Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022
no comment ::
Predator X je izjavil:
Kako FIA ni priznala, da niso naredili preizskave?
Sploh ne vem kaj na bi ta stavek pomenil?
Administration has been limited to reviewing the submissions made by the Competitors and that no full formal investigations were launched.
Pregledali so dokumente, ki so jih predložila moštva. Nisi sprožili NOBENE preiskave. Njihove besede.
Predator X ::
According to the FIA, who released their findings into a cost cap investigation on the Monday after the 2022 Japanese Grand Prix, Aston Martin are in 'Procedural Breach'.
Tole pa pomeni, da je bila raziskava.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
no comment ::
Predator X je izjavil:
"no full formal"
According to the FIA, who released their findings into a cost cap investigation on the Monday after the 2022 Japanese Grand Prix, Aston Martin are in 'Procedural Breach'.
Tole pa pomeni, da je bila raziskava.
Ja, raziskava. Anketa. Vprašali so Totota, kaj misli.
Malo poanketiraš in vzameš naslov, če kdo ni zadovoljen z rezultati.
springfield ::
Samo denarja niso porabil za razvoj dirkalnika, ampak za plačilo osebja, bolniške...zato bo samo denarna kazen.
Žal Lulu fani...
Budget cap ne deluje na tak princip. Oni imajo skupno omejeno koliko lahko porabijo, ne za posamezne sektorje. Drugace bi ekipe ves budget porable za razvoj, kar bi slo prek, bi pa slo za place, bolniske...
Predator X ::
no comment je izjavil:
Predator X je izjavil:
"no full formal"
According to the FIA, who released their findings into a cost cap investigation on the Monday after the 2022 Japanese Grand Prix, Aston Martin are in 'Procedural Breach'.
Tole pa pomeni, da je bila raziskava.
Ja, raziskava. Anketa. Vprašali so Totota, kaj misli.
Malo poanketiraš in vzameš naslov, če kdo ni zadovoljen z rezultati.
Ja ja tako FIA je objavila Totojeve ugotovitve.
"The punishments available to the FIA for a minor breach range from a reprimand, to a fine, to a deduction of drivers’ championship points. The use of the latter would have an impact on last season’s result."
No dobro saj bomo videli ali bodo sploh kaj naredili.
Ampak, če se že grejo bduget cap, da lahko tekmuje več ekip z manj denarja potem se naj tudi tega držijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
no comment ::
Predator X je izjavil:
Ja ja tako FIA je objavila Totojeve ugotovitve.
Na žalost res zgleda tako. Ko bo končno prišla ven cifra za koliko so narobe prešteli cifre, ki jih je predložil RB, bo cifra neverjetno blizu tistih 300k, ki jih je Hamilton v svoji neumnosti zblebetal.
Potem se bo pa začelo raziskovati kako v Mercedesu številke poznajo bolje kot pri RB. Čeprav bi se morali skoncentrirati na POPOLNO preiskavo RBR in jih za vedno ali vsaj nekaj let vreči ven iz F1, če so namerno goljufali. Tudi Verstappnu naj vzamejo lanski naslov.
Ne obesiš pa človeka brez sodišča.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
ginekk ::
Tisti najbolj glasni (Ferrari in MB) imajo mnogo več sranja iz pol-preteklosti na glavi.
Twixz ::
Predator X je izjavil:
no comment je izjavil:
Predator X je izjavil:
"no full formal"
According to the FIA, who released their findings into a cost cap investigation on the Monday after the 2022 Japanese Grand Prix, Aston Martin are in 'Procedural Breach'.
Tole pa pomeni, da je bila raziskava.
Ja, raziskava. Anketa. Vprašali so Totota, kaj misli.
Malo poanketiraš in vzameš naslov, če kdo ni zadovoljen z rezultati.
Ja ja tako FIA je objavila Totojeve ugotovitve.
"The punishments available to the FIA for a minor breach range from a reprimand, to a fine, to a deduction of drivers’ championship points. The use of the latter would have an impact on last season’s result."
No dobro saj bomo videli ali bodo sploh kaj naredili.
Ampak, če se že grejo bduget cap, da lahko tekmuje več ekip z manj denarja potem se naj tudi tega držijo.
Šur, tako kot se je Mercedes držal DRS pravila, ko so v Braziliji ugotovili, da je DRS odprtina na zadnjem krilcu preširoka za kolko? Pa kaj je Lewis dobil od kazni? Po prstih, da je moral ubožec iz zadnjega mesta štartati, pa ne na dirki, na sprintu! Pa bogve kdaj so za Mercedes to prej analizirali. Ker top speed je mel v Mehiki (ena dirka pred Brazilijo) v top 3. Pa Mercedes nikoli ni bil močan v top speed ampak v ovinkih.
Pa lanska sezona nasploh je bla taka, da če bi bil Lewis prvak bi bilo vse skupaj precej... Nevem no. Od Bahraina, ko je Lewis jokal za track limitse na prostoru, ko jih je dokazano vsaj 15x kršil.
10 sekund kazni za to ko si poslal sodirkača v zid z 51G sile? A zato ker si domačin na dirki?
In tako dalje in tako naprej. Pa nisem zagovornik kršenja pravil RedBulla (ki so več kot očitno jih) ampak roko na srce so jih pri Mercedesu tudi.
Kot RedBull navijač zagovarjam, da se jih kaznuje. Da se pa naslov vzame zato, ker so oboji, ki so bili najbližje za naslov kršili pravila mi je pa malo mimo.
springfield ::
ginekk ::
springfield je izjavil:
Ok, Redbull je preveč zapravil za catering in bolniške (ki so izvzete iz budgeta). Pass.
Ce bi to bilo res, ne bi presegli budgeta. Se enkrat, budget se gleda celoten, nimajo posebej budgeta za catering.
FIA v svojem dokumentu kaj spada in kaj ne spada v budget, precej jasno definira zadeve. Recimo bolniške so izvzete, tudi entertaiment stroški (oboji stran 8)
https://www.fia.com/sites/default/files...
tako da si v zmoti, da se gleda vse skupaj. Kje točno pa so prebili, sem pa pobral internet šalo na to temo. Ampak itak gledajo samo računovodske dokumente, ki so jih dobili od Rebulla, niti ne gre za kakšno hudo inšpekcijsko preiskavo.
springfield ::
Predator X ::
Predator X je izjavil:
no comment je izjavil:
Predator X je izjavil:
"no full formal"
According to the FIA, who released their findings into a cost cap investigation on the Monday after the 2022 Japanese Grand Prix, Aston Martin are in 'Procedural Breach'.
Tole pa pomeni, da je bila raziskava.
Ja, raziskava. Anketa. Vprašali so Totota, kaj misli.
Malo poanketiraš in vzameš naslov, če kdo ni zadovoljen z rezultati.
Ja ja tako FIA je objavila Totojeve ugotovitve.
"The punishments available to the FIA for a minor breach range from a reprimand, to a fine, to a deduction of drivers’ championship points. The use of the latter would have an impact on last season’s result."
No dobro saj bomo videli ali bodo sploh kaj naredili.
Ampak, če se že grejo bduget cap, da lahko tekmuje več ekip z manj denarja potem se naj tudi tega držijo.
Šur, tako kot se je Mercedes držal DRS pravila, ko so v Braziliji ugotovili, da je DRS odprtina na zadnjem krilcu preširoka za kolko? Pa kaj je Lewis dobil od kazni? Po prstih, da je moral ubožec iz zadnjega mesta štartati, pa ne na dirki, na sprintu! Pa bogve kdaj so za Mercedes to prej analizirali. Ker top speed je mel v Mehiki (ena dirka pred Brazilijo) v top 3. Pa Mercedes nikoli ni bil močan v top speed ampak v ovinkih.
Pa lanska sezona nasploh je bla taka, da če bi bil Lewis prvak bi bilo vse skupaj precej... Nevem no. Od Bahraina, ko je Lewis jokal za track limitse na prostoru, ko jih je dokazano vsaj 15x kršil.
10 sekund kazni za to ko si poslal sodirkača v zid z 51G sile? A zato ker si domačin na dirki?
In tako dalje in tako naprej. Pa nisem zagovornik kršenja pravil RedBulla (ki so več kot očitno jih) ampak roko na srce so jih pri Mercedesu tudi.
Kot RedBull navijač zagovarjam, da se jih kaznuje. Da se pa naslov vzame zato, ker so oboji, ki so bili najbližje za naslov kršili pravila mi je pa malo mimo.
Ubistvi je bila 85mm zajebali so za 0,2mm.
Seprav napaka cirka 0,234%. Ampak ja dobil so penalty in je bil DSQ. Podobno bi se lahko zgodilo, če bi Maxu upgradali avto, da bi pridobil 0,2s na krog pri tem pa nespoštovali budget cap.
Tele strani pa res serjejo malce sem in tja eni pravijo, da nebo nič drugi, da je možnost ipd.
Predator X ::
no comment je izjavil:
Predator X je izjavil:
Ja ja tako FIA je objavila Totojeve ugotovitve.
Na žalost res zgleda tako. Ko bo končno prišla ven cifra za koliko so narobe prešteli cifre, ki jih je predložil RB, bo cifra neverjetno blizu tistih 300k, ki jih je Hamilton v svoji neumnosti zblebetal.
Potem se bo pa začelo raziskovati kako v Mercedesu številke poznajo bolje kot pri RB. Čeprav bi se morali skoncentrirati na POPOLNO preiskavo RBR in jih za vedno ali vsaj nekaj let vreči ven iz F1, če so namerno goljufali. Tudi Verstappnu naj vzamejo lanski naslov.
Ne obesiš pa človeka brez sodišča.
Pa dej ti nisi normaln. Pa kaj misliš, da je tam Toto Wolf. Šefe ali kaj? Če bi bil šefe bi imel Hamilton naslov. Ima Redbull oz. je imel več moči kot Merc.
Toto Wolf nima nobene veze kaj je redbull delal in kaj je FIA ugotovila.
Kr poglej si, da so vse ekipe proti temu ( Mclaren, Ferrari, Merc, Alpine, HAAS ) in noben ni vesel. Nekateri so odpuščali ljudi zaradi tega, drugi niso naredli velikega koraka naprej ipd.
pirlo ::
no comment je izjavil:
Predator X je izjavil:
Ja ja tako FIA je objavila Totojeve ugotovitve.
Na žalost res zgleda tako. Ko bo končno prišla ven cifra za koliko so narobe prešteli cifre, ki jih je predložil RB, bo cifra neverjetno blizu tistih 300k, ki jih je Hamilton v svoji neumnosti zblebetal.
Potem se bo pa začelo raziskovati kako v Mercedesu številke poznajo bolje kot pri RB. Čeprav bi se morali skoncentrirati na POPOLNO preiskavo RBR in jih za vedno ali vsaj nekaj let vreči ven iz F1, če so namerno goljufali. Tudi Verstappnu naj vzamejo lanski naslov.
Ne obesiš pa človeka brez sodišča.
Tu sta oba ista lopova, Merc in RB. RB je tudi vedel kaj je narobe s Ferrarijevim motorjem, samo FIA ni uspela nič dokazat, čeprav so jim dodatne senzorje montirali in spreminjali software. Zato pa je verjetno tudi bil skrit deal, ker so verjetno dokazi proti Ferrariju prišli iz čudnih naslovov pa so za integriteto športa vse pometli. Ferrari pa je tudi naknadno bil močno kaznovan z GP2 motorjem 2 leti. Tak da če bo RB kaznovan, da bo naslednji 2 leti tretjerazredna ekipa, pol ok :) Ker pridobiš s prekoračitvijo budgeta v trenutni in naslednji sezoni, razvoj je vzporeden.
Cr00k ::
no comment ::
Meni se zdi popolnoma neverjetno, da eno od top moštev odda podatke, ki se seštejejo v več kot bi se smeli. Verjel bi, če bi oddali skuhane knjige*, FIA bi jih z dvema revizorskima podjetjema premetavala pol leta, potem pa bi prišli z rezultati finančne forenzike v javnost. To bi bil minimum.
* Kar jih itak vsa moštva, ki imajo več kot 150mio. Možnost, da FIA odkrije prave prekrške so pa tolikšne, kot da se gre Janković sam ovadit na policijo.
no comment ::
Cr00k ::
V pravilniku je takole za minor oversped breach
In the event the Cost Cap Adjudication Panel determines that an F1 Team has committed a
Minor Overspend Breach, the Cost Cap Adjudication Panel may impose a Financial Penalty
and/or any Minor Sporting Penalties
Točke se odvzemajo pri material overspend breach... tako da bo neki dnarja za plačat, da še malo povečajo kršenje cost-capa :)
Predator X ::
no comment ::
Pravijo, da je kalkulator je pokazal 150.000 (stopetdeset tisoč) dolarjev. Sem rekel, da bo številka nevarno blizu Hamiltonovi.
Verstappen ima v 2021 do polovice sezone 50 točk prednosti, potem pa pri RB začnejo z noro dragimi novostmi za vsako dirko, Mercedes jih kljub temu (brez novosti, seveda) čedalje bolj lovi in je na nekaterih zadnjih dirkah tudi po pol sekunde hitrejši. RB potem hitro prekorači proračun za 150.000 in varno zaključi prvenstvo.
Prosim, naj vzamejo že ta jebeni naslov Verstappnu in ga dajo Hamiltonu, če potem ne bo treba več poslušat teh Totovih štorij. So žalitev za vsakega, ki ima kaj več od lufta med ušesi.
Predator X ::
- Odvzem vseh konstruktorskih točk
- Odvzem polovice drivers point
- Za 10% znižati naslednje leto proračun
- Kakšno odvzem na 2-3 dirka za qualy
- manj Aero za eno leto
Pa noben več nebi kršil teh pravil.
Če bodo dali pa sam nek Fine v €€€ bo pa za pričakovati, da se bodo požvižgali na to.
Če lahko spremeniš nekaj na avto za 100-200€ zato, da nekje pridobiš pol in te na sami tekmi zaradi same steze ne more prehiteti nasprotnik....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
mn ::
Twixz ::
Predator X je izjavil:
FIA bi morala vsaki manjši "cheat" ostro
- Odvzem vseh konstruktorskih točk
- Odvzem polovice drivers point
- Za 10% znižati naslednje leto proračun
- Kakšno odvzem na 2-3 dirka za qualy
- manj Aero za eno leto
Pa noben več nebi kršil teh pravil.
Če bodo dali pa sam nek Fine v €€€ bo pa za pričakovati, da se bodo požvižgali na to.
Če lahko spremeniš nekaj na avto za 100-200€ zato, da nekje pridobiš pol in te na sami tekmi zaradi same steze ne more prehiteti nasprotnik....
Če nočeš kršenja pravil in takih pi*darij in kolikor toliko enakovreden boj, razviješ in vpelješ sistem beleženja in porabe stroškov določenih ekip po vsaki dirki oz. da bi bilo lažje - na kvartale.
Prekrške rešuješ sproti - z ustrezno kaznijo.
Smo pa ja v letu 2022.
ZveeZ ::
Predator X je izjavil:
FIA bi morala vsaki manjši "cheat" ostro
- Odvzem vseh konstruktorskih točk
- Odvzem polovice drivers point
- Za 10% znižati naslednje leto proračun
- Kakšno odvzem na 2-3 dirka za qualy
- manj Aero za eno leto
Pa noben več nebi kršil teh pravil.
Če bodo dali pa sam nek Fine v €€€ bo pa za pričakovati, da se bodo požvižgali na to.
Če lahko spremeniš nekaj na avto za 100-200€ zato, da nekje pridobiš pol in te na sami tekmi zaradi same steze ne more prehiteti nasprotnik....
Če nočeš kršenja pravil in takih pi*darij in kolikor toliko enakovreden boj, razviješ in vpelješ sistem beleženja in porabe stroškov določenih ekip po vsaki dirki oz. da bi bilo lažje - na kvartale.
Prekrške rešuješ sproti - z ustrezno kaznijo.
Smo pa ja v letu 2022.
A ni lazje nakazat 145m na locen racun iz katerega crpajo tekom sezone?
Tako bi ob vpogledu FIA takoj vedela, ce se zadeve knjigovodsko ujemajo.
Kar je off the books pa je itak ze sedaj skrito.
LeQuack ::
no comment je izjavil:
Koliko so pa finančna pravila izboljšala F1 za vse vpletene pa lahko povedo zaposleni v moštvih. Vedno manj je denarja za njihove plače. Imamo dirkače, ki pospravijo na desetine miljonov letno in imajo potem želodec se pritoževat, da ne gre dovolj denarja v njihove dirkalnike. Bogi reveži, dejmo inženirjem in mehanikom zmanjšat plačo, da bo za še eno dno, ki bo prineslo pol stotinke in gotovi naslov.
To je ameriški način športanja, zdaj ko so prevzeli F1 je isto. Imaš performerje, zvezdnike, Lebron Jamese in podobne, ki privlačijo množice in denar, in pa ostale ki pa niso pomembni. Ustvariš še kakšno umetno dramo, Netflix dokumentarec, itd. pa imaš še več keša. Sam inženiring tekme, tehnologija motorjev, mehanika, to je vse postranskega pomena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
no comment ::
Mercedes hoče, da kupimo, da so lani brez denarja (ob tem motorje menjali kot da so rdeče Pirelli gume) iz egala prišli na +0.5s (v času, ko je RB goljufal!) in ker so potem oddali bolj fantasy bilance kot nekdo drug, da jim pripada še drug naslov.
Predsodki so zelo globoki. Prodajalec cukra mora goljufati.
Kot sem že rekel, lahko, da bo bistveno večja afera v tem, da ima Mercedes vpogled v zaupne finančne podatke drugih moštev. Če lahko moštva pričakujejo, da FIA ne deli njihovih tehničnih podatkov z drugimi moštvi, bi moralo biti tako tudi pri drugih podatkih. Čeprav, kdo pa pravi, da Brezmadežni ne dobijo tudi tehničnih podatkov...
scythe ::
no comment ::
Twixz ::
Predator X je izjavil:
FIA bi morala vsaki manjši "cheat" ostro
- Odvzem vseh konstruktorskih točk
- Odvzem polovice drivers point
- Za 10% znižati naslednje leto proračun
- Kakšno odvzem na 2-3 dirka za qualy
- manj Aero za eno leto
Pa noben več nebi kršil teh pravil.
Če bodo dali pa sam nek Fine v €€€ bo pa za pričakovati, da se bodo požvižgali na to.
Če lahko spremeniš nekaj na avto za 100-200€ zato, da nekje pridobiš pol in te na sami tekmi zaradi same steze ne more prehiteti nasprotnik....
Če nočeš kršenja pravil in takih pi*darij in kolikor toliko enakovreden boj, razviješ in vpelješ sistem beleženja in porabe stroškov določenih ekip po vsaki dirki oz. da bi bilo lažje - na kvartale.
Prekrške rešuješ sproti - z ustrezno kaznijo.
Smo pa ja v letu 2022.
A ni lazje nakazat 145m na locen racun iz katerega crpajo tekom sezone?
Tako bi ob vpogledu FIA takoj vedela, ce se zadeve knjigovodsko ujemajo.
Kar je off the books pa je itak ze sedaj skrito.
Jst osebno bi ločil finančni strop na 5 nekih temeljnih delov (razvoj, plače, itd.) in potem iz tega delal naprej.
RedBull se zgovarja na bolniške itd. za to da je kršil cap. Yeah right.
ZveeZ ::
springfield ::
no comment ::
springfield je izjavil:
Ne se bat, ne delajo na pol zastonj in bonusi so izvzeti, tako da lahko kompenzirajo na tak nacin.
McLaren je jamral, da ne more plačat desetino tistega kar pri RBR dobi volunter za "pocket money".
springfield je izjavil:
Bolniske prav tako ne stejejo v budget, tako da ne vem kako bi lahko zaradi tega sli preko.
Tudi RBR pravi, da ne vejo zakaj so jim jih šteli v budget ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
broken/link ::
vsi pa seveda čakajo na uradno objavo in uradne podatke.
no comment ::
broken/link je izjavil:
danes sem poslušal en video od brundla. V paddocku se govori o cifri 1,8m
To je, v teh časih, vsaj 1 sekunda na krog. Pravi Toto.
Se spomnim, ko je imela Toyota za 100mio večji proračun kot BMW in je bila za sekundo počasnejša. Drugi cajti, očitno.
no comment ::
Chrissy, darling, there's no such thing as free lunch!
Se mi je zdelo, da je Christian malo bolj okrogel zadnja leta. Toto je cel posušen. Če ekipi ne daš za jest, ti pozabi sidepode zrisat.
springfield ::
Jazon ::
Leta 2020 je Mercedes-Benz Grand Prix Limited zapravil 324,9 mio funtov.
Leta 2021, po uvedbi kapice, so skupno zapravili 297,4 mio funtov.
Torej je za bolniške in reprezentanco šlo 152,4 mio funtov. (Kapica je 145 mio).
no comment ::
Garažisti še vedno nimajo šans narediti priključka, veliki pa ne rabijo (ne morejo) plačevati visokih plač za delavce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
Predator X ::
no comment je izjavil:
Pravijo, da so si pri RB zračunali točno za koliko morajo nalašč preseči budget, da še zagotovo zmagajo prvenstvo.
Pravijo, da je kalkulator je pokazal 150.000 (stopetdeset tisoč) dolarjev. Sem rekel, da bo številka nevarno blizu Hamiltonovi.
Verstappen ima v 2021 do polovice sezone 50 točk prednosti, potem pa pri RB začnejo z noro dragimi novostmi za vsako dirko, Mercedes jih kljub temu (brez novosti, seveda) čedalje bolj lovi in je na nekaterih zadnjih dirkah tudi po pol sekunde hitrejši. RB potem hitro prekorači proračun za 150.000 in varno zaključi prvenstvo.
Prosim, naj vzamejo že ta jebeni naslov Verstappnu in ga dajo Hamiltonu, če potem ne bo treba več poslušat teh Totovih štorij. So žalitev za vsakega, ki ima kaj več od lufta med ušesi.
Joj, Kaj teb ni jasn. Dejstvo je, da niso goljufali za brez veze. Goljufali so zato, da so zmagali prvenstvo. Pa nič drugega.
Katere pomaranče si pa ti pojedel včeraj me pa ne zanima.
Vsako besedo, ki jo napišeš je totalno nesmiselna. Dejansko prepričuješ sebe, da je RBR nevede in za malce drame (za šalo) presegel budget.
Ne delaj se pametnega, ker imajo oni posebej zaposlene ljudi, ki jim stalno poročajo budget. Take stvari govoriti, je kot, da bi se pogovarjal z 13 letnim otrokom.
Točno se zavedajo kaj delajo in točno se zavedajo, da so presegli limit in kršili pravili. So pametni ljudje, ki bodo izkoristili vsako malenkost oz. luknjo v samem sistemu. Zato, pa imajo najhitrejši avto na stezi.
Karkorkoli boš obrni ipd. RBR je goljufal samo zaradi prvenstva pa ničesar drugega, dejansko so zmagali in verjetno jim kaj hudega nebo razen nekaj €€€ bodo morali plačati. Razen, če stopi Fia z jajci pred RBR in jim pove, da se nimajo kaj več zajebavati.
Zdej počakajva kaj bo FIA povedala/ugotovila.
Za Merdcedes so prišle ven neke številke. motorsport.com
Leta 2020 je Mercedes-Benz Grand Prix Limited zapravil 324,9 mio funtov.
Leta 2021, po uvedbi kapice, so skupno zapravili 297,4 mio funtov.
Torej je za bolniške in reprezentanco šlo 152,4 mio funtov. (Kapica je 145 mio).
Govoriš neumnosti. Niso vse številke zajete, tudi vsi stroški oz. plače v kapico.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
Jazon ::
Predator X je izjavil:
Za Merdcedes so prišle ven neke številke. motorsport.com
Leta 2020 je Mercedes-Benz Grand Prix Limited zapravil 324,9 mio funtov.
Leta 2021, po uvedbi kapice, so skupno zapravili 297,4 mio funtov.
Torej je za bolniške in reprezentanco šlo 152,4 mio funtov. (Kapica je 145 mio).
Govoriš neumnosti. Niso vse številke zajete, tudi vsi stroški oz. plače v kapico.
No ja, šaljiva pripomba, ki se navezuje na poste v tej temi in te očitno nervira.
V letu 2020 so imeli 1063 zaposlenih od tega 906 znotraj kapice.
V letu 2021 so imeli 1004 zaposlenih od tega 803 znotraj kapice.
Popravek: Za reprezentanco, bolniške in plačo 201 osebe je šlo 152,4 mio funtov. Za komplet razvoj in testiranja bolidov ter plače 803 oseb pa 145 mio funtov. Right.
scythe ::
no comment ::
Poštena kazen za RBR, propračun zmanjšati za -10% za drugo leto RBR-ju in brez denarne nagrade za konstruktorskega prvaka. Naslov pa ostane RBR-ju in Maxu.
Ne. Kazen mora biti poštena. V vseh naslednjih letih, ki bi lahko bila odvisna od goljufanja v 2021, torej do 2046, morajo biti za Mercedesom v konstruktorskem in oba RBR dirkača morata biti za slabše uvrščenim od obeh Mercedesovih dirkačev.
billy ::
Vzgojna kazen bi lahko bila, ampak kaj...
torej kazen bo simbolična :)
scythe ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scythe ()
no comment ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 446805 (214804) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 208856 (129248) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 186917 (121477) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 232417 (146344) | kosta |