» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
2 / 139
»»

springfield ::

Vecina ne bo mogla gledat, ker ce se ne motim, imajo Sportklub samo pri Telemachu (logicno) in nekaj lokalnih operaterjev.
Se vedno je najboljsa opcija F1TV. Ceprav so biased, vsaj imajo potrebno znanje in govorne sposobnosti.

PrimozR ::

F1TV ima itak Sky komentarje?

Scorpy84 ::

Ce bo se ena taka sezona, da mercedes nima konkurence, se niti ne splaca placevati, da gledas.

roCkY ::

F1TV ima Sky komentarje. Je okleščen Sky prenos. Imaš večjezične komentarje med treningi, kvalifikacijami in dirko. Dostop s telefona, tablice, PC... Spremljevalnega dela, ki ga dela Sky pač ni.

64€ se mi zdi sprejemljiva cena za to franšizo zaenkrat. Prenos z reklamami raje ne gledam. Nima smisla neke podpovprečne komentarje posušat in se s prekinitvami ubadat. MotoGP sem prenehal spremljat pred leti. 140€ mi je preveč za komentar in prenos brez reklam.

Sicer sem na ativ T-2 optiki. Ali so sportklubi trenutno na T-2 aktivni ne vem. Če so so kodirani in se jih prek PC ne da sprremljat. So pa bili le SD pred časom. Za HD pa neke nore € hočejo. OK ni blema. Menjam za poop TV.

Konlov ::

Kako easy nas perejo. Nekdo omeni da je plačljiv nek f1tv in se kar strinjamo, da telekomovci :))... ne bodo več gledali...

roCkY ::

Saj v GB recimo tudi ni Sky kar zastonj "v osnovnem paketu" in na vsakem operateju...

Ja nas perejo in strižejo ker moramo plačevat poop TV. Se mu komot odpovem vključno z MotoGP prenosi in vsem ostalim, kar imajo od športa.

F1 je pa ena taka mal specifika in če se že gleda je nek čeprav morda sem in tja malo "hamiltonovsko obrnjen komentar" kot je Sky dobrodošel. Sicer se pa trudijo bit čimbolj nevtralni odkar/kadar grejo komentarji v F1TV.

Nazadnje bodo naredili nekakšne SLO komentarje in vsakih 10-15 min minuta oglasov? ČE druzga ne pa z oglasi povozili formacijski krog in podobno. Negledljivo!

springfield ::

Na SK bo to verjetno zgledlo, da bojo reklame letele iz leve in desne, kot pri nogometu. Raje placam ta 2 pira na mesec in gledam, ceprav v rahlem zaostanku, v miru in predvsem poslusam ljudi, ki se spoznajo na F1 in znajo komentirat.

ripmork ::

Bom tudi naslednje leto presedlal na F1TV kot kaže. Po začetnih težavah zdaj baje dobro deluje, dobri komentatorji + manjko reklam sta pa pomoje tudi vredna ceno kavice za dirkaški vikend. Če bojo dirke dobre, bo definitivno vredno :). Upam, da jim uspe Melbourne organizirat, sem ga kar pogrešal letos.

šernk ::

če ne bi bile dirke ob 15:10 ampak kot po starem ob 14:00 bi še gledal, ker eno je bilo da ob 15:30 spakiram na nedeljo iz hiše na zrak sredi poletja, da pa konča dirka šele ob 17. uri je pa prepozno zame.

tako sem recimo letos poleti morda pogledal v celoti eno dirko. Grem raje na kolo naredit nekaj zase na nedeljo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

springfield ::

Bo boljse, ce gres poleti ob 17h na kolo kot ob 15h :P

PrimozR ::

PrimozR ::

Melbourne je (vsaj) zakasnjen.
https://www.autosport.com/f1/news/15443...

Bezukhoff ::



https://www.planetf1.com/news/alpine-20...

Nov Renault, oz. v sveži dirkaški sezoni Alpine F1, ki izgleda prav všečno. 8-)

springfield ::

To je zacasno, ne bodo dirkali s tem dizajnom.

Bezukhoff ::

Is it because it's black? :))

ripmork ::

Varianta v tem stilu je najbolj verjetna, render narejen po uradnem teaserju (pa res dobro izgleda)
https://twitter.com/markantardesign/sta...

btw: ima še kdo konstantno težavo URL slike iz praktično kjerkoli uspešno prilimat v ta forum? Samo kak photobucket link mi je kdajkoli uspelo usposobit...

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

billy ::

To so bila jajca:

We are all on the limit. The car is on the limit, the human being is on the limit. That's what is all about motor racing, that's what is all about Formula One.

Tega zdaj več ni.

PrimozR ::

Isto bi rekli Fangioti & Co. za tale dvoboj...

billy ::

Da bi fangio to rekel za ta dvoboj malo dvomim.

Za moderno F1 pa :)

PrimozR ::

Elaborate please.

billy ::

Ker je že sama narava dirk sedaj tako narejena, da se samo špara...z gumami, z gorivom, etc. Itak ni možno voziti na limitu.

Na posnetku, oz v tistih časih, pa se je.

PrimozR ::

1984
In race refuelling outlawed, fuel tank required to be in centre of car, between driver and engine, maximum fuel capacity allowed on cars set at 220 litres per race to try and reduce the output of turbo engines, drivers required to have FIA super licence before they can compete in F1, concrete retaining walls permitted alongside guard rails.[25]


Right...

Ti dam še en poizkus, da podpreš svojo tezo, preden jo ovržemo.
Enako je z varčevanjem goriva že nekaj let v Le Mansu, kjer je bila pa grupa C prav tako precej močno omejena pri količini goriva, ki so ga lahko porabili v dirki - 100 litrski tanki in max 5 postankov (za gorivo) v 1000 kilemtrski dirki - 600 l/1000 km, kar je s 60 l/100 km drobiž manj od 73,33 l/100 km za F1 iz leta 84.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

Pa so imeli tudi omejen pretok goriva?

PrimozR ::

Ne absolutno, ampak če ti še zdaj pofejkajo rezultate senzorjev, kako si to predstavljaš pred 40 leti? Pač omejeno imaš skupno količino, tako kot zdaj, tko da ni možna tvoja teorija, da so bili celo dirko na limitu. Če pa hočeš drugače, bili so na limitu danih zmožnosti. Takrat je bil to material, danes so pa inženirska orodja tako dobra da material ni (in _NE_ _SME_ biti) več problem. Ker imajo itak samo 3 motorje za celo sezono. Tako da je limit pač pretok goriva.

Je pa tako, jokanje, kako je danes bedno, včasih pa vse oh in sploh, zraven pa za primer pokazati Prosta in Senno... Hočeš reči, da je totalna večletna dominacija ene ekipe, kjer sta se med seboj za naslov bojevala (in občasno zaletavala) dirkača te ekipe, najboljše obdobje F1? Hočeš reči, da je bila sezona 2016 najboljša sezona F1?

Tako, food for thought. Dejmo malo objektivno gledati na stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

Najnoljša sezona nima veze s dirkanjem na nož. Kdaj je po tvojem nazadnje to bilo, katera dirka, kateri dvoboj?

Danes to zgleda tako, da takoj en dirkač začne jokat, kako ga drugi rine na robe steze, ipd.

springfield ::

Tudi prej so dirkaci jokali, le da komunikacija ni bila dostopna javnosti.

          ::

billy je izjavil:

Najnoljša sezona nima veze s dirkanjem na nož. Kdaj je po tvojem nazadnje to bilo, katera dirka, kateri dvoboj?


Zame je bila do sedaj daleč najboljša sezona 1997. Sploh finale.

ripmork ::

springfield je izjavil:

Tudi prej so dirkaci jokali, le da komunikacija ni bila dostopna javnosti.

+1

1997 je bil definitivno finale za zapomnit (sploh ko se ti vzornik hudo zameri, hehe)
2006, 2007 in 2008 so bile drugače super finalne dirke (prva zaradi fantastične Schumacherjeve zadnje vožnje v ferrariju kljub vsem težavam, naslednji dve sta bili pa ko po holivudskem scenariju :D). Tudi kasneje smo imeli dobre zaključke sezon, sam omenjenih se najbolj spomnim.

Kar se sezon tiče je bila pa 2012 top, ko je bilo dejansko vse skupaj res nepredvidljivo (8 različnih zmagovalcev na prvih osmih dirkah). Taka bi morala bit f1 večino časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

PrimozR ::

billy je izjavil:

Najnoljša sezona nima veze s dirkanjem na nož. Kdaj je po tvojem nazadnje to bilo, katera dirka, kateri dvoboj?

Danes to zgleda tako, da takoj en dirkač začne jokat, kako ga drugi rine na robe steze, ipd.

Katera je po tem po tvoje najboljša sezona? Leta Prost/Senna Mclaren dominacije torej to ne more biti.

billy ::

Nisem komentiral tega, katera sezona je najboljša in zaradi česa, ampak samo to, da se v moderni F1 več ne da vozit na robu, kot se je včasih.

billy ::

Torej, back to reality. Lojza še baje dobi +2 leti. Russla da so tako gladko odpikali?

Samo zaradi tega bi jim privoščil, da bi letos padli v neko krizo, pa da se vidi kako je taktizirat z enim super in enim slabim voznikom.

PrimozR ::

billy je izjavil:

Nisem komentiral tega, katera sezona je najboljša in zaradi česa, ampak samo to, da se v moderni F1 več ne da vozit na robu, kot se je včasih.

Prbiližno toliko, kot v časih Prost-Senna McLaren dvobojev.

Zakaj bi pa odpikali Russla? Sej imajo dva sedeža.

billy ::

Potem bi to pomenilo, da se drugo leto odpika botasa, kar pa sigurno lojza ima v klavzuli, da se ga ne bo.
Da pa bi potem še eno leto čakal russel na miloščino? Pomoje se je fante odlično dokazal in si dvignil ceno.

          ::

billy je izjavil:

Torej, back to reality. Lojza še baje dobi +2 leti. Russla da so tako gladko odpikali?


Zmagovalnega dirkača ne menjaš kar tako.

billy ::

Smo prišli v čas, ko so dirkači večji od moštva?

PrimozR ::

billy je izjavil:

Potem bi to pomenilo, da se drugo leto odpika botasa, kar pa sigurno lojza ima v klavzuli, da se ga ne bo.
Da pa bi potem še eno leto čakal russel na miloščino? Pomoje se je fante odlično dokazal in si dvignil ceno.

Torej si videl pogodbo? Jo je že podpisal?

Tole zavlačevanje in Russlov performance v Mercedesu sta kvečjemu precej spodkopala Hamiltonove pogajalske osnove. Tako da si ni težko predstavljati, da je ta klavzula v pogajanjih letela ven. Vprašanje pa je, če bomo to kdaj vedeli.

          ::

billy je izjavil:

Smo prišli v čas, ko so dirkači večji od moštva?


Drikač je, podobno kakor moštvo, blagovna znamka, oz. oseba, s katero se ljudje poistovetijo, zanjo navijajo ipd. Zato mora imeti poleg očitnih dirkaških sposobnosti tudi določene druge atribute. Hamilton vse to očitno ima, ne glede na tvoje osebno mnenje. Poleg tega precej šteje tudi to, da ima Hamilton na polici sedem pokalov za zmagovalca prvenstva F1, Russel pa se lahko pohvali z eno dobro odpeljano dirko (pa mi je kot dirkač všeč in bi mu z veseljem privoščil še več).

billy ::

PrimozR, bomo videli drugo leto :) Zato pa bi si želel, da pade merc v globoko krizo...

          je izjavil:

billy je izjavil:

Smo prišli v čas, ko so dirkači večji od moštva?


Drikač je, podobno kakor moštvo, blagovna znamka, oz. oseba, s katero se ljudje poistovetijo, zanjo navijajo ipd. Zato mora imeti poleg očitnih dirkaških sposobnosti tudi določene druge atribute. Hamilton vse to očitno ima, ne glede na tvoje osebno mnenje. Poleg tega precej šteje tudi to, da ima Hamilton na polici sedem pokalov za zmagovalca prvenstva F1, Russel pa se lahko pohvali z eno dobro odpeljano dirko (pa mi je kot dirkač všeč in bi mu z veseljem privoščil še več).


Podobno je imel na polici tudi šumaher, pa ga je ferari gladko odjebal za baby šumi model.

Edino če merc res resno razmišlja o izstopu iz F1, potem ne rabijo gledal v prihodnost in še poberejo 2 pokala z lojzom, tepa spokajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Scorpy84 ::

billy je izjavil:

Nisem komentiral tega, katera sezona je najboljša in zaradi česa, ampak samo to, da se v moderni F1 več ne da vozit na robu, kot se je včasih.


Seveda, da se vozi na robu. Samo razlika je, da danes dirkalniki dopuscajo napake, pac v smislu, da je nemiren itn... lepo je jos verstapen povedal. In tudi dirkalisca s svojimi izletnimi conami, ne dajejo dirkacu strah, ce grejo izven asfalta. Zato smo uzivali gledati mugello in imolo, ker smo po dolgem casu gledali prava izletanja z dramo in so celo slabsi dirkaci pokazali kdo ima jajca.

ripmork ::

billy je izjavil:

Nisem komentiral tega, katera sezona je najboljša in zaradi česa, ampak samo to, da se v moderni F1 več ne da vozit na robu, kot se je včasih.

Pomoje je ravno obratno - da je dandanes lažje vozit na robu, ker so dirkalniki bolj uravnoteženi, kar se oprijema in moči tiče. Mislim da je glavna razlika v karakteristikah starih in novejših dirkalnikov, da je bilo to razmerje včasih občutno bolj v prid moči; Gume so bile precej trše, precej manj aero oprijema (ki pa ni bil tako ekstremno občutljiv kot danes)+ res močni motorji, zato je bilo tudi toliko poplesavanja po stezi in je dirkačevo lovljenje limita naredilo večjo razliko. Napredek aerodinamike in več oprijema nasplošno je pa to vse spremenilo do te mere, da sposobnosti dirkačev samih ne pridejo več do takega izraza, kot so včasih. Je pa res tudi pristop vseh dirkačev danes bolj profesionalen kot nekoč in tudi zato redkeje kdo izstopa.

Frank Dernie (legendarni f1 aerodinamik) že desetletje isto pravi: dajte jim nazaj gor trše gume! Skratka - ne moreš imet f1, kjer je poudarek na napredku in hkrati na vozniških sposobnostih - eni stvari je treba dat preferenco. IMO je že predolgo pretirana preferenca na napredku...

PrimozR ::



28:40 in naprej. Zaključi se z debato, katera doba F1 mi je najbolj všeč, kateri avti so mu najboljši.

          ::

billy je izjavil:

Podobno je imel na polici tudi šumaher, pa ga je ferari gladko odjebal za baby šumi model.


Schumacher je izgubil dva naslova proti Alonsu, preden so ga odpustili. Ko je nato v isti avto sedel Kimi, je naslov osvojil, tako da situacija vendarle ni čisto identična.

billy ::

Naj dajo rusla v merca, pa bo tudi osvojil naslov.

          ::

Russel ne prinaša toliko "klikov" kot Hamilton. Poleg tega zanj ne vemo 100%, če bi naslov res osvojil, za Hamiltona vemo, ker jih je do sedaj že sedem.

billy ::

A veš, da verjetnost ne pozna spomina :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

          ::

Saj te razumem, ne maraš Hamiltona. Ampak če se postaviš v vlogo moštva, koga boš izbral: 7x svetovnega prvaka ali nekoga, ki se lahko pohvali z eno dobro odpeljano dirko?

billy ::

Ne vem, ker ne vem kaj je v ozadju. Konec koncev je F1 biznis, in vodilni, pa to ni Toto, so že prekalkulirali kdaj bo padlo več kovancev.

          ::

Jaz pa vem, kaj je v ozadju: €

billy ::

Ne, mislim sem kakšna je bilanca lojze, oz kakšen je njegov ROI moštvu.
««
2 / 139
»»