» »

kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije?

kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije?

«
1
2

ganzi ::

Pred več kot 45 dnevi sm odnesu mojo plato v mlacoma na garancijo ker je crknla.
Po 45 dneh me niti enkrat niso poklical..
Včer sem jih pa klicu pa so rekli, da plate še niso dobil nazaj iz Tajvana( se mi zdi..)

A pol lahko zahtevam novo plato oz. kej druzga?

Pa zanima me do kakšne vrednosti sem opravičen ali do 34 tisoč(cena plate ko sm jo kupu) ali do 25 tisoč (cena plate danes)?

Mam dost njihovga zajebavanja..

mashine ::

takoj bi ti mogli dat novo

MadMax ::

Po preteku 45 dni ti morajo dat novo plato (enako ali boljšo), ali povrnit kupnino, kar pomeni znesek, ki si ga plačal. Se pravi 34kSIT.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

frenk ::

ganzi: če bi bil jest na tvojmu mestu bi zahteval kupnino in plato kupil drugje:)...ker če ti bo spet crknla bojo spet zajebancije

ganzi ::

frenk: ker že imam novo plato abit nf7-s 2.0 kupljena pri jae:))
sm mislu da bi zahteval v vrednosti 34 tisoč(al morm v vrednost 25 tisoč ??) npr pekača pa mogoče novo ohišje al pa kej tazga kar še rabm..mogoče tortico praznih cedejev..:D

a je to možno?

45 dni je minil tko, da lahk kr v miru razmislm.. ker mi jo pač niso po 45 dneh vrnl bom pa svoje pravice izkoristu..:D

ali3n ::

Zahtevaš lahko denar - gotovino (verjetno se bodo zgovarjal na računovodstvo, da ne more stornirat... nateg) ali pa se zmenite za robo v protivtrdnosti plate. In _ja_ - dobiš 35k sit...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

ganzi ::

kul že razmišlam kva use bom vzev..:D :D

Sam vem da bojo oni neki jokal tko k vedno.. a če rečejo da bo jutr plata popravljena jo lahk odklonm z razlogom da je 45 dni že pretekl?
Če pa še vedno navjo.. pol pa inšpekcija.. (sej mam jaz prov a ne? --> da nam pol izpadu bedak..:D )

boštjan ::

po 45 dneh si upravičen do novega produkta,ne tistega ki sim jim dal na servis.Glede vračanja gotovine pa majo različne trgovine različno politiko. Tako da bi jaz na tvojem mestu ohišje vzel pa še nekaj drobnarij.

ganzi ::

sm klicu pa rekl da so mi novo prpravl..pa sm reku da plate ne rabm nove k jo že mam pa je reku nej jo pa naprej prodam..8-O

Noče zamenjat za druge stari niti za 25 tisoč kaj šele za 34 tisoč kokr sm js zanjo dav..

Kaj pa zdj lahk nardim?

boštjan ::

zakon o varstvu potrošnikov ziher ni zastonj napisan.a zdaj pa že ma plato,prej pa je ni mel?idi z atejom tja,al pa mamo.

perci ::

Najdi najbolj tečnega in zajebanega člana svoje familije in se z njim odpelji v Mlacom.

ganzi ::

samo zanima me a je moja pravica dobit nazaj za 34 tisoč robe..
al za 25 tisoč drugih izdelkov?

Ker, če je jo bom dobu..se bo očka:D " pogovoru z njimi "... tako kot se je ko jo niso hotli zamenjat... da so bli pol vsi taki:( :'(..

Ozitoma jih bom obiskal še s kašnim kolegom skupaj..

bosstjann ::

koliko si jim plačov?

Da toliko kot na računu piše!

boštjan ::

pusti kolege,raje z očetom idi,boš vido da bojo takoj dali 34k na roko,al pa vsaj vrednost robe za 34k

ganzi ::

ok hvala za moralno podporo..:)) :))

frenk ::

najbol če kšn pravnik sm gor napopa zakon, ki ti to pravico dodeljuje in ti poj to neseš v mlacom...in ne rabš nikogar zravn...rečeš jim da pač tkole tle piše in da hočš dnar...če bojo še kj bluzil jim pač reč da bi ti to rad rešil brez inšpekcije:D

p.s.:al res obstaja tak zakon?:\

boštjan ::

glej jaz sem pred mesem dni v BINGBANG neso radio,ker CD ni bral,pa sem takoj prodajalcu omenu zakon o 45dneh,pa je reko normalno,če do takrat ne popravimo dobite v vrednosti radia kaj drugega.

BadB0y ::

MEni ni jasno zakaj sploh kupujete robo pri mlakomu ce pa so tak sami problemi z njimi. Direkt norca se delajo z folka. Jaz sem enkrat slucajno sel mimo kr mi je en vent crkno pa sem eh grem pogledat pa sem prisel pred trgovino pa je bla ura 8:55 odprejo 9:00 pa so lepo sedeli not pa so vidli pa ne de bi kdo priso poj kaj bos meu pa sem si mislo ko jih jeb* pa sem se v gambit sicer je to res blo naklucje ker sem iz mb samo pac nekaj sem letal okoli. Naj propadejo gnoji!

ganzi ::

ja boštjan samo BigBang je človeška trgovina kar za mlacom nebi mogu trdit..:D :D
Sam iz tega lah vidm da je neki na tem da se gleda vrednost k si jo plaču..

frenk.. učer k sm klicu je reku, da jo navjo zamenjal.. kao js kriv,da se je uničla..pol sm pa reku, da bom šov pa po uradni poti.. tip je pa reku prov kr pošlj pritožbo na firmo..pa sm mu reku "ne poslv bom inšpekcijo..":D Pol je biv pa kr neki tiho.. pa je reku da jutr pokličem da se zmenmo glede za zamenjave za novo k jih lih dobijo..:D

Pri njih ne kupm niti šravfov za ohišje več..:D :D (sam še VZAMEM KAR MI PRIPADA..)

frenk ::

ganzi:raj nej ti dajo v tej vrednosti kej druzga...po možnosti šravfe k se ne morjo pokvart...čeprav mlacom šravfi se pomoje lahko pokvarjo:D...joke...ampak resno raje kej druzga, kar se težko pokvar:)

ganzi ::

Sej sm razmišlu o ohišju, miški, pekaču..kšne take stvari.. k so bl sigurne..:)) (sam sej pr njih pravm, da še navadn vijak ni sigurn..)

boštjan ::

za ohišje se nimaš kaj bat,le prej ga odpri če je vse zraven in da ni kaj polomljeno.vse ostalo pa se lahko pokvari.

ganzi ::

Ok.
sam jih morm prvo prepričat, da bojo sploh pustil druge stvari vzet..;) ;)
V petek poračam k vrjetn pred petkom ne bom mel časa it ke.. šola pa ful velik učenja..:|

perci ::

A ne bi raje imel denarja na roko?

ganzi ::

perci: ja itak da bi raj keš.
Ampak k vem da jih bo težko prpravt že do tega da mi v 34k drugih stvari dajo.. namest samo novo plato.:\

Aja pa itak moram nov pekač kupt pa miško, ohišje pa ni lih nujno ampak mam ogledanga enga lepotca.Aja pa se spindl 50 cdjev bi vzev..

perci ::

Težko jih bo pripravit, ja - bi se pa jst na tvojem mestu vseeno potrudil. Kurc - debili so - nimas kej.

Turtle ::

Zakon o varstvu potrošnik med drugim pravi :

20. člen
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.


tako da ni nujno da boš denar dobil nazaj....tudi ni obvezno, kot tudi ni obvezno da ti dajo kaj drugega

ganzi ::

mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. no novo mi morjo dat.. ampak kaj mi bo še ena plata..k bom zanjo težko kupca najdu pa se niti za 25k je nebi mogu prodat..

perci ::

OZ pa pravi, da ima pravico do odstopa od pogodbe, kar pomeni denar nazaj.

ali3n ::

BadB0y je že napisal par vrstic in popolnoma se strinjam z njim. Na tem forumu je mali miljon postov razočaranih (nategnjenih) kupcev, da so problemi z uveljavljanjem garancij čivkajo že golobi na drvarnicah...
V Mlacomu se kupuje samo Zalmanov NB hladilnik, pa nič drugega... tud grilov za ventilatorje ne, so v IC elektroniki skoraj 4x cenejši...

ganzi - želim ti velik sreče, pa naj bo tole šola zate in za ostale... fotru pa privošči pivo ali dva, da se pomiri, ko prideta iz štacune z gotovino v roki.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

nojus ::

jest bi s pricipa zahteval denar. Ampak preden bi šel v trgovino bi vzel tel. št. zavoda za varstvo potrošnikov in bi v primeru, da nebi hoteli izplačat v pričo prodajalca poklical in dal prijavo.
sovražim Gargamela.

krneki ::

Moje izkušnje z uveljavljanjem garancije so da naslednje.
Pokvarjen izdelek prinesem na servis:

Predstavi se več možnosti odvisne od poslovnih navad servisa.
- dajo mi enako reč nazaj, če jo imajo na zalogi
- Dajo mi dobropis v vrednosti trenutne vrednosti podobnega izdelka na ceniku
- dajo mi podobni izdelek z enakimi ali bolšimi lastnostmi (če je boljši odločam jaz )
- čakam, da ga popravijo
- dobijo enak nov izdelek, če ga nimajo na zalogi

Če se odločim da bom čakal ali da dobijo novega in ga tudi dobijo v 45 dneh, vzamem in adijo.

Če ne dobijo v 45dneh (za vsako posamezno točko se ti odločaš in ne prodajalec):
- imaš pravico še čakati, če ti zagotovijo da bo izdelek na voljo
- vzeti dobropis v nakupni vrednosti izdelka (ne vrednosti podobnega izdelka na ceniku)
- Dobiti povrnjeno kupnino

Vse je pač odvisno od poslovnih navad. Jaz imam drugače zelo dobre izkušnje z JAE.

ganzi ::

Hvala za lepe želje:D

Ko sem kupoval racunalnik sem samo plato v malcomu kupu ker jo nikjer drugje niso imel.. v agt-ju bi moral čakat skor 2 tedna.
Pa sm biu tok nestrpen da nism mogu več čakat:) Bo tole res dobra šola.

Res jih bom poklicu.. A ma kdo cifro?:D :D


krneki : kaj pa če ti po 45 dneh ponudijo nov izdelek in ga nočeš vzet?? A potem velja to, da sem bil js do 45 dne prez plate in lahko izbiram med:
imaš pravico še čakati, če ti zagotovijo da bo izdelek na voljo
vzeti dobropis v nakupni vrednosti izdelka (ne vrednosti podobnega izdelka na ceniku)
Dobiti povrnjeno kupnino

Aja tud js mam dobre izkušnje z jae.. so cari.

ganzi ::

A pa se je se kdo znašu v podobni situaciji?
Če se je nej mal pove kaj je naredil:\ :\

krneki ::

Če se ti tam pojaviš točno na 45ti dan po tem ko si jim dal izdelek na popravilo in zate nimajo novega imaš pravico izbirati med tistimi tremi stvarmi navedenimi na dnu mojega prejšnega posta. Če se pa ti oglasiš kasneje, se pa lahko on zgovarja da te je klical pa ni bilo odziva (tle je lahko več izgovorov). Nevem sicer kako je s tem ali so oni dolžni tebe obvestiti takoj, ko je zadeva popravljena oz. dobavljiva.

Mene so tudi enkrat nategnili v Mlacomu pred kakšnimi 4 leti. Od takrat pr njih kupujem samo šraufe (dobesedno...pa še to samo zato ker je trgovina zelo blizu).

boštjan ::

Nevem sicer kako je s tem ali so oni dolžni tebe obvestiti takoj, ko je zadeva popravljena oz. dobavljiva.

Seveda so te,saj se njim gre da ne bodo oni na minusu.če dobijo 44dan nazaj in te pokličejo in če te ni si si sam kriv.naslednji dan boš dobo popravljeno in ne novo,čeprav je že 45 dan.

jabe ::

Jest sem imela iste probleme z Avtero in Canonovim tiskalnikom. so ga imeli več kot 45 dni pa so mi vrnil bolj pokvarjenga kot sm ga prinesla. sem ga pol nazaj nesla pa ga nism več hotla nazaj vzet. Najprej so mi ponujali en tiskalnik, k je bil slabši od mojga, so mislil, da dekl'ca ne bo nič pogledala, kaj ji hočejo poturit, potlej so mi ponujali že nekega drugega, sam je blo prepozn, sm hotla denar nazaj - iz principa. pol so mi ponujal toliko denarja, kolikor so oni kot zastopnik zaračunali za tiskalnik trgovini, kjer sem tiskalnik kupila, s tem da so mi povedali ceno brez DDV (bi k**** 2x davek računal), potlej k se jim pa ni dal več so me pa poslal v trgovino, ki mi je prodala tiskalnik, naj se tam kregam, češ da so mi oni računal maržo, pa tega seveda ne bi smel narest, ker Avtera kot servis odgovarjajo za vse.
Tko da so naredl vsaj tri napakce:
1. Ponudl slabši tiskalnik
2. Lagal o ceni (DDV po njihovem nerelevanten)
3. Pošiljal v trgovino, kjer sem tiskalnik, kupila, pa tega ne bi smel narest

Po 14 dneh sem imela vsega vrh glave, grozit začela z Zvezo potrošnikov, pa fotra prvlekla s sabo (da bo lahko izpostavil, da je novinar, pa da bojo po vseh cajtngih)

Potlej jih je še trgovina klicala, kaj me pošiljajo k njim, pa da jim potem sceno delam (ker to sem pa res naredila, da bote fantje vedl, da se ni za zezat :D ) Tko da so me iz Avtere potlej klical kaj sploh hočem in mi vse povrnl nazaj, niti računa niso zahteval, so verjel vse kar sem rekla (ampak bla poštena in zahtevala le toliko kot je bil tiskalnik :) ). Še isti dan je bila potem zadeva rešena!

Tko da sam malo volje pa veliko potrpljenja!

WhiteWolf ::

Hm, tud jaz mam z Mlacomom ZELO slabe izkusnje! Nekajkrat je bilo vse vredu in sem mislil, ces so drugi cudni ko zmerjajo to trgovino! Potem pa se je tudi meni pripetilo! To so totalno neresni modeli! Ko pogruntajo, da imas prav, se enostavno vec ne oglasijo na telefon! Pomaga le, da poklices se iz druge telefonske stevilke! Meni so se ze veckrat zamerli, ampak enkrat pa tako, da bi js vzel oceta vsekakor zravn (sploh ce zna bit mal bol zajeban) in bi naredil 1000% vse kar je mozno da dobis denar nazaj (ker ze imas plato)! Mislim, sam kaj vse si pa pri Mlacomu dopustijo, to pa enostavno ni vec res! Vsekakor jim zagrozi z inspekcijo in to potem tudi naredi, ce ti ne bo ugojeno! Se je pa treba zavedat, da pri tej stacuni kar dobro cekirajo tale forum in da je verjetno 95% moznosti, da celo berejo tale post.

vi PRI MLACOMU: CE BERETE TALE POST, POTEM VAM LAHKO SAMO POVEM, DA SI NAJPREJ KUPITE KNJIGO, KATERE IME JE BONTON, pa naucite se malo delati s strankami!

Ker taksen odnos kot je tu do strank, jejej - glava pece! Niso imeli srecnega dneva, ko sem po moji butasti pameti kupil pri njih plato, ki je na mojo nesreco(sreco) cez 14 dni crknila in so se modeli enostavno odlocili, da je ne bodo menjali! Takrat sm se pa js tud razpizdil v MAX. Ma ne vem no, a je pri njih res ze navada, da se z lepo besedo ne da cisto nic dosect. Potem, ko jim poves, da nisi tak LOL kot oni mislijo in da bos poklical inspekcijo se pa da vse uredit in celo v enem dnevu! HEhehe!

Cvetka:
1. ko mi je crknil ventilator na graficni: "Tega vam pa ne moremo danes popraviti, ker moramo najprej graficno stestriat ce je nasa napaka, da je ventilator crknil. Pa madona no, kaj je tu za testirat ce je ventlator hin! Zamenja se pa pika. Ne pa da so rabli 3 tedne!
2. V dosti trgovinah so ze dejali, da so poslovali z Mlacomom, ker je mel ugodne cene, ampak vsi so potem nehali, ker jim enostavno ni dal garancije! Pri PCSistemih so mi dejali, da so dobli celo serijo zanic graficnih (neke napake so risale) in jih enostavno niso hotli menjat, tko da so meli zlo velike probleme! ISto vem, da je mel Mentis probleme z njimi (Mlacomom),..

Do sedaj imam zelo dobre izksunje z:
E-Misija (Megahit) Maribor //crknil disk, stestirali takoj in zamenjali brez problema=CARJI
JAE // NASPLOH QL FIRMA
Sunrise //prav tako nobenih komplikacij pri garancijah


Drugje kaj veliko nism kupoval tko da ne morm govorit o ostalij, defenitvno pa pri Mlacomu ne kupim POPOLNOMA NIC VEC, NITI SRAVFOV!

ganzi ::

Js se jim ne bom kr pustu..
Ma naredu bom vse da dobim svoje nazaj.. pa prov iz principa da jim pokazm da so bedni do konca!

Mene se bojo težko rešl..:D :D znam zlo zamorit situacijo..

majlo ::

Pa to je jaka fora zamenjat. Mi je crkno prekač, pa sem ga včeraj nesel nazaj v trgovino. Tam je model hotel prvo kar dati novega, pol pa si je premislo, in rekel, da me bo poklical.;(
Naj zdaj čakam 45 dni? :(

Nujno rabim pekač, mam poln disk filmov.>:D

roCkY ::

Delete>:D

boštjan ::

majlo,po zakonu ima on pravico 45dni zadržat predmet in ga stestirat in popravit,šele na to si upravičen do novega ali keš nazaj.mislim pa da te bo v kratkem poklicu,da si pridi po novega al pa po starega,če so ga na servisu popravli.

ganzi ::

Sej če gre za kero drugo firmo ( torej ne za mlacom) ga lahko pričakuješ nazaj v kratkem.

Pri našem najljubšem prodajalcu pa komponente namenjene popravilu radi še mal zadržijo pa jih res dobr sprobajo pa pridejo do zaključka da smo vse mi pokvarl in da navjo zamenjal..>:D

ali3n ::

Jaz sem nazadnje čakal 41 dni na novo zvočno Live 5.1. Stara je crknila in so mi odobrili novo. Problem je bil, ker jih je v Sloveniji zmanjkalo, tako da sem čakal na uvoz. So mi pa sami od sebe podaljšal garancijo za eno leto (niti rečt ni blo treba). Firma: Eventus
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

kuglvinkl ::

Stara je crknila in so mi odobrili novo

in

pa sami od sebe podaljšal garancijo za eno leto (niti rečt ni blo treba)

_Morali_ so ti podaljšati garancijo. Ob zamenjavi, ti rok začne teči znova.
Your focus determines your reallity

ali3n ::

seveda! :D to so vedeli oni in jaz...

a špekuliramo kaj bi naredili v firmi "M"? Spomnim se enga posta na to temo (če se ne motim menjava diska).
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

kuglvinkl ::

Mah ja. Če dve leti+ trobim, da bi morali najkasneje v 1. letniku SŠ mladenkam in mladcem razložiti pojem TCO (Skupni stroški lastništva) in nikogar ne bi več premamile nizke cene, ki so čez čas samo še "nizke".
Your focus determines your reallity

cpu ::

Neuveljavljanje garancije v garancijskem roku.

Jes mam tud že slabe izkušnje s prodajalci računalnikov (Pred 4 leta nazaj). Ko se mi je pokvaril Canon laser po 1letu in 1mesecu, sem ga nesel tja, kjer sem rač. kupil, ker je bil printer še v garanciji. (Namreč takrat še avtotehna canon je dajala za svoje tiskalnike 18 mesecev garancije.) Tiskalnik so v servisu lepo sprejeli, nato sem pa čakal. Ko sem po 1 teden klicaril v firmo anni, če je printer že popravljen, me je serviser opozoril, da je garancija za printer že potekla in da bo servis treba plačati. Jest sem bil začuden in sem mu rekel, da to ne drži, ker je garancija za canon printerje splošno znana 18 mesecev. (Tako al tako je ne dajajo prodajalci printerjev na svoje stroške, ampak generalni zastopnik za canon, to je avtotehna canon.) Ta tip me je še naprej prepričeval, da mi ne morjo dat garancije, ker jo ni.
Pol sem mu pa rekel, da men na računu piše: ťgarancija za rač. anni je 2 leti, ostalo 1 leto, +za nokia 3 leta in +canon 18 mesecev.Ť Ni mi hotel verjet. Rekel sem, da je spodaj podpisan njihov komercialist. Serviser mi je rekel, da podpis tega komercialista ne velja, ker ta komercialist ne dela več tukaj. Rekel sem, da to mene ne briga več, ker je tip podpisan in je takrat delal za njihovo firmo, pa še štampiljka njihove firme je na računu.
Pol je pa reku naj mu pošljem kopijo računa, naslovljeno na njegovo ime osebno. To sem tudi naredil. Nadaljnjih zapletov ni bilo. V skupno 14 dneh je bil printer popravljen in jaz sem ga prevzel osebno, brez dodatnega plačila.
Imel sem srečo, da ko sem kupoval rač. sem komercialista, ki je sestavil konfiguracijo in mi izdal račun, opozoril (takrat me je dajala dobra stara paranoja:D ), da na računu nič ne piše o garanciji za nokia monitorje in canon printerje. Komercialist je lastno ročno napisal: ťCanon 18 mesecev, Nokia 3 letaŤ, nakar se je še podpisal z imenom, ter udaril štampiljko firme anni.

Mene so hotl okol prnest tko, da bi plačal servisiranje printerja v garanciji, njim pa bi avtotehna canon zastonj popravila printer. Torej bi bilo moje plačilo, njihov priguljufani čisti dobiček.8-O

NAUK: na računu mora obvezno pisati koliko garancije imate + podpis prodajalca + štampiljka firme. To je za prodajalce šah mat v primeru, da kupec pokliče inšpekcijo ali pa jih odvetniško toži, če nočjo priznat garancije.>:D

Imel sem še eno slabo izkušnjo z eno drugo firmo, pa mogoče o tem drugič

mato22 ::

Ja pri Mlacomu se z lepo besedo ne da nič narest. Punca je zanče nesla rač. tja na servis in se je full razpizdla, ker je mela že petič rač na servisu, in so rekl da bo drug teden gotov, pa je rekla da ga rabi v ponedeljek, prinesla ga je pa v petek.
No v ponedeljek kliče in rač. ni bil gotov in jih spet napizdi pol pa v torek spet kliče in prav da so ga ravnokar končali in da so že prej poslali SMS. SMS my ass, nobenga sms-a ni dobila, nič.
Tko da če hočeš da kaj naredijo jim morš vsak dan težit in grozit, da se sploh kaj premakne.
Drugače je pa zame najboljša firma JAE d.o.o. Bolj fer ljudi, kot so tam še nisem videl.
Pri njih sem kupil Corsair rame pa prvi niso hotl delat na 200 pa so mi jih brez problema po 1 mesecu zamenjal za Twinxs, ki se spet niso ujeli z mojo plato, nakar sem jih čez 1 mesec nesel nazaj in dobil denar do zadnjega tolarčka.
Pri njih sem že veliko kupil in še bom.

Turtle ::

kuglvinkl.....nikjer v zakonu ne piše da se garancija podaljša ob garancijski menjavi. Garancija velja od dneva nakupa in ne od dneva menjave.....pa četudi dobiš novo "zamenjano" komponento. To je samo dobra volja ali neznanje prodajalca-podjetja, če ti ne znajo popraviti stare.....
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22635022 (10547) Furbo
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
949881 (6958) smacker
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7614151 (10909) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486245 (4788) Seljak
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6011701 (8819) solatko

Več podobnih tem