Prijavi se z GoogleID

» »

Rok garancije

Rok garancije

strani: « 1 2

robotek87 ::

Pred slabima dvema mescoma sem poslal artikel v garancijo (demise :S) vendar se nisem dobil nic vrjeno iz garancije.

V zakonu pise, da mora vrniti v roku 45dni - kar je ze preteklo.

Ali to stejejo vsi dnevi ali samo delovni?

Hvala

Tilen ::

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- vrne plačani znesek

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti.

XI. KAZENSKE DOLOČBE

77. člen

(1) Samostojni podjetnik posameznik se kaznuje za prekršek z globo od
1,000.000 tolarjev do 5,000.000 tolarjev, pravna oseba pa z globo od 3,000.000 tolarjev do 10,000.000 tolarjev, če:

8. ne zagotovi popravila in vzdrževanja izdelka, za čas garancijskega roka
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

robotek87 ::

Hvala.. to sicer ze vem.

Zanima me ali se pod teh 45dni stejejo vsi ali samo delovni dnevi.

Tilen ::

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

robotek87 ::

torej delovnih dni ali vseh dni?8-O

M-XXXX ::

vseh

robotek87 ::

hvala:)

shark_nm ::

am vprašanje....če ti po 45. dneh ne vrnejo izdelka ali zahtevaš vrednost izdelka, ki ga je imel takrat ko si kupil... Ali lahko zahtevaš nov izdelek?

Zheegec ::

shark_nm je izjavil:

am vprašanje....če ti po 45. dneh ne vrnejo izdelka ali zahtevaš vrednost izdelka, ki ga je imel takrat ko si kupil... Ali lahko zahtevaš nov izdelek?

Lahko zahtevaš eno in drugo - nov, enak ali boljši izdelek, ali pa vračilo kupnine (ki si jo takrat plačal). Vsak pameten servis ti na 45. dan izda nov izdelek.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Lakotnik29 ::

Do denarja nimaš pravice, to velja samo v primeru stvarne napake. V primeru garancijskega popravila so ti po pretečenih 45 dneh dolžni dati nov aparat.

LP

Tilen ::

kr1frik, kako si potem uredil?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

5er--> ::

@Lakotnik29: Saj je že Tilen pred tabo citiral, da imaš pravico, do plačanega zneska. Torej ti mora vrnit denar, če to hočeš.

k4vz0024 ::

Do denarja nimaš pravice, to velja samo v primeru stvarne napake. V primeru garancijskega popravila so ti po pretečenih 45 dneh dolžni dati nov aparat.


To je napačno stališče. Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe (s tem pridobi pravico do vračilo kupnine) ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.

Lakotnik29 ::

Mogoče sem se malo narobe izrazil. Seveda imaš na koncu pravico zahtevat denar, če se zadeva ne reši. Samo za razliko od stvarne napake, ne moreš prodajalci diktirat kako naj zadevo reši. Prodajalec ti lahko, če napake ne more odstraniti v predvidenem roku (45 dni) da nov izdelek. Ne moreš pa ti zahtevat v tem primeru denarja.

Kar se pa Tilnovega posta tiče, gre pa enostavno za zavajanje. Citiral je zakon, brez da bi ga navedel in pritem je citiral napačen člen. Citiral je 37. člen Zakon o varstvu potrošnikov (Ur.l.RS, št. 20/98, št. 25/98, št. 110/2002, št. 51/04, UR.L.RS, št. 98/04 UPB2).
37. člen pa govori o STVARNI NAPAKI, ne pa o garanciji.

Tukaj pa je dejanski del o garanciji:
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.


Kot je iz tega razvidno ti prodajalec NI dolžan vrniti denarja ampak dati nov izdelek. Enako ti od njega ne moreš zahtevat denarja namesto izdelka. Šele če prodajalec te obveznosti ne izpolni bi lahko preko išpekcij in sodišča zahteval razveljavitev pogodbe in denar, ampak to je že čisto drugo področje.

Eden od številnih virov o garanciji in stvarni napaki: http://www.mercator.si/pravna_obvestila

Zgodovina sprememb…

usavko ::

Pozdravljeni, res da je tema stara eno leto vendar se moje vprašanje nanaša ravno na to stvar.
Povedali ste, da mora prodajalec (dajalec garancije) v 45 dneh vrniti ali pa ti ponuditi novega. Kaj pa pri računalnikih, kjer imamo še osebne stvari na disku? Kako je s tem? Namreč ob novem računalniku, bi izgubil vse podatke oziroma ali bi imel pravico do vrnitev svojih podatkov?

RejZoR ::

Lakotnik29 je izjavil:

Do denarja nimaš pravice, to velja samo v primeru stvarne napake. V primeru garancijskega popravila so ti po pretečenih 45 dneh dolžni dati nov aparat.

LP


Jup. Itaq ponavad servis če v 45 dneh ne zna zrihtat dajo izjavo o nesmotrnosti popravila in gre stranka s tem v trgovino kjer lahko zahteva denar nazaj al pa si pač izbere drug izdelek. Al enak ali pa nek drug.
Eni servisi so bolj fleksibilni in vbistvu sploh ne popravljajo ampak kar direktno izda dobropis. Philips dela na tak sistem (sicer ne za vse izdelke), tkod a se reklamacije ponavadi rešijo zelo hitro.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Lakotnik29 ::

usavko je izjavil:

Pozdravljeni, res da je tema stara eno leto vendar se moje vprašanje nanaša ravno na to stvar.
Povedali ste, da mora prodajalec (dajalec garancije) v 45 dneh vrniti ali pa ti ponuditi novega. Kaj pa pri računalnikih, kjer imamo še osebne stvari na disku? Kako je s tem? Namreč ob novem računalniku, bi izgubil vse podatke oziroma ali bi imel pravico do vrnitev svojih podatkov?


Velika večina garancijskih pogojev izključuje podatke. Tako, da do podatkov kot takšnih oziroma odškodnine neposredno nisi upravičen. Vedno pa obstaja možnost civilne tožbe, samo je bolj malo možnosti za uspeh. V praksi je ponavadi tako, da pri okvarah računalnika menjajo samo tisti del, ki se pokvari. Tako ,da če ni ravno crknil disk potem ne bi smel bit problem.

RejZoR je izjavil:


Jup. Itaq ponavad servis če v 45 dneh ne zna zrihtat dajo izjavo o nesmotrnosti popravila in gre stranka s tem v trgovino kjer lahko zahteva denar nazaj al pa si pač izbere drug izdelek. Al enak ali pa nek drug.
Eni servisi so bolj fleksibilni in vbistvu sploh ne popravljajo ampak kar direktno izda dobropis. Philips dela na tak sistem (sicer ne za vse izdelke), tkod a se reklamacije ponavadi rešijo zelo hitro.


Spet mešate stvari. V primeru garancijskega popravila NISI upravičen do vrnitve kupnine, tudi če izdelka ni mogoče popraviti v zakonsko predpisanem roku. Potrdilo o nesmotrnosti popravila zgolj pomeni, da nima smisla čakat 45. dnevnega roka. Nikakor pa ne pomeni, da ne smejo čakat, ali pa celo, da lahko zahtevaš kupnino. Do vrnitve kupnine, bi bil upravičen šele, če ne bi zagotovili ustreznega nadomestnega aparata. Seveda nekatere trgovine lahko ponudijo pogoje, ki so za stranko bolj ugodni, nikakor pa ni to pravilo.

Zgodovina sprememb…

Apple ::

robotek87 je izjavil:

Hvala.. to sicer ze vem.

Zanima me ali se pod teh 45dni stejejo vsi ali samo delovni dnevi.


vsi dnevi...
LP, Apple

Dr_M ::

Sej si samo 2 leti prepozen :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

SG_101 ::

če se 45. dan izteče na nedeljo, ali se takrat tudi dejansko izteče rok, ali pa se prenese na ponedeljek?

Lakotnik29 ::

Splošno pravilo je da se v primeru ko rok zapade na nedeljo/praznik prenese na prvi naslednji delovni dan.

RejZoR ::

Lakotnik29 je izjavil:

usavko je izjavil:

Pozdravljeni, res da je tema stara eno leto vendar se moje vprašanje nanaša ravno na to stvar.
Povedali ste, da mora prodajalec (dajalec garancije) v 45 dneh vrniti ali pa ti ponuditi novega. Kaj pa pri računalnikih, kjer imamo še osebne stvari na disku? Kako je s tem? Namreč ob novem računalniku, bi izgubil vse podatke oziroma ali bi imel pravico do vrnitev svojih podatkov?


Velika večina garancijskih pogojev izključuje podatke. Tako, da do podatkov kot takšnih oziroma odškodnine neposredno nisi upravičen. Vedno pa obstaja možnost civilne tožbe, samo je bolj malo možnosti za uspeh. V praksi je ponavadi tako, da pri okvarah računalnika menjajo samo tisti del, ki se pokvari. Tako ,da če ni ravno crknil disk potem ne bi smel bit problem.

RejZoR je izjavil:


Jup. Itaq ponavad servis če v 45 dneh ne zna zrihtat dajo izjavo o nesmotrnosti popravila in gre stranka s tem v trgovino kjer lahko zahteva denar nazaj al pa si pač izbere drug izdelek. Al enak ali pa nek drug.
Eni servisi so bolj fleksibilni in vbistvu sploh ne popravljajo ampak kar direktno izda dobropis. Philips dela na tak sistem (sicer ne za vse izdelke), tkod a se reklamacije ponavadi rešijo zelo hitro.


Spet mešate stvari. V primeru garancijskega popravila NISI upravičen do vrnitve kupnine, tudi če izdelka ni mogoče popraviti v zakonsko predpisanem roku. Potrdilo o nesmotrnosti popravila zgolj pomeni, da nima smisla čakat 45. dnevnega roka. Nikakor pa ne pomeni, da ne smejo čakat, ali pa celo, da lahko zahtevaš kupnino. Do vrnitve kupnine, bi bil upravičen šele, če ne bi zagotovili ustreznega nadomestnega aparata. Seveda nekatere trgovine lahko ponudijo pogoje, ki so za stranko bolj ugodni, nikakor pa ni to pravilo.


Bom pa že vedel kaj govorim, če imam ogromno tovrstnih reklamacij. Če bi dejansko prebral moj post bi videl zakaj.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

BlaY0 ::

Je lakotnik29 kar prav napisal. Pri garanciji je tako da prodajalec/proizvajalec "odloči" kaj bo naredil, dočim pri stvarni napaki ti "odločiš" med tremi variantami. Je pa jasno, da se proizvajalci/prodajalci več ali manj prilagodljivi in ti grejo lahko tudi na roko ter ti "ponudijo" možnost izbire.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Ziga Dolhar ::

Lakotnik29 je izjavil:

Splošno pravilo je da se v primeru ko rok zapade na nedeljo/praznik prenese na prvi naslednji delovni dan.


Samo opozorilo - v primerih, ko zadnji dan roka pade na dan, ko se "po zakonu ne dela". Nedelja (razen binkoštna pa še ena) nista taki ;) (oziroma sam še nisem našel zakona, ki bi tako določal).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Lakotnik29 ::

Konkretno zakon pravi:
(3) Če zadnji dan roka sovpada z dnem, ko se po zakonu ne dela, se za zadnji dan roka šteje naslednji delavnik.

V praksi se to interpretira, da se rok zamakne tudi v primeru nedelje. Je pa res da nisem nikjer specifično zasledil, da se v nedeljo po zakonu ne dela. So pa te stvari določene v podzakonskih aktih (kolektivna in individualna pogodba o zaposlitvi).

Lakotnik29 ::

Tudi zato nekateri zakoni uvedejo bolj specifična dikcijo, ki zadevo pojasni (konkretno poznam Zakon o upravnem postopku in Zakona o davčnem postopku)

V obeh je zapisano ,da v primeru, ko rok zapade na nedeljo, praznik ali drug dan, ko organ ne dela se rok prenese na naslednji delovni dan.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

ZUP in ZDavP tu nista sporna, le določba OZ-a. Kolektivne pogodbe niso "predpisi", niti ne morejo učinkovati proti kupcem oziroma se ti ne morejo sklicevati nanje pri uveljavljanju garancije.

Sodne prakse glede tega vprašanja niti ni zaslediti. Kupci in prodajalci pa na to (pomembno) podrobnost ponavadi niti niso pozorni oziroma sklepajo, da se v "nedeljah [po zakonu] ne dela", kar pa ne drži.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

enjst ::

Ziga Dolhar je izjavil:

...oziroma sklepajo, da se v "nedeljah [po zakonu] ne dela", kar pa ne drži.
Ne spoznam se prav nič, samo tako kot tole razlagaš (če razlagaš za "delovne dneve") se ne izide.
Najbolj logično bi bilo, ko bi se pod delovne dneve štelo uradne delovne dneve tistega servisa (oz. vsaj glavnega podjetja, če gre za podružnico). No, vsekakor je gotovo, da z delovnimi dnevi niso mišljeni delovni dnevi tistega podjetja v katerem je zaposlena stranka, ki reklamacijo uveljavlja (ali kar že uveljavlja).

Če bi pa se pod delovne dneve štelo tudi nedelje (tako kot razlagaš ti) bi se z vso upravičenostjo štelo tudi sobote. Ampak potem ni razloga da bi se sploh omenjalo delovne dneve.

Ziga Dolhar ::

enjst,

tudi sobote se štejejo pod "delovnike". "Nedelovnik" je le tisti dan, za katerega zakon določa, da so dela prosti dnevi. Kateri so ti "nedelovniki", določa Zakon o praznikih in dela prostih dnevih ( link)

Najbolj logično bi bilo, ko bi se pod delovne dneve štelo uradne delovne dneve tistega servisa (oz. vsaj glavnega podjetja, če gre za podružnico).


Tole se morda zdi smiselno, a odpira veliko nevarnost: za roke je bistveno to, da se točno ve, kdaj se iztečejo in na njihov tek in iztek načeloma ni mogoče vplivati. Takšna ureditev (ali takšno razumevanje trenutne ureditve, kakor predlagaš ti) pa bi pomenila, da bi lahko "podjetje" (ali katerakoli druga stranka konkretnega razmerja) na (iz)tek roka vplivala. Si predstavljaš uveljavljanje garancije pri prodajalcu, ki "dela" en dan v tednu/mesecu/letu? :D
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

enjst ::

Na "nedelovne" dneve v obliki praznikov sploh nisem pomisli. Sem že tiho.

Lakotnik29 ::

To da tečejo roki vse dni nedovisno od specifičnega delovnika je nujno, ker drugače bi servisi to na veliko izkoriščal, kot je že omenil Žiga.

Specifika je ta zadnji dan, če pade na nepraznično nedeljo. Kot sem že omenil specifični zakoni pogosto to sami dodatno definirajo, da se izognejo temu zapletu, v 99% situacij to ne igra bistvene vloge. Tisti 1% pa je stvar tega kako tečen in vztrajen je kupec/prodajalec.

tomaz- ::

Bom malce obudil tole temo, ker me zanima sledeče:

Imam en tehnični artikel z garancijskim listom. Če se ta pokvari, lahko artikel prinesem nazaj k prodajalcu ali pa direktno pošljem oziroma nesem na servis.. Prodajalec, uvoznik in servis niso eno in isto podjetje. Prodajalec artikel sprejme in ga pošlje na servis. Torej: če teče 45 dni od dneva, ko je prodajalec sprejel, je v tem primeru v bistvu "oškodovan" servis, saj je nekaj dni zadeva "v zraku".. Kaj to pomeni za prodajalca in kupca? Ima dejansko prodajalec v bistvu KOT POSREDNIK kaj "časa" za pošiljanje artikla na pooblaščeni servis, ali se šteje kar tisti dan ?
In še eno vprašanje? KDO je v bistvu dajalec garancije? uvoznik ali prodajalec,ki ti jo samo izpolni..

5er--> ::

Ima dejansko prodajalec v bistvu KOT POSREDNIK kaj "časa" za pošiljanje artikla na pooblaščeni servis, ali se šteje kar tisti dan ?

Šteje se že tisti dan.

Če se prav spomnim gre tako, da imaš ti pravico uveljavljat garancijo pri prodajalcu (tam kjer si stvar kupil), oni se pa naj naprej ukvarjajo s stvarjo.

Lakotnik29 ::

Dajalec garancije je naveden na garanciskem listu. To je ponavadi ali proizvajalec sam, ali pa pooblaščen distrubuter. Seveda je lahko dajalec garancije tudi sam prodajec.

45 dnevni rok teče od takrat ko pooblaščen servis ali dajalec agrancije prejme artikelj v popravilo. Če prodajalec ni nič od naštetega začne 45 dnevni rok teči ŠELE ko prodajalec to dostavi servisu/dajalcu garancije. Prikrajšan je v tem primeru uporabnik, ker rok takrat ne teče.

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Zgodovina sprememb…

tomaz- ::

Hvala, Lakotnik29.. Torej to pomeni: ce prodajalec NI hkrati isto podjetje kot uvoznik in pooblasceni servis ( torej ni neposredni dajalec garancije!!) , potem se steje 45 dni od dneva, ko ta prodajalec poslje zadevo namesto mene na pooblasceni servis... Imas kak podatek, koliko casa ima prodajalec za "posredovanje" artikla pooblascenemu servisu?

Lakotnik29 ::

Ta del pa ni pravno definiran. Sam če prodajalec nima nič z garancijo, mu je načeloma v interesu da zadevo čim prej spravi naprej.

karafeka ::

Kako je s temi 45 dnevi, če aparat večkrat pošlješ na servis oz. prodajalcu zaradi iste napake?

Ali se potem začnejo dnevi šteti od datuma prvega prejema na servis ali pa so odvisni samo od dejanskih dni, ko je bil telefon na servisu (od dneva prejema na servis pa do izdaje iz servisa) ?

Za primer, če je bil telefon prvič prejet na servis 1.1., vrnjen 20.1, pa potem spet dan na servis 25.1, pa vrnjen 10.2. Ali se v 45 dni šteje 41 (od 1.1. do 10.2) dni ali samo 20+16=36 dni ?

Napaka pa v nobenem primeru ni bila odpravljena.

Lakotnik29 ::

Samo dejanski dnevi, ko je an servisu. Če napake ne morejo odpravit uveljavljaj stvarno napako.

karafeka ::

Glede stvarne napake je tako, da je telefon bil kupljen pred malo več kot 6 meseci, tako, da, kolikor vem, bi moral jaz dokazovati, da je problem obstajal že od nakupa (lahko to kdo potrdi, če je res tako?) Gre se pa za Samsung GS2, polnjenje preko AC >6 ur, z izključenimi vsemi povezavami in izključenim zaslonom (oz. enako hitro kot preko USB); servis RAM2, edino kar so do sedaj naredili je flashanje novih romov (sem prišel iz 2.3.3 vse do 4.0.3.).

Ziga Dolhar ::

Glede na to, da si zaradi iste napake že uveljavljal garancijo verjetno pred potekom teh 6 mesecev, s tem dokazovanjem v morebitnem sodnem postopku ne bi smel imeti velikih težav.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

amigo_no1 ::

Samo dejanski dnevi, ko je an servisu.

Kako veš/dokazuješ, da je izdelek na servisu ?
primer:
Ti ga lahko pošlješ danes, jutri je lahko pri njih, vendar ga oni takrat nočejo prevzeti in stoji 5 dni na pošti, šele potem gredo ponj.

Lakotnik29 ::

6 mesecev od nakupa zgolj pomeni, da je imel napako ob nakupu. Stvarna napaka pa se lahko pojavi tudi kasnje. In to, da ga v garancijskem popravilu 3x zapored niso sposobni popravit je dobra osnova za zahtevat stvarno napako.

Tako ali takopa če bo šel sedaj tretjič na servis bodo prekoračili 45 dni.

amigo_no1 je izjavil:

Samo dejanski dnevi, ko je an servisu.

Kako veš/dokazuješ, da je izdelek na servisu ?
primer:
Ti ga lahko pošlješ danes, jutri je lahko pri njih, vendar ga oni takrat nočejo prevzeti in stoji 5 dni na pošti, šele potem gredo ponj.


Pošlješ priporočeno/neseš osebno. Mogoče sem se nerodno izrazil, 45 dni šteje od kar je izdelek predan v popravilo (ni nujno servis, tudi če daš prodajalcu se šteje od takrat ko je prevzel).

Zgodovina sprememb…

karafeka ::

Imam vse dokumente oz. potrdila, kdaj je bilo sprejeto na servis in izdano iz servisa, tako da pri določanju datumov ne bi smelo biti problemov.

tiranus2 ::

mene pa nekaj zanima in se mi ta tema zdi še nekako najbolj primerna...no vglavnem imel sem telefon samsung galaxy s2, ki se mi je pokvaril, zato sem ga nesel v garancijo v ram2 v ljubljano. tam so me poklicali po 7 dneh in mi povedali da so moj telofon izgubili ter mi začasno dali nov telefon (samsung galxy s2). no sedaj se imel ta telofon že 38 dni in sem čakal še en teden, da bi se iztekel rok, ko bi mi morali nekako povrniti moj artkel. Na kar sem se usedel na ta nadomestni telefon in mu počil ekran (notranji je počil, zunaj je uredu) in sedaj me zanima če kdo ve kako naprej. Ker meni se zdi nekako najbolj logično, da jaz plačam popravilo nadomestnega telefona, oni pa mi po še 7h dneh povrnejo moj telefon.

chuck ::

Torej se ti zdi logično, da jim vrneš nadomestni telefon s počenim zaslonom?

k4vz0024 ::

Glej, če ti kdor poškoduje stvar je normalno, da ti povrne škodo. Isto velja zate. Ampak mogoče ne bodo terjali od tebe škode, če bodo dobre volje. Fer je, da se najprej opravičiš in vpr. koliko si dolžan. Včasih lepa beseda lepo mesto najde. Poskusi na lep način pa bo morda vse v redu.

Lakotnik29 ::

chuck je izjavil:

Torej se ti zdi logično, da jim vrneš nadomestni telefon s počenim zaslonom?


daj preberi kaj je napisal preden pametuješ. Lepo je napsial da bo plačal škodo.

Drugače pa ja, to kaj se je zgodilo z nadomestnim telefonom nima veze z osnovnim garancijskim zahtevkom. V 45 dneh so ti dolžni izročit ali popravljen ali nov telefon. Seveda pa ti lahko zaračunajo popravilo nadoemstnega,ki si ga v tem času poškodoval.

tiranus2 ::

hvala za vašo pomoč.Sicer pa sem se danes malo obotavjal kaj bi naredil, ker mi je nekdo rekel naj ga nesem na neuradni servis, kjer mi bodo zamenjali lcd in tisti v ram2 sploh nebi nič vedeli, ampak sem se vseeno odločil, da grem tja in povem pač kaj se je zgodilo in upam na najboljše, v najslabšem primeru pa pač plačam. Ali mogoče kdo ve koliko stane popravilo tega lcdja (ker na neuradnem servisu bi mi računali 120€)?

freesty ::

Na uradnem je kolega dal rihtat zaslon za S3, cena je bila 180€. Za S2 ne morem rect, verjetno kaksne 150€.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

tiranus2 ::

hvala ;D
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
526121 (3543) Lakotnik29
»

Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?

Oddelek: Pomoč in nasveti
132034 (1701) Lakotnik29
»

ZVPot, pravice potrošnika, garancija, vračilo kupnine, itd...

Oddelek: Pomoč in nasveti
162167 (1812) b
»

Garancija - vrnitev kupnine

Oddelek: Pomoč in nasveti
162740 (2043) BlueRunner
»

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

Oddelek: Loža
3610834 (8716) jan01

Več podobnih tem