» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
136 / 139
»»

ginekk ::

Jaz samo upam, da zaprejo live linijo do race direktorja. Naj odloča(jo) samostojno, brez prošenj, jokcanj in pritiskov.
Sicer je bilo fun, ampak vseeno je too much. Za kompromis lahko dajo vmes nek PR/tajnico vmesni člen.

Tilen88 ::

Nekje sem bral da drugo leto ne bo komunikacije med massijem in ekipami(naj bi ross brawn to že rekel), to tudi pomeni da massi ostaja.

A se že kej ve kolk bo velika(dolga in široka) kanta od dirkalnika za 2022

Meizu ::

Primerjave velikosti so na spletu, uglavnem malo manjši bolid bo od trenutnih.

BT52 ::

Koliko vem širina ostane. Edino maksimalna medosna je definirana. V povprečju 200mm manjša od zdajšnjih dirkalnikov.

ripmork ::

Tilen88 je izjavil:

Nobenega ne bo nič bolelo, razn fanboje hamniltona :)) Sej so tudi oni meli usa ta leta lepo zrežirano v prid hamiltona in merca ;) takrat pa modro tiho in se neumne delat

Mah, jaz v bistvu nisem za nobenga, pa me je kar šokiralo tole na koncu in čuden priokus pustilo. Tudi večini dirkačev je bil tale SC protokol čuden in čist netipičen... zdej je, kar je. Sej sem vesel za Max-a; oba sta si zaslužila titulo. Mercedes (če se ne motim) je že odstopil od morebitne tožbe, ker bi sam še večjo škodo za šport in lastno ime delali z vlačenjem po sodiščih... končno smo dočakali pestro sezono (ki bo ostala še ena v zgodovini kontroverznih) 8-).

Ross je že napovedal, da v prihodnje ne bo pogovorov med vodstvom in šefi ekip, ja.
Maksimalna dolžina dirkalnikov bo malo krajša, se bo pa to mislim da poznalo le pri Mercedesu in še kakšni ladji :)

Tilen88 ::

Se pravi ne bo kej dost razlike na uličnih dirkah.

Meizu ::

Na čisto uličnih najbrž res ne, bo pa končno morda lahko corner handling konkretna alternativa top speedu, ker kot je zdaj je jasno, da ima top speed absolutno prednost pred vsem ostalim, ravno zaradi dimenzij dirkalnikov.

Kar mi vsaj daje upati, da bo RBR naslednje leto konkurenčen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

ginekk ::

Newey je težko nekonkurenčen glede aerodinamike. Kje sem včeraj bral, da je model dizajniral 9 zmagovitih (okronanih) dirkalnikov, s tremi različnimi moštvi, v različnih erah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Tilen88 ::

Jst upam da bodo ferari, mcl, rbr, merc ali pa kdo drugi čisto spredaj v boju za prvaka

Cveto ::

Mercedes in RedBull skoraj gotovo. Ferrari grozi z močnim motorjem in veliko razvoja. Aston se bo verjetno po letošnjem šoku z rake-om pobral (se bo tudi merc, kar me skrbi). McLaren po moje tam nekje, če se bo le Norris spravil k sebi. Alpha Tauri zna pasti, Renault tudi vprašanje, če ima dovolj resursov. Pričakujem malo več od Haasa in nič kaj dosti več od Villiamsa. Je pa seveda taka sezona, da lahko kdorkoli preseneti, navzdol in navzgor. Se še spomnimo leta 2014, kako je padel do takrat dominantni RedBull.

ginekk ::

Jaz se spomnim Brawn GP - ko je popoln outsider, prodano moštvo Honde, z eno samo premišljeno interpretacijo pravil zdominiralo prvi del sezone tako močno, da jih drugi niso mogli več ujeti. Šlo je za double diffuser na zadku.

Prišli kot newcomer, zmagali WDC, WCC in se prodali MB za naslednjo sezono.

Upam da bo to naslednje leto Haas ali pa Williams.

Tilen88 ::

Si predstavljaš, george v merca, merc leta 2022 na tretjem mestu, v samem vrhu pa willimas :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

ginekk ::

Verjetno ne bo. Na ta način se vedno zna zajebat edino Alonso. :D

Meizu ::

Tilen88 je izjavil:

Jst upam da bodo ferari, mcl, rbr, merc ali pa kdo drugi čisto spredaj v boju za prvaka


Več kot jih bo, boljše bo.

Jaz upam na RBR, Merc, Ferrari, McLaren, Alpine, Williams, Alfa... No ja, torej, upam, da bi bili vsi konkurenčni - to bi bla sezona za gledat, pismo da res.

Tilen88 ::

To bi kokice glodali vsako soboto in nedeljo :D podpišem tkoj

ripmork ::

Prva polovica 2012 je bila top: prvih 8 dirk 8 različnih zmagovalcev 8-)
Je sicer malo verjetno kaj takega pričakovat, po spremembi pravil (sploh tako veliki) zna bit razmerje moči kar razburkano. Dvomim, da se bo sicer kaka Brawn GP pravljica ponovila, tokrat so res pazljivo pravila spisali. Bi moralo pa sledenje dirkalnikov in prehitevanje bit občutno lažje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

vilser ::

Dirka je bila dobra. Ampak ni mi jasno, zakaj ni Mercedes pokrival Verstappna, ko je šel nekaj krogov pred koncem v box, ker to je bil ključ za zmago in za osvojitev naslova. Pa, kaj, če bi šel Hamilton menjat gume takoj en krog za Verstappnom, bi Hamilton izgubil prvo mesto? Kaj pravijo pravila, ko je na stezi SC?

PrimozR ::

Če bi HAM šel v bokse prvi, bi ga VER prehitel (bi ostal zunaj) in imel track position. Itak je imel novejše gume. Tega pa ne narediš, če ne veš, a se bo še dirkalo ali ne. Če se ne bo, je track position key - case in point, Spa.

Zajebali so pri VSC-ju, takrat bi morali menjati, ko je menjal Max.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

Ampak max je "čisto not", celo ostal je na dirkališču in bo testiral za prihodnjo sezono. To pa me spominja na šumaherja.

Tilen88 ::

ripmork je izjavil:

Prva polovica 2012 je bila top: prvih 8 dirk 8 različnih zmagovalcev 8-)
Je sicer malo verjetno kaj takega pričakovat, po spremembi pravil (sploh tako veliki) zna bit razmerje moči kar razburkano. Dvomim, da se bo sicer kaka Brawn GP pravljica ponovila, tokrat so res pazljivo pravila spisali. Bi moralo pa sledenje dirkalnikov in prehitevanje bit občutno lažje.


Upam da res, da ne bo na koncu še slabše kot je bilo.

Cveto ::

PrimozR je izjavil:

Če bi HAM šel v bokse prvi, bi ga VER prehitel (bi ostal zunaj) in imel track position. Itak je imel novejše gume. Tega pa ne narediš, če ne veš, a se bo še dirkalo ali ne. Če se ne bo, je track position key - case in point, Spa.

Zajebali so pri VSC-ju, takrat bi morali menjati, ko je menjal Max.


Ja, saj o VSC-ju govorimo. Imeli so veliko prednosti in lahko bi brez težav sledili Maxu v bokse, tudi če en krog kasneje. Seveda bi potem šel pri pravem SC-ju še enkrat v bokse, a dvomim, da bi ga tako ruknil dol, če bi imel bolj sveže trde (ali celo medium) gume.

In to ga je stalo prvenstva, ne Masi. Vedno je treba računati na SC in če želiš biti na varnem, moraš slediti nasprotnika.

Merc fani seveda navijajo za red flag. Ta je v tej sezoni že orenk rešil hamiltona, recimo v Imoli, v Silverstonu, morda še kje. Mislim pa, da je Toto tako razjezil Masija z stalnim teženjem, da si je mislil "fuck you" in dal samo SC.

PrimozR ::

Jah, to z Masijem je tako-tako, Masi je zajebal, to je dejstvo. Dejstvo je tudi, da če ne bi bili konzervativni s postanki, da ne bi izgubili prvenstva. Ampak to je hindsight... Pomojem jih je Masi bolj stal prvenstva, kot pa boksi, ker je bila situacija relativno izven okvirov.

codeMonkey ::



Ravno poslusal do vkljucno Alonsa. Odlocitev je bila prava, ni dvoma. Alonso in Vettel sta se precej zgodaj sprasevala zakaj ne gredo naprej. Ostalim se je slo za tocke. Po pogovorih do nekje osme minute, je Masi zajebal edino to, da jih ni dal naprej bistveno prej. Glede na to, da je zamudil, je bilo to nato slab popravek situacije, ampak IMHO, vseeno posten.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Max je v solidnem avtu goat material.

Blinder ::

Ko lappani avti prehitijo safety car in hitijo se pridružit karovani na rep, vozijo zelo hitro. Dokler je nevarnost na progi ne morejo dovolit lappanim avtom, da prehitijo safety car.
Masi je zaj**** tudi npr. to, da je umaknil le avte med Hamiltonom in Verstappnom, kot da ni bilo drugih voznikov. Teoretično bi moral pospravit vse avte, denimo tudi tiste med Perezom in Verstappnom. On je kar ignoriral vse ostale voznike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

z3ro ::

Je kar je, ne jamrat sedaj ker se ne bo nič spremenilo..upam da tole vsaj podžge ostale ekipe da bodo čimbolj konkurenčne naslednje leto. Res da so Lewisa oropali te zmage ampak prav paše da je naslov pobral kdo drug - če kdo si ga je Max zaslužil. Dve vprašanji..kdaj so prvi testi z novimi dirkalniki in kdaj izzide Drive to survive? :)

codeMonkey ::

Blinder je izjavil:

Ko lappani avti prehitijo safety car in hitijo se pridružit karovani na rep, vozijo zelo hitro. Dokler je nevarnost na progi ne morejo dovolit lappanim avtom, da prehitijo safety car.


To drzi, ampak v tem primeru ni slo za to. Problem je bil v tem, da si najprej ni upal, ocitno ravno zaradi bojazni vpliva na razplet. Nato je sele dojel, da bi bila ta odlocitev se slabsa, ampak je zgubil prevec casa. Zato tudi tak popravek, ki je efektivno isti, kot da bi pravocasno ukrepal. Samo zgledalo je pac neokusno.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

z3ro je izjavil:

Je kar je, ne jamrat sedaj ker se ne bo nič spremenilo..upam da tole vsaj podžge ostale ekipe da bodo čimbolj konkurenčne naslednje leto. Res da so Lewisa oropali te zmage ampak prav paše da je naslov pobral kdo drug - če kdo si ga je Max zaslužil. Dve vprašanji..kdaj so prvi testi z novimi dirkalniki in kdaj izzide Drive to survive? :)

Pretekle sezone DTS so izhajale 8. marca, 28. februarja oz. 19. marca. Za 4. sezono še ni podatka.

Testiranja bodo od 23. do 25. februarja v Barceloni in od 13. do 15. marca v Bahrainu.

Tilen88 ::

CallMeAl ::

codeMonkey je izjavil:

To drzi, ampak v tem primeru ni slo za to. Problem je bil v tem, da si najprej ni upal, ocitno ravno zaradi bojazni vpliva na razplet. Nato je sele dojel, da bi bila ta odlocitev se slabsa, ampak je zgubil prevec casa. Zato tudi tak popravek, ki je efektivno isti, kot da bi pravocasno ukrepal. Samo zgledalo je pac neokusno.

Kakor jaz razumem, je standardni postopek, da progo najprej počistijo, po tem pa se šele spusti zaostale za krog naprej (ker vozijo precej hitreje kot SC). Dokler proga ni bila sčiščena, zato ni smel nihče prehitevati. Po tem se počaka, da vsaj približno ujamejo SC kolono. To je po črki pravil in tako se je delalo v preteklosti. Tokrat je Masi vse skupaj po končanem čiščenju zelo netipično "stlačil" in ob tem verjetno tudi kršil pravila; prvič da so SC prehiteli samo nekateri in drugič da z zaključkom SC ni počakal, da pridejo okoli (če bi se držal pravil, bi se dirka končala za SC). Mislim, da bi bilo najbolje, če bi Masi zaostankarje pustil kjer so bili in bi Max z novimi gumami lovil Lewisa. Mogoče bi ga celo ujel glede na prednost svežih mehkih gum proti starim trdim. Zadeva ima slab priokus. Ampak tudi Lewisov naslov bi ga najbrž imel zaradi Silverstonea in Madžarske. Kot sem rekel... oba bi zaslužila naslov, zmago v Abu Dhabiju pa samo Lewis.
Kar se tiče Mercedesove taktike pa se ne strinjam, da so kaj kiksali. Trdo gumo so imeli pod kontrolo, med VSC niso rabili postanka. Ko je Lewis prišel okoli (po tem, ko je šel Max v bokse po nove trde gume), se je VSC faza ravno končevala in bi izgubil vsaj čas, če ne tudi pozicije. Ob SC pa je bilo skoraj 100%, da se bo dirka končala za SC in če bi šel Lewis v bokse, bi Max naredil obratno in bi zmagal za SC. Max pa s postankom ni imel nobenega tveganja, je gamblal in s pomočjo Masija zmagal.

scythe ::

Ja takšen je standardni postopek, takšen je bil tudi v Bakuju 2021. Pravila so lahko napisana, so pa tudi zato da se jih krši, kar je Masi dokazal v napačnem trenutku.
Masi je naredil fail, to tudi ve Ross Brawn, zato bo drugo leto ukinil komunijacijo do komisarjev. Tako ne bo mogoče izvajati pritiska na komisarje, kar bo dobro za F1!

Kdaj Mercedesu poteče rok za pritožbo? Jutri zvečer ali v četrtek? Upam da bodo tolk pametni, pa bodo obupali.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

springfield ::

scythe je izjavil:

Pravila so lahko napisana, so pa tudi zato da se jih krši, kar je Masi dokazal v napačnem trenutku.

Pravno gledano jih ni krsil, ker obstaja pravilo 15.3, da lahko direktor dirke upravlja s SC kot se mu zdi primerno. Ce je pa to pravilo smiselno, je pa druga debata.

scythe ::

S tem se tudi strinjam [:) Pravilo je smiselno, samo bi morali jasno napisati, kje ga lahko uporabijo in kje ga ne smejo uporabiti.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

codeMonkey ::

CallMeAl je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

To drzi, ampak v tem primeru ni slo za to. Problem je bil v tem, da si najprej ni upal, ocitno ravno zaradi bojazni vpliva na razplet. Nato je sele dojel, da bi bila ta odlocitev se slabsa, ampak je zgubil prevec casa. Zato tudi tak popravek, ki je efektivno isti, kot da bi pravocasno ukrepal. Samo zgledalo je pac neokusno.

Kakor jaz razumem, je standardni postopek, da progo najprej počistijo, po tem pa se šele spusti zaostale za krog naprej (ker vozijo precej hitreje kot SC).


Standardni postopek je ze tak, ampak zakaj je bila prva odlocitev, da ne bodo spuscali zaostalih potem? Lahko bi se razvrstili, tudi ce bi SC vozil do konca. Niso torej cakali, da se pocisti, ampak so se ze odlocili, da ne bo prehitevanja. V neki tocki si je Masi premislil, ampak kot kaze precej po tem, ko je bilo varno spustiti zaostale. Nek dokaz so vozniki, predvsem pa Vettel in Alonso, ki imata izkusnje in tudi pogosto zagovarjata varnost, pa sta bila zacudena, da ju drzijo. Torej se enkrat. Razumem postopek, ampak zaporedje dogodkov kaze, da je Masi zavlaceval - cisto s perspektive dirkacev.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Mogoce so Masija vprasale po zdravju se druge ekipe in je to prevagalo. Ker mi smo slisali le Hornerja in Wolfa, ce se ne motim, vseeno so pa tudi ostali, ki so sli na mehke, racunali na kako prehitevanje in tocko vec.

billy ::

Merc je gamblal in pustil lujza zunaj, ker so predvidevali da bo šel SC do konca, in zdaj je Masi kriv, da ni naredil vse, da bi bilo mercu najbolj udobno? Dal red flag namesto SC - čeprav ni bilo pogojev za red flag, ali pa pustil buffer voznikov med lujzom in maxom. ali pa da ni počakal, da se zaostali priključijo in potem dal restart?

Zakaj bi moral tako narediti, razen seveda da bi zaščitil merc, ker pač niso poslali lujza na menjavo? Sami so krivi, madona.

CallMeAl ::

Tukaj se mi zdi kar lepo razloženo vse skupaj:
Sem skoraj 100%, da se Mercedes ne bo več pritoževal, imajo preveč za izgubiti v prihodnosti na ta račun. Prej bo Masija zaradi prirejanja rezultata tožil kakšen navijač, ki je izgubil športno stavo :)

billy ::

Ja pa zakaj bi prirejal rezultat, saj pa je delal po pravilih, ima pač moč, takšno kot nogometni sodnik, ki lahko dosodi penal in ga živ bog potem ne more stožit, če odločitev ni bila pravilna.

PrimozR ::

billy je izjavil:

Merc je gamblal in pustil lujza zunaj, ker so predvidevali da bo šel SC do konca, in zdaj je Masi kriv, da ni naredil vse, da bi bilo mercu najbolj udobno? Dal red flag namesto SC - čeprav ni bilo pogojev za red flag, ali pa pustil buffer voznikov med lujzom in maxom. ali pa da ni počakal, da se zaostali priključijo in potem dal restart?

Zakaj bi moral tako narediti, razen seveda da bi zaščitil merc, ker pač niso poslali lujza na menjavo? Sami so krivi, madona.

TBH pogoji za red flag so bili. Kot sem omenil, baje imajo ekipe in F1 dogovor, da poskušajo končati dirko zeleni, ne za SC-jem. S tega vidika bi, glede na št. krogov in glede na backmarkerje, situacijo najlažje rešil z rdečo zastavo. Še vedno bi imel shootout, le da bi zmagal Hamilton.

Jazon ::

Ni bilo neposrednih pogojev za Red Flag. Morala bi biti poškodovana ograja ali pa vključenih več vozil.

Še vedno pa se lahko pogovarjamo ali je mogoče razglasiti Red Flag na podlagi člena 15.3a ali 15.3c
Na podlagi 15.3a bi v teoriji lahko, če je to znotraj "Code of Sporting Regulations".
Na podlagi 15.3c pa mislim da ne, ker je izhodišče "unsafe to continue".

billy ::

Red flag bi, IMO, moral biti takrat, ko morajo nekaj popravljat za dlje časa, recimo ograje, robnik, ipd. Ne pa če je avto razbit na stezi, ki ga lahko umaknejo v nekaj krogih.

Ker če je to zdaj bilo primerno za red flag, potem je itak vedno lahko red flag, ker nesreča je bil res minimalna, tudi odpravili so posledice "zelo hitro".

PrimozR je izjavil:

billy je izjavil:

Merc je gamblal in pustil lujza zunaj, ker so predvidevali da bo šel SC do konca, in zdaj je Masi kriv, da ni naredil vse, da bi bilo mercu najbolj udobno? Dal red flag namesto SC - čeprav ni bilo pogojev za red flag, ali pa pustil buffer voznikov med lujzom in maxom. ali pa da ni počakal, da se zaostali priključijo in potem dal restart?

Zakaj bi moral tako narediti, razen seveda da bi zaščitil merc, ker pač niso poslali lujza na menjavo? Sami so krivi, madona.

TBH pogoji za red flag so bili. Kot sem omenil, baje imajo ekipe in F1 dogovor, da poskušajo končati dirko zeleni, ne za SC-jem. S tega vidika bi, glede na št. krogov in glede na backmarkerje, situacijo najlažje rešil z rdečo zastavo. Še vedno bi imel shootout, le da bi zmagal Hamilton.


Po kaki logiki bi zmagal hamilton, če bi bil race restart? Na red gumah je bil v qualy max kar hitrejši, posode za gorivo bi bile skoraj prazne...in max bi sigurno divebombal...ne bit tako prepričan da bi lujz zmagal.
Bi pa zmagal, če bi šel v box, ne pa da so taktizirali. Ker če bi max ostal zunaj, bi ga snedel "čas posla", če pa bi oba šla v box, pa bi imel track position ob restartu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

CallMeAl ::

Če bi šel Lewis v box, bi Max naredil obratno in bi ga prehitel na stezi. Od tam naprej je pa špekulacija, če bi se dirka končala za SC ali ne. V vsakem primeru si pri Mercedesu težko zamerijo, da Lewisa niso poklicali v box, ker bi se morala dirka v skladu s preteklimi izkušnjami (in tudi lansko Masijevo izjavo, ki jo je v nedeljo neposredno povozil) končati za SC. Novega sprotnega izumljanja SC postopkov s strani Masija sigurno niso mogli predvideti. Bi pa mogoče lahko računali s tem, da Liberty najbrž v ozadju pritiska za show (Drive to survive itd). Ampak to je spet špekulacija.

driver_x ::

billy je izjavil:

Ja pa zakaj bi prirejal rezultat, saj pa je delal po pravilih, ima pač moč, takšno kot nogometni sodnik, ki lahko dosodi penal in ga živ bog potem ne more stožit, če odločitev ni bila pravilna.


Ni delal po pravilih in tudi take moči nima. Tisti člen v pravilniku pomeni to, da lahko direktor dirke preglasuje delegata in ne tega (kot se sedaj pogosto razlaga), da lahko deluje proti pravilom. Nekonsistentnost pri (ne)upoštevanju ter interpretaciji pravil meče precej slabo luč na šport, ne glede ne to, kdo je na koncu zmagovalec.

ripmork ::

CallMeAl je izjavil:

Če bi šel Lewis v box, bi Max naredil obratno in bi ga prehitel na stezi. Od tam naprej je pa špekulacija, če bi se dirka končala za SC ali ne. V vsakem primeru si pri Mercedesu težko zamerijo, da Lewisa niso poklicali v box, ker bi se morala dirka v skladu s preteklimi izkušnjami (in tudi lansko Masijevo izjavo, ki jo je v nedeljo neposredno povozil) končati za SC. Novega sprotnega izumljanja SC postopkov s strani Masija sigurno niso mogli predvideti. Bi pa mogoče lahko računali s tem, da Liberty najbrž v ozadju pritiska za show (Drive to survive itd). Ampak to je spet špekulacija.

Exactly.

driver_x ::

ripmork je izjavil:

CallMeAl je izjavil:

Če bi šel Lewis v box, bi Max naredil obratno in bi ga prehitel na stezi. Od tam naprej je pa špekulacija, če bi se dirka končala za SC ali ne. V vsakem primeru si pri Mercedesu težko zamerijo, da Lewisa niso poklicali v box, ker bi se morala dirka v skladu s preteklimi izkušnjami (in tudi lansko Masijevo izjavo, ki jo je v nedeljo neposredno povozil) končati za SC. Novega sprotnega izumljanja SC postopkov s strani Masija sigurno niso mogli predvideti. Bi pa mogoče lahko računali s tem, da Liberty najbrž v ozadju pritiska za show (Drive to survive itd). Ampak to je spet špekulacija.

Exactly.


Tudi sam sem na to pomislil. Pred sezono sem upal, da bo prvak nekdo nov, najverjetneje Max. Naslov si definitivno zasluži, saj je zelo hiter in zelo konsistenten. Res škoda, da je na koncu izpadlo, kot da mu je naslov podarjen po sporni odločitvi direktorja dirke.

Jazon ::

driver_x je izjavil:

ripmork je izjavil:

CallMeAl je izjavil:

Če bi šel Lewis v box, bi Max naredil obratno in bi ga prehitel na stezi. Od tam naprej je pa špekulacija, če bi se dirka končala za SC ali ne. V vsakem primeru si pri Mercedesu težko zamerijo, da Lewisa niso poklicali v box, ker bi se morala dirka v skladu s preteklimi izkušnjami (in tudi lansko Masijevo izjavo, ki jo je v nedeljo neposredno povozil) končati za SC. Novega sprotnega izumljanja SC postopkov s strani Masija sigurno niso mogli predvideti. Bi pa mogoče lahko računali s tem, da Liberty najbrž v ozadju pritiska za show (Drive to survive itd). Ampak to je spet špekulacija.

Exactly.


Tudi sam sem na to pomislil. Pred sezono sem upal, da bo prvak nekdo nov, najverjetneje Max. Naslov si definitivno zasluži, saj je zelo hiter in zelo konsistenten. Res škoda, da je na koncu izpadlo, kot da mu je naslov podarjen po sporni odločitvi direktorja dirke.


Popolnoma isto bi bilo, le vrstni red bi bil zamenjan in bi Lewis moral v zadnjem krogu prehiteti Maxa na nemenjanih / menjanih gumah. Merc je po nesreči računal, da je dirke že konec in imel namen le držati prvo pozicijo in peljati za SC do cilja. Ko so zaostali za krog spraševali zakaj ne smejo mimo in je iz odgovora Masija RBR kazalo da bo dva kroga pred koncem proga očiščena, je prišla pa panika, s komentarjem da SC pelje prepočasi ipd.. Dejansko je Merc že najmanj tri kroge pred koncem vedel da so zajebali, javkanje je bilo pa le še inercija.

Če bi bila obratna situacija in bi Max uspel zadržati 1.pozicijo bi bila spet debata, da ni fer in da bi moral Masi dati Red Flag.
Če bi bila obrata situacija in Max ne bi uspel zadržati 1.pozicije bi bilo pa vse OK, ker je itak celo tekmo vodil Ham in je bilo prav da zmaga.

CallMeAl ::

V tistem trenutku je bila enačba zelo enostavna: Lewis bi s postankom lahko izgubil prvenstvo (če bi se dirka končala za SC), Max s postankom v vsakem primeru ne bi izgubil ničesar (še najslabše za njega bi bilo, če mu Masi ne bi umaknil zaostankarjev). Če gre Lewis v bokse, je Maxu jasno, da ga na stezi ne more več prehiteti in lahko samo ostane zunaj in upa, da se dirka konča pod SC. Edini, ki je zajebal, je bil Masi. Mercedes in Red Bull sta naredila točno to, kar sta v tej situaciji morala.

ZveeZ ::

V bistvu so se sli pri Mercu en velik gambling s samo enim postankom in pac izgubili. Pa naj kdo rece, da ni res.
Komot bi se lahko zgodilo, da bi brez SCja, HAM pristal v ograji ali pa, da bi mu pocila guma.

Cveto ::

driver_x je izjavil:

ripmork je izjavil:

CallMeAl je izjavil:

Če bi šel Lewis v box, bi Max naredil obratno in bi ga prehitel na stezi. Od tam naprej je pa špekulacija, če bi se dirka končala za SC ali ne. V vsakem primeru si pri Mercedesu težko zamerijo, da Lewisa niso poklicali v box, ker bi se morala dirka v skladu s preteklimi izkušnjami (in tudi lansko Masijevo izjavo, ki jo je v nedeljo neposredno povozil) končati za SC. Novega sprotnega izumljanja SC postopkov s strani Masija sigurno niso mogli predvideti. Bi pa mogoče lahko računali s tem, da Liberty najbrž v ozadju pritiska za show (Drive to survive itd). Ampak to je spet špekulacija.

Exactly.


Tudi sam sem na to pomislil. Pred sezono sem upal, da bo prvak nekdo nov, najverjetneje Max. Naslov si definitivno zasluži, saj je zelo hiter in zelo konsistenten. Res škoda, da je na koncu izpadlo, kot da mu je naslov podarjen po sporni odločitvi direktorja dirke.


Hamiltonu je bilo letos toliko podarjenega, da je lahko samo tiho:

-v Bahrainu je šel 29 preko track limitov, pa nič
-v Imoli red flag malo za tem, ko je končal v pesku. Je lahko popravil avto in zaradi čudnih pravil celo restartal iz sedmega mesta
-na madžarskem ga je "slučajno" poknil ven Bottas, enako Pereza
-v Monacu mu je Bottas podaril dve točki
-V Bakuju je zafrknil in res veliko srečo je imel, da je Maxu šla guma
-zadnje gume so nato preuredili tako, da je bolj ustrezalo Mercedesu (lepo je imeti za sabo veliko avtomobilsko firmo, kjer lahko kdo obrne telefon).
-Po njihovem jambranju so omejili hitrost pit stopov. Poznalo se je najbolj Red Bullu.
-v Silverstonu je poknil ven maxa, hkrati naredil rdečo zastavo, pod katero je lahko popravil avto
-v Spaju so prepolovili točke. Ta dirka bi bila gotovo Maxova
-v Monzi sta zapela in medtem ko je LH za podobno (v bistvu še bolj nevarno) zadevo dobil v Silverstonu smešno kazen, so tukaj Maxa kaznovali na naslednji dirki
-zlorabili so pravilo menjave motorjev in svoje naterali preko realnih možnosti, v posmeh manj premožnim ekipam
-uporabljali so nelegalno zadnje krilo. Sicer so se izgovorili na "deformacijo", a jasno je, da se celo krilo premika. Podarjeno jim je bilo, da je bilo premalo časa, da se razvije novo in so lahko še naprej uporabljali fleksibilno krilo, ki jim je prineslo veliko prednost in par zmag (v bistvu je Hamilton praktično vse zmagal zaradi kombinacije nelegalnega krila in preteranega motorja)
-Lewis ni bil kaznovan za vožnjo pod rdečimi zastavami, medtem ko je Max dirko prej bil.
-Max je moram dati mesto nazaj, ko je šel iz proge, Lewis je dal samo par metrov na stezi, brez kazni

In sedaj bo on jambral, ker je imel pač nasprotnik srečo na eni dirki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cveto ()

Blinder ::

billy je izjavil:

Merc je gamblal in pustil lujza zunaj, ker so predvidevali da bo šel SC do konca, in zdaj je Masi kriv, da ni naredil vse, da bi bilo mercu najbolj udobno? Dal red flag namesto SC - čeprav ni bilo pogojev za red flag, ali pa pustil buffer voznikov med lujzom in maxom. ali pa da ni počakal, da se zaostali priključijo in potem dal restart?

Zakaj bi moral tako narediti, razen seveda da bi zaščitil merc, ker pač niso poslali lujza na menjavo? Sami so krivi, madona.


Verstappen fanboy, dovolj te imamo!
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Tilen88 ()
««
136 / 139
»»