Forum » Na cesti » Kako se vaš avto pelje v snegu
Kako se vaš avto pelje v snegu
simnov ::
Imam Hyundai i40 wagon in ta avto je za v sneg zelo slab prednji konec ti gre ravno , ko zavijaš prej sem imel alfa 147 in se je stokrat bolj držala ceste v snegu.
shadeX ::
Vprašanje ni na mestu, dokler ne vemo kakšne gume ima folk na avtu.
Danes je na cesti pred bajto bil kaos. Folk z letnimi gumami ni zdelal bogega klanca.
Danes je na cesti pred bajto bil kaos. Folk z letnimi gumami ni zdelal bogega klanca.
Vuli ::
, bravo letne in sneg, super kombiacija.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
sreda ::
Pri mojemu eps krade vso zimsko radost. Tudi če izklopim esp se zelo hitro nazaj vključi (mislim da že pri 15 ali 20km/h). Tko da se z ročno ne morem preveč igrat.
koyotee ::
Z 225 gumami bolj slabo
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Gama ::
Odvisno tudi od asfalta, ne nekih predelih(ovinkih) rado nese tudi z boljšimi gumami. Kar se pa tiče gosto prometne ravnine pa ne bi smel imet težav, ker če jih imaš bo treba mal investirat.
hojnikb ::
dam dva zakla cementa uzad, pa ni panike :)
al pa girlfrind od OPja, works just as well
al pa girlfrind od OPja, works just as well
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Raptor F16 ::
VW Golf mk VIII
Motor: 1.5 TSI 96kW
Menjalnik: 6st predležni ročni
Masa vozila: 1315 kg
Medosje: 2619 mm
Pnevmatike: Michelin Alpin 6 205/55 R16 91T
First drive po snegu mešano (poledenela vaška cesta, zamrznjen makadam, plundrasta regionalka, dvorišče s suhim snegom v hribu) : Avto se obnaša predvidljivo, pnevmatike v mokrem snegu odlično opravljajo svojo nalogo. Zaviranje v mokrem in suhem vrhunsko, na zamrznjeni podlagi seveda pri polni bremzi čudežev ni vendar se eventuelno ustaviš. ASR pri speljevanju odlično pomaga.
Motor: 1.5 TSI 96kW
Menjalnik: 6st predležni ročni
Masa vozila: 1315 kg
Medosje: 2619 mm
Pnevmatike: Michelin Alpin 6 205/55 R16 91T
First drive po snegu mešano (poledenela vaška cesta, zamrznjen makadam, plundrasta regionalka, dvorišče s suhim snegom v hribu) : Avto se obnaša predvidljivo, pnevmatike v mokrem snegu odlično opravljajo svojo nalogo. Zaviranje v mokrem in suhem vrhunsko, na zamrznjeni podlagi seveda pri polni bremzi čudežev ni vendar se eventuelno ustaviš. ASR pri speljevanju odlično pomaga.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Najboljša je bla petka, pol je šlo pa še samo na dol (dimenzija gum pa na gor )
Ozka guma za v sneg je zakon. Sem najprej celo razmišljal o 195/65 R15 paaaaa
Dobr, sej tud 16" ni ravno za dol past.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
RedDrake ::
Hyundai Tucson 4x4, avtomatik, nove Michelin Alpin 245/45R19
Gre kot po tračnicah.
Subaru Ignis 4x4, gume bridgstone blizzak (lm05?), stare 1 leto.
Gre kot po tračnicah.
Saab 9-3 2.0T letne Sava UHP gume s 3mm profila.
Gre v prvi jarek.
Gre kot po tračnicah.
Subaru Ignis 4x4, gume bridgstone blizzak (lm05?), stare 1 leto.
Gre kot po tračnicah.
Saab 9-3 2.0T letne Sava UHP gume s 3mm profila.
Gre v prvi jarek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
johanblond ::
Ravno odpeljal en krog s Sava Eskimo HP 2 215/65R16 (druga sezona) in sem bil kar malo razočaran.
Počasna vožnja in naglo zaviranje do konca (vedno preizksuim, ko je prvi sneg) in bi pričakoval, da se bom na mestu ustavil in je avto kar šel. V križišču, pri počasnem zavijanju občutil rahlo drsenje nosu (spet razočaran).
A sem malo izgubil občutek za sneg (na cesti je bil nesplužen in zvožen sneg) in je to normalno, ali pa so gume res žalost.
Počasna vožnja in naglo zaviranje do konca (vedno preizksuim, ko je prvi sneg) in bi pričakoval, da se bom na mestu ustavil in je avto kar šel. V križišču, pri počasnem zavijanju občutil rahlo drsenje nosu (spet razočaran).
A sem malo izgubil občutek za sneg (na cesti je bil nesplužen in zvožen sneg) in je to normalno, ali pa so gume res žalost.
Xserces ::
normalno da gre avto po svoje če je na cesti stlačen sneg... tudi če drugi pravijo da gre kot po tračnicah. Sam imam goodyear ultra grip 9 in na drugem michellin alpin 6. Danes sem se vozil z obema in z obem sem malo plesal čez ovinke ko še ni bilo spluženo.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
Raptor F16 ::
johanblond je izjavil:
Ravno odpeljal en krog s Sava Eskimo HP 2 215/65R16 (druga sezona) in sem bil kar malo razočaran.
Počasna vožnja in naglo zaviranje do konca (vedno preizksuim, ko je prvi sneg) in bi pričakoval, da se bom na mestu ustavil in je avto kar šel. V križišču, pri počasnem zavijanju občutil rahlo drsenje nosu (spet razočaran).
A sem malo izgubil občutek za sneg (na cesti je bil nesplužen in zvožen sneg) in je to normalno, ali pa so gume res žalost.
To pri zaviranju je normalno. Podlaga spodaj je čisti led in tega ti niti nova "premium" guma ne reši pri zaviranju na silo. Kar pa pomaga je, da zaviraš z motorjem in ne porineš zavore čisto do konca ampak ravno toliko da avto še ne zdrsuje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
smacker ::
Raptor F16 je izjavil:
ne porineš zavore čisto do konca ampak ravno toliko da avto še ne zdrsuje.
ABS?
RedDrake ::
Moderna elektronika dela čudeže. Jaz sem tudi pričakoval da bo nos odnašalo, ampak ga začuda ni. Zaviranje pa jasno takoj aktivira ABS, ker po zbitem snegu, efektivno ledu, pač dobiš le toliko in toliko zavorne sile. Tu ne pomaga nobena guma.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
ne porineš zavore čisto do konca ampak ravno toliko da avto še ne zdrsuje.
ABS?
ABS sicer pomaga ampak če se le da se ne zanašaj, ker ko avto že zdrsne ti na ledu že dodatno pridobivaš na zavorni poti. ABS ti omogoča da boš med zaviranjem lahko še malo odvil namesto drsel naravnost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
martincek1 ::
BMW E39, v snegu izklopim DSC in uživam v kontroliranem driftanju. Ko zapade par cm snega in na cesti nikjer nikogar, je to poezija. Če je kdo kje okoli, tega seveda ne počnem.
Sicer pa klasika - v snegu se pelje tko kot vsak drug avto z dobrimi zimskimi gumami. Mal počasnej, mal bolj previdno, pa od A do B.
Sicer pa klasika - v snegu se pelje tko kot vsak drug avto z dobrimi zimskimi gumami. Mal počasnej, mal bolj previdno, pa od A do B.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: martincek1 ()
smacker ::
Če moraš zavirat v sili, ni druge kot da pohodiš zavoro in pustiš ABS da dela to čemur je namenjen. S tem boš mel najkrajšo možno zavorno pot. V normalnih, kontroliranih okoliščinah pa valda šaltaš dol in rahlo zaviraš dokler se ne ustaviš. Ampak ne za to, da bi bila zavorna pot krajša, ampak da je ustavljanje bolj umirjeno in varnejše.
Raptor F16 ::
Če moraš zavirat v sili, ni druge kot da pohodiš zavoro in pustiš ABS da dela to čemur je namenjen. S tem boš mel najkrajšo možno zavorno pot. V normalnih, kontroliranih okoliščinah pa valda šaltaš dol in rahlo zaviraš dokler se ne ustaviš. Ampak ne za to, da bi bila zavorna pot krajša, ampak da je ustavljanje bolj umirjeno in varnejše.
Drži, z nogo nikoli ne boš tako točen in natančen kot elektronika z vso pripadajočo senzoriko. Toda kar sem žele povedati je, da naj voznik poskuša voziti z mislijo kaj se bo zgodilo čez 5 sekund.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
Avto je 22cm odmaknjen od tal, dobre gume, odličen 4x4 pogon v povezavi z brezstopenjskim menjalnikom, delno esp izklopljen (samo da ne vzame moči, ko kolesa zakopljejo) - kaj še rabiš lepšega za v sneg?
subby ::
Glede na to, da mi je vožnja po snegu eden redkih užitkov v življenju, bom še jaz prispeval:
- z E34 nisem mel nobenih problemov pa je bil odprt diff, se je dalo tudi lepo zadriftat - večinoma sem imel gor TS850, TS860
- 1.6 Impreza prve generacije ni šla nikamor, šla je pa povsod, na njej sem mel MS Plus 77
- Forester XT: ni ovir, sam če bi avto delal kdaj in nebi bil avtomatik
- Smart W451: Sprednji konec je prelahek in understeera kot zmešan, kratka medosna razdalja tudi ne pomaga. Je pa super, če odstraniš varovalko #11 za par krogov narisat pred hišo.
@WizzardOfOZ: 22cm ground clearance, CVT, odličen 4x4... tudi ti voziš foresterja?
- z E34 nisem mel nobenih problemov pa je bil odprt diff, se je dalo tudi lepo zadriftat - večinoma sem imel gor TS850, TS860
- 1.6 Impreza prve generacije ni šla nikamor, šla je pa povsod, na njej sem mel MS Plus 77
- Forester XT: ni ovir, sam če bi avto delal kdaj in nebi bil avtomatik
- Smart W451: Sprednji konec je prelahek in understeera kot zmešan, kratka medosna razdalja tudi ne pomaga. Je pa super, če odstraniš varovalko #11 za par krogov narisat pred hišo.
@WizzardOfOZ: 22cm ground clearance, CVT, odličen 4x4... tudi ti voziš foresterja?
Valvoline ::
Pol maribora je na letnih gumah se. Party time. Zagotovo povecan obseg dela pri licarjih v naslednjem tednu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WizzardOfOZ ::
Glede na to, da mi je vožnja po snegu eden redkih užitkov v življenju, bom še jaz prispeval:
- z E34 nisem mel nobenih problemov pa je bil odprt diff, se je dalo tudi lepo zadriftat - večinoma sem imel gor TS850, TS860
- 1.6 Impreza prve generacije ni šla nikamor, šla je pa povsod, na njej sem mel MS Plus 77
- Forester XT: ni ovir, sam če bi avto delal kdaj in nebi bil avtomatik
- Smart W451: Sprednji konec je prelahek in understeera kot zmešan, kratka medosna razdalja tudi ne pomaga. Je pa super, če odstraniš varovalko #11 za par krogov narisat pred hišo.
@WizzardOfOZ: 22cm ground clearance, CVT, odličen 4x4... tudi ti voziš foresterja?
Ne, XV.
Forester turbo in avtomatik? Menjalnik od outbacka gor, pa 4.44 zadnji dif z zaporo. Zmaga na snegu.
Raptor F16 je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
- kaj še rabiš lepšega za v sneg?
Gretje sedeža ?
Mam vso opremo, tudi to je vključeno. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
B34ST ::
Danes pa Scenici najhitrejši, 70 kot da ni nič, ravno kontra kot po suhem, oz. so šli kar enako hitro tudi po snegu. Ma saj jaz če bi imel tak krš avto bi tudi šel gas do podna, ni škode če ga zapelješ v jarek.
Jaz sem z vožnjo 50-55 po ravninah in 40 po ovinkih prišel domov brez minimalnega zdrsa, edino čez en most kjer je bil nesplužen sneg sem moral povsem počasi da mi ni avto plesal.
Jaz sem z vožnjo 50-55 po ravninah in 40 po ovinkih prišel domov brez minimalnega zdrsa, edino čez en most kjer je bil nesplužen sneg sem moral povsem počasi da mi ni avto plesal.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
Scorpy84 ::
Mal je tudi odvisno koliko imaš prakse. 20 let nazaj, ko smo imeli vsako zimo sneg, pa tudi sam sem večkrat šel tja, v rovte tretjih držav po makadamu, nesplužen povožen sneg, pa samo enkrat obstal, pa nočno driftanje po btc-ju. Od takrat do danes, zamenjal kar nekaj avtov, pa ne opazim pretirane razlike, ker gre ponavadi za nizko hitrost, zadnje čase vozim berlinga pa mi ne dela nobenih težav. Edino kar vedno izklopim, je pomoč pri speljevanju, drugače avto sili naprej, če izklopiš, začuda gre v ovinek, samo treba je imeti občutek z gasom in pač dobre gume. Če je avto lahek, pa seveda gre še lažje.
Raptor F16 ::
Mal je tudi odvisno koliko imaš prakse. 20 let nazaj, ko smo imeli vsako zimo sneg, pa tudi sam sem večkrat šel tja, v rovte tretjih držav po makadamu, nesplužen povožen sneg, pa samo enkrat obstal, pa nočno driftanje po btc-ju. Od takrat do danes, zamenjal kar nekaj avtov, pa ne opazim pretirane razlike, ker gre ponavadi za nizko hitrost, zadnje čase vozim berlinga pa mi ne dela nobenih težav. Edino kar vedno izklopim, je pomoč pri speljevanju, drugače avto sili naprej, če izklopiš, začuda gre v ovinek, samo treba je imeti občutek z gasom in pač dobre gume. Če je avto lahek, pa seveda gre še lažje.
Ena od večjih napak ki pozimi pride do izraza je tudi zaviranje sredi zavoja. Brez električnih pomagal je to avtomatski OUT
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
JanK ::
Raptor F16 je izjavil:
Drži, z nogo nikoli ne boš tako točen in natančen kot elektronika z vso pripadajočo senzoriko.
Predvsem pa je porazdelitev zavornega učinka med prednja in zadnja kolesa pri zaviranju na polno z ABS optimalna. V suhem je namreč zaradi boljšega oprijema prenos teže na prednja kolesa večji, kot na snegu. Avtomobilske zavore so pretežno uravnotežene tako, da je na prednjih kolesih precej večji zavorni efekt. Pred časom ABSa je bilo to nujno tudi zato, da so najprej zdrsnila prednja kolesa, zadnja pa so še vedno vodila vozilo. V nasprotnem primeru bi se zgodilo to, kot pri zaviranju z ročno - avto bi obrnilo.
Če v snegu zaviraš tako, da se ABS ne aktivira, imata zadnji kolesi se precej rezerve, ki ostane neizkoriščena. Če pa zavreš na polno, ABS spredaj popusti, zadaj pa dovoli večji zavorni učinek in rezultat je krajša zavorna razdalja.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
bbbbbb2015 ::
martincek1 je izjavil:
BMW E39, v snegu izklopim DSC in uživam v kontroliranem driftanju. Ko zapade par cm snega in na cesti nikjer nikogar, je to poezija. Če je kdo kje okoli, tega seveda ne počnem.
Sicer pa klasika - v snegu se pelje tko kot vsak drug avto z dobrimi zimskimi gumami. Mal počasnej, mal bolj previdno, pa od A do B.
BMW G30 190 konjev, Xdrive, avtomatik, gume celoletne Michelin Crossclimate+ RFT (naprej 245, zadaj 275) pelje lepo. Če pritisnem na plin, VTG malo klikne, ter rahlo zdrsne, potem ga pa ESP takoj ustavi.
Gume seveda niso zimske, ampak avtocestne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
solatko ::
Valvoline - Mariborčanom gre kar dobro v slabem vremenu, v LJ že vsi vozijo 30-40, pa pri vsekem semaforju rabijo minuto, da speljejo.
Delo krepa človeka
coffeetime12 ::
Zelo dobro. Sem pa na cesti opazil veliko ljubiteljev letnih gum katere je zanašalo vsepovprek.
atubbuta ::
, bravo letne in sneg, super kombiacija.
Je še boljš kombinacija; letne gume, zlizane gume že pri koncu, 15cm plundre ter strm klanec. Ne glede na to, kaj počneš, avto pospešuje. Ne glede na to, ali ti da šef naslednji dan dopust ali ne, v službo te ni.
:)
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Drži, z nogo nikoli ne boš tako točen in natančen kot elektronika z vso pripadajočo senzoriko.
Predvsem pa je porazdelitev zavornega učinka med prednja in zadnja kolesa pri zaviranju na polno z ABS optimalna. V suhem je namreč zaradi boljšega oprijema prenos teže na prednja kolesa večji, kot na snegu. Avtomobilske zavore so pretežno uravnotežene tako, da je na prednjih kolesih precej večji zavorni efekt. Pred časom ABSa je bilo to nujno tudi zato, da so najprej zdrsnila prednja kolesa, zadnja pa so še vedno vodila vozilo. V nasprotnem primeru bi se zgodilo to, kot pri zaviranju z ročno - avto bi obrnilo.
Če v snegu zaviraš tako, da se ABS ne aktivira, imata zadnji kolesi se precej rezerve, ki ostane neizkoriščena. Če pa zavreš na polno, ABS spredaj popusti, zadaj pa dovoli večji zavorni učinek in rezultat je krajša zavorna razdalja.
razporeditev zavorne moči na prednje mmm da cca 75-80% na suhem če se prav spomjnim... zdaj si me spomnil na bericht za dinamiko vozil, ki je bil edini razlog da sem se malo poglobil v te zadeve sicer mi je pa to bilo v primerjavi z menjalniki tako zoprno za računat, da tiste snovi nikoli več nisem povohal. Ti prepuščam.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
stara mama ::
Če moraš zavirat v sili, ni druge kot da pohodiš zavoro in pustiš ABS da dela to čemur je namenjen. S tem boš mel najkrajšo možno zavorno pot. V normalnih, kontroliranih okoliščinah pa valda šaltaš dol in rahlo zaviraš dokler se ne ustaviš. Ampak ne za to, da bi bila zavorna pot krajša, ampak da je ustavljanje bolj umirjeno in varnejše.
Zavorna pot je v snegu dejansko krajša BREZ ABS-a.
Če ne vrjameš, pred leti ko je bilo to še bolj novo se je delalo dosti testov.
Nimajo terenska vozila za brezveze možnost izklopa ABSa (vsaj za motorna kolesa sem ziher), so pač predpisi, da se ne sme prodajat brez in da mora bit privzeto vključen.
Na suhem in mokrem asfaltu pa je boljše, da ga imaš.
feryz ::
Pelje kot raketa. Sem se včeraj zvečer po vasi vozil. Sploh ne ve, da je bil sneg in nesplužene ceste.
Bremzat pa res ni prav fajn.
Bremzat pa res ni prav fajn.
dj_uro ::
Namesto, da bi uživali, kot sem jaz med 17-18h in 22h-00h, ste na forumu glasni
šala =)
Vw Tiguan 4motion, 240, 19 col nove mišelinke... pretežek je.. preveč ga zanaša
šala =)
Vw Tiguan 4motion, 240, 19 col nove mišelinke... pretežek je.. preveč ga zanaša
vw-klub.si
PacificBlue ::
Slabo. Kupil rabljene 16" feltne z montiranimi Goodyear gumami, sem upal, da bodo se za to sezono dobre. Sem vceraj ze narocal nove Kleber krisalp hp3.
I’m out.
:3
:3
B34ST ::
Heh, spuščanje terencev naprej, ti pride 10cm za rit, kot da ga ne bi prej videl da me dohaja čeprav sem se trudil iti hitreje in da me je dokončno ujel, najbolje da ga sredi ovinkov spuščam naprej, sem dal lepo na začetku ravnine desni smernik in stopil iz plina, ne vem kaj se je treba limat na odbijač, to bi moral vsak videti kdaj se ti kateri avto približa.
To govorim bolj zato, ker v suhem ni videti da bi kdo to opazil, ko sem pa jaz hiter in ostali počasni. Ma res, večina sredi poletja tako odpelje ovinke kot pa zdaj po snegu, to je res neverjetno, borih 50, če po suhem ne moreš 70-80 skozi ovinke pa tudi ne vem. Bojazen pred izletom iz ceste sigurno ni problem, ker te imam jaz v snegu precej, pa je v suhem nimam niti malo.
Ne vem kje vidite nekateri užitek v vožnji po snegu, recimo en Lancer včeraj, pa vedno se najde kdo s takim avtom pozimi čeprav jih prej ni nikjer, verjetno celo poletje v garaži in kupljen samo za 3x na leto za v sneg. No res pa da če imaš tak avto samo za tako priložnost, si zelo na dobrem z denarjem in imaš veliko prostega časa, se pravi ti ne pomeni veliko če moraš klicati vleko.
Meni ne pomeni neke razlike če rabim 20min za 10km kot pa če bi rabil 17min, 11-13min je v suhem če ga šopaš na polno, tako da ne verjamem da lahko v snegu profitiraš več kot 3 minute z res hitro vožnjo.
Nimam sicer več take bojazni v snegu kot pa 10 let nazaj, v bistvu pri vožnji 50 in s počasnim zaviranjem mi je skoraj tako lagodna kot pa po suhem. Da bi šel nekaj pretiravati in iskati meje pa ne vem komu se bom dokazoval.
Čim se pokaže spodaj malo asfalta sem pa spet med najhitrejšimi.
To govorim bolj zato, ker v suhem ni videti da bi kdo to opazil, ko sem pa jaz hiter in ostali počasni. Ma res, večina sredi poletja tako odpelje ovinke kot pa zdaj po snegu, to je res neverjetno, borih 50, če po suhem ne moreš 70-80 skozi ovinke pa tudi ne vem. Bojazen pred izletom iz ceste sigurno ni problem, ker te imam jaz v snegu precej, pa je v suhem nimam niti malo.
Ne vem kje vidite nekateri užitek v vožnji po snegu, recimo en Lancer včeraj, pa vedno se najde kdo s takim avtom pozimi čeprav jih prej ni nikjer, verjetno celo poletje v garaži in kupljen samo za 3x na leto za v sneg. No res pa da če imaš tak avto samo za tako priložnost, si zelo na dobrem z denarjem in imaš veliko prostega časa, se pravi ti ne pomeni veliko če moraš klicati vleko.
Meni ne pomeni neke razlike če rabim 20min za 10km kot pa če bi rabil 17min, 11-13min je v suhem če ga šopaš na polno, tako da ne verjamem da lahko v snegu profitiraš več kot 3 minute z res hitro vožnjo.
Nimam sicer več take bojazni v snegu kot pa 10 let nazaj, v bistvu pri vožnji 50 in s počasnim zaviranjem mi je skoraj tako lagodna kot pa po suhem. Da bi šel nekaj pretiravati in iskati meje pa ne vem komu se bom dokazoval.
Čim se pokaže spodaj malo asfalta sem pa spet med najhitrejšimi.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
Invictus ::
Sam imam zdaj celoletne gume, ni to M+S, ampak kao resna celoletna guma, in nisem imel problemov.
Je pa treba vseeno malo paziti, saj je bilo včeraj cel kup cest zvoženih in nič soljenih, tako da se je delal že led na njih...
Je pa treba vseeno malo paziti, saj je bilo včeraj cel kup cest zvoženih in nič soljenih, tako da se je delal že led na njih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
B34ST ::
Je pa tole jeba če ne gledaš vremena prejšnji dan in začne padat šele tam nekje ob 9:30. Potem sem spucal 10cm snega iz avta kar z rokavom jakne. Neko majhno krpo sem imel še v avtu, da sem očedil stekla in luči, ampak to je bila itak takoj polna ledu in ni bilo dosti drugače kot če bi z roko. Se pa da prit domov tudi brez predpriprave. Prit do glavne ceste ni noben problem dokler se gre za samo 10-15cm, 20cm bi bilo pa že težje.
Danes sem dal v avto vsaj rokavice in metlico, ki sem jo že ene 10 let nazaj oblekel s peno. To je tudi stvar debate, ko vidiš ostale, ki kar z metlo ali metlico drgnejo sneg dol. V bistvu ščetin metlice ne rabiš, ker nimajo neke uporabne funkcije. Ščetine se rabi če hočeš nekaj spucati v nulo, na avtu pa rabiš samo na grobo očedit sneg, čeprav da se ne dotakneš laka je itak skoraj nemogoče. Poleti če pogledaš v sončnem vremenu imajo pa potem avto spraskan do amena. Pa na šiht sem vzel še ene nogavice, ker imam samo nizke čevlje.
Danes sem dal v avto vsaj rokavice in metlico, ki sem jo že ene 10 let nazaj oblekel s peno. To je tudi stvar debate, ko vidiš ostale, ki kar z metlo ali metlico drgnejo sneg dol. V bistvu ščetin metlice ne rabiš, ker nimajo neke uporabne funkcije. Ščetine se rabi če hočeš nekaj spucati v nulo, na avtu pa rabiš samo na grobo očedit sneg, čeprav da se ne dotakneš laka je itak skoraj nemogoče. Poleti če pogledaš v sončnem vremenu imajo pa potem avto spraskan do amena. Pa na šiht sem vzel še ene nogavice, ker imam samo nizke čevlje.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()
misticnimrk ::
Sam imam zdaj celoletne gume, ni to M+S, ampak kao resna celoletna guma, in nisem imel problemov.
Je pa treba vseeno malo paziti, saj je bilo včeraj cel kup cest zvoženih in nič soljenih, tako da se je delal že led na njih...
in kaj je resna celoletna guma?
Ker resna celoletna guma ne obstaja - zaradi zmesi gume, ki je za letno pnevmatiko drugačna kot zimska.
Sam sem probal crossclimate za eno leto (koledarsko), mogoče leto pa pol so dobre potem pa rata guma trda (niti obrabljala se ni več) in nevarna.
DePalmo ::
P 206 (175/65 R14 UG7) - redko obstal, se je lepo peljal
P 406 Coupe (195/65 R15 TS850, TS860, Yokohama W.Drive) - je šel, ni pa bil to avto za v sneg
Kia Ceed (2017; 205/55 R16; UG9) - se tudi pelje, ni pa to za v sneg, pretežak pa še dizel
Kia Sportage (prva serija, pozabil letnik) - sem se bolj varno počutil peš
Daewoo Lanos (2000; 175/75 R13; Fulda Kristal 3) - se je peljal zelo lepo
Kar je pomembno, lahek avto in ozke gume. Če je še 4x4, je zmaga.
P 406 Coupe (195/65 R15 TS850, TS860, Yokohama W.Drive) - je šel, ni pa bil to avto za v sneg
Kia Ceed (2017; 205/55 R16; UG9) - se tudi pelje, ni pa to za v sneg, pretežak pa še dizel
Kia Sportage (prva serija, pozabil letnik) - sem se bolj varno počutil peš
Daewoo Lanos (2000; 175/75 R13; Fulda Kristal 3) - se je peljal zelo lepo
Kar je pomembno, lahek avto in ozke gume. Če je še 4x4, je zmaga.
gorazdkop ::
Insignia na 19" 245 gumah -> za en drek. Dobesedno
Pa imam Michelin Pro Alpine 5 7mm profila. Skupaj kombinacija oz. izkušnja - stresna
Pa imam Michelin Pro Alpine 5 7mm profila. Skupaj kombinacija oz. izkušnja - stresna
Goran's Blog ::
Sava Eskimo me ni pozimi nikoli pustila na cedilu prišla v vsak klanec s tem, da živim na 850m nadmorske višine in ko pride zima je "tapravo"!
Drgači pa je res odvisno tudi od avta, širine gume itd...
Škoda Felicia gume 175 ti gre po 30cm snega kot sneta sekira (seveda lahkega ne mokrega).
Drgači pa je res odvisno tudi od avta, širine gume itd...
Škoda Felicia gume 175 ti gre po 30cm snega kot sneta sekira (seveda lahkega ne mokrega).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DARS je spet presenetilo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 42259 (36052) | stara mama |
» | Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31441 (28458) | PrimozR |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25518 (22884) | krneki0001 |
» | BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 40132 (36730) | chucki |