Forum » Na cesti » Menjava akumulatorja
Menjava akumulatorja
difftool ::
A ni tako, da se pravilno menja akumulator v avtu tako, da se pri odklopu akumulatorja prvo odklopi negativni terminal, sele nato pa pozitivni. Potem pri priklopu akumulatorja pa v obratnem vrstnem redu, se pravi prvo priklopim pozitivni, potem negativni pol.
Gledam kako se menja akumulator pri 10 let starem citroenu, pa vsi delajo obratno - prvo odklopijo pozitivni, sele nato negativni terminal.
Cesa ne stekam?
Gledam kako se menja akumulator pri 10 let starem citroenu, pa vsi delajo obratno - prvo odklopijo pozitivni, sele nato negativni terminal.
Cesa ne stekam?
mn ::
Ja, najprej odklopi minus in najprej priklopi plus.
Razlog je pa, da še se slučajno dotakneš karoserije s ključem in je minus terminal že priklopljen, se bo bliskalo, ker je sklenjen tokokrog.
Razlog je pa, da še se slučajno dotakneš karoserije s ključem in je minus terminal že priklopljen, se bo bliskalo, ker je sklenjen tokokrog.
mn ::
Kakor sem na brzino pogledal, v tem primeru do negativnega terminala sploh ne prideš dokler pozitivnega ne odstraniš. Kateri avto pa je to?
mn ::
Sem videl ja. Poleg tega ima sponko za pozitivni terminal, tako da ni nevarnosti dotika ključa s karoserijo - ker ga ne uporabiš sploh.
matobeli ::
Samo Francozi lahko nardijo tako zelo idijotski sistem da imaš DVA + kabla ki jih moraš pazit in nekje visita v luftu (1:05)
Oziroma če smo pošteni, Francozi so dali hitro spojko da ne rabiš s ključem okol se mešat, a teli kljukci na videu pa odstranijo še oba kabla.
Oziroma če smo pošteni, Francozi so dali hitro spojko da ne rabiš s ključem okol se mešat, a teli kljukci na videu pa odstranijo še oba kabla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
mirator ::
Sicer so v večini že odgovorili. Načeloma je vseeno katero klemo najprej odklopiš. Gre pa za varnost. Če najprej odklapljaš plus klemo, se ti lahko zgodi, da se boš s ključem med odvijanjem vijaka, nehote dotaknil šasije in s tem povzročil kratek stik. Posledica tega kratkega stika je močan oblok, ki te lahko opeče in tudi zaslepi. Ker pa se sprosti velika energija se lahko ključ tudi privari na šasijo in uniči akumulator. Če najprej odklapljaš minus, potem se lahko s ključem brez posledic šasije tudi dotakšneš.
Ko pa priklapljaš pa velja obratni postopek. Čeprav je sedaj v novih avtomobilih več ali manj vse zaščiteno s plastičnimi okrovi, se je vseno dobro držati tega pravila:
-pri odklopu: najprej minus potem plus
-pri priklopu: najprej plus potem minus
Ko pa priklapljaš pa velja obratni postopek. Čeprav je sedaj v novih avtomobilih več ali manj vse zaščiteno s plastičnimi okrovi, se je vseno dobro držati tega pravila:
-pri odklopu: najprej minus potem plus
-pri priklopu: najprej plus potem minus
mr_chai ::
Mnogi tud ne vedo, da ko se s klemami hočeš jumpstartat preko drugega vozila, se minus kabel ne priklopi na minus terminal ampak nekam na kovinski del motorja ali šasije.
deco16 ::
Ravno tako kot akumulator polniš, saj vsi tanovi avti imajo senzor toka in če polniš na kleme avto še vedno misli da ima izpraznjen akumulator.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kabli za vžig (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24245 (3853) | gruntfürmich |
» | Kratek stik kabli avtoOddelek: Na cesti | 3657 (2600) | mirator |
» | Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12076 (9209) | suhi |
» | Fuč alternator, akumulator, oboje? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8511 (6926) | rivito |
» | Pomoč pri akumulatorju (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15791 (11579) | D3m |