» »

Resnica o škodljivosti dizla

Resnica o škodljivosti dizla

««
17 / 22
»»

fikus_ ::

Še bolj tečno pa je, ko začne na ZS pošiljat sporočila. :|
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

jatode ::

električni skuter ali skiro aneda? Zato pa nočeš povedati ker veš da je tvoja kredibilnost padla na 0.

Ali pa imaš tako redek avto da je samo 1 v celi državi? lol.


Ne. Nissan Leaf na kredit.

ne, procent ljudi ki lahko polnijo avto doma je bistveno manjši.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
Dve tretjini prebivalcev Slovenije sta prebivali v eno- ali dvostanovanjskih stavbah

1. januarja 2018 je bilo v Sloveniji 852.200 stanovanj, od tega jih je bilo 680.000 naseljenih. Največ prebivalcev, 65,8 %, je 1. 1. 2018 živelo v eno- ali dvostanovanjskih stavbah (hišah), v večstanovanjskih stavbah jih je živelo 30,6 %, preostali (3,6 %) pa so bivali v skupinskih in drugih posebnih oblikah nastanitev.


NE, procent je okoli 80 %. 66 % je v hišah, plus določen delež od tistih blokarjev je v novih blokih ali pa starih blokih z garažami. Torej cirka 75 do 80 % lahko polni doma oziroma ima to možnost.

m0LN4r je izjavil:

Upoštevat moraš strošek lastništva, ne pa samo nakupne cene! Tvoj 16k avto je nekajkrat dražji od tega ko upoštevaš še stroške goriva in servisov in to moraš upoštevati saj jih tudi plačaš (dobro razen če jih tebi plača mama, potem razumem).
Nah, budget je 16k in nic vec al pa 300 na mesec/5 let. Kok me pride na dolgi rok, moj budget ne zanima, ker povprecen slovenec nima 40k na racunu za ekvivalenten druzinski avto.
Za 40k kupis sebi enga megana, pa se zeni pa se ostane za nafto in servise za 10 let.


Skoraj noben avte ne kupuje na keš, torej pač namesto da vzameš bencinarja na kredit+gorivo se ti bolj splača da vzameš električnega na kredit+elektrika in na mesec boš dal manj denarja.

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Svoje identitete ne mislim razkrivat na forumu.

Torej avta sploh nimaš. Samo farbaš tiste na forumih, ki preživijo po 2-3 uri v avtu na dan.


Jasno je da se motiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

stara mama ::

jatode je izjavil:


Ne. Nissan Leaf na kredit.

No, pol se pa razpiši! Kakšna je bila cena, koliko časa ga že imaš in koliko km si naredil z njim?
(S tem še ne boš nobenemu razkril kdo si, brez skrbi)

jatode ::

eventyrer je izjavil:

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Svoje identitete ne mislim razkrivat na forumu.

Torej avta sploh nimaš. Samo farbaš tiste na forumih, ki preživijo po 2-3 uri v avtu na dan.



Točno to. Tipično politiziranje o rečeh o katerih nima niti najmanjšega pojma, piše pa totalne laži s katerim zavaja bralce foruma. S svojo silno tečnostjo najbrž pričakuje da bo še koga prepričal v to kako je EV fajn. No, sej je, če imaš pri hiši še enega bencinarja.

Dizli v osebnih avtih bodo žal izumrli zaradi trenutnega političnega eko teririziranja ki vlada EU. O tem ne dvomim.

V delavih strojih pa bo dizel vladal dokler se ga bo dalo črpati.


Nisem napisal nobenih laži, povedal sem ti samo dejstva. Tudi delovni stroji bodo kmalu na vodik ali pa elektriko (v roku 20 let do 25 let sigurno, avti pa v naslednje 10 let). Dandanes je lahko električni avto prvi avto v družini tako kot je pri marksikomu.

eventyrer ::

jatode je izjavil:

električni skuter ali skiro aneda? Zato pa nočeš povedati ker veš da je tvoja kredibilnost padla na 0.

Ali pa imaš tako redek avto da je samo 1 v celi državi? lol.


Ne. Nissan Leaf na kredit.


Nissan leaf stane 36.000 EUR in je po kvaliteti izdelave in udobju vožnje povsem primerljiv bencinarju za cca 22.000 EUR. Drag je zgolj zaradi elektromotorja.
Torej si plačal 14.000 EUR več v štartu.

14.000 EUR je 160.000 kilometrov goriva z bencinarjem ki ima porabo 7 litrov na 100 km.

Ti trdiš da narediš 100 km za 1 EUR. To pomeni da v 160.000 km plačaš 1600 EUR za elektriko. To je 1820 kilometrov za bencinarja ki ima porabo 7 litrov /100 km.


Če zaokroživa, ti boš šele po 165.000 prevoženih kilometrih na pozitivni ničli, če avto polniš izključno samo doma.

Seveda primerljiv bencinar lahko stane krepko pod 22.000 EUR, če vzameš drugačen paket opreme (halogenske luči namesto LED in podobno) in ga dobiš tudi za 18.000 EUR. Tako da tvoja odločitev za nakup Leafa je res čudna. Leaf stane najmanj 36.000 EUR, cenejši ne obstaja.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Ne. Nissan Leaf na kredit.

No, pol se pa razpiši! Kakšna je bila cena, koliko časa ga že imaš in koliko km si naredil z njim?
(S tem še ne boš nobenemu razkril kdo si, brez skrbi)


Človek ki da mesečno 200EUR za kredit/leasing za bencinski avto (cca 90% voznikov novih avtov) + 150EUR za gorivo + 10EUR za servis + 10EUR za cestno takso je torej mesečno za avto zapravil 370EUR. Za poceni bencinerja .
Če bi kupil električnega, bi dal 250EUR za avto + 20EUR zacelektriko... 270EUR.
Nov električni, z boljšo opremo in boljših karakteristik je torej 100EUR mesečno prihranka za družinski proračun. Imam ga 4 leta, narejenih 85.000 km.

eventyrer je izjavil:

jatode je izjavil:

električni skuter ali skiro aneda? Zato pa nočeš povedati ker veš da je tvoja kredibilnost padla na 0.

Ali pa imaš tako redek avto da je samo 1 v celi državi? lol.


Ne. Nissan Leaf na kredit.


Nissan leaf stane 36.000 EUR in je po kvaliteti izdelave in udobju vožnje povsem primerljiv bencinarju za cca 22.000 EUR. Drag je zgolj zaradi elektromotorja.
Torej si plačal 14.000 EUR več v štartu.

14.000 EUR je 160.000 kilometrov goriva z bencinarjem ki ima porebo 7 litrov na 100 km.


Nissan Leafa lahko dobiš rabljenega že za 7 jurjev. Podoben naftni avto recmo 4. Torej 3 jurje razlike, kar se ti povrne prej kot v 2 letih.

Nissan Leafa novega dobiš že za 26.000, to je 4 jurje več, kar se ti povrne v 2.5 leta.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Ne. Nissan Leaf na kredit.

No, pol se pa razpiši! Kakšna je bila cena, koliko časa ga že imaš in koliko km si naredil z njim?
(S tem še ne boš nobenemu razkril kdo si, brez skrbi)


Človek ki da mesečno 200EUR za kredit/leasing za bencinski avto (cca 90% voznikov novih avtov) + 150EUR za gorivo + 10EUR za servis + 10EUR za cestno takso je torej mesečno za avto zapravil 370EUR. Za poceni bencinerja .
Če bi kupil električnega, bi dal 250EUR za avto + 20EUR zacelektriko... 270EUR.
Nov električni, z boljšo opremo in boljših karakteristik je torej 100EUR mesečno prihranka za družinski proračun. Imam ga 4 leta, narejenih 85.000 km.


Ne, TVOJ električen avto (Nissan Leaf) je 36.000 EUR in je primerljiv bencinarjem za tam nekje okoli 20.000 EUR do 22.000. Odvisno od proizvajalca bencinarja. Seveda taiste modele bencinarja lahko dobiš z manj opreme in za njih plačaš 18.000 EUR ali še manj.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

eventyrer je izjavil:

jatode je izjavil:

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Ne. Nissan Leaf na kredit.

No, pol se pa razpiši! Kakšna je bila cena, koliko časa ga že imaš in koliko km si naredil z njim?
(S tem še ne boš nobenemu razkril kdo si, brez skrbi)


Človek ki da mesečno 200EUR za kredit/leasing za bencinski avto (cca 90% voznikov novih avtov) + 150EUR za gorivo + 10EUR za servis + 10EUR za cestno takso je torej mesečno za avto zapravil 370EUR. Za poceni bencinerja .
Če bi kupil električnega, bi dal 250EUR za avto + 20EUR zacelektriko... 270EUR.
Nov električni, z boljšo opremo in boljših karakteristik je torej 100EUR mesečno prihranka za družinski proračun. Imam ga 4 leta, narejenih 85.000 km.


Ne, električen avto je 36.000 EUR in je primerljiv bencinarjem za tam nekje okoli 20.000 EUR do 22.000. Odvisno od proizvajalca bencinarja. Seveda taiste modele bencinarja lahko dobiš z manj opreme in za njih plačaš 18.000 EUR ali še manj.


Ni 36, je samo 26 nov električen Nissan Leaf:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Razliko prineseš notri v parih letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Ja me ne briga, po ceniku je toliko, da pa se ga dobiti novega že za 26.000 EUR, link sem ti že dal. Prav tako moraš od tvoje cene odšteti tudi subvencijo ki jo dobiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:

Ja me ne briga, po ceniku je toliko, da pa se ga dobiti novega že za 26.000 EUR, link sem ti že dal.


Bencinarja se da dobit primerljivega za 15.000 EUR na avto.net, če se že greš take patetične igrice.


Leaf ni premium avto. Drag je samo zaradi elektromotorja. Sicer je povsem enak kot bencinski Focusi, i30, Golf.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Primerljivega avtomatika z enako opreme? Nikoli.

eventyrer ::

Nima nič kaj ekstra opremo. Novi bencinarji z bistveno boljšo opremo so po katalogih 22.000 EUR. Na avto net bistveno manj.

Hudo drag je zaradi elektromotorja.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

fikus_ je izjavil:

jagoda vas trola. :))
Pa to je neka avtisticna oblika trolanja.


Ne trolam, avtističen pa si samo ti.

fikus_ je izjavil:

Še bolj tečno pa je, ko začne na ZS pošiljat sporočila. :|


Vse kar sem ti napisal je da ne trolam, zato ker si v temo opozori moderatorja šel govorit da trolam. Morda pa si samo hudoben in veš da ne trolam pa kljub temu mi poskušaš delati krivico, kdo ve..

eventyrer je izjavil:

Nima nič kaj ekstra opremo. Novi bencinarji z bistveno boljšo opremo so po katalogih 22.000 EUR. Na avto net bistveno manj.

Hudo drag je zaradi elektromotorja.


Pokaži ga na avto net. Novega seveda. Z enako opremo in specifikacijami. Seveda avtomatik mora bit najmanj. Kot sem ti povedal je med 26 in 22 jurjev razlike samo 4 jurje in to se ti povrne že v 2 do 3 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

nah, nisem googlar kot ti. Kar ti preišči avto.net.


Obenem pa še najdi razlog zakaj je tvoj nissan leaf znižan za 10.000 EUR napram kataloški vrednosti. Najbrž zato ker se ne prodaja in ga nihče noče kupit.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

eventyrer je izjavil:

nah, nisem googlar kot ti. Kar ti preišči avto.net.


Seveda ker nabijaš v prazno. Pokaži zdaj tega primerljivega ICEja po 15 jurjev z enako oziroma trdil si celo z boljšo opremo.

eventyrer je izjavil:

nah, nisem googlar kot ti. Kar ti preišči avto.net.


Obenem pa še najdi razlog zakaj je tvoj nissan leaf znižan za 10.000 EUR napram kataloški vrednosti. Najbrž zato ker se ne prodaja in ga nihče noče kupit.


Ker je starejši model, vendar je brez kilometrine, avto je nov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...

osnovni model, 15.000 EUR po katalogu.

Enak kot Leaf za 36.000 EUR po katalogu.


In ne boš verjel, tudi bencinarje lahko na avto.net kupil lanski model brez kilometrov :O :O :O
Ni pa avtomatik. Se mi ne da tolk googlat kot tebi.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Ni niti približno primerljiv! Ni avtomatik, poteg tega ima samo 80 kW moči, kar je 30 kW manj kot jih ima NIssan Leaf. Tudi pospeški so znatno slabši kot v Leafu, in opreme je tudi manj. Kje je tole?!
- Bose premium Audio z 7 zvočniki
- ProPILOT: 3 funkcionalnosti
- Intelligent Cruise Control - adaptivni tempomat
- Intelligent Lane Intervention - zadrževanje vozila v voznem pasu
- Traffic Jam - avtomatsko zaustavljanje in premikanje vozila v zastojih
- ProPILOT Park Inteligentni in avtomatski sistem za pomoč pri parkiranju
- Inteligentni nadzor utrujenosti voznika
- Inteligentni Around View Monitor s sistemom prepoznavanja premikajočih se predmetov

Aja pa pardon, Nissan Leaf je samo 23 jurjev.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Primerljiv naftni avto je več ali enako v štartu, nato pa 8x dražje gorivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

Avto je enako vozen kot Leaf. Popolnoma enako.

Če kupec te funkcije rabi, jih lahko dokupi, so v katalogu. Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči), naprav Leafu ki je 36.000 EUR po katalogu.



Ti si primierjal električna vozila z bencinarji. Drži se debate. Oprema je irelevantna.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Avto je enako vozen kot Leaf. Popolnoma enako.


Ni primerljiv česa ne zastopiš?

eventyrer ::

Seveda je. Pripelje te od točke a do točke b na povsem enako udoben način. Leaf ni niti malo udobnejši kar se VOŽNJE tiče.

To da imaš ti BOSE zvočnike je nadstandard, ki se ne tiče te debate.




Primerjamo direktno električno vozilo z bencinskim. To je vse.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Če kupec te funkcije rabi, jih lahko dokupi, so v katalogu. Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči), naprav Leafu ki je 36.000 EUR po katalogu.


No nissan Leaf je pa 23 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ti si primierjal električna vozila z bencinarji. Drži se debate. Oprema je irelevantna.


Seveda je relevantna, hruške moraš primerjati z hruškami. Opreme mora biti enako, prav tako mora biti avtomatik (kar električni avto to efektivno je ker nimaš nobenih prestav za drkat).

eventyrer ::

jatode je izjavil:


Seveda je relevantna, hruške moraš primerjati z hruškami. Opreme mora biti enako, prav tako mora biti avtomatik (kar električni avto to efektivno je ker nimaš nobenih prestav za drkat).



Saj jih. Primerjamo stroške uporabe vozila od nakupa do prodaje za vozilo ki te prepelje od točke a do točke b.

jatode je izjavil:

Če kupec te funkcije rabi, jih lahko dokupi, so v katalogu. Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči), naprav Leafu ki je 36.000 EUR po katalogu.


No nissan Leaf je pa 23 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...



en star model ki ga niso uspeli prodat. Ko bo ta šel bo veljala samo še kataloška cena novega (nov pomeni LETOŠNJI aktualen model) ki je 36.000 EUR.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Leaf ni niti malo udobnejši kar se VOŽNJE tiče.

SEVEDA JE:
1. adaptivni tempomat močno olajša vožnjo
2. zadrževanje vozila na voznem pasu poveča varnost
3.avtomatsko zaustavljanje in premikanje vozila v zastojih močno olajša vožnjo
4. Inteligentni in avtomatski sistem za pomoč pri parkiranju
5.Inteligentni nadzor utrujenosti voznika prepreči morebitno nesrečo
6.Around View Monitor s sistemom prepoznavanja premikajočih se predmetov poveča varnost in zmanjša šanso za nesrečo

en star model ki ga niso uspeli prodat. Ko bo ta šel bo veljala samo še kataloška cena novega (nov pomeni LETOŠNJI aktualen model) ki je 36.000 EUR.


Ne. Teh modelov je mnogo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:

Leaf ni niti malo udobnejši kar se VOŽNJE tiče.

SEVEDA JE:
1. adaptivni tempomat močno olajša vožnjo
2. zadrževanje vozila na voznem pasu poveča varnost
3.avtomatsko zaustavljanje in premikanje vozila v zastojih močno olajša vožnjo
4. Inteligentni in avtomatski sistem za pomoč pri parkiranju
5.Inteligentni nadzor utrujenosti voznika prepreči morebitno nesrečo
6.Around View Monitor s sistemom prepoznavanja premikajočih se predmetov poveča varnost in zmanjša šanso za nesrečo




Zakaj torej ne primerjaš Leafa z Mitsubishi Pajerom, karavan? Večjo prikolico lahko vleče, večji prtljažnik ima in ima pogon na vsa 4 kolesa. Pozimi se bolje obnese na terenu, varnejši je in v avtu imaš prostor za 7 potnikov.






Drži se svoje debate fante. Primerjati si hotel električna vozila z bencinskimi in dizelskimi. Ne briga me tvoja fancy oprema. Briga me kaj avto zmore in kako to naredi (elektrika vs bencin) ter za kak strošek.

Bencinar srednjega nižjega razreda (kar je Nessan Leaf) je zmožen prepeljati 5 ljudi od točke a do b za toliko in toliko EUR. Njegova nabavna cena je taka in taka. To je bistvo debate.

Leaf je v enakem razredu kot Golf, Focus, i30, Ceed, Mazda 3 in so to torej njegovi direktni tekmeci.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Drži se svoje debate fante. Primerjati si hotel električna vozila z bencinskimi. Ne briga me tvoja fancy oprema. Briga me kaj avto zmore in kako to naredi (elektrika vs bencin) ter za kak strošek.


Ravno to je point! Enako moraš primerajti z enakim! Oprema in vse ostale lastnosti/specifikacije/moč motorja morajo biti enake. Edino to je fer primerjava.

Sam si dal za primerjavo i30 in sam si povedal da za isto moč stane 24.000 €, kar je enako kot Nissan Leaf. S tem da ima Nissan Leaf mnogo več opreme.

eventyrer ::

Ne, ker bencinarja lahko kupiš z manj fancy opreme ki je realno ne rabiš. Saj si sam rekel da ljudje ne delajo po 1000 km na dan. Kaj ti bo fancy oprema.


Kaj ti bo senzor za zaznavanje utrujenosti voznika če itak praviš da povprečen voznik ne hodi na dolge ture.



Spet poizkušaš uporabljati finte in debato obračati v svoj prid.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

No prav ignoriraj to da je več opreme pri električem. Tvoja i30 stane 24 jurjev kot si sam povedal, Nissan Leaf pa ravno tako:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

Ne, I30 dobiš za 15.000 EUR in je enako dober kot Leaf.

Z njim komot narediš 300.000 udobnih kilometrov, tako kot z Leafom.


Torej je 9.000 EUR cenejši od tvojega Leafa.




Drži se debate. Primerjamo EV proti fosilnim avtom. Ne primerjamo fancy opreme.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Ne, I30 dobiš za 15.000 EUR in je enako dober kot Leaf.


Ne ni, moč ima precej manjšo in pospeške tudi. Sam si napisal "Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči)".

Drži se debate. Primerjamo EV proti fosilnim avtom. Ne primerjamo fancy opreme.


Niseem govoril o opremi. Govoril sem o enaki MOČI!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:

Ne, I30 dobiš za 15.000 EUR in je enako dober kot Leaf.


Ne ni, moč ima precej manjšo in pospeške tudi. Sam si napisal "Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči)".


Ne, če človek hoče kupiti bencinski avto nižjega srednjega razreda lahko kupi i30 kjer je začetna cena 15.000 EUR, če hoče kupiti električni avto nižjega srednjega razreda (recimo leafa) je začetna cena kot TI trdiš 24.000 EUR (oziroma 36.000 EUR po katalogu)

ne srat fante. Ti se trudiš podražiti bencinarje na brutalno višjo ceno električnih avtov, kar ni regularna primerjava. Primerjaj avto z avtom.




Spet kažeš svojo mentaliteto, ki je na nivoju moje 4 letne nečakinje ki je pripravljena izkrivljati resnico da bi zmagala v tekmovanjih.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Ne gre za nobeno izkrivljanje resnice, enake avtomobile moraš primerjati z enakimi. Ravno obratno je: To kar delaš ti da rečeš "vseeno kako močan motor je in koliko je opreme" je izkrivljanje resnice. Ampak dobro, naj ti bo. Dobro bomo primerjali tvojega i30 ki ima precej bolj švoh motor, slabše pospeške, manj navora in precej manj opreme. Vedi pa to da to ni fer primerjava in je v škodo električnega avta. Torej Nissan Leaf 23.000 EUR, i30 pa 15.000 EUR. Razlike 9000 EUR.

Nissan Leaf ti 9000 EUR na gorivu povrne v 4 letih pri 30kkm na leto. V 14 letih ti prišpara 22.000 EUR denarja napram bencinskemu i30.

Sicer pa ne da se mi več, kdor je razumel ta je razumel, kdor pa noče razumeti, ta nikoli ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

fikus_ ::

In koliko km ti delaš letno? 30kkm?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

jatode ::

fikus_ je izjavil:

In koliko km ti delaš letno? 30kkm?!


24kkm. Marsikdo dela več, eventyrer in TheBlueOne celo trdita da delata 60.000 km na leto. Tudi pri 20kkm na leto ti Nissan Leaf še zmeraj prišpara 13.000 EUR v 15 letih napram mnogo manj zmogljivemu in z manj opreme založenemu Hyundai i30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

fikus_ ::

Če bi delal 24 kkm, dvomim da bi imel čas viset na forumu! In še EV filat.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

jatode ::

Ne trolaj lepo te prosim. Tudi pri povprečni kilometrini se ti Nissan Leaf še vedno izplača namprem mnogo švohnejšemu in slabšemu z manj opreme Hyundai i30. Da ga pa izenačiš samo po moči, je pa nakupna cena ista (za oba tako i30 kot Leafa je 24kEUR), prihranek pa je 15.000 EUR v 10 letih in 22.500 EUR v 15 letih. Ni švoh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

Utk ::

24kkm.

Nisem vedel, da ima skiro števec.

fikus_ ::

ali pa longboard
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gejspodar ::

Zdravo,

Fascinantno kam je našega diplomiranega strojnika prinesla polletna gonja. Še vedno izvaja teror nad umirjajočim forumom, ki je svojo "tech" žilico izgubil že skoraj desetletje nazaj.

Jaz bi rekel, da njegova obsesija meji na psihične težave. Al mu je pa samo zelo žal za Leafa, pa hoče sedaj "sosede" prepričat v isto nespameten nakup.

Skratka - gora na goro citiranih "člankov" in "reportaž" je zelo neprijetna na pogled.

jatode ::

Fascinantno kam je našega diplomiranega strojnika prinesla polletna gonja. Še vedno izvaja teror nad umirjajočim forumom, ki je svojo "tech" žilico izgubil že skoraj desetletje nazaj.


Res je od "tech" foruma kot je bil Slotech včasih ostale bore malo "tech" komponente.

Jaz bi rekel, da njegova obsesija meji na psihične težave. Al mu je pa samo zelo žal za Leafa, pa hoče sedaj "sosede" prepričat v isto nespameten nakup.


Nikakor ne, niti približno. Če bomo vsi presedlali na električne avtomobile bomo kot družba živeli bolje: višji BDP, več bo ostalo denarja v naših žepih, imeli bomo čistejši zrak, manj bo bolezni ipd. To je nekaj kar si želimo vsi ne glede na to kaj danes ta trenutek vozimo.
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...


Skratka - gora na goro citiranih "člankov" in "reportaž" je zelo neprijetna na pogled


Ne vem kako se ti kaj spoznaš na stroko, ampak vsaka trditev mora imeti svoj vir zato da jo lahko bralci preverijo in to delam. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

Zimonem ::

Hi, motiš se. Nimaš prav.

jatode ::

Zimonem je izjavil:

Hi, motiš se. Nimaš prav.

Ne trolaj in se ne oglašaj če nimaš kaj pametnega za povedati.

Zimonem ::

Tvoji lažnjivi prispevki o 26kkm z 25kwh baterijo ne zdržijo osnovnih preverjanj. Lažnivcev pa ne maramo.
Agitiraš lahko takšne stvari na sociološkem forumu. Ne pa nekje kjer zna nekdo ulomke in množenje.
Nimaš prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

jatode ::

Napisal sem 24kkm (75 km je do šihta in nazaj, včasih še kakšen izlet/dopust), baterija je pa 40 kWh. Bolje beri. Ti nimaš prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

fikus_ ::

40kWh baterija? Potem pa nimaš tistega za 26k€, za katerega si delal primerjavo z bencinarjem!
Spet prirejanje po tvojem okusu! :))
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

jatode ::

Točno tisti za 26kEUR ima 40 kWh baterijo:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Celo tale za 23kEUR ima 40 kWh baterijo:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ni prirejanja, spet je tvoje površno branje.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

https://youtube.com/shorts/1ahsLZsP6gc?...

Lep pozdrav, mater kak beden IAA. Plusminus so vsi EVji eno in isto sranje, se najbolj zanimiva je bila hala z eksoticnimi fosilci.

fikus_ je izjavil:

40kWh baterija? Potem pa nimaš tistega za 26k€, za katerega si delal primerjavo z bencinarjem!
Spet prirejanje po tvojem okusu! :))

26k za leafa, za 16k dobim megana pa gre vsaj 200 po AC.
Za kaj bi preplacal 10k mi ni jasn. Btw niti tankal nisem, pa se bo ostalo za dva tedna.

PS: Pri nissanu, kiji, toyoti ne dobis k**** od popusta. Se najvec ga dobis pri vw, ko menjas staro za novo. R-line golfa za 22k, nissan se lahko skrije.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

jatode je izjavil:

Ne, I30 dobiš za 15.000 EUR in je enako dober kot Leaf.


Ne ni, moč ima precej manjšo in pospeške tudi. Sam si napisal "Se pa cena zviša na 24.000 EUR po katalogu (kjer dobiš 136 kW moči)".

Drži se debate. Primerjamo EV proti fosilnim avtom. Ne primerjamo fancy opreme.


Niseem govoril o opremi. Govoril sem o enaki MOČI!

Pa daj, pri leafu res ne rabis govorit o nobenih pospeskih. Itak ne mores pospesit hitreje, kot avto pred tabo, to nikogar ne briga.
Ajd ce bi nissan potegnil od 130 do 170 in sel z enim tankom po isto dinamicno voznjo vsaj 600km na eno filanje bi se lahko pogovarjali o tem kaj vec.

Tako pa steje na koncu dneva, koncna cena.

Videl novega Megana EV, se vecja zalost, kot id.3 kot nek id.3 mini komfortline.

Ajd ko se vsedes v elektricnega bmwja, lahko reces, da je marsikaj lepse in boljse sestavljeno, ampak temu primerna je cena.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

PS: vozil sem EV simulator tesle z zvocno simulacijo. Its just a joke.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

b3D_950 ::

Testiral si zvočno izolacijo Tesle?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
««
17 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 444 45 46 47 )

Oddelek: Na cesti
2300183248 (528) deco16
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16313502 (12681) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220739 (18622) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627233 (23764) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17920632 (18669) bluefish

Več podobnih tem