» »

Resnica o škodljivosti dizla

Resnica o škodljivosti dizla

««
16 / 22
»»

Aston_11 ::

jatode je izjavil:

zadosti za 99% vseh dni (po 500 km dosega z enim polnjenjem),
Zakaj lažeš? To velja samo, če je napolnjen. ko ni, to ne velja več. Si preneumen ali zaostal, da tega ne razumeš? Avtist, ker ponavljaš eno in isto?

TheBlueOne ::

@Aston_11, lepo bodi vsak dan doma ob 18:00 in polni do 6:00. Itak zelis da se sosedi nagledajo tvoje investicije. :)

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Aston_11 je izjavil:

jatode je izjavil:

zadosti za 99% vseh dni (po 500 km dosega z enim polnjenjem),
Zakaj lažeš? To velja samo, če je napolnjen. ko ni, to ne velja več. Si preneumen ali zaostal, da tega ne razumeš? Avtist, ker ponavljaš eno in isto?


Seveda velja če je napolnjen (napolni se doma čez noč), si preneumen da bi ti to bilo obvious? Si avtist ker še vedno ne dojameš kljub temu da sem ti že nekajkrat poskušal podrobno razložiti?

TheBlueOne je izjavil:

@Aston_11, lepo bodi vsak dan doma ob 18:00 in polni do 6:00. Itak zelis da se sosedi nagledajo tvoje investicije. :)


Ni treba. Pri 11 kW polnjenju se za razdaljo od Maribora do Ljubljane in nazaj napolni v samo 4 urah. Torej od 1:00 ponoči do šestih zjutraj. Če se zgodi da si bil celo noč pri ljubici boš pač naslednji dan šel za 15 minut polnit na javno hitro polnilnico. Saj stvari niso težke za razumeti, kdor jih je želel razumeti jih je že.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::

*do petih zjutraj, ampak sem upošteval da imaš še malo rezerve naj bo ena ura več. Seveda moraš iti na javno polnilnico če in samo če si prejšnji dan porabil vseh 500 km dosega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

zlobcek ::

Mater je veliko jokcanja okoli električnih vozil. V resnici imate že praktično vsi električna.

Moj na primer, ima 50+- motorjev električnih. Razen enega, ki je pač slučajno največji.

Ekola EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zlobcek ()

m0LN4r ::

jatode je izjavil:

TheBlueOne: Napisal si neumnosti, to ni tako kot si napisal, sem ti že razložil zakaj ni tako, ne mislim se ponavljati. Dosega je več kot zadosti za 99% vseh dni (po 500 km dosega z enim polnjenjem), za parkarat na leto pa tudi 20 minutni postanek na hitri polnilnici ni big deal, tako da to da moraš domov ker drugače ne boš imel dosega so bučke. Če meni ne verjameš pa vprašaj kakšnega lastnika električnega avtombobila in ti bo povedal.

Kaj ne razumes pri "tecno"?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

jatode je izjavil:

zadosti za 99% vseh dni (po 500 km dosega z enim polnjenjem),
Zakaj lažeš? To velja samo, če je napolnjen. ko ni, to ne velja več. Si preneumen ali zaostal, da tega ne razumeš? Avtist, ker ponavljaš eno in isto?

Se strinjam, mors bit kr nadresiran kot pes in imet monoton linearen lajfstajl da taksno polnenje deluje na dolgi rok.
Pol pa zuras tri dni al si pozneje doma veckrat zapored, pa se spet podrejas filanju. Pa se placas za to, BS.
Prides domov, pa si kam spontano povabljen pa reces sory nebo slo, morm avto filat, ker ce ga ne obisk+naslednji dan ne gre skozi, razen ce grem na malico na tankstello se dolgocasit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

jatode je izjavil:

TheBlueOne: Napisal si neumnosti, to ni tako kot si napisal, sem ti že razložil zakaj ni tako, ne mislim se ponavljati. Dosega je več kot zadosti za 99% vseh dni (po 500 km dosega z enim polnjenjem), za parkarat na leto pa tudi 20 minutni postanek na hitri polnilnici ni big deal, tako da to da moraš domov ker drugače ne boš imel dosega so bučke. Če meni ne verjameš pa vprašaj kakšnega lastnika električnega avtombobila in ti bo povedal.

Kaj ne razumes pri "tecno"?


Da je tečno se ustaviti na polnilnici 2x na leto za 15 minut namesto 5 minut tako kot sedaj z dizlom? Malo že, ampak glede na to da je samo 2x na leto in da dobiš zraven še vse druge prednosti se zadeva več kot splača.

Se strinjam, mors bit kr nadresiran kot pes in imet monoton linearen lajfstajl da taksno polnenje deluje na dolgi rok.
Pol pa zuras tri dni al si pozneje doma veckrat zapored, pa se spet podrejas filanju. Pa se placas za to, BS.


Za 98 % ljudi bi bilo letnih postankov samo nekaj na leto, če spadaš med 2 % izjem, potem pač spadaš med 2 % izjem in boš nekaj časa še vozil na 8x dražji dizel.

Prides domov, pa si kam spontano povabljen pa reces sory nebo slo, morm avto filat, ker ce ga ne obisk+naslednji dan ne gre skozi, razen ce grem na malico na tankstello se dolgocasit.


Doseg avtomobila imaš za cel teden (povprečen Slovenec dnevno prevozi komaj 40 km), tako da verjetnost da moraš iti med malico za 15 minut na polnilnico je zelo majhna (morda se zgodi 1x letno, not a big deal). Ne delat iz muhe slona no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

(povprečen Slovenec dnevno prevozi komaj 40 km),
Torej z obicnim dizlom 25 delovnih dni oz. 5 tednov do naslednjega 5 minut usput postanka po nakupih, nice. Pa se poceni so polni opreme.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Pa to z vsaj povprecno 30km/h vec, kot na slovenskih cestah. No big deal.
Ce bi vozil tega dizla varcno, kot elektricarja bi imel 4,3 Litre in 1200km na 55 Litrski tank.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

In? Z električnim je pa še manj. Z 40km na dan ti zdrži 10 delovnih dni (400 km dometa), kar pomeni da rabiš 2 filanja na mesec. To pomeni 2x po 15 sekund kar je pol minute. Pri dizlu pa 5 minut. No pa saj ne da je važno, ampak nehaj delati iz muhe slona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Z 40km na dan ti zdrži 10 delovnih dni (400 km dometa), kar pomeni da rabiš 2 filanja na mesec.
Torej en mesec ne gres nikamor, razen, ce, ampak, whoulda, coulda, shoulda, ker pac, drugace te morajo drugi cakat, da nafilas, drugace se ti logika podre.
Sounds lame.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

Ne! Jaoo lol :D Greš kamorkoli hočeš, preprosto gre za to da velika večina ljudi zelo redko potuje več kot 500 km v enem dnevu kolikor imajo dosega moderni električni avtomobili. Realno grejo na dopust na Hrvaško, morda takrat potujejo več kot 500 km v enem dnevu (pa še to samo če grejo dalj kot do Splita, večina ne), nekateri grejo še pozimi na smučanje(spet večina v Avstrijo kar je spet manj kot 500 km), torej 2x na leto maks. Torej to sta 2 postanka po 15 minut, to je pol ure dodatno (pri večini pa še to ne ker je tudi dopust znotraj dosega avtomobila 500 km) Ampak ajde upoštevajmo 2x na leto. Torej letni izračun:
Dizel: 12 mesecec * 5minut = 1 ura
ELektrika: 12 mesecec x 0,5 minute + 30 minut =36 minut = 0,6 ure.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

m0LN4r ::

Ti ze ves kam bos sel naslednji petek/soboto/nedeljo?

ELektrika: 12 mesecec x 0,5 minute + 30 minut =36 minut = 0,6 ure.
Ja ce ubogas mamo in si ga pridno vsak dan vtaknes, ko sonce zahaja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

Ja ce ubogas mamo in si ga pridno vsak dan vtaknes, ko sonce zahaja.


Ne, vtaktniti ga rabiš 2x na mesec (pri 40 km dnevno do službe). 10 delovnih dni (kar je pol meseca) je ravno 400 km kot je doseg. SKratka: nehaj delati iz muhe slona, polnjenje doma je izredno udobno, večji problem imajo tisti v starih blokih ki možnosti polnjenja doma nimajo (jih je pa na srečo samo 20 %, 80 % ljudi v Sloveniji ima možnost polnjenja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

gddr85 ::

a je tale jatode inženir sponzoriran od kakega Muska, ker, ko pogledaš druzga kot EV postov nima? :P

jatode ::

Ja Musk mi plačuje, no bodi no resen :D Samo na kurac mi gre razpečevanje mitov od nekaterih and i call them out on it.

TheBlueOne ::

jatode je izjavil:



Ni treba. Pri 11 kW polnjenju se za razdaljo od Maribora do Ljubljane in nazaj napolni v samo 4 urah. Torej od 1:00 ponoči do šestih zjutraj. Če se zgodi da si bil celo noč pri ljubici boš pač naslednji dan šel za 15 minut polnit na javno hitro polnilnico. Saj stvari niso težke za razumeti, kdor jih je želel razumeti jih je že.


Za 11KW polnjenje nikjer nisi racunal dodatnih stroskov, tako da ali gremo popravljati vse tvoje izracune ali pa moramo biti na 7KW. Ampak tukaj se vidi, da za nek avto z dostojnim dosegom ni dovolj 7kW, ker se izide samo teoreticno in neprakticno.

Jaz bi imel bolj problem, da bi lahko sicer sel iz LJ do MB ampak bi na poti nazaj kalkuliral kako mora biti trgovina sproti, kako bom moral doma zamenjati avto, ce bom zelel se kam, kako moram najprej v vsakem primeru domov itn. Ljubica in podobni scenariji kakor iti kam na pivo ali pa se kaj iskati so zame veckrat tedensko. Potem lahko racunam, da bom kar vecinoma polnil zunaj, posebej, ce je blizu polnilnice kaksen shoping center, da vsaj ne bi tratil prevec casa. In se vse to je verjetno poleti. Pozimi bi redno izgubljal cas.

stara mama ::

gddr85 je izjavil:

a je tale jatode inženir sponzoriran od kakega Muska, ker, ko pogledaš druzga kot EV postov nima? :P

Mislim, da niti izpita nima.
Zato se pogovarja, kot da kupit avto za 40k ni noben big deal, sploh da se za ta denar še potem ukvarjaš z nekaterimi tečnostmi in specifikami.
Pol ti pa prbije, da se dobijo EVji za 10k. Ampak to pa spet ni potem tist 500km doseg, katerega tako rad omenja.
Skratka, ta oseba še nikoli ni lastila svojega avtomobila, niti še ne hodi v službo.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

TheBlueOne je izjavil:

jatode je izjavil:



Ni treba. Pri 11 kW polnjenju se za razdaljo od Maribora do Ljubljane in nazaj napolni v samo 4 urah. Torej od 1:00 ponoči do šestih zjutraj. Če se zgodi da si bil celo noč pri ljubici boš pač naslednji dan šel za 15 minut polnit na javno hitro polnilnico. Saj stvari niso težke za razumeti, kdor jih je želel razumeti jih je že.


Za 11KW polnjenje nikjer nisi racunal dodatnih stroskov, tako da ali gremo popravljati vse tvoje izracune ali pa moramo biti na 7KW. Ampak tukaj se vidi, da za nek avto z dostojnim dosegom ni dovolj 7kW, ker se izide samo teoreticno in neprakticno.

Jaz bi imel bolj problem, da bi lahko sicer sel iz LJ do MB ampak bi na poti nazaj kalkuliral kako mora biti trgovina sproti, kako bom moral doma zamenjati avto, ce bom zelel se kam, kako moram najprej v vsakem primeru domov itn. Ljubica in podobni scenariji kakor iti kam na pivo ali pa se kaj iskati so zame veckrat tedensko. Potem lahko racunam, da bom kar vecinoma polnil zunaj, posebej, ce je blizu polnilnice kaksen shoping center, da vsaj ne bi tratil prevec casa. In se vse to je verjetno poleti. Pozimi bi redno izgubljal cas.


V stilu jagode/inzenirja. To ni problem, bos se z ljubico dobil pri polnilnici, ce je zasedena, gres do naslednje. To ni problem. Polnilnice imas prakticno povsod in tudi ljubice.

gddr85 je izjavil:

a je tale jatode inženir sponzoriran od kakega Muska, ker, ko pogledaš druzga kot EV postov nima? :P
Ko bi mu vsaj, ampak nazalost pocne to zastonj, ker ima avtizem in e-skuter.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

TheBlueOne ::

Kul video na temo kaksna je rezlika med teorijo in prakso:

m0LN4r ::

Ja sej, najbolj je odvisno od cene avta in polnilnic. Naj naredi isti test od Radgone do Warne v Bolgariji recimo. Seveda pa je odvisno ali startas s polno baterijo ali napol polno.
Recimo, ce prides bolj pozno domov, ker gres na poslovilno vecerjo, potem pa se ze zjutraj ob treh odpravis na pot.

@Jagoda
Jaz sem se spontano odlocil, da grem na IAA pogledat EVje. Se lahko dobiva tam na kak burger in kavi. Tja pa nazaj, brez tankanja s pol tanka, sploh se ne sekiram o hitrosti pa tudi ne razmisljam, ce bo volja pritisnem tudi cez 200.

Sem ti javil, da se lahko pravcas napolnis in odpravis na pot.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Da se ti ne bo vsedel na avion in ga bos potem prenasal na pivu in burgerju. Tam ne izgine, ko zapres brskalnik. :D

m0LN4r ::

Drugace bi bil tist test bolj zanimiv, ce bi bil z dobavljivimi avti za okol 20 jurjev, na balkanu ;)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Dajmo 30kEUR, da ne bo EV skutercek ali pa model, ki ni na voljo. Za ICE predlagam novo Corolo hibrid. Zanesljiva, verjetno varcna in dovolj grda, da je ne ukradejo. Za cilj bi dal Mostar...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

NE! Gremo z 16k, najbolj prodajanim 4 sedeznim avtom pod alpami:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

20k je ze itak prevec radodarno v primerjavi z 16k

Ampak damn ane, kako poceni dobis dandanes 4 sedezni avto, ki odpelje 4 osebe z enim polnenjem do crnega morja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

TheBlueOne ::

Morda bi sla primerjava z najemom baterije? To se obstaja?

Unchancy ::

jatode je izjavil:

In? Z električnim je pa še manj. Z 40km na dan ti zdrži 10 delovnih dni (400 km dometa), kar pomeni da rabiš 2 filanja na mesec. To pomeni 2x po 15 sekund kar je pol minute. Pri dizlu pa 5 minut. No pa saj ne da je važno, ampak nehaj delati iz muhe slona.

Moj na polno natankan dizel, ko ga dam v garažo, tam počaka polno natankan tudi en teden, če je treba.
Kaj pa električarji? Ga nafilaš do konca in potem je po enem tednu stanja še vedno na 100% ?
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

jatode ::

Za 11KW polnjenje nikjer nisi racunal dodatnih stroskov, tako da ali gremo popravljati vse tvoje izracune ali pa moramo biti na 7KW. Ampak tukaj se vidi, da za nek avto z dostojnim dosegom ni dovolj 7kW, ker se izide samo teoreticno in neprakticno.


Ni dodatnih stroškov, večina hiš ima 17 kW moči, ob pomoči pametne polnilnice pri polnjenju ponoči ni noben problem doseči povprečne moči filanja 11 kW. Sicer pa tudi z 7 kW ne bi bilo problemov pri večini ljudi. Povprečen slovenski avtomobil dnevno prevozi 40 km, kar pomeni 7 kWh potrebne energije, ta energija pa se nafila že v 1 uri (pri 7 kW polnjenju).

Jaz bi imel bolj problem, da bi lahko sicer sel iz LJ do MB ampak bi na poti nazaj kalkuliral kako mora biti trgovina sproti,


Ne bi tega nič kalkuliral če bi izbral avtomobil z zadosti dosega. Če ti je doseg premalo potem pač izberi EV z več dosega.

kako bom moral doma zamenjati avto,


Če je ta "še kam" manj kot 200 km potem gre brez dodatnega polnjenja (razdalja Maribor je komaj okoli 250 km). Če je več kot 200 km potem se pač ustaviš na hitri polnilnici za 15 minut.

kako moram najprej v vsakem primeru domov itn.


Ne rabiš tega razmišlajti, ker ne rabiš v vsakem primeru domov, razen če je problem v glavi da ti nekaj ne da miru ali kaj takega.

Ljubica in podobni scenariji kakor iti kam na pivo ali pa se kaj iskati so zame veckrat tedensko.


Torej večkrat tedensko si čisto celo noč do jutra pri ljubici ali čisto celo noč do jutra na pivu? Ne verjamem. Za povprečno kilometrino ki jo dela slovenec se napolni že v manj kot 1 uri.

stara mama je izjavil:

gddr85 je izjavil:

a je tale jatode inženir sponzoriran od kakega Muska, ker, ko pogledaš druzga kot EV postov nima? :P

Mislim, da niti izpita nima.
Zato se pogovarja, kot da kupit avto za 40k ni noben big deal, sploh da se za ta denar še potem ukvarjaš z nekaterimi tečnostmi in specifikami.
Pol ti pa prbije, da se dobijo EVji za 10k. Ampak to pa spet ni potem tist 500km doseg, katerega tako rad omenja.
Skratka, ta oseba še nikoli ni lastila svojega avtomobila, niti še ne hodi v službo.


Seveda je jasno da se motiš. Noben ti ne pravi da moraš kupiti avto za 40k če nimaš financ za to. Kar pravim je da lahko vzameš električni avto na kredit in plačuješ manj na mesec kot si prej za gorivo in ostale stroške. Točno to je naredil moj prijatelj z Nissan Leafom. Ker na keš dandanes redkokdo kupuje avto. Lahko pa tudi kupiš rabljenega se dobijo relativno ugodno (pod 10k). Marsikdo danes kupi naftni avto za 40k in več, lahko bi električnega in bi imel mnogo manjše stroške.

Pol ti pa prbije, da se dobijo EVji za 10k. Ampak to pa spet ni potem tist 500km doseg, katerega tako rad omenja


Ne razumeš. Marksikatero gospodinjstvo ima 2 avtomobila. En izmed njih bi bil lahko električen za 13k (Dacia Spering recimo), za mesto vožnjo do službe če ne živiš bogu za hrbtom bo več kot zadosti dosega, za dopuste boš pa še vedno imel bencinsko garo.

V stilu jagode/inzenirja. To ni problem, bos se z ljubico dobil pri polnilnici, ce je zasedena, gres do naslednje. To ni problem. Polnilnice imas prakticno povsod in tudi ljubice.


Lol, tega nisem rekel. Rekel sem da 99 % polnjenja je opravljenega doma čez noč, če je potreba pa greš tiste parkat na leto do javne polnilnice in filaš 15 minut, not a big deal.

Ko bi mu vsaj, ampak nazalost pocne to zastonj, ker ima avtizem in e-skuter.


Seveda je jasno da se motiš. Avtizem imaš pa samo ti.

TheBlueOne je izjavil:

Kul video na temo kaksna je rezlika med teorijo in prakso:



Video jasno prikaže da se je bencinski avto vozil 11 ur in 8 minut, električna Tesla pa 11 ur in 55 minut. Razlika ni bistvena glede na to da tako dolge vožnje ki trajajo po 11 ur delaš zelo zelo zelo redko na letni ravni.

m0LN4r je izjavil:

NE! Gremo z 16k, najbolj prodajanim 4 sedeznim avtom pod alpami:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

20k je ze itak prevec radodarno v primerjavi z 16k

Ampak damn ane, kako poceni dobis dandanes 4 sedezni avto, ki odpelje 4 osebe z enim polnenjem do crnega morja.


Upoštevat moraš strošek lastništva, ne pa samo nakupne cene! Tvoj 16k avto je nekajkrat dražji od tega ko upoštevaš še stroške goriva in servisov in to moraš upoštevati saj jih tudi plačaš (dobro razen če jih tebi plača mama, potem razumem).

Moj na polno natankan dizel, ko ga dam v garažo, tam počaka polno natankan tudi en teden, če je treba.
Kaj pa električarji? Ga nafilaš do konca in potem je po enem tednu stanja še vedno na 100% ?


Blizu 100 % ja, oziroma če je vštekan je točno 100 %.

TheBlueOne je izjavil:

Morda bi sla primerjava z najemom baterije? To se obstaja?


Obstaja pri Renault Zoe, vendar se finačno ne splača. Obstaja tudi 3 minutna menjava baterije namesto filanja (Nio na kitajskem):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:


Video jasno prikaže da se je bencinski avto vozil 11 ur in 8 minut, električna Tesla pa 11 ur in 55 minut. Razlika ni bistvena glede na to da tako dolge vožnje ki trajajo po 11 ur delaš zelo zelo zelo redko na letni ravni.


v letu 2021, ko je večina avtov na cestah bencinskih in je zato voznik tesle imel možnost svojo teslo polniti ko se mu je sprdnilo.
če bi v letu 2021 bili vsi avti električni, bi bile kolone pred polnilnicami tolikšne da bi se ljudje raje vozili s slvoenskimi železnicami.



Fant, ne mislit da imaš bilokaj znanja o prometu in uporabi avtomobilov zato ker imaš končno izpit za električen skuter.


Električne avtomobile bodo nespametni politiki najbrž zaradi ekološkega terorizma na gospodarstvo izsilili. Zagotovo. To pa pomeni da se bodo morale navade uporabe avtov ljudi na silo korenito spremeniti. Ne pomeni to da so EV fajn. Niti blizu.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Fant ne blodi z bedarijami, znanja o električnih avtomobilih pa imam veliko, področje že od leta 2010 spremljam po več ur tedensko.

Ne pomeni to da so EV fajn. Niti blizu.


So fanj, če bi kdaj kakšnega peljal bi to vedel. Poleg tega da so zate fanj, so fanj tudi za celotno družbo (znebimo se odvisnosti od tuje nafte, smo samooskrbni, 8,7 milijona smrti na leto manj, izboljšamo kakovost življenja vseh ljudi zaradi boljšega zraka).

v letu 2021, ko je večina avtov na cestah bencinskih in je zato voznik tesle imel možnost svojo teslo polniti ko se mu je sprdnilo.
če bi v letu 2021 bili vsi avti električni, bi bile kolone pred polnilnicami tolikšne da bi se ljudje raje vozili s slvoenskimi železnicami.


Niti približno. Ko bo avtomobilov več bo tudi polnilnih mest toliko več. 99 % vsega polnjenja je tako ali tako doma čez noč ker se tako daleč najbolj splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:

Fant ne blodi z bedarijami, znanja o električnih avtomobilih pa imam veliko, področje že od leta 2010 spremljam po več ur tedensko.


Spremljaš, kar ne pomeni da si strokovnjak kot se opisuješ.

jatode je izjavil:

99 % vsega polnjenja je tako ali tako doma čez noč ker se tako daleč najbolj splača.


nihče avta ne bo polnil doma.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

eventyrer je izjavil:

jatode je izjavil:

Fant ne blodi z bedarijami, znanja o električnih avtomobilih pa imam veliko, področje že od leta 2010 spremljam po več ur tedensko.


Spremljaš, kar ne pomeni da si strokovnjak kot se opisuješ.


Imam narejeno fakulteto iz tehničnega področja ki pokriva tudi električne avtomobile.

nihče avta ne bo polnil doma.


?!?
Vsi ki imajo električni avto ga polnimo doma, kar vprašaj folk ki ga ma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:


Imam narejeno fakulteto iz tehničnega področja


Ne verjamem.

celo temo si uničil in se vrti samo še okoli tebe.

jatode ::

Nisem uničil, uničil si jo ti s svojim trolanjem..

eventyrer ::

jatode je izjavil:


Vsi ki imajo električni avto ga polnimo doma, kar vprašaj folk ki ga ma.


ne, to so zgolj tvoje osebne domneve ki jih čustveno izlivaš na forum.


Kater električen avto imaš? Sodeč po tvojem pisanju za Teslo nimaš denarja, torej imaš morda Nissan Leaf ali Hyundai Ionic, pa še te nevem če si lahko privoščiš glede na to koliko časa imaš viseti na forumu.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

eventyrer je izjavil:

jatode je izjavil:


Vsi ki imajo električni avto ga polnimo doma, kar vprašaj folk ki ga ma.


ne, to so zgolj tvoje osebne domneve ki jih čustveno izlivaš na forum.


Niti približno, cena tako narekuje, zakaj bi kdo polnil kjerkoli drugje kot doma (razen takrat ko ne gre drugače ker si na kakšnem dolgem potovanju, doma je dosti ceneje in bolj udobno):


Tudi v Sloveniji deli mnenja: navdušenje ali pretiravanje? #video
https://siol.net/avtomoto/testi/le-evro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

Kater električen avto imaš? Točen model, modelno leto in moč motorja navedi, nato pa še točno koliko kilometrov narediš letno.

Navedi koliko elektrike porabiš na leto in koliko zaradi tega privarčuješ naprav fosilnim gorivom.

Ekzaktno.

Potem še navedi kater avto na fosilna goriva si prej imel, da si drzneš delati relevantne primerjave in se prepirati z ljudmi ki letno naredijo 50.000 do 60.000 kilometrov.

Navedi točno kakšne stroške si imej pri vzdrževanju avta na fosilna goriva in kakšne imaš zdaj pri električnem avtu. Si že moral menjati beterije na električnem avtu? Si sploh naredil dovolj kilometrov z njim da bi jih moral menjati? Ali imaš ščetke na električnem avtu še originalne ali pa si jih že obrabil in moral obnoviti?




Navedi še koliko kilometrov si kot voznik naredil na cesti v celem življenju.

Poleg tega navedi še koliko kilometrov je bilo dolgo najdaljše potovanje, ki si ga naredil kot voznik.

Zgodovina sprememb…

Unchancy ::

Blizu 100 % ja, oziroma če je vštekan je točno 100 %.


Kaj pa, če se pripeljem na letališče, tam sparkiram in pridem čez 14 dni nazaj?
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

eventyrer ::

jatode je izjavil:


Tudi v Sloveniji deli mnenja: navdušenje ali pretiravanje? #video
https://siol.net/avtomoto/testi/le-evro...


Podatki iz tvojega linka!!:
Toliko stanje polnenje električnega avta na polnilnici danes, ko je elektrika še poceni ker je ne obremenjuje milijon električnih avtomobilov.

Toliko stane polnjenje za 100 kilometrov (17 kWh) na različnih polnilnicah: (kot pravi link, ki si ga TI prilepil)
Tesla DC 7 min. (do 120 kW) 5,1 EUR
Petrol 50 kW DC 20 min. 6,46 EUR
Petrol nad 50 kW DC 10 min. (100 kW) 10,2 EUR
Ionity DC 7 min. 12,7 EUR



Moj bencinar porabi 8.75 EUR goriva na 100 km (7 litrov), natankam ga v max 5 minutah.
Ful se mi splača kupit Teslo ja.


Če kupim teslo in jo polnim SAMO na Teslinih polnilnicah torej privarčujem proti mojemu bencinarju:
3 EUR na 100 km
30 EUR na 1000 km
300 EUR na 10.000 km
3000 EUR na 100.000 km

9000 EUR na 300.000 km, ki je meja ko ljudje večinoma itak menjamo avto.

Če zajebem in grem polnit drugam....se razlika zmanjša.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

jatode je izjavil:


Seveda je jasno da se motiš. Noben ti ne pravi da moraš kupiti avto za 40k če nimaš financ za to. Kar pravim je da lahko vzameš električni avto na kredit in plačuješ manj na mesec kot si prej za gorivo in ostale stroške. Točno to je naredil moj prijatelj z Nissan Leafom. Ker na keš dandanes redkokdo kupuje avto. Lahko pa tudi kupiš rabljenega se dobijo relativno ugodno (pod 10k). Marsikdo danes kupi naftni avto za 40k in več, lahko bi električnega in bi imel mnogo manjše stroške.

No, pokaži, povej lepo prosim kakšne avte imate v družini, kakšne si si že lastil, kakšna je bila njihova cena, koliko si zapravil za vzdrževanje in koliko za gorivo?

To te sprašujem že vsaj 2 dni, še vedno nisi odgovoril!!

jatode ::

eventyrer je izjavil:

jatode je izjavil:


Tudi v Sloveniji deli mnenja: navdušenje ali pretiravanje? #video
https://siol.net/avtomoto/testi/le-evro...


Podatki iz tvojega linka!!:
Toliko stanje polnenje električnega avta na polnilnici danes, ko je elektrika še poceni ker je ne obremenjuje milijon električnih avtomobilov.

Toliko stane polnjenje za 100 kilometrov (17 kWh) na različnih polnilnicah: (kot pravi link, ki si ga TI prilepil)
Tesla DC 7 min. (do 120 kW) 5,1 EUR
Petrol 50 kW DC 20 min. 6,46 EUR
Petrol nad 50 kW DC 10 min. (100 kW) 10,2 EUR
Ionity DC 7 min. 12,7 EUR



Moj bencinar porabi 8.75 EUR goriva na 100 km (7 litrov), natankam ga v max 5 minutah.
Ful se mi splača kupit Teslo ja.


Če kupim teslo in jo polnim SAMO na Teslinih polnilnicah torej privarčujem proti mojemu bencinarju:
3 EUR na 100 km
30 EUR na 1000 km
300 EUR na 10.000 km
3000 EUR na 100.000 km

9000 EUR na 300.000 km, ki je meja ko ljudje večinoma itak menjamo avto.

Če zajebem in grem polnit drugam....se razlika zmanjša.


Ne razumeš zgleda ali pa nočeš razumeti. Nima veze koliko je na polnilnici ker na polnilnici se polni samo nekajkrat v letu, 99 % časa se polni doma. To sem ti tudi povedal da noben ne kupi električnega avta če nima možnosti polnjenja doma, zato ker se drugače ne spača. Seveda toliko stane kot sem povedal: 1,1 EUR na 100 km pri polnjenju doma. To je tudi razlog da lastniki električnih avtomobilov polnimo doma, ti pa nisi verjel da se avti polnijo doma, ker je tako najbolj kumot in daleč najbolj poceni.


Ti porabiš 8,75 EUR na 100 km, kar pomeni da lastnik električnega avtomobila zlahka doseže povprečno ceno 1,75 EUR na 100 km (večino doma, sem pa tja na polnilnici), kar je 7 EUR prihranka na 100 km (v resnici bližje 7,5 EUR na 100 km, ampak dajmo upoštevat samo 7 EUR). To je pri tvoji kilometrini 60kkm na leto prihranka 600*7=4200 EUR na leto, plus 100 EUR prihranka pri servisu in je 4300 EUR prihranka na leto. V 10 letih prihraniš 43.000 EUR. V 15 letih pa več kot 60.000 EUR.

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Seveda je jasno da se motiš. Noben ti ne pravi da moraš kupiti avto za 40k če nimaš financ za to. Kar pravim je da lahko vzameš električni avto na kredit in plačuješ manj na mesec kot si prej za gorivo in ostale stroške. Točno to je naredil moj prijatelj z Nissan Leafom. Ker na keš dandanes redkokdo kupuje avto. Lahko pa tudi kupiš rabljenega se dobijo relativno ugodno (pod 10k). Marsikdo danes kupi naftni avto za 40k in več, lahko bi električnega in bi imel mnogo manjše stroške.

No, pokaži, povej lepo prosim kakšne avte imate v družini, kakšne si si že lastil, kakšna je bila njihova cena, koliko si zapravil za vzdrževanje in koliko za gorivo?

To te sprašujem že vsaj 2 dni, še vedno nisi odgovoril!!


Svoje identitete ne mislim razkrivat na forumu.

Unchancy je izjavil:

Blizu 100 % ja, oziroma če je vštekan je točno 100 %.


Kaj pa, če se pripeljem na letališče, tam sparkiram in pridem čez 14 dni nazaj?


Potem bo baterija na 97,2 %. V 14 dneh se sprazni 2,8 %. Test;

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

eventyrer je izjavil:

Kater električen avto imaš? Točen model, modelno leto in moč motorja navedi, nato pa še točno koliko kilometrov narediš letno.

Navedi koliko elektrike porabiš na leto in koliko zaradi tega privarčuješ naprav fosilnim gorivom.

Ekzaktno.

Potem še navedi kater avto na fosilna goriva si prej imel, da si drzneš delati relevantne primerjave in se prepirati z ljudmi ki letno naredijo 50.000 do 60.000 kilometrov.

Navedi točno kakšne stroške si imej pri vzdrževanju avta na fosilna goriva in kakšne imaš zdaj pri električnem avtu. Si že moral menjati beterije na električnem avtu? Si sploh naredil dovolj kilometrov z njim da bi jih moral menjati? Ali imaš ščetke na električnem avtu še originalne ali pa si jih že obrabil in moral obnoviti?




Navedi še koliko kilometrov si kot voznik naredil na cesti v celem življenju.

Poleg tega navedi še koliko kilometrov je bilo dolgo najdaljše potovanje, ki si ga naredil kot voznik.




Jatode, zahtevam da odgovoriš na to če želiš debatirati.

Tvoji odgovori so osnovani na googlanju najboljših primerov, ne na realistični vsakodnevni uporabi avtomobila s katerim povprečno narediš 1000 km tedensko in tako točno veš kako izgleda uporaba avta.

jatode je izjavil:


Svoje identitete ne mislim razkrivat na forumu.


Ker je nimaš (ne lastiš EV, neveš kakšna je njegova uporaba in zgolj googlaš kot zmešan da bi odgovoril na naše poste).

Na vsako reč odgovoriš z linkom ali videom. Ene same reči ne napišeš iz lastnih izkušenj.

jatode je izjavil:


Unchancy je izjavil:

Blizu 100 % ja, oziroma če je vštekan je točno 100 %.


Kaj pa, če se pripeljem na letališče, tam sparkiram in pridem čez 14 dni nazaj?


Potem bo baterija na 97,2 %. V 14 dneh se sprazni 2,8 %. Test;


Res? Na 97.2 % bo če se iz Ljubljane pripelješ na letališče v Benetkah?
Ali pa iz Lendave na Brnik?

jatode je izjavil:

Nima veze koliko je na polnilnici ker na polnilnici se polni samo nekajkrat v letu, 99 % časa se polni doma.


Se ne, ker se fizično ne more polniti doma. Avto ni parkiran ob hiši.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Ker je nimaš (ne lastiš EV, neveš kakšna je njegova uporaba in zgolj googlaš kot zmešan da bi odgovoril na naše poste).


Si lastim EV, vendar še enkrat svoje identitete ne mislim razkrivati na forumu. Odgovorim z linkom in videom zato ker je edino to dokazljiva zadeva, lahko ti napišem iz lastnih izkušenj, da sem prej vozil na bencin, nato sem ga predelal na plin (cca 20 % manjši strošek kot prej), sedaj pa že nekaj let vozim na elektriko. In ne, nimam 500 km dosega, ker ga toliko ne rabim, sem vzel verzijo z manjšo baterijo in mi čisto lepo služi. Ne gre za najboljše primere, gre za to kako velika večina ljudi uporablja avtomobil in za kakšne razdalje ga uporabja 99 % časa.

Res? Na 97.2 % bo če se iz Ljubljane pripelješ na letališče v Benetkah?
Ali pa iz Lendave na Brnik?


Če ga pred odhodom na letalo nafilaš potem ja. V 14 dneh se ti zniža za manj kot 3 %. Torej toliko kot si imel ko si prišeč tja, minut 3 % in imaš procent koliko je po 14 dneh.

Se ne, ker se fizično ne more polniti doma. Avto ni parkiran ob hiši.


Če pod nobenim pogojem ne moreš namestiti štekarja v bližino avtomobila (ali vsaj pripeljati podaljška do njega), potem pač električni avto ni zate. Električni avto je za moje pojme samo za ljudi ki možnost polnjenja doma imajo (to je 80 % vseh ljudi v Sloveniji).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

eventyrer ::

jatode je izjavil:


Si lastim EV, vendar še enkrat svoje identitete ne mislim razkrivati na forumu.


električni skuter ali skiro aneda? Zato pa nočeš povedati ker veš da je tvoja kredibilnost padla na 0.

Ali pa imaš tako redek avto da je samo 1 v celi državi? lol.

jatode je izjavil:

(to je 80 % vseh ljudi v Sloveniji).


ne, procent ljudi ki lahko polnijo avto doma je bistveno manjši.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
Dve tretjini prebivalcev Slovenije sta prebivali v eno- ali dvostanovanjskih stavbah

1. januarja 2018 je bilo v Sloveniji 852.200 stanovanj, od tega jih je bilo 680.000 naseljenih. Največ prebivalcev, 65,8 %, je 1. 1. 2018 živelo v eno- ali dvostanovanjskih stavbah (hišah), v večstanovanjskih stavbah jih je živelo 30,6 %, preostali (3,6 %) pa so bivali v skupinskih in drugih posebnih oblikah nastanitev.




Torej največ 66% slovencev ima teoretično možnost polniti avto ob svoji hiši, od teh jih mnogo pač ne more (si že bil na krasu v kakšni vasi kjer so avti parkirani tesno ob cesti ob nekem zidu, ki se ne drži hiše? :)

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Upoštevat moraš strošek lastništva, ne pa samo nakupne cene! Tvoj 16k avto je nekajkrat dražji od tega ko upoštevaš še stroške goriva in servisov in to moraš upoštevati saj jih tudi plačaš (dobro razen če jih tebi plača mama, potem razumem).
Nah, budget je 16k in nic vec al pa 300 na mesec/5 let. Kok me pride na dolgi rok, moj budget ne zanima, ker povprecen slovenec nima 40k na racunu za ekvivalenten druzinski avto.
Za 40k kupis sebi enga megana, pa se zeni pa se ostane za nafto in servise za 10 let.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

stara mama ::

jatode je izjavil:


Svoje identitete ne mislim razkrivat na forumu.

Torej avta sploh nimaš. Samo farbaš tiste na forumih, ki preživijo po 2-3 uri v avtu na dan.

eventyrer ::

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Svoje identitete ne mislim razkrivat na forumu.

Torej avta sploh nimaš. Samo farbaš tiste na forumih, ki preživijo po 2-3 uri v avtu na dan.



Točno to. Tipično politiziranje o rečeh o katerih nima niti najmanjšega pojma, piše pa totalne laži s katerim zavaja bralce foruma. S svojo silno tečnostjo najbrž pričakuje da bo še koga prepričal v to kako je EV fajn. No, sej je, če imaš pri hiši še enega bencinarja.

Dizli v osebnih avtih bodo žal izumrli zaradi trenutnega političnega eko teririziranja ki vlada EU. O tem ne dvomim.

V delavih strojih pa bo dizel vladal dokler se ga bo dalo črpati.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

stara mama je izjavil:

jatode je izjavil:


Seveda je jasno da se motiš. Noben ti ne pravi da moraš kupiti avto za 40k če nimaš financ za to. Kar pravim je da lahko vzameš električni avto na kredit in plačuješ manj na mesec kot si prej za gorivo in ostale stroške. Točno to je naredil moj prijatelj z Nissan Leafom. Ker na keš dandanes redkokdo kupuje avto. Lahko pa tudi kupiš rabljenega se dobijo relativno ugodno (pod 10k). Marsikdo danes kupi naftni avto za 40k in več, lahko bi električnega in bi imel mnogo manjše stroške.

No, pokaži, povej lepo prosim kakšne avte imate v družini, kakšne si si že lastil, kakšna je bila njihova cena, koliko si zapravil za vzdrževanje in koliko za gorivo?

To te sprašujem že vsaj 2 dni, še vedno nisi odgovoril!!
Jaz lahko povem primer za zeno za 10 let, kar je velika vecina folka, ki dela 20km v eno smer + kak izlet.
Cena avta + 6000 Litrov dizla (cena po racunih) + servisi samo redni in en vecji, deljeno z 10 let voznje:
220 evrov na mesec

Potrosni material nima smisla upostevat, ker gume imas tudi na EVju, so zaradi premera celo dosti drazje, zavore tudi, na EVju se zaradi teze celo hitreje obrablja vseskup itn. To nima smisla sploh mesat zraven.

Zanimivo bi bilo vedeti, koliko so kaj cene, ko je treba kako elektroniko, plosco menjati v EVju. Vem za BOSCH pralni stroj, da ena dolocena plosca stane 200eur, original. Tako, da pri EVju bodo taksni heci seveda konkretno drazji.

Sicer je to irelevantno, ker ko je kupovala avto, je bil pac max budget omejen na polovico cene danasnje cene za id.3, okvar nobenih, servisi poceni, avto ima 4 sedeze in 105 konjev, kar je povsem dovolj za vse, brez kompromisov.
Avto izgleda, bo se vozen, kok ona to vozi za skoraj se 10 let.

- mene tudi zanimajo realne izkusnje jagode v preteklosti, ker vse kar zaenkrat ponavalja je samo neka internet teorija, pol bi ga se mogoce resno vzel.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fikus_ ::

jagoda vas trola. :))
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

m0LN4r ::

fikus_ je izjavil:

jagoda vas trola. :))
Pa to je neka avtisticna oblika trolanja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
16 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 444 45 46 47 )

Oddelek: Na cesti
2328187735 (1101) Gambino
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16313594 (12773) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220931 (18814) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627997 (24528) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921091 (19128) bluefish

Več podobnih tem