» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
39 / 48
»»

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Tista 1 okvarjena celica stane drobiž ranga 100 EUR.


Za 100€ na ice avtu dobiš material za orenk servis, ne pa ene 18650 baterije za zamenjat. Se vidi da je EV samo za idiote, ki mislijo da je 100€ drobiž.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Link do EV CLinic naših bratov Hrvatov:
https://evclinic.eu/

Še njihova Facebook stran:
https://www.facebook.com/evclinic

Idiot je naftaš ki plačuje 10x več na kilometer za dizel ali bencin. Voznik EVja pa je pameten človek, ker se vozi skoraj zastonj. 100 EUR je drobiž, seveda, ker toliko naftaš plača za 1 tank, nafila pa jih 2 ali 3 na mesec. Tudi pri električnem avtu imaš tako kot pri naftnem avtu pravico zadevo servisirat na neodvisnih servisih in garancija še vedno velja (če proizvajec garancijo pogojuje s servisiranjem samo na uradnih servisih je to kaznivo po zakonu ki velja v celi Evropski uniji).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Evo tole se pa da narediti z baterijami električnih avtomobilov, ko po 20 ali 25 letih avto zaključi svojo življenjsko dobo, zalogovnik za svoj dom ali podjetje! 8-) Povejte to tistim ki pravijo da ležijo na smetiščih, kar je čista laž. Ko odluži še kot zalogovnik po 30 letih vse skupaj, gre pa v reciklažo, že sama vrednost materialov ki jih vsebuje je ranga 2500 EUR in več. Ena 18650 celica je nekaj evrov (1 do 4 EUR navadno, odvisno od modela).
"NordŠtrom3" recycled EV Tesla battery for 64 kW Solar UPS
https://evclinic.eu/2022/08/25/nordstro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Spet si kar nekaj zmišljuješ. Povprečen voznik naredi 12.000 km na leto. To pomeni 1000km na mesec, kar je pa nekje med 50 in 60 litri goriva in še vedno pod 100€.

Če greš z EV od ljubljane do barcelone, boš plačal za vožnjo z EV več, kot če greš z enim povprečnim dizlom, ker te bo polnjenje EV prišlo lih en malo dražje kot nafta za povprečnega dizla.
V sloveniji ste vozniki EV še vedno zajedalci, ki zastonj ali veliko pod ceno filate avte in vam morajo vsi pomagat še s subvencijami, ko greš pa s temi EV jajci v tujino, pa plačaš realno ceno na hitrih polnilnicah, ki je pa kar tam tam z dizlom. So delal teste, pa so dokazali. Celo naši (od ene naše revije al oddaje) so testiral in dokazal, da ni nič ceneje z EV.

Če se pa samo po mestu cijaziš, bi bilo pa bolje iti z javnim potrniškim prometom ali biciklom ali skirco, ne pa da gužvo delaš z avtom. Tako je EV totalen BS in vse kar je, je samo filanje ega prepotentnega debila, ki je preplačal EV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Spet si kar nekaj zmišljuješ. Povprečen voznik naredi 12.000 km na leto. To pomeni 1000km na mesec, kar je pa nekje med 50 in 60 litri goriva in še vedno pod 100EUR.

Ni ne. Marsikdo nafila 2 ali 3 tanke na mesec ali še več. Pa tudi če vzameva tega tvojega povprečneža, ki da 100 EUR na mesec za gorivo, to je še vedno 100 EUR in za toliko lahko zamenjaš tisto okvarjeno celico, če imaš res gromozansko srečo da si izven 15 letne garacije TOyote na baterijo in da se ravno tebi pokvari tista celica (kar je izjemno redko).

Če greš z EV od ljubljane do barcelone, boš plačal za vožnjo z EV več, kot če greš z enim povprečnim dizlom, ker te bo polnjenje EV prišlo lih en malo dražje kot nafta za povprečnega dizla.

To lahko drži za to potovanje ali pa ne, osvisno na katerih hitrih polnilnicah filaš. Na IONITy če imaš Volkswagen ali Škodo imaš ceno 0,3 EUR na kWh, kar je cena 6 EUR na 100 km. Teh 6 EUR na 100 km je še vedno manj kot 10 EUR na 100 km za povprečnega dizla. Ampak nima to veze tiste 2 potovanji na počitnice. 2 potovanji letno na počitnice te pač staneta ranga 40 EUR, filanje doma še 120 EUR (cena filanja je 1 EUR na 100 km), to je skupaj letno 160 EUR za vse skup. Naftni avto povprečna kilometrina pa 100 EUR na mesec, kar je 1200 EUR na leto. Torej električni avto letno 160 EUR, naftni avto pa 1200 EUR. Vsako leto. Računej kolk pride a 15 let. To je če se voziš povprečno, kar je samo 35 km na dan. Če pa se voziš več, je pa prihrankov še ogromno več.

V sloveniji ste vozniki EV še vedno zajedalci, ki zastonj ali veliko pod ceno filate avte in vam morajo vsi pomagat še s subvencijami,

Laž. Vozniki naftnih avtov ste zajedalci, ker vaša zdravstvena škoda po 1 avtu znaša 14.000 EUR vsako leto, od tega plačate pa samo 700 EUR na leto, torej ZAJEDATE 13.300 EUR NA EN AVTO VSAKO LETO. To v 20 letih pride 266.600 EUR ZAJENENEGA denarja za en naftni avto!! In ti to primerjaš z bogih 4500 EUR subvencije za EV haha, pa saj si smešen! :))

Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

So delal teste, pa so dokazali. Celo naši (od ene naše revije al oddaje) so testiral in dokazal, da ni nič ceneje z EV.

Na roadtripih če filaš na ta dragem Ionitiju in nimaš Volkswagna ali Škode je res malo dražje kot bencin/dizel. Ampak na letni ravni kar se letnega stroška tiče pa je v vsakem primeru elektrika 8 do 10x CENEJŠA d dizla/bencina.

Tako je EV totalen BS in vse kar je, je samo filanje ega prepotentnega debila, ki je preplačal EV.

Laž. Si v tako veliki zmoti da je kar smešno. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Če se pa samo po mestu cijaziš

500 km dosega s Teslo ni "po mestu", tako velika mesta ne obstajo v realnosti. 500 km dosega in 120 km nafilanega dosega v 5 minutah in 275 km nafilanega dosega v 15 minutah (ni linearni charging curve). 95 % časa pa se fila doma čez noč po ceni 1 EUR na 100 km, čas za vklop kabla pa je 5 SEKUND, kar je MNOGO manj kot pa 5 MINUT da nafilaš bencinarja ali dizla na črpalki. Študija Consumer reports jasno kaže da lastniki električniha avtomobilov na letni ravni zgubijo 60 % MANJ časa za filanje svojih vozil, kot ga pa zgubijo vozniki naftnih vozil za točenje svojih vozil. Obstajajo pa celo EVji z 1000 km dosega brez polnjenja, sej ne da bi kdo 1000 km dosega rabil, ker nikoli v praksi ne vozimo 10 ur brez prestanka, vendar je pa na voljo, če bi kdo slučajno hotel: NIO ET7 in Mercedes EQXX.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Ko že govorimo o funny (tragično smešnem WizzardOfOZu), tole je šele funny, bolj funny oglas pa redko kdaj vidiš. :)):))

General Motors Super Bowl Commercial 2021 Will Ferrell No Way Norway

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Vozniki naftnih avtov ste zajedalci, ker vaša zdravstvena škoda po 1 avtu znaša 14.000 EUR vsako leto, od tega plačate pa samo 700 EUR na leto, torej ZAJEDATE 13.300 EUR NA EN AVTO VSAKO LETO. To v 20 letih pride 266.600 EUR ZAJENENEGA denarja za en naftni avto!!! :))


slovenska študija? al je to študija iz amerike, kjer so to delali v milijonskem mestu?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Ne eno ne drugo (delali so jo za povprečje Amerike). Ampak Ljubljana je z dušikovimi oksidi najbolj onesnaženo mesto, in eno najbolj onesnaženih z trdimi delci, redko katero Ameriško mesto, tudi milijonsko ima slabši zrak od Ljubljane, tako da po tej logiki bi morala biti po vsej logiki škoda zaradi naftnih vozil v Sloveniji še većja. Pridejo pa vse te študije do istega zaključka, vozniki naftnih vozil plačajo MNOGO manj davkov pri gorivu kot pa povzročijo škode (bdp škode in zdravstvene škode, torej stroškov zdravljenja). Študija OECD za celo Evropo kaže 12 % manjši BDP zaradi onesnaženega zraka, kar znaša za Slovenijo 7400 milijonov evrov vsako leto, večino od tega je zdravstvene škode.

Tale študija pa je za SLovenijo in zaobrjema samo stroške zravljenja in podobno, ne pa tudi BDP škode zaradi zmanjšane produktvnosti:
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Še študija OECD (Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj (Organisation for Economic Co-operation and Development)):
The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

Ljubljana je bila decembra najbolj s strupi obremenjena prestolnica v EU
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Onesnaženje z delci PM: Ljubljana na 260. mestu, kakovost zraka slaba
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

To je mednarodna primerjava, ki kaže, kako slab zrak dihamo v Ljubljani
https://oe.finance.si/8976675/To-je-med...

RTVSLO: Ljubljana ima zelo slabo kakovost zraka
https://www.rtvslo.si/enostavno/zanimiv...

Stvar je vssekakor vse prej kot rožnata. It is really not a pretty picture.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

**večino od tega je BDP škode, zdravstvene škode je manjši procent (typo)

V Ljubljani se praktično dušimo od slabega strupenega zraka in smradu. Vam dnevnim migrantom se pa jebe za to, vi pridete z avtom, nam zastrupite zrak, dihate tiste strupe 8 ur na dan ko ste na šihtu, potem greste pa nazaj v svojo rodno vasico, mi moramo pa vaše strupe dihati ne samo 8 ur na dan, ampak 24 ur na dan. Ampak jebe se vam, očitno se vam jebe tudi da ter 8 ur zastrupljate same sebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

cena filanja je 1 EUR na 100 km

To je laž.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Za to da bom večino plače sprčil na alkoholu, cigaretih, revijah, naftnem avtu in podobnih prčkarijah zihr ne. Kot smo zračunali je razlika med nekom ki ima nek povprečen avto in na leto da tolk pa tolk za stroške in nekom ki ta denar namesto da bi ga v avto vlaga v delnice in sklade v roku 50 let 500.000 do 1.000.000 EUR (ker se denar obrestuje). Par let šparaš, nato pa si lahko s tem denarjem samo od obresti (torej da se glavnica ne zmanjšuje, ampak povečuje) privoščiš basically luksuzno življenje, masaže, pol leta potovanj vsako leto, da delaš samo pol leta, pol leta pa raziskuješ svet in uživaš. Večina tistih ki ima pa avto pa komaj shaja skozi mesec in delat mora celo leto skos in skos vse do penzije. Ker statistike jasno kažejo da 90 % ljudi v svojem šihtu NE UŽIVA, ampak jim je muka, torej kaj je logična posledica? Da bi se jim splačalo lajf zastavit tako da bi delali samo polovico časa (pol leta vsako leto), drugo polovico leta pa uživali. Ampak to ni možno za večino ljudi ČE imaš avto. Treba je pogledat široko, večina ljudi v Sloveniji životari (kot smo s statistikami v tej temi že pokazali), prav tako večina ljudi NE uživa na šihtu, ampak jim je to nujno zlo. To nujno zlo se da z pravilno zastavljenim življenjem znižati na polovico (za 2x, torej pol leta dela, pol leta užitka).

Seveda zivotarijo, ce imajo astronomske najemnine in kredite za bajturine in hodijo bullshit potovanja, kjer jih odirajo kot turiste. Jesus.


Večina Slovencev nima nobenih najemnin sploh, poglej statistiko. Ja tiste 5 % ki najema po tržnih najemninah pa najebe, to je pa definitivno res.
Nekaj šokantnega. Samo 5 % Slovencev stanovanje najema po tržnih cenah!!! 17 % ga pa najema po prijateljskih cenah. Ostalih 76 % SLovencev stanovanja NEE najemajo!!
CITIRAM:
"Dobrih 30 odstotkov prebivalcev EU svoje stanovanje najame, v Sloveniji je takih 24 odstotkov prebivalcev. Po tržni ceni stanovanje najame le pet odstotkov Slovencev, kar je 15 odstotnih točk manj od povprečja v EU. Slovenci smo v vrhu EU glede na najem stanovanja po prijateljski ceni (ali brezplačno), saj v stanovanju s tako obliko najema živi skoraj vsak peti Slovenec. V EU je takih deset odstotkov prebivalcev."

V kakšnih stanovanjskih pogojih glede na EU živimo v Sloveniji
https://siol.net/novice/slovenija/v-kak...

Ostali pa odplacujejo kredite za nepremicnine. Takih kot ti, ki so v mamahotelu seveda ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

ZveeZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

cena filanja je 1 EUR na 100 km

To je laž.


Ti si ena velika laž, nobena laž ni. Nočna tarifa pri pri Gen-I je 7 centov vse skupaj z variabilnimi stroški (vsak se loh prestav k Geni, pa sej ne da je drugje kaj bistveno dražje), krat 15 kWH na 100 km mešana poraba Ioniqa in pride 1 € na 100 km )1,05 € na 100 km če smo natančni).

Le dober evro za 100 kilometrov? Tak je izkupiček te avtošole.
https://siol.net/avtomoto/novice/izkupi...

Električni twingo iz Revoza – 80 centov za 100 kilometrov vožnje (80 centov =0,8 € na 100 km, kar je 12x ceneje kot naftni derivati)
https://avto.finance.si/8958265/Elektri...

Renault zoe ZE 50 R135 na 100 kilometrov porabi za 1,3 evra elektrike,

vir: https://avto.finance.si/8965089/Elektri...

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Za to da bom večino plače sprčil na alkoholu, cigaretih, revijah, naftnem avtu in podobnih prčkarijah zihr ne. Kot smo zračunali je razlika med nekom ki ima nek povprečen avto in na leto da tolk pa tolk za stroške in nekom ki ta denar namesto da bi ga v avto vlaga v delnice in sklade v roku 50 let 500.000 do 1.000.000 EUR (ker se denar obrestuje). Par let šparaš, nato pa si lahko s tem denarjem samo od obresti (torej da se glavnica ne zmanjšuje, ampak povečuje) privoščiš basically luksuzno življenje, masaže, pol leta potovanj vsako leto, da delaš samo pol leta, pol leta pa raziskuješ svet in uživaš. Večina tistih ki ima pa avto pa komaj shaja skozi mesec in delat mora celo leto skos in skos vse do penzije. Ker statistike jasno kažejo da 90 % ljudi v svojem šihtu NE UŽIVA, ampak jim je muka, torej kaj je logična posledica? Da bi se jim splačalo lajf zastavit tako da bi delali samo polovico časa (pol leta vsako leto), drugo polovico leta pa uživali. Ampak to ni možno za večino ljudi ČE imaš avto. Treba je pogledat široko, večina ljudi v Sloveniji životari (kot smo s statistikami v tej temi že pokazali), prav tako večina ljudi NE uživa na šihtu, ampak jim je to nujno zlo. To nujno zlo se da z pravilno zastavljenim življenjem znižati na polovico (za 2x, torej pol leta dela, pol leta užitka).

Seveda zivotarijo, ce imajo astronomske najemnine in kredite za bajturine in hodijo bullshit potovanja, kjer jih odirajo kot turiste. Jesus.


Večina Slovencev nima nobenih najemnin sploh, poglej statistiko. Ja tiste 5 % ki najema po tržnih najemninah pa najebe, to je pa definitivno res.
Nekaj šokantnega. Samo 5 % Slovencev stanovanje najema po tržnih cenah!!! 17 % ga pa najema po prijateljskih cenah. Ostalih 76 % SLovencev stanovanja NEE najemajo!!
CITIRAM:
"Dobrih 30 odstotkov prebivalcev EU svoje stanovanje najame, v Sloveniji je takih 24 odstotkov prebivalcev. Po tržni ceni stanovanje najame le pet odstotkov Slovencev, kar je 15 odstotnih točk manj od povprečja v EU. Slovenci smo v vrhu EU glede na najem stanovanja po prijateljski ceni (ali brezplačno), saj v stanovanju s tako obliko najema živi skoraj vsak peti Slovenec. V EU je takih deset odstotkov prebivalcev."

V kakšnih stanovanjskih pogojih glede na EU živimo v Sloveniji
https://siol.net/novice/slovenija/v-kak...

Ostali pa odplacujejo kredite za nepremicnine. Takih kot ti, ki so v mamahotelu seveda ne.


Ne. Ogromno jih je podedovalo stanovanja, so jih ga starši dali, ali pa ga je dobilo skoraj zastonj po Jazbinškovem zakonu. Živim sam, v najemu, plačujem tržno ceno (torej spadam pod teh 5 % Slovencev po statistikah ki plačujejo tržno ceno za najem). Sicer pa nehaj že s tem glupim ad hominem logical fallacy, ker izpadeš še bolj neumen kot si.
Ad Hominem (Abusive)
https://www.logicallyfallacious.com/log...

Evo ti Jazbinškov zakon in skoraj zastonj stanovanja, stanovanja so se včasih dobesedno TALALA skoraj zastonj:
Jazbinškov zakon: Za sto kvadratnih metrov veliko stanovanje na Miklošičevi le 1500 evrov
https://www.dnevnik.si/1042402047

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Še vedno se odkupujejo stanovanja po Jazbinškovem zakonu; kvadratni meter stanovanja na Miklošičevi za 14 evrov

Vir: Stanovanje na Miklošičevi za vsega 1.500 evrov
https://www.finance.si/294384/Stanovanj...

Nekih 250.000 Slovencem so stanovanja dobesedno praktično zastonj POTALALI! Za toliko kot za tako stanovanje stane ena mesečna najemnina so ga dobili v trajno last!

Utk ::

Stavim levo jajce, da bo wizzard v dveh letih kupil EV, naš inženirček pa še zmeraj ne.

Reycis ::

Vau kakšno škodo delajo ti grdi ogljikovodiki. Kar 13300 EUR škode letno. Mater mi bi povečali BDP kar za 50% če bi ukinili porabo ogljikovodikov v prometu. Res ni mi jasno zakaj tega še nikjer ni nihče naredil.
Diversity is our greatest strength

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

V Ljubljani se praktično dušimo od slabega strupenega zraka in smradu.


To je laž. Živim v ljubljani, pa imam 30m od hiše že gozd, po katerem vsak dan naredim okoli 7km. Smradu nobenega, strupe so pa tut že merili, pa jih do nas ne prinese toliko kot ti trdiš.

Utk je izjavil:

Stavim levo jajce, da bo wizzard v dveh letih kupil EV, naš inženirček pa še zmeraj ne.

Se bom potrudil, da se ti levo jajce odcepi. :))
Lej, hibrida mogoče (če bo imel na elektriko vsaj 150km dosega), EV pa ne. Delamo predolge roadtripe, pa sedaj z obema tankoma polnima (plinski in bencinski) naredimo okoli 2000km (relacije). Z EV sem na petini tega, pa moram že filat. Tako da odpade. Za tiste kratke mestne relacije mamo pa bicikle.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Ogromno jih je podedovalo stanovanja, so jih ga starši dali, ali pa ga je dobilo skoraj zastonj po Jazbinškovem zakonu. Živim sam, v najemu, plačujem tržno ceno (torej spadam pod teh 5 % Slovencev po statistikah ki plačujejo tržno ceno za najem). Sicer pa nehaj že s tem glupim ad hominem logical fallacy, ker izpadeš še bolj neumen kot si.


Jaz sem pa pogruintal, kaj inžinirja muči. Fouš je vsem, ki so kaj podedovali. Pa fouš je vsem, ki so odkupili stanovanja, v katerih so živeli in skrbeli zanje po 30 let, pa potem odkupili po jazbinškovem zakonu.
In sedaj se inžinirček hoče maščevat, in bi postavil sežigalnice izven ljubljane, laufal teš, verjetno si še eksplozijo neka želi,... .

Holedino je izjavil:

Električni twingo iz Revoza – 80 centov za 100 kilometrov vožnje (80 centov =0,8 € na 100 km, kar je 12x ceneje kot naftni derivati)


Laž. Tam okoli 2.30€ na 100km te pride. Poleg tega pozimi težko 100km narediš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Jaz sem pa pogruintal, kaj inžinirja muči. Fouš je vsem, ki so kaj podedovali. Pa fouš je vsem, ki so odkupili stanovanja, v katerih so živeli in skrbeli zanje po 30 let, pa potem odkupili po jazbinškovem zakonu.

Stanovanja talat skoraj zastonj (za ceno ene mesečne najmenine v trajno last) vsem nam ostalim pa mastno cigansko računat vsekor ni pošteno! Definitivno ne. Zgleda si tudi ti en prisklednik, se mi je zdelo.

In sedaj se inžinirček hoče maščevat, in bi postavil sežigalnice izven ljubljane, laufal teš, verjetno si še eksplozijo neka želi,... .

1. Ne, nočem se maščevat lol.
2. Sežigalnic sploh ne bi postavljal, tudi izven Ljubljene ne, v Ljubljani pa sploh ne.
3. Teš6 ne bi laufal, sem bil proti Teš6 že preden se je začel gradit leta 2007. Že takrat sem jasno poračunal da bo zgrešena investicija, če bi me takrat kdo upošteval, potem danes ne bi imeli takega sranja, ki je skupno v teh letih ustvaril že preko 1000 milijonov evrov izgube in nam nam vsem draži položnice za elektriko.
4.hahah ma kakšna ekspozija neki, to verjetno govoriš zase kaj si želiš, tega si jaz defnitivno ne želim. Želim pa si da bi bil svet pošten.

Laž. Tam okoli 2.30€ na 100km te pride.

Ne, ni laž. Jasno sem napisal da je 1 € na 100 km pri filanju ČEZ NOČ na poceni tarifo. Čez dan če si pri kakšnem dragem ponudniku elektrike je pa res lahko 2,3 € na 100 km, vendar to je še vedno 5 x ceneje kot dizel. Sam zakaj bi filal čez dan, če pa lahko čez noč na poceni tarifo, sej štrom ponoči ni čisto nič slabši?! Zakaj bi plačal več, če pa lahko manj brez truda? Ti samo lepo nastaviš v avtu (ali na domači polninici) da se ti začne filat od 10 ure zvečer ko se začne poceni tok in avto priklopiš pač ko prideš domov (ob 5 popoldne recimo), avto bo avtomatsko čakal s polnjenjem in se začel filat šele od 22:00 naprej na poceni tok. POtem je tudi vprašanje zakaj bi bil pri dražjem ponudniku električne energije, če pa lahko vsakdo brezplačno prestavi k Gen-i? Ta prestavitev je brezplačna in omogočena vsem gospodinjstvom. Torej zakaj bi plačal več, če pa lahko manj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Utk je izjavil:

Stavim levo jajce, da bo wizzard v dveh letih kupil EV, naš inženirček pa še zmeraj ne.



Imam že. Nizkocenovnega rabljenega, ker si dražjega ne morem privoščiti trenutno. Stal je 6k. Res nima toliko dosega, vendar povsem ok. Glede Wizardoffa pa imaš pomoje prav, že dejstvo da je prestavil na plin ti daje vedeti da je tip človeka ki rad tudi kaj prišpara in mu ni vseeno koliko ga stane vožnja.

Reycis je izjavil:

Vau kakšno škodo delajo ti grdi ogljikovodiki. Kar 13300 EUR škode letno. Mater mi bi povečali BDP kar za 50% če bi ukinili porabo ogljikovodikov v prometu. Res ni mi jasno zakaj tega še nikjer ni nihče naredil.


Ne. Kake 50 % BDP?! OECD študija kaže 12 % BDP, kar je 7,4 MILIJARDE evrov letno, kar je enako 7400 milijonov evrov letno. 50 % si si izmislil za namen zasmehovanja in pametovanja, vendar ne veš da s tem zasmehuješ samo sebe.

The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

BDP Slovenije: 61.53 billion US dollars (12 % od tega pa je 7,4 milijarde evrov, prej moraš seveda še dolarje v evre pretvoriti), https://www.bing.com/search?q=bdp+slove...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::


To je laž. Živim v ljubljani, pa imam 30m od hiše že gozd, po katerem vsak dan naredim okoli 7km. Smradu nobenega, strupe so pa tut že merili, pa jih do nas ne prinese toliko kot ti trdiš.


Ti si ena velika laž. Seveda ni nobena laž. Tele linke meritev strupov v LJubljani po mednarodnih študijah sem v tej temi dal že vsaj 4x. TI ignorant jih seveda niti pogledal nisi, zato ker si navaden ignorant, ki ti je vseeno za resnico. Kdor pa pravi da v ljubljani ni smradu, še posebej takrat kadar gre mimo kakšen neizpraven dizel, pa še ni bil b Ljubljani, ali pa laže.

KLIK 1: Ljubljana je bila decembra najbolj s strupi obremenjena prestolnica v EU
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

KLIK 2: Onesnaženje z delci PM: Ljubljana na 260. mestu, kakovost zraka slaba
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

KLIK 3: To je mednarodna primerjava, ki kaže, kako slab zrak dihamo v Ljubljani
https://oe.finance.si/8976675/To-je-med...

KLIK 4: RTVSLO: Ljubljana ima zelo slabo kakovost zraka
https://www.rtvslo.si/enostavno/zanimiv...

Delamo predolge roadtripe, pa sedaj z obema tankoma polnima (plinski in bencinski) naredimo okoli 2000km (relacije). Z EV sem na petini tega, pa moram že filat. Tako da odpade.

Določeni modeli EVjev so tudi za roadtripe, čas potovanja na roadtrip je praktično enak kot z bencinarjem/plinom. TO je bilo TESTIRANO v praksi, čas na 1000 km za bencinar je 9 ur, za najboljši električni avto pa 9 ur in 5 minut. IN če pomislimo da večina Slovencev 1000 km v enem dnevu prevozi izjemno redko, 1x na leto ali pa še to ne, je zadeva jasna kot beli dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Onesnažen zrak Ljubljančane stane 434 milijonov, Mariborčane 107 milijonov evrov letno
https://siol.net/novice/slovenija/onesn...

Imamo najslabšo kakovost notranjega zraka v Evropi
https://zaensvet.si/imamo-najslabso-kak...

Evropska unija nas toži, tako hudo je!
"Slovenija je iz Bruslja dobila še en opomin zaradi slabe kakovosti zraka. Gre za dodatni opomin, uveden po uspešni tožbi Slovenije na Sodišču EU, ki pa se je nanašala samo na neizpolnjevanje mejnih vrednosti v preteklosti in ni zagotovila zahtevanega ukrepanja."
Kakovost zraka je v Sloveniji slaba
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

In naj uganem, "čarovnik" bo seveda vse linke spet zignoriral, kot to vedno počne, ker ga ne zanima resnica, ker je navaden ignorant, važno mu je le da lahko fura svojo zgrešeno agendo in dreza ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nyler2 ::

Holedino je izjavil:

Ti misliš da teš vpliva samo na 3k ljudi v Šoštanju? Pozabil da je zraven še Velenje? Nekje cca. 30k ljudi pa še to je majhna številka, brez vasi etc. To je 10x manj ne 100x ampak ja tvoje številke niso ravno zanesljive.

Spet zmota, seveda so moje številke zaneljive, prav tako si falil point. 10x bi bila razlika samo v primeru da bi bila kakovost zraka v Velenju in Šoštanju ista kot v Ljubljani. PA NI! V Ljubljani je kakovost zraka mnogo slabša po vse meritvah!

Mene osebno nebi motil če teš prestavimo pred tvoja vrata

1. Teš6 ne podpiram, kljub temu je še vedno 100x boljši kot kurjenje strupene naftne svinarije v Ljubljani. Proti teš6 sem bil že preden so ga začeli gradit Opozarjal sem jih da bo delal veliko izgubo in če me bi kdo poslušal, potem danes ne bi imeli takega sranja in toliko izgube!

Nekaj čudnega se dogaja: Zlogalasni TEŠ6 in premogovnik velenje na robu bankrota, govori se o zaprtju že letos
https://slo-tech.com/forum/t787911/0

Citiram članek:
"Naša največja energetska naložba v tem tisočletju, šesti blok Termoelektrarne Šoštanj, ki naj bi pomenil rešitev tudi za Premogovnik Velenje, je vse bližje bankrotu. Vodstvo Holdinga slovenskih elektrarn je sicer skopo s pojasnili, so pa dovolj zgovorni uradno dostopni podatki o financah Teš. Ta naj bi bila že nekaj časa tako blizu roba, da naj bi jo nad gladino držala zgolj odškodnina, ki jo je prejela pri sodni poravnavi zaradi korupcije pri gradnji šestega bloka. Že nekaj časa je jasno, da je Teš 6 vse prej kot dobro zastavljena naložba. To se je pokazalo že med gradnjo. Tako se Teš že prav vsa leta, vsaj od 2015, utaplja v rdečih številkah, so poročali na Planet TV. Lani pa je izguba z nekaj deset znova eksplodirala na kar 280 milijonov evrov. Kar je, kljub rekordnim poslovnim rezultatom, v rdeče številke potisnilo tudi ves Holding Slovenske elektrarne (HSE).

Vir:Teš 6 je vse bližje stečaju #video
https://siol.net/posel-danes/novice/tes...

Teš in Premogovnik Velenje na robu bankrota
https://www.24ur.com/novice/slovenija/t...

če ti je že vseeno za te prebivalce, pa ti dihej ta smrad

1. Nikjer nisem rekel da mi je vseeno za prebivalce Šoštanja in Velenja. Je pa dejstvo da jih je dosti manj kot Ljubljančanov in dihajo BOLJŠI zrak kot Ljubljančani.

To je mednarodna primerjava, ki kaže, kako slab zrak dihamo v Ljubljani
https://oe.finance.si/8976675/To-je-med...

Ljubljana ima zelo slabo kakovost zraka
https://www.rtvslo.si/enostavno/zanimiv...

Onesnaženje z delci PM: Ljubljana na 260. mestu, kakovost zraka slaba
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

Decembra je bila Ljubljana z dušikovimi oksidi najbolj onesnažena prestolnica v EU!!!
https://live.finance.si/8985351/Decembr...

Ljubljana je bila decembra najbolj s strupi obremenjena prestolnica v EU!
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

pa verjami meritvam :)

Seveda, to pa, znanstvenim neodvisnim številnim meritvam, ki vse namerijo približno enako pa definitivno vrjamem. Ti pa mogoče verjameš svojim čustom. Too bad. Znanost je važna, ne pa čustva.

Malo si preberi zgodovino o tešu

Mi ni treba, ker sem to storil že pred mnogo leti in zadevo glede teš6 precej dobro poznam.


Seveda je teš na robu bankrota, prav tako premogovnik. Baje je premoga po nizki ceni še uh in uh :)), kurijo pa indijskega 8-)

Na teh linkih vse kar sem lahko našel je le še podatek za Maribor.

Tukaj https://www.arso.gov.si/zrak/kakovost%2... Ljubljana ne prednjači, uradne meritve.
Dodam še Velenje in okolica http://okolje.velenje.si/index.php?i=4 (warning, ni https :))).

Glede meritev pa mi je zelo zanimivo da teh postaj za Velenje in Šoštanj ni na uradni .gov strani :)). Ker sem prebivalec šaleške doline, meritvam na drugem linku, glede na zgodovino povezane z teš, pa nažalost ne verjamem. Čeprav so vrednosti primerljive :)

Kar ti pa dam, da je v Ljubljani slabše je, da v Velenju je peči na trda goriva bistveno manj, ena dobrih posledic teša

Holedino ::

Tukaj https://www.arso.gov.si/zrak/kakovost%2... Ljubljana ne prednjači, uradne meritve.
Dodam še Velenje in okolica http://okolje.velenje.si/index.php?i=4 (warning, ni https :))).


Ne mi cherry pickat!! Jaz sem govoril o povprečni onesnaženosti zraka skozi leto, ne pa o trenutni onesnaženosti zraka na današnji dan. Seveda ima kakšen dan Ljubljana bolj čist zrak od Maribora, ampak večino dnevov v letu ima pa slabšega (odvisno je od vetra, ali je temperaturni obrat in se zrak usede v dolino ali ne in podobno dalje).

Po MEDNARODINIH RAZISKAVAH je kakovost zraka v Mariboru predej boljša od Ljubljane. Ljubljana je na ena NAJSLABŠIH, je na 279 mestu od 300 pa še nekaj evropskih mest, Maribor je pa na 207 mestu. Prvo mesto pomeni NAJBOLJŠO kakovost zraka, zadnje mesto pa najslabšo. Torej kakovost zraka v Mariboru je BOLJŠA kot pa v Ljubljani. Naredil sem ti printscreen iz članka in ti podčrtal, da se ne boš delal da nisi našel.



Vir: RTVSLO: Ljubljana ima zelo slabo kakovost zraka
KLIK: https://www.rtvslo.si/enostavno/zanimiv...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Delamo predolge roadtripe, pa sedaj z obema tankoma polnima (plinski in bencinski) naredimo okoli 2000km (relacije).

Mhm. Pa vseeno v 11 letih samo 130,000 km.

Imam že. Nizkocenovnega rabljenega, ker si dražjega ne morem privoščiti trenutno. Stal je 6k.

Pics or it didn't happen

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

cena filanja je 1 EUR na 100 km

To je laž.


Ti si ena velika laž, nobena laž ni. Nočna tarifa pri pri Gen-I je 7 centov vse skupaj z variabilnimi stroški (vsak se loh prestav k Geni, pa sej ne da je drugje kaj bistveno dražje), krat 15 kWH na 100 km mešana poraba Ioniqa in pride 1 € na 100 km )1,05 € na 100 km če smo natančni).

Le dober evro za 100 kilometrov? Tak je izkupiček te avtošole.
https://siol.net/avtomoto/novice/izkupi...

Električni twingo iz Revoza – 80 centov za 100 kilometrov vožnje (80 centov =0,8 € na 100 km, kar je 12x ceneje kot naftni derivati)
https://avto.finance.si/8958265/Elektri...

Renault zoe ZE 50 R135 na 100 kilometrov porabi za 1,3 evra elektrike,

vir: https://avto.finance.si/8965089/Elektri...


Ja ja, pa bencin in dizel pa staneta 1€/l.
Dej poglej si aktualne cenike elektricne energije.

Holedino ::

Pics or it didn't happen

Ne mislim objavljati da se bodo potem nasprotniki posmehovali češ kakšna kanta je. Meni dobro služi, ostalo me pa ne briga. Doseg je sicer res precej majhen, ampak tudi roadtripe z njim opravljam če je treba in ko je treba, tudi v Berlinu sem bil že z njim. Tisti ki se malo spoznamo vemo za kater model gre, tisti ki pa ne, pač ne. Če bi pa vzel kakega novega na kredit bi pa imel 500 km dosega in 20 minutno hitro filanje, ampak nisem človek ki bi kupoval nove avta, sem šparaven človek.

Ja ja, pa bencin in dizel pa staneta 1EUR/l.

1,6 EUR na liter dizla pa res. Še pred kratkim je bil pa ranga 1,85 EUR na liter. Pred črpalkami pa 2 urne vrste! Pa še dizla je zmanjkalo. :))

Dej poglej si aktualne cenike elektricne energije.

Sej to kar sem ti povedal so aktualne cene. Cene je sicer vlada za par mesecev omejila na 8,2 centa za nizko nočno tarifo, ampak to na Gen-i NI vplivalo, ker je imel že prej ceno in ima še zdej ceno 6,5 centa na kWh. Pa ne samo Gen-i, ampak tudi Energetika Ljubljana je imela že prej ceno pod 8,2 centa za nočno tarifo. Cena je vse skupaj 1 EUR in neki centi. Hyundai Ioniq ima pod 15 kWh na 100 km porabe. Kar večina ljudi ne ve je da se lahko vsako gospodinjstvo BREZPLAČNO prestavi k najcenejšemu trgovcu elektrike. FOlk je pa len in se mu ne da prestavljat, dela je pa par minut. Prišparaš pa kar nekaj. Bolj kot bomo ljudi spodbujali k prestavljanju k najcenejšemu ponudniku, večja bo konkurenca in nižje bodo cene.
https://www.varcevanje-energije.si/aktu...

Poraba (14 kWh na 100 km povprečno):
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Pics or it didn't happen

Ne mislim objavljati da se bodo potem nasprotniki posmehovali češ kakšna kanta je. Meni dobro služi, ostalo me pa ne briga. DOseg je sicer res precej majhen, ampak tudi roadtripe z njim opravljam če je treba in ko je treba. Tisti ki se malo spoznamo vemo za kater model gre, tisti ki pa ne, pač ne.

Ja ja, pa bencin in dizel pa staneta 1EUR/l.

1,6 EUR na liter dizla pa res. Še pred kratkim je bil pa ranga 1,85 EUR na liter.

Dej poglej si aktualne cenike elektricne energije.

Sej to kar sem ti povedal so aktualne cene. Cene je sicer vlada za par mesecev omejila na 8,2 centa za nizko nočno tarifo, ampak to na Gen-i NI vplivalo, ker je imel že prej ceno in ima še zdej ceno 6,5 centa na kWh. Cena je vse skupaj 1 EUR in neki centi. Hyundai Ioniq ima pod 15 kWh na 100 km porabe.
https://www.varcevanje-energije.si/aktu...

Poraba (14 kWh na 100 km povprečno):
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

6.5cnt in spodaj ti lepo pise, da je to cena brez ddv in je zgolj cena energije.
Pa temu dodaj se omreznino ter variabilne prispevke (glede na porabo).
Na oko, je 1kWh s tem cenikom, okoli 12cnt.
Bos razumel, ko bos dovolj star, da si bis sam placeval poloznice.
Pa upostevaj tudi, da bomo kmalu vsi placevali najvisjo dovoljeno ceno. Ce sele sedaj pristopis k gen-i placas regulirano ceno.
Lepo, da zagovarjas EV, pa vendar vsaj preveri ce tvoje info drzijo, preden komentiras.

Holedino ::

6.5cnt in spodaj ti lepo pise, da je to cena brez ddv in je zgolj cena energije.

NE! Cena je SKUPAJ z variabilnimi postavkami, DDVja pa res ni. Ampak če ne bi bil ignorant bi 6,5 centov od Gen-ija pomnožil z 1,22 kolikor je DDV in bi videl da je cena pod 8 centov. Krat 14 kWh porabe Ioniq in imaš 1,1 EUR na 100 km.

Bos razumel, ko bos dovolj star, da si bis sam placeval poloznice.

1. Sam plačujem položnice.
2. TO je ad hominem ABUSIVE logical fallacy, zaradi uporabe logical fallacija izpadeš neumen, v debati pa ne šteje čisto nič. Sam povem.
Ad Hominem (Abusive)
https://www.logicallyfallacious.com/log...

Lepo, da zagovarjas EV, pa vendar vsaj preveri ce tvoje info drzijo, preden komentiras.

Sem preveril že 100x prej in seveda držijo, to področje za razliko od tebe spremljam vsakodnevno od leta 2010 naprej.

Vožnja na elektriko bo vedno veliko ceneje kot na naftne derivate, preprosto zato ker naftni avto 80 % vse energije vrže stran, preprosto zato ker električni avto pa večino energije izkoristi in porabi 4 do 6x manj energije od naftnega avtomobila. Ter seveda pri elektriki je močna konkurenca, pri naftnih derivatih je pa OPEC in kartelno dogovarjanje o cenah, kar dviguje cene v nebo. Kar večino ljudi ne ve je to, da ko ti nafilaš naftni avto za 100 EUR na črpalki, gre samo 20 EUR od tega v obračanje koles, kar 80 EUR od tega avto vrže stran. Kot bi kuril denar v peči. :)) Spodnja slika to lepo kaže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Razširjena skupina velikih dobaviteljic nafte Opec+ se je na zasedanju na Dunaju odločila, da bo z novembrom skupni obseg črpanja zmanjšala za dva milijona 159-litrskih sodov dnevno. Izrazito zmanjšanje črpanja je namenjeno dvigu cene črnega zlata!!

Opec+ v zmanjšanje črpanja nafte za dvig cen na svetovnem trgu
Cene nafte se že zvišujejo
Razširjena skupina velikih dobaviteljic nafte Opec+ se je na zasedanju na Dunaju odločila, da bo z novembrom skupni obseg črpanja zmanjšala za dva milijona 159-litrskih sodov dnevno, s čimer želijo dvigniti cene nafte na svetovnem trgu.

VIr: https://avto-magazin.metropolitan.si/no...

VIr 2: https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/opec...


Naftarji vas jebejo v glavo, vas in celo Evropo, vi se jim pa pustite. Koliko časa še preden boste/bomo kot družba to dojeli?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Lep dokumentarec kako nas multi miljardni naftni šejki jebejo v glavo, dokler bomo ODVISNI od nafte nas bodo jebali, zato ker nas lahko! Takoj se moramo znebiti ODVISNOSTI od nafte! Energetska samooskrba je KLJUČNA! Pri elektriki smo v povprečju 93 % samooskrbni, svoje nafte pa nimamo čisto nič!
Why Gas Got So Expensive (It's Not the War)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Inženirček z visokim IQ, eno je teorija (papir marsikaj prenese, tudi tvojo diplomo), drugo je praksa. Kaj ko bi šel iz Hotela MAMA v realno življenje, si nabavil EV in SE ter iz praktičnih izkušenj pisal blog?!
Sigurno bi bil uspešen in bran, mogoče bi lahko celo živel od tega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

6.5cnt in spodaj ti lepo pise, da je to cena brez ddv in je zgolj cena energije.

NE! Cena je SKUPAJ z variabilnimi postavkami, DDVja pa res ni. Ampak če ne bi bil ignorant bi 6,5 centov od Gen-ija pomnožil z 1,22 kolikor je DDV in bi videl da je cena pod 8 centov. Krat 14 kWh porabe Ioniq in imaš 1,1 EUR na 100 km.

Spet lazes ali pa si nepismen.
Lepo ti pise:
"Opomba: Cene elektrike smo pri nekaterih ponudnikih preverjali v septembru 2022, veljajo za gospodinjstva, in ne vključujejo DDV, ki je po novem 9,5 % ter ostalih dajatev. Vir: ZPS in spletne strani dobaviteljev.

*Cene električne energije pri Gen-I veljajo do 31.12.2022. **Cene pri Petrolu v veljavi od 1.10.2022"
Hint: "ter ostalih dajatev"
Ne verjamem, da sam placujes elektriko, ker v nasprotnem primeru bi vedel, da te 1kWh ne stane manj kot 10cnt

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Holedino ::

Ni res, spet si idiot. Če ne bi bil bi si lahko zračunal da ko 6,5 centov na kWh prišteješ še DDV in omrežnino ki znaša 3,5 cente na KWh, prideš do cene 11,5 centov na kWh, krat 14 kWh na 100 km porabe za Hyundai Ioniq in prideš do 1,6 € na 100 km, kar je okrog 7x ceneje kot na naftne derivate. Sedem fukcing krat! Vendar toliko če imaš pogodbe od lani in večina gospodinjstev jih ima, potem plačuješ še manj. Bom slikal položnico jutri.
https://www.bing.com/search?q=omre%C5%B...

Evo, natančno 31 € na mesec za tri električne avtomobile!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Ni res, spet si idiot. Če ne bi bil bi si lahko zračunal da ko 6,5 centov na kWh prišteješ še DDV in omrežnino ki znaša 3,5 cente na KWh, prideš do cene 11,5 centov na kWh, krat 14 kWh na 100 km porabe za Hyundai Ioniq in prideš do 1,6 EUR na 100 km, kar je okrog 7x ceneje kot na naftne derivate. Sedem fukcing krat! Vendar toliko če imaš pogodbe od lani in večina gospodinjstev jih ima, potem plačuješ še manj. Bom slikal položnico jutri.
https://www.bing.com/search?q=omre%C5%B...

Idiot ti komu drugemu, da se ne bos prehranjeval preko slamice.
Pac sem te ujel na lazi.
7x ceneje blablabla. Mogoce ta faktor celo drzi, morda bom celo preveril ce drzi, ker tebi ni za zaupat, ker sem ze drugic dokazal, da tvoje stevilke ne drzijo.
Ceno kWh si zgresil za celih 6 centov. Ffs

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Holedino ::


Se boš ti.

Pac sem te ujel na lazi.

Ni res. Natančno 31 € za 2100 prevoženih kilometrov, kar je 1,5 € na 100 km, kar je skoraj zastonj!
KLIIIKKKKK, položnica je jasna!! :

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Ti si trdil 1€/100km!

Holedino ::

7x ceneje blablabla. Mogoce ta faktor celo drzi, morda bom celo preveril ce drzi, ker tebi ni za zaupat, ker sem ze drugic dokazal, da tvoje stevilke ne drzijo.

Laž. Seveda držijo.

1 EUR na 100 km je bilo pred kratkim. Zdej pa dokazanih črno na belem 1,5 EUR na 100 km. UUUU dejmo zdej paniko delat hahahahah #sarcasm :)):)) Smešen si. :)) To je še vedno skoraj zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

7x ceneje blablabla. Mogoce ta faktor celo drzi, morda bom celo preveril ce drzi, ker tebi ni za zaupat, ker sem ze drugic dokazal, da tvoje stevilke ne drzijo.

Laž. Seveda držijo.

A EV res porabi 1€/100km?

Holedino ::

1,5 EUR na 100 km. Dokazano. 2100 km za 31 EUR vse skupaj. 31EUR /21 = 1,5 EUR na 100 km. Skoraj zastonj po velikih podražitvah elektrike. Prej je bilo pod 1 EUR na 100 km. Vse ti piše na sliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:


1 EUR na 100 km je bilo pred kratkim. Zdej pa dokazanih črno na belem 1,5 EUR na 100 km. UUUU dejmo zdej paniko delat hahahahah #sarcasm :)):)) Smešen si. :)) To je še vedno skoraj zastonj.

Pred kratkim je moj dizel porabil 4.5€ (3.8€ z "EV" stilom voznje). Nepomembno za danasnje case.
Tebi se 1 vs 1.5 ne slisi veliko, je pa 33% odstopanje.
Za inzenirja si precej nenatancen.

Holedino ::

Oziroma še bolje je. Če ODŠTEJEŠ obračunsko moč in prispevek OVE in STPE ki sta fiksna stroška in jih plačaš v vsakem primeru, tudi če električnega avta nimaš, potem pride še dosti manj. Poračunajmo.

31 EUR - 2,58 EUR OVE in STPE - 5,4 EUR obračunska moč =22,75 EUR.

22,75 EUR za 2100 km. To je:

22,75 EUR /21= 1,08 EUR na 100 km = cca 1 EUR na 100 km. In to po kao velikih podražitvah ahhahah. Si videl da je 1 EUR na 100 km sedaj. To je 10x ceneje kot na naftne derivate.
;);)

Slika položnice:


Pred kratkim je moj dizel porabil 4.5EUR (3.8EUR z "EV" stilom voznje). Nepomembno za danasnje case.
Tebi se 1 vs 1.5 ne slisi veliko, je pa 33% odstopanje.

To je seveda navadna laž. 3,8 EUR /1,6 EUR na liter = 2,4 litra na 100 km, kar v praksi ne porabi NOBEN avto niti v idealnih pogojih! V praksi je realna POVPREČNA poraba 6 do 8 litrov, kar vsi vemo. Samo naftarji se (vćasih) slepijo, slepijo same sebe lol. In "enkrat mi je uspelo spravit porabo na X, ko sem se ekstra trudil, ni nobena povpračna poraba. Povprečna poraba je da se pogleda koliko litrov si porabil v enem letu in koliko kilometrov si s tem naredil. TO je povprečna poraba. Ne pa "enkrat mi je uspelo spraviti na X". DOesn't matter, ker to NI povprečna poraba! No pa saj to vsi vemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Oziroma še bolje je. Če ODŠTEJEŠ obračunsko moč in prispevek OVE in STPE ki sta fiksna stroška in jih plačaš v vsakem primeru, tudi če električnega avta nimaš, potem pride še dosti manj. Poračunajmo.

31 EUR - 2,58 EUR OVE in STPE - 5,4 EUR obračunska moč =22,75 EUR.

22,75 EUR za 2100 km. To je:

22,75 EUR /21= 1,08 EUR na 100 km = cca 1 EUR na 100 km. In to po kao velikih podražitvah ahhahah. Si videl da je 1 EUR na 100 km sedaj. To je 10x ceneje kot na naftne derivate.
;);)

Slika položnice:


Pred kratkim je moj dizel porabil 4.5EUR (3.8EUR z "EV" stilom voznje). Nepomembno za danasnje case.
Tebi se 1 vs 1.5 ne slisi veliko, je pa 33% odstopanje.

To je seveda navadna laž. 3,8 EUR /1,6 EUR na liter = 2,4 litra na 100 km, kar v praksi ne porabi NOBEN avto niti v idealnih pogojih! V praksi je realna POVPREČNA poraba 6 do 8 litrov, kar vsi vemo. Samo naftarji se (vćasih) slepijo, slepijo same sebe lol.

Je racun preverjeno legit?
Ker MT je 2cnt. Take cene ni v rednih, niti akcijskih cenikih. Ne letos, ne lani.

Glede porabe dizla. Ko je bilo gorivo po 1€ je bila taka poraba.
Sej ves, ce zivis ti v preteklosti, bom tudi jaz:)

Holedino ::

Je racun preverjeno legit?
Ker MT je 2cnt. Take cene ni v rednih, niti akcijskih cenikih. Ne letos, ne lani.


Je. E3 napredni. Thank me later.
https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...

Sej ves, ce zivis ti v preteklosti, bom tudi jaz:)

Ne. Živim v sedanjosti. Račun je od letos septembra, torej par dni nazaj. Ko odšteješ fiksne stroške ki jih plačaš v vsakem primeru, tudi če električnega avta nimaš, potem je cena 1 EUR na 100 km. Danes! Če pa ne odšteješ fiksnih stroškov, pa je cena 1,5 EUR na 100 km, kar je še vedno skoraj zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Kot pravim, večina se vas preveč b ocka glede centov in tega, premalo pa gledamo na UGODJE potrošnika, kajti ugodje je tisto kar pomaga prevesit tehnico na eno in drugo stran

EV ni kot avto praktično NIČ BOLJŠI kot dober ICE... torej je razlika samo v načinu polnjenja, in to je bistveno MANJ prijazno za povprečneža ker terja vsakodnevno skrb kot ICE...

Potrebno bo s tehnologijo odkrit kako v manjše baterije imet več dosega in bo =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Je racun preverjeno legit?
Ker MT je 2cnt. Take cene ni v rednih, niti akcijskih cenikih. Ne letos, ne lani.


Je. E3 napredni. Thank me later. 10,25 EUR za 319 kWh pride 3,2 centa na kWh.

Sej ves, ce zivis ti v preteklosti, bom tudi jaz:)

Ne. Živim v sedanjosti. Račun je od letos septembra, torej par dni nazaj.

Uh ta napredni je res v redu, samo je skoraj res primeren samo za locen stevec za EV, ker je VT prekleto drag (22cnt).

Holedino ::

Udobje je isto. To da ni mislite samo naftarji, ker elekričnega avta še nikoli niste imeli. Ne pravi zastonj kar brez razloga 99 % folka ko enkrat proba električne avte da nikoli ne bo šlo nazaj na bencin ali dizel. Tesla nima tudi brez razloga NAJVEČJEGA zadovoljstva med lastniki avtomobilov izmed vseh znamk, ne glede na vrsto pogona.
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Uh ta napredni je res v redu, samo je skoraj res primeren samo za locen stevec za EV, ker je VT prekleto drag (22cnt).

Sej on ima ločen števec za E3 napredni. Sej ti vse piše na sliki, sam treba je prebrat. Ampak tudi pri GEN-i, ki ima UGODNO tako visoko, kot tudi nizko tarifo (torej vse tarife ima ugodno), je po odštetih fiksnih stroških, ki jih plačaš v vsakem primeru cena polnjenja še vedno samo 1,3 € na 100 km, kar je spet skoraj zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Mato989 je izjavil:

Kot pravim, večina se vas preveč b ocka glede centov in tega, premalo pa gledamo na UGODJE potrošnika, kajti ugodje je tisto kar pomaga prevesit tehnico na eno in drugo stran

EV ni kot avto praktično NIČ BOLJŠI kot dober ICE... torej je razlika samo v načinu polnjenja, in to je bistveno MANJ prijazno za povprečneža ker terja vsakodnevno skrb kot ICE...

Potrebno bo s tehnologijo odkrit kako v manjše baterije imet več dosega in bo =)

Tisina med voznjo je (zame) najvecji plus EV. Cena pa najvecji minus;)

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Udobje je isto. To da ni mislite samo naftarji, ker elekričnega avta še nikoli niste imeli.


Ne ni, če mora vsak dan pazit da daš polnit da te ne preseneti kaj in panično iščeš polnilnico...

Moja vozi ICEja in ga tankava 1x na mesec, vsak mesec 18tega greva na tanštelo in natankava do full in drži avto 1 mesec vožnje, nekaj podobnega želimo potrošniki od EVjev... za PODOBNO CENO...

ZveeZ je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Kot pravim, večina se vas preveč b ocka glede centov in tega, premalo pa gledamo na UGODJE potrošnika, kajti ugodje je tisto kar pomaga prevesit tehnico na eno in drugo stran

EV ni kot avto praktično NIČ BOLJŠI kot dober ICE... torej je razlika samo v načinu polnjenja, in to je bistveno MANJ prijazno za povprečneža ker terja vsakodnevno skrb kot ICE...

Potrebno bo s tehnologijo odkrit kako v manjše baterije imet več dosega in bo =)

Tisina med voznjo je (zame) najvecji plus EV. Cena pa najvecji minus;)


Novi avti so načeloma v hitrostih 0-90 ekstremno tihi :) Je pa res da glasnejši od EVjev.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

ZveeZ je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Kot pravim, večina se vas preveč b ocka glede centov in tega, premalo pa gledamo na UGODJE potrošnika, kajti ugodje je tisto kar pomaga prevesit tehnico na eno in drugo stran

EV ni kot avto praktično NIČ BOLJŠI kot dober ICE... torej je razlika samo v načinu polnjenja, in to je bistveno MANJ prijazno za povprečneža ker terja vsakodnevno skrb kot ICE...

Potrebno bo s tehnologijo odkrit kako v manjše baterije imet več dosega in bo =)

Tisina med voznjo je (zame) najvecji plus EV. Cena pa najvecji minus;)


Cena je na dolgi rok PRECEJ MANJŠA. Izrazi se pravilno, reči nakupna cena. Ker kar se tiče overall cene lastništva avtomobila, vkljućno z nakupno ceno je v življenjski dobi EV veliko cenejši.
Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?!
««
39 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708241010 (2653) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125327 (85392) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68163346 (43186) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130188 (24993) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632559 (29090) bluefish

Več podobnih tem