» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
38 / 48
»»

dude ::

Pizda si ti en težak, a lahko nehaš spamat 100 na uro kr smetiš temo.

Holedino ::

dude je izjavil:

Pizda si ti en težak, a lahko nehaš spamat 100 na uro kr smetiš temo.

Ni res, ne drži. Za razliko od tebe sem v temi veliko pametnega povedal, prav nič nisem smetil, povedal sem samo dejstva. Še več, bil se PRVI v tej temi ki je dokazal da baterije niso fuč po 10 letih kot je ZMOTNO in LAŽNJIVO trdil avtor teme, ampak bodo glede na meritve degradacije v praksi zdržale preko 20 let, torej celo življenjsko dobo avtomobila.

Sparkxl je izjavil:

Mi je bilo dolgčas in sem malo razmišljal. Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo. Verjetno že prej. Nova stane verjetno okrog 10k po današnjih cenah. Te cene ne bodo padle z logiko ekonomije obsega, ni teorije, ker materialov ni dovolj, da bi ves svet poganjale baterije, kot sanjajo eko inkvizitorji in na žalost to politiko vsiljujejo vsem.

Torej, če jaz kupujem čez 10 let rabljenega štromarja, moram ob nakupni ceni še prišteti strošek nove baterije. Bom ga plačal? Ni šans. To pomeni da je avto po 10 letih ekonomska totalka za v prešo.

Sem kaj spregledal?


Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo

Laž. Ne ni nobeno dejstvo, to je laž!

Verjetno že prej

LAŽ!

Nova stane verjetno okrog 10k po današnjih cenah.

Laž.

Te cene ne bodo padle z logiko ekonomije obsega, ni teorije

Laž.

ker materialov ni dovolj, da bi ves svet poganjale baterije

Laž.

kot sanjajo eko inkvizitorji

Ni nobenih eko invizitorjev, so samo strokovnjaki, ki so zadevo za razliko od tebe dejansko naštudirali. Naštudirali tehnična dejstva. ;) Tebi se pa iz vesolja vidi da v to temo nisi vložil niti minute! Zato pa tud POJMA NIMAŠ!

to politiko vsiljujejo vsem.

Ravno obratno je, VII naftarji nam vsiljujete svoje kante in govorite kako so fanj. V resnici pa te vaše kante zaradi avzpuha povzročijo 8,7 MILIJONA smrti po svetu vsako leto, povzočijo DEPRESIJO, RAKA in še mnogo drugih bolezni in manjšajo inteligenco, vse to je bilo dokazano z znanstvenimi študijami. Če želiš lahko dobiš like, NI PROBLEMA, jih mam tukaj preko 100! VEČINA EVROPEJCEV ELEKTIČNE AVTOMOBILE PODPIRA, nasprotniki ste glasna MANJŠINA, ne pa večina!

Tipping point: 70% of European drivers would consider an electric vehicle as their next car
https://europe.nissannews.com/en-GB/rel...


Sem kaj spregledal?

Ja, si: resnico, realnost in tehnična dejstva.



Raziskave, meritve in znanstvene študije jasno kažejo da je degradacije okrog 1 % na leto, kar pomeni da bo baterija zdržala preko 20 let uporabe in po tem času imela še 70 do 80 % prvotne kapacitete. Edina izjema tega pravila sta Nissan Leaf stare generacije in Kia E-soul. Baterije ne bo treba nikoli menjati (pustimo izjeme 1 avto na 10.000 avtov in podobno). Toyota celo ponuja 15 let garancije na baterijo. Tako da če te to skrbi, potem vzemi Toyoto (vem da te ne skrbi, hočeš samo nabijati neumnosti). In da ne bo pomote, ostali nimajo čisto nič slabših baterij kot Toyota, celo boljše, tudi ostali se odlično odrežejo pri degradaciji (1 do 1,5 % degradacije na leto).

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

VEČINA EVROPEJCEV ELEKTIČNE AVTOMOBILE PODPIRA, nasprotniki ste glasna MANJŠINA, ne pa večina!

Tipping point: 70% of European drivers would consider an electric vehicle as their next car
https://europe.nissannews.com/en-GB/rel...


Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

"Evropska unija je v 15 evropskih mestih izvedla spletno raziskavo, v kateri je sodelovalo 10.050 prebivalcev. Glavno vprašanje je bilo, ali podpirajo zamisel o prepovedi prodaje avtomobilov na fosilna goriva po letu 2030." Več pa v članku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nyler2 ::

nyler2 je izjavil:

...

Holedino je izjavil:


1. Definitivno je 300.000 ljudi v Ljubljani večja škoda če crkne kot pa če crkne 3000 ljudi v Šoštanju.
2. Ljudje v Šoštanju zaradi teš6 ne bodo crknili, ker ima teš6 tako dobre filtre, da meritve kažejo da imajo v Šoštanju precej boljšo kakovost zraka kot v Ljubljani!!


nyler2 je izjavil:

No pa te povabim v Šoštanj/Velenje. Bodi prebivalec nekaj časa. Če misliš da teš pljuva marjetice, ravno danes ko je megla, veš kakšne lepe vonjave so? Premog pa zavohaš že 10km pred Velenju.

Holedino je izjavil:


Irelavantno kaj ti misliš. Važno je kaj kažejo meritve in te kažejo da je v Šoštanju in Velenju v povprečju BOLJŠA kakovst zraka kot pa v Ljubljani. Pa tudi če bi bila enaka (pa ni), bi bila zdravstvena škoda 100x manjša kot v Ljubljani, preprosto zato ker je v Ljubljani 100 krat več ljudi kot v Šoštanju (3000 vs 300.000).


Ti misliš da teš vpliva samo na 3k ljudi v Šoštanju? Pozabil da je zraven še Velenje? Nekje cca. 30k ljudi pa še to je majhna številka, brez vasi etc. To je 10x manj ne 100x ampak ja tvoje številke niso ravno zanesljive. Mene osebno nebi motil če teš prestavimo pred tvoja vrata, če ti je že vseeno za te prebivalce, pa ti dihej ta smrad pa verjami meritvam :) V tej dolini jim ni ravno za verjet. Malo si preberi zgodovino o tešu. Vodstveniki so še vedno isti :)

m0LN4r ::

Še več, bil se PRVI v tej temi ki je dokazal da baterije niso fuč po 10 letih
Nisi nic dokazal. Se vedno tezis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Vidim, da idioti še vedno ene in iste linke limajo in ene in iste youtube prispevke fanov EV. Jebat ga, če ste se pustili nategnit in si kupili predrag EV, naj vas še naprej rit peče. Še kak mesec, pa bodo zeleni tiho ko riti, pa se v nemčiji stiskal pod dekce, pri nas pa plesal, ko ne bo za ogrevanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Lani:


Če bi res prišparal 1500EUR na leto, bi bilo to mogoče res. Pa jih ne, tisti, ki se vozijo na plin so še kar klošarji, pa že tako nič nimajo in jim je tisti kur*ev pleh s plinom vse kar imajo in bolj ko ne izgovor, da kao šparajo. Normalen človek se ne ukvarja še s to bedarijo. Ker drugače bi bilo avtov na plin veliko več, ne pa par obskurnih modelov dacij in oplov, ki so že v osnovi jajca, ki jih noben ne mara.


Letos:

plin je tovarniško vgrajen. kar se pozna tako pri porabi kot obrabi. brez problema spravim porabo na bencin na 5.5 litra, s plinom pa liter več. motor je že narejen tako, da ne rabi niti podmazovanja (lpg ready že iz tovarne) ki ga rabi večina plinašev, ki imajo naknadno vgrajen plin.


2023:

Elektrika je zakon, vi ste vsi neumni, ker se ne vozite z električnim subarujem. Jaz že 10 let nisem naredil servisa na njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

verniki ostajate verniki. poanta pa je da ev ni namenjen raji (torej vam klošarjem). vam je namenjen javni prevoz, samo prvo morate pomagat vse ostale s poti spravit, na koncu boste pa še samo brez ostali.

20 milijard je potrebno v sloveniji da se posodobi elektro infrastruktura. postavit je potrebno še eno nuklearko, potrebnih je še kar nekaj daljnovodov, potrebno bo za vsako solarno elektrarno imet še hranilnik,...
večina ljudi komaj čez mesec pride, vi jim pa vsiljujete elektro vozila, ki so v povprečju 2x dražja že pri nakupu. in to v državi, kjer lahko nekdo plačuje 600€ najemnine, ne sme pa vzet 600€ kredita, da bi si stanovanje kupil.
se vidi, da je v tej državi večini ljudem edino pleh pred bajto pomemben.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Zanimivo, da lani so bili klošarji tisti, ki se vozijo na plin. Pol si letos ti klošar? Ali tisti, ki gremo na elektriko? Kako gre to skupaj s tem, da so EV kao dragi? Morda bi šli pa kaj lažje čez mesec, če ne bi tolk bencina in nafte kurli.
Ne vem kdo ti kaj vsiluje. Prijavi ga policiji, če ti slučajno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

wcpapir ::

Moja stranka s priusom hibridom (delam ji zavarovanje) prve generacije, ima 900.000km in prvo baterijo.

Glede Toyot-hibridov slisim samo dobro zato bibse tudi raje odlocil za EV od te znamke ce bo na dosegu.

Holedino ::

Ti misliš da teš vpliva samo na 3k ljudi v Šoštanju? Pozabil da je zraven še Velenje? Nekje cca. 30k ljudi pa še to je majhna številka, brez vasi etc. To je 10x manj ne 100x ampak ja tvoje številke niso ravno zanesljive.

Spet zmota, seveda so moje številke zaneljive, prav tako si falil point. 10x bi bila razlika samo v primeru da bi bila kakovost zraka v Velenju in Šoštanju ista kot v Ljubljani. PA NI! V Ljubljani je kakovost zraka mnogo slabša po vse meritvah!

Mene osebno nebi motil če teš prestavimo pred tvoja vrata

1. Teš6 ne podpiram, kljub temu je še vedno 100x boljši kot kurjenje strupene naftne svinarije v Ljubljani. Proti teš6 sem bil že preden so ga začeli gradit Opozarjal sem jih da bo delal veliko izgubo in če me bi kdo poslušal, potem danes ne bi imeli takega sranja in toliko izgube!

Nekaj čudnega se dogaja: Zlogalasni TEŠ6 in premogovnik velenje na robu bankrota, govori se o zaprtju že letos
https://slo-tech.com/forum/t787911/0

Citiram članek:
"Naša največja energetska naložba v tem tisočletju, šesti blok Termoelektrarne Šoštanj, ki naj bi pomenil rešitev tudi za Premogovnik Velenje, je vse bližje bankrotu. Vodstvo Holdinga slovenskih elektrarn je sicer skopo s pojasnili, so pa dovolj zgovorni uradno dostopni podatki o financah Teš. Ta naj bi bila že nekaj časa tako blizu roba, da naj bi jo nad gladino držala zgolj odškodnina, ki jo je prejela pri sodni poravnavi zaradi korupcije pri gradnji šestega bloka. Že nekaj časa je jasno, da je Teš 6 vse prej kot dobro zastavljena naložba. To se je pokazalo že med gradnjo. Tako se Teš že prav vsa leta, vsaj od 2015, utaplja v rdečih številkah, so poročali na Planet TV. Lani pa je izguba z nekaj deset znova eksplodirala na kar 280 milijonov evrov. Kar je, kljub rekordnim poslovnim rezultatom, v rdeče številke potisnilo tudi ves Holding Slovenske elektrarne (HSE).

Vir:Teš 6 je vse bližje stečaju #video
https://siol.net/posel-danes/novice/tes...

Teš in Premogovnik Velenje na robu bankrota
https://www.24ur.com/novice/slovenija/t...

če ti je že vseeno za te prebivalce, pa ti dihej ta smrad

1. Nikjer nisem rekel da mi je vseeno za prebivalce Šoštanja in Velenja. Je pa dejstvo da jih je dosti manj kot Ljubljančanov in dihajo BOLJŠI zrak kot Ljubljančani.

To je mednarodna primerjava, ki kaže, kako slab zrak dihamo v Ljubljani
https://oe.finance.si/8976675/To-je-med...

Ljubljana ima zelo slabo kakovost zraka
https://www.rtvslo.si/enostavno/zanimiv...

Onesnaženje z delci PM: Ljubljana na 260. mestu, kakovost zraka slaba
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

Decembra je bila Ljubljana z dušikovimi oksidi najbolj onesnažena prestolnica v EU!!!
https://live.finance.si/8985351/Decembr...

Ljubljana je bila decembra najbolj s strupi obremenjena prestolnica v EU!
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

pa verjami meritvam :)

Seveda, to pa, znanstvenim neodvisnim številnim meritvam, ki vse namerijo približno enako pa definitivno vrjamem. Ti pa mogoče verjameš svojim čustom. Too bad. Znanost je važna, ne pa čustva.

Malo si preberi zgodovino o tešu

Mi ni treba, ker sem to storil že pred mnogo leti in zadevo glede teš6 precej dobro poznam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Morda bi šli pa kaj lažje čez mesec, če ne bi tolk bencina in nafte kurli.


pa ti resno misliš da se revni ljudje kr za brez veze naokoli vozijo in da trošijo gorivo za brez veze?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Najprej se odloči, kdo so zate revni klošarji, tisti, ki se vozite na plin, na elektriko, vsi ostali?

Holedino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Vidim, da idioti še vedno ene in iste linke limajo in ene in iste youtube prispevke fanov EV. Jebat ga, če ste se pustili nategnit in si kupili predrag EV, naj vas še naprej rit peče. Še kak mesec, pa bodo zeleni tiho ko riti, pa se v nemčiji stiskal pod dekce, pri nas pa plesal, ko ne bo za ogrevanje.


Oba dva veva kdo je idiot in kristalno jasno je da to nisem jaz. Objavil pa sem znanstvene študije, meritve, članke in tudi strokovnjake kot je ENgineeering Explained kanal na YOutubu, tako je. YOutube je lahko dober vir inforamcij, če znaš najti kredibilne vire, ni vse na Youtubu narobe veš. ;) Prav tako sem objavil IZRAČUNE Jana Macaorola, odgovornega urednika City Magazine Slovenija glede prihrankov električnih vozil. Nategnit si se ti pustil naftni industriji, naj te kar rit peče, ne pa vozniki EVjem, ki jim avto predstavlja manjši strošek kot naftarjem KLJUB večji nakupni ceni. Očitno rad plačuješ 10x več na kilometer za naftne derivate. Motiš se tudi glede "zelenih" in tega da ne bo za ogrevanje. To da se motiš ti bo postalo jasno že čez nekaj mesecev, ker takrat boš videl da ogrevanje BO. ;) Te bom spomnil takrat da si se motil. WizzardOfOZ je en pravljičar, skos si nekaj zmišljuje, kot je povedal že UTK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Še več, bil se PRVI v tej temi ki je dokazal da baterije niso fuč po 10 letih
Nisi nic dokazal. Se vedno tezis.


Seveda sem dokazal. Ampak očitno MERITVE na realnih vozilih in študije pač nič ne pomenijo, ker ti je pač vseeno za resnico, važno ti je samo to da lahko furaš svoje zgrešeno agendo. Če je pa govorjenje dejstev in debunkanje napačnih trditev zate teženje, pa tudi prav.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...


WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Morda bi šli pa kaj lažje čez mesec, če ne bi tolk bencina in nafte kurli.


pa ti resno misliš da se revni ljudje kr za brez veze naokoli vozijo in da trošijo gorivo za brez veze?


Da. Kar okoli 50 % kilometrine večine Slovencev ni za vožnjo na šiht ali v trgovino in podobno, ampak za izlete. Statistike si poglej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Vidim, da idioti še vedno ene in iste linke limajo in ene in iste youtube prispevke fanov EV. Jebat ga, če ste se pustili nategnit in si kupili predrag EV, naj vas še naprej rit peče. Še kak mesec, pa bodo zeleni tiho ko riti, pa se v nemčiji stiskal pod dekce, pri nas pa plesal, ko ne bo za ogrevanje.


Oba dva veva kdo je idiot in kristalno jasno je da to nisem jaz. Objavil pa sem znanstvene študije, meritve, članke in tudi strokovnjake kot je ENgineeering Explained kanal na YOutubu, tako je. YOutube je lahko dober vir inforamcij, če znaš najti kredibilne vire, ni vse na Youtubu narobe veš. ;) Prav tako sem objavil IZRAČUNE Jana Macaorola, odgovornega urednika City Magazine Slovenija glede prihrankov električnih vozil. Nategnit si se ti pustil naftni industriji, naj te kar rit peče, ne pa vozniki EVjem, ki jim avto predstavlja manjši strošek kot naftarjem KLJUB večji nakupni ceni. Očitno rad plačuješ 10x več na kilometer za naftne derivate. Motiš se tudi glede "zelenih" in tega da ne bo za ogrevanje. To da se motiš ti bo postalo jasno že čez nekaj mesecev, ker takrat boš videl da ogrevanje BO. ;) Te bom spomnil takrat da si se motil. WizzardOfOZ je en pravljičar, skos si nekaj zmišljuje, kot je povedal že UTK.

očitno si se prepoznal v mojem tekstu. te je zabolelo?

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Še več, bil se PRVI v tej temi ki je dokazal da baterije niso fuč po 10 letih
Nisi nic dokazal. Se vedno tezis.


Seveda sem dokazal. Ampak očitno MERITVE na realnih vozilih in študije pač nič ne pomenijo, ker ti je pač vseeno za resnico, važno ti je samo to da lahko furaš svoje zgrešeno agendo. Če je pa govorjenje dejstev in debunkanje napačnih trditev zate teženje, pa tudi prav.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...


WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Morda bi šli pa kaj lažje čez mesec, če ne bi tolk bencina in nafte kurli.


pa ti resno misliš da se revni ljudje kr za brez veze naokoli vozijo in da trošijo gorivo za brez veze?


Da. Kar okoli 50 % kilometrine večine Slovencev ni za vožnjo na šiht ali v trgovino in podobno, ampak za izlete. Statistike si poglej.

revni ne hodijo na izlete.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

očitno si se prepoznal v mojem tekstu. te je zabolelo?

Iz konteksta je kristalno jasno da si mislil mene in povedal sem ti da si v zmoti in kar ti gre.

revni ne hodijo na izlete.

Tudi hodijo, manj pogosto kot bogati, ter po navadi ne v tujino, ampak tudi hodijo. Revni si dostikrat precej privoščijo. Recimo ena moja znaka, jamra kako nima za položnice, a hkrati vsak dan cigari 2 šteki cigaret za 6 EUR. Že to je 180 EUR na mesec. Ozriroma 108.000 EUR (108 TISOČ EUR) v 50 letih..Potem ima naročene vse možne "Nova lady" revije, sigurno še ene 100 EUR še za to. Torej 280 EUR vsak mesec za prčakarije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Najprej se odloči, kdo so zate revni klošarji, tisti, ki se vozite na plin, na elektriko, vsi ostali?

vsi, ki mislijo, da je pleh edina stvar s katero se lahko pokažejo pred sosedom.

Holedino je izjavil:


Tudi hodijo, manj pogosto kot bogati, ter po navadi ne v tujino, ampak tudi hodijo. Revni si dostikrat precej privoščijo. Recimo ena moja znaka, jamra kako nima za položnice, a hkrati vsak dan cigari 2 šteki cigaret za 6 EUR. Že to je 180 EUR na mesec.

če si lahko to privošči, očitno že ima dovolj. jamrajo pa danes itak vsi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

če si lahko to privošči, očitno že ima dovolj. jamrajo pa danes itak vsi.

Ja obviously si ne more privoščiti, če pa že par mesecev ni plačala položnice za elektriko..

Drug primer: moj foter je šel po prijateljski ceni zrihtat en računalnik enemu mojemu znancu. 1 let mu niso plačal in so jamral da nimajo, a hkrati so sinetu v vmesnem času kupili Playstation za 400 EUR, ter nov računalnik za kake 3 jurje..Ja zaslužijo minimalca, ampak lahko bi plačali če bi hoteli!

Revni ljudje so revni ravno zaradi tega ker veliko sprčkajo na cigaretih, raznih revijah in podobnih prčkarijah in avtomobilu. Če bi pa šparal pa ne bi bili revni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

imaš reveže in "reveže". prvi si ne morejo nič privoščit, drugi samo jamrajo, da si ne morejo.

če pa nekdo lahko da za alko in cigarete, položnic pa ne plača, naj mu pa elektriko odklopijo. si je pač sam kriv.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kriptobog ::

WizzardOfOZ je izjavil:

imaš reveže in "reveže". prvi si ne morejo nič privoščit, drugi samo jamrajo, da si ne morejo.

če pa nekdo lahko da za alko in cigarete, položnic pa ne plača, naj mu pa elektriko odklopijo. si je pač sam kriv.


On to ne zastopi. Se niso jemali v debatnrm krozku.

Holedino ::

Nehaj. Seveda zastopim, point je da večina "revežev" ni revežev, ampak "revežev". TOrej taki ki lahko ne bi bili reveži če bi znali delat z denarjem, ne bi toliko keša vrgli v avto, cigarete, alkohol in podobne prčkarije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Še več, bil se PRVI v tej temi ki je dokazal da baterije niso fuč po 10 letih
Nisi nic dokazal. Se vedno tezis.


Seveda sem dokazal. Ampak očitno MERITVE na realnih vozilih in študije pač nič ne pomenijo, ker ti je pač vseeno za resnico, važno ti je samo to da lahko furaš svoje zgrešeno agendo. Če je pa govorjenje dejstev in debunkanje napačnih trditev zate teženje, pa tudi prav.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...


WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Morda bi šli pa kaj lažje čez mesec, če ne bi tolk bencina in nafte kurli.


pa ti resno misliš da se revni ljudje kr za brez veze naokoli vozijo in da trošijo gorivo za brez veze?


Da. Kar okoli 50 % kilometrine večine Slovencev ni za vožnjo na šiht ali v trgovino in podobno, ampak za izlete. Statistike si poglej.

S tem nisi se nic dokazal. Obljube in predikcije, nic vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

imaš reveže in "reveže". prvi si ne morejo nič privoščit, drugi samo jamrajo, da si ne morejo.

če pa nekdo lahko da za alko in cigarete, položnic pa ne plača, naj mu pa elektriko odklopijo. si je pač sam kriv.

Za reveže nihče ne dela avtov. Reveži vsako stvar zmeraj dražje plačajo. To res ni nič novega. In kot nekdo, ki je delal na banki, bi to res lahko vedel. Tega problema električni avti ne bojo rešili, to se stoprocentno strinjam. Lakote v Afriki tudi najbrž ne. Gremo zdaj lahko nazaj na avte?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Še več, bil se PRVI v tej temi ki je dokazal da baterije niso fuč po 10 letih
Nisi nic dokazal. Se vedno tezis.


Seveda sem dokazal. Ampak očitno MERITVE na realnih vozilih in študije pač nič ne pomenijo, ker ti je pač vseeno za resnico, važno ti je samo to da lahko furaš svoje zgrešeno agendo. Če je pa govorjenje dejstev in debunkanje napačnih trditev zate teženje, pa tudi prav.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...


WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Morda bi šli pa kaj lažje čez mesec, če ne bi tolk bencina in nafte kurli.


pa ti resno misliš da se revni ljudje kr za brez veze naokoli vozijo in da trošijo gorivo za brez veze?


Da. Kar okoli 50 % kilometrine večine Slovencev ni za vožnjo na šiht ali v trgovino in podobno, ampak za izlete. Statistike si poglej.

S tem nisi se nic dokazal. Obljube in predikcije, nic vec.



Če bi dejansko prebral bi videl da gre za dejanske MERITVE degradacije na 300 vozilih tesla V PRAKSI! Žal nisi pogledal, zato pa zgrešeno in napačno misliš. PODROBNO PREBERI ŠE ENKRAT IN TO POČAAASIII ker počasi dojemaš:

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

DObesedno imajo 10 let stare Tesle še vedno okrog 90 % originalnega dosega. Procent degradacije je 1 % do 1,5% na leto, to je dobljeno iz MERITEV na realnih vozilih! Izjema tega pravila pa sta NIssan Leaf in Kia E-niro, kot sem že povedal na začetku na drugi strani te teme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Sicer pa je to neko povprečje degradacije in to povprečje kot smo vidli zdrži preko 25 let. Povprečen uporabnik nič ne skbi za baterijo in jo skoraj vedno fila do 100 %, kar ni dobro za baterijo (pa kljub temu dosega degradacijo samo 1 % na leto). Če pa si malenkost bolj skrben da si ko avto enkrat dobiš nastaviš charge limit na 85 % ali 90 %, potem bo življenjska doba baterije še 3x do 4x daljša! Pa že brez tega je 25 let življenjske dobre. Če imaš charge limit pa še 3x do 4x več. Več si poglej tukaj:

Batteryuniversity: How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...

Poglej si to tabelo, če filaš do 75 %, potem je ciklov še 4x več kot če filaš do 100 % (in do 100 % samo takrat kot to rabiš, torej preden greš na roadtripe/na dopust tiste 2x na leto, torej poleti smučanje in pozimi morje):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino piše tako kot da bodo baterije živele forever,... Tip bo kupil EVja in bo še njegov PRAVNUK dobil na 47,85% baterijo kot dediščino, ker bo še kar laufalo!!!! >:D

Medtem iz prakse vemo da v vsaki elektronski napravi baterije crkujejo (PRE)hitro
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

Tvoja praksa v mobilnih telefonih se fila do 4,4 V in ima samo okrog 100 do 150 ciklov preden kapaciteta pade na 80 %.


Praksa v električnih avtomobilih se fila do 4V na celico in to ima 1200 do 2000 ciklov, kar je 12x do 15x več ciklov. Petnajskrat več.

Poglej tabelo iz članka Battery University in ti bo jasno. Vidiš razliko al tud zdej ne?! VIdiš sedaj zakaj si bleknil neumnost?



Potem je tukaj tudi hlajenje baterije ki tudi BISTVENO podaljša življenjsko dobo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Vse to sem podrobno ŽE POJASNIL v tej temi dne 27. sep 2022! Zakaj torej tega nisi vedel, KLJUB TEMU da sem ti po že razložil?! Torej sklepamo lahko da tega nisi prej prebral, torej sklepamo lahko da si navaden ignorant, ki ti je vseeno za resnico. Torej najkasneje na 27. sep 2022 bi ti to mogel vedeti, ker sem ti povedal. Če bi bil pa kaj bolj razgledan, potem bi pa že sam to naštudiral že leta nazaj. Ker si ignorant seveda nisi.

Link do posta 27. sep 2022 kjer je to razloženo:
https://slo-tech.com/forum/t805969/p771...

Vsebina posta dne 27. september 2022, CITIRAM:
"Evo tukaj lahko odčitaš da pri filanju do 3,9 V na celico je preden kapaciteta pade na 80 % 2400 do 4000 ciklov. Pri filanju do 4,2 V tako kot prenosnik pa samo 300 do 500 ciklov. Torej 8x več ciklov je če polniš na 3,9 V na celico (tako kot električni avto), namesto na 4,2 V na celico. PRenosnik pa ZANALAŠČ fila na 4,2V na celico. Telefon celo co 4,4 V na celico, kjer je ciklov samo še okrog 100, preden kapaciteta pade na 80 % (do 80 % so vedno definirani cikli).

Prav tako imaš na spodnjem linku tabelco za temperaturo. Pri 40°C kot je v prenosniku je življenska doba "svetlobna leta" krajša kot pa pri 25°C. Baterija avta je loh skos na 25°C ker ima hlajenje baterije, pri prenosniku se pa kuha na 40°C. Razlika v življenski dobi je pa ogoromna že samo zaradi temperature. Pa še voltaža 8x večja življenjska doba.

Vir: U-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...

In zdej poglejmo kaj pomeni 4000 ciklov pri Tesli ki z enim ciklom naredi 400 km (dvakrat po pol baterije je še vedno en cikel, en cikel je od 0 do 100 %, google it tist k ne verjame). Torej 4000 ciklov x 400 km na cikel = 1.600.000 km preden je kapaciteta na 80 %. TOrej milijon šesto jurjev kilometrov. Pri 2500 ciklov je pa: 2500 ciklov x 400 km na cikel = 1.000.000 km. Milijon kilometrov torej. Povprečno pa Slovenski voznik naredi 12.500 km na leto. TOrej do milijona kilometrov bi rabil 80 let."

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Nehaj. Seveda zastopim, point je da večina "revežev" ni revežev, ampak "revežev". TOrej taki ki lahko ne bi bili reveži če bi znali delat z denarjem, ne bi toliko keša vrgli v avto, cigarete, alkohol in podobne prčkarije.



Kako boš ti prepričal nekoga, da avto ni sveta stvar in da ne rabi tekmovat s sosedom, kdo ima večjega?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Dobro vprašanje. Težko, pamet običajnih ljudi je pač neracionalna in prežeta z nepotrebnimi nebotigatreba čustvi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Zakaj sploh ti zivis?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Za to da bom večino plače sprčil na alkoholu, cigaretih, revijah, naftnem avtu in podobnih prčkarijah zihr ne. Kot smo zračunali je razlika med nekom ki ima nek povprečen avto in na leto da tolk pa tolk za stroške in nekom ki ta denar namesto da bi ga v avto vlaga v delnice in sklade v roku 50 let 500.000 do 1.000.000 € (ker se denar obrestuje). Par let šparaš, nato pa si lahko s tem denarjem samo od obresti (torej da se glavnica ne zmanjšuje, ampak povečuje) privoščiš basically luksuzno življenje, masaže, pol leta potovanj vsako leto, da delaš samo pol leta, pol leta pa raziskuješ svet in uživaš. Večina tistih ki ima pa avto pa komaj shaja skozi mesec in delat mora celo leto skos in skos vse do penzije. Ker statistike jasno kažejo da 90 % ljudi v svojem šihtu NE UŽIVA, ampak jim je muka, torej kaj je logična posledica? Da bi se jim splačalo lajf zastavit tako da bi delali samo polovico časa (pol leta vsako leto), drugo polovico leta pa uživali. Ampak to ni možno za večino ljudi ČE imaš avto. Treba je pogledat široko, večina ljudi v Sloveniji životari (kot smo s statistikami v tej temi že pokazali), prav tako večina ljudi NE uživa na šihtu, ampak jim je to nujno zlo. To nujno zlo se da z pravilno zastavljenim življenjem znižati na polovico (za 2x, torej pol leta dela, pol leta užitka).

Holedino ::

Električni avto je pa rešitev te situacije, še vedno je avto (za tiste ki res ne morejo brez njega), čisto nič slabši od nafnega, celo boljši overall ko pogledaš vse aspekte, a hkrati je ko upoštevaš vse stroške avtomobila v življenjski dobi 2 do 3x cenejši od naftnega avtomobila.

"A global poll conducted by Gallup has uncovered that out of the world's one billion full-time workers, only 15% of people are engaged at work. That means that an astronomical 85% of people are unhappy in their jobs."

Why 85% of People Hate their Jobs
https://staffsquared.com/blog/why-85-of...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Most People Are Unhappy With Their Jobs, New Survey Finds
https://www.progressiveimpact.org/most-...

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Električni avto je pa rešitev te situacije, še vedno je avto (za tiste ki res ne morejo brez njega), čisto nič slabši od nafnega, celo boljši overall ko pogledaš vse aspekte, a hkrati je ko upoštevaš vse stroške avtomobila v življenjski dobi 2 do 3x cenejši od naftnega avtomobila.


Ljudje ne morejo niti navaden nov poceni avto kupit, ampak kupujejo rabljenega, ker ni dovolj denarja, ti bi jim pa nov električni avto, ki je 3x dražji, rad prodal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Ne išči problemov, IŠČI REŠITVE! Rešitev je kredit eko sklada brez pologa z izjemno ugodno obrestno mero ali pa nek poceni rabljen električni avto, NIssan Leafa se je dobilo že za 4000 EUR, za večino rabljenih naftnih kant so lastniki v času nakupa plačali več. Mesečno te električni avto pride manj z kreditom eko sklada kot pa kredit za naftni avto. Večino avtov nasploh, tudi večino naftnih avtov se ne kupi na keš, ampak na kredit. Kredit dizla 200 EUR+150 EUR dizla je mesečno 350 EUR, kar je več kot 250EUR kredita za električni avto+15 EUR elektrike. Ko pa se odplača, pa električnemu ostane 15 EUR na mesec, dizlu pa 150 EUR na mesec. To je seveda zdaj nek primer kolega, se pa razlikuje od primera do primera. Evo tale elektični avto na posnetku je stal manj kot 4k.

I Bought The Cheapest Electric Car For Sale In The Country!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Za to da bom večino plače sprčil na alkoholu, cigaretih, revijah, naftnem avtu in podobnih prčkarijah zihr ne. Kot smo zračunali je razlika med nekom ki ima nek povprečen avto in na leto da tolk pa tolk za stroške in nekom ki ta denar namesto da bi ga v avto vlaga v delnice in sklade v roku 50 let 500.000 do 1.000.000 € (ker se denar obrestuje). Par let šparaš, nato pa si lahko s tem denarjem samo od obresti (torej da se glavnica ne zmanjšuje, ampak povečuje) privoščiš basically luksuzno življenje, masaže, pol leta potovanj vsako leto, da delaš samo pol leta, pol leta pa raziskuješ svet in uživaš. Večina tistih ki ima pa avto pa komaj shaja skozi mesec in delat mora celo leto skos in skos vse do penzije. Ker statistike jasno kažejo da 90 % ljudi v svojem šihtu NE UŽIVA, ampak jim je muka, torej kaj je logična posledica? Da bi se jim splačalo lajf zastavit tako da bi delali samo polovico časa (pol leta vsako leto), drugo polovico leta pa uživali. Ampak to ni možno za večino ljudi ČE imaš avto. Treba je pogledat široko, večina ljudi v Sloveniji životari (kot smo s statistikami v tej temi že pokazali), prav tako večina ljudi NE uživa na šihtu, ampak jim je to nujno zlo. To nujno zlo se da z pravilno zastavljenim življenjem znižati na polovico (za 2x, torej pol leta dela, pol leta užitka).

Seveda zivotarijo, ce imajo astronomske najemnine in kredite za bajturine in hodijo bullshit potovanja, kjer jih odirajo kot turiste. Jesus.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Za to da bom večino plače sprčil na alkoholu, cigaretih, revijah, naftnem avtu in podobnih prčkarijah zihr ne. Kot smo zračunali je razlika med nekom ki ima nek povprečen avto in na leto da tolk pa tolk za stroške in nekom ki ta denar namesto da bi ga v avto vlaga v delnice in sklade v roku 50 let 500.000 do 1.000.000 EUR (ker se denar obrestuje). Par let šparaš, nato pa si lahko s tem denarjem samo od obresti (torej da se glavnica ne zmanjšuje, ampak povečuje) privoščiš basically luksuzno življenje, masaže, pol leta potovanj vsako leto, da delaš samo pol leta, pol leta pa raziskuješ svet in uživaš. Večina tistih ki ima pa avto pa komaj shaja skozi mesec in delat mora celo leto skos in skos vse do penzije. Ker statistike jasno kažejo da 90 % ljudi v svojem šihtu NE UŽIVA, ampak jim je muka, torej kaj je logična posledica? Da bi se jim splačalo lajf zastavit tako da bi delali samo polovico časa (pol leta vsako leto), drugo polovico leta pa uživali. Ampak to ni možno za večino ljudi ČE imaš avto. Treba je pogledat široko, večina ljudi v Sloveniji životari (kot smo s statistikami v tej temi že pokazali), prav tako večina ljudi NE uživa na šihtu, ampak jim je to nujno zlo. To nujno zlo se da z pravilno zastavljenim življenjem znižati na polovico (za 2x, torej pol leta dela, pol leta užitka).

Seveda zivotarijo, ce imajo astronomske najemnine in kredite za bajturine in hodijo bullshit potovanja, kjer jih odirajo kot turiste. Jesus.


Večina Slovencev nima nobenih najemnin sploh, poglej statistiko. Ja tiste 5 % ki najema po tržnih najemninah pa najebe, to je pa definitivno res.
Nekaj šokantnega. Samo 5 % Slovencev stanovanje najema po tržnih cenah!!! 17 % ga pa najema po prijateljskih cenah. Ostalih 76 % SLovencev stanovanja NEE najemajo!!
CITIRAM:
"Dobrih 30 odstotkov prebivalcev EU svoje stanovanje najame, v Sloveniji je takih 24 odstotkov prebivalcev. Po tržni ceni stanovanje najame le pet odstotkov Slovencev, kar je 15 odstotnih točk manj od povprečja v EU. Slovenci smo v vrhu EU glede na najem stanovanja po prijateljski ceni (ali brezplačno), saj v stanovanju s tako obliko najema živi skoraj vsak peti Slovenec. V EU je takih deset odstotkov prebivalcev."

V kakšnih stanovanjskih pogojih glede na EU živimo v Sloveniji
https://siol.net/novice/slovenija/v-kak...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

V Članku je tudi tale luštna tabela, kjer lepo kaže da v stanovanjih v Sloveniji živi samo 30 % ljudi. Kar 70 % vseh Slovencev živi v hiši, Sloveci smo po tem rekorderji v EU. Tabela prikazuje delež prebivalcev ki živijo v stanovanjih po različnih državah Evropske unije (WizzardOfOZ električni avto ni za nakup 3x dražji za nakup za isto moč in opremo, niti podrazno ne, ampak samo nekaj tisočakov dražji, na dolgi rok pa je električni avto skupaj z stroški goriva in servisov in cestne takse 2 do 3x cenejši, rešitev je pa poceni rabljen EV, ali pa kredit eko sklada kot sem že omenil):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

NIssan Leafa se je dobilo že za 4000 EUR


Nehaj že zavajat. V slo se ga ni dobilo za tak denar.

Holedino je izjavil:

Večina Slovencev nima nobenih najemnin sploh,


Ti živiš v Sloveniji?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Za 4k v Sloveniji ga res bilo, je bil pa blozu, Nissan Leaf v Sloveniji je stal 5500 EUR par let nazaj. Sam povem. Na avto.net. Ne samo ena ponudba, ampak preko 10 ponudb in vsake par dni nove in nove. Seveda takrat je večina govorila shit čez EVje, vendar časi se spreminjajo, ljudje končno spoznavajo da so se prej motili glede EVjev ;). Poglej statistike na linku ki sem ti ga dal glede tega da samo 5 % SLovencev najema stanovanja po tržnih cenah, 17 % jih najema po prijateljskih cenah in kar 79 % pa jih sploh ne najema, ampak si jih lastijo, ali pa si jih lastijo njihovi starši ali sorodniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

V Članku je tudi tale luštna tabela, kjer lepo kaže da v stanovanjih v Sloveniji živi samo 30 % ljudi. Kar 70 % vseh Slovencev živi v hiši


Pa zakaj nakladaš, če je tako lahko dobiti uradne podatke:
1. januarja 2021 je bilo v Sloveniji 864.300 stanovanj, od tega jih je bilo 698.700 naseljenih. 60 % naseljenih stanovanj se je nahajalo v eno- ali dvostanovanjskih hišah, v njih pa je prebivalo 66 % vseh prebivalcev. Preostalih 40 % naseljenih stanovanj je bilo v tro- ali večstanovanjskih in drugih stavbah; v teh je prebivalo 31 % prebivalcev. 3 % so prebivali v skupinskih ali drugih oblikah nastanitve. Povprečna uporabna površina stanovanja na osebo je znašala 29,6 m2.


Holedino je izjavil:

Nissan Leaf v Sloveniji je stal 5500 EUR par let nazaj.


Ne ni. Najcenejši je bil twingo, pa še ta je bil 9500€, če si pripeljal svoj stari avto (pa so ti zanj dali 2500€) in s subvencijo. Danes je pa tak twingo 21k evrov, dacia sandero je pa 7500€, tako da ja, 3x dražji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Ne nakladam, delež Slovencev v stanovanjih iz leta v leto se res rahlo viša, ker je moja statistika iz leta 2017, tvoja pa iz leta 2021, vendar ni bistvene razlike. 60 % so enostanovanjske stavbe, 40 % pa DVO stanovanjske ali bloki. Statistika iz leta 2017 pa pravi 70 % stanuje v hiši. Torej malo je padlo, ampak ne dosti. Če pa danes enostanovanjskim hišam po tvojih statistikah prišeteješ še DVOstanovanjske hiše, pa si dosti blizu 70 % still. ;)

Ne ni. Najcenejši je bil twingo, pa še ta je bil 9500EUR, če si pripeljal svoj stari avto (pa so ti zanj dali 2500EUR) in s subvencijo

Ti govoriš o novih avtih. Jaz pa sem govoril o starih rabljenih avtih preko avto.neta. Torej se nisva razumela (si površno prebral).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Kater idiot bo pa kupil starega električarja, pa da bo potem obubožal, ko bo moral takoj po nakupu nove baterije kupit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Danes je pa tak twingo 21k evrov, dacia sandero je pa 7500€, tako da ja, 3x dražji.

Laž.
Ni trikrat dražji, tudi v tem primeru ni 3x dražji, na sploh pa sploh ne. Dacia Spring pride 15k po subvenciji. KOliko Dacia Sandero? Bomo pogledali.



NAJCENEJŠA Dacia Sandero pride 11.190 €!


Razlike je tako samo 4 tisočake, kar se povrne na gorivu in servisih v 2 letih. Torej ni res tiste flance kar si prej trdil.

WizzardOfOZ je izjavil:

Kater idiot bo pa kupil starega električarja, pa da bo potem obubožal, ko bo moral takoj po nakupu nove baterije kupit.


Prav tako se je 1 leto nazaj električnega Twinga dobilo za 15k po subvenciji, električno Dacio Spring pa za 13k. Sedaj je dacia dobre 15k. Ne rabiš nobene nove baterije kupovat, smo ti že povedali, pa kar naprej flancaš ene in iste mite. Rabljeni električni imajo še vedno baterijo dobro do konca življenjske dobe avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

WizzardOfOZ ::

Lažeš. v nemčiji razstreljujejo rabljene tesle, ker baterije odpovedujejo.

akcija dacia sandero black&white je bila 8100€. Pride spet po novem letu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Lažeš. v nemčiji razstreljujejo rabljene tesle, ker baterije odpovedujejo.

Laž. Lažeš ti, ne jaz. 1 samcat model je raztrelil Teslo zato da je zaslovel na Youtubu in pokasiral preko 50.000 EUR Youtube denarja. Kako si lahko tako naiven. Pred tem je iz avta pobral vse dobre stvari kot so elektromotor, baterijo, vse komponente, zaslone, vse rezervne dele, skratka vse kar se je dalo odšraufati in vse te dele PRODAL, kar ti v videu SAM TUDI JASNO POVE! Sam ti pove da je vse vredne stvari prej ven pobral, kar poglej posnetek pozorno še enkrat. On je z razrelitjo tiste Tesle tako profitiral, da lahko kupi novo Teslo pa še mu ostane ogromno. Skratka ne bodi tako naiven. Poglej tudi študije glede degradacije baterije ki se ti jih dal. Notri imaš jasno meritev degradacije na 300 naključnih vozilih Tesla in še mnoge druge meritve v praksi. Tesla sicer res kasira veliko za novo baterijo (ki sicer ni bila pokvarjena, samo manjši doseg od novega je imela), ker Tesla menja celo baterijo v celoti. Obstajajo pa firme ki imenjajo samo tisto 1 slabo celico, najbližja taka firma nam je EV CLinic v Zagrebu. Tista 1 okvarjena celica stane drobiž ranga 100 EUR. Sej isto ti recimo Apple hoče menjati celotno matično plošćo, če pa pelješ na neodvisen servis pa na matični zamenja eno majhn komponento in zadeva deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Druga taka firma je EV HUb, pa še kar nekaj takšnih firm je (pa vedno več jih bo):


En konkreten primer nekoga ki sem ga bral tu na Slotchu. Pokvarila se mu je indukcijska plošča. Na servisu so mu rekli da morajo menjati celo elektroniko in da bo stalo 300 EUR. On je pa sam zadevo odprl in zamenjal en kondenzator ki je bil videt napihnjen in zadeva še danes deluje. Cena tistega kondenzatorja manj kot 1 EUR. Isto delajo firm EV Hub in EV CLinic. Zato pa se je potrebno boriti za right to repair (pravico do povpravila svojih naprav na neodvisnih servisih ali pa sam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()
««
38 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708241032 (2675) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125332 (85397) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68163346 (43186) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130189 (24994) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632564 (29095) bluefish

Več podobnih tem