce propade EU, ne bos imel za hrano, kaj sele za avto.

Ocitno so ljudje se vedno tako nerazgledani, da v EU vidijo samo birokrate, vsega ostalega pa ne...


A bejž no , ker pred EU nismo jedli sploh !;(
A imaš težave z demenco al pa si še presmrkav da bo vedel o čem bluziš. Vzdrži se komentiranje o stvareh o katerih ne veš NIČ !
««
«
1 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51272113 (4548) m0LN4r
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61955584 (47102) Comandante
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12920518 (16737) trancer01
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352202305 (138937) Mato989

Več podobnih tem