» »

Resnica o škodljivosti dizla

Resnica o škodljivosti dizla

««
18 / 22
»»

m0LN4r ::

Simulator zvoka za elekricarje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

b3D_950 ::

Kako to zgleda?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

Ja pac vozis EV in spusca zvoke skozi zvocnike kako pospesujes, ampak se slisi kot neka cheap vesoljka ladja iz igrice.

Ce si vozil dinamicno je cez 5 sekund preklopil v space ship zvok, ce si vozil lagano pa neslisno ipd.

Rekl so, da bi to naj bilo sportno, pa nek race drivr je bil tam in rekel, da je pac polek vizualnega inputa pomemben tudi zvocni input za hitrost, ampak kot pravim.
Kot da pritiskas on off gumb na baterijskem vrtalniku+nek scifi shit.



Nekak tak.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

codeMonkey ::

m0LN4r je izjavil:

Lep pozdrav, mater kak beden IAA. Plusminus so vsi EVji eno in isto sranje, se najbolj zanimiva je bila hala z eksoticnimi fosilci.


MB EQE mora biti kar zanimiv za pogledati. EQS AMG tudi.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::



codeMonkey je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Lep pozdrav, mater kak beden IAA. Plusminus so vsi EVji eno in isto sranje, se najbolj zanimiva je bila hala z eksoticnimi fosilci.


MB EQE mora biti kar zanimiv za pogledati. EQS AMG tudi.

Neki je blo, ampak no ja. Ne pades glih dol s stola. Plusminus so vsi saltali na plasticne displaye in izpade vse kitajsko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

https://youtube.com/shorts/1ahsLZsP6gc?...

Lep pozdrav, mater kak beden IAA. Plusminus so vsi EVji eno in isto sranje, se najbolj zanimiva je bila hala z eksoticnimi fosilci.

fikus_ je izjavil:

40kWh baterija? Potem pa nimaš tistega za 26k€, za katerega si delal primerjavo z bencinarjem!
Spet prirejanje po tvojem okusu! :))

26k za leafa, za 16k dobim megana pa gre vsaj 200 po AC.
Za kaj bi preplacal 10k mi ni jasn. Btw niti tankal nisem, pa se bo ostalo za dva tedna.

PS: Pri nissanu, kiji, toyoti ne dobis k**** od popusta. Se najvec ga dobis pri vw, ko menjas staro za novo. R-line golfa za 22k, nissan se lahko skrije.


Leaf je 23 jurjev eden (drugi je pa 26 jurjev, ampak sta isti model). Megan za 16 jurjev ima mnogo mnogo manj opreme in ni primerljiv. Tak Megan z enako opreme bo pa takoj stal enako, ampak bo imel mnogo večje stroške obratovanja (8x dražje gorivo, večji stroški vzdrževanja). Pa tudi če bi to zanemaril (pa ne smeš) je med 16 in 23 jurjev samo 7k razlike in to se ti povrne pri 25kkm na leto že v dobrih 3 letih, če pa voziš več pa še prej.

m0LN4r je izjavil:

jatode je izjavil:

Ne, I30 dobiš za 15.000 EUR in je enako dober kot Leaf.


Ne ni, moč ima precej manjšo in pospeške tudi. Sam si napisal "Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči)".

Drži se debate. Primerjamo EV proti fosilnim avtom. Ne primerjamo fancy opreme.


Niseem govoril o opremi. Govoril sem o enaki MOČI!

Pa daj, pri leafu res ne rabis govorit o nobenih pospeskih. Itak ne mores pospesit hitreje, kot avto pred tabo, to nikogar ne briga.
Ajd ce bi nissan potegnil od 130 do 170 in sel z enim tankom po isto dinamicno voznjo vsaj 600km na eno filanje bi se lahko pogovarjali o tem kaj vec.

Tako pa steje na koncu dneva, koncna cena.

Videl novega Megana EV, se vecja zalost, kot id.3 kot nek id.3 mini komfortline.

Ajd ko se vsedes v elektricnega bmwja, lahko reces, da je marsikaj lepse in boljse sestavljeno, ampak temu primerna je cena.


Pospešek je pri Leafu dosti boljši kot pa I30 ali Megan za 16k, pospešek ti tudi pomaga pri lažjem prehitevanju.

m0LN4r je izjavil:

Simulator zvoka za elekricarje.


Jaz osebno imam rad tišino ko vozim, ampak 100 ljudi 100 čudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Megan za 16 jurjev ima mnogo mnogo manj opreme in ni primerljiv.

Pospešek je pri Leafu dosti boljši kot pa I30 ali Megan za 16k, pospešek ti tudi pomaga pri lažjem prehitevanju.
Irelevantno, spet se vrtis v zacaranem krogu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jatode ::

Seveda je relevantno, enako moraš primerjati z enakim (izenačeno po lastnosti in opremi), ne moreš primerjati hrušk in marmelade. Pa tudi če bi primerjal hruške in marmelado se ti razlike še vedno vrne v dobrih 3 letih, kar pomeni da se še vedno zelo splača finančno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Saj primerjamo, avto s stirimi sedezi in prtljaznikom za familijo z 800km dosega, vse ostalo od opreme nihce ne rabi pri tej ceni.
Vse to za samo 16k, 1x menjava olja letno pa si good to go za nekaj casa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

1. Seveda rabi pri tej ceni, notri so tudi varnostna pomagala ki povečajo udobje in varnost vožnje:

- ProPILOT: 3 funkcionalnosti
- Intelligent Cruise Control - adaptivni tempomat
- Intelligent Lane Intervention - zadrževanje vozila v voznem pasu
- Traffic Jam - avtomatsko zaustavljanje in premikanje vozila v zastojih
- ProPILOT Park Inteligentni in avtomatski sistem za pomoč pri parkiranju
- Inteligentni nadzor utrujenosti voznika
- Inteligentni Around View Monitor s sistemom prepoznavanja premikajočih se predmetov
- E-Pedal funkcionalnost (zaviranje in pospeševanje samo s stopalko za gas)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

2. Se že ponavljam ker še kar ne dojameš: tudi če ignoriraš da ima električni mnogo več opreme se ti 7k razlike še vedno povrne v 3 do 4 letih, če ga imaš 14 let boš profitiral 17.000 EUR z električnim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

7k je 100.000km goriva. Sam si rekel, da tolko kilometrine povpecen slovenec ne dela, da bi se povrnilo v 3-4 letih. Ni vse v denarju, ti se ni kapnilo a? Tistih kicastih dodatkov 99% ljudi ne rabi.

Kaj si to za en drek od avta linkal:

252 km Reichweite bei 7 Grad
261 km Reichweite bei 10 Grad; Eco 276 km; App 261 km
242 km Reichweite bei 8 Grad; Eco 256 km
20 - 21 kWh/100km bei 120 km/h Zdaj vem zakaj se vlacis kot babica po AC in prihaja do zastojev za tabo.

Pa tok kilometrov naredis z cetrt tanka, ce hoces. 250km it's just a joke.
144 km/h V-Max - jesus kristus, napredek v rikverc.



Glede cene pa:
V ceni je že odšteta EKO subvencija
Velja samo ob menjavi staro za novo
MOŽNOST NAPAK PRI VNOSU PODATKOV , ZA TOČNE INFORMACIJE SE OBRNITE NA SVETOVALCA.

Pa se ta zalost:
08:00:13 für 32,210 kWh
06:33:39 für 37,596 kWh
02:03:33 für 6,158 kWh
02:27:06 für 16,150 kWh
02:57:37 für 19,555 kWh
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

7k je 100.000km goriva. Sam si rekel, da tolko kilometrine povpecen slovenec ne dela, da bi se povrnilo v 3-4 letih. Ni vse v denarju, ti se ni kapnilo a? Tistih kicastih dodatkov 99% ljudi ne rabi.

Kaj si to za en drek od avta linkal:

252 km Reichweite bei 7 Grad
261 km Reichweite bei 10 Grad; Eco 276 km; App 261 km
242 km Reichweite bei 8 Grad; Eco 256 km
20 - 21 kWh/100km bei 120 km/h Zdaj vem zakaj se vlacis kot babica po AC in prihaja do zastojev za tabo.

Pa tok kilometrov naredis z cetrt tanka, ce hoces. 250km it's just a joke.
144 km/h V-Max - jesus kristus, napredek v rikverc.



Glede cene pa:
V ceni je že odšteta EKO subvencija
Velja samo ob menjavi staro za novo
MOŽNOST NAPAK PRI VNOSU PODATKOV , ZA TOČNE INFORMACIJE SE OBRNITE NA SVETOVALCA.

Pa se ta zalost:
08:00:13 für 32,210 kWh
06:33:39 für 37,596 kWh
02:03:33 für 6,158 kWh
02:27:06 für 16,150 kWh
02:57:37 für 19,555 kWh


Tako je, 100k kilometrov goriva in kot sem povedal to velja pri 25kkm na leto. Če pa delaš samo 20kkm na leto je pa 5 let. Point še zmeraj stoji: finančno profitiraš z električnim na dolgi rok. Če imaš do službe in nazaj manj kot 250 km ti je idealka(kar velja za 99 % Slovencev). V kapitalizmu je skoraj vse v denarju, če bi si stvari plačeval sam, potem bi to vedel. Kakšni kičasti dodatki neki, gre za VARNOST in lažjo vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Prevec "ce"jev postavljas v debato.

Kakšni kičasti dodatki neki, gre za VARNOST in lažjo vožnjo.
To rece nekdo, ki se kao povprecno vozi 30km/h po ljubljani s skirojem, hahaha.

Point še zmeraj stoji: finančno profitiraš z električnim na dolgi rok. Če imaš do službe in nazaj manj kot 250 km ti je idealka(kar velja za 99 % Slovencev).
Realnost je pa taka, da za 99% ljudi so zgornje specifikacije leafa en drek vredne, razvidno iz prodajnih stevilk leafa v primerjavi z meganom.

Če imaš do službe in nazaj manj kot 250 km
Kdo se pa vozi samo v sluzbo in nazaj? Ti?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

Realnost je pa taka, da za 99% ljudi so zgornje specifikacije leafa en drek vredne, razvidno iz prodajnih stevilk leafa v primerjavi z meganom.


Trenutne prodajne številke Leafa niso slabe, čez 500.000 prodanih. Vendar gledanje trenutnih številk ni pravilna analiza, vsaka nova tehnologija rabi čas da ljudje nanjo prešaltajo iz tastare (pa naj bo to pri LCD monitorjih ali pa pri avtih, pri avtih je doba tranzicije pač daljša ker je tudi življenska doba avta daljša).
1.To je zato ker so ljudje neumni in gledajo samo nakupno ceno namesto celotnih stroškov lastništva.
2. To je zato ker ljudje verjamejo v mite, vendar izobrazba ljudi na tem področju se povečuje iz leta v leto in s tem tudi delež električnih vozil (pa se seveda tudi zaradi vse boljših in vse cenejših EVjev).


Kdo se pa vozi samo v sluzbo in nazaj? Ti?


Velika večina ljudi 95 do 99 % časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

borut_p ::

edina cena, ki jo lahko kontroliraš je trenutna ... kaj bo enkrat v prihodnosti, ne veš. Zato gledati ceno vozila tekom lastništva ter s tem povezanimi stroški ... ni realno oz je ni mogoče realno oceniti.
In deklarirati ljudi, da so neumni, ker tega ne počnejo ... veliko pove o tebi samem.

m0LN4r ::

Trenutne prodajne številke Leafa niso slabe, čez 500.000 prodanih
V sloveniji? Hahaha. Ves kok se proda Meganov ipd. fosilcev v Sloveniji pod 20k?
Skesirati se je eno in si resen, financirati pa 8 let z obrestno mero pa je nekaj drugega. Pac, ker neves kake popuste talajo, ce se takoj skesiras se ne pomeni, da ga ne dajo. Samo prav se moras znati zmenit.

Teorija je eno, realnost drugo.

1.To je zato ker so ljudje neumni in gledajo samo nakupno ceno namesto celotnih stroškov lastništva.
Budget in lastnistvo gura Slovenc sproti. Medtem ko pa visjo nabavno ceno ne, zravn pa se se naj jebe s problemi in nevsecnostmi. Samo dokazujes, da ti je EV hype zameglil um.
Ko bo Nissan Leaf ajd 18k in imel vsaj 500km dosega, bo tudi marsikater podalpski Slovenc premislil. Tako pa podalpski slovenec, se fijaka po vaseh, goricah gor in dol po opravkih, brez nekega sekiranja o dosegu in polnenju prav cajt, ampak se vsede v avto in pelje. Ko bo elektrika tako dalec, se bomo lahko pogovarjali naprej.

Ce pa si ti tak "premozen" da imas v Ljubljani hiso in se preseravas z avtom samo znotraj te kotline, good for you. Lahk bi si odprl youtube Kanal in malo posnel svoje izkusnje oz. life, da vidimo kok povezano s povprecno realnostjo je vse to kaj govoris.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zahnoc2 ::

borut_p je izjavil:

edina cena, ki jo lahko kontroliraš je trenutna ... kaj bo enkrat v prihodnosti, ne veš. Zato gledati ceno vozila tekom lastništva ter s tem povezanimi stroški ... ni realno oz je ni mogoče realno oceniti.
In deklarirati ljudi, da so neumni, ker tega ne počnejo ... veliko pove o tebi samem.


Seveda precej dobro veš: trenutno stane 100 km z električnim 1 EUR, z dizlom pa 7 do 8 EUR. Naftni derivati pa se dražijo bolj od elektrike, tako da razlika bo v prihodnosti še večja. Tudi če upoštevaš današnjo razliko se zadevo zelo splača finančno. Bolje beri: nisem rekel da so zato neumni, rekel sem da so neumni ker verjamejo v mite. 42 % Američanov verjame da moraš v električni avto še vedno točiti BENCIN! Pa v podobne mite kot to da jih ne smeš peljat v avtopralnico, da niso primerni za vlečenje prikolice, da so počasni in da jih pozimi in v vročini ne moreš voziti tudi verjamejo. Zdej mi pa povej a se to tebi ne zdi neumno?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zahnoc2 ()

zahnoc2 ::

V sloveniji? Hahaha.

Ne, na svetu. Bralna pismenost bi ti to dala jasno vedeti.

Skesirati se je eno in si resen, financirati pa 8 let z obrestno mero pa je nekaj drugega. Pac, ker neves kake popuste talajo, ce se takoj skesiras se ne pomeni, da ga ne dajo. Samo prav se moras znati zmenit.

Folk danes skoraj nikoli ne kupi avta na keš, ampak na kredit. Mesečni strošek kredita električnega +cena elektrike je manjši kot pa mesečni strošek za primerjivega novega bencinarja/dizla. Preberi malo sosednjo temo, ponavadi avto dobiš ceneje če vzameš kredit kot pa če ga plačaš na keš. Kontraintuitivno, ampak tako je. Tema:
Kako se da vse nižati ceno novega avta?


Budget in lastnistvo gura Slovenc sproti. Medtem ko pa visjo nabavno ceno ne, zravn pa se se naj jebe s problemi in nevsecnostmi. Samo dokazujes, da ti je EV hype zameglil um.


Ne mi ni, danes skoraj noben ne kupi avta na keš.

Ko bo Nissan Leaf ajd 18k in imel vsaj 500km dosega, bo tudi marsikater podalpski Slovenc premislil.


Premislil bo že dosti prej, Slovenci so šparaven narod, zato je bil pa tudi dizel tako popularen. Sicer pa tudi to bo kar si napisal čez 5 let oziroma tam nekje.

Tako pa podalpski slovenec, se fijaka po vaseh, goricah gor in dol po opravkih, brez nekega sekiranja o dosegu in polnenju prav cajt, ampak se vsede v avto in pelje. Ko bo elektrika tako dalec, se bomo lahko pogovarjali naprej.


Za veliko večino SLovencev je elektrika že tako daleč da omogoča brezskrbno vožnjo, sploh zato ker je SLovenija glede na raziskave ena boljših kar se polnilne mreže tiče (precej boljšo od Avstrije in mnogih drugih, je bil link par strani nazaj v tej temi). In zadeva se še naglo izboljšuje. Samo 2 % Slovencev ima do službe več kot 300 km glede na podatke statističnega urada.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zahnoc2 ()

zahnoc2 ::

Običajen folk pojma nima: Ford Study Finds 42 Percent of Americans Think Electric Cars Still Need Gasoline
https://www.thedrive.com/news/29693/for...

D3m ::

Mesečni strošek kredita električnega +cena elektrike je manjši kot pa mesečni strošek za primerjivega novega bencinarja/dizla.


Če upoštevaš gorivo, na videzno res.

Drugače pa ni.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Blinder ::

zahnoc2 je izjavil:

Naftni derivati pa se dražijo bolj od elektrike, tako da razlika bo v prihodnosti še večja


Elektrika se bo dosti podrazala, da bo drzava dobila ven podoben denar kot s trosarinami na naftne derivate
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::


Ne, na svetu. Bralna pismenost bi ti to dala jasno vedeti.
Nevem kdaj smo presli iz podalpskega Slovenca na cel svet, aja, da so stevilke lepse, vecje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jatode ::

D3m je izjavil:

Mesečni strošek kredita električnega +cena elektrike je manjši kot pa mesečni strošek za primerjivega novega bencinarja/dizla.


Če upoštevaš gorivo, na videzno res.

Drugače pa ni.


Upoštevaš gorivo kakopak, saj ti ga ne plačuje mama.

m0LN4r ::


Ne mi ni, danes skoraj noben ne kupi avta na keš.
To ti mislis. Nismo se v ameriki.
Ampak anyway, 400 na mesec je se vedno manj kot 500 na mesec.

Zdaj ze trije accounti niso dovolj, bogi si.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jatode ::

Blinder je izjavil:

zahnoc2 je izjavil:

Naftni derivati pa se dražijo bolj od elektrike, tako da razlika bo v prihodnosti še večja


Elektrika se bo dosti podrazala, da bo drzava dobila ven podoben denar kot s trosarinami na naftne derivate


1.Država dobi prihodek od trošarin notri že na račun manjših stroškov za zdravstveno blagajno.
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
2. Zavezali smo se z pariškemu sporazumu in ostalim okoljskim zavezam, električni avtomobili so del sestavljanke da to dosežemo, ne bi imelo nobenega smisla da bi dodali trošarine in nato 3x več kot je trošarin plačali za kazni evropski uniji,
3. Tudi če dodaš trošarine je vožnja električnega avtomobila še vedno precej cenejša, leta 2025 pa se po napovedih strokovnjakov pričakuje izenačenje nakupne cene med naftnimi in električnimi avtomobili.

m0LN4r je izjavil:


Ne, na svetu. Bralna pismenost bi ti to dala jasno vedeti.
Nevem kdaj smo presli iz podalpskega Slovenca na cel svet, aja, da so stevilke lepse, vecje.


Ves čas se pogovanjamo o celem svetu in električnih avtomobilih na splošno, vsakemu je jasno da je Slovenija pri adopciji elektromobilnosti par let za razvitimi državami. Bogi si ti ker ne dojameš, ne jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::

m0LN4r je izjavil:


Ne mi ni, danes skoraj noben ne kupi avta na keš.
To ti mislis. Nismo se v ameriki.
Ampak anyway, 400 na mesec je se vedno manj kot 500 na mesec.

Zdaj ze trije accounti niso dovolj, bogi si.


Ravno v Sloveniji folk nima keša da bo kar celoten znesek se skeširal, skoraj vsi vzamejo lizing/kredit. Za električni avto je manj:

D3m ::

250 EUR na mesec za EV? Kakšnega?

Kje je pa še leasing na baterijo?

Pa E-polnilnica za domačo rabo?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Comparator ::

250 EUR na mesec za EV? Kakšnega?


Nissan Leaf.
https://www.ekosklad.si/prebivalstvo/in...

Kje je pa še leasing na baterijo?


Tega ni nikjer razen pri Renault Zoetu (pa še tam lahko baterijo odkupiš).

Pa E-polnilnica za domačo rabo?


490 EUR te pride da jo kupiš. Ni pa nujno da jo imaš, lahko ga polniš tudi z prikoženim šuko polnilcem.
https://eauto.si/sl/izdelki/polnjenje-a...

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Evo sem si sestavil LEAF za 47k.

Drago. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Comparator ::

Tukaj glej :)
23k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
26k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ali pa Peugeot 208 e- Allure-GRATIS POLNILNICA za 27k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ali pa Zoe z lastniško baterijo 27k (ni najema):
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

150 za gorivo pise zgoraj, wtf nisem vedel, da povprecen slovenc vozi gtija kot norc na siht...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Comparator ::

150 EUR je za gorivo če prevoziš 60 km na dan, marsikdo prevozi dnevno precej več. Evo sem šel preverjat:

Za Megana imaš 170 EUR mesečno za kredit+ 100 EUR za gorivo (povprečje 40 km na dan )+10 EUR servis+10 EUR cestna taksa= 290 EUR mesečno:
https://www.nlb.si/izracun-krediti#par:...

Za Nissan leafa za 23k imaš:
207 EUR mesečno za kredit+ 15 EUR za elektriko+5 EUR servis = 227 EUR
https://www.ekosklad.si/prebivalstvo/in...

Ko kredit odplačaš je pa (za 40 km na dan kilometrine, če je več je pa še več):
Megan: 120 EUR mesečno
Nissan Leaf: 20 EUR mesečno
1200 EUR prihranka vsako leto, niso zadeve švoh ane. :)

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Kva maš že dva računa.

Jesus človk.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Jebenti se mal pa bo EV proizvajal elektriko med voznjo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nejc_nejc ::

Ko bom polnil 2 do 3 min, takrat bo stvar zanimiva in to na podobni pokritosti kot sedaj.

Če grem nekam v "volcjojeb... " sabo vzamem kestel od 20 l in je.
S stromarjem to odpade, da bom pa računal do koliko in kako hitro, halo, ni varijante.

Debilnost od testov, kako so šli do morja itd.

Dejstvo, še daleč od uporabnosti.

Comparator ::

Ko bom polnil 2 do 3 min, takrat bo stvar zanimiva in to na podobni pokritosti kot sedaj.


Ko bom 5 TB SSD dobil za 50 EUR takrat ga bom kupil. Ko bo pametni telefon zdržal 14 dni brez polnjenja takrat ga bom kupil, ker danes je daleč od uporabnosti saj zdrži komaj en dan, mogoče dva. Do takrat je pa Nokia 3310 na tipke zakon, pol meseca brez polnjenja, beat that. :D Zdej mi pa pokaži junake ki še zdej uporabljajo Nokio na tipke in preštej koliko jih je.

Vidiš zakaj streljaš neumnosti? Vsaka stvar ima slabosti in prednosti, kazati samo slabosti in jih pripisovati 100x večji pomen kot je v resnici ni pravilna analiza stanja. Zakaj bi rabil 2 minutno polnjenje ko je pa za 99 % dni zadostuje 500 km dosega kar se je napolnilo čez noč v domači garaži? Od 10 minutnega ali celo 5 minutnega hitrega polnjenja pa tudi nismo daleč stran (danes traja 15 minut za 300 nafilanih kilometrov pri Tesli in Ioniq 5).

Če grem nekam v "volcjojeb... " sabo vzamem kestel od 20 l in je.


Teoretično lahko vzameš ja. Sedaj se pa vprašaj kolikorat si v praksi to naredil? Nikoli.

S stromarjem to odpade, da bom pa računal do koliko in kako hitro, halo, ni varijante.


Vso računanje opravi avtomobil namesto tebe ko se odpravljaš na daljše poti. Ti vneseš končno lokacijo v navigacijo in avtomobil ti pove s koliko procenti boš tja prispel, ter kje se moraš ustaviti za hitro polnjenje če je lokacija izven dosega avtomobila. Za krajše vsakodnevne vožnje recimo v službo in po opravkih pa sploh ni nobenega računanja. Zavedaj pa se da zaradi svoje trmarije sedaj plačuješ 7 do 8 EUR na 100 km za svojega dizla, z električnim bi pa 1 EUR na 100 km.

Dejstvo, še daleč od uporabnosti.


Morda zate ker se vsak dan odpraviš v Sibirijo kjer 1000 km naokoli ni civilizacije, za 99 % ostalih je uporaben.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Ja kar prepričuje se....

NI ŠE uporaben.

Ja mi računa pa ne vem kaj še, jaz se pa cijazim na ta račun... HA, HA...

Za tiste par evrov, ki so na koncu se manjši, me pa ne bo konec.
Tudi udobje nekaj šteje.

Comparator ::

Ja kar prepričuje se....


Pri tebi je problem da si star. To si priznal v drugi temi: Would you buy an electric car? New research says 55 is the cut-off age when most drivers don't want one
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Taki boste bodisi kmalu spoznali svojo zmoto, če pa ne, boste pa tako ali tako hitro krenili in potem problemov z adopcijo električnih vozil ne bo.

Ja mi računa pa ne vem kaj še, jaz se pa cijazim na ta račun... HA, HA...


Ne, pelji se normalno, ne rabiš se cijazit.

Za tiste par evrov, ki so na koncu se manjši, me pa ne bo konec.
Tudi udobje nekaj šteje.


Par evrov, nekdo ki se vozi 60 km na dan za bencin v 20 letih zmeče 37.000 EUR, nekdo ki se bozi 250 km na dan (Ljubljana-Maribor) pa 154.000 EUR in to je zate par evrov?! Udobje je boljše pri električnih avtih: ni vibracij in hrupa, performance (navor, nizko težišče) pa boljši.
(60*365/100) *6.5*1.3*20= 37.000 EUR
(250*365/100) *6.5*1.3*20= 154.000 EUR

Nekateri se ploh ne zavedate koliko zdajete za bencin, vsak mesec po malo in se naberejo ogromni zneski.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Glej tvoja matematika bazira na domačo garažo pa na računico brez cest. taks itd.
Čez leto ali manj, malimorgen.
Bazira na meganu in enem stromarcku.
Ko boš letno fural 60+ se ne boš v meganu vozil, še manj pa v enem stromarcku, boš pa ena večja jajca rabil, kar stromarji niso.
Potem se lahko naprej pogovarjamo... ?

Comparator ::

Glej tvoja matematika bazira na domačo garažo pa na računico brez cest. taks itd.
Čez leto ali manj, malimorgen.


Cestne takse za električne avte ni, pogoj da se ti električni avto splača je da ga lahko polniš doma (imeti moraš navaden štekar kje v bližini). Če tega nimaš (80 % ljudi ima), potem ne razmišljaj o električnem avtomobilu zaenkrat.

Bazira na meganu in enem stromarcku.


Ne, bazira tudi povsod drugod, računali smo prihranke za gorivo, podobne prihranke pri gorivu boš dosegel ne glede na znamko. Megana je dal za primer Molnar kot nadomestilo za električnega Leafa, čeprav ima Leaf več moči in navora in mnogo več opreme.

Ko boš letno fural 60+ se ne boš v meganu vozil, še manj pa v enem stromarcku, boš pa ena večja jajca rabil, kar stromarji nis


Če rabiš boljši avto kot megan ga brez težav dobiš dobiš v sklopu električnih avtomobilov, imaš vse od poceni do premium.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Lej brez veze..

Za moje potrebe je to še "jalava predstava" in mislim, da bo še nekaj časa tako in še za veliko drugih.

Tvoje računsko dokazovanje je pa daleč od realnosti...namig, upoštevaj pogoje dela v Slo in jih ne metati računsko v primerjavo z izkazi v recimo Nemčiji.

Se dobro, da ne nacnem teme o avtonomni vožnji tam bi se šele prepucavali.

Valvoline ::

Vse je to prazno nabijanje v neumnem prepricanju da se ev paraziti bodo vedno vozil zastojn in da bodo revezi skoz placevali njihovo prekurcavanje. Avstralija ze opalila dokaj pravicen davek 2.5 aud na 100km.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Za moje potrebe je to še "jalava predstava" in mislim, da bo še nekaj časa tako in še za veliko drugih.


Koga brigaš ti, važno je da za veliko večino ostalih pa je EV že danes prava stvar.

Tvoje računsko dokazovanje je pa daleč od realnosti...namig, upoštevaj pogoje dela v Slo in jih ne metati računsko v primerjavo z izkazi v recimo Nemčiji.


Ne ni. Povsem v skladu z realnostjo je. 60 km prevožene razdalje na dan je povsem realno, tudi 250 km za nekoga ki se vozi iz Maribora v Ljubljano v službo (baje je takih po statistikah kar 15 tisoč ljudi).

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Vse je to prazno nabijanje v neumnem prepricanju da se ev paraziti bodo vedno vozil zastojn in da bodo revezi skoz placevali njihovo prekurcavanje. Avstralija ze opalila dokaj pravicen davek 2.5 aud na 100km.


1. Reveži več plačujejo za naftna vozila od električnih:
Kaj subvencioniramo? Za fosilna goriva damo več kot za čist zrak
https://oe.finance.si/8932594/Kaj-subve...
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

"Tudi v Sloveniji smo subvencionirali fosilna goriva: leta 2016 je bilo takšnih subvencij 124 milijonov evrov, največ za tovornjakarje.« Potem pa je navedel še veliko večji znesek: »Uradni podatek EU kaže, da znašajo stroški na račun zdravja in zaradi prezgodnje umrljivosti, ki jih povzročajo emisije zaradi rabe fosilnih goriv, 988 milijonov evrov na leto."

"Slovenija v enem letu nameni več sredstev za spodbujanje fosilnih goriv kot pa za obnovljive vire energije«. Podatke je pridobil na okoljski agenciji ARSO in na Institutu Jožef Stefan."

2. Avstralija je edina z tem davkom (in tudi v Avstraliji je vožnja z EVjem še vedno cenejša kljub davku), ostalim 194 državam po svetu je jasno da se državi bolj splača če davka ni, kajti država na ta način zniža stroške za zdravstveno blagajno kar več kot zadosti znesku ki bi ga pobrala z trošarinami. Poleg tega zaradi boljšega zraka dvigne BDP kar spet pomeni več denarja: študija OECD
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

In teh 15k ljudi ima povrnjene stroške vsaj za gorivo če ne več. To je stanje.

Nisi računal prodaje avta po 3 4 letih, koliko bo misliš cena, enako razmerje kot sedaj za dizla, malimorgen.

Če ne delaš "računskih napak" v svojem racunstvu to ni analiza.. žal

Valvoline ::

Aha. S cem bodo nafilal narascajoco proracunsko luknjo zarad elektricnega parazitiranja? Se ti sploh zavedas kolk kesa se pobere in kolk drzavnih parazitov se z trosarinami futra?

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

Zanimivo da litij kopljejo pa še kar z anfom in dizelskimi motorji.

nejc_nejc ::

Ja normalno sej ele. Igračke ne naredijo nič.

Comparator ::

In teh 15k ljudi ima povrnjene stroške vsaj za gorivo če ne več. To je stanje.


Za prevoz dobiš povrnjeno povsem enako ne glede na to z čim se voziš, le to da ti pri elektriki precej denarja več ostane v žepu.

Nisi računal prodaje avta po 3 4 letih, koliko bo misliš cena, enako razmerje kot sedaj za dizla, malimorgen.


Električni avti bolje držijo ceno (zgubljajo manj vrednosti), kar pomeni da boš za rabljenega dobil precej več kot za rabljenega dizla.
Tesla Model 3 Three-Year Depreciation Is 10%: EV Industry Average Is 52%
https://insideevs.com/features/435693/t...

Če ne delaš "računskih napak" v svojem racunstvu to ni analiza.. žal


Ni napak, ne govori na pamet.

Aha. S cem bodo nafilal narascajoco proracunsko luknjo zarad elektricnega parazitiranja?


1. Manjši stroški za dravstveno blagajno 1,1 milijarde
2. Večji BDP za 2.4 % za 20 % znižanje PM delcev glede na OECD študijo, znižamo lahko na račun prometa vsaj za 60 %: 9,3 milijarde
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

Se ti sploh zavedas kolk kesa se pobere in kolk drzavnih parazitov se z trosarinami futra?


Se zavedam. Precej manj kot pa bi prihranili na stroških zdravstvene blagajne. Prihranili bi skupaj 10.4 milijarde, trošarine pa je precej manj kot 1 milijardo.

Zimonem je izjavil:

Zanimivo da litij kopljejo pa še kar z anfom in dizelskimi motorji.


In? Še zmeraj je poraba energije in onesnaženje mnogo manjše kot pa pri pridelavi naftnih derivatov, rafiniranju in kurjenju tiste svinarije. Od 1:39 sekunde dalje.



Možno pa je kupanje tudi opravljati z električnimi tovornjaki:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

nejc_nejc ::

Glej vse, ki jih poznam, ki majo stromarcka imajo še enga fosilca.
Kolikor vidim, mogoče se motim, ga še nimaš.
Če je tako in imaš fosilca ga ohrani, pa dodaj stromarcka. Praksa ostalih je prava.

Ne ti meni o tesli v usa, pa njihovem konceptu uporabe itd.
Tukaj ga zamenjaj... Ko ti vsak pacient praske šteje...pravi trgovec, se bo pa "sedaj in se verjetno nekaj let" nasmehnil.

Za "racunstvo" me pa nisi razumel.
««
18 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 444 45 46 47 )

Oddelek: Na cesti
2300182783 (63) deco16
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16313473 (12652) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220725 (18608) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627187 (23718) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17920608 (18645) bluefish

Več podobnih tem