Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
Utk ::
Musk je ponudil, da se prikljucijo, na njegov zaprt sistem, ampak v zameno za prosto uporabo patentov.
Normalno. Če je on odprl patente, je čisto fer, da je to zahteval tudi od drugih (ki se bi hoteli priključit).
codeMonkey ::
Cene avtov, elektrike, goriva, rezervnih, potrošnih delov. Jaz si take prihodnosti ne želim. Ne da si tega ne bi mogel privoščiti, ampak napredek (inovacije) bi moral biti ravno obraten, da se boljše stvari dela ceneje, ne pa da na vsakem koraku lupijo kupce.
Za okolje in prihodnost je to vsekakor bolje. Sicer pa, vcasih je jahal konja prakticno vsak kmet, danes pa, kljub vsem inovacijam, pretezno premoznejsi. :)
jatode ::
98 % ljudi se vozi pod 300 km v službo, kar ni noben problem za električne avtomobile,Z ICE lahko greš večkrat po 300 in to ponoviš recimo v istem dnevu večkrat. Če hočeš. Če ti je želja. Če nisi vezan na nek 10 sekundni kabel, ki je kot sidro za čez noč.
Seveda ne in seveda se ne. Preberi kaj piše. Piše da ti rabiš 10 sekund da priklopiš kabel. :) No pa saj vem da trolaš.
Kaj bom s 10 sekund priklopljenim kablom? Še pozna se ne. Trolaš ti, ko pišeš, da je to dovolj. Ni. Po 10 sekundah ga lahko nazaj ven iztakneš, čisto vseeno je.
Z ICE lahko greš večkrat po 300 in to ponoviš recimo v istem dnevu večkrat. Če hočeš. Če ti je želja. Če nisi vezan na nek 10 sekundni kabel, ki je kot sidro za čez noč.
Tudi pri EVju nisi vezan na 10 sekundni kabel in polnjenje čez noč. Kar ti vztrajno poskušam dopovedati je da se tako v praksi odvija 99 % vsega polnjenja. Če je pa želja pa lahko tudi z EV jem greš "večkrat po 300 in to ponoviš recimo v istem dnevu večkrat. Če hočeš. Če ti je želja.", na hitri polninici se napolni v 15 minutah za 300 dodatnih kilometrov (Tesle in drugi današnji modeli).
Kaj bom s 10 sekund priklopljenim kablom? Še pozna se ne. Trolaš ti, ko pišeš, da je to dovolj. Ni. Po 10 sekundah ga lahko nazaj ven iztakneš, čisto vseeno je.
Jasno je da trolaš. 10 sekund je efektivno porabljen čas. Priklopiš in zjutrej za v službo je poln in to je za 99 % dni zadosti.
250 km dosega je pri hitrosti 180 km/h, toliko običajni ljudje ne vozijo v praksi. Pri 130 km/h kolikor je omejitev je stestiranega dosega 410 km/h, poglej si teste na Youtubu in se čudi. Tako 250 km, kot 410 km pa je več kot zadosti za vse vsakodnevne vožnje, zelo redko rabiš daljši doseg (morda 1x na leto ko greš na dopust), takrat pač uporabiš 20 minutni postanek na polnilnici, it is not a big deal.
Res ne bi razglabljal, kaj počnejo teoretični "običajni ljudje". Meni je napisano pomembno in si ne bom pustil vzeti brez boja.
You can take my diesels from my cold dead hands!
Tvoj boj je boj z mlini na veter (=nesmiselen), kajti o tem ne odločaš ti. Statistike kaj počnejo običajni ljudje, ne pa izjeme pa so jasne, poglej si graf Statističnega urada Republike Slovenije:
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Če danes ne vidiš da gre celotna avtomobilska industrija v smer električnih avtomobilov, potem si pač slep.
Poleg tega pa tudi vsi večji proizvajalci SAMI napovedujejo konec proizvodnje in prodaje naftnih avtomobilov:
Celotna avtomobilska industrija gre v smer podražitve čisto vsega kar je povezano z avti. Cene avtov, elektrike, goriva, rezervnih, potrošnih delov. Jaz si take prihodnosti ne želim. Ne da si tega ne bi mogel privoščiti, ampak napredek (inovacije) bi moral biti ravno obraten, da se boljše stvari dela ceneje, ne pa da na vsakem koraku lupijo kupce.
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
povprečno zadovoljstvo lastnikov Tesle,FDV in action. Obstaja povprečno zadovoljstvo, čeprav niti en ni povprečno zadovoljen. Jp, FDV bo to, ko je merilo neobstoječ človek ali pa neobstoječa zadeva (kabel za 10 sekund).
Spet se motiš in trolaš. Brezveze.
Vse kaže na to, da bodo lastniki IC vozil nekoč tako osovraženi, kot kadilci.
Veganski nekadilski antialkoholni baterijski milenijski lobi s peder taško na boku na električnem skiroju se bo spravil na nas s FDV argumenti.
Argumenti niso FDV, ampak so dobri, Z tvoje strani pa ni bilo še nobenega kredibilnega argumenta, vse kar si sposoben je žaljenje, obrekovanje in trolanje. Si pa izmeček od človeka in to čisto iskreno mislim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Aston_11 ::
jatode ::
Kar ti vztrajno poskušam dopovedati je da se tako v praksi odvija 99 % vsega polnjenja.Ko je avto par ur neuporaben za karkoli pametnega. kako se odvija v praksi, razen iz fdv raziskav ni razvidno.
Avto vsako noč stoji tudi če je bencinar ali dizel, zakaj se ne bi takrat polnil? Če ni potrebe napolniti hitro in to je v 99 % primerov, potem je polnjenje čez noč odlična zadeva, če pa je potreba napolniti hitro pa hitre polnilnice zahtevajo samo 15 minutni postanek za 300 km dopolnjenega. Povprečen lastnik bencinarja zgubi na leto več časa za polnjenje svojega vozila kot pa voznik električnega. Nehaj že trolat, vsak normalen je dojel povedano. Raziskave pa so iz kredibilnih virov, FDV se s tem ne ukvarja (na srečo :D ).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Aston_11 ::
Avto vsako noč stoji tudi če je bencinar ali dizel, zakaj se ne bi takrat polnil?Zakaj bi se polnil, saj ima dovolj bencina/dizla v keslu? In ga lahko kar pelješ, kadar se ti zazdi. Dobre, ne?
Povprečen lastnik bencinarja zgubi na leto več časa za polnjenje svojega vozila kot pa voznik električnega.To je zato, ker ne znaš računat, koliko časa avta ne more uporabljati, pa bi ga kot lastnik dizla/bencina lahko. Povprečen lastnik je FDV izum, računanje brez pomena pa kot kaže tudi. Dobro so vas naučili na tečaju v Kumrovcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
eventyrer ::
Kar ti vztrajno poskušam dopovedati je da se tako v praksi odvija 99 % vsega polnjenja.Ko je avto par ur neuporaben za karkoli pametnega. kako se odvija v praksi, razen iz fdv raziskav ni razvidno.
Avto vsako noč stoji tudi če je bencinar ali dizel, zakaj se ne bi takrat polnil? Če ni potrebe napolniti hitro in to je v 99 % primerov, potem je polnjenje čez noč odlična zadeva, če pa je potreba napolniti hitro pa hitre polnilnice zahtevajo samo 15 minutni postanek za 300 km dopolnjenega. Povprečen lastnik bencinarja zgubi na leto več časa za polnjenje svojega vozila kot pa voznik električnega. Nehaj že trolat, vsak normalen je dojel povedano. Raziskave pa so iz kredibilnih virov, FDV se s tem ne ukvarja (na srečo :D ).
Seveda se motiš.
Bencinarji povprečno zdržijo 700 kilometrov s polnim tankom, kar je precej več kot EV. Tankanje traja 5 minut če je velikanska gužva na bencinski.
Torej bencinarji tankajo redkeje in še takrat hitreje kot EV. :P Če smo že pri tem.
Generaliziraš da bi dokazal svoj prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
eventyrer ::
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Seveda se spet hudo motiš, kar je pri tebi postal že standard.
Bencinarja ali dizelaša primernega za vožnjo dobiš za 10.000 EUR (realno še manj ampak dobro, dajmo rečt 10k EUR). Najcenejši primeren EV je koliko? 35.000 EUR?
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Zakaj bi se polnil, saj ima dovolj bencina/dizla v keslu? In ga lahko kar pelješ, kadar se ti zazdi. Dobre, ne?
Kot FDVjevec seveda tega ne veš.
To je zato, ker ne znaš računat, koliko časa avta ne more uporabljati, pa bi ga kot lastnik dizla/bencina lahko.
To je zato ker ne znaš dojet da naftni avto stoji parkiran več kot 90 % časa v povprečju. Električni avto je vedno pripravljen na uporabo takrat ko ga rabiš.
Povprečen lastnik je FDV izum, računanje brez pomena pa kot kaže tudi. Dobro so vas naučili na tečaju v Kumrovcu.
Ne blodi. Velika večina (preko 98 %) ljudi zelo redko naredi več kot 400 do 500 km na dan kolikor je dosega pri Tesli, Škodi Enyaq, ID4, ID3 in ostalih podobnih dananšnjih električnih avtomobilih.
Kar ti vztrajno poskušam dopovedati je da se tako v praksi odvija 99 % vsega polnjenja.Ko je avto par ur neuporaben za karkoli pametnega. kako se odvija v praksi, razen iz fdv raziskav ni razvidno.
Avto vsako noč stoji tudi če je bencinar ali dizel, zakaj se ne bi takrat polnil? Če ni potrebe napolniti hitro in to je v 99 % primerov, potem je polnjenje čez noč odlična zadeva, če pa je potreba napolniti hitro pa hitre polnilnice zahtevajo samo 15 minutni postanek za 300 km dopolnjenega. Povprečen lastnik bencinarja zgubi na leto več časa za polnjenje svojega vozila kot pa voznik električnega. Nehaj že trolat, vsak normalen je dojel povedano. Raziskave pa so iz kredibilnih virov, FDV se s tem ne ukvarja (na srečo :D ).
Seveda se motiš.
Bencinarji povprečno zdržijo 700 kilometrov s polnim tankom, kar je precej več kot EV. Tankanje traja 5 minut če je velikanska gužva na bencinski.
Torej bencinarji tankajo redkeje in še takrat hitreje kot EV. :P Če smo že pri tem.
Generaliziraš da bi dokazal svoj prav.
Seveda se ne, motiš se ti.
Bencinarji povprečno zdržijo 700 kilometrov s polnim tankom, kar je precej več kot EV.
In? So what? Električni Nio ET7 pa zdrži 1000 km z polno baterijo, so what? To je nekaj kar je v praksi nepomembno.
Tankanje traja 5 minut če je velikanska gužva na bencinski.
So what? Porabljen čas za polnjenje električnega avtomobila doma čez noč je pa 10 sekund. In polnjenja doma je 99 % vsega polnjenja. 5 minut je kar običajen čas za vožnjo do tja, polnjenje in plačilo, če je gužva je 10 minut.
eventyrer ::
Doma nimam nobene možnosti polnit avta in ga ne bom polnil niti če bo treba. Bencin bom imel dokler se ga bo dalo dobit, tudi če ga bom švercal iz romunije.
Avto parkiram predaleč od hiše da bi šel dajat po 5-10k EUR da bi zgradil infrastrukturo da bi ga lahko polnil.
Avto parkiram predaleč od hiše da bi šel dajat po 5-10k EUR da bi zgradil infrastrukturo da bi ga lahko polnil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Aston_11 ::
eventyrer ::
Aston_11 ::
< Porabljen čas za polnjenje električnega avtomobila doma čez noč je pa 10 sekund.
LAŽEŠ.
10 sekund je čas, ki je potreben, da priklopiš kabel. Realno je sicer več, če nisi fdvjevec. Nato je čas, ko bi se lahko peljal, pa se ne moreš, ker te jebe prazna baterija.
SKRATKA KONSTANTNO LAŽEŠ. (fdv uči tako, pozabil, laž ki jo ponavljaš dovolj dolgo....)
jatode ::
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Seveda se spet hudo motiš, kar je pri tebi postal že standard.
Bencinarja ali dizelaša primernega za vožnjo dobiš za 10.000 EUR (realno še manj ampak dobro, dajmo rečt 10k EUR). Najcenejši primeren EV je koliko? 35.000 EUR?
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Seveda se ne motim, motiš se ti, kot že skos do sedaj. Zakaj primerjaš hruške in marmelado? Novo moraš primerjat z novim in staro z starim. Najcenejši rabljen EV dobiš za 5 jurjev. Kaj novega dobiš za 10.000€, še Clio je več. Pri električnem avtu ga dobiš že za 13.000 € novega: Dacia spring. Ali pa 14.000 € za električnega Renaulta Twingo. Ali pa 4000 € za nov Wuling mini EV.
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto
Niti podrazno. 3 jurje več od Dacie spring dobiš notri že v dveh letih na gorivu in servisih.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Nekateri slovenski taksisti uporabljajo pa Kia E-niro. In mnogi v tujini uporabljajo električne avtomobile, look:
jatode ::
< Porabljen čas za polnjenje električnega avtomobila doma čez noč je pa 10 sekund.
LAŽEŠ.
10 sekund je čas, ki je potreben, da priklopiš kabel. Realno je sicer več, če nisi fdvjevec. Nato je čas, ko bi se lahko peljal, pa se ne moreš, ker te jebe prazna baterija.
SKRATKA KONSTANTNO LAŽEŠ. (fdv uči tako, pozabil, laž ki jo ponavljaš dovolj dolgo....)
Ne lažem, samo ti načrtno napačno dojameš kaj sem povedal=trolaš. Jasno piše da je 10 sekund PORABLJEN čas da vštekaš kabel, nato greš lahko notri v hišo delat druge stvari tako kot sedaj pri bencinarju.
Velika večina (preko 98 %) ljudi zelo redko naredi več kot 400 do 500 km na dan kolikor je dosega pri Tesli, Škodi Enyaq, ID4, ID3 in ostalih podobnih dananšnjih električnih avtomobilih.
100% vsi ljudje bodo rekli da niso pripravljeni EV polniti vsak večer kot telefon.
TO si priblekel iz riti. Vir? Velika večina bi rade volje polnila EV vsak dan da bi zato lahko prišparala eno ali dve plači letno namesto da jih zdaje za bencin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
codeMonkey ::
Musk je ponudil, da se prikljucijo, na njegov zaprt sistem, ampak v zameno za prosto uporabo patentov.
Normalno. Če je on odprl patente, je čisto fer, da je to zahteval tudi od drugih (ki se bi hoteli priključit).
Normalno je samo to, da je bil to vic. Zakaj bi kdorkoli to podprl? Pri tem jim je se pogojeval poslovni model, v smislu kako se bo zadeva zaracunavala. Z odprtim standardom lahko kdorkoli izdela, kdorkoli postavi in kdorkoli uporabi charger. In na koncu tisti, ki zaracunava, sam odloca kako in na kaksen nacin. To je za razvoj precej boljsi nacin.
V Tesli imas tudi CAN bus med ECUji, katerega je odprl BOSCH, ker s tem profitirajo vsi, imas tudi Automotive Ethernet, ki ga sta ga razvila BMW in Broadcom, itd.
Medtem pa pri Tesli trenutno veselo delajo adapterje na standard, ki jih bodo rabili na SCjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
TheBlueOne ::
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Seveda se spet hudo motiš, kar je pri tebi postal že standard.
Bencinarja ali dizelaša primernega za vožnjo dobiš za 10.000 EUR (realno še manj ampak dobro, dajmo rečt 10k EUR). Najcenejši primeren EV je koliko? 35.000 EUR?
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Ce gledas s strani neke financne pismenosti imas mocnejsi argument. Tale EV prodajalec te zeli pripricati, da das ogromno kesa upfront, potem pa avto drzis do 15 let! Se ne hecam, to je dejanski bil predlog v drugi diskusiji.
Ampak ce ti je ze za kes potem vzames avto za 10k€, ker minimaliziras riziko. Ostane ti 25k€, ki jih lahko investiras. Ce imas 7% donosa ti celoten avto v petih letih odplaca sam donos. Torej z 35k€ in nakupom avta za 10k€ lahko z nekimi minimalnimi donosi odplacas celoten avto.
Unchancy ::
Tvoj boj je boj z mlini na veter (=nesmiselen), kajti o tem ne odločaš ti. Statistike kaj počnejo običajni ljudje, ne pa izjeme pa so jasne, poglej si graf Statističnega urada Republike Slovenije
Vseeno mi je. Diesel forever!
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
jatode ::
Doma nimam nobene možnosti polnit avta in ga ne bom polnil niti če bo treba. Bencin bom imel dokler se ga bo dalo dobit, tudi če ga bom švercal iz romunije.
Avto parkiram predaleč od hiše da bi šel dajat po 5-10k EUR da bi zgradil infrastrukturo da bi ga lahko polnil.
Doma nimam nobene možnosti polnit avta
Prej si napisal da imaš možnost, samo da te moti estetika polnilnice (kak glup izgovor haha). Sicer pa nisi pomemben ti, pomembna je večina. Večina ljudi ima možnost polnjenja doma.
Bencin bom imel dokler se ga bo dalo dobit, tudi če ga bom švercal iz romunije.
To me spominja na tole, si tarejši od 55 let ane?:
Would you buy an electric car? New research says 55 is the cut-off age when most drivers don't want one
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Avto parkiram predaleč od hiše da bi šel dajat po 5-10k EUR da bi zgradil infrastrukturo da bi ga lahko polnil.
Ti nisi pomemben. Pomembna je večina. Da se pa potegne en kabel in se ga vkoplje v zemljo je pa strošek jurja skupaj z polnilnico.
eventyrer ::
Prej si napisal da imaš možnost, samo da te moti estetika polnilnice (kak glup izgovor haha). Sicer pa nisi pomemben ti, pomembna je večina. Večina ljudi ima možnost polnjenja doma.
seveda nima.
Ali boš imel kar električen kabel po tleh skozi okno predsobe na parkirišče?
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Prej si napisal da imaš možnost, samo da te moti estetika polnilnice (kak glup izgovor haha). Sicer pa nisi pomemben ti, pomembna je večina. Večina ljudi ima možnost polnjenja doma.
seveda nima.
Ali boš imel kar električen kabel po tleh skozi okno predsobe na parkirišče?
Seveda ima: V Sloveniji 69 odstotkov ljudi živi v samostojnih hišah
https://www.dnevnik.si/1042427320
Prištej še ljudi v novejših blokih in blokih z garažami in si najmanj na 80 % ljudi ki imajo možnost polnjenja.
eventyrer ::
Hiša ne pomeni da lahko polniš avto.
Prosim poizkusi razmišljat inženirsko in ne fdvjevsko.
novejši bloki z garžaam nimajo niti 1 vtičnice v garažnem delu bloka.
Prosim poizkusi razmišljat inženirsko in ne fdvjevsko.
Prištej še ljudi v novejših blokih in blokih z garažami in si najmanj na 80 % ljudi ki imajo možnost polnjenja.
novejši bloki z garžaam nimajo niti 1 vtičnice v garažnem delu bloka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Potegnil kabel, lahko vklopan ali nadzemno. It is not a big deal. To narediš zase zato da se lahko voziš za 1 EUR na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Potegnil kabel, lahko vklopan ali nadzemno.
Kar naredim želim narediti visoko standardno. To kar ti praviš je ciganska izvedba.
Zaradi tebe bom torej razkopal cel vrt da bom skril ta škifo (ker nočem da moja hiša izgleda kot bajta sredi Neaplja), potem pa bom seveda želel narediti estetsko polnilnico da bo lepo pasala zraven parkiranega Audija/Tesle/Mercedesa/Ioniqa...whatever.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Potegnil kabel, lahko vklopan ali nadzemno.
Kar naredim želim narediti visoko standardno. To kar ti praviš je ciganska izvedba.
Ni. Vklopan kabel se ne vidi, nadzemno pa se dobi estetske coverje za kabel (taki plastični kanalčki).
Unchancy ::
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Potegnil kabel, lahko vklopan ali nadzemno.
Kar naredim želim narediti visoko standardno. To kar ti praviš je ciganska izvedba.
Kot kakšne kitajske elektro kante od avtov.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
jatode ::
Hiša ne pomeni da lahko polniš avto.
Prosim poizkusi razmišljat inženirsko in ne fdvjevsko.
Prištej še ljudi v novejših blokih in blokih z garažami in si najmanj na 80 % ljudi ki imajo možnost polnjenja.
novejši bloki z garžaam nimajo niti 1 vtičnice v garažnem delu bloka.
Hiša pomeni da lahko polniš avto. Razmišljam inženirsko, ne fdvjevsko.
eventyrer ::
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Potegnil kabel, lahko vklopan ali nadzemno.
Kar naredim želim narediti visoko standardno. To kar ti praviš je ciganska izvedba.
Kot kakšne kitajske elektro kante od avtov.
Ma ja, tip bo kupil teslo in potem mu bo viesl kabel med hišo in parkiriščem kjer bo polnil avto. wtf.
Hiša ne pomeni da lahko polniš avto.
Prosim poizkusi razmišljat inženirsko in ne fdvjevsko.
Prištej še ljudi v novejših blokih in blokih z garažami in si najmanj na 80 % ljudi ki imajo možnost polnjenja.
novejši bloki z garžaam nimajo niti 1 vtičnice v garažnem delu bloka.
Hiša pomeni da lahko polniš avto. Razmišljam inženirsko, ne fdvjevsko.
Hiša ne pomeni da avtomatično lahko polniš avto. Niti približno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
D3m ::
Ne sklepaj po sebi. Na FDVju nisem nikoli bil. Imam tehnični faks.
Hi Inženir.
We missed you :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
jatode ::
TheBlueOne je izjavil:
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Seveda se spet hudo motiš, kar je pri tebi postal že standard.
Bencinarja ali dizelaša primernega za vožnjo dobiš za 10.000 EUR (realno še manj ampak dobro, dajmo rečt 10k EUR). Najcenejši primeren EV je koliko? 35.000 EUR?
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Ce gledas s strani neke financne pismenosti imas mocnejsi argument. Tale EV prodajalec te zeli pripricati, da das ogromno kesa upfront, potem pa avto drzis do 15 let! Se ne hecam, to je dejanski bil predlog v drugi diskusiji.
Ampak ce ti je ze za kes potem vzames avto za 10k€, ker minimaliziras riziko. Ostane ti 25k€, ki jih lahko investiras. Ce imas 7% donosa ti celoten avto v petih letih odplaca sam donos. Torej z 35k€ in nakupom avta za 10k€ lahko z nekimi minimalnimi donosi odplacas celoten avto.
Kaj sanjaš, za samo 3 jurje več dobiš novo Dacio Spring (kar je popolnoma primerljivo z kanto ki jo dobiš za 10k). Če 3 jurje investiraš boš pridobil precej manj kot pa prišparaš z električnim avtomobilom. Poleg tega si slabo finančno pismen, kajti ta tvoj 7 % donos prinaša tudi riziko da greš v minus in dobiš precej manj kot si pa sploh vložil, pri avtu takšnega tako velikega rizika ni. Če bi bili 7 % donosi tako enostavni bi to vsi delali, jasno je da zadeve niso take.
karafeka ::
Če danes ne vidiš da gre celotna avtomobilska industrija v smer električnih avtomobilov, potem si pač slep.
Poleg tega pa tudi vsi večji proizvajalci SAMI napovedujejo konec proizvodnje in prodaje naftnih avtomobilov:
Celotna avtomobilska industrija gre v smer podražitve čisto vsega kar je povezano z avti. Cene avtov, elektrike, goriva, rezervnih, potrošnih delov. Jaz si take prihodnosti ne želim. Ne da si tega ne bi mogel privoščiti, ampak napredek (inovacije) bi moral biti ravno obraten, da se boljše stvari dela ceneje, ne pa da na vsakem koraku lupijo kupce.
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Jaz tega ne vidim:
1. Cene EVjev so se v zadnjih parih letih zvišale:
Tistih mestnih malčkov (City Go recimo), za 12k€ s subvencijo že dolgo več ne prodajo, prav tako egolfa za 20k€ ne.
Tesla Model 3 so obljubljali za 30k€.
Je pa res, da se po drugi strani višajo cene ICEjev.....
2. Cena elektrike na ionity chargerjih je 0,79€/kwh. Torej za 60kwh daš 47€, z njimi pa narediš okrog 400km.
Za dizel recimo da spije 6l/100km, je to 6/100*400*1,3€ = 31,2€. Seveda lahko polniš na počasnejših, če imaš čas in živce (Petrol ima recimo za 22kw 0,25€, torej 15€, traja pa za 60kwh baterijo skoraj 3 ure).
Posledično bo zaradi velikih investicij v elektro omrežje (in ekofašizma), elektrika za vse še dražje in bo tudi doma polnjenje dražje.
3. Čisto moje laično mnenje je, da je dolgoročno vzdrževanje (> 10 let) ICE vozila cenejše kot pa EVja. Že res, da so servisi za ICE malenkost dražji, so pa ostali deli cenejši. Bog ne daj, da se ti na EVju kakšna elektronika oz. kak drug tehničen del pokvari, to je drago kot žafran, malo glej na youtube prispevke, koliko morajo plačevati za kakšno menjavo izven garancij. Za baterijo moraš pa tako ali tako planirat, da jo boš moral zamenjati, da boš lahko delal par 100 km skupaj (ne verjamem, da se bodo baterije drastično pocenile v naslednjih 10 letih). Sem slišal, da se tudi pnevmatike veliko bolj obrabljajo pri EVjih, verjetno zaradi večje teže in navora in ker lahko spraviš gor ponavadi samo minimalno 18 colske gume, je še tu dodatni strošek.
Stroški za turbine, šobe, sklopke skoraj niso omembe vredni pri tem.
jatode ::
kaj boš storil če imaš okoli hiše lepo urejeno, avto pa je parkiran 25 metrov proč? Razkopal vrt da boš lepo potegnil električni kabel in na parkirišču kjer je nadstrešek potem zabetoniral električno polnilnico?
Za koga? Si nor?!
Potegnil kabel, lahko vklopan ali nadzemno.
Kar naredim želim narediti visoko standardno. To kar ti praviš je ciganska izvedba.
Kot kakšne kitajske elektro kante od avtov.
Ma ja, tip bo kupil teslo in potem mu bo viesl kabel med hišo in parkiriščem kjer bo polnil avto. wtf.
Hiša ne pomeni da lahko polniš avto.
Prosim poizkusi razmišljat inženirsko in ne fdvjevsko.
Prištej še ljudi v novejših blokih in blokih z garažami in si najmanj na 80 % ljudi ki imajo možnost polnjenja.
novejši bloki z garžaam nimajo niti 1 vtičnice v garažnem delu bloka.
Hiša pomeni da lahko polniš avto. Razmišljam inženirsko, ne fdvjevsko.
Hiša ne pomeni da avtomatično lahko polniš avto. Niti približno.
Ne, inštaliral boš polnilno postajo na steno hiše, dobiš jo že za 500 €.
https://cdn.motor1.com/images/mgl/0zMZW...
novejši bloki z garžaam nimajo niti 1 vtičnice v garažnem delu bloka.
Zelo redko je tako, večinoma imajo garaže dostop do elektrike, če ne drugega za luči. Tudi 10A kabel za luči je zadosti za filanje preko noči.
Hiša ne pomeni da avtomatično lahko polniš avto. Niti približno.
Hiša pomeni da imaš možnost polnjenja električnega avtomobila, lahko si postaviš domačo polnilnico za 500 €.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Seveda se spet hudo motiš, kar je pri tebi postal že standard.
Bencinarja ali dizelaša primernega za vožnjo dobiš za 10.000 EUR (realno še manj ampak dobro, dajmo rečt 10k EUR). Najcenejši primeren EV je koliko? 35.000 EUR?
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Ce gledas s strani neke financne pismenosti imas mocnejsi argument. Tale EV prodajalec te zeli pripricati, da das ogromno kesa upfront, potem pa avto drzis do 15 let! Se ne hecam, to je dejanski bil predlog v drugi diskusiji.
Ampak ce ti je ze za kes potem vzames avto za 10k€, ker minimaliziras riziko. Ostane ti 25k€, ki jih lahko investiras. Ce imas 7% donosa ti celoten avto v petih letih odplaca sam donos. Torej z 35k€ in nakupom avta za 10k€ lahko z nekimi minimalnimi donosi odplacas celoten avto.
Kaj sanjaš, za samo 3 jurje več dobiš novo Dacio Spring (kar je popolnoma primerljivo z kanto ki jo dobiš za 10k). Če 3 jurje investiraš boš pridobil precej manj kot pa prišparaš z električnim avtomobilom. Poleg tega si slabo finančno pismen, kajti ta tvoj 7 % donos prinaša tudi riziko da greš v minus in dobiš precej manj kot si pa sploh vložil, pri avtu takšnega tako velikega rizika ni. Če bi bili 7 % donosi tako enostavni bi to vsi delali, jasno je da zadeve niso take.
Kaj da imas doseg do trgovine in nazaj? 7% zmore skoraj vsaka splsna investicija, investicijska hisa, S&P itn. Pac boljse, kot pa da jih das na cesto, kjer jih lahko tudi v trenutku izgubis. Ali pa vsaj del, ce si zavarovan ampak potem pride se strosek zavarovanja dragega avta.
Dacie Spring ne najdem na avto.net, tako da tezko recem, ce je podobno funkcionalna kot kaksna obicajna Dacia. Kaksen doseg potem ima za tako ceno, da lahko zadeve primerjas? Kako jo sploh kupis?
Unchancy ::
Tudi 10A kabel za luči je zadosti za filanje preko noči.
Koliko boš tako napolnil čez noč svojo 82 kWh Teslo? In koliko, če bo na isti varovalki gor še 10 avtov?
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
eventyrer ::
TheBlueOne ::
karafeka ::
TheBlueOne je izjavil:
Dacie Spring ne najdem na avto.net, tako da tezko recem, ce je podobno funkcionalna kot kaksna obicajna Dacia. Kaksen doseg potem ima za tako ceno, da lahko zadeve primerjas? Kako jo sploh kupis?
Spring ne gre več kot 125km/h, 15s/100km, več tu .
To je namest trikolesnika.
Glede dobavljivosti je pa verjetno enako kot za ostale avte danes... Ne dočakaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
WizzardOfOZ ::
Kaj sanjaš, za samo 3 jurje več dobiš novo Dacio Spring (kar je popolnoma primerljivo z kanto ki jo dobiš za 10k). Če 3 jurje investiraš boš pridobil precej manj kot pa prišparaš z električnim avtomobilom. Poleg tega si slabo finančno pismen, kajti ta tvoj 7 % donos prinaša tudi riziko da greš v minus in dobiš precej manj kot si pa sploh vložil, pri avtu takšnega tako velikega rizika ni. Če bi bili 7 % donosi tako enostavni bi to vsi delali, jasno je da zadeve niso take.
In kje je tvoja Dacia Spring?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
eventyrer ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kaj sanjaš, za samo 3 jurje več dobiš novo Dacio Spring (kar je popolnoma primerljivo z kanto ki jo dobiš za 10k). Če 3 jurje investiraš boš pridobil precej manj kot pa prišparaš z električnim avtomobilom. Poleg tega si slabo finančno pismen, kajti ta tvoj 7 % donos prinaša tudi riziko da greš v minus in dobiš precej manj kot si pa sploh vložil, pri avtu takšnega tako velikega rizika ni. Če bi bili 7 % donosi tako enostavni bi to vsi delali, jasno je da zadeve niso take.
In kje je tvoja Dacia Spring?
edit:
Našel, stane od 16.250 EUR dalje:
https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
Zmore pa 230 kilometrov in ima 45 konjskih moči.
Rofl.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Dacie Spring ne najdem na avto.net, tako da tezko recem, ce je podobno funkcionalna kot kaksna obicajna Dacia. Kaksen doseg potem ima za tako ceno, da lahko zadeve primerjas? Kako jo sploh kupis?
Spring ne gre več kot 125km/h, 15s/100km, več tu .
To je namest trikolesnika.
Glede dobavljivosti je pa verjetno enako kot za ostale avte danes... Ne dočakaš.
Lol, to pa je direkt samo za penzioniste, katerim izpit velja do prvega krozisca. Mislim bi bilo, ce bi se dalo kupiti.
jatode ::
Jaz tega ne vidim:
1. Cene EVjev so se v zadnjih parih letih zvišale:
Tistih mestnih malčkov (City Go recimo), za 12kEUR s subvencijo že dolgo več ne prodajo, prav tako egolfa za 20kEUR ne.
Tesla Model 3 so obljubljali za 30kEUR.
Je pa res, da se po drugi strani višajo cene ICEjev.....
Razmišljaj več let vnaprej, ne pa današnje stanje. EVji imajo danes take cene ker kljub visokim cenam prodajo tisto majhno naknado električnih avtov. Cene žene gor tudi siljenje proizvajalcev s strani potrošnikov k vgrajevanju neracionalno velikih baterij, ki v praksi sploh niso potrebne (vendar pa je takšna želja kupcev). Klub vsemu bo z "economy of scale" cena močno padla. Najdražji element električega avtomobila je namreč baterije in cene baterij so od 2010 do danes padle za 10x.
BloombergNEF: Lithium-Ion Battery Cell Densities Have Almost Tripled Since 2010
https://cleantechnica.com/2020/02/19/bl...
2. Cena elektrike na ionity chargerjih je 0,79EUR/kwh. Torej za 60kwh daš 47EUR, z njimi pa narediš okrog 400km.
Za dizel recimo da spije 6l/100km, je to 6/100*400*1,3EUR = 31,2EUR. Seveda lahko polniš na počasnejših, če imaš čas in živce (Petrol ima recimo za 22kw 0,25EUR, torej 15EUR, traja pa za 60kwh baterijo skoraj 3 ure).
Posledično bo zaradi velikih investicij v elektro omrežje (in ekofašizma), elektrika za vse še dražje in bo tudi doma polnjenje dražje.
Povsem irelevantno je koliko je cena na hitrih polnilnicah, ker je 99 % vsega polnjenja izvedeno doma po ceni 1,1 EUR na 100 km (7x ceneje kot dizel). Zakaj je irelevatno? Zato ker zadeva ne prispeva bistveno k letni računici za energent. Poglej tole tabelo tukaj v tem članku: Tudi v Sloveniji deli mnenja: navdušenje ali pretiravanje? #video
https://siol.net/avtomoto/testi/le-evro...
3. Čisto moje laično mnenje je, da je dolgoročno vzdrževanje (> 10 let) ICE vozila cenejše kot pa EVja. Že res, da so servisi za ICE malenkost dražji, so pa ostali deli cenejši. Bog ne daj, da se ti na EVju kakšna elektronika oz. kak drug tehničen del pokvari, to je drago kot žafran, malo glej na youtube prispevke, koliko morajo plačevati za kakšno menjavo izven garancij. Za baterijo moraš pa tako ali tako planirat, da jo boš moral zamenjati, da boš lahko delal par 100 km skupaj (ne verjamem, da se bodo baterije drastično pocenile v naslednjih 10 letih). Sem slišal, da se tudi pnevmatike veliko bolj obrabljajo pri EVjih, verjetno zaradi večje teže in navora in ker lahko spraviš gor ponavadi samo minimalno 18 colske gume, je še tu dodatni strošek.
Stroški za turbine, šobe, sklopke skoraj niso omembe vredni pri tem.
1. Tvoje laično mnenje je napačno. EVji skoraj ne potrebujo vzdrževanja, glede na raziskave pa baterija ne potrebuje menjave in zdrži celotno življensko dobo avtomobila. Teža električnega avtomobila je večja samo za okoli 10 do 15 %, če ga voziš na enak način kot sedaj naftni avto obraba pnevmatik ni bistveno večja.
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Chevy Bolt EV needs basically zero maintenance for first 150K miles
https://www.cnet.com/roadshow/news/chev...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
TheBlueOne ::
edit:
Našel, stane od 16.250 EUR dalje:
https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
Zmore pa 230 kilometrov in ima 45 konjskih moči.
Rofl.
Jih nikjer ni naprodaj. Niti avto.net, niti v Avstriji jih ne najdem. Samo reklama, da bodo, tam pa bodo cene verjetno tudi drugacne.
jatode ::
TheBlueOne je izjavil:
edit:
Našel, stane od 16.250 EUR dalje:
https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
Zmore pa 230 kilometrov in ima 45 konjskih moči.
Rofl.
Jih nikjer ni naprodaj. Niti avto.net, niti v Avstriji jih ne najdem. Samo reklama, da bodo, tam pa bodo cene verjetno tudi drugacne.
Slabo iščeš. 13.000 € za novo.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Dacie Spring ne najdem na avto.net, tako da tezko recem, ce je podobno funkcionalna kot kaksna obicajna Dacia. Kaksen doseg potem ima za tako ceno, da lahko zadeve primerjas? Kako jo sploh kupis?
Spring ne gre več kot 125km/h, 15s/100km, več tu .
To je namest trikolesnika.
Glede dobavljivosti je pa verjetno enako kot za ostale avte danes... Ne dočakaš.
Lol, to pa je direkt samo za penzioniste, katerim izpit velja do prvega krozisca. Mislim bi bilo, ce bi se dalo kupiti.
Povsem primeljivo z nafnim mestnim avtomobilom ki ga dobiš za 10.000 € tako kot si ti trdil. Če pa vzameš večji cenovni rang, je pa tudi EV boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
TheBlueOne ::
Povsem irelevantno je koliko je cena na hitrih polnilnicah, ker je 99 % vsega polnjenja izvedeno doma po ceni 1,1 EUR na 100 km (7x ceneje kot dizel). Zakaj je irelevatno? Zato ker zadeva ne prispeva bistveno k letni računici za energent. Poglej tole tabelo tukaj v tem članku: Tudi v Sloveniji deli mnenja: navdušenje ali pretiravanje?
Koliko ampersko varovalko priporocas, da malo preracunam koliko stane sama hisna adaptacija. Stemanje, polaganej kabla, malarija, material itn. In kaj ni tako, da je fino, da kupis se nek pretvornik?
Povsem primeljivo z nafnim mestnim avtomobilom ki ga dobiš za 10.000 € tako kot si ti trdil. Če pa vzameš večji cenovni rang, je pa tudi EV boljši.
To pa nikakor ni res. Z avtom za 10.000€ lahko delas prakticno vse enako kot z drazjim, ker nimas problemov z dosegom. Samo udobno ni. Pri EVju pa pri takih dosegih vprasanje ce sploh prides do naslednje polnilnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
jatode ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Električni avtomobili so rešitev tega problema, strošek lastnišva(=gorivo+nakupna cena+servisi) je precej nižji od naftnih avtov. Tudi nakupna cena električnih bo kmalu nižja od bencinarjev/dizlov.
Seveda se spet hudo motiš, kar je pri tebi postal že standard.
Bencinarja ali dizelaša primernega za vožnjo dobiš za 10.000 EUR (realno še manj ampak dobro, dajmo rečt 10k EUR). Najcenejši primeren EV je koliko? 35.000 EUR?
V času ko boš zapravil dovolj goriva da bi prišel na 35.000 EUR boš že menjal avto.
Slovenski taksisti na veliko uporabljajo Citroen C-Elysse. Torej je to čisto primeren avto za vsakodnevno celodnevno rabo in delanje ogromnih kilometrov.
Če že debatiraš o "stroških".
Ce gledas s strani neke financne pismenosti imas mocnejsi argument. Tale EV prodajalec te zeli pripricati, da das ogromno kesa upfront, potem pa avto drzis do 15 let! Se ne hecam, to je dejanski bil predlog v drugi diskusiji.
Ampak ce ti je ze za kes potem vzames avto za 10k€, ker minimaliziras riziko. Ostane ti 25k€, ki jih lahko investiras. Ce imas 7% donosa ti celoten avto v petih letih odplaca sam donos. Torej z 35k€ in nakupom avta za 10k€ lahko z nekimi minimalnimi donosi odplacas celoten avto.
Kaj sanjaš, za samo 3 jurje več dobiš novo Dacio Spring (kar je popolnoma primerljivo z kanto ki jo dobiš za 10k). Če 3 jurje investiraš boš pridobil precej manj kot pa prišparaš z električnim avtomobilom. Poleg tega si slabo finančno pismen, kajti ta tvoj 7 % donos prinaša tudi riziko da greš v minus in dobiš precej manj kot si pa sploh vložil, pri avtu takšnega tako velikega rizika ni. Če bi bili 7 % donosi tako enostavni bi to vsi delali, jasno je da zadeve niso take.
Kaj da imas doseg do trgovine in nazaj? 7% zmore skoraj vsaka splsna investicija, investicijska hisa, S&P itn. Pac boljse, kot pa da jih das na cesto, kjer jih lahko tudi v trenutku izgubis. Ali pa vsaj del, ce si zavarovan ampak potem pride se strosek zavarovanja dragega avta.
Dacie Spring ne najdem na avto.net, tako da tezko recem, ce je podobno funkcionalna kot kaksna obicajna Dacia. Kaksen doseg potem ima za tako ceno, da lahko zadeve primerjas? Kako jo sploh kupis?
Dacia je smao 3k€ dražja od običajne Dacie. Če teh 3k€ investiraš dobiš precej manj kot pa prihraniš če kupiš električni avto (vsako leto prihraniš cirka 1500 € na gorivu in servisih, kar je 15.000 € v 10 letih). 7 % investicija ti da manj in je bolj tvegana.
TheBlueOne ::
Dacia je smao 3kEUR dražja od običajne Dacie. Če teh 3kEUR investiraš dobiš precej manj kot pa prihraniš če kupiš električni avto (vsako leto prihraniš cirka 1500 EUR na gorivu in servisih, kar je 15.000 EUR v 10 letih). 7 % investicija ti da manj in je bolj tvegana.
Ce EV nima vsaj 250km dosega pozimi na AC sploh ni alternativa. Je minimalno uporabna zadeva. Tale vprasanje ce zmore hitrost 130kmh in ce pozimi zmore doseg 100km, ko je nov. Dacia, ki bo imela v normalnih pogojih 350km dosega bo verjetno blize 30kEUR, kot pa temu. Bi pa lahko naredili tudi tako, ki je cenejsa kot ICE Dacia in ima 10km dosega. Da bi ti lahko potem dajal kot alternativo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
jatode ::
TheBlueOne je izjavil:
Povsem irelevantno je koliko je cena na hitrih polnilnicah, ker je 99 % vsega polnjenja izvedeno doma po ceni 1,1 EUR na 100 km (7x ceneje kot dizel). Zakaj je irelevatno? Zato ker zadeva ne prispeva bistveno k letni računici za energent. Poglej tole tabelo tukaj v tem članku: Tudi v Sloveniji deli mnenja: navdušenje ali pretiravanje?
Koliko ampersko varovalko priporocas, da malo preracunam koliko stane sama hisna adaptacija. Stemanje, polaganej kabla, malarija, material itn. In kaj ni tako, da je fino, da kupis se nek pretvornik?
Povsem primeljivo z nafnim mestnim avtomobilom ki ga dobiš za 10.000 EUR tako kot si ti trdil. Če pa vzameš večji cenovni rang, je pa tudi EV boljši.
To pa nikakor ni res. Z avtom za 10.000EUR lahko delas prakticno vse enako kot z drazjim, ker nimas problemov z dosegom. Samo udobno ni. Pri EVju pa pri takih dosegih vprasanje ce sploh prides do naslednje polnilnice.
Da lahko napolniš 500 km čez noč rabiš 7 kW moči, kar je moč enaka kot pri gospodinjskem indukcijskem kuhališču. Strošek je odvisen od primera do primera, vem pa da Volkswagen ponuja polnilnico skupaj z vgradnjo za 1000 EUR. Fino je da kupiš domačo polnilnico, cena polnilnice je 500 EUR. Tukaj je cenik:
https://eauto.si/sl/izdelki/polnjenje-a...
Isto moraš primerjati z istim. Mali avtomobil ljudje uporabljajo za majhne razdalje. Če rabiš več kupiš kaj večjega z več dosega (tudi kaj večjega od ICE stane več kot 10k). Preveč pomena pripisuješ dosegu, večina ljudi ne dela takih relacij kot ti, ne moreš po sebi sklepati na vse ostale.
WizzardOfOZ je izjavil:
Kaj sanjaš, za samo 3 jurje več dobiš novo Dacio Spring (kar je popolnoma primerljivo z kanto ki jo dobiš za 10k). Če 3 jurje investiraš boš pridobil precej manj kot pa prišparaš z električnim avtomobilom. Poleg tega si slabo finančno pismen, kajti ta tvoj 7 % donos prinaša tudi riziko da greš v minus in dobiš precej manj kot si pa sploh vložil, pri avtu takšnega tako velikega rizika ni. Če bi bili 7 % donosi tako enostavni bi to vsi delali, jasno je da zadeve niso take.
In kje je tvoja Dacia Spring?
edit:
Našel, stane od 16.250 EUR dalje:
https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
Zmore pa 230 kilometrov in ima 45 konjskih moči.
Rofl.
13.000 € pride, očitno ne znaš iskati, ter ne veš da obstaja še 4500 € subvencije.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn... si ti, 250 km je vrh glave zadosti za mali avtomobil takšen kot ga pri bencianrju dobiš za 10k (ker to sva primerjala na tvojo pobudo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
TheBlueOne ::
Da lahko napolniš 500 km čez noč rabiš 7 kW moči, kar je moč enaka kot pri gospodinjskem indukcijskem kuhališču. Strošek je odvisen od primera do primera, vem pa da Volkswagen ponuja polnilnico skupaj z vgradnjo za 1000 EUR. Fino je da kupiš domačo polnilnico, cena polnilnice je 500 EUR. Tukaj je cenik:
https://eauto.si/sl/izdelki/polnjenje-a...
Isto moraš primerjati z istim. Mali avtomobil ljudje uporabljajo za majhne razdalje. Če rabiš več kupiš kaj večjega z več dosega (tudi kaj večjega od ICE stane več kot 10k). Preveč pomena pripisuješ dosegu, večina ljudi ne dela takih relacij kot ti, ne moreš po sebi sklepati na vse ostale.
Ce imas standard bo kar drago, za do 7.5KW pa niti ni hudo. 2.5mm2 kabel v steno, stemanje itn. ampak bo vseeno kaksen tisocak ali dva brez polnilnice, samo da tok spravis do tja. Standard opcija pa bo potrebovala ze 40A varovalke in 6mm2 kable (naj me kdo popravi) in verjetno drazji priklop. To je kar nekaj infrastrukture, ki dosti stane in je verjetno nujna, ce nimas najvecjega EV jajca in bos polnil doma.
In mali avto se uporablja zelo pogosto za dolge razdalje, ker si marsikdo ne more privoscit drazjega. In tudi ce se ne nonstop, se tu in tam sigurno.
jatode ::
Ne, inštaliral boš polnilno postajo na steno hiše, dobiš jo že za 500 €.
Ne, večina hiš nima avta parkiranega 100% zraven stene hiše.
To si spet iz riti povlekel. Nima veze zraven hiše ali ne, vse hiše lahko inštalirajo domačo polnilnico, če je treba položit 10 metrov kabla, je pač treba, it is not a big deal. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 251382 (13025) | DamijanD |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 15984 (15163) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23870 (21753) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33427 (29958) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24423 (22460) | bluefish |