Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022
PrimozR ::
Tilen88 ::
Danes AM livery,..upam na kako ubitačno neon green
Danes ob 15:00
Danes ob 15:00
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
scythe ::
Nikol Zgleda da bomo še lep čas o tem poslušali....
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
springfield ::
Mehiška nadaljevanka se nadaljuje.... :D
https://portal-f1.si/2022/02/obremeniln...
"Novi" dokazi To je bilo vec kot en mesec nazaj objavleno na F1 youtube kanalu. V istem posnetku je tudi Toto, ki rece Masiju naj ne da SC pri enem dogodku sredi dirke. Masi ga ni dal, Mercedes je podkupo Masija!
Tilen88 ::
tata stroll pa bere use dol z ekrana kot ena lutka/robot,.. kolk je cringe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
Tilen88 ::
Na sliki iz ptičje perspektive je še toliko bolj opazno :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
billy ::
Čakajte, a ni AM tisti, o katerem smo brali pred kratkim, da imajo velike probleme z bolidom? Veliko večje, kot RB/merc ki sta padla na crash testu?
BT52 ::
Ma ne verjemi. Samo na veliko se širijo.
Je pa ta dirkalnik sexy od spredaj. Samo chunker od zadaj. Skoraj doubble floor kot str2011 ali pa bolj famozni fa92. Kot bi nas trolali.
Je pa ta dirkalnik sexy od spredaj. Samo chunker od zadaj. Skoraj doubble floor kot str2011 ali pa bolj famozni fa92. Kot bi nas trolali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
Madona, že majo nek mini kurčič na notranji strani vertikalnega krilca. To sigurno ni mišljeno v pravilih da bi bilo in upam da čimprej prepovejo :)
PrimozR ::
Čakajte, a ni AM tisti, o katerem smo brali pred kratkim, da imajo velike probleme z bolidom? Veliko večje, kot RB/merc ki sta padla na crash testu?
S predstavitvenim modelom to nima veze.
Madona, že majo nek mini kurčič na notranji strani vertikalnega krilca. To sigurno ni mišljeno v pravilih da bi bilo in upam da čimprej prepovejo :)
Če ni mišljeno v pravilih, je prepovedan. Če je v pravilih luknja, je lahko tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
AtaŠtumf ::
Analize delati na predstavitvenih bolidih je prvovrstna bedarija, tale predstavljeni Red Bull še sploh zavor nima, plus večino zadev je fake.
Tole je samo predstavljanje poslikav, pa še te se bodo pri določenih ekipah spremenile.
Do Bahraina ne bomo vedeli nič.
ps: Moja napoved, pa je, da bosta Mercedes in Red Bull najhitrejši moštvi, Ferrari 3. moštvo, McLaren in Alpine pa se bosta borili za 4. mesto.
Tole je samo predstavljanje poslikav, pa še te se bodo pri določenih ekipah spremenile.
Do Bahraina ne bomo vedeli nič.
ps: Moja napoved, pa je, da bosta Mercedes in Red Bull najhitrejši moštvi, Ferrari 3. moštvo, McLaren in Alpine pa se bosta borili za 4. mesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
Tilen88 ::
Moja napoved MLC, Ferrari, pol pa rbr, am in merc,.. lets make it spicy
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
billy ::
Saj marsikaj ni v pravilih PrimozR, zato pa se velikokrat sredi leta kaj prepove. Tudi tokrat upam da bo tako.
ripmork ::
Pomoje sta Haas in AM kar že osnovo pokazala. Nič dramatičnega do sedaj, konkurenca konceptov samih tudi ne more kar tako skopirat. Dvomim, da se da ekipam ob vseh pripravah še neke fake decoy modele delat. Če bi hoteli samo livery pokazat, bi pa preprosto standard model preštrihali. Da bojo pomembne detajle šele na testiranjih pokazali je pričakovano, vseeno pa že lahko vidimo neke generalne smernice IMO.
Res je, undercut kar zajeten. V osnovi dober aero koncept (čeprav I guess pomeni višje težišče) :)
Je pa ta dirkalnik sexy od spredaj. Samo chunker od zadaj. Skoraj doubble floor kot str2011 ali pa bolj famozni fa92.
Res je, undercut kar zajeten. V osnovi dober aero koncept (čeprav I guess pomeni višje težišče) :)
billy ::
springfield je izjavil:
Ce bi bil gray zone, verjetno ne bi tega pokazali ze na predstavitvi?
To je res ja, ampak meni osebno je to grd dodatek, pa ko smo že mislili, da smo se rešili miljon štrlečih kurcev...
PrimozR ::
Analize delati na predstavitvenih bolidih je prvovrstna bedarija, tale predstavljeni Red Bull še sploh zavor nima, plus večino zadev je fake.
Tole je samo predstavljanje poslikav, pa še te se bodo pri določenih ekipah spremenile.
Do Bahraina ne bomo vedeli nič.
ps: Moja napoved, pa je, da bosta Mercedes in Red Bull najhitrejši moštvi, Ferrari 3. moštvo, McLaren in Alpine pa se bosta borili za 4. mesto.
Red Bull je bil itak FIA show car prebarvan v RB barve.
PrimozR ::
springfield je izjavil:
Ce bi bil gray zone, verjetno ne bi tega pokazali ze na predstavitvi?
To je res ja, ampak meni osebno je to grd dodatek, pa ko smo že mislili, da smo se rešili miljon štrlečih kurcev...
Diveplane je nekaj najbolj standardnega pri dirkalnikih.
BT52 ::
Skyman ::
Aston Martin AMR22 zapeljal na stezo
https://twitter.com/AstonMartinF1/statu...
Kr všecno samo spredne krilce je pa kar v "luftu"
https://twitter.com/AstonMartinF1/statu...
Kr všecno samo spredne krilce je pa kar v "luftu"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
PrimozR ::
Indy ga ima?
Ah, slabo sem prebral, sem mislil, da ciljaš na diveplane na zunanji strani endplatea, ne na IR senzor.
Never mind me, carry on.
Aston Martin AMR22 zapeljal na stezo
https://twitter.com/AstonMartinF1/statu...
Kr všecno samo spredne krilce je pa kar v "luftu"
A ni to tudi namen? Da je višje v čistejšem zraku, da gre več zraka pod avto, itd. itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
ripmork ::
Meni prva asociacija na tole preskoči
Ob straneh čim nižje, kot gre lahko po pravilih (za generiranje podtlaka), v sredini dvignjeno za čistejši prehod proti splitterju / difuzorju.
Ob straneh čim nižje, kot gre lahko po pravilih (za generiranje podtlaka), v sredini dvignjeno za čistejši prehod proti splitterju / difuzorju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
ripmork ::
Mogoče sam deluje ožje, ker so sidepodi letos res razpotegnjeni in mal drugače oblikovani
Poleg Haasa torej že drug model, ki gre na koncept downwash-a in prednji del sidepod-ov izkorišča kot bargeboard, medtem ko gre AM na izrazit undercut spodaj. Nižje težišče VS boljši pretok zraka v bistvu. Bomo videli, katere prioritete bodo prinesel prednost Morda še kaka nova interpretacija pride? Tale varianta na MP4-26 se mi je zdela res dobra
Poleg Haasa torej že drug model, ki gre na koncept downwash-a in prednji del sidepod-ov izkorišča kot bargeboard, medtem ko gre AM na izrazit undercut spodaj. Nižje težišče VS boljši pretok zraka v bistvu. Bomo videli, katere prioritete bodo prinesel prednost Morda še kaka nova interpretacija pride? Tale varianta na MP4-26 se mi je zdela res dobra
BT52 ::
Mogoče se ti je zdela dobra, izkazala se je pa za utter flop :P
Točno to. Še večji flop je bil tega leta "octopous" izpuh. ideaj je bila dobra samo taki choke point in temperatua, da je dobesedno razpadel že na štartu v garaži. Spetakularen FAIL. Še posebej, ko vemo, kako brutalno "enostavna" je bila RB rešitev.
Vsekakor omenjeni zgornji koncept ne bo držal vode. Iz več razlogov. Aroedinamično je pozicija odprtine na najbolj kritičnem področju za kontrolo sukcije pri vhodih v tunele. Konceptualno se zelo omejiš z manjko outwasha. Z razlogom je od Ferrarija sf70 (2017) dalje visoka ozka odprtina postala norma dizajna undercuta. Od letos dalje pa z slabo kontrolo tire wakea imaš z L podi zelo slab nadzor vhodnega zraka. Še posebej, ker vemo, da v tej turbo eri vsak konj šteje. Veliko bolj kot v V8 eri. Pa za češnjo na torti imaš povečan vztrajnostni moment, ter nepotrebno kompleksnost za samo izdelavo hladilnih teles. Aston Martinova ideja je ekvivaletna temu , ter omogoča zelo velik potencial. Vsekakor pot kateri bodo ekipe sledile v malo bolj ektremni ali mili obliki. IMO
BT52 ::
Me zanima kolk bo AMR visoko s tem konceptom.
Se5estian :D
It like poetry it rhymes
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
ripmork ::
No, Mclarnov 2011 dirkalnik sploh ni bil slab (kar nekaj zmag in drugo mesto v skupnem seštevku), je pa pač RB haral v tem obdobju
Ti dam prav.
Res je
Drugače pa fejst izgleda tale AM na stezi, mene dirkalniki z oblikovno preprostostjo in podaljšanimi sidepodi na CART / Indy dirkalnike spominjajo
Btw, se sam meni prednje krilce zdi relativno visoko? Bolj ko osrednji del pri nosu (tu je logično, da dajo več prostora difuzorju zadaj) mislim na stranski del (nižje bi bilo generiranje podtlaka učinkovitejše). So mogoče v pravilniku dvignili višino, ali samo optično tako deluje? En komentar nekje je bil, da naj bi bilo višje, ker ni več rake-a. Sam tudi z rake-om so morali pazit, da spredaj niso šli prenizko (minimalna višina krilca je že dolgo definirana)...
Vsekakor omenjeni zgornji koncept ne bo držal vode. Iz več razlogov. Aroedinamično je pozicija odprtine na najbolj kritičnem področju za kontrolo sukcije pri vhodih v tunele. Konceptualno se zelo omejiš z manjko outwasha. Z razlogom je od Ferrarija sf70 (2017) dalje visoka ozka odprtina postala norma dizajna undercuta. Od letos dalje pa z slabo kontrolo tire wakea imaš z L podi zelo slab nadzor vhodnega zraka. Še posebej, ker vemo, da v tej turbo eri vsak konj šteje. IMO
Ti dam prav.
springfield je izjavil:
Deluje bistveno ozji kot AM
Res je
Drugače pa fejst izgleda tale AM na stezi, mene dirkalniki z oblikovno preprostostjo in podaljšanimi sidepodi na CART / Indy dirkalnike spominjajo
Btw, se sam meni prednje krilce zdi relativno visoko? Bolj ko osrednji del pri nosu (tu je logično, da dajo več prostora difuzorju zadaj) mislim na stranski del (nižje bi bilo generiranje podtlaka učinkovitejše). So mogoče v pravilniku dvignili višino, ali samo optično tako deluje? En komentar nekje je bil, da naj bi bilo višje, ker ni več rake-a. Sam tudi z rake-om so morali pazit, da spredaj niso šli prenizko (minimalna višina krilca je že dolgo definirana)...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
springfield ::
Polozaj sprednjega krilca se meri od referencne tocke, to je T-tray. Torej rake se kako vpliva na oddaljenost krilca od tal.
BT52 ::
No, Mclarnov 2011 dirkalnik sploh ni bil slab (kar nekaj zmag in drugo mesto v skupnem seštevku),
Ma ja to ja. Se spomnim sem se takrat spraševal , če jim nebi prišel ta dizajn v upoštev v času coanda izpuhov. kot boljši support izpušnemu flowu. Čeprav bi imeli slab donwwash. No mogoče slaba ideja, anyway.... Vsekakor mislim, da so tole poizkusili v vetrovniku. Takrat v 2012 so celo imeli večji del sezone superiorno izpeljavo coanda izpuha. Lahko bi se celo kregali, da je Mclaren Hamiltonu z postanki uničil naslov. Ter tako posledično zakoličili, da se je spokal k Mercu in postal GOAT.
ko osrednji del pri nosu (tu je logično, da dajo več prostora difuzorju zadaj) mislim na stranski del (nižje bi bilo generiranje podtlaka učinkovitejše).
Ja. Misliš takole?
Ker pravila defenirajo minimalne radiuse , ki se priključijio na nos, ter tangete in AoA krilc v presekih. Z driugimi besedami nos ne more močno gledat pod krilce. Tako podobna interpertaciaj zgoraj ni mogoča. Zato pa vidimo ta lep lok pri Astonu. Sexy i may add.
So mogoče v pravilniku dvignili višino, ali samo optično tako deluje?
Sam tudi z rake-om so morali pazit, da spredaj niso šli prenizko (minimalna višina krilca je že dolgo definirana)...
Optika, ker se vse višinske mere v resnici definirajo na reference plane, ki pa je dno dirkalnika. Bolj natančno plank.
Tako, dokler je pozicija osi v mejah pravilnika, ter v bistvu na koncu dirke ne obrabiš preveč dna in stranskih drsnikov na prednjih krilcih je OK.
Potem ti lahko dirkalnik kinematično visi kolikor hoče. Zato pa se včasih zdi višina nosu različna. Eno geomatrična viša in drugo ne kinematična, ter dinamična višina. Pitch dikalnika se drastično spreminja z hitrostjo.
En komentar nekje je bil, da naj bi bilo višje, ker ni več rake-a.
Ja kolikor gledam ja. Vsaj tisti bolj znani aerodinamiki pravijo ja. In tusdi opažanja iz GP2 in Indya potrjujejo tole. Vendar so tole spec serije in je "no rake" 1 problem manj za optimizirat in se noče noben temu resnično "tekmovalno" posvečat. 1 million dollar question IMO
ripmork ::
springfield je izjavil:
Polozaj sprednjega krilca se meri od referencne tocke, to je T-tray. Torej rake se kako vpliva na oddaljenost krilca od tal.
Optika, ker se vse višinske mere v resnici definirajo na reference plane, ki pa je dno dirkalnika. Bolj natančno plank.
Tako, dokler je pozicija osi v mejah pravilnika, ter v bistvu na koncu dirke ne obrabiš preveč dna in stranskih drsnikov na prednjih krilcih je OK.
Potem ti lahko dirkalnik kinematično visi kolikor hoče. Zato pa se včasih zdi višina nosu različna. Eno geomatrična viša in drugo ne kinematična, ter dinamična višina. Pitch dikalnika se drastično spreminja z hitrostjo.
Hvala za razlago. Točno, drsniki na prednjih krilcih ne smejo bit obrabljeni, makes sense :)
Zanimivo mi je, da se pri vseh aero elementi prednjega krilca pred gumami spustijo tako nizko. So prisiljeni v to? Bi si vseeno predstavljal, da bi hoteli prednje elemente speljat višje do stranic (pred prednjimi kolesi je največji upor), outwash bi tudi tako lahko dosegli...
Berem mal komentarje in ugibanja, da utegne imet Max mal probleme letos: Red bull je uporabljal izrazit rake (prednje krilce dobesedno praskalo spredaj), veliko podtlaka spredaj, kar je naredilo po njegovem okusu odziven dirkalnik z veliko prekrmarjenja. Letos tega rake koncepta ne morejo več skopirat - ali pač? Me res zanima, kako bo dejanski RB dirkalnik izgledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
broken/link ::
tole si poglej. se dotakneta tudi rake konceptov oz zakaj jih letos ne bo, pa vzmetenju itd. se splača pogledat in zapravit teh 20min.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
Tilen88 ::
Williams letos s povsem drugačno poslikavo. Ferrari zna bit črno/rdeč glede na njihove nove uniforme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 441623 (209622) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 206515 (126907) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 185174 (119734) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 231304 (145231) | kosta |