» »

Zakaj ne daste žmigavca???

Zakaj ne daste žmigavca???

DostMam ::

MysticElf je 1. dec 2021, 07:02:35 pisal o tem, da je pomembno najprej preveriti promet in šele nato vklopiti smernik. Ne razumem poante. Meni se ne zdi narobe prej vklopiti smernik, saj tako drugi udeleženci prej dobijo informacijo o mojih namerah. Mi kdo lahko razloži?

Solatko je včeraj, 09:46:24 spet zlorabil statistiko ter uporabljal nepravilno terminologijo. Stavek "Ravno zaradi človeške narave je statistika polna mrtvih in ranjenih." pomeni nič. Lahko napišemo tudi "Ravno zaradi človeške narave je statistika polna voznikov, ki pravilno uporabljalo smerokaz." Drugo misel bi treba zapisati tako: "Če voziš s prilagojeno hitrostjo, lahko včasih voziš tudi zelo hitro, vedno pa pod omejitvijo hitrosti...".

bambam20 je 20:58:08 izjavil: "Jaz ne drkam po telefonu, pa vseeno ne dam smernika." Ne razumem kako je zaradi tega promet bolj varen?

GupeM ::

DostMam je izjavil:

MysticElf je 1. dec 2021, 07:02:35 pisal o tem, da je pomembno najprej preveriti promet in šele nato vklopiti smernik. Ne razumem poante. Meni se ne zdi narobe prej vklopiti smernik, saj tako drugi udeleženci prej dobijo informacijo o mojih namerah. Mi kdo lahko razloži?

Razlaga je povsem enostavna; MysticElf je zapisal narobe. Preverjanje prometa pred dajanjem smernika sicer ni sporno, celo zaželjeno, dokler smernik še vedno daš pravočasno. Po tem, ko daš smernik, pa je preverjanje prometa obvezno.

DostMam je izjavil:

Drugo misel bi treba zapisati tako: "Če voziš s prilagojeno hitrostjo, lahko včasih voziš tudi zelo hitro, vedno pa pod omejitvijo hitrosti...".

Zadnji stavek misli je nepotreben, ker, kot smo že ugotovili v drugi temi, je prilagojena hitrost vedno znotraj omejitve hitrosti.

DostMam je izjavil:

bambam20 je 20:58:08 izjavil: "Jaz ne drkam po telefonu, pa vseeno ne dam smernika." Ne razumem kako je zaradi tega promet bolj varen?

Nisi na nivoju "najboljših", "najvarnejših" voznikov in tudi nikoli ne boš, zato tega nikoli ne boš razumel. Niti jaz.

Bolt ::

GupeM je izjavil:


Nisi na nivoju "najboljših", "najvarnejših" voznikov in tudi nikoli ne boš, zato tega nikoli ne boš razumel. Niti jaz.

Si končno dojel. Sedaj pa lahko nehaš smetit temo, ker si že večkrat dokazal, da nimaš pojma. Vse tvoje izkušnje, kot dokazuješ iz komentarja v komentar, izvirajo iz NFS in nakladanja po forumih, dvomim pa, da sploh imaš izpit in avto. Vedno ste najpametnejši forumski strokovnjaki, saj taki, ki so res veliko na cesti in imajo res izkušnje se nimajo časa tolikokrat oglašat preko foruma.
Sedaj pa hitro prižgat PS5 in trenirat, kdaj se ne da žmigavc:))

GupeM ::

Bolt je izjavil:

GupeM je izjavil:


Nisi na nivoju "najboljših", "najvarnejših" voznikov in tudi nikoli ne boš, zato tega nikoli ne boš razumel. Niti jaz.

Si končno dojel. Sedaj pa lahko nehaš smetit temo, ker si že večkrat dokazal, da nimaš pojma. Vse tvoje izkušnje, kot dokazuješ iz komentarja v komentar, izvirajo iz NFS in nakladanja po forumih, dvomim pa, da sploh imaš izpit in avto. Vedno ste najpametnejši forumski strokovnjaki, saj taki, ki so res veliko na cesti in imajo res izkušnje se nimajo časa tolikokrat oglašat preko foruma.
Sedaj pa hitro prižgat PS5 in trenirat, kdaj se ne da žmigavc:))

Zdaj mi je jasno, od kod tvoj nickname.

solatko ::

DostMam - Zakaj zlorabil, večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake, torej vseh, ne samo smrtnih. Pri terminu OH in PH nikoli ne bova prišla skupaj, ker ne morem dopovedat, da OH nima čisto nobene veze s PH, ker je glavni termin PH polno obvladanje vozila, kar je lahko tudi ob višji hitrosti, sploh, če primerjaš omejitev hitrosti na mariborskih in ljubljanskih štiri pasovnicah, torej v MB s 70 lahko vozim s PH, v LJ pa samo zaradi vam poznanih podrobnostih, na podobni cesti ne morem, če vozim 70. Ta termin PH večini voznikov tako ali tako ne gre v glavo, je pa glavno prilagajanje hitrosti stanju voznika, vozila in zunanjih vplivov, vreme, gostota prometa, bližina vrtcev, šol, DSO-jev, gradbišč, kmetijskih površin, divjadi, padajočega kamenja,..... skratka, nikjer v tem terminu ni OH, na večini cestišč je tehnično možna višja hitrost, kot je administrativna omejitev, po nekod pa je omejitev celo postavljena previsoko in je odsek na zgornji meji, zaradi fizike, nemogoče odpeljat z najvišjo OH, ker vozila enostavno ne moreš imeti v popolni oblasti - nevarnost zdrsa, nagib krivine v napačno smer,... Tako, da ta termin pustiva pri miru, ker eno je teorija, drugo je praksa. Dva voznika nimata na posameznem odseku enako PH, zato bi večina voznikov morala vedet, kje so njihove zmožnosti, da še vozijo varno in s PH. Najpomembnejša pri tem je varnostna razdalja, ki mora omogočit varno zaustavitev ob predvidenih in nepredvidenih situacijah, osebno menim tudi nepredvidenih, če prav jih zakon ne omenja, so pa pomembne za lastno varnost in uporabne največ tam, kjer voziš prvič ali zelo redko.

GupeM - Da je OH povezan z PH ste ugotovili vsi tisti, ki sploh ne veste kaj je PH, pričakujem pametne komentarje iz zgoraj napisane primerjave MB-LJ, seveda pametne, logične in ne nekaj na pamet, predvsem zakaj v LJ na štiripasovnici nebi mogel s 70 voziti s PH, ker tehnično je stanje podobno kot v MB, samo administrativna omejitev je 60, potem mi pe še pojasni, kako lahko s PH vozim na Topniški na zgornji meji omejitev 60?

Bolt - Tudi ti nisi na nič boljšem nivoju, če moraš razmišljat, kdaj dati smerokaz in kdaj ne, ne glede na to ali si sam ali v koloni in gostem prometu, se smerokaz daje avtomatsko tam, kjer je predpisan in tako, kot je predpisano, s tem namreč obveščaš vse druge udeležence kam misliš zaviti, tudi pešce, kolesarje, rolkarje,.... katere lahko mimo grede spregledaš, znajo bit pa zelo hitri (skiro tudi do 100 km/h, električne rolke okoi 100,...), ti spregledaš, zaviješ in poči. A za šaltanje moraš tudi razmišljat? Da pogledaš v ogledala, moraš tudi razmišljat, da ugasneš vozilo ko prideš na cilj tudi,... Veš zakaj je brenčač, ko pustiš prižgane nočne luči in zapuščaš vozilo, samo zato, da ti ni potrebno razmišljat in, če si pozabljiv, da ne sprazniš akumulatorja.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko: danes, 12:01:59: "Zakaj zlorabil, večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake, torej vseh, ne samo smrtnih."

Najprej se posvetiva zlorabi statistike. Statistiko ste zlorabili, ker jo navajate kot argument, jo pa niste sposobni podpreti s podatki. Statistika ni "vsi vedo da...". Premislite to izjavo: "Statistika kaže, da velika večina slovenskih voznikov pravočasno vklopi smernik, zato je varnost prometa v Sloveniji, glede na stanje v primerljivih državah, solidno." Je le nekoliko bolje izoblikovan bulšit od vaše "statistika je polna mrtvih." Koliko mrtvih? Podatke na plano, ali pa priznajte, da zlorabite statistiko.

Sedaj pa nepravilna treminologija. Statistična večina sodelojočih v debati se strinja, da vaša prilagojena hitrost ni prilagojena hitrost, kakor jo razume zakon o cestnem prometu. Recimo, da se jaz odločim, da bom vašo "prilagojeno hitrost" imenoval "previdna vožnja", GupeM pa "vedenjske lastnosti urejenega voznika". Potemtakem bo neki novopečeni forumaš ugotovil, da previdni urejeni vozniki načeloma kršijo omejitve hitrosti. Za terminologijo gre.

GupeM ::

solatko je izjavil:

večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake

Laž. VSE nesreče se zgodijo zaradi človeške napake.

solatko je izjavil:

BLA BLA BLA BLA... potem mi pe še pojasni, kako lahko s PH vozim na Topniški na zgornji meji omejitev 60?

A lahko?

solatko je izjavil:

ne glede na to ali si sam ali v koloni in gostem prometu, se smerokaz daje avtomatsko tam, kjer je predpisan in tako, kot je predpisano, s tem namreč obveščaš vse druge udeležence kam misliš zaviti, tudi pešce, kolesarje, rolkarje,.... katere lahko mimo grede spregledaš, znajo bit pa zelo hitri (skiro tudi do 100 km/h, električne rolke okoi 100,...), ti spregledaš, zaviješ in poči.

Povsem enako (samo obveščanje zamenjaj s pričakovanjem) velja za omejitev hitrosti.

Bolt ::

solatko je izjavil:



Bolt - Tudi ti nisi na nič boljšem nivoju, če moraš razmišljat, kdaj dati smerokaz in kdaj ne,...

Ja, to imaš pa prav, na takem nivoju pa jaz priznam, da nikoli ne bom, da mi ne bo potrebno razmišljat.
35 let izpita in vožnje pa še sedaj ne znam vozit brez razmišljanja. Le kaj je narobe z mano?

GrimReaper2 ::

DostMam je izjavil:

MysticElf je 1. dec 2021, 07:02:35 pisal o tem, da je pomembno najprej preveriti promet in šele nato vklopiti smernik. Ne razumem poante. Meni se ne zdi narobe prej vklopiti smernik, saj tako drugi udeleženci prej dobijo informacijo o mojih namerah. Mi kdo lahko razloži?

Zato ker po nepotrebnem strašiš ostale voznike. Npr. jaz se spomnim, da mi je eden na AC dal levi smernik, jaz pa že preblizu da bi ga lahko spustil pred mano. Me je kar ustrašil, seveda sem potrobil, da ne bi dejansko začel zavijati levo. Sem siguren da se prej ni dobro prepričal ali lahko zavije. Kdor ga da prej, mi je v bistvu vseeno ali je pogledal ali ne, takemu pustim da zavije levo.
Na srečo to ni tako pogost pojav kot pa bi lahko bil, smernik za zavijanje levo pa načeloma skoraj vsi dajejo tik preden zavijejo levo.
Jaz dajem smernik pred pogledom edino tam kjer je itak vse prazno in je skoraj nemogoče da bi s pogledom pred smernikom koga opazil, ker sem že prej kar dobro prepričan da ni nikogar za mano. Smernik pa dajem vseeno, ker je tako po pravilih, oz. bi se mi pomoje tudi kar čudno zdelo zavijati brez smernika. V bistvu ga dam jaz vedno ko zavijam in menjam pas.

Nekateri inštruktorji so sicer za to, da se daje smernik samo tam kjer je smiselno, moram še dobro preštudirati tele videe, 5. in 6. video mislim da sta glavna, ostale sem našel z iskanjem signal po tem kanalu:
https://www.youtube.com/watch?v=gjSoMrl3N0s
https://www.youtube.com/watch?v=eBuIkC3sWaE
https://www.youtube.com/watch?v=x-G_MTpstUE
https://www.youtube.com/watch?v=d0UNkICJsrU
https://www.youtube.com/watch?v=Pr75Ps3zbgs
https://www.youtube.com/watch?v=3RqmmtYEv7A
https://www.youtube.com/watch?v=oteFpwq17Vg
https://www.youtube.com/watch?v=4ie3ffG9aNI
https://www.youtube.com/watch?v=qp-EcULDXpg

Ker ko sem jih sprva gledal, sem bil mnenja, da je bolje dajati povsod. Že zato ker redko kdo vozi tako dobro kot inštruktor, in ga včasih lahko rešuje samo smernik. Tudi sem skoraj siguren da na izpitni vožnji moraš vedno pogledat nazaj in dati smernik pred zavijanjem, ne vem če gre skozi, da rečeš da si pogledal v ogledala in se odločil da smernik ne bo nikomur koristil.

Jaz ga imam drugače izklopljenega ko sem enkrat že na pasu za zavijanje, ga pa spet vklopim ko začnem zavijati.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

5. video 4:10 pravi o tem kar smo se že pogovarjali, dajanje smernikov, če si slučajno kaj spregledal. Ampak pravi da je pogled veliko bolj pomemben.

solatko ::

DostMam - Ni moja definicija PH, uporablja se na rally-ih, cestno hitrostnih dirkah, F1, na moto dirkah in vozniki, ki ta termin obvladajo, tudi v realnem prometu, tudi na nujnih vožnjah in protokolarnih, ko gre hitreje, kot je OH. Kjerkoli izgubiš nadzor nad vozilom in okoliščinami, gre vse v maloro.
Nihče ni odgovoril na moje vprašanje, kako je lahko na podobni cesti z različnimi omejitvami, vožnja z enako hitrostjo in podobnimi pogoji, enkrat s PH, drugič ne.
Terminologija ne rešuje življenj, vožnja s PH pač in tudi pred poškodbami.
Zakaj policaji večinoma ob prometnih nesrečah napišejo, šlo je za neprilagojeno hitrost voznika/ce (tu ne gre za kršitev OH, temveč tega, da vozilo, kljub pričakovani situaciji, ni varno ustavilo pred trkom)?
Če voznik reševalnega avtomobila povzroči nesrečo, je klasičen vzrok neprilagojena hitrost (lahko gre za pomanjkanje izkušenj, neobvladovanje vozila pri taki hitrosti, napačna smer in stran vožnje,.....), skratka, tudi na nujni vožnji mora voziti s PH, lahko tudi preko 180, če voznik obvlada take hitrosti. Kje je tu dejavnik OH? Večina takih voženj se konča srečno, vprašanje pa je, koliko teh voznikov je imela samo srečo, koliko pa jih v takih situacijah, dajansko obvlada PH in pridejo na cilj vedno.

GupeM - Ne, tiste, ko gre za tehnične napake, nepričakovan predmet na cesti,...... je to le splet nesrečnih okoliščin, kljub temu, da je voznik storil vse kar je lahko. Torej je tvoja trditev laž. Tudi pijanec ni kriv nesreče, če se mu nekdo zaleti v zadnji levi blatnik. Če si voznik, pričakuješ, da se vsi ne držijo predpisov in pričakuješ tudi prepočasne in prehitre, tudi pešci bi se morali prepričat, da je prečkanje ceste varno pa pričakuješ, da tega ne bojo storili zato voziš s PH, da lahko ob skoku pešca pred avto, nesrečo preprečiš!
Ne ne moreš pričakovati, da se vsi obnašajo v skladu s predpisi, saj potem policisti nebi imeli kaj delat, poleg tega, ni voznika, ki bi vse predpise nosil v glavi in nobenega kršil.

Bolt - Naučene avtomatične reakcije, se zgodijo v sekundi, reakcije z razmišljanjem pa odvisno kako hitro ti to gre 1-3 sekunde, ko je po navadi, v kritičnih situacijah, žal prepozno.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko: danes, 21:12:37: "Ni moja definicija PH, uporablja se na rally-ih, cestno hitrostnih dirkah, F1, na moto dirkah in vozniki, ki ta termin obvladajo, tudi v realnem prometu, tudi na nujnih vožnjah in protokolarnih, ko gre hitreje, kot je OH."

Vozila na nujnih vožnjah so označena s tistim modrim žmigavcem na strehi. Na rallyih, cestno hitrostnih dirkah, F1, in moto dirkah žmigavcev ne uporabljajo. Vsi vozijo s prilagojeno hitrostjo, dokler se ne zaletijo. In za vse velja splošna omejitev hitrosti.

bambam20 ::

Smernike dajejo sredi noči samo tisti, ki so izpit kupili pod mizo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Bolt ::

solatko je izjavil:

DostMam - Ni moja definicija PH, uporablja se na rally-ih, cestno hitrostnih dirkah, F1, na moto dirkah in vozniki, ki ta termin obvladajo, tudi v realnem prometu, tudi na nujnih vožnjah in protokolarnih, ko gre hitreje, kot je OH. Kjerkoli izgubiš nadzor nad vozilom in okoliščinami, gre vse v maloro.
Nihče ni odgovoril na moje vprašanje, kako je lahko na podobni cesti z različnimi omejitvami, vožnja z enako hitrostjo in podobnimi pogoji, enkrat s PH, drugič ne.
Terminologija ne rešuje življenj, vožnja s PH pač in tudi pred poškodbami.
Zakaj policaji večinoma ob prometnih nesrečah napišejo, šlo je za neprilagojeno hitrost voznika/ce (tu ne gre za kršitev OH, temveč tega, da vozilo, kljub pričakovani situaciji, ni varno ustavilo pred trkom)?
Če voznik reševalnega avtomobila povzroči nesrečo, je klasičen vzrok neprilagojena hitrost (lahko gre za pomanjkanje izkušenj, neobvladovanje vozila pri taki hitrosti, napačna smer in stran vožnje,.....), skratka, tudi na nujni vožnji mora voziti s PH, lahko tudi preko 180, če voznik obvlada take hitrosti. Kje je tu dejavnik OH? Večina takih voženj se konča srečno, vprašanje pa je, koliko teh voznikov je imela samo srečo, koliko pa jih v takih situacijah, dajansko obvlada PH in pridejo na cilj vedno.

GupeM - Ne, tiste, ko gre za tehnične napake, nepričakovan predmet na cesti,...... je to le splet nesrečnih okoliščin, kljub temu, da je voznik storil vse kar je lahko. Torej je tvoja trditev laž. Tudi pijanec ni kriv nesreče, če se mu nekdo zaleti v zadnji levi blatnik. Če si voznik, pričakuješ, da se vsi ne držijo predpisov in pričakuješ tudi prepočasne in prehitre, tudi pešci bi se morali prepričat, da je prečkanje ceste varno pa pričakuješ, da tega ne bojo storili zato voziš s PH, da lahko ob skoku pešca pred avto, nesrečo preprečiš!
Ne ne moreš pričakovati, da se vsi obnašajo v skladu s predpisi, saj potem policisti nebi imeli kaj delat, poleg tega, ni voznika, ki bi vse predpise nosil v glavi in nobenega kršil.

Bolt - Naučene avtomatične reakcije, se zgodijo v sekundi, reakcije z razmišljanjem pa odvisno kako hitro ti to gre 1-3 sekunde, ko je po navadi, v kritičnih situacijah, žal prepozno.


Pa daj prosim nehaj že nakladat in filozofirat, ker te nobeden resno ne jemlje.
Ti boš men govoril o avtomatiki in razmišljanju po 35letih vožnje in ne vem kolk 100tavžnt prevoženih kilometrih in sedaj boš ti mene učil kdaj bom dal žmigavc. LOL
Sinko ti vse kar lahko je filozofiranje tu preko foruma, to je pa tudi vse.
Lahko noč, grem malo prej spat, ker moram zjutraj prej vstat, da bom skidal, ker pri nas je že več kot 15cm snega. Jutri bom kar z vsemi štirim peljal v službo za vsak slučaj.

DostMam ::

GrimReaper2 je izjavil:

DostMam je izjavil:

MysticElf je 1. dec 2021, 07:02:35 pisal o tem, da je pomembno najprej preveriti promet in šele nato vklopiti smernik. Ne razumem poante. Meni se ne zdi narobe prej vklopiti smernik, saj tako drugi udeleženci prej dobijo informacijo o mojih namerah. Mi kdo lahko razloži?

Zato ker po nepotrebnem strašiš ostale voznike. Npr. jaz se spomnim, da mi je eden na AC dal levi smernik, jaz pa že preblizu da bi ga lahko spustil pred mano. Me je kar ustrašil, seveda sem potrobil, da ne bi dejansko začel zavijati levo...

Če prav razumem razlago: uporaba smernika v zadnjem trenutku je splošni pojav, zato se voznik, ki prehiteva ustraši, da smernik pomeni "že prehitevam". Priznam, logika obstaja. Vendar (zaenkrat) menim, da je bolje prehitevajočega ustrašiti, kot se prepustiti obnašanju večine. Torej (zaenkrat, do boljše razlage): vklopim smernik in s tem povem "spremenil bom pas", preverim in če ocenim, da je varno, naredim. Prehitevajoči, ki ima časa trobiti ali blendati, ima časa tudi upočasniti.

MrStein ::

Preveriti mora preden da žmigavec.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

borut_p ::

Zadnji trenutek das zmigavc zato, ker ti asistencni sistem drugac tezi in trese volan

MrStein ::

Čuden asistenčni sistem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Ne, tiste, ko gre za tehnične napake, nepričakovan predmet na cesti,...... je to le splet nesrečnih okoliščin, kljub temu, da je voznik storil vse kar je lahko.

Očitno voznik ni storil vsega, kar je lahko. Lahko bi vozil s prilagojeno hitrostjo in bi lahko ob tehnični napaki ali nepričakovanem predmetu ustrezno ukrepal. Torej gre za človeško napako. Sicer se pa to itak ne dogaja, ker kot si sam nekoč rekel, padalci pa ne pristajajo dnevno na avtocesti.

mirator ::

donvito ::

bambam20 je izjavil:

Adder je izjavil:

Žmigavca ne da golazen ki med voznjo drka po mobitelu oz. arogantni egoisti. Zabijte se oz. crknte. Da mate prometno, jaz vam ne pomagam.


Jaz ne drkam po telefonu, pa vseeno ne dam smernika.

Sedaj veš zakaj!

V raziskavi so skušali ugotoviti, ali so določeni procesi v času vožnje povezani s posameznikovo inteligenco, saj mora voznik med vožnjo obdelati kopico podatkov, zato možganom včasih zmanjka kapacitet za predelavo nekaterih osnovnih funkcij, kamor sodi tudi nakazovanje smeri oz. vklop utripalke.

Raziskava je pokazala, da 40 odstotkov voznikov smernih kazalcev ne uporablja, a ne, ker bi se požvižgali na pravila oz. bili za to dejanje preleni, ampak ker njihovi možgani ne morejo obdelati toliko podatkov hkrati in so preveč zaposleni z drugimi nalogami, zato smernike preprosto pozabijo vklopiti.

Nemški raziskovalci so kopali še nekoliko dlje in voznike, ki smernikov ne uporabljajo, povabili na inteligenčni test, ki je potrdil njihove domneve. Kar 61 odstotkov teh je na testu zbralo 21 točk manj od povprečja, iz česar torej lahko sklepamo, da jih ne uporabljajo manj inteligentni vozniki.

MrStein ::

Check mate!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bambam20 ::

Smernika ne dam, ker ni potrebe sredi noči v praznem križišču.

Pa prehitevam po densme pasu.

In vozim desno pri rdeči luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

solatko ::

Bolt - Star sem 67 in od malega na cesti od skiroja naprej, bicikli, motorji, avtomobili in še kaj zraven, dodatna izobraževanja na področju avtomobilizma, oziroma prometa in obvladovanja vozil, šolanje za protokolarne voznike,..... Določene stvari so v prometu, v glavi avtomatizirane, med njimi je tudi dajanje smerokazov pa tudi varnostnih utripalk, ki so prve, ko pred seboj zagledam zastoj, zato, da ne dobim kakšnega manj skoncentriranega ali zaposlenega z drugimi opravili in ne vožnjo, v rit.

GupeMa - Vozilo je stroj, pri katerem loma ne moreš predvidit, lahko pa celo življenje voziš 20 in ni problema. Je pa res, da se take okvare dogajajo tako poredko, da niso več hud problem, na katerega bi bilo potrebno nenehno računat, seveda, če imaš normalno vzdrževano vozilo.

mirator - Bravo, se z obema linkoma popolnoma strinjam in tudi temu primerno uporabljam.
Delo krepa človeka

bambam20 ::

solatko je izjavil:

Bolt - Star sem 67


Zdaj bo počasi potrebno vzeti izpit, ker si pa že malo prestar in ti odzivnost peša.

solatko ::

bambam20 - Ti boš moral izpit najprej nardit, kar bo težko, glede na tvoj IQ, ko bom čutil posledice let, bom sam prenehal vozit, tako kot sem odložil ključe motorja pred dvem ali trem leti.
Delo krepa človeka

bambam20 ::

solatko je izjavil:

bambam20 - Ti boš moral izpit najprej nardit, kar bo težko, glede na tvoj IQ, ko bom čutil posledice let, bom sam prenehal vozit, tako kot sem odložil ključe motorja pred dvem ali trem leti.


To vsi rečete. Realnost je takšna, da bi vsi morali po 65 letu vsako leto na preverjanje vaši sposobnosti, ki vztrajno pešajo. Še po gasu se vam ne ljubi več stopit in delate kolono za sabo.

kuall ::

donvito je izjavil:

jih ne uporabljajo manj inteligentni vozniki.

zanimivo.
jaz dam žmigavc tam, kjer vidim, da je potrebno. to je še ena stopnja višje. tu moraš še malo bolj razmišljat kot pa jih avtomatično dajat čisto povsod. in tam kjer so potrebni si ponavadi še najbolj zaposlen, ker je tam ponavadi gužva.

dam jih, ko grem ven iz krožnega, ampak samo če vidim, da se kdo misli vključit in mu bom s tem olajšal vožnjo.

ne dajem jih na avtocesti zato, ker se na pasove vključujem zelo konzervativno. počakam, da je čisto prazno, da ne bo nobenemu treba bremzat zarad moje menjave pasu. če pa bi skakal pred ljudi tako kot eni delate pa bi jih dajal.

Horas ::

donvito je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Adder je izjavil:

Žmigavca ne da golazen ki med voznjo drka po mobitelu oz. arogantni egoisti. Zabijte se oz. crknte. Da mate prometno, jaz vam ne pomagam.


Jaz ne drkam po telefonu, pa vseeno ne dam smernika.

Sedaj veš zakaj!

V raziskavi so skušali ugotoviti, ali so določeni procesi v času vožnje povezani s posameznikovo inteligenco, saj mora voznik med vožnjo obdelati kopico podatkov, zato možganom včasih zmanjka kapacitet za predelavo nekaterih osnovnih funkcij, kamor sodi tudi nakazovanje smeri oz. vklop utripalke.

Raziskava je pokazala, da 40 odstotkov voznikov smernih kazalcev ne uporablja, a ne, ker bi se požvižgali na pravila oz. bili za to dejanje preleni, ampak ker njihovi možgani ne morejo obdelati toliko podatkov hkrati in so preveč zaposleni z drugimi nalogami, zato smernike preprosto pozabijo vklopiti.

Nemški raziskovalci so kopali še nekoliko dlje in voznike, ki smernikov ne uporabljajo, povabili na inteligenčni test, ki je potrdil njihove domneve. Kar 61 odstotkov teh je na testu zbralo 21 točk manj od povprečja, iz česar torej lahko sklepamo, da jih ne uporabljajo manj inteligentni vozniki.


kakšne nebuloze, kot da med vožnjo delajo operacijo na možganih zraven pa računajo vesolkse formule. dejte no nehat ga srat s takimi. še opice,ko bi se naučile bi devale žmigovce tk ko je treba.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

GupeM ::

Horas je izjavil:

še opice,ko bi se naučile bi devale žmigovce tk ko je treba.

To pove dosti o inteligenci tistih, ki jih ne dajejo.

bambam20 je izjavil:

solatko je izjavil:

bambam20 - Ti boš moral izpit najprej nardit, kar bo težko, glede na tvoj IQ, ko bom čutil posledice let, bom sam prenehal vozit, tako kot sem odložil ključe motorja pred dvem ali trem leti.


To vsi rečete. Realnost je takšna, da bi vsi morali po 65 letu vsako leto na preverjanje vaši sposobnosti, ki vztrajno pešajo. Še po gasu se vam ne ljubi več stopit in delate kolono za sabo.

No, solatko je že večkrat povedal, da bi "obnova" vozniške morala biti za vse na vsakih nekaj let. Za starejše od x pa celo bolj pogosto. Obnova vozniške pomeni ena ure vožnje po mestu, ena ura relacije in ena ura avtoceste. Če karkoli od tega zajebeš, sledi izobraževanje in ponovna vožnja, tako da mu tukaj nimaš kaj očitat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MrStein ::

To bi imelo smisel. Zato tega ne bomo. *skomig*

Je pa potrebno sproti obnavljati razne bulšit papirje, ki nimajo nobenega resnega pomena.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

bambam20 ::

Vsak, ki brez konkretnega razloga počaka pred vklucitvijo v krožišče,bi moral izpit izgubit. To je ena od problematik.

GupeM ::

Ja, žal. Recimo novo vozniško dovoljenje (kartica), ki velja samo 10 let. Če bi na vsakih 10 let morali opraviti še zgoraj omenjene 3 ure vožnje, bi bilo to super za varnost v prometu.

bambam20 je izjavil:

Vsak, ki brez konkretnega razloga počaka pred vklucitvijo v krožišče,bi moral izpit izgubit. To je ena od problematik.

Vsak ki brez konkretnega razloga ne da smerokaza, bi ga tudi moral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MrStein ::

Saj je tako. Ne velja dlje. Moraš vmes izpit ponovi... aja, samo zdravniški pregled rabiš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Saj je tako. Ne velja dlje. Moraš vmes izpit ponovi... aja, samo zdravniški pregled rabiš.

Ne, niti tega ne rabiš, če si bil ob prvem pregledu OK in brez očal. Ko sem jaz delal izpit, nisem imel očal in sem imel perfekten vid. Danes imam kar precej dioptije, ampak za izpit podaljšat pa še vedno ne rabim nič. Kljub temu VEDNO vozim z očali in redno hodim na pregled oči. Celo bolj pogosto kot nekateri, ki morajo na 5 let opravljati pregled zaradi dioptrije. Kvaliteta življenja se s pravimi očali pač izboljša tudi na drugih področjih, ne samo za volanom.

Zdravniški pregled rabiš pa šele pri 80 letih, če se ne motim. Takrat pa prav izpit poteče, ne samo kartica.

ZveeZ ::

bambam20 je izjavil:

Smernika ne dam, ker ni potrebe sredi noči v praznem križišču.

Pa prehitevam po densme pasu.

In vozim desno pri rdeči luči.

Koncno eden pameten, ki ne sledi credi ovc!
Jaz, ce vozim pozno ponoci, ko ni zive duse na cestah, niti luci ne prizgem. Komu da svetim sredi mesta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

cvalsr ::

"""
ne dajem jih na avtocesti zato, ker se na pasove vključujem zelo konzervativno. počakam, da je čisto prazno, da ne bo nobenemu treba bremzat zarad moje menjave pasu. če pa bi skakal pred ljudi tako kot eni delate pa bi jih dajal.
"""

... dokler ne boš NEKOGA SPREGLEDAL in povzročil nesrečo. Mogoče boš celo koga ubil. Se zavedaš, da si s takim početjem potencialni naklepni morilec? Malo se izobrazi, kako deluje človeški vid in predvsem možgani. Za mrtve kote še nisi slišal ali pa jih ti čudežno nimaš ?
Na avtocesti počakaš na prehitevalnem pasu, dokler ni "čisto prazno", da potem brez žmigavca zaviješ nazaj na voznega?
Pa hvala, ker ne skačeš pred ljudi. Res ne? Pred koliko si že skočil, pa sploh ne veš, ker si jih popolnoma spregledal?
Je pretežko frcniti tisto ročko žmigavca? Ti na bremzo in gas mamica pritiska?

Oprosti, da sem uporabil ravno tvoj citat, kritika leti na vse take pametnjakoviče!

maticb492 ::

GupeM je izjavil:



Zdravniški pregled rabiš pa šele pri 80 letih, če se ne motim. Takrat pa prav izpit poteče, ne samo kartica.



Mislim da to ni več zdaj zadnjih par let. Mi smo še do 80ga ja, zdaj mlajši morajo pa delat zdravniškega na 10 let, kar se mi seveda zdi bolj prav, ker če pri 18. letih nisem imel dioptrije to ne garantira da ne bom mel starostne pri 50ih.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

bambam20 ::

ZveeZ je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Smernika ne dam, ker ni potrebe sredi noči v praznem križišču.

Pa prehitevam po densme pasu.

In vozim desno pri rdeči luči.

Koncno eden pameten, ki ne sledi credi ovc!
Jaz, ce vozim pozno ponoci, ko ni zive duse na cestah, niti luci ne prizgem. Komu da svetim sredi mesta?



Saj so luči naokoli. Pa prižiganje luči na avtomobilu sredi dneva. Trolololo.

bambam20 ::

Če bi vam vlada rekla, da morate skočit v vodo iz 100 metrov višine, bi to očitno naredili. Brez lastnega razmišljanja, roboti, nesposobni.

mirator ::

No, to si pa lepo zapisal. Torej se samodejno prijavi na obnovitev vozniškega izpita, saj to vlada ne zahteva. Verjemi, da ti bo koristilo.
Pa brez zamere, pač preblisk na tvoje poste v tej temi.

GupeM ::

maticb492 je izjavil:

GupeM je izjavil:



Zdravniški pregled rabiš pa šele pri 80 letih, če se ne motim. Takrat pa prav izpit poteče, ne samo kartica.



Mislim da to ni več zdaj zadnjih par let. Mi smo še do 80ga ja, zdaj mlajši morajo pa delat zdravniškega na 10 let, kar se mi seveda zdi bolj prav, ker če pri 18. letih nisem imel dioptrije to ne garantira da ne bom mel starostne pri 50ih.

Kako to misliš? Jaz imam kartico, ki poteče vsakih 10 let. Za zamenjavo moram le na upravno enoto z novo sliko, staro kartico in nekaj 10 euri. Zdravniškega pa mi ni treba delat. Niti nisem nikjer zasledil, da bi po novem morali zdravniškega opravljati na 10 let. Lahko kaj več o tem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

maticb492 ::

GupeM je izjavil:


Kako to misliš? Jaz imam kartico, ki poteče vsakih 10 let. Za zamenjavo moram le na upravno enoto z novo sliko, staro kartico in nekaj 10 euri. Zdravniškega pa mi ni treba delat. Niti nisem nikjer zasledil, da bi po novem morali zdravniškega opravljati na 10 let. Lahko kaj več o tem?



Tudi jaz nisem 100%, samo sem nekje slišal da je baje zdaj treba delat večkrat zdravniškega?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

bambam20 ::

mirator je izjavil:

No, to si pa lepo zapisal. Torej se samodejno prijavi na obnovitev vozniškega izpita, saj to vlada ne zahteva. Verjemi, da ti bo koristilo.
Pa brez zamere, pač preblisk na tvoje poste v tej temi.


Vlada zahteva , da ste pohlevni. Jaz prehitevam tudi , čez polno črto.

GupeM ::

Horas je izjavil:

kakšne nebuloze, kot da med vožnjo delajo operacijo na možganih zraven pa računajo vesolkse formule. dejte no nehat ga srat s takimi. še opice,ko bi se naučile bi devale žmigovce tk ko je treba.

Vidiš, ne gre za nebuloze. Gre za inteligenco nižjo od opičje. Nenazadnje tudi opice ne upoštevajo vlade.

bambam20 je izjavil:

Vlada zahteva , da ste pohlevni. Jaz prehitevam tudi , čez polno črto.

donvito ::

bambam20 je izjavil:

mirator je izjavil:

No, to si pa lepo zapisal. Torej se samodejno prijavi na obnovitev vozniškega izpita, saj to vlada ne zahteva. Verjemi, da ti bo koristilo.
Pa brez zamere, pač preblisk na tvoje poste v tej temi.


Vlada zahteva , da ste pohlevni. Jaz prehitevam tudi , čez polno črto.

Upam, da te slej ko prej dobijo kapsi:


bedaki ...

bambam20 ::

donvito je izjavil:




Upam, da te slej ko prej dobijo kapsi:


Dvomim. Nimajo oni časa.

Moja demokratična pravica je, da ne rabim dajat smernikov. Pa tudi pri belem dnevu ne rabim imet prižganih luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Aston_11 ::

Demokratična pravica, da si glup? Ja, ta je demokratična. Znanje CPP pa je arbitrarno predpisano. Ma kaj bodo vam težili....

3p ::

bambam20 je izjavil:

Moja demokratična pravica je, da ne rabim dajat smernikov.


Zanimivo, kako nam je vedno manj jasno. Še uporaba smernikov ne gre, kako nam bi naj šla od rok demokracija.

Povej še tole: je kraja tvojega avtomobila tudi moja demokratična pravica?

GupeM ::

3p je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Moja demokratična pravica je, da ne rabim dajat smernikov.


Zanimivo, kako nam je vedno manj jasno. Še uporaba smernikov ne gre, kako nam bi naj šla od rok demokracija.

Povej še tole: je kraja tvojega avtomobila tudi moja demokratična pravica?

Brezveze. Saj smo že nekaj višje ugotovili, da so opice inteligentnejše od nekaterih uporabnikov tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13525254 (19993) bajsibajsi
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15936827 (34637) kiFni
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738524 (33395) St235
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52191450 (82218) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346988 (42941) floyd1

Več podobnih tem