» »

Dvig cene po plačanem informativnem izračunu

Dvig cene po plačanem informativnem izračunu

Daliborg ::

V petek 22.01. sem oddal naročilo v nemško trgovino za grafično kartico v znesku 582 eur + ddv. Na mail sem dobil "informativni izračun koliko moram plačati" . V ponedeljek 25.01. zgodaj zjutraj pošljem plačilo ampak je vmes trgovec spremenil ceno. Pošljem mail če mi lahko pošlje uraden predračun oz. račun glede na to da sem kartico že plačal. Odgovoril mi ni na mail zato sem jih poklical, potrdil je da je dobil plačilo, nekaj je mencal če sem že s kom govoril pri njih in sem rekel da prvič kličem. Odsovil me je s tem da mi bo odgovoril na mail ker je cena prenizka. Danes zjutraj jih ponovno kličem in mi ponovno reče da mi bo odgovoril na mail, nakar ravnokar prejmem predračun kjer je cena povišana na 671 eur + ddv. S tem da je še povišal potne stroške iz 50 eur na 190 eur.

Ali mu je to dovoljeno ?

V naprej hvala za odgovore.

Lep pozdrav.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

feryz ::

Odstopi od naročila, kaj lahko pa storiš?
Kaj pa piše na ponudbi? Veljavnost?

Vanquish ::

zagrozi, da ga bos prijavil, ker je nakup ze bil opravljen in to ni tvoj problem.

HappyPills ::

Če si dal naročilo in ti je on poslal predračun mora ta cena kr držat.
Enako se je meni zgodilo pri enemu naših trgovcev. Leto kasneje so fasali 5000€ kazni od tržnega inšpektorata plus vrnt so mogl razliko.
Gre za nepošteno poslovno prakso.

Daliborg ::

Piše veljavnovst 14 dni ...
Je tudi tako da da imam št.naročila kjer je prvoten znesek na informativnen izračunu, na njegovem predračunu kjer je zaračunal višjo ceno je pa tudi omenjena točno ta št. naročila.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

HappyPills ::

Nima kej bluzit. Povej da ga boš prijavil.

Daliborg ::

Tole me je napisal :
Also the mail you got from us don't was an order confirmation, but a mail to control/check your order once more.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

otago ::

1. bodi resen
2. izkoristi priliko za Yoda stavke, da vidiš reakcijo. Refund boš dobil pri resni trgovini nazaj, kakorkoli.

HappyPills ::

Mene bolj skrbi da ne boš niti dnarja nazaj dobil. Sam teč.

Daliborg ::

Denar bom dobil nazaj, ampak rajši bi robo :( zdaj je pa tole kar drago ratal.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

nergac ::

Hmm, nategniti ali ne nategniti se, to je zdaj vprašanje ...

Furbo ::

Zakaj si jim sploh pisaril po plačilu predračuna? S tem si jim odprl vrata.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Daliborg ::

Nakazal sem jim znesek po informativnem izračunu ne pa po predračunu. On želi da mu sedaj razliko doplačam potem bo pa poslal.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

chucki ::

Placa se vedno predracun.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Machete ::

Kaj za vraga sploh je informativni izračun?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

LeQuack ::

Če si se kaj naučil iz tega je to, da grafične kartice nima smisla kupovati še nekaj let. Razen seveda če imaš preveč denarja.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

feryz ::

Če veš, da je izračun infomativni, potem se nimaš kaj žaliti. Ker pomeni točno to, informativni in ni zavezujoč.
Predračun je pa predračun.

Pravzaprav bi se moral naučiti da se kupuje doma. Tukaj na forumu bomo rešili malo ali nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

jumpy ::

Kako se imenuje (ponudba?) in kaj piše na dokumentu, na podlagi katerega si nakazal denar? Če ti je po e-pošti napisal, da bi izdelek lahko stal X EUR + Y EUR poštnina, še ne pomeni, da ima izdelek na zalogi in Da bo dejanska cena ista. Zato je pomembno ali si prejel dejansko ponudbo (s katero potrdis naročilo) ali zgolj neko okvirno informacijo.

https://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaj...

Na splošno se naročilo smatra kot sklenitev pogodbe. Če si dobil ponudbo za izdelek, si plačilom s naročilo potrdil. Prodajalec pa je zavezan k izpolnitvi pogodbe. Od prodajalca lahko zahtevaš izpolnitev pogodbe ali pa od pogodbe odstopiš - v vsakem primeru prodajalcu daj na znanje, da ga boš prijavil.

Pri nas to rešuješ s prijavo na tržni inšpektorat. Zna pomagati tudi zveza za varstvo potrošnikov, ki sodeluje z drugimi zvezami v drugih EU državah.

Argica ::

Informativni izračun? Jaz kjer delam je ponudba, ko dam to stranki je obvezujoče zame. Ko dobi in plača, vmes pa cena gor. Jebat ga :)

Daliborg ::

@jumpy

Aha izdelek je imel označbo "(Im zumlauf) V prihodu" kjer imajo opisano da bo izdelek na voljo v 24-48h takrat je imel tako ceno kot sem jo jaz plačal, vmes je pa 2x spremenil ceno,... sem refreshal page večkrat :)
Takole je pisalo v prvotnem ko sem šel skozi košarico:

hier Ihre Bestellung nochmals zur Kontrolle:

Bestellnummer: 54230

Bestelldatum: 22.01.2021

....

Na koncu pa :
Vielen Dank für Ihre Bestellung.
ter
Bankverbindung:


Danes sem pa prejel dokument s popravljeno ceno kjer piše:

Auftragsbestätigung/Vorkasse
Onlinebestellung 54230 vom 22.01.2021

Spodaj je pa napisan popravljen znesek, ter da sem jim nakazal že toliko kolikor sem jim in da jim moram doplačati še razliko.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

m0LN4r ::

Fajn bi blo, ce bi nam povedal, pri kateri trgovini si to "poceni" reskiral, da se slucajno se kdo ne opece.

Po eni strani pa predvidevam, da je to nek majhen zakotni spajzl ali si se pa sel neke cudne igrice v upanju, da dobis nekaj poceni, ker to sigurno ni blo po normalni poti.

Za koga kurca rabis informativni izracun? Nimajo spletne trgovine s cenami al v cem je fora taksnega pocetja oz. kupovanja?


Pravzaprav bi se moral naučiti da se kupuje doma.
Budalastina, kupuje se pri znanih trgovinah, po standardnem postopku, torej kliknes izdelek v kosarico in vuala ali pa predracun. Ne pa neki tretjega.
Doma pa se ze 10 let ne splaca kupovat elektronike, ker ce bi bile te nase PC trgovine tako kul, bi imele tudi kak EU certifikat in EU prodajo, ampak rajs nategujejo domac folk.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jumpy ::

Strinjam se, da je varneje kupovat pri preverjenih prodajalcih, ampak tudi ostali (recimo manjši) lahko povsem pošteno poslujejo. Obstajajo (za kupca) tudi bolj varni načini plačila... Ampak zdaj je kar je - Daliborg bo naslednjič bolj previden. ;-)

Glede na situacijo: Bestellung je nedvoumno jasno, da gre za naročilo, za katerega so se ti (kot si napisal) tudi zahvalili. In tvoje naročilo ima tudi številko - tako kot jo mora imeti.
Na podlagi naročila 54230 z dne 22.1.2021 si dne XX.XX. izvedel plačilo, s katerim si izpolnil svoj del pogodbenih obveznosti. Podajalec pa je spremenil ponudbo po prejemu placila! V določenih pogojih/primerih so sicer takšne spremembe dovoljene, ampak - glede na razpoložljive informacije - sedaj temu ni tako. V tem primeru bi se prodajalec tudi težko izgovarjal na napako pri objavi cene (1,00 EUR namesto 100 EUR), ko je kupcu jasno, da gre za napako.

Kakorkoli. Odloči se, če boš zahteval izpolnitev pogodbe (svetujem, da se obrneš na evropski potrošniški center, da posredujejo pri kolegih v DE ali AT - kjer si naročil). Razen, če si dovolj podkovan, da boš znal citirati člene iz njihove zakonodaje (pri nas recimo ZVPOT in OZ). Ali pa zahtevaš takojsnje vračilo kupnine iz razloga neizpolnitve pogodbe na strani prodajalca. V primeru odstopa od pogodbe napiši razlog - da ne bo trgovec kasneje trdil, da si si ti premislil.

Dodajam še link: https://www.epc.si/pages/si/o-nas/strok...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jumpy ()

korenje3 ::

Daliborg je izjavil:

V petek 22.01. sem oddal naročilo v nemško trgovino za grafično kartico v znesku 582 eur + ddv. Na mail sem dobil "informativni izračun koliko moram plačati" . V ponedeljek 25.01. zgodaj zjutraj pošljem plačilo ampak je vmes trgovec spremenil ceno. Pošljem mail če mi lahko pošlje uraden predračun oz. račun glede na to da sem kartico že plačal. Odgovoril mi ni na mail zato sem jih poklical, potrdil je da je dobil plačilo, nekaj je mencal če sem že s kom govoril pri njih in sem rekel da prvič kličem. Odsovil me je s tem da mi bo odgovoril na mail ker je cena prenizka. Danes zjutraj jih ponovno kličem in mi ponovno reče da mi bo odgovoril na mail, nakar ravnokar prejmem predračun kjer je cena povišana na 671 eur + ddv. S tem da je še povišal potne stroške iz 50 eur na 190 eur.

Ali mu je to dovoljeno ?

V naprej hvala za odgovore.

Lep pozdrav.


Mislim kako pa lahko plačaš po "informativnem izračunu"? v bistvu si naredil donacijo. Saj nek izračun ni račun.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

jumpy ::

Daliborg je izjavil:

@jumpy
...
Spodaj je pa napisan popravljen znesek, ter da sem jim nakazal že toliko kolikor sem jim in da jim moram doplačati še razliko.


Še morda tole: nisi dolžan doplačati razlike, prodajalec pa nima pravice zadržati plačila, če ti ne dostavi naročenega izdelka.

korenje3 ::

Internetna stran sploh nebi smela omogočat plačila, če ni računa. Tik preden ti poda podatke za plačilo se mora izpisat račun.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Daliborg ::

hmm sem še našel v drobnem tekstu :

This email is not an order confirmation but is an overview of your order. The order confirmation comes with the next e-mail, which is usually on the same working day between 10:00 and 19:00 is processed by our employees. The desired shipping method and payment method as well as the number of expected parcels * will be recalculated if necessary. It is our aim to keep the number of packages as low as possible. In the event of deviations in the shipping costs, we will contact you in any case to discuss the shipping costs with you.

To je bilo v prvotnem mailu tudi v drobnem tekstu napisan kjer sem mislil da gre za splošne pogoje in pravice za odstop.

Ampak saj še vedno govorimo o "order-ju" ...kaj ne?
Še vedno je bil znesek tam napisan, tako sem pa nekako mačka v žaklju kupoval.
Hvala jumpy verjetno bom res probal preko tistega linka vprašati če se da kaj naresti .

korenje3 je izjavil:

Internetna stran sploh nebi smela omogočat plačila, če ni računa. Tik preden ti poda podatke za plačilo se mora izpisat račun.


Je bilo vse napisano, sem izbral način plačila direkt preko banke ker so dali še 1% popusta in tako sem dobil ta mail kjer je so napisani podatki o njihovem računu kamor se nakaže denar.
Zame je tudi to iz njihoe strani ponudba in iz moje strani potrdilo ponudbe s plačilom ali se motim?
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

jumpy ::

korenje3 je izjavil:

Internetna stran sploh nebi smela omogočat plačila, če ni računa. Tik preden ti poda podatke za plačilo se mora izpisat račun.

To ne drži. Račun dobiš kasneje: skupaj v paketu z izdelkom, po mailu, link do računa v spletni trgovini... Na Amazon.de od določenih trgovcev niti ne dobiš računa, ga pa lahko "zahtevaš" - imaš vsa navodila kako prideš do njega! Pri enem od nakupov sem dobil neke vrste dobavnico, kjer je bila napisana vrednost izdelka in poštnina, ampak je posebej pisalo, da to ni (ne velja) kot račun. Dva ali trije kliki na Amazon.de so bili še potrebni, da sem dobil na mail račun v PDF-u.

Daliborg ::

Ok ali mu najprej napišem čemu dvig cene od ponudbe? Naj mi poda razlago? Ali direktno pišem epc.si?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jumpy ::

@Daliborg
Težko odgovorim, če imaš prav. Kaže ze tako! ;) Potrebno je celovito pogledat kaj si prejel od prodajalca - ali je tisto e-pošto od prodajalca možno razumeti kot ponudbo, ki je s tvojim plačilom postala zavezujoča zanj. To je ključno.

Če pa ti je poslal samo okvirno informacijo o ceni izdelka in poštnini, potem to ni bila ponudba. Ampak ne razumem zakaj bi imel potem napisane plačilne pogoje - razen, če je bil to nek splošen "drobni tisk".

Furbo ::

Čuden način poslovanja, potem jim pac reči, da to presega tvoj proračun in naj ti vrnejo denar.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Daliborg ::

Ja mene je vrglo iz stola ko sem videl da mi hoče za DHL zaračunati 190eur. Za ta denar pripeljem paleto višine 2m itak gre za cestni prevoz to ne bodo dali na letalo.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

St235 ::

IMO se te pač hoče znebit, ker lahko kartic oglede na vsesplošno pomanjkanje proda bistveno bolje, kot je prvotno mislil.

Največjo uslugo si boš naredil, če prekličeš naročilo in zahtevaš vrnitev denarja. Če se ti, da pa ga seveda prijavi inšpekciji, lahko preko EPC ali direktno poreko nemškega tržnega inšpektorata.

val46 ::

Pa kolk ceneje od bolj uveljavljenih trgovin naj bi bila ta kartica, da se ti sploh bi splačalo plačat 190€ za poštnino??? Fajn bi bilo videt ta dva maila v celoti, da sploh vidimo, kaj so ti poslali in kaj v njih v celoti piše. Če je resnično predračun in si ti že plačal tisti del, ki je zahtevan, da zadevo sploh procesirajo dalje, potem so po zakonu dolžni, da tisto kar je na predračunu tudi drži in velja. Če je pa res samo neka informativna zadeva, mi pa sploh ni jasno, kako lahko vsebuje podatke, koliko in kam plačat. Tudi sam sem že dobil kdaj kak informativni izračun, ampak še nikdar s podatki o TRR in sklicu, ampak le informacija koliko naj bi stalo in če se strinjam s pogoji nakupa, da jih kontaktiram in mi uredijo ali predračun ali račun kot tak.

Daliborg ::

Tole spodaj je tekst , kateri se začne po njihovih bančnih podatkih ( Zbrisal sem ime podjetja ker zaenkrt še ne mislim razkriti) :

Diese E-Mail ist keine Auftragsbestätigung sondern versteht sich als Übersicht zu Ihrer Bestellung. Die Auftragsbestätigung kommt mit der nächsten E-Mail, die in der Regel am gleichen Werktag zwischen 10:00 und 19:00 Uhr von unseren Mitarbeitern bearbeitet wird. Dabei wird die gewünschte Versandart und Zahlungsart sowie die Anzahl der zu erwartenden Pakete* gegebenenfalls neu kalkuliert. Dabei ist es unser Bestreben, die Anzahl der Pakete möglichst gering zu halten. Bei Abweichungen der Versandkosten, setzen wir uns in jedem Fall mit Ihnen in Verbindung um die anfallenden Versandkosten mit Ihnen abzusprechen.

Versandkosten*:

*großvolumige Teile, wie z.B. Monitore, Gehäuse oder Drucker, sind grundsätzlich ein separates Paket!

Ihre Rechte
Widerrufsrecht für Verbraucher
(Verbraucher ist jede natürliche Person, die ein Rechtsgeschäft zu einem Zwecke abschließt, der weder ihrer gewerblichen noch ihrer selbständigen beruflichen Tätigkeit zugerechnet werden kann.) § 13 BGB

Widerrufsbelehrung und Widerrufsrecht
Sie haben das Recht, binnen vierzehn Tagen ohne Angabe von Gründen diesen Vertrag zu widerrufen. Die Widerrufsfrist beträgt vierzehn Tage ab dem Tag an dem Sie oder ein von Ihnen benannter Dritter, der nicht der Beförderer ist, die Waren in Besitz genommen haben bzw. hat.
Um Ihr Widerrufsrecht auszuüben, müssen Sie uns (Ime in naslov podjetja) informiren.
Sie können dafür das mitgesendete Widerrufsformular verwenden, das jedoch nicht vorgeschrieben ist.
Zur Wahrung der Widerrufsfrist reicht es aus, dass Sie die Mitteilung über die Ausübung des Widerrufsrechts vor Ablauf der Widerrufsfrist absenden.
Beachten Sie, dass Sie die unmittelbaren Kosten der Rücksendung der Waren tragen.
Folgen des Widerrufs
Wenn Sie diesen Vertrag widerrufen, haben wir Ihnen alle Zahlungen, die wir von Ihnen erhalten haben, einschließlich der Lieferkosten (mit Ausnahme der zusätzlichen Kosten, die sich daraus ergeben, dass Sie eine andere Art der Lieferung als die von uns angebotene, günstige Standardlieferung gewählt haben), unverzüglich und spätestens binnen vierzehn Tagen ab dem Tag zurückzuzahlen, an dem die Mitteilung über Ihren Widerruf dieses Vertrags bei uns eingegangen ist. Für diese Rückzahlung verwenden wir dasselbe Zahlungsmittel, das Sie bei der ursprünglichen Transaktion eingesetzt haben, es sei denn, mit Ihnen wurde ausdrücklich etwas anderes vereinbart; in keinem Fall werden Ihnen wegen dieser Rückzahlung Entgelte berechnet.
Wir können die Rückzahlung verweigern, bis wir die Waren wieder zurückerhalten haben oder bis Sie den Nachweis erbracht haben, dass Sie die Waren zurückgesandt haben, je nachdem, welches der frühere Zeitpunkt ist.
Sie haben die Waren unverzüglich und in jedem Fall spätestens binnen vierzehn Tagen ab dem Tag, an dem Sie uns über den Widerruf dieses Vertrages unterrichten, an uns zurückzusenden oder zu übergeben. Die Frist ist gewahrt, wenn Sie die Waren vor Ablauf der Frist von vierzehn Tagen absenden. Gemäß § 357 Abs. 6 S. 1 BGB tragen Sie die unmittelbaren Kosten der Rücksendung der Waren.
Können Sie uns die empfangene Leistung ganz oder teilweise nicht oder nur in verschlechtertem Zustand zurückgewähren, müssen Sie uns insoweit ggf. Wertersatz leisten. Bei der Überlassung von Sachen gilt dies nicht, wenn die Verschlechterung der Sache ausschließlich auf deren Prüfung - wie sie Ihnen etwa im Ladengeschäft möglich gewesen wäre - zurückzuführen ist. Im Übrigen können Sie die Pflicht zum Wertersatz für eine durch die bestimmungsgemäße Ingebrauchnahme der Sache entstandene Verschlechterung vermeiden, indem Sie die Sache nicht wie Ihr Eigentum in Gebrauch nehmen und alles unterlassen, was deren Wert beeinträchtigt.



A ni "Vertrag" - pogodba?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

fikus_ ::

Daliborg, sedaj pa že ti mutiš. Zahtevaj denar nazaj, ker izdelka za plačano ceno ne boš dobil. Prodajalec ve, kaj mora napisat, da ti zelo oteži nakup po prvotni nizki ceni, lahko ga greš samo tožit. In spet, ki ne upa objavit prodajalca, ker kot kaže nimaš jajc, da bi rekel bobu bob.

Lonsarg ::

V bistvu ne glede na to ali se ti bo kasneje dalo zajebavat z prijavo, kratkorocno to itak nicesar ne spremeni. Ali placas ali pa zahtevas denar nazaj.

m0LN4r ::

Diese E-Mail ist keine Auftragsbestätigung
Naprej sploh ni vredno brat, ker je genericn tekst vsake trgovine skoraj.

Ampak se vedno mi ni jasno kak princ iz afrike to prodaja na tak nacin.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Machete ::

V bistvu ne razumem zakaj tako želiš rinit z glavo skozi zid.
Izsiliti nekaj ponavadi ni dober načrt in vredno tvojega časa na tem planetu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

val46 ::

Če bi vse to znal prebrat in potrpet do naslednjega dne, da ti dejansko pošljejo njihovo ponudbo(uradni predračun) in ne bi na nos na vrat hitel z plačilom(zato ker predvidevam, da si zavohal dober deal), zdaj tega ne bi mi brali in komentirali. Res bi pa rad videl še prvi del emaila, kjer je označen artikel, cena in stroški pošiljanja, ter kaj tam piše, da bomo lažje podali mnenje. Zavedat se pa moraš, da tu lepo piša, da je to le neka informacija glede plačila, ne pa zavezujoča pogodba in lepo piše, da boš zavezujočo pogodbo dobil na mail naslednji dan, ko bo nekdo fizično preveril najbrž cene, pa tudi stroške pošiljanja in ostalo. Sicer je 190€ iz nemčije še vedno too much za pošiljko ene grafične kartice, sam vzemi v zakup, da veliko nemških trgovcev v slovenijo sploh pošiljat noče. Ves problem je pa sedaj, da ti ne moreš dobiti te kartice po taki ceni kot si pričakoval, trgovec ti je pa tudi ne bo prodal pod ceno. On je kapitalist in ne karitas. Kot so ti že drugi povedali, zahtevaj refund tistega kar si jim že nakazal z odgovorom, da ti je ta njihova drugo cena preveč in si je ne moreš privoščit. Morda se te usmilijo in ti dajo še kak dodaten popust, v nasprotnem primeru pa dobiš vrnjen denar in greš kam drugam v nakup.

Barko ::

Machete je izjavil:

V bistvu ne razumem zakaj tako želiš rinit z glavo skozi zid.
Izsiliti nekaj ponavadi ni dober načrt in vredno tvojega časa na tem planetu.


Ja ni, samo včasih pač moraš dokazati, da se vsak ne more igrat kakor mu paše. Še nedolgo tega sem na amazaon.de naročil izdelek v vrednosti cca. 1.000,00 eur. Torej cena je bila pri kliku na izdelek 1.000,00 EUR v postopku nakupa, tik predno potrdiš plačilo pa se je cena naenkrat skrivnostno povečala na 1.050,00 EUR. Seveda sem na chatu spraševal zakaj tako in pričakovano nisem dobil odgovora. Zato sem poslal mail na suport skupaj z vsemi print screeni in prošnjo za pojasnilo. V odogovru je pisalo, da gre za tehnično napako pri obračunu davka (v času korone imajo nekateri izdelki nižji DDV, ki pa velja samo za dobave v DE), da so dali zadevo v reševanje informatikom itd. Potem mi napišejo naj kar plačam višjo ceno in mi bodo povrnili razliko na kartico. Jaz potrdim in plačam blago. Istočasno pošljem mail z zahtevo za vračilo razlike 50,00. V odogovor napišejo, da je moj zahtevek neutemeljen (čeprav sem imel z imenom in priimkom podpisan mail z obljubo vračila!)

Se pa tu ni končalo izmenjali smo še kakšnih 5 mailov in šele na moje sklicevanje na zakonodajo, varsto potrošnikov in grožnjo s prijavo sem dobil denar vrnjen. Morala zgodbe: če je trgovec naredil napako, mora požreti stroške.

Furbo ::

Eh, slovenski ddv so ti obračunali, ne vem kako tega ne ve ne amazon in ne ti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

feryz ::

Zakaj sploh pišeš to kačo o Amazonu!? Spletni nakup v spletni trgovini niti pod razno ne moreš enačiti s plačilom informativne ponudbe.
V končni fazi bo trgovec svoje povišanje z lahkoto utemeljeval. V teh časih se cene dnevno spreminjajo.
Torej je nabavno ceno dejansko preveril takrat, ko je dobil naročilo oz. denar. Mislite, da par tisoč artiklov dnevno korigira?

In ni dvignil dejanske poštnine. Za poštnino bo še vedno dal par evrov. Tako je zgolj povišal znesek, to je vse. Osebni prevzem? To res ne bi smel biti problem v teh časih. Reci naj ti to obračunajo.
Ali pa na nemški naslov in prepošiljanje. Enega pa ja poznaš od tam.

m0LN4r naj ti uredi zadeve. Saj on je v žermaniji, če me spomin ne vara.

Machete ::

Barko je izjavil:

Machete je izjavil:

V bistvu ne razumem zakaj tako želiš rinit z glavo skozi zid.
Izsiliti nekaj ponavadi ni dober načrt in vredno tvojega časa na tem planetu.


Ja ni, samo včasih pač moraš dokazati, da se vsak ne more igrat kakor mu paše. Še nedolgo tega sem na amazaon.de naročil izdelek v vrednosti cca. 1.000,00 eur. Torej cena je bila pri kliku na izdelek 1.000,00 EUR v postopku nakupa, tik predno potrdiš plačilo pa se je cena naenkrat skrivnostno povečala na 1.050,00 EUR. Seveda sem na chatu spraševal zakaj tako in pričakovano nisem dobil odgovora. Zato sem poslal mail na suport skupaj z vsemi print screeni in prošnjo za pojasnilo. V odogovru je pisalo, da gre za tehnično napako pri obračunu davka (v času korone imajo nekateri izdelki nižji DDV, ki pa velja samo za dobave v DE), da so dali zadevo v reševanje informatikom itd. Potem mi napišejo naj kar plačam višjo ceno in mi bodo povrnili razliko na kartico. Jaz potrdim in plačam blago. Istočasno pošljem mail z zahtevo za vračilo razlike 50,00. V odogovor napišejo, da je moj zahtevek neutemeljen (čeprav sem imel z imenom in priimkom podpisan mail z obljubo vračila!)

Se pa tu ni končalo izmenjali smo še kakšnih 5 mailov in šele na moje sklicevanje na zakonodajo, varsto potrošnikov in grožnjo s prijavo sem dobil denar vrnjen. Morala zgodbe: če je trgovec naredil napako, mora požreti stroške.


TLTR: skratka preveč časa imaš. Sicer pa ja.. 'go get 'em tiger!' Pokaži jim vraga.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Kripto mesi ::

Barko je izjavil:

Machete je izjavil:

V bistvu ne razumem zakaj tako želiš rinit z glavo skozi zid.
Izsiliti nekaj ponavadi ni dober načrt in vredno tvojega časa na tem planetu.


Ja ni, samo včasih pač moraš dokazati, da se vsak ne more igrat kakor mu paše. Še nedolgo tega sem na amazaon.de naročil izdelek v vrednosti cca. 1.000,00 eur. Torej cena je bila pri kliku na izdelek 1.000,00 EUR v postopku nakupa, tik predno potrdiš plačilo pa se je cena naenkrat skrivnostno povečala na 1.050,00 EUR. Seveda sem na chatu spraševal zakaj tako in pričakovano nisem dobil odgovora. Zato sem poslal mail na suport skupaj z vsemi print screeni in prošnjo za pojasnilo. V odogovru je pisalo, da gre za tehnično napako pri obračunu davka (v času korone imajo nekateri izdelki nižji DDV, ki pa velja samo za dobave v DE), da so dali zadevo v reševanje informatikom itd. Potem mi napišejo naj kar plačam višjo ceno in mi bodo povrnili razliko na kartico. Jaz potrdim in plačam blago. Istočasno pošljem mail z zahtevo za vračilo razlike 50,00. V odogovor napišejo, da je moj zahtevek neutemeljen (čeprav sem imel z imenom in priimkom podpisan mail z obljubo vračila!)

Se pa tu ni končalo izmenjali smo še kakšnih 5 mailov in šele na moje sklicevanje na zakonodajo, varsto potrošnikov in grožnjo s prijavo sem dobil denar vrnjen. Morala zgodbe: če je trgovec naredil napako, mora požreti stroške.

Na amazonu so ugotovili, da imajo kretena na drugi strani, ki ne razume razlike med nemškim in slovenskim ddvjem in so rajši požrli razliko, kot se kregali še pol leta.

Vanquish ::

Barko je izjavil:

Machete je izjavil:

V bistvu ne razumem zakaj tako želiš rinit z glavo skozi zid.
Izsiliti nekaj ponavadi ni dober načrt in vredno tvojega časa na tem planetu.


Ja ni, samo včasih pač moraš dokazati, da se vsak ne more igrat kakor mu paše. Še nedolgo tega sem na amazaon.de naročil izdelek v vrednosti cca. 1.000,00 eur. Torej cena je bila pri kliku na izdelek 1.000,00 EUR v postopku nakupa, tik predno potrdiš plačilo pa se je cena naenkrat skrivnostno povečala na 1.050,00 EUR. Seveda sem na chatu spraševal zakaj tako in pričakovano nisem dobil odgovora. Zato sem poslal mail na suport skupaj z vsemi print screeni in prošnjo za pojasnilo. V odogovru je pisalo, da gre za tehnično napako pri obračunu davka (v času korone imajo nekateri izdelki nižji DDV, ki pa velja samo za dobave v DE), da so dali zadevo v reševanje informatikom itd. Potem mi napišejo naj kar plačam višjo ceno in mi bodo povrnili razliko na kartico. Jaz potrdim in plačam blago. Istočasno pošljem mail z zahtevo za vračilo razlike 50,00. V odogovor napišejo, da je moj zahtevek neutemeljen (čeprav sem imel z imenom in priimkom podpisan mail z obljubo vračila!)

Se pa tu ni končalo izmenjali smo še kakšnih 5 mailov in šele na moje sklicevanje na zakonodajo, varsto potrošnikov in grožnjo s prijavo sem dobil denar vrnjen. Morala zgodbe: če je trgovec naredil napako, mora požreti stroške.


ko si dal kam posiljas so ti temu primerno obracunali davek.
Ve ncmiji je bil 19%(16%), avstrija 20% in pri nas 22%. In tu ne gre za zavajanje ali pa bilo kaj, ampak si imel pri 1000€ pac izbrano nemcijo in ne pravo drzavo.

m0LN4r ::

Diese E-Mail ist KEINE Auftragsbestätigung sondern versteht sich als Übersicht zu Ihrer Bestellung. Die Auftragsbestätigung kommt mit der nächsten E-Mail,
Pa ce bos se 100x prebral bo isto pisalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
839189932 (5126) Ebu Bekr
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912376668 (163783) integral15
»

Kdaj in kje kupiti grafično čim bolj ugodno ?

Oddelek: Kaj kupiti
415960 (5219) Netrunner
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507285753 (120539) darkolord
»

eBay - prosim za pravni nasvet (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
5210911 (9077) mn

Več podobnih tem