Forum » Na cesti » Kako se vaš avto pelje v snegu
Kako se vaš avto pelje v snegu
donvito ::
Legenda:
Pa veš kako so pravili tem avtomobilom; truga na štirih kolesih, avto je bil lahek, šel je pa kot sneta skira. Sem ga hotel kupiti od sodelavca, GTI, ferari rdeča barva, res lep, pa si je potem premislil ali pa ga je prodal komu drugemu.
Sem gledal enkrat tudi črnega, navadnega, samo je preveč hotel zanj. Mi je pa bil všeč trivratni, pet ne.
Siddh ::
Ti ne razumeš pointa teh avtov. Sploh se ne gre za to kako fejst vleče, ker če bi se šlo za to potem sploh ne bi imeli mx5 ali brzja. Ker vsak passat za enak denar bolj potegne. Gre se za vključenost voznika v vožnjo. Natanćen ročni menjalnik, sklopka z občutkom, ravno dovolj ojačane zavore, odziven atmosferski motor, ki da takoj vse od sebe, ne pa čez sekundo ko se turbina zbudi, direkten volan, lahka šasija z dolgo havbo, 50/50 razporeditev mase, nizki položaj sedenja, zadnji pogon z zaporo diferenciala, double wishbone vzmetenje spredaj in zadaj ter na koncu športna oblika kupeja. Vse to da filing ki ga pač v nobenem hatchbacku ne boš imel.
Če si pač osel ki zna pritiskat po gasu in mu je vseeno za druge občutke, razen pritiska v sedež potem te razumem. To pa nič niso avti za tiste, ki imajo interakcijo z avtom samo preko gas pedala in števca hitrosti.
In precej avtov bo šlo iz ovinka hitreje kot ta dva kupeja, ampak redko kateri avto ti da tak občutek ob vstopu v ovinek ter med ovinkom kot pač klasični lahki športni kupe. S tem da mx5 gladko doseže nekaj odstotkov višje hitrosti čez ovinke kot večina hatchov, dobra šasija, nizko težišče in odlično podvozje naredijo svoje.
So pa to avti za entuziaste in za večino niso primerni za vsakdan in zgleda nekateri to ne razumejo. To so odlični avti za vožnjo, niso pa odlični avti, ker pač nimajo prostora, ne potegnejo tako kot bi lahko itd.
Novi avti v večini niso odzivni, res je da potegnejo, ampak niso instant odzivni kot dobri stari NA motorji. Tudi zaradi večje mase, večjih in težjih koles, preveč ojačanih servotov se izgubi občutek na volanu.
Ti garantiram da tisti ki se pelje v mx5ki je definitvno bolj zadovoljen kot pa voznik bmwja, gtija, RSa, karkoli no :D
Če si pač osel ki zna pritiskat po gasu in mu je vseeno za druge občutke, razen pritiska v sedež potem te razumem. To pa nič niso avti za tiste, ki imajo interakcijo z avtom samo preko gas pedala in števca hitrosti.
In precej avtov bo šlo iz ovinka hitreje kot ta dva kupeja, ampak redko kateri avto ti da tak občutek ob vstopu v ovinek ter med ovinkom kot pač klasični lahki športni kupe. S tem da mx5 gladko doseže nekaj odstotkov višje hitrosti čez ovinke kot večina hatchov, dobra šasija, nizko težišče in odlično podvozje naredijo svoje.
So pa to avti za entuziaste in za večino niso primerni za vsakdan in zgleda nekateri to ne razumejo. To so odlični avti za vožnjo, niso pa odlični avti, ker pač nimajo prostora, ne potegnejo tako kot bi lahko itd.
Novi avti v večini niso odzivni, res je da potegnejo, ampak niso instant odzivni kot dobri stari NA motorji. Tudi zaradi večje mase, večjih in težjih koles, preveč ojačanih servotov se izgubi občutek na volanu.
Ti garantiram da tisti ki se pelje v mx5ki je definitvno bolj zadovoljen kot pa voznik bmwja, gtija, RSa, karkoli no :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Siddh ()
m0LN4r ::
odziven atmosferski motor, ki da takoj vse od sebe, ne pa čez sekundo ko se turbina zbudi,Kako za boga, najprej mora prit cajgar na 4000rpm, da da vse od sebe. Ce turbaku odstranis turbino dobis NA. Ce pa NAju naredis turbo upgrade imas TSi, TDi whatever. Se vedno bo NA motor skrit za turbom.
Glih pri MX5 je najbolj priljubljen dodatek Turbo Upgrade Kit.
Če si pač osel ki zna pritiskat po gasu in mu je vseeno za druge občutke, razen pritiska v sedež potem te razumem.Ne ni, za to pa imam turbaka, ki ima vse nasteto, razen 50/50.
Ti garantiram da tisti ki se pelje v mx5ki je definitvno bolj zadovoljen kot pa voznik bmwja, gtija, RSa, karkoli no :DTo je stvar okusa in drzi samo v primeru, da so ti taksni avti vsec.
No ja, se opravicujem, ce sem te s svojo izkusnjo spravil iz tira.
S tem da mx5 gladko doseže nekaj odstotkov višje hitrosti čez ovinke kot večina hatchov, dobra šasija, nizko težišče in odlično podvozje naredijo svoje.Bom jaz raje verjel lestvici na trackdayu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
B34ST ::
Ce turbaku odstranis turbino dobis NA. Ce pa NAju naredis turbo upgrade imas TSi, TDi whatever. Se vedno bo NA motor skrit za turbom.
Ko daš enkrat turbo, izgubiš instantno odzivnost. Še pri NFS Heat ti to piše pri turbo upgrade.
Drugače je res, da če pri NA res hočeš občutit odzivnost, moraš biti na 5000+rpm, malo pipaš gas in zadeva poskoči. Res pa da tudi pri 1.6T odzivnost ni slaba, sploh v sport modu, lahko že pri 3000 pipaš gas enako kot pri NA pri 5000. Odvisno od turbo motorja, nekateri imajo precej turbo laga, pri mojem 1.6T se ne čutim nič prikrajšanega ko sem šel iz 2.0 NA, kvečjem obratno.
Za Cliota sem že kupil Sprint Booster, ampak ga potem nisem uspel montirat, to da vedeti da tudi NA ni nič posebnega kar se odzivnosti tiče. Če sem ga prehitro pohodil mrzlega in je vrgel ven ESC napako, potem je pa bila odzivnost, verjetno je nekaj takega s Sprint Booster. Itak že tako preveč pije, tako da brezveze.
Verjamem da je point v MX5, ampak na žalost nismo vsi Komotarji, da bomo imeli priložnost to probat. Za en in edini avto sem siguren, da bo večina raje izbrala 1.6T kot pa 2.0 NA, sicer boš pa že prvega vedno težje dobil, kaj šele slednjega.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
m0LN4r ::
Ja software dela svoje. Recimo i30 ima tako agresivno elektroniko v N mode, da si upam rect, da ne zaznas nobenega laga, tudi filter gas pedala je zelo nizko nastavljen v tem nacinu, napram obicnemu NA, pri GTIju ta softver ni tako agresiven je par milisekund pa tudi ni kriticno.
Posledica je, da pri brezvezni vsakdanji voznji, ce imas to vklopljeno, je poraba za 1-2 Litra vecja.
Tudi pri MX5, BRZ itn. je elektronika. Ce ze hoces pravi filing rabis avto, ko z gas pedalom direkt odpiras pipco za gorivo, ne pa cez en kup elektronike.
Posledica je, da pri brezvezni vsakdanji voznji, ce imas to vklopljeno, je poraba za 1-2 Litra vecja.
Tudi pri MX5, BRZ itn. je elektronika. Ce ze hoces pravi filing rabis avto, ko z gas pedalom direkt odpiras pipco za gorivo, ne pa cez en kup elektronike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Jaz imam opcijo L pri CVT menjalniku (večina jih ima M kot manual, kar naj bi pomenilo neka v naprej nastavljena razmerja). Ko to vklopiš drži obrate na najvišjem navoru, menjalnik pa prilagaja potem vitrost.
Full uporabna zadeva za kak zelo strm zasnežen in poledenel ali pa recimo blaten klanec, ko se voziš na max navoru in 5km/h. Moči ne zmanjka, voziš se pa dovolj počasi, da avto ne zakople in se odpelješ brez problema.
Zdaj pozimi to zelo prav pride.
Drive - 50km/h po ravnem - 850 obratov
opcija L - 50km/h po ravnem - 3600 obratov
Full uporabna zadeva za kak zelo strm zasnežen in poledenel ali pa recimo blaten klanec, ko se voziš na max navoru in 5km/h. Moči ne zmanjka, voziš se pa dovolj počasi, da avto ne zakople in se odpelješ brez problema.
Zdaj pozimi to zelo prav pride.
Drive - 50km/h po ravnem - 850 obratov
opcija L - 50km/h po ravnem - 3600 obratov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
B34ST ::
Dobra finta, če imaš vmes krožno in ni tako prometna cesta, narediš en krog in se celo pot voziš sam. No, če ne bi bilo takih, ki bi vozili 80 po ravninah izven naselij in 50 v naseljih tudi v snegu, jaz sem šel 50/30, prav tako tistedva pred mano, ki sem ju spustil v krožnem. Ampak na srečo imaš tudi avtobusne, tako sem se losal še dveh.
Če je pa kaj smotano je pa to da ti v snegu eden vozi za tabo.
Pa tudi če je tako kot prejšnje dni, ostali vozijo prehitro in premalo defenzivno, ker razmere nikakor niso bile enake kot poleti, ožje ceste zaradi spluženega snega, voda na cesti zaradi taljenja snega.
Včeraj en Mercedes A klasa in Octavia RS, oba z nekje 220KM, Octavia po vsej verjetnosti sicer dizel, sploh glede na to da je bil karavan, se pravi 185KM. Prvi vozi 60, potem ko dam levi smernik pa potegne na 120, drugi vozi za mano celo pot in se dobro vidi da tudi ni prijetno če ima kdo več kot 200KM, ker v ogledalu taki pospeški ne izgledajo prijetno.
Bom upošteval to ko bom vozil pa jaz hitro v boljših pogojih. Čeprav načeloma če že dajem take pospeške, jaz še prehitim, da ne nerviram tistega spredaj. Če pa vidim da ne bo šlo pa vozim normalno za njim na bogati varnostni razdalji.
200KM se mi zdi drugače še sprejemljivo za promet, rabiš jih pa vsaj za klance in prehitevanja, ampak zahteva zelo pametnega in strpnega voznika.
Če je pa kaj smotano je pa to da ti v snegu eden vozi za tabo.
Pa tudi če je tako kot prejšnje dni, ostali vozijo prehitro in premalo defenzivno, ker razmere nikakor niso bile enake kot poleti, ožje ceste zaradi spluženega snega, voda na cesti zaradi taljenja snega.
Včeraj en Mercedes A klasa in Octavia RS, oba z nekje 220KM, Octavia po vsej verjetnosti sicer dizel, sploh glede na to da je bil karavan, se pravi 185KM. Prvi vozi 60, potem ko dam levi smernik pa potegne na 120, drugi vozi za mano celo pot in se dobro vidi da tudi ni prijetno če ima kdo več kot 200KM, ker v ogledalu taki pospeški ne izgledajo prijetno.
Bom upošteval to ko bom vozil pa jaz hitro v boljših pogojih. Čeprav načeloma če že dajem take pospeške, jaz še prehitim, da ne nerviram tistega spredaj. Če pa vidim da ne bo šlo pa vozim normalno za njim na bogati varnostni razdalji.
200KM se mi zdi drugače še sprejemljivo za promet, rabiš jih pa vsaj za klance in prehitevanja, ampak zahteva zelo pametnega in strpnega voznika.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
val46 ::
Dobra finta, če imaš vmes krožno in ni tako prometna cesta, narediš en krog in se celo pot voziš sam. No, če ne bi bilo takih, ki bi vozili 80 po ravninah izven naselij in 50 v naseljih tudi v snegu, jaz sem šel 50/30, prav tako tistedva pred mano, ki sem ju spustil v krožnem. Ampak na srečo imaš tudi avtobusne, tako sem se losal še dveh.
Če je pa kaj smotano je pa to da ti v snegu eden vozi za tabo.
Pa tudi če je tako kot prejšnje dni, ostali vozijo prehitro in premalo defenzivno, ker razmere nikakor niso bile enake kot poleti, ožje ceste zaradi spluženega snega, voda na cesti zaradi taljenja snega.
Včeraj en Mercedes A klasa in Octavia RS, oba z nekje 220KM, Octavia po vsej verjetnosti sicer dizel, sploh glede na to da je bil karavan, se pravi 185KM. Prvi vozi 60, potem ko dam levi smernik pa potegne na 120, drugi vozi za mano celo pot in se dobro vidi da tudi ni prijetno če ima kdo več kot 200KM, ker v ogledalu taki pospeški ne izgledajo prijetno.
Bom upošteval to ko bom vozil pa jaz hitro v boljših pogojih. Čeprav načeloma če že dajem take pospeške, jaz še prehitim, da ne nerviram tistega spredaj. Če pa vidim da ne bo šlo pa vozim normalno za njim na bogati varnostni razdalji.
200KM se mi zdi drugače še sprejemljivo za promet, rabiš jih pa vsaj za klance in prehitevanja, ampak zahteva zelo pametnega in strpnega voznika.
In to si ti? Ma bravo! Ne bom niti komentiral dalje, ker nima smisla.
krucymucy ::
Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?
Na passatu se se LED luci zapacajo s snegom, tako da moras ustavljat in cistit.
To me precej bolj moti kot pa nedelujoc ACC.
m0LN4r ::
Meni so se se do zdaj na vsakem avtu zapacale luci, razen kombijih kjes so skoraj pravokotne glede na cesto.
i30n se vozi grooozno po snegu, boljs da se zadevo pusti doma. S polojem pa ni problema, se pozna 200kg, its just better. Tudi golf se bolje pelje, jaz nevem v cem je fora, mogoce razporeditvi teze i30n pa rine ven takoj.
Ce pa bi imel se 4motion na Polotu pa bi znjim prehiteval tut pr 120 po snegu bp.
Ko je bil Anonymus protest v LJ, sn ga z 6N2 brez problema sibal po snegu na AC 100-110, mirne noge, mirne roke, lepo za enim roverjem mimo prakticno celotnega prometa tisti dan.
Zaviranje je pa tko, to moras vozit defenzivno, da imas vkalkulirano da ustavljas ze s spuscanjem plina, zaviras pa ce je res res potrebno.
V enakem sneznem zametezu cez Pecico in dol, ko so se bmwji pa razni tezaki sred hriba ustavljali in si verige gor montiral, sm se jaz lepo mimo prekopal.
Polo je stroj!
i30n se vozi grooozno po snegu, boljs da se zadevo pusti doma. S polojem pa ni problema, se pozna 200kg, its just better. Tudi golf se bolje pelje, jaz nevem v cem je fora, mogoce razporeditvi teze i30n pa rine ven takoj.
Ce pa bi imel se 4motion na Polotu pa bi znjim prehiteval tut pr 120 po snegu bp.
Ko je bil Anonymus protest v LJ, sn ga z 6N2 brez problema sibal po snegu na AC 100-110, mirne noge, mirne roke, lepo za enim roverjem mimo prakticno celotnega prometa tisti dan.
Zaviranje je pa tko, to moras vozit defenzivno, da imas vkalkulirano da ustavljas ze s spuscanjem plina, zaviras pa ce je res res potrebno.
V enakem sneznem zametezu cez Pecico in dol, ko so se bmwji pa razni tezaki sred hriba ustavljali in si verige gor montiral, sm se jaz lepo mimo prekopal.
Polo je stroj!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
A nimaš čiščenja luči?
Jaz imam 5 litrov veliko posodo za čiščenje šip in luči. In med vožnjo se voda za čiščenje šip segreje (vsaj v mojem avtu) in potem na luči šprica topla voda, ki očisti luč vsega snega.
Jaz imam 5 litrov veliko posodo za čiščenje šip in luči. In med vožnjo se voda za čiščenje šip segreje (vsaj v mojem avtu) in potem na luči šprica topla voda, ki očisti luč vsega snega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Jaz sem to imel na GTIju, sploh ne rabis v bistvu, sneg se nabira, ce ga ful pada in je lepljiv, ker so temperature visoke in se pocasi vozis. To se zgodi 1x na leto, mogoce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
val46 ::
Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?
Na passatu se se LED luci zapacajo s snegom, tako da moras ustavljat in cistit.
To me precej bolj moti kot pa nedelujoc ACC.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Raptor F16 ::
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Če se v snegu voziš s tempomatom si samomorilec.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
V snegu je bolj varno voziti brez tempomata. Pa ne mislim sneg v zraku, ampak na cesti, ker to da snezi, se ne pomeni, da ga je na cesti takoj 5cm trdega.Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?
Na passatu se se LED luci zapacajo s snegom, tako da moras ustavljat in cistit.
To me precej bolj moti kot pa nedelujoc ACC.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Raptor F16 je izjavil:
Tako.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Če se v snegu voziš s tempomatom si samomorilec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Raptor F16 je izjavil:
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Če se v snegu voziš s tempomatom si samomorilec.
Zakaj? Jaz vozim večino časa s tempomatom, pa naj bo sneg ali pa sonce. Sej ima avto sistem proti zdrsavanju, radarski tempomat (kamere) in nastaviš 2x večjo razdaljo do avta pred tabo, pa se avto sam vozi v gosjem redu. Če se pred tabo nekdo ustavi, se še tvoj avto ustavi. To deluje tudi v snegu. Samo gume morajo pa biti najboljše, ker avto se mora ustavit. Ne uporabljam pa "lane assist", zavijam sam in se držim pasu..
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
feryz ::
V snegu ti tempomat dela?
Radarski tempomat ni na kamere, btw.
Radarski tempomat ni na kamere, btw.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Itak, prosim video, pa da se naj sneg na cesti vidi, ne pa samo na drevesih.Raptor F16 je izjavil:
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Če se v snegu voziš s tempomatom si samomorilec.
Zakaj? Jaz vozim večino časa s tempomatom, pa naj bo sneg ali pa sonce. Sej ima avto sistem proti zdrsavanju, radarski tempomat (kamere) in nastaviš 2x večjo razdaljo do avta pred tabo, pa se avto sam vozi v gosjem redu. Če se pred tabo nekdo ustavi, se še tvoj avto ustavi. To deluje tudi v snegu. Samo gume morajo pa biti najboljše, ker avto se mora ustavit. Ne uporabljam pa "lane assist", zavijam sam in se držim pasu..
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
B34ST ::
In to si ti? Ma bravo! Ne bom niti komentiral dalje, ker nima smisla.
Kdo pa po tvoje, tisti ki samo tišči brez pomisleka nase in na druge? Ali tisti ki quota cel post, pomemben del je pa samo na koncu? Lepo te prosim.
Če sem se vozil 30-50 v snegu, sem menda ja strpen. In če sem pametno spuščal naprej, da ne bi dobil naleta od zadaj kot sem ga že 13 let nazaj, ker dobro vem na katerih mestih tiščijo kjer to ni pametno, sem menda tudi pameten. Ker reskirat 15kEUR za to da bom 15min prej na šihtu se mi pa res ne da. Danes bom pač potegnil do pol štirih in je stvar ocvrta.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
val46 ::
V snegu je bolj varno voziti brez tempomata. Pa ne mislim sneg v zraku, ampak na cesti, ker to da snezi, se ne pomeni, da ga je na cesti takoj 5cm trdega.Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?
Na passatu se se LED luci zapacajo s snegom, tako da moras ustavljat in cistit.
To me precej bolj moti kot pa nedelujoc ACC.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Raptor F16 je izjavil:
Tako.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Če se v snegu voziš s tempomatom si samomorilec.
Sploh ni res. Tako kot je wizzard napisal, če maš ACC(ne navadni tempomat) se lepo postaviš v kolono, magari za enim kamionom in lepo avto sam drži varnostno razdaljo do vozila pred seboj. Verjemi, če nisi probal ne morš vedet, ko pa enkrat probaš in vidiš kako stvar deluje, je fenomenalna. Jaz recimo celo avstrijo (od karavank do meje z Nemčijo naprej od Salzburga) prevozim tako, da naštimam tempomat na 130 kot je omejitev, skozi tunele zmanjšam na 100 in tako prevozim celo pot, skoraj da ne rabim tikat zavor ali pedala za gas. Se mi zdi, da kot bi igral playstation, ne pa avta vozil včasih, ker vse delam na volanu, z nogami bolj malo ;) Normalno pa da spremljam promet, da ne bo zdej kdo pameten, pa reku da vmes drkam telefon, pa berem časopis ali ne vem kaj tretjega. In pa v normalnih pogojih kot sm reku, ker ob sneženju mi itak ne dela ACC.
krucymucy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
A nimaš čiščenja luči?
Jaz imam 5 litrov veliko posodo za čiščenje šip in luči. In med vožnjo se voda za čiščenje šip segreje (vsaj v mojem avtu) in potem na luči šprica topla voda, ki očisti luč vsega snega.
Nimam. Passat je imel takrat dva paketa LED, low in high (nima veze z dolgimi in kratkimi). Low paket je full led zaromet brez adaptivnega nastavljanja in brez lece. High pa ima leco in je adaptiven sistem. Prvi nima pranja zarometov, drugi ima.
val46 ::
In to si ti? Ma bravo! Ne bom niti komentiral dalje, ker nima smisla.
Kdo pa po tvoje, tisti ki samo tišči brez pomisleka nase in na druge? Ali tisti ki quota cel post, pomemben del je pa samo na koncu? Lepo te prosim.
Če sem se vozil 30-50 v snegu, sem menda ja strpen. In če sem pametno spuščal naprej, da ne bi dobil naleta od zadaj kot sem ga že 13 let nazaj, ker dobro vem na katerih mestih tiščijo kjer to ni pametno, sem menda tudi pameten. Ker reskirat 15kEUR za to da bom 15min prej na šihtu se mi pa res ne da. Danes bom pač potegnil do pol štirih in je stvar ocvrta.
Ja, to že. Sam zanimivo, da ostalih recimo 350 dni na leto, ko ni snega, ti pa ni težko reskirat tistih 15k€, da si 15 min prej na delu. Sicer pa, ne vem kje ti pridobiš ali izgubiš tistih 15 min do dela, ker za tistih 10km do službe, prideš v 15ih minutah normalno tudi v največjem snežnem metežu! Tko da če si zamudil 15 min na delo, si po vsej verjetnosti že štartal od doma vsaj 2 min kasneje, ko bi že moral biti v službi. Matr kolk dobro bi blo bit tvoj sodelovc in poslušat te tvoje "pravljice" in prigode na cesti še v živo :P
KAVINSKY ::
WizzardOfOZ ::
V snegu ti tempomat dela?
Radarski tempomat ni na kamere, btw.
Ja v snegu mi tempomat deluje brez problemov.
Radarski tempomat pravim, ker drugi vedo kaj je to. Ker pri Subaruju je to sistem s kamerami. EyeSight deluje na principu kamer in ne radarja. (3 kamere naprej, 2 ob strani, ena zadaj in ena, ki gleda vznika kaj počne - ko se obrneš stran od pogleda na cesto, začne avto piskat)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
feryz ::
Radarski tempomat s kamerami pomaga toliko kot nič. Pojdi enkrat po AC s sekundnim razmikom v dežju. Ko pred tabo nekdo vozi 130 in več.
Vidiš popolnoma nič, razen vodne zavese, avto pa kar pospešuje in nori. In kasneje zavira. Jaz sem že vajen, za sopotnike pa je kot v grozljivki.
Če je sneg, pa tudi ultrazvok omaga. Govorimo o snegu, seveda, ne par snežinkah in čisti cesti.
Plus tega se varnostno izklopi zaradi manjka predvidevanja. Vsaj pri močnejših avtih.
Vidiš popolnoma nič, razen vodne zavese, avto pa kar pospešuje in nori. In kasneje zavira. Jaz sem že vajen, za sopotnike pa je kot v grozljivki.
Če je sneg, pa tudi ultrazvok omaga. Govorimo o snegu, seveda, ne par snežinkah in čisti cesti.
Plus tega se varnostno izklopi zaradi manjka predvidevanja. Vsaj pri močnejših avtih.
B34ST ::
Sicer pa, ne vem kje ti pridobiš ali izgubiš tistih 15 min do dela, ker za tistih 10km do službe, prideš v 15ih minutah normalno tudi v največjem snežnem metežu! Tko da če si zamudil 15 min na delo, si po vsej verjetnosti že štartal od doma vsaj 2 min kasneje, ko bi že moral biti v službi. Matr kolk dobro bi blo bit tvoj sodelovc in poslušat te tvoje "pravljice" in prigode na cesti še v živo :P
V bistvu je bilo res samo 18min tudi danes, na šihtu bi bil pa lahko 1 uro 20min prej pa bi se mi že štele ure. Rekord imam pomoje tudi pod 9min, ampak tega je že 5 let. Štartal bi pa danes res lahko vsaj 45min če ne 60min prej, 5 minut izgubiš takoj tudi če je za odkidat samo ene 10 lopat kot danes. To sem vedel že včeraj, ampak tudi že vedel da se verjetno ne bo izšlo, ker sem imel precej dela s kompom od 4:30 do 6:00.
Vem na kakšno vožnjo misliš, tako vožnjo sem se šel res samo parkrat na leto in se je že vsaj eno leto, če ne leto in pol nisem šel.
Drugače dam zdaj precej pomisleka na tiste, ki uletavajo iz strani in imam že precej naštudirano na katerih mestih je dobro iti mimo previdno, ker uletavajo brez premisleka. To ti je na regionalkah itak največja nevarnost. Od spredaj in zadaj ni tak problem, razen če imaš spredaj in zadaj enako hitre avte, kot sem opisal ravno prej, v takem primeru se je tudi bolje zadržati in spustiti zadnjega naprej, kot pa držati njihov tempo med obema. Dirkati na regionalkah pač ne gre, sploh pa ne v zdajšnjem vremenu.
Ker reskirat 15kEUR za to da bom 15min prej na šihtu se mi pa res ne da.
Se ne ponavadi hvališ kako ravno to počneš in sproti še kazni pobiraš?
V dobrem vremenu ni tak riziko, res pa da ga je še vedno nekaj. Ampak se da tudi hitro in previdno, največja umetnost vožnje je najti ravno pravo razmerje. Pač če vmes ni križišč, nimaš nevarnosti.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
m0LN4r ::
Pravim, daj mi nek video, kjer to dejansko vidim v praksi. Za mene je sneg, ko ACC rece "nono" je prenevarno, ce ACC dela potem to ni pravi sneg decki.
Pr 130 v snegu, ce se kaj pred tabo zgodi bos samo letel ravno dol. ACC gor al dol. Zlajdra ni sneg, pa mokra cesta tudi ni sneg, pa malo belega lepljivega tudi ni sneg decki.
Sneg je, ko pr 70 letis iz ovinka.
130 ? Pol ni snega na cesti, daj ne bluzi. Ja imam ACC in ga v SNEGU, ne uporabljam, ker je nevarno. V pravem snegu se ti ne vozis 130, niti 100. Pravim, da je tvoja definicija snega povsem drugacna od moje.V snegu je bolj varno voziti brez tempomata. Pa ne mislim sneg v zraku, ampak na cesti, ker to da snezi, se ne pomeni, da ga je na cesti takoj 5cm trdega.Mene pa zanima nekaj drugega glede snega. Tisti ki imate radarski tempomat mate ko pada sneg in se naberejo gor snezinke tudi cez cel info display opozorila o tem da je ne vem kaj vse disablan?
A na VW (ki ga ima spredaj v znaku) niso mogli kaksno ogrevalni spiralco not uturit? Je to tudi pri drugih znamkah tako slabo implementirano?
Na passatu se se LED luci zapacajo s snegom, tako da moras ustavljat in cistit.
To me precej bolj moti kot pa nedelujoc ACC.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Raptor F16 je izjavil:
Tako.
Škoda Superb l.2019 isto. Za ACC govorim. Led luči niso problem, med tem ko ACC že po par km normalnega sneženja začne težit da ne deluje, ker je kao prekrit s snegom. Na začetku, ko sm to opazil, sem se še ene parkrat ustavil na počivališču in ga spucal, zdaj se mi ne da več in pač vozim brez tempomata takrat ko je sneg.
Če se v snegu voziš s tempomatom si samomorilec.
Sploh ni res. Tako kot je wizzard napisal, če maš ACC(ne navadni tempomat) se lepo postaviš v kolono, magari za enim kamionom in lepo avto sam drži varnostno razdaljo do vozila pred seboj. Verjemi, če nisi probal ne morš vedet, ko pa enkrat probaš in vidiš kako stvar deluje, je fenomenalna. Jaz recimo celo avstrijo (od karavank do meje z Nemčijo naprej od Salzburga) prevozim tako, da naštimam tempomat na 130 kot je omejitev, skozi tunele zmanjšam na 100 in tako prevozim celo pot, skoraj da ne rabim tikat zavor ali pedala za gas. Se mi zdi, da kot bi igral playstation, ne pa avta vozil včasih, ker vse delam na volanu, z nogami bolj malo ;) Normalno pa da spremljam promet, da ne bo zdej kdo pameten, pa reku da vmes drkam telefon, pa berem časopis ali ne vem kaj tretjega. In pa v normalnih pogojih kot sm reku, ker ob sneženju mi itak ne dela ACC.
Pr 130 v snegu, ce se kaj pred tabo zgodi bos samo letel ravno dol. ACC gor al dol. Zlajdra ni sneg, pa mokra cesta tudi ni sneg, pa malo belega lepljivega tudi ni sneg decki.
Sneg je, ko pr 70 letis iz ovinka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
val46 ::
In kaj sem napisal na koncu? V normalnih pogojih, ker v snegu mi ACC ne deluje! In verjetno si že slišal za sneženje, ko se sneg še ne oprijema cestišča, ali pa je fajn spluženo in posipano? No, v tem primeru lahko vozim z ACC, ampak mi zaradi sneženja zabije sprednjo masko in takrat se ACC izklopi. Cesta je pa še vedno čista in normalno prevozna. Verjetno veš da ob sneženju in vožnji 130km/h, bo prej zameten prednji odbijač in maska, kot pa na cesti 5cm snega a? In že takrat začne ACC javljat napako. Če ne veš kaj govorim in mislim, ti ne morem pomagat molnar. Videa pa žal nimam nobenega, da bi ti pokazal, ker kamere v avtu nima, telefona da bi snemal se med vožnjo pa ravno ne uporabljam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
WizzardOfOZ ::
Radarski tempomat s kamerami pomaga toliko kot nič. Pojdi enkrat po AC s sekundnim razmikom v dežju. Ko pred tabo nekdo vozi 130 in več.
Vidiš popolnoma nič, razen vodne zavese, avto pa kar pospešuje in nori. In kasneje zavira. Jaz sem že vajen, za sopotnike pa je kot v grozljivki.
Če je sneg, pa tudi ultrazvok omaga. Govorimo o snegu, seveda, ne par snežinkah in čisti cesti.
Plus tega se varnostno izklopi zaradi manjka predvidevanja. Vsaj pri močnejših avtih.
Kolikokrat si ga pa že sprobal, da lahko trdiš da nič ne pomagajo? Kamere delajo odlično. Se izklopijo, če je prevelik naliv ali preveč snega, v osnovi pa delajo brez problemvo večino časa. Lih ene toliko kot pa radar.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
130 ? Pol ni snega na cesti, daj ne bluzi. Ja imam ACC in ga v SNEGU, ne uporabljam, ker je nevarno. V pravem snegu se ti ne vozis 130, niti 100. Pravim, da je tvoja definicija snega povsem drugacna od moje.
LJ-MB, 15cm na avtocesti, vsi na voznem pasu, prehitevalen še brez kolesnic (se noben ni tam vozil) in vmes med pasovama narinjen sneg, da večina ni upala na prehitevalnega zapeljat. Med 100 in 120km/h stalno, ostali 50 po voznem pasu. Dobre gume na avtu se definitivno poznajo, pa stalni štirikolesni pogon tudi.
Pr 130 v snegu, ce se kaj pred tabo zgodi bos samo letel ravno dol. ACC gor al dol. Zlajdra ni sneg, pa mokra cesta tudi ni sneg, pa malo belega lepljivega tudi ni sneg decki.
Sneg je, ko pr 70 letis iz ovinka.
Zakaj bi letel dol. Kupi dobre gume, pa avto z dobrim zanesljivim štirikolesnim pogonom, pa potem govori. V 15 cm snega v ovinku ne boš ven letel. Ker če na avtocesti pri 70 letiš s ceste, to ni zaradi snega, ampak mora biti spodaj led. In v celem snegu se da brez problema voziti hitro.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
In kaj sem napisal na koncu? V normalnih pogojih, ker v snegu mi ACC ne deluje! In verjetno si že slišal za sneženje, ko se sneg še ne oprijema cestišča, ali pa je fajn spluženo in posipano? No, v tem primeru lahko vozim z ACC, ampak mi zaradi sneženja zabije sprednjo masko in takrat se ACC izklopi. Cesta je pa še vedno čista in normalno prevozna. Verjetno veš da ob sneženju in vožnji 130km/h, bo prej zameten prednji odbijač in maska, kot pa na cesti 5cm snega a? In že takrat začne ACC javljat napako. Če ne veš kaj govorim in mislim, ti ne morem pomagat molnar. Videa pa žal nimam nobenega, da bi ti pokazal, ker kamere v avtu nima, telefona da bi snemal se med vožnjo pa ravno ne uporabljam.Ne rabis mi pomagat, ampak sem ze nazalost videl kako je to, ko se v slabih razmerah vozniki prevec zanasajo na ACC.
In ja jaz sem govoril za voznjo po snegu in cesti, ki drsi.
Zdaj mi je jasno, da ti govoris o prakticno mokri cesti in nic drugega. Ja tam pa lahko ACC sibas tut vec, to se strinjam. Jaz takrat sibam tut 160 z polojem in se mi pri 160 ne nabira nic na senzor.
Druga pa ja
Wizard 100-120 ? Daj da te vidim prosim, ker ce se ti vozis 120 po snegu, medtem ko se drugi tolko vozijo poleti na ravni cesti sem jaz papez, da se ti tolko vozis po """"snegu"""
Ravno po avtocesti 120 in mal snegeca, gre z bilocem, samo jaka muda mors met in upat, da ne rabis naglo ravirati slucajno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
TO si ti? S tvojim 100-120?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Wizard 100-120 ? Daj da te vidim prosim, ker ce se ti vozis 120 po snegu, medtem ko se drugi tolko vozijo poleti na ravni cesti sem jaz papez, da se ti tolko vozis po """"snegu"""
Zadnjič je napisal, da se vozi po avtocesti 100 med tovornjaki, edino ko je sneg, in so vsi tovornjaki v jarku, takrat piči 120.
m0LN4r ::
pa avto z dobrim zanesljivim štirikolesnim pogonom,Stirikolesni pogon je super, za pospesevanje. Lateralno in pri zaviranju je pa 99% odvisno od vstopne hitrosti in ne od pogona. Ce si glede na razmere prehiter in lateralno zgubis oprijem, ti tudi 6 kolesni pogon ne resi riti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Wizard 100-120 ? Daj da te vidim prosim, ker ce se ti vozis 120 po snegu, medtem ko se drugi tolko vozijo poleti na ravni cesti sem jaz papez, da se ti tolko vozis po """"snegu"""
Ravno po avtocesti 120 in mal snegeca, gre z bilocem, samo jaka muda mors met in upat, da ne rabis naglo ravirati slucajno.
Po 15cm snega greš komot 120km/h po avtocesti. Po normalnih cestah pač ne. Jaz se pozimi vozim hitreje kot poleti. Pa veliko več se vozim, ker mi je vožnja v snegu užitek.
Ponavadi ko zapade prvi sneg jo udarim iz ljubljane po zakotnih cestah proti predvoru pa čez jezersko na avstijsko stran in potem čez pavličevo sedlo nazaj. V taki noči (ko zasneži) naredim tam okol 450km samo za zabavo.
TO si ti? S tvojim 100-120?
Gledaš 2 toni in več težke krave? Nisem jaz. Ne vozim takih zadev, sploh pa imam pozimi dobre gume na avtu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
Jaz se pozimi vozim hitreje kot poleti.Tocno to sem htel slisat. Vec ne rabim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Hočeš reči, da 4 gume manj zavirajo kot njih 6? Ne glede na podlago?Ne nocem, od kod si zdaj to potegnil. Wizard je samo glasen, kako on 120 siba po "snegu" sj pravim, lahko pogooglas kaksen sneg je bil na dan protesta anonimusa v LJ, sem jaz tudi sibal 100 po AC po snegu brez 4x4.
Vids or it didn´t happen wizard. Drzala za fon so na aliekspresu skoraj zastonj. Sicer pa pri 4x4 in ACC bi lahko drzal telefon v roki, ker vec kot eno roko ne potrebujes, no nevem mogoce imas celo lane assist, pa imas vse noge in roke fraj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Danes zjutraj pridem na AC, potegnem do 190 km/h, potem pa samo dol. Po par km sem se vozil 90. Jedva. Tudi vidljivost je bila, zaradi sneženja, hmmm, ne prav dosti.
Se prilagodiš, jaka stvar.
Bi bilo pa zanimivo videti avtonomne avte v situacijah iz zgornjega videa. Ali v sneženju na katerikoli cesti, tudi AC.
Se prilagodiš, jaka stvar.
Bi bilo pa zanimivo videti avtonomne avte v situacijah iz zgornjega videa. Ali v sneženju na katerikoli cesti, tudi AC.
WizzardOfOZ ::
Hočeš reči, da 4 gume manj zavirajo kot njih 6? Ne glede na podlago?Ne nocem, od kod si zdaj to potegnil. Wizard je samo glasen, kako on 120 siba po "snegu" sj pravim, lahko pogooglas kaksen sneg je bil na dan protesta anonimusa v LJ, sem jaz tudi sibal 100 po AC po snegu brez 4x4.
Vids or it didn´t happen wizard. Drzala za fon so na aliekspresu skoraj zastonj. Sicer pa pri 4x4 in ACC bi lahko drzal telefon v roki, ker vec kot eno roko ne potrebujes, no nevem mogoce imas celo lane assist, pa imas vse noge in roke fraj.
V takem vremenu in s hitro vožnjo po snegu boš z obema rokama držal volan, pa zbran boš. Ne boš imel ene roke frej. Pa takrat me telefon ne zanima. Samo vožnja.
Lane assist v snegu ne deluje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
Sej ima avto sistem proti zdrsavanju, radarski tempomat (kamere) in nastaviš 2x večjo razdaljo do avta pred tabo, pa se avto sam vozi v gosjem redu. Če se pred tabo nekdo ustavi, se še tvoj avto ustavi. To deluje tudi v snegu.Al vozis al pa "vozis" odloci se.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Sej ima avto sistem proti zdrsavanju, radarski tempomat (kamere) in nastaviš 2x večjo razdaljo do avta pred tabo, pa se avto sam vozi v gosjem redu. Če se pred tabo nekdo ustavi, se še tvoj avto ustavi. To deluje tudi v snegu.Al vozis al pa "vozis" odloci se.
Če se greš vožnjo v gosjem redu, potem se pustiš voziti in avto vodi računalnik, če pa sam voziš, pa ti vodiš avto. Kaj je tukaj problem?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
korenje3 ::
briši
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DARS je spet presenetilo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 42741 (36534) | stara mama |
» | Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31619 (28636) | PrimozR |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25636 (23002) | krneki0001 |
» | BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 40344 (36942) | chucki |