» »

Formula 1 2022

Formula 1 2022

««
6 / 99
»»

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

Še zdaj mi gre na kozanje, ko kateri objavi tole spodnjo besedno greznico. Kako lahko spiš doma, ko napišeš tak PR statement. 8-O

Odlično, v postelji s svileno posteljnino in rjuhami iz egipčanskega bombaža.

Tilen88 ::

Danes AM livery,..upam na kako ubitačno neon green :))

Danes ob 15:00

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

scythe ::

Mehiška nadaljevanka se nadaljuje.... :D

https://portal-f1.si/2022/02/obremeniln...
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Tilen88 ::

Mogoče se do 2028 potolažijo :D

scythe ::

Nikol :D Zgleda da bomo še lep čas o tem poslušali....;((
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

springfield ::

scythe je izjavil:

Mehiška nadaljevanka se nadaljuje.... :D

https://portal-f1.si/2022/02/obremeniln...

"Novi" dokazi :)) To je bilo vec kot en mesec nazaj objavleno na F1 youtube kanalu. V istem posnetku je tudi Toto, ki rece Masiju naj ne da SC pri enem dogodku sredi dirke. Masi ga ni dal, Mercedes je podkupo Masija! :))

Tilen88 ::

tata stroll pa bere use dol z ekrana kot ena lutka/robot,.. kolk je cringe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

springfield ::

Vsaka cast AM, da niso pokazali prebarvanega FIA modela.

Tilen88 ::

Ja zanimiv zglda, bom dal slikce še sem sem, da jih dajo na kak twiter.

Tilen88 ::





springfield ::

Spredaj jim manjka en push rod :D

Tilen88 ::

Na sliki iz ptičje perspektive je še toliko bolj opazno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

billy ::

Čakajte, a ni AM tisti, o katerem smo brali pred kratkim, da imajo velike probleme z bolidom? Veliko večje, kot RB/merc ki sta padla na crash testu?

BT52 ::

Ma ne verjemi. Samo na veliko se širijo.

Je pa ta dirkalnik sexy od spredaj. Samo chunker od zadaj. Skoraj doubble floor kot str2011 ali pa bolj famozni fa92. Kot bi nas trolali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Tilen88 ::

Danes še MLC prestavitev, ob 20:00.

Še ena slika...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

billy ::

Madona, že majo nek mini kurčič na notranji strani vertikalnega krilca. To sigurno ni mišljeno v pravilih da bi bilo in upam da čimprej prepovejo :)

PrimozR ::

billy je izjavil:

Čakajte, a ni AM tisti, o katerem smo brali pred kratkim, da imajo velike probleme z bolidom? Veliko večje, kot RB/merc ki sta padla na crash testu?

S predstavitvenim modelom to nima veze.

billy je izjavil:

Madona, že majo nek mini kurčič na notranji strani vertikalnega krilca. To sigurno ni mišljeno v pravilih da bi bilo in upam da čimprej prepovejo :)

Če ni mišljeno v pravilih, je prepovedan. Če je v pravilih luknja, je lahko tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

AtaŠtumf ::

Analize delati na predstavitvenih bolidih je prvovrstna bedarija, tale predstavljeni Red Bull še sploh zavor nima, plus večino zadev je fake.

Tole je samo predstavljanje poslikav, pa še te se bodo pri določenih ekipah spremenile.

Do Bahraina ne bomo vedeli nič.

ps: Moja napoved, pa je, da bosta Mercedes in Red Bull najhitrejši moštvi, Ferrari 3. moštvo, McLaren in Alpine pa se bosta borili za 4. mesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AtaŠtumf ()

Tilen88 ::

Moja napoved MLC, Ferrari, pol pa rbr, am in merc,.. lets make it spicy

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

billy ::

Saj marsikaj ni v pravilih PrimozR, zato pa se velikokrat sredi leta kaj prepove. Tudi tokrat upam da bo tako.

springfield ::

Ce bi bil gray zone, verjetno ne bi tega pokazali ze na predstavitvi?

ripmork ::

Pomoje sta Haas in AM kar že osnovo pokazala. Nič dramatičnega do sedaj, konkurenca konceptov samih tudi ne more kar tako skopirat. Dvomim, da se da ekipam ob vseh pripravah še neke fake decoy modele delat. Če bi hoteli samo livery pokazat, bi pa preprosto standard model preštrihali. Da bojo pomembne detajle šele na testiranjih pokazali je pričakovano, vseeno pa že lahko vidimo neke generalne smernice IMO.


Je pa ta dirkalnik sexy od spredaj. Samo chunker od zadaj. Skoraj doubble floor kot str2011 ali pa bolj famozni fa92.

Res je, undercut kar zajeten. V osnovi dober aero koncept (čeprav I guess pomeni višje težišče) :)

billy ::

springfield je izjavil:

Ce bi bil gray zone, verjetno ne bi tega pokazali ze na predstavitvi?


To je res ja, ampak meni osebno je to grd dodatek, pa ko smo že mislili, da smo se rešili miljon štrlečih kurcev...

Tilen88 ::

Če se boš med dirko na tole focusal pol pa tud nevem :D :P

PrimozR ::

AtaŠtumf je izjavil:

Analize delati na predstavitvenih bolidih je prvovrstna bedarija, tale predstavljeni Red Bull še sploh zavor nima, plus večino zadev je fake.

Tole je samo predstavljanje poslikav, pa še te se bodo pri določenih ekipah spremenile.

Do Bahraina ne bomo vedeli nič.

ps: Moja napoved, pa je, da bosta Mercedes in Red Bull najhitrejši moštvi, Ferrari 3. moštvo, McLaren in Alpine pa se bosta borili za 4. mesto.

Red Bull je bil itak FIA show car prebarvan v RB barve.

billy ::

Mogoče pa je newey naredil avto za FIO :)

PrimozR ::

billy je izjavil:

springfield je izjavil:

Ce bi bil gray zone, verjetno ne bi tega pokazali ze na predstavitvi?


To je res ja, ampak meni osebno je to grd dodatek, pa ko smo že mislili, da smo se rešili miljon štrlečih kurcev...

Diveplane je nekaj najbolj standardnega pri dirkalnikih.

billy ::

Indy ga ima?

BT52 ::

billy je izjavil:

Madona, že majo nek mini kurčič na notranji strani vertikalnega krilca. To sigurno ni mišljeno v pravilih da bi bilo in upam da čimprej prepovejo :)


Standardna praksa za pozicijo ir senzorja za prednje gume. Ekipe uporabljajo ta trik že desetletja.

Skyman ::

Aston Martin AMR22 zapeljal na stezo
https://twitter.com/AstonMartinF1/statu...

Kr všecno samo spredne krilce je pa kar v "luftu"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

PrimozR ::

billy je izjavil:

Indy ga ima?

Ah, slabo sem prebral, sem mislil, da ciljaš na diveplane na zunanji strani endplatea, ne na IR senzor.

Never mind me, carry on.

Skyman je izjavil:

Aston Martin AMR22 zapeljal na stezo
https://twitter.com/AstonMartinF1/statu...

Kr všecno samo spredne krilce je pa kar v "luftu"

A ni to tudi namen? Da je višje v čistejšem zraku, da gre več zraka pod avto, itd. itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Tilen88 ::

Ta je za merc delal. Če koga zanima novi AMR22

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

ripmork ::

Meni prva asociacija na tole preskoči 8-)


Ob straneh čim nižje, kot gre lahko po pravilih (za generiranje podtlaka), v sredini dvignjeno za čistejši prehod proti splitterju / difuzorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Skyman ::

Mclaren v sezono 2022 vstopa z MCL36
https://portal-f1.si/2022/02/mclaren-v-...




springfield ::

https://twitter.com/ScarbsTech/status/1...
Deluje bistveno ozji kot AM

ripmork ::

Mogoče sam deluje ožje, ker so sidepodi letos res razpotegnjeni in mal drugače oblikovani :)


Poleg Haasa torej že drug model, ki gre na koncept downwash-a in prednji del sidepod-ov izkorišča kot bargeboard, medtem ko gre AM na izrazit undercut spodaj. Nižje težišče VS boljši pretok zraka v bistvu. Bomo videli, katere prioritete bodo prinesel prednost 8-) Morda še kaka nova interpretacija pride? Tale varianta na MP4-26 se mi je zdela res dobra

PrimozR ::

Mogoče se ti je zdela dobra, izkazala se je pa za utter flop :P

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Mogoče se ti je zdela dobra, izkazala se je pa za utter flop :P


Točno to. Še večji flop je bil tega leta "octopous" izpuh. :| ideaj je bila dobra samo taki choke point in temperatua, da je dobesedno razpadel že na štartu v garaži. Spetakularen FAIL. Še posebej, ko vemo, kako brutalno "enostavna" je bila RB rešitev.

Vsekakor omenjeni zgornji koncept ne bo držal vode. Iz več razlogov. Aroedinamično je pozicija odprtine na najbolj kritičnem področju za kontrolo sukcije pri vhodih v tunele. Konceptualno se zelo omejiš z manjko outwasha. Z razlogom je od Ferrarija sf70 (2017) dalje visoka ozka odprtina postala norma dizajna undercuta. Od letos dalje pa z slabo kontrolo tire wakea imaš z L podi zelo slab nadzor vhodnega zraka. Še posebej, ker vemo, da v tej turbo eri vsak konj šteje. Veliko bolj kot v V8 eri. Pa za češnjo na torti imaš povečan vztrajnostni moment, ter nepotrebno kompleksnost za samo izdelavo hladilnih teles. Aston Martinova ideja je ekvivaletna temu , ter omogoča zelo velik potencial. Vsekakor pot kateri bodo ekipe sledile v malo bolj ektremni ali mili obliki. IMO

Tilen88 ::

Me zanima kolk bo AMR visoko s tem konceptom.

BT52 ::

Tilen88 je izjavil:

Me zanima kolk bo AMR visoko s tem konceptom.


Se5estian :D

It like poetry it rhymes

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

 Nice

Nice

Tilen88 ::

Ušeč mi je da je sedaj odtenek zelene, da jih tkoj opaziš.

ripmork ::

No, Mclarnov 2011 dirkalnik sploh ni bil slab (kar nekaj zmag in drugo mesto v skupnem seštevku), je pa pač RB haral v tem obdobju :D

BT52 je izjavil:

Vsekakor omenjeni zgornji koncept ne bo držal vode. Iz več razlogov. Aroedinamično je pozicija odprtine na najbolj kritičnem področju za kontrolo sukcije pri vhodih v tunele. Konceptualno se zelo omejiš z manjko outwasha. Z razlogom je od Ferrarija sf70 (2017) dalje visoka ozka odprtina postala norma dizajna undercuta. Od letos dalje pa z slabo kontrolo tire wakea imaš z L podi zelo slab nadzor vhodnega zraka. Še posebej, ker vemo, da v tej turbo eri vsak konj šteje. IMO

Ti dam prav.

springfield je izjavil:

Deluje bistveno ozji kot AM

Res je


Drugače pa fejst izgleda tale AM na stezi, mene dirkalniki z oblikovno preprostostjo in podaljšanimi sidepodi na CART / Indy dirkalnike spominjajo 8-)
Btw, se sam meni prednje krilce zdi relativno visoko? Bolj ko osrednji del pri nosu (tu je logično, da dajo več prostora difuzorju zadaj) mislim na stranski del (nižje bi bilo generiranje podtlaka učinkovitejše). So mogoče v pravilniku dvignili višino, ali samo optično tako deluje? En komentar nekje je bil, da naj bi bilo višje, ker ni več rake-a. Sam tudi z rake-om so morali pazit, da spredaj niso šli prenizko (minimalna višina krilca je že dolgo definirana)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

springfield ::

Polozaj sprednjega krilca se meri od referencne tocke, to je T-tray. Torej rake se kako vpliva na oddaljenost krilca od tal.

BT52 ::

ripmork je izjavil:

No, Mclarnov 2011 dirkalnik sploh ni bil slab (kar nekaj zmag in drugo mesto v skupnem seštevku),


Ma ja to ja. Se spomnim sem se takrat spraševal , če jim nebi prišel ta dizajn v upoštev v času coanda izpuhov. kot boljši support izpušnemu flowu. Čeprav bi imeli slab donwwash. No mogoče slaba ideja, anyway.... Vsekakor mislim, da so tole poizkusili v vetrovniku. Takrat v 2012 so celo imeli večji del sezone superiorno izpeljavo coanda izpuha. Lahko bi se celo kregali, da je Mclaren Hamiltonu z postanki uničil naslov. Ter tako posledično zakoličili, da se je spokal k Mercu in postal GOAT.

ripmork je izjavil:

ko osrednji del pri nosu (tu je logično, da dajo več prostora difuzorju zadaj) mislim na stranski del (nižje bi bilo generiranje podtlaka učinkovitejše).


Ja. Misliš takole?

 prvi resnicni high nose pred Benttonom

prvi resnicni high nose pred Benttonom


Ker pravila defenirajo minimalne radiuse , ki se priključijio na nos, ter tangete in AoA krilc v presekih. Z driugimi besedami nos ne more močno gledat pod krilce. Tako podobna interpertaciaj zgoraj ni mogoča. Zato pa vidimo ta lep lok pri Astonu. Sexy i may add.

ripmork je izjavil:

So mogoče v pravilniku dvignili višino, ali samo optično tako deluje?

ripmork je izjavil:

Sam tudi z rake-om so morali pazit, da spredaj niso šli prenizko (minimalna višina krilca je že dolgo definirana)...

Optika, ker se vse višinske mere v resnici definirajo na reference plane, ki pa je dno dirkalnika. Bolj natančno plank.
Tako, dokler je pozicija osi v mejah pravilnika, ter v bistvu na koncu dirke ne obrabiš preveč dna in stranskih drsnikov na prednjih krilcih je OK.

Potem ti lahko dirkalnik kinematično visi kolikor hoče. Zato pa se včasih zdi višina nosu različna. Eno geomatrična viša in drugo ne kinematična, ter dinamična višina. Pitch dikalnika se drastično spreminja z hitrostjo.

ripmork je izjavil:

En komentar nekje je bil, da naj bi bilo višje, ker ni več rake-a.


Ja kolikor gledam ja. Vsaj tisti bolj znani aerodinamiki pravijo ja. In tusdi opažanja iz GP2 in Indya potrjujejo tole. Vendar so tole spec serije in je "no rake" 1 problem manj za optimizirat in se noče noben temu resnično "tekmovalno" posvečat. 1 million dollar question IMO

ripmork ::

springfield je izjavil:

Polozaj sprednjega krilca se meri od referencne tocke, to je T-tray. Torej rake se kako vpliva na oddaljenost krilca od tal.


BT52 je izjavil:


Optika, ker se vse višinske mere v resnici definirajo na reference plane, ki pa je dno dirkalnika. Bolj natančno plank.
Tako, dokler je pozicija osi v mejah pravilnika, ter v bistvu na koncu dirke ne obrabiš preveč dna in stranskih drsnikov na prednjih krilcih je OK.

Potem ti lahko dirkalnik kinematično visi kolikor hoče. Zato pa se včasih zdi višina nosu različna. Eno geomatrična viša in drugo ne kinematična, ter dinamična višina. Pitch dikalnika se drastično spreminja z hitrostjo.

Hvala za razlago. Točno, drsniki na prednjih krilcih ne smejo bit obrabljeni, makes sense :)

Zanimivo mi je, da se pri vseh aero elementi prednjega krilca pred gumami spustijo tako nizko. So prisiljeni v to? Bi si vseeno predstavljal, da bi hoteli prednje elemente speljat višje do stranic (pred prednjimi kolesi je največji upor), outwash bi tudi tako lahko dosegli...

Berem mal komentarje in ugibanja, da utegne imet Max mal probleme letos: Red bull je uporabljal izrazit rake (prednje krilce dobesedno praskalo spredaj), veliko podtlaka spredaj, kar je naredilo po njegovem okusu odziven dirkalnik z veliko prekrmarjenja. Letos tega rake koncepta ne morejo več skopirat - ali pač? Me res zanima, kako bo dejanski RB dirkalnik izgledal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

broken/link ::

tole si poglej. se dotakneta tudi rake konceptov oz zakaj jih letos ne bo, pa vzmetenju itd. se splača pogledat in zapravit teh 20min.

Zgodovina sprememb…

Tilen88 ::

Williams letos s povsem drugačno poslikavo. Ferrari zna bit črno/rdeč glede na njihove nove uniforme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Tilen88 ::

Hahaha sm se zdej nasmejal pri AT predstavitvi,..nevem če ej trajal 30sec

Tilen88 ::



««
6 / 99
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4136 137 138 139 )

Oddelek: Na cesti
6916441623 (209622) BT52
»

Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2375206515 (126907) ripmork
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616185174 (119734)          
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975231304 (145231) kosta

Več podobnih tem