Forum » Pomoč in nasveti » Rok garancije
Rok garancije
tiranus2 ::
če koga zanima kako se je razpletlo:
šel sem tja, in so mi rekli, da popravilo lcd-ja stane 150€, ampak ker so oni imeli moj telefon toliko časa smo se zmenili (oni so predlagali), da mi oni zrihtajo nov telefon (s2 NFC) in to je to. Nič nisem plačal ali karkoli, tako da sem zelo zadovoljen z ram2.
šel sem tja, in so mi rekli, da popravilo lcd-ja stane 150€, ampak ker so oni imeli moj telefon toliko časa smo se zmenili (oni so predlagali), da mi oni zrihtajo nov telefon (s2 NFC) in to je to. Nič nisem plačal ali karkoli, tako da sem zelo zadovoljen z ram2.
BladE_ ::
Včasih lepa beseda lepo mesto najde. Poskusi na lep način pa bo morda vse v redu.
Točno to... ni se treba takoj razpizdevati in biti pameten za vsako stvar... lep primer je @tiranus2.... me veseli, da si tako dobro uredil!
Akcija - Reakcija
St235 ::
St235 ::
a kdo trdi drugače? govorim o temu, da je servis ravnal inteligentno in v korist stranke. Brez da bi pri temu oni nosili kakršen koli omembe vreden strošek. Take stvari pač povečujejo zaupanje tako v servis, kakor tudi v znamko. In za razliko od Slovenije, kjer rabimo zakonsko predpisano garancijo, na zahodu takšne stvari dosti boljše laufajo. Pri nas imamo pač kombinacijo balkanske mentalitete (sam da lahko koga nategnem) in germanske zagovedenosti (šparat treba pa naj karkoli stane in čeprav so me že trikrat nategnili imajo še vedno 3 cente cenejšo robo in bom spet kupil pri njih).
solatko ::
Taka je praksa vseh dobrih servisov in trgovin, če ne gre za očiten poizkus natega s strani stranke. RAM 2 je ta telefon itak garancijsko popravil, tako, da ga počen ekran ni koštal praktično nič.
Zaradi tega sem vedno jezen, ko ti na kakšnem servisu v zamenjavo highend izdelka, ponujajo kak pofl, ki je po naši zakonodaji sicer boljši, ne spada pa v visoko kategorijo naprav. Ko ta pokvarjeni izdelek pošlejo proizvajalcu, jim VEDNO vrne izdelek, glede na vrednostni nivo pokvarjenega, tako da imajo pri poznejši prodaji, precejšen dobiček.
V takih primerih, vedno uporabim RMA postopek, kjer dobim enak ali najdražji nov izdelek.
Zaradi tega sem vedno jezen, ko ti na kakšnem servisu v zamenjavo highend izdelka, ponujajo kak pofl, ki je po naši zakonodaji sicer boljši, ne spada pa v visoko kategorijo naprav. Ko ta pokvarjeni izdelek pošlejo proizvajalcu, jim VEDNO vrne izdelek, glede na vrednostni nivo pokvarjenega, tako da imajo pri poznejši prodaji, precejšen dobiček.
V takih primerih, vedno uporabim RMA postopek, kjer dobim enak ali najdražji nov izdelek.
Delo krepa človeka
sv-pt ::
Da si še jaz malo sposodim tole temo.
Pri prodajalcu sem uveljavljal garancijo zaradi okvare. Po dobrih 2 tednih so me obvestili naj jim posredujem TRR, da mi bodo vrnili denar. Sem jim odgovoril zakaj mi vračajo denar in so mi odvrnili, da je artikel nepopravljiv in da jim je serviser izdal dobropis. Sedaj me pa zanima, če lahko sami določijo, da mi bodo vrnili denar ali lahko zahtevam nov izdelek (ki pa ga na prodajalčevih straneh ni več najti, niti ni boljšega od iste firme, so pa na voljo od konkurence, ki so praktično identični)?
Pri prodajalcu sem uveljavljal garancijo zaradi okvare. Po dobrih 2 tednih so me obvestili naj jim posredujem TRR, da mi bodo vrnili denar. Sem jim odgovoril zakaj mi vračajo denar in so mi odvrnili, da je artikel nepopravljiv in da jim je serviser izdal dobropis. Sedaj me pa zanima, če lahko sami določijo, da mi bodo vrnili denar ali lahko zahtevam nov izdelek (ki pa ga na prodajalčevih straneh ni več najti, niti ni boljšega od iste firme, so pa na voljo od konkurence, ki so praktično identični)?
St235 ::
Lahko zahtevaš drug izdelek, samo če nimajo primerljivega izdelka ti ga ne morejo dat. Zato se lahko servis odloči, da ti vrne kupnino. Če ocenjuješ, da si s tem ravnanjem oškodovan jih imaš vso pravico tožit.
solatko ::
Problem je, da ti lahko dajo samo izdelek iste firme, tudi, če imajo podobne drugih, ga potem lahko sam kupiš, z vračilom kupnine za pokvarjen kos.
Proizvajalci pač ne pokrivajo garancije drugih, ti pa nimaš pravice na račun garancije zahtevat izdelek druge firme, lahko pa zahtevaš od iste firme boljši izdelek, če si pripravljen doplačati.
Za nekatere izdelke je veliko boljše RMA vračilo, saj dobiš, v primeru, da tvojega izdelka ne proizvajajo več, izdelek enakega cenovnega razreda, iz najnovejše serije, brez kakršnih koli doplačil - firma časti.
Proizvajalci pač ne pokrivajo garancije drugih, ti pa nimaš pravice na račun garancije zahtevat izdelek druge firme, lahko pa zahtevaš od iste firme boljši izdelek, če si pripravljen doplačati.
Za nekatere izdelke je veliko boljše RMA vračilo, saj dobiš, v primeru, da tvojega izdelka ne proizvajajo več, izdelek enakega cenovnega razreda, iz najnovejše serije, brez kakršnih koli doplačil - firma časti.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41621 (17146) | Furbo |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5210 (4369) | andromedar |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9379 (6801) | St235 |
» | Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2926 (2593) | St235 |
» | Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 10709 (7392) | zk_eu |