» »

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
38 / 38
»
»»

Gregor P ::

A se delaš neumnega? Imaš vse lepo napisano zgoraj;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Se vedno ne razumem, kaj sploh trdis. V prilepljenem si napisal, da nimas dokaza. Kaj tocno se je spremenilo?
Ce spekuliram si spremembo definicije FSD, sedaj intepretiral kot dokaz?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Točno veš, kaj sem napisal, pa tudi dokaz sem ti podal, obstoječo strojno opremo v Teslah, a mi nikakor nisi hotel verjeti, da ni niti teoretične možnosti, da bi lahko poganjala tako zahtevno tehnologijo, ki so jim jo prodali za 15 jurjev in ki jo itak niti še danes nimajo.
Tako da kar ti hočeš v bistvu reči, a ti je zelo težko in nekako ne najdeš prav poti do tja, je, "oprosti, motil sem se".8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Kow, tu ti nimas nic kaj bolj prav. Vseh stvari seveda ne moremo dokazati, pa to ne pomeni, da ce si nekaj izmislis, da to drzi, samo zato ker nimas dokaza. Malo meji na vernike in njihove bogove tako razmisljanje, ker tam tudi marsikatere trditve ne mores dokazati. Dobro pa vemo kako gre razvoj teh stvari in vsekakor ne tako, da najprej izberes nek HW in upas da bos z njim problem resil. Avtonomna voznja zahteva sistemski razvoj, in je precej kompleksna stvar za resiti, na nacin da produkt na koncu deluje sprejemljivo za druzbo.

IMO je to dalec od inteligetnega stalisca, ker je samo prazno filozofiranje o nekem dokazu, ki pa s tehnicno realnostjo nima nobenega smisla. Tudi ce bi znali dobiti tak dokaz, bi to pomenilo, da tocno vemo kaj je potrebno, da se ta problem resi. Pa niti tega ne vemo. Tako lahko s precej veliko gotovostjo recemo, da pri Tesli niso po nekem nakljucju razvili sistem tocno prav, manjka pa jim smo nek program, ki pa, ko bo na voljo, bo tekel gladko in varno. Tu so povedne tudi Muskove predikcije (kjer njegovih pregovornih nekaj mesecev pocasi v praksi postaja ze eno desetletje) dokazujejo, da v Tesli pojma niso imeli kje so in kaj rabijo, da cilj dosezejo. Zgresili so katastrofalno. In zdaj nas neki investitorji prepricujejo, da hardver so pa vseeno vgradili primeren. Oz. da obstaja neka ombe vredna moznost. Jako inteligetno.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

DamijanD ::

V končni fazi je (skoraj) vseeno ali so zavestno nategovali ali pa so se samo zmotili, kupec ni dobil kar je plačal!

kow ::

DamijanD je izjavil:

V končni fazi je (skoraj) vseeno ali so zavestno nategovali ali pa so se samo zmotili, kupec ni dobil kar je plačal!


Sem prej dal TV primer. Pri prakticno vsakem kompleksnem tehnicnem izdelku bos lahko nasel kaksno napako in bos lahko izjavil: "kupec ni dobil kar je placal". Izjava je brezpredmetna.

BigWhale ::

Dajte se spomnit tistega pravila o argumentirani debati.

codeMonkey ::

Tale model si je pa res zelel da bi FSD zmogel coast to coast: https://x.com/BeardedTesla/status/19698...

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

... ta boljš je, ko bereš komentarje, kjer folk dejansko misli, da se bodo Tesle lahko učile na vseh teh podatkih, ki naj bi jih ta dva zbirala :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Tale model si je pa res zelel da bi FSD zmogel coast to coast: https://x.com/BeardedTesla/status/19698...


Vse za oglede :))

Drugace to ni enostaven problem. Enkrat sem na avtocesti naletel na nekaj podobnega in sem prehitro zamenjal pas - mi je zadek konkretno odnasalo preden sem umiril avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Ni, tudi jaz sem letel sredi noci cez plasticno ping pong mizo, zavito v crno vreco. Tu, ko sem to registriral, sem v trenutku vedel da je prepozno, da bi varno odvil. Ampak tu sta "pol ure" prej debatirala o oviri, pa pac slepo zaupala sistemu. Je fino dvignilo dve toni v luft.

Zgodovina sprememb…

Katsuo ::

jah če je Elon obljubil self driving coast to coast že 2017 leta. Sta pač pričakovala da v 2025 bo pač delalo.

https://electrek.co/2025/09/21/tesla-in...

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Ni, tudi jaz sem letel sredi noci cez plasticno ping pong mizo, zavito v crno vreco. Tu, ko sem to registriral, sem v trenutku vedel da je prepozno, da bi varno odvil. Ampak tu sta "pol ure" prej debatirala o oviri, pa pac slepo zaupala sistemu. Je fino dvignilo dve toni v luft.


Meni se ni zdelo, da sta "slepo zaupala" sistemu. Zdi se, da nista reagirala (imela sta dovolj casa), ker sta bila "preconditioned", da noceta intervenirati. Predolgo sta ugotavljala kaj je na cesti, potem pa je bilo prepozno. Ne pozabi, da v vecini primerov ne gre za tako rigidne objekte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

FSD 14.1 so dobili prvi uporabniki.

Parkiranje je izgleda mocno izboljsano.

https://x.com/chazman/status/1975581902...

codeMonkey ::

So mogoce prenesli od taksija? Tam je to tudi precej problem resiti.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Ne vem. Ampak domnevam, da so uporabniki sedaj dobili enak model, ko so ga ze imeli robotaksiji. Sklepam po release notes.

https://www.reddit.com/r/teslamotors/co...

Tale build bo gotovo zmanjsal stevilo intervencij pri FSD cannonball (parkiranje pri superchargerjih, gates)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Zdaj bo zanimivo spremljati tole, ko so se lotili "kot je treba". Z omejenim sistemom imajo hitrejse cikle za ucenje in testiranje in lahko hitreje testirajo modele.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Po drugi strani pa ...
However, we have to compare it against what Tesla is selling and claims it will become: a level 4 fully autonomous driving system - something it is not.

FSD still requires driver attention at all times and can make very dumb and dangerous mistakes.

Furthermore, Tesla is clearly starting to reach the limits of HW4, even though it will likely need to ~10x performance from FSD v14. It means that, as Tesla already admitted with HW3, the automaker has sold "Full Self-Driving" on cars that don't have the hardware to make it a reality.


Three things Tesla needs to improve with Full Self-Driving v14 release
My biggest complaint is how poorly the navigation system chooses its route of departure. I’ve noticed this specifically from where I Supercharge. The car routinely takes the most illogical route to leave the Supercharger, a path that would require an illegal U-turn to get on the correct route.
...
Full Self-Driving, especially on the “Hurry” drive mode, which drives most realistically, cruises in the left lane, making it in violation of these cruising laws. There are many instances when it has a drastic amount of space between cars in the right lane, and it simply chooses to stay in the left lane ...
...
... but parking automatically once you’re there has been a pain point.

As I was arriving at my destination, it pulled in directly on top of the line separating two parking spots. It does this frequently when I arrive at my house as well.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Pogledal sem nekaj videov. In release izgleda kot ogromen napredek v smislu zmanjsanja "latence odlocanja". Kar prinese veliko novih problemov, ker to omogoca hitro spreminjanje odlocitev oz. planning poti. Pridobitev je seveda, da tudi omogoca hitre manevre, ko je to potrebno. Res zanimivo bo videti kaksna bosta naslednja 2 releasea oz. kako hitro bodo znali fiksati trenutne napake. Eden od problemov je trenutno, da je FSD prevec konzervativen v blizini pescev. To bodo sicer v naslednjih releasih skoraj gotovo zmanjsali, ko bodo dobili dovolj podatkov.

Kar se tice parkiranja.. zdi se, da smo prvic v zgodovini dobili uporaben software za avtomatsko parkiranje. Hitrost parkiranja je namrec dovolj hitra, da v primerjavi s cloveskim parkiranjem ne izgubis bistveno kolicino casa. Bocnega parkiranja med avtomobili sicer se nisem opazil, govorim izkljucno za parkiranje na parkiriscih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Video kjer vecinoma kaze ozke hribovite ulice.

««
38 / 38
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Amazon Zoox začel ponujati svoje avtonomne taksije

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
112489 (1433) Gregor P
»

Avtomobili z lidarjem lahko uničijo kamero na telefonu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6110949 (4338) Sparrow
»

General Motors bo zaprl Cruise (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
586052 (3720) BT52
»

Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
708405 (4823) dexterboy
»

Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8418233 (13164) DamijanD

Več podobnih tem