» »

rabljen poceni ev

rabljen poceni ev

«
1
2 3 4

s7nf ::

Iščem poceni ev, lahko z iztrošeno baterijo, tako da se pač da voziti do 50 km na dan, več tako ne rabim.

Mora imeti možnost kljuke in priklopa prikolice, da človek lahko kaj pelje. Saj bi vzel kombi, ampak to jih pa sploh ni.

cena tam do 8k, v skrajnem slučaju tudi 10k. Avto net sem gledal, pa za ta denar ni skoraj nič. Kar mi je čudno, glede na to da smo skoraj že 2022, tega bi moralo biti kot listja in trave.

edit, twizzy sicer lahko vleče prikolico, ampak ni legalno, tko da to odpade
  • spremenilo: s7nf ()

Magic1 ::

Nisem še videl EVja s kljuko... Sej verjetno pod opremo je opcija, sam jo verjetno skoraj nihče ne vzame.
Listja pa trave, še 1% vozil ni EV.
Magic

s7nf ::

Jaz tudi ne, ampak recimo na teslo, bmwja in leafa jo lahko daš in homologiraš. Ni nobenega problema. Pa pravijo da je fajn za prikolico voziti, ker ima motor konstanten navor.

Nevem, za to sem pa tukaj vprašal. Morebiti kdo to kupuje iz tujine, tam bi znalo biti kaj več tega.

darkolord ::

Prius pa daš kljuko namontirat gor (~200 eur)? Na avto.net jih je kar nekaj ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

LeQuack ::

Kakor vem EV-ji ne zgubljajo cene, oziroma so vsako leto dražji, tako kot zbirateljski avti.
Quack !

DelorianXP ::

Magic1 je izjavil:

Nisem še videl EVja s kljuko... Sej verjetno pod opremo je opcija, sam jo verjetno skoraj nihče ne vzame.
Listja pa trave, še 1% vozil ni EV.


Odvisno kje, na Norveškem je Elektrificiranih vozil na cestah že okrog 20 %, tržni delež električnih vozil med novo prodanimi vozili pa je kar 85 %. Je pa res da ta glavna revolucija šele prihaja.

Norway's Plugin EV Share Hits 85% In June, Combustion Vehicles Falling Rapidly
https://cleantechnica.com/2021/07/03/no...


Avtorju teme pa: za 7k lahko dobiš rabljenega Nissan Leafa in ta ima zmožnost vleke prikolice.

s7nf je izjavil:

Jaz tudi ne, ampak recimo na teslo, bmwja in leafa jo lahko daš in homologiraš. Ni nobenega problema. Pa pravijo da je fajn za prikolico voziti, ker ima motor konstanten navor.

Nevem, za to sem pa tukaj vprašal. Morebiti kdo to kupuje iz tujine, tam bi znalo biti kaj več tega.


Precej EVjev ima ob nakupu opcijo vlečne kljuke (1k doplačila pri Tesli recimo), nekateri pa jo imajo tudi že v standardni opremi.

darkolord je izjavil:

Prius pa daš kljuko namontirat gor (~200 eur)? Na avto.net jih je kar nekaj ...


Prius ni EV, ampak je hibrid (porablja bencin).

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

Glede kljuke ni tako enostavno. Stari Hyundai Ioniq ni primeren za vlečno kljuko, šele Ioniq 5 je homologiran za namestitev vlečne naprave. Isto stara Kona, medtem ko pri novi lahko montiraš kljuko samo na modelu s 64kWh baterijo. Nimam pa pojma, zakaj. Ali je samo marketinška fora, ali je kaj drugega... Ne vem pa, kako je z ostalimi znamkami.

Hemi426 ::

Moje neizobraženo mnjenje. Včasih smo živeli v časih, ko so bile pri mobilcih omogočene menjave baterije.

In nikoli nisi kupil rabljene baterije, če si jo pa že, pa nisi telefona obremenjeval z dodatnimi aplikacijami (vlečna kljuka).

stara mama ::

s7nf je izjavil:

Kar mi je čudno, glede na to da smo skoraj že 2022, tega bi moralo biti kot listja in trave.

Lahko se zahvališ človeški neumnosti in predvsem dvema hashtagoma.
#ostanidoma, ki je poskrbel za podivjane cene normalnih avtov in inflacijo
in pa #gogreen ki je poskrbel samo za ukinjanje fosilnih goriv, ne pa za nadomestitev le-teh in posledično podivjane cene energentov.
Si nismo nekoč predstavljali leta 2022 takole, kajne?

Mike_Rotch ::

s7nf je izjavil:

Iščem poceni ev, lahko z iztrošeno baterijo, tako da se pač da voziti do 50 km na dan, več tako ne rabim.

Mora imeti možnost kljuke in priklopa prikolice, da človek lahko kaj pelje. Saj bi vzel kombi, ampak to jih pa sploh ni.

cena tam do 8k, v skrajnem slučaju tudi 10k. Avto net sem gledal, pa za ta denar ni skoraj nič. Kar mi je čudno, glede na to da smo skoraj že 2022, tega bi moralo biti kot listja in trave.

edit, twizzy sicer lahko vleče prikolico, ampak ni legalno, tko da to odpade


Opel Ampera. Cene so že pod 10 jurjev. Baterije bi moralo biti ravno za kakšnih 50km izključno EV vožnje tudi pri starejših letnikih. Zraven imaš ICE, ki podaljša domet, tako, da lahko avto uporabljaš tudi za druge namene (dopusti, roadtripi...). Kolikor gledam je možna namestitev vlečne naprave.

kow ::

Pa se splaca poceni rabljeni EV kupiti v tujini? Se najde posrednik, ki ti bo kupil za EV za 5k oz. kaksne so provizije? Na avto.net se mi zdijo cene presenetljivo visoke. Recimo za razne Peugeot iOn ipd.

s7nf ::

Pa ravno za ampero ne najdem možnosti kljuke.

Jaz sem se začel poigravati s to mislijo, ker mi na moje kratke razdalje ice kuri sorazmerno veliko. Prikolico pa rabim zaradi posla. EV bi mi pokuril skoraj nič, stroškov servisov ne bi bilo, itd.. Ampak, ker ga tudi sorazmerno drago kupiš 10k (to dobiš že tri rabljene passate za ta denar), ali ga bom tudi lahko drago prodal naprej čez dve leti, ko bo baterija že čisto iztrošena. Kaj te jaz vem.
Koliko je tak avto sploh še vreden brez baterije.

kow ::

Se ena zadeva se mi poraja. Ce kupis Leafa, ki mu gre baterija. Bos dobil recimo nov battery pack z 10kwh (za nek normalen denar)? Se kaksna podjetja ukvarjajo s tem? Ker potem je kaksen 2014/2015 Leaf odlicen nakup za kaksen tretji avto ipd. Polnis pa recimo kar direkt s soncnim panelom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

stara mama ::

kow je izjavil:

Pa se splaca poceni rabljeni EV kupiti v tujini? Se najde posrednik, ki ti bo kupil za EV za 5k oz. kaksne so provizije? Na avto.net se mi zdijo cene presenetljivo visoke. Recimo za razne Peugeot iOn ipd.

Tu imaš malo večji trg, pa si poglej
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...

Sicer pa ne bit presenečen, kaj okusnega se začne šele pri 15k in naprej,
Pod tem pa imaš samo renaulte, smarte in ostala jajca.

kow ::

Saj, ce kaj iscem, so to ravno jajca za na vikend. 50km range je vec kot prevec.

s7nf ::

Za leafa letnik 2012, ker se je ravno prodajal na avto netu, sem malo brskal. Eni pišejo, da je menjava baterije 10k$ ali več. https://www.reddit.com/r/leaf/comments/...

Potemtakem tak avto ni vreden nič, ceno imajo pa nastavljeno na 8000. Plus baterija 10000, ... Ne vidim po kateri logiki bi bilo smisleno to kupiti.

stara mama ::

s7nf je izjavil:


Potemtakem tak avto ni vreden nič, ceno imajo pa nastavljeno na 8000. Plus baterija 10000, ... Ne vidim po kateri logiki bi bilo smisleno to kupiti.

Za dele, cena je pa močno pretirana. Še po stari mentaliteti ICE trga.

Zimonem ::

Nekaj podobnega velja tudi za Kangoo ze

kow ::

s7nf je izjavil:

Za leafa letnik 2012, ker se je ravno prodajal na avto netu, sem malo brskal. Eni pišejo, da je menjava baterije 10k$ ali več. https://www.reddit.com/r/leaf/comments/...

Potemtakem tak avto ni vreden nič, ceno imajo pa nastavljeno na 8000. Plus baterija 10000, ... Ne vidim po kateri logiki bi bilo smisleno to kupiti.


Problem je, da so jih naredili premalo. Nekaj 10k. Kar pomeni, da se nobenemu ne bo splacala mnozicno proizvajati nove baterije. Nazalost se nimamo poceni mnozicnega EV-ja.
Mogoce Zoe cez nekaj let?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

s7nf ::

Samo malo. Ali ne moreš to pač naročiti 1000 komadov teh celic, in daš potem neki firmi, ki ima aparat za točkovno varjenje, da ti to skupaj sestavi?
Garancije pač ni, če zgori, pač zgori. To je zmeraj nevarnost.

Ali zakaj mora biti to prav tovarniško narejena baterija?

kow ::

Ker imamo regulacijo, zavarovanja itd. "Ce zgori, zgori" je primerna mentaliteta, ce ga bos vozil neregistriranega po svoji posesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

s7nf ::

Ok, to razumem. Ampak po drugi strani pa mi tudi sedaj mehanik ne da nobene garancije. Kakorkoli že, menjava baterije ni opcija vidim.

Kar se mene tiče, sem se spet premislil. EV še ni (finančno) smiseln.

kow ::

Za vecino ljudi seveda ni, ampak saj je proizvodnja sele cirka 5m EV na leto.

Blinder ::

EV kupijo ljudje, ki hocejo vozilo za it iz tocke A v tocko B in ne avto, ki bi jim dajal zadovoljstva v voznji. Zato tudi ne cutijo potrebe, da bi obstojecega zamenjali za nov model. Zato si pol lastijo avto 10 let, preden se ga navelicajo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

Elekrohipiji ne rabijo vlecne kljuke, ker si ne mazejo rok, pika. Samo velko elektricno kravo, v kateri prevazajo eno gosposko rit.

Kdo primerja Norvesko s Slovenijo, nima zdrave pameti. Tam so sami starejsi, fini gospodje z placami, da se ti zdi da serjejo denar, kot ce imajo drisko.

Medtem, ko Slovenc pelje dva prasica v prikolici v rovte za hrano, pelje norvezan kvecjemu konja na razstavo, ki je vreden vec kot prekmurska nepremicnina.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WhiteAngel ::

Blinder je izjavil:

EV kupijo ljudje, ki hocejo vozilo za it iz tocke A v tocko B in ne avto, ki bi jim dajal zadovoljstva v voznji. Zato tudi ne cutijo potrebe, da bi obstojecega zamenjali za nov model. Zato si pol lastijo avto 10 let, preden se ga navelicajo


To je malo čudna predpostavka. Jaz bi kupil EV ravno zato, ker je neslišen, ima idealne pospeške in menjalnik. Pač ne kupiš jajčka ranga twingo, ampak nekaj večjega.

stara mama ::

s7nf je izjavil:

Samo malo. Ali ne moreš to pač naročiti 1000 komadov teh celic, in daš potem neki firmi, ki ima aparat za točkovno varjenje, da ti to skupaj sestavi?
Garancije pač ni, če zgori, pač zgori. To je zmeraj nevarnost.

Ali zakaj mora biti to prav tovarniško narejena baterija?

Koliko gre celic v enega leafa, in koliko je cena posamezne celice?
Lahk si sam pogledaš, pa glej samsung/panasonic višjega ranga, ne tistih 5A
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/...

Poleg tega še rabiš celice iste sarže, če prihaja do razlik med celicami se tak paket ne sme uporabit in ga je potrebno razdret (to se potem prodajajo kot refurbished, v bistvu so pa nerabljene posamezne celice)

Zgodovina sprememb…

sulaco ::

Delavnice, kjer ti stare celice zamenjajo že obstajajo in ni tako drago:

TehDucky ::

Pri Leafu celice niso hlajene in se med uporabo in polnjenjem "pregrevajo" oz. segrevajo na tako temperaturo, pri kateri se celice hitreje trošijo in zdržijo manj ciklov, zato imajo tudi na splošno krajšo življenjsko dobo kot konkurenca.
Hkrati pa je celic veliko manj in se ob isti kilometrini npr 50km, izprazne skoraj celoten baterijski sklop pri leafu, medtem ko pri tesli recimo 10%, torej je v teh 50km leaf naredil 1 cikel in ne 10% cikla kot tesla.

ginekk ::

m0LN4r je izjavil:


Kdo primerja Norvesko s Slovenijo, nima zdrave pameti. Tam so sami starejsi, fini gospodje z placami, da se ti zdi da serjejo denar, kot ce imajo drisko.

Medtem, ko Slovenc pelje dva prasica v prikolici v rovte za hrano, pelje norvezan kvecjemu konja na razstavo, ki je vreden vec kot prekmurska nepremicnina.


Ma to je IMHO samo v mestih. Vsaka država ima svoje ruralne predele in ruralce, ki so par desetletij zadaj po novotarijah.

sulaco ::

V bistvu je tale video še boljši, saj prikaže, kako se lahko zamenja samo določen slab modul pri Leafu:

Da se pa tudi pri tesli marsikaj popravit/dopolnit z baterijo...glej od 6minute naprej:

Vprašanje je samo KDAJ se bo v bližini Slovenije pojavila kakšna taka delavnica??

ginekk ::

sulaco je izjavil:


Vprašanje je samo KDAJ se bo v bližini Slovenije pojavila kakšna taka delavnica??


Prvo, ko bo trg dovolj velik, da sem jih splača in drugo, ko bodo taki posegi požegnani od tovarne oziroma bodo serviserji dajali ustrezno dokumentacijo in garancijo za to.

Poglej koliko časa je trajalo, da smo dobili en sam samcat Tesla servis.

Mike_Rotch ::

s7nf je izjavil:

Pa ravno za ampero ne najdem možnosti kljuke.

Jaz sem se začel poigravati s to mislijo, ker mi na moje kratke razdalje ice kuri sorazmerno veliko. Prikolico pa rabim zaradi posla. EV bi mi pokuril skoraj nič, stroškov servisov ne bi bilo, itd.. Ampak, ker ga tudi sorazmerno drago kupiš 10k (to dobiš že tri rabljene passate za ta denar), ali ga bom tudi lahko drago prodal naprej čez dve leti, ko bo baterija že čisto iztrošena. Kaj te jaz vem.
Koliko je tak avto sploh še vreden brez baterije.


Na hitro sem pogooglal slike in vidim Ampere s kljuko. Nisem pa siguren, če je možno zadevo naknadno vgraditi in homologirati. Predlagam, da pokličeš koga, ki se ukvarja s tem in preveriš.

Kar se baterije tiče, ne bi smel biti tak problem. Zaenkrat se je izkazalo, da je degradacija baterij relativno počasna. Glede na trenutne podatke bi morale baterije obdržati uporabno kapaciteto vsaj kakšnih 20 let.

Je pa res, da se ti finančno verjetno bolj splača kupiti starega passata karavana zaenkrat, če gledaš samo iz ekonomskega vidika.

m0LN4r ::

ginekk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Kdo primerja Norvesko s Slovenijo, nima zdrave pameti. Tam so sami starejsi, fini gospodje z placami, da se ti zdi da serjejo denar, kot ce imajo drisko.

Medtem, ko Slovenc pelje dva prasica v prikolici v rovte za hrano, pelje norvezan kvecjemu konja na razstavo, ki je vreden vec kot prekmurska nepremicnina.


Ma to je IMHO samo v mestih. Vsaka država ima svoje ruralne predele in ruralce, ki so par desetletij zadaj po novotarijah.
Vem, da imajo ruralne predele, ampak tudi med ruralnimi predeli so razlike ogromne.
Medtem, ko Norvežani vrtickajo za hobby iz dolgocasja, to marsikdo prinas pocne zaradi prezivetja. Mislim, kateri Norvezan pa ima placo 700 evrov...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zimonem ::

Tole glede na to da je novo ni tako drago. Pa še kljuka se da Montirat.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

s7nf ::

Zanimiva reč, še cena naj malo pade.

Pri hiši vedno prav pride, da ima en avto možnost prikolico. Kdor tega nima, ima pa ponavadi tudi traktor doma.

kow ::

Samo za perspektivo. Stevilo proizvedenih ZOE po letih:

2013: 9k
2014: 11k
2015: 19k
2016: 22k
2017: 32k
2018: 40k
2019: 48k
2020: 103k

Zdaj pa se vprasaj koliko ljudi v EU bi nabavilo "poceni rabljen EV", da se malo vozijo naokoli do Lidla pa k masi. Teh 100k narejenih lani, mora priti na trg rabljenih avtomobilov.
Se vidimo 2023-2025.

2020 so recimo dostavili 57k VW ID3. Prej prakticno 0. Smartov cirka 25k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

s7nf ::

Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.

2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.

kow ::

Smotrno je samo, ce kupujes EV, da bos naredil ogromno kilometrov.

s7nf je izjavil:

Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.

2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.


Poglej koliko EV, je bilo prodanih 2016 in koliko 2020. Stevilo EU potrosnikov ostaja priblizno fiksno. Premisli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

Pod katerim imenom se v EU prodaja Chevy Bolt? Tem so sedaj morali vsem preventivno menjati baterije zaradi nevarnosti vžiga, tako da če najdeš kakega naprodaj je ali z novo baterijo ali pa še lahko dobiš novo baterijo v okviru tovarniške garancije. Pobrskaj ...

Pac-Man ::

Ampera-e, ampak so jo kneecapal in jih skoraj ni.

Chevrolet Bolt @ Wikipedia
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

stara mama ::

s7nf je izjavil:

Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.

Preveč bereš razne forumske znalce ala inžinir in njegovih 200 profilov.
Malo več uporabljal lastno zdravo kmečko pamet, pozanimaj se o konkretnih številkah in jih daj v perspektivo pa bo.
Preveč foruma škodi, se vidi marsikomu tule gor :)

pegasus ::

stara mama je izjavil:

Malo več uporabljal lastno zdravo kmečko pamet, pozanimaj se o konkretnih številkah in jih daj v perspektivo pa bo.
Preveč foruma škodi, se vidi marsikomu tule gor :)
Odlično, tvoj nick in tvoja objava gresta super skupaj ;) Eni ste res talenti ...

stara mama ::

Tebi pa ni treba bit tak konj

Mike_Rotch ::

s7nf je izjavil:

Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.

2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.


Jaz z vožnjo na elektriko prihranim cca. 150 eur na mesec. Kdo drug verjetno več 100 eur. Nekdo tretji pa je mogoče na boljšem s starim dizlom.

6bt9hmDwY ::

m0LN4r je izjavil:

Elekrohipiji ne rabijo vlecne kljuke, ker si ne mazejo rok, pika. Samo velko elektricno kravo, v kateri prevazajo eno gosposko rit.

Kdo primerja Norvesko s Slovenijo, nima zdrave pameti. Tam so sami starejsi, fini gospodje z placami, da se ti zdi da serjejo denar, kot ce imajo drisko.

Medtem, ko Slovenc pelje dva prasica v prikolici v rovte za hrano, pelje norvezan kvecjemu konja na razstavo, ki je vreden vec kot prekmurska nepremicnina.

Wow, nice, bravo, Molnar :-)

Pečjak ::

Hemi426 je izjavil:

Moje neizobraženo mnjenje. Včasih smo živeli v časih, ko so bile pri mobilcih omogočene menjave baterije.

In nikoli nisi kupil rabljene baterije, če si jo pa že, pa nisi telefona obremenjeval z dodatnimi aplikacijami (vlečna kljuka).


Primerjaš neprimerljivo, baterije v telefonih vsebujejo drugačne materiale in delujejo v popolnoma drugačnem obratovalnem režimu (napetost polnjenja mobilnega telefona po celici 4,4 V vs 3.9V pri EVju, razlika v ciklih je drastična) in temperaturnem režimu kot baterije v telefonih (telefon nima hlajenja baterije, EV ga ima). Še celo poznavalce je presenetilo kako počasi se baterije v električnih avtomobilih v resnici starajo (samo okrog 1 % na leto):
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

s7nf je izjavil:

Pa ravno za ampero ne najdem možnosti kljuke.

Jaz sem se začel poigravati s to mislijo, ker mi na moje kratke razdalje ice kuri sorazmerno veliko. Prikolico pa rabim zaradi posla. EV bi mi pokuril skoraj nič, stroškov servisov ne bi bilo, itd.. Ampak, ker ga tudi sorazmerno drago kupiš 10k (to dobiš že tri rabljene passate za ta denar), ali ga bom tudi lahko drago prodal naprej čez dve leti, ko bo baterija že čisto iztrošena. Kaj te jaz vem.
Koliko je tak avto sploh še vreden brez baterije.


Vreden bo precej več kot pa katerikoli Passat, rabljeni EVji zelo dobro držijo ceno (poglej na avto.net in boš videl). Overall boš z EVjem veliko prihranil.

s7nf je izjavil:

Za leafa letnik 2012, ker se je ravno prodajal na avto netu, sem malo brskal. Eni pišejo, da je menjava baterije 10k$ ali več. https://www.reddit.com/r/leaf/comments/...

Potemtakem tak avto ni vreden nič, ceno imajo pa nastavljeno na 8000. Plus baterija 10000, ... Ne vidim po kateri logiki bi bilo smisleno to kupiti.


Leaf ima 24 kWh veliko baterijo. Cene samih baterij so 100 EUR na kWh. torej to te pride okrog 2400 EUR. Sicer pa tudi ni treba menjati celotne baterije, vendar samo tiste celice ki so zanič. Sicer pa je ravno Nissan Leaf 2012 eden izmed izjem ki se mu baterija stara precej bolj kot ostalim (zaradi napačne izbrane tehnologije celic z strani proizvajalca, to so v kasnejših modelih popravili, ter zaradi odsotnosti hlajenja).

s7nf je izjavil:

Samo malo. Ali ne moreš to pač naročiti 1000 komadov teh celic, in daš potem neki firmi, ki ima aparat za točkovno varjenje, da ti to skupaj sestavi?
Garancije pač ni, če zgori, pač zgori. To je zmeraj nevarnost.

Ali zakaj mora biti to prav tovarniško narejena baterija?


Lahko narediš tako kot praviš, vsaj v tujini vem da obstajo firme ki to delajo:


s7nf je izjavil:

Ok, to razumem. Ampak po drugi strani pa mi tudi sedaj mehanik ne da nobene garancije. Kakorkoli že, menjava baterije ni opcija vidim.

Kar se mene tiče, sem se spet premislil. EV še ni (finančno) smiseln.


Seveda je finančno smiseln. Baterije ti ne bo treba menjati nikoli v življenski dobi če ne boš nabavil Nissana 2012 (višji letniki imajo zajeb že popravljen).

Blinder je izjavil:

EV kupijo ljudje, ki hocejo vozilo za it iz tocke A v tocko B in ne avto, ki bi jim dajal zadovoljstva v voznji. Zato tudi ne cutijo potrebe, da bi obstojecega zamenjali za nov model. Zato si pol lastijo avto 10 let, preden se ga navelicajo


EV nudi precej več užitkov v vožnji, pospeški so noro dobri, ceste se drži kot zaliman v ovinkih, probaj.

m0LN4r je izjavil:

Elekrohipiji ne rabijo vlecne kljuke, ker si ne mazejo rok, pika. Samo velko elektricno kravo, v kateri prevazajo eno gosposko rit.

Kdo primerja Norvesko s Slovenijo, nima zdrave pameti. Tam so sami starejsi, fini gospodje z placami, da se ti zdi da serjejo denar, kot ce imajo drisko.

Medtem, ko Slovenc pelje dva prasica v prikolici v rovte za hrano, pelje norvezan kvecjemu konja na razstavo, ki je vreden vec kot prekmurska nepremicnina.


Molnar, ni Norveška edina država z velikim deležem EVjev, večina evropski držav dobro sledi. V Evropi je bil lani vsak osmi prodan avto električni. Leto prej je bil delež komaj dobrih 3 %, zadeva se hitro veča. Zaskrolej tle fo grafa z naslovom "Market share":Electric car use by country @ Wikipedia

TehDucky je izjavil:

Pri Leafu celice niso hlajene in se med uporabo in polnjenjem "pregrevajo" oz. segrevajo na tako temperaturo, pri kateri se celice hitreje trošijo in zdržijo manj ciklov, zato imajo tudi na splošno krajšo življenjsko dobo kot konkurenca.
Hkrati pa je celic veliko manj in se ob isti kilometrini npr 50km, izprazne skoraj celoten baterijski sklop pri leafu, medtem ko pri tesli recimo 10%, torej je v teh 50km leaf naredil 1 cikel in ne 10% cikla kot tesla.



Res je, vendar kljub temu je treba poudariti da za tem trpijo samo Leafi letniki 2012, kajti poleg odsotnosti hlajenja so izbrali še napačne celice ki so bolj občutljive na temperaturo. Novejši Leaf vodnega hlajenja še vedno nimajo (imajo pa vsaj zračno), ampak so vsaj celice ustrezne.

ginekk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Kdo primerja Norvesko s Slovenijo, nima zdrave pameti. Tam so sami starejsi, fini gospodje z placami, da se ti zdi da serjejo denar, kot ce imajo drisko.

Medtem, ko Slovenc pelje dva prasica v prikolici v rovte za hrano, pelje norvezan kvecjemu konja na razstavo, ki je vreden vec kot prekmurska nepremicnina.


Ma to je IMHO samo v mestih. Vsaka država ima svoje ruralne predele in ruralce, ki so par desetletij zadaj po novotarijah.


Ravno "ruralci" imajo večji smisel da imajo EV, kajti delajo večjo kilometrino in še možnost polnjenja doma imajo (kar marsikdo v mestu ki je v bloku nima). Jaz ne bi rekel par desetletij, ampak recimo da je Slovenija ene 5 do 10 lez zadaj za Norveško, ampak tudi Slovenija slej ko prej pride na vrsto.

Mike_Rotch je izjavil:

s7nf je izjavil:

Pa ravno za ampero ne najdem možnosti kljuke.

Jaz sem se začel poigravati s to mislijo, ker mi na moje kratke razdalje ice kuri sorazmerno veliko. Prikolico pa rabim zaradi posla. EV bi mi pokuril skoraj nič, stroškov servisov ne bi bilo, itd.. Ampak, ker ga tudi sorazmerno drago kupiš 10k (to dobiš že tri rabljene passate za ta denar), ali ga bom tudi lahko drago prodal naprej čez dve leti, ko bo baterija že čisto iztrošena. Kaj te jaz vem.
Koliko je tak avto sploh še vreden brez baterije.


Na hitro sem pogooglal slike in vidim Ampere s kljuko. Nisem pa siguren, če je možno zadevo naknadno vgraditi in homologirati. Predlagam, da pokličeš koga, ki se ukvarja s tem in preveriš.

Kar se baterije tiče, ne bi smel biti tak problem. Zaenkrat se je izkazalo, da je degradacija baterij relativno počasna. Glede na trenutne podatke bi morale baterije obdržati uporabno kapaciteto vsaj kakšnih 20 let.

Je pa res, da se ti finančno verjetno bolj splača kupiti starega passata karavana zaenkrat, če gledaš samo iz ekonomskega vidika.


Vse je res samo zadnji stavek ni. Bolj se ti splača rabljen EV kot pa rabljen Passat finančno, kajti z EVjem se voziš za 1 EUR na 100 km, z Passatom pa za 9 EUR na 100 km, če le uspeš najti pravi EV zase. Zdaj pa računaj koliko prihraniš v 15 letih recimo.

s7nf je izjavil:

Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.

2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.


Saj je ekonomsko smotrano kupiti rabljen EV, samo na račun goriva prihraniš 21 jurjev v 15 letih če se voziš 20 kkm na leto, če pa več pa še več. Stanje 2023 ne bo niti približno isto kajti leta 2020 je bilo narejenih 5x več EVjev kot leta 2016:


stara mama je izjavil:

s7nf je izjavil:

Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.

Preveč bereš razne forumske znalce ala inžinir in njegovih 200 profilov.
Malo več uporabljal lastno zdravo kmečko pamet, pozanimaj se o konkretnih številkah in jih daj v perspektivo pa bo.
Preveč foruma škodi, se vidi marsikomu tule gor :)


Tako je pozanimat se je treba o konkretnih številkah in jih dat na mizo in poračunat. Z EVjem pri 20kkm na leto prihraniš 21 jurjev v 15 letih samo na gorivo, medtem ko rabljen EV stane samo 4 jurje več kot rabljen ICE (Nisan Leafa se da dobiti že za 7k na avto.net).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pečjak ()

DOOM_er ::

Nissan Leaf baterije kolikor vem lahko popraviš/zamenjaš pri Krulcu v Moravčah (Nissan dealer), ima pa AMZS tudi svojo avtoelektriko kjer avantu obnavljajo in menjajo baterije pri smartih.
Robots will steal your job. But that's OK

m0LN4r ::

Molnar, ni Norveška edina država z velikim deležem EVjev,
Mas prav, norveska ni edina drzava, kjer so place visje kot prinas.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Aston_11 ::

Pečjak je izjavil:


Tako je pozanimat se je treba o konkretnih številkah in jih dat na mizo in poračunat. Z EVjem pri 20kkm na leto prihraniš 21 jurjev v 15 letih samo na gorivo, medtem ko rabljen EV stane samo 4 jurje več kot rabljen ICE (Nisan Leafa se da dobiti že za 7k na avto.net).
Ti si tisti z avtističnimi motnjami pri računanju?
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058108723 (68788) D3m
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718489 (12075) BoredMarvin

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220886 (18769) hojnikb

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921026 (19063) bluefish
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12026718 (22923) RedDrake

Več podobnih tem