Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022
springfield ::
Menda je bilo par tednov nazaj objavleno, da so si premislili in bodo dalje dobavljali motorje.
Letos bo vec tock za sprint dirke
https://twitter.com/F1/status/149330655...
Letos bo vec tock za sprint dirke
https://twitter.com/F1/status/149330655...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
PrimozR ::
Ja saj zato pa govorim, ampak očitno ne bodo Honda, ki mora biti eko, zelena, električna, ampak HRC :)
BT52 ::
Zanimivi so mi flapi na sprednjih in zajdnih pokrovih zavor.
Samo v vednost sprednji flapi so standard. Čeprav se lahko malce igraš z minimalno režo kak jih lahko pritrdiš. Pa v določeni meri kje imaš točke vzmetenja.
Mimogrede flapi so zelo podobni williamsovim iz 90ih. Takrat je bila tam luknja v pravilniki, ki je to omogočal.
BT52 ::
Ja saj zato pa govorim, ampak očitno ne bodo Honda, ki mora biti eko, zelena, električna, ampak HRC :)
Ma ja. Še vedno bodo delali oni dele. Edino integracija, ter optimiziranje in testiranje ostane na RBju. Pa še to je v bistvu podobno Hondinemu centru ki so ga že vzpostavili v Angliji.
So zelo ponosni. In vsako spreminjanje odločitev na korporacijskem nivoju vidijo, kot slabost in pomanjkljivost. Zato tole zdaj izvajajo zelo potihoma.
Edino sredstva baje prihajajo z strani RBja. Vsaj prisparajo. Čeprav jim nebu zameril, če bi rekli jap zajebali smo. V smislu radi bi obdržali delavce in ip, ter počastili naslov itd.
d_DJ ::
codeMonkey ::
d_DJ ::
billy ::
Ampak taka mala razlika v točkah nekako odvzame smisel tveganju na sprint dirki...razlike bi morale biti večje, točke pa recimo samo top3, da se gre na nož - če bodo seveda dirkalniki omogočali "klanje", če bo tako kot lani, potem niti sprint dirke nimajo smisla.
codeMonkey ::
Ce bi hotel klanje, bi morali imeti obratni vrstni red zadnje dirke, kvalifikacije pa za nedeljsko dirko :) Bonus bi bil, da bi se vedno lahko dirkali v kvalificiranem vrstnem redu v nedeljo, tudi v primeru nesrece.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
springfield ::
Ne morejo naredit prevelikih razlik, ker ze tako zmagovalec sprint dirke dobi veliko prednost s polom na dirki. Drugace bi bilo, ce bi obrnili prvih 8.
ginekk ::
springfield je izjavil:
Menda je bilo par tednov nazaj objavleno, da so si premislili in bodo dalje dobavljali motorje.
To, da Honda še vedno sodeluje z RBR (motorji iz iste tovarne), je drugače znano že od lani poletja.
billy ::
springfield je izjavil:
Ne morejo naredit prevelikih razlik, ker ze tako zmagovalec sprint dirke dobi veliko prednost s polom na dirki. Drugace bi bilo, ce bi obrnili prvih 8.
Ja do zdaj je bilo tako, ko je pač bil pol vreden polovico zmage, če ne še več.
Ampak po novem bi naj bilo tudi možno dirkanje/prehitevanje, v tem primeru pol več ne bi bil tako pomemben?
springfield ::
springfield je izjavil:
Menda je bilo par tednov nazaj objavleno, da so si premislili in bodo dalje dobavljali motorje.
To, da Honda še vedno sodeluje z RBR (motorji iz iste tovarne), je drugače znano že od lani poletja.
https://www.motorsport.com/f1/news/hond...
ginekk ::
springfield je izjavil:
springfield je izjavil:
Menda je bilo par tednov nazaj objavleno, da so si premislili in bodo dalje dobavljali motorje.
To, da Honda še vedno sodeluje z RBR (motorji iz iste tovarne), je drugače znano že od lani poletja.
https://www.motorsport.com/f1/news/hond...
https://www.racefans.net/2021/07/03/hon...
Da bodo dobavljali vsaj še 2022 je bilo znano že lani poleti in tud povezave sem že bil lepil na ta forum.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
ripmork ::
Mogoče je pa pač FIA s svojim standard modelom tako dobro zadela nov pravilnik, da se bo ta oblika najbolje obnesla (RB že ve, kaj dela)
ripmork ::
Tudi Williams danes debitira na stezi.
Par ur po razkritju livery-a na standard f1 modelu :)
Všeč mi je nos, ki je spredaj zaobljen (old-school look). Na tak način bodo I guess več zraka ob strani speljali pod dno, predvidevam, da bo še več takih nosov. Zadaj zelo ozko zapakiran - celo tako, da crash struktura na strani mal ven "štrli" (izboklina pri stranici na drugi sliki). Airbox je konkretnejši, mogoče ravno na račun ozkih stranic (v stilu lanskega Alpine-a). Kot pri AM, je na stranskem delu difuzorja vidna reža, ki je že dobila ime (mouse hole).
Par ur po razkritju livery-a na standard f1 modelu :)
Všeč mi je nos, ki je spredaj zaobljen (old-school look). Na tak način bodo I guess več zraka ob strani speljali pod dno, predvidevam, da bo še več takih nosov. Zadaj zelo ozko zapakiran - celo tako, da crash struktura na strani mal ven "štrli" (izboklina pri stranici na drugi sliki). Airbox je konkretnejši, mogoče ravno na račun ozkih stranic (v stilu lanskega Alpine-a). Kot pri AM, je na stranskem delu difuzorja vidna reža, ki je že dobila ime (mouse hole).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
springfield ::
Kaj tocno so razmisljali pri Williamsu, da so najprej pokazali livery na standardnem modelu in par ur kasneje poslali slike pravega dirkalnika na stezi?
Sicer pa so do zdaj prikazani bolidi lepi.
Sicer pa so do zdaj prikazani bolidi lepi.
Ganon ::
Kdaj smo bili lani deležni popusta za F1 TV Pro? Je bilo tik pred testiranji? Pričakujem, da se bo kaj premaknilo v prihodnjih parih tednih.
Sheteentz ::
Tele nove formulce z lepimi noski so prav luštne za gledat. Kar se je dogajalo v zadnjem desetletju, ko je vse štrlelo v luft, je bilo nadvse tragikomično.
ripmork ::
Men so ble prejšnje feltne in balon gume lepše, bolj F1Tut sam sem bolj fen balonarc brez radkap, sam tele nove ne izgledajo tako slabo, kot sem mislil :)
Kdaj smo bili lani deležni popusta za F1 TV Pro? Je bilo tik pred testiranji? Pričakujem, da se bo kaj premaknilo v prihodnjih parih tednih.Sem preveril F1TV račun in mi piše, da mi bo 14-ga Marca na novo trgano dol (predvidevam, da sem takrat enkrat lani vzel naročnino, ker je ravno promo koda krožila).
ripmork ::
Scarbs ima zanimive špekulacije: Williams je morebiti uspel celo tako skrčit sidepod-e, da je zgornji del odprtine za radiatorje dejansko luknja skozi sidepod, ki zadaj pomaga ojačat downwash. Občutek mam, da zna Williams kar preskok letos naredit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
ripmork ::
skyform ::
Ma to je to, črna krilca, tak zelo podobn livery imam v GT Sport in zgleda ful dobro, pa sem si mislil pa zakaj Ferrari ne nardi tak livery, če zgleda dosti boljše kot pa cel rdeč ali bela krilca. Trenutno so mi najlepši v slednjem vrstnem redu. AM, Williams, Ferrari, Alpha Tauri, Mlclaren mi je prevelika mučka barv, Redbull in Haas pa porazna.
ginekk ::
Full so "hudi" avti letos, upam da se najde novi Brown, nadalje pa da bo uspešen plan glede - za zdaj še pogojne - ukinitve DRSa.
PrimozR ::
The fuck se gre Ferrari s sidepodi? Klumpasto široki oz. širši kot pri McLarnu, obenem pa dolgi/visoki celo pot nazaj. Nimajo benefita undercuta niti downdrafta?? o.O
Tilen88 ::
We are happy to announce the renewal of the partnership with #ManpowerGroup as our Official Partner! (ferrari twitter)
A ne pomeni to da bi meli vsaj njihov logo nekje na avtomobilo? Razn če je spred na nosu ga jaz ne vidim na tem leaku.
A ne pomeni to da bi meli vsaj njihov logo nekje na avtomobilo? Razn če je spred na nosu ga jaz ne vidim na tem leaku.
springfield ::
Zna bit spodaj pod stranico na crnem. Lani so tam imeli Experis, ki je njihova znamka.
Kot pravim, bomo jutri videli, ce je kaj na tem leaku. Ampak bi se nedo moral kar potrudit, da bi naredil ta fejk. Bi bilo bistveno lazje prebarvat standardni model, kot RB
Kot pravim, bomo jutri videli, ce je kaj na tem leaku. Ampak bi se nedo moral kar potrudit, da bi naredil ta fejk. Bi bilo bistveno lazje prebarvat standardni model, kot RB
BT52 ::
Ohh. Ferrari ready for Sexy time. LOl grem po vazelin haha. SF70H in 2008 dobila hudo konkurenco.
I guess preferirajo outwash nomatter what. Zgleda so Haas Resta in Ferrari, ter Mclaren prišli do podobnih zaključkov. Vsaj v konceptni zasnovi. Realno pa na stezi tovrstnih dirkalnikov še nismo videli.
AeroKyle celo pravi, da lahko visoka tlačna cona nad vhodi v tunnele celo pomaga prinest not več zraka. Ponavadi naj bi to pomenilo več podtlaka v centralnem delu avta. Sklepam, če prineseš CofL čim bližje sredini z ceno nekaj upora vreden kompromisa.
Za razliko od druge konceptne veje dirkalnikov, kot jo imata Aston in Alfa. Zelo zanimovo je tole.
Osebno mislim, da bi znal Aston presenetit.
Vseeno kdo bo ugotovil, čim prej pravo razmerja med dolžinami loput in višine vhodov v tunele in njhovih regulatornih razdalj od prednje osi bo zmagal. Zraven zmešaš primerno konfiguracijo BIB, ter prednjo FW dobiš tako veliko polje rešitev da glava peče. Mogoče bo Ferrari in Mclaren celo manjavala sidepode z različnih undercutom od proge do proge. To bi bilo whack idea. Edino na crash cevi te opmejujejo in monokok tako, da lahko naredič low drag with high undercut verzijo.
The fuck se gre Ferrari s sidepodi? Klumpasto široki oz. širši kot pri McLarnu, obenem pa dolgi/visoki celo pot nazaj. Nimajo benefita undercuta niti downdrafta?? o.O
I guess preferirajo outwash nomatter what. Zgleda so Haas Resta in Ferrari, ter Mclaren prišli do podobnih zaključkov. Vsaj v konceptni zasnovi. Realno pa na stezi tovrstnih dirkalnikov še nismo videli.
AeroKyle celo pravi, da lahko visoka tlačna cona nad vhodi v tunnele celo pomaga prinest not več zraka. Ponavadi naj bi to pomenilo več podtlaka v centralnem delu avta. Sklepam, če prineseš CofL čim bližje sredini z ceno nekaj upora vreden kompromisa.
Za razliko od druge konceptne veje dirkalnikov, kot jo imata Aston in Alfa. Zelo zanimovo je tole.
Osebno mislim, da bi znal Aston presenetit.
Vseeno kdo bo ugotovil, čim prej pravo razmerja med dolžinami loput in višine vhodov v tunele in njhovih regulatornih razdalj od prednje osi bo zmagal. Zraven zmešaš primerno konfiguracijo BIB, ter prednjo FW dobiš tako veliko polje rešitev da glava peče. Mogoče bo Ferrari in Mclaren celo manjavala sidepode z različnih undercutom od proge do proge. To bi bilo whack idea. Edino na crash cevi te opmejujejo in monokok tako, da lahko naredič low drag with high undercut verzijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
ripmork ::
BT52 ::
Hah, šele sedaj tudi jaz vidim, da je Mclaren pokril stranice dol
@BT52: ko je govora o sidepod-ih, kaj šele tale Williamsov štos?
To zgleda, kot lanska meta. Pa niso dojeli, da so se dirkaniki zredili za 50 kil LOL
Anoreksična najstnica. Ironično ta dizajn bo ali hiter ovinkih in ogromna zavora z pregrevanjem. Razmerje med vhodi in izhodi je IMPRESIVEN. In če lahko Merc motor zadrži vodilne konje po tem tesnim pokrovom. Potem bo Merc pometel z konkurenco.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ma Haas ima vseeno ozke in nizke sidepode zadaj, torej imajo downwash nad difuzor. Podobno McLaren. AT je nekje vmes, undercut spredaj, downwash zadaj. Vsi imajo neko obliko, ki omogoča prehod zraka nad difuzor. Razen Ferrari.
BT52 ::
Ma Haas ima vseeno ozke in nizke sidepode zadaj, torej imajo downwash nad difuzor. Podobno McLaren. AT je nekje vmes, undercut spredaj, downwash zadaj. Vsi imajo neko obliko, ki omogoča prehod zraka nad difuzor. Razen Ferrari.
To je res. Downwasha je manj oz ga ni / inwash mainly. Vsaj na tem modelu. Skoraj kvazi flow trought dizajn. Kar seveda ni, ker so odprtine premajnhne. Vprašanje zakaj, če bo tole ostalo. Ker potem ne vem kaj mislijo. LMPH avto LOL
Tilen88 ::
Ravno bral na enem drugem forumu, da so govorice da bo ferrari zgledal povsem drugače na predstavitvi,..bamboozled...ne morem čakat tiste 14. ure
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 441638 (209637) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 206555 (126947) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 185202 (119762) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 231310 (145237) | kosta |