Forum » Na cesti » Formula 1 2020
Formula 1 2020
Cveto ::
Moška publika bo počasi izumrla. Te novi metriči so daleč od moških. Zato pa je lojza tako marketinško zanimiv, ker je daleč od deca in to privablja nove gledalce.ž
Hamilton je marketinško zanimiv v Angliji, drugje pa ni tako priljubljen. Schumi pa je imel recimo povsod kup fanov (tudi zato, ker je pal vozil za Ferrari, ki ima že tako veliko fanov), pa tudi njegovo ime je prodajalo vse živo (jaz sem bil v času, ko je še tekmoval na njegovi kart stezi v Kerpnu in ne moreš vejreti, kaj vse so brendirali). Trenutno kot takega vidim prej Verstappna, in pa seveda Micka Schumacherja (daleč spredaj pa je motociklist Rossi).
Glede BLM pa tole: Če Hamilton ne bi bil anglež pač pa recimo Kamerunec, ne bi prišel niti blizu F1.
Scorpy84 ::
Pozabil si še na večji trg in to je amerika, kjer je tudi zelo popularen, sicer niti približno toliko kot so ameriški športniki, ampak za formulo je to veliko.
billy ::
V petek bo še Russel vozil, ampak lojza fani bodo demantirali njegovo predstavo, češ da petek ni merodajen :)
VaeVictis ::
V petek bo še Russel vozil, ampak lojza fani bodo demantirali njegovo predstavo, češ da petek ni merodajen :)
Saj ni, edini merodajni dan je dirka, vse ostalo so predpriprave na dirko.
Saj tudi, če bo Russell zadnji v petek ga ne bomo kritizirali, ker je zadeva čisto običajen trening.
Tudi ne kritiziramo, kolikokrat se kdo obrne, zleti iz proge, fali gol/koš na treningih, zato pa obstajajo treningi...
Sam tega eni tukaj še vedno niste dojeli!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
billy ::
Ne gre se o kritiziranju russla, ampak o kritiziranju bottasa in postavljanja lojzo na njegovo pravo mesto, torej daleč od GOAT statusa.
VaeVictis ::
Ne gre se o kritiziranju russla, ampak o kritiziranju bottasa in postavljanja lojzo na njegovo pravo mesto, torej daleč od GOAT statusa.
Tebe kar ornk boli tale GOAT status...
Zaradi mene, če ti je GOAT Mika Salo ali pa Bruno Senna, meni je čisto vseeno.
Sam vem kakšne kriterije imam za GOAT status (največ naslovov F1, kdor prvi pride do največ naslovov je GOAT, ko ga nekdo priseže je tista oseba GOAT, to je moj kriterij in ga lahko vedno in povsod zagovarjam), upam samo, da si jih tudi ti postavil za GOAT status in jih lahko zagovarjaš in tudi primerjaš skozi čas.
Zakaj imam ta kriterij?
Ker na koncu sezone velja samo naslov prvaka, vse ostalo je samo pot do tega!
In ta kriterij je zame veljaven v vseh športih.
Zato je zame trenutno še vedno Schumacher GOAT, ko/če ga bo Lewis Hamilton presegel z naslovi bo on GOAT, ko/če bo nekdo njega bo tista oseba GOAT itn.
Govoriti o tem, da je nekdo izgubil proti nekomu in zato ni več GOAT je debilno, govoriti, da prvak F1 ne vozi najboljšega avtomobila tudi, in zato so vsaj meni tudi debilni vsi ostali izgovori, ki smo jim tu priča in jih določeni kot ovce redno ponavljajo!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
VaeVictis ::
Torej je tudi driver of the day vedno samo in izkljucno zmagovalec dirke?
Moral bi biti, da.
Vendar je driver of the day, čisto navadna anketa popularnosti in večina ljudi glasuje za voznike, ki vozijo slabše avtomobili in naredijo nekaj zanimivega.
Recimo dve dirki nazaj v Bahrain-u je zmagal Driver of the day - Romain Grosjean.
Sedaj pa si sam pri sebi razčisti, če si je zaslužil ali ne.
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Uizi ::
Driver of the day si je zaslužil HALO. Edino na tak način je lahko cepec Grosejean prišel do njega.
Ali ni nekdo izjavil, da se bo ubil, če bo vozil tako kot vozi pred nekaj leti?
Ali ni nekdo izjavil, da se bo ubil, če bo vozil tako kot vozi pred nekaj leti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
springfield ::
Tebe kar ornk boli tale GOAT status...
Zaradi mene, če ti je GOAT Mika Salo ali pa Bruno Senna, meni je čisto vseeno.
Sam vem kakšne kriterije imam za GOAT status (največ naslovov F1, kdor prvi pride do največ naslovov je GOAT, ko ga nekdo priseže je tista oseba GOAT, to je moj kriterij in ga lahko vedno in povsod zagovarjam), upam samo, da si jih tudi ti postavil za GOAT status in jih lahko zagovarjaš in tudi primerjaš skozi čas.
Zakaj imam ta kriterij?
Ker na koncu sezone velja samo naslov prvaka, vse ostalo je samo pot do tega!
In ta kriterij je zame veljaven v vseh športih.
Zato je zame trenutno še vedno Schumacher GOAT, ko/če ga bo Lewis Hamilton presegel z naslovi bo on GOAT, ko/če bo nekdo njega bo tista oseba GOAT itn.
Govoriti o tem, da je nekdo izgubil proti nekomu in zato ni več GOAT je debilno, govoriti, da prvak F1 ne vozi najboljšega avtomobila tudi, in zato so vsaj meni tudi debilni vsi ostali izgovori, ki smo jim tu priča in jih določeni kot ovce redno ponavljajo!
Po tej tvoji logiki je GOAT lahko samo ekipa, ker F1 je ekipni sport in ni vse odvisno od posameznika.
Drugace bi pa blo fajn, ce drugacnih mnenj ne bi razglasal za debilna, ker izpades, no, debil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
win64 ::
A niste še ugotovili, da je funkcija GOAT samo za merjenje k****? Vsak si lahko izmisli matriko za izračun najboljšega. In če avtorjeva matrika ne pokaže njegovega ljubljenca v najboljši luči, se zmeraj lahko doda še en parameter za primerjavo.
::
Name sta do sedaj v vseh teh letih največji vtis (karizma, hitrost, prehitevanja, ...) naredila dirkača, od katerih je eden osvojil naslov v F1, drugi ga ni (ga je pa drugje ...). Imen pa ne bom navajal, ker me o njih ne zanima vaše mnenje ...
ripmork ::
V10 is back on track
Alonsov reunion z Renaultovim dirkalnikom, s katerim je osvojil naslov. Prav nostalgično videt. V tem obdobju so bili res lepi dirkalniki - kratki, okretni, vizualno še relativno preprosti. Čeprav imam rad zvok turbine, nič ne more nadomestit fantastičnosti tega zvoka...
Alonsov reunion z Renaultovim dirkalnikom, s katerim je osvojil naslov. Prav nostalgično videt. V tem obdobju so bili res lepi dirkalniki - kratki, okretni, vizualno še relativno preprosti. Čeprav imam rad zvok turbine, nič ne more nadomestit fantastičnosti tega zvoka...
billy ::
Hamilton se je vrnil v kokpit W11 po dveh negativnih testih in napravljeni izjemi za vstop v paddock.
Bolano, še v petek so izsilili, da lahko lojza vozi, da ja ne bi prišlo spet do Russle "presečenja".
Prav patetično je bilo tole izvedeno, a ovce bodo blejale naprej kak iber GOAT je lojza.
Bolano, še v petek so izsilili, da lahko lojza vozi, da ja ne bi prišlo spet do Russle "presečenja".
Prav patetično je bilo tole izvedeno, a ovce bodo blejale naprej kak iber GOAT je lojza.
endelin ::
Hamilton se je vrnil v kokpit W11 po dveh negativnih testih in napravljeni izjemi za vstop v paddock.
Bolano, še v petek so izsilili, da lahko lojza vozi, da ja ne bi prišlo spet do Russle "presečenja".
Prav patetično je bilo tole izvedeno, a ovce bodo blejale naprej kak iber GOAT je lojza.
hamilton bi vozil tudi z eno roko če bi bilo treba. Tudi botas si je oddahnil IMO
Še Wolf je nekaj relativiziral voznjo Russla
billy ::
Pride russel v avto ki ni za njega narejen in od začetka owna bottasa.
pride lojza nazaj v avtu ki mu je ulit in bottas owna lojza.
wtf?
pride lojza nazaj v avtu ki mu je ulit in bottas owna lojza.
wtf?
Uizi ::
Owna na treningih in qualy, v nedeljo pa spet polom že na štartu. Podobno kot naši skakalci.
b3D_950 ::
nekaj je razlagal, da je bilo "kot prvi dan v šoli" ."It felt like a first day back at school kind of thing," he said. "It definitely took a minute to get back used to it for the first session One day I'll write a book about it. "
še knjigo bo napisal.
še knjigo bo napisal.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Tilen88 ::
Ob vrnitvi je imel tudi občutek, kot da je se je Russell "igral" z njegovim avtom. >"Počutil sem se, kot da že dolgo nisem sedel v njem. To je bilo zelo čudno. Moral sem se ga ponovno navaditi. Avto ni bil takšen, kot sem ga pustil, nastavitve niso bile moje. Ampak zdaj delamo na tem, da ga bomo naravnali, da se bom v njem spet dobro počutil" zaključuje Hamilton.
Na qualiy in dirki bo pa čudežno prvi :D :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
Uizi ::
Dva danes peče, da ju je Max totalno deklasiral.
Kdo bi to bil?
Predstavljajte si ga v Mercu, tip je nor.
Indeed.
Kdo bi to bil?
Predstavljajte si ga v Mercu, tip je nor.
Indeed.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
PrimozR ::
Toto je pa v intervjuju s Skyem ko je bilo najglasneje naredil par skeund pavze (da je bil spet mir) in rekel 'that's a real car' :)
TOP ::
Lojze š,se ne usede v avto že joka po mikrofonu,kaj je vse narobe in kriv je Rasel,ki se je mal igral z njegovo igračo.
Uizi ::
Smešno bo, če bo Perezova zmaga odločilna za 3 mesto med konstruktorji.. #Mexicanlivesmatter
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
broken/link ::
odločilna zagotovo ne bo. bodo pa njegove točne ene ključnih, če bo temu res tako.
ampak je danes še dirka, pustimo se presenetit. borba bo. tudi renault še ni čisto odpisan.
ampak je danes še dirka, pustimo se presenetit. borba bo. tudi renault še ni čisto odpisan.
Uizi ::
Razlika je 10 točk, če bodo izenačeni odločajo zmage, vsaj nekaj zanimivega bo. Go Max!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
PrimozR ::
Fuck... Bring back V10s!
Nisem mislu, da bom kdaj rekel kaj takšnega :)
(ravno zdajle je prispevek na SkyF1)
Nisem mislu, da bom kdaj rekel kaj takšnega :)
(ravno zdajle je prispevek na SkyF1)
Uizi ::
VALE: "I tried DRS in the fast corner and i spin."
No shit sherlock!
OOOOH what does this button do? :D
No shit sherlock!
OOOOH what does this button do? :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
Scorpy84 ::
Sej teli sedanji motorji bi bili dosti podobno glasni, ce bi jih dali na 18-20 tisoc obratov. Pravila dovolijo 15 tisoc, proizvajalci jih drzijo na okrog 12 tisoc zaradi vzdrzljivosti, 5-6 dirk ali koliko ze? Takrat so motorji zdrzali ravno toliko, da je koncal dirko. Tudi v12-10 so imeli beden zvok, ko so vozili pocasi ali pac imeli nizke obrate, da o v8 ne govorim, ko je red bull imel tisto igro pihanja z izpuhom, za vecji podtlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
z3ro ::
Bo katera slovenska TV naslednje leto prenašala F1? Ker v oddaji pred dirko so rekli da TV3 ne bo prenašal več.
Scorpy84 ::
Dvomim, ze tv3 je presenecenje, da je sploh zacel prenasati. Sicer, ce se bo kaksna hisa odlocila, bo to kot ponavadi tik pred novo sezono. Ampak malo verjetno, orf, nemski rtl vsi bojo nehali prenasati. Vse gre na placljive storitve.
Uizi ::
Sej teli sedanji motorji bi bili dosti podobno glasni, ce bi jih dali na 18-20 tisoc obratov. Pravila dovolijo 15 tisoc, proizvajalci jih drzijo na okrog 12 tisoc zaradi vzdrzljivosti, 5-6 dirk ali koliko ze? Takrat so motorji zdrzali ravno toliko, da je koncal dirko. Tudi v12-10 so imeli beden zvok, ko so vozili pocasi ali pac imeli nizke obrate, da o v8 ne govorim, ko je red bull imel tisto igro pihanja z izpuhom, za vecji podtlak.
Na motorjih šparajo in so "EKO", medtem pa gledamo prelete potniških letal za reklamo in dirke pod reflektorji, kdo je tu nor?
PrimozR ::
Sej teli sedanji motorji bi bili dosti podobno glasni, ce bi jih dali na 18-20 tisoc obratov. Pravila dovolijo 15 tisoc, proizvajalci jih drzijo na okrog 12 tisoc zaradi vzdrzljivosti, 5-6 dirk ali koliko ze? Takrat so motorji zdrzali ravno toliko, da je koncal dirko. Tudi v12-10 so imeli beden zvok, ko so vozili pocasi ali pac imeli nizke obrate, da o v8 ne govorim, ko je red bull imel tisto igro pihanja z izpuhom, za vecji podtlak.
Ne. Sedanji motorji imajo turbino, ki kar lepo pobije direktno pot zvoka v zunanji svet. Na nižjih obratih jih pa vozijo, ker, skupaj z ostalimi omejitvami (pretok goriva predvsem), na višjih obratih ne pridobijo nič. Vzdržljivost in podobno recimo da je benefit, ampak tudi to bi zrihtali, če bi bila potreba.
Imajo pa 3 motorje na sezono, torej v povprečju 7 dirk. Itak pa stare motorje potem uporabljajo v petkih, za high power dirkališča dajo noter nov motor, za low power nekaj starejšega, itd. Imajo kar pohendlano, kako preživeti sezono s tremi PU-ji.
Sej teli sedanji motorji bi bili dosti podobno glasni, ce bi jih dali na 18-20 tisoc obratov. Pravila dovolijo 15 tisoc, proizvajalci jih drzijo na okrog 12 tisoc zaradi vzdrzljivosti, 5-6 dirk ali koliko ze? Takrat so motorji zdrzali ravno toliko, da je koncal dirko. Tudi v12-10 so imeli beden zvok, ko so vozili pocasi ali pac imeli nizke obrate, da o v8 ne govorim, ko je red bull imel tisto igro pihanja z izpuhom, za vecji podtlak.
Na motorjih šparajo in so "EKO", medtem pa gledamo prelete potniških letal za reklamo in dirke pod reflektorji, kdo je tu nor?
Reflektorje lahko napajaš z jedrsko energijo :P
Tega dirkališča ne bi smelo biti na sporedu ZZzzZzZz
Moraš bolj podrobno spremljat :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Kaj je ta še kaj?
Pa govoriš, kot da so vse te spremembe dobra stvar...
Pa govoriš, kot da so vse te spremembe dobra stvar...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 185117 (119677) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181014 (112573) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 231302 (145229) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 379727 (235322) | BT52 |