» »

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!

1
2
3 4

Dag ::

Valvoline je izjavil:

Norveska je evropski katar, kesa majo za vsaj 3 generacije brezdelja in najmanj 100 let preseravanja z denarjem. lahko bi kamot vsakemu norvezanu podaril kaksen *long* ev, ter dozivljenski zastojnski strom.

Ni samo to. Tudi *long range* EV ti tam ne pomaga, saj so razdalje med kraji tako velike, ceste pa ozke in ovinkaste (zraven lahko prištejemo še vremenske nevšečnosti), da se jim potovanje z avtom že s časovnega vidika enostavno ne splača. Za razdaljo 300 km tam porabiš 5-6 ur, če je treba vmes na trajekt, še več. Enostavno ni računice, da greš z avtom, če imaš na voljo vlak ali zračni avtobus. Tako se vožnje z avtom večinoma opravljajo samo v lokalnem okolju.

PrimozR ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Predvidevam, da se odstranjeni dpf filter se vidi s prostom ocesom. Samo navodila je treba poslati, da se začne preverjati.

In ne, to nima kaj iskati na cestah.

Ni nujno, skozi originalno ohišje DPF-a (ali katalizatorja) lahko pač zabiješ ravno cev, na zunaj se ne vidi ničesar. Se pa, pri katalizatorju, to nedvomno voha, sploh če veš kaj moraš vohati.

Machete je izjavil:

Zakaj se to daje dol? Kateri avti imajo to sploh? O kakih starostih sploh je govora? (ps: furam dizla in ne vem za 'to situacijo).

Ker povzorča težave, ki so za servisiranje drage, ljudje so pa leni, škrtuhi in zaplankani ter ne vidijo dlje od svojega nosu. Se ne sekirajo za druge in za onesnaževanje, ki ga povzročajo.

DPF-i so obvezni od Euro4 norme dalje?
Popravek: očitno od Euro5...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Valvoline ::

Kar je najbolj zanimivo, v novem mileniju nobenega napredka in *big pusha* cngasev, k preverjeno onesnazujejo 100x manj z nox,sox,ter trdimi delci.

PrimozR ::

Aja, ko je govora o DPF-ih in podobno, kako se pa tretira avtomobile, ki kurijo olje? Občasno, an poti v službo, pred seboj fašem enega zgonjenega C-Maxa, ki za seboj pušča prav tako plav oblak dima, kot je plave barve avto (nekako takole), jasno pa za njem obupno smrdi, da se (v avtu!) komaj diha. Težko si predstavljam, da tak avto izpolnjuje vse norme, pa čeprav ima lahko vgrajen katalizator, DPF, EGR, ni da ni.

Valvoline je izjavil:

Kar je najbolj zanimivo, v novem mileniju nobenega napredka in *big pusha* cngasev, k preverjeno onesnazujejo 100x manj z nox,sox,ter trdimi delci.

Izkoristek CNG-ja (v verigi) je obupen zaradi izgub na komprimiranju plina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Valvoline ::

PrimozR je izjavil:

Aja, ko je govora o DPF-ih in podobno, kako se pa tretira avtomobile, ki kurijo olje? Občasno, an poti v službo, pred seboj fašem enega zgonjenega C-Maxa, ki za seboj pušča prav tako plav oblak dima, kot je plave barve avto (nekako takole), jasno pa za njem obupno smrdi, da se (v avtu!) komaj diha. Težko si predstavljam, da tak avto izpolnjuje vse norme, pa čeprav ima lahko vgrajen katalizator, DPF, EGR, ni da ni.

Valvoline je izjavil:

Kar je najbolj zanimivo, v novem mileniju nobenega napredka in *big pusha* cngasev, k preverjeno onesnazujejo 100x manj z nox,sox,ter trdimi delci.

Izkoristek CNG-ja (v verigi) je obupen zaradi izgub na komprimiranju plina.

LOL, a se hecas. Nafto mors najprej rafinirat, pol sele lahko uporabljas. Da ne omenjamo tar sandse in fracking. CNG pa gre prakticno direkt v rezervoar, brez nobene predelave, pac logistika (plinovod) ter stiskanje, ja.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Težko si predstavljam, da tak avto izpolnjuje vse norme, pa čeprav ima lahko vgrajen katalizator, DPF, EGR, ni da ni.

To gre čez samo s podkupnino in/ali vezami. In takih ni malo.

m0LN4r ::

Jih je zanemarljivo veliko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::

Valvoline je izjavil:

zmaugy je izjavil:

          je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

če bodo na tehničnem to preverjali je brez veze, ker bo folk zmontiral nazaj pred tem.

to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.


Si kar predstavljam policaje z vso to opremo ...


Dovolj če drekače, ki za sabo puščajo oblake črnega dima, odstranijo s ceste in na stroške lastnika naložijo na prikolico in odpeljejo na pregled.

Klasicni witch hunt. Tega ze dolgo ni vec, ce so oblaki crnega dima zadaj je to nekaj narobe z avtom/motorjem, z taksnim se noben normalen clovek ne bo peljal. Tudi ce odstranis dpf ni crnega dima zadaj. Tole je gobezdanje bencinasev, k si niso sposobni kupit rabljenega dizla, in iscejo izgovor za svojo nesposobnost. Je ze dokazano da gume svinjajo tudi do 1000x vec kot izpuh, ni potrebe po nadaljnem prepucavanju.


Izven korone, ko se je vozilo normalno, sem takšnih srečal vsak dan nekaj po celi Sloveniji. Največkrat VAG skupina.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Valvoline ::

Nekakor sem vedel da bos omenil vag. Klasika pac. Spet witch hunt. Dejansko najvec problema z crnimi izpuhi imajo renojcki, zgodnje serije dcijev. Najvec *modificiranih* dpfjev/fapov imajo francoski avti, ker imajo tudi najvec problemv z njihovim delovanjem. Vseeno, ce kaj prevec kadi, to so vecinoma 20+ let odsluzeni avti, tisto pocas itak gre vse na preso, ali za dele na balkanu.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Up to 40k EVji omejeni na 130 so brez duse.

Nič na pamet, nikjer nisem rekel da se strinjam z situacijo glede odsotnosti filtrov na malih kurilnih napravah za ogrevanje in lahko jasno povem da se mi tudi to zdi problematično. Oboje, TAKO ostotnost DPF, kot male kurilne naprave so zelo problematične.
Recimo, da pozimi vsaka hisa kuri 24ur na dan.
Kak redki avto z odstranjenim dpf, se pa pelje v povprecju 20 minut na dan, mimo tvojega nosa pa 2 sekundi.

Jaz se bolj sekiram glede kurilnih naprav, ki laufajo 24/7 od Oktobra do Aprila.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bbbbbb2015 ::

Valvoline je izjavil:

Nekakor sem vedel da bos omenil vag. Klasika pac. Spet witch hunt. Dejansko najvec problema z crnimi izpuhi imajo renojcki, zgodnje serije dcijev. Najvec *modificiranih* dpfjev/fapov imajo francoski avti, ker imajo tudi najvec problemv z njihovim delovanjem. Vseeno, ce kaj prevec kadi, to so vecinoma 20+ let odsluzeni avti, tisto pocas itak gre vse na preso, ali za dele na balkanu.


Črni dim od dizlov pride pretežno zaradi izrabljenih injektorjev, ki so eden najbolj obremenjenih motornih delov. To se zgodi vsakemu dizlu. Imamo še vedno enega Renault Cliota, 98.000km, kadi pač. Imeli pa smo drugega Cliota, 300.000km, ni se kadilo za njim, Euro 5, sicer. Injektorji bi se morali servisirati na vsakih 5 let oz. 100.000km, samo to nihče ne počne.

Imeli smo enega Renaulta Espacea, 540.000km, pač se je kadilo, star je bil 7 let, ko smo ga prodali za dele, ker je sicer bil izrabljen.

Naslednje, kar vpliva na črn dim, je kvaliteta nafte.Svojčas je imel Petrol in OMV obupno slabo nafto, dosti žvepla noter.

Tretje je pa sicer slabo kompresijsko razmerje, zaradi izrabljenih batnih obročkov.

Četrto, kar vpliva pa so defektne grelne svečke, kjer eden od cilindrov ni pravilno ogret in dimi.

Z nekaj servisiranja se da vsak dim, za tiste ki filtra trdnih delcev nimajo, rešiti.

Valvoline ::

Tocno tako, 1 hisni dimnik pri kurjenju svinja letno vec kot 10.000 avtov skupaj.

Miha 333 ::

EVji bi bili ok, če ne bi bili ovira na AC. Precejkrat naletiš na razne Tesle in druge EV, ki prehitevajo tovornjake s 100-110 km/h, ker če bi šli normalnih 140 km/h, se jim prepolovi domet. In potem se cijazijo in ustvarjajo gužve. Ni to ravno nek napredek.

m0LN4r ::

Miha 333 je izjavil:

EVji bi bili ok, če ne bi bili ovira na AC. Precejkrat naletiš na razne Tesle in druge EV, ki prehitevajo tovornjake s 100-110 km/h, ker če bi šli normalnih 140 km/h, se jim prepolovi domet. In potem se cijazijo in ustvarjajo gužve. Ni to ravno nek napredek.
Ajd to se se da potrpet. Pri meni so hujsi razni Zoeje pa tist BMW, k se mi vsakic jajca 70 po regionalki, pa to glih zjutraj, ko je prevec nasprotnega prometa, da bi ga prehitel. Se avtobus bi se rad peljal hitreje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kow ::

Glede elektricnih avtomobilov. Bo trajalo se najmanj 10 let, da bo proizvodnja prisla do 100 milijonov avtomobilov. Poleg tega vozni park potrebuje 15 - 20 let, da se zamenja.
Zato bi bilo smiselno omejiti skodo, ki jo povzrocajo obstojeca vozila.

m0LN4r ::

Jaz se trudim in saltam ze pri 6000rpm
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kow ::

m0LN4r je izjavil:


Jaz se bolj sekiram glede kurilnih naprav, ki laufajo 24/7 od Oktobra do Aprila.


Problem sta bolj ali manj ortogonalna. Splaca se resevati oba.

Valvoline ::

kow je izjavil:

Glede elektricnih avtomobilov. Bo trajalo se najmanj 10 let, da bo proizvodnja prisla do 100 milijonov avtomobilov. Poleg tega vozni park potrebuje 15 - 20 let, da se zamenja.
Zato bi bilo smiselno omejiti skodo, ki jo povzrocajo obstojeca vozila.

Slovenija je edina drzava v eu k nikoli ni dala centa subvencije za vgradnjo lpg/cng sistemov ter skrbela za promocijo plina kot cisto alternativno gorivo. Se najbolj revne eu clanice kot bolgarija,romunija itn (ter balkanske drzave) so dajal subvencije za vgradnjo.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Kaksen debilizem se danes dogaja v EU je epic, plebs financira bogatune za nakup ev podalskov, jih casti cestno takso in zastojn voznjo. Klap, klap.

m0LN4r ::

In pol stopi ven iz EVja in si prizge cigaret.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Prakticno, ko bo cena Elektrike okol 30 centov, zravn bos pa placal se trosarino. Bos se prvih 30 let z upostevanjem nabavne cene vozil enako drago, kot s sodobnim dizlom, ki pa ni omejen na dolgocasnih 130kmh...

bo to še vedno pomenilo da bo vožnja EV-ja veliko bolj poceni kot pa dizla, ker ima EV 5 do 7x manjšo porabo.
Spet ta mit o 7x ceneje?
Moja zena porabi manj kot 6eur dizla za 100km, avto pa stane 15.000evrov nov. Elektrika pa me stane 30 centov (ajd v sloveniji vam se vedno senkajo elektriko) na KW, enako prostoren EV pa stane 30k.

Za 15k razlike v ceni pa je dovolj za 250.000km dizla. Hmmmm.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

Pa ka si ti zdaj nek fašist, da govoriš kaj lahko in kaj ne sme nek posameznik delat....


Nisem noben fašist, če se na delovanje DPF ne spoznaš, potem bodi tiho. Zato se ti pa zabije filter, če pa avto ugasneš sredi čistilnega cikla, kar je v navodilih strogo prepovedano. Pol pa voz na servis čez tak vosu, jst nevem kaj naj ti rečem. In še: dokler vplivaš tudi na zdravlje ostalih, ne samo na svoje zdravlje, boš naredil tako da bo moralno in zakonsko pravilno.

mr_chai ::

Uni k misljo, da so največji osnaževalci avtomobili, si mečejo pesek v oči. Če bi zdajle tlesknil s prsti in bi se magično na cestah vsa osebna dizelska in bencinska vozila spremenila v EV, bi bil še vedno pljunek v morje.

Aston_11 ::

Erik39 je izjavil:

če pa avto ugasneš sredi čistilnega cikla, kar je v navodilih strogo prepovedano.
Danes sem ga ugasnil sredi cikla. Ventilator je žgal kot norc. Cikel se bo nadaljeval pri naslednjem vžigu.

b3D_950 ::

... filtri so očitno bolj zaradi lepšega:
https://www.transportenvironment.org/pr...

Hibridi so pa tudi nekaj podobnega:

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

Zato se ti pa zabije filter, če pa avto ugasneš sredi čistilnega cikla, kar je v navodilih strogo prepovedano.
Tu imam pred sabo navodila, kje to pise?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mr_chai ::

m0LN4r je izjavil:

Zato se ti pa zabije filter, če pa avto ugasneš sredi čistilnega cikla, kar je v navodilih strogo prepovedano.
Tu imam pred sabo navodila, kje to pise?


stran 788, odstavek numero 4, točka 6b.

WizzardOfOZ ::

mr_chai je izjavil:

Uni k misljo, da so največji osnaževalci avtomobili, si mečejo pesek v oči. Če bi zdajle tlesknil s prsti in bi se magično na cestah vsa osebna dizelska in bencinska vozila spremenila v EV, bi bil še vedno pljunek v morje.


10 največjih ladij, ki pridejo v Barcelono onesnaži enako kot vsi avtomobili v barceloni v celem letu. Ampak to ni pomembno za večino eko fašistov.

Pri nas tudi TEŠ6 nima dobrih filtrov in v enem mesecu onesnaži toliko kot cela slovenija avtomobilov ne v celem letu. Ampak elektrika je pa čista in poceni.

m0LN4r ::

potem se ti bo filter zabil in boš vozil na servis.
Kdaj? Pri 200.000km ali 300.000km?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mr_chai ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Uni k misljo, da so največji osnaževalci avtomobili, si mečejo pesek v oči. Če bi zdajle tlesknil s prsti in bi se magično na cestah vsa osebna dizelska in bencinska vozila spremenila v EV, bi bil še vedno pljunek v morje.


10 največjih ladij, ki pridejo v Barcelono onesnaži enako kot vsi avtomobili v barceloni v celem letu. Ampak to ni pomembno za večino eko fašistov.

Pri nas tudi TEŠ6 nima dobrih filtrov in v enem mesecu onesnaži toliko kot cela slovenija avtomobilov ne v celem letu. Ampak elektrika je pa čista in poceni.


Jp, in največji štos je, da te fašisti nasedajo tem neumnim evro poslancem, ki nabijajp svoje politične točke na račun eko debilov, ki mislijo, da so obnovljivi viri dovolj za pokrivanje naših potreb in da elektrika ni umazana energija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

potem se ti bo filter zabil in boš vozil na servis.
Kdaj? Pri 200.000km ali 300.000km?


Če ne boš preskoval čistilnih ciklov (ugašal motorja takrat ko poteka zgorevanje saj, kar se dogaja na cca 1000 km), potem se ti filter ne bo zabil nikoli.

mr_chai ::

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

potem se ti bo filter zabil in boš vozil na servis.
Kdaj? Pri 200.000km ali 300.000km?


Če ne boš preskoval čistilnih ciklov (ugašal motorja takrat ko poteka zgorevanje saj, kar se dogaja na cca 1000 km), potem se ti filter ne bo zabil nikoli.


pjt se ti raj pred kakšno toplarno postavt z transparenti, ne pa tuki dizelašem težit

m0LN4r ::

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

potem se ti bo filter zabil in boš vozil na servis.
Kdaj? Pri 200.000km ali 300.000km?


Če ne boš preskoval čistilnih ciklov (ugašal motorja takrat ko poteka zgorevanje saj, kar se dogaja na cca 1000 km), potem se ti filter ne bo zabil nikoli.
Nisi mi odgovoril
Ko se začne cikel sežiganja saj, na kar te opozori armaturna plošča, NIMAŠ KAJ ti ugašat motorja!
Kako to izgleda? Ugasam avto ze 150.000km+ pa se nisem videl nobenega opozorila, niti problemov ne. Pa v navodilih tudi nisem nasel nic o tem, kaj govoris.
A to velja mogoce za kak specificen model vozila o katerem govoris?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

potem se ti bo filter zabil in boš vozil na servis.
Kdaj? Pri 200.000km ali 300.000km?


Če ne boš preskoval čistilnih ciklov (ugašal motorja takrat ko poteka zgorevanje saj, kar se dogaja na cca 1000 km), potem se ti filter ne bo zabil nikoli.
Nisi mi odgovoril
Ko se začne cikel sežiganja saj, na kar te opozori armaturna plošča, NIMAŠ KAJ ti ugašat motorja!
Kako to izgleda? Ugasam avto ze 150.000km+ pa se nisem videl nobenega opozorila, niti problemov ne. Pa v navodilih tudi nisem nasel nic o tem, kaj govoris.
A to velja mogoce za kak specificen model vozila o katerem govoris?


Sem odogovoril. :)) Povej točno kateri model voziš. Pri večini ti pokaže na armaturki kdaj je čistilni cikel. Če pri tvojem ni tako, potem ga vsake toliko malo nateraj na avtocesti da se ti bo začel čistilni cikel.

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Uni k misljo, da so največji osnaževalci avtomobili, si mečejo pesek v oči. Če bi zdajle tlesknil s prsti in bi se magično na cestah vsa osebna dizelska in bencinska vozila spremenila v EV, bi bil še vedno pljunek v morje.


10 največjih ladij, ki pridejo v Barcelono onesnaži enako kot vsi avtomobili v barceloni v celem letu. Ampak to ni pomembno za večino eko fašistov.

Pri nas tudi TEŠ6 nima dobrih filtrov in v enem mesecu onesnaži toliko kot cela slovenija avtomobilov ne v celem letu. Ampak elektrika je pa čista in poceni.

Jah, ves, ti wanabee *eko* butli tudi kupujejo preko ebay,amazon,alix,bg itn...
:D

Valvoline ::

@primoz, nekaj o kurjenju in onesnazevanju:
http://woodsmoke.3sc.net/woodheater-car...

....Thus a brand new heater will emit more PM2.5 in the first hour after lighting than a petrol car in an entire year of driving.....

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

12.000 Evrov razlike v ceni je dovolj za dobrih 200.000km dizla oz. za marsikoga je to dovolj za 15 let voznje.

Zdaj pa roke gor, tisti EVjasi, ki ste zamenjali avto z vec kot 200.000km na stevcu oz. ste imeli avto dlje kot 15 let.

Tisti ki ne odstranijo filtrov so ok. Tisti ki jih nalašč odstranijo tako da 100x več onesnažujejo bodo pa plačali kazen, bomo poskrbeli da bo zakon tak, ni treba nič skrbet. Čez odstranu boš najebov.
Imas prav, ni lepo, da se to dela.
Jih je pa tako malo, da jih lahko na roke stejes in bi preganjanje, iskanje, kaznovanje bil samo se vecji strosek, kot pa dejansko kaj od pobranih kazni. Potem pa jih policija isto lovi z ICEji. Realnost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

Večina aktualnih modelov z DPF filtrom ima dodatni injektor na samem filtru da lažje izvede cikel tudi pri ne-avtocestnih režimih vožnje.


A zdej si pa toplo vodo odkril? Ne mi govort stvari ki so jasne vsakomur. Ni pa to večina dizlov takih, aktualnih modelov DA, večina avtov pa ne. In to je problem. Ker folk potem DPF daje dol.

Tako da so tud problemi z DPFi minimalni,


Če bi bili minimalni jih ne bi dajali dol. Problemi so ker folk ne dela v skladu z navodili in to pri par let starih avtih.

NIMAŠ KAJ srat s svojim neznanjem in predvidevanji po celem forumu.


Imam znanje, vse kar si povedal sem vedel. Tako da ne natepavaj argumenta slamnatega moža.

m0LN4r ::

Erik39 je izjavil:

Večina aktualnih modelov z DPF filtrom ima dodatni injektor na samem filtru da lažje izvede cikel tudi pri ne-avtocestnih režimih vožnje.


A zdej si pa toplo vodo odkril? Ne mi govort stvari ki so jasne vsakomur. Ni pa to večina dizlov takih, aktualnih modelov DA, večina avtov pa ne. In to je problem. Ker folk potem DPF daje dol.

Tako da so tud problemi z DPFi minimalni,


Če bi bili minimalni jih ne bi dajali dol. Problemi so ker folk ne dela v skladu z navodili in to pri par let starih avtih.

NIMAŠ KAJ srat s svojim neznanjem in predvidevanji po celem forumu.


Imam znanje, vse kar si povedal sem vedel. Tako da ne natepavaj argumenta slamnatega moža.
Koliko se jih da dol? Stevilka, procent, anything?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

V resnici bi dpf/cat delete lahko enostavno ulovili na vec nacinov. Najlazje preverit dpf je vpogled v motorno elektroniko, ker je dpf/egr noter elektronsko izbrisan. Lahko bi naredil specijalnih rengenskih scanerjev, k bi zlahka ugotovili ali je vsebina v dpfju/fapu/katalizatorju na mestu ali je votlo.
Ampak, v drzavi niso vsi ministrski sincki, obstaja tudi socijala k potrebuje prevoz, zato se to *spregleda*.

Zgodovina sprememb…

Erik39 ::

Kontra argument EV-jem, kako dobri so ker imajo dobre pospeške in nizko težišče, vseeno so težki (pretežki), tako da neke oh in sploh dinamike ne morejo imeti, višini težišča navkljub


EV-ji so težji samo kakih 10 % ali 15 % od istega avtomobila z dizelskim pogonom, torej razlika ni bistvna. Imajo dinamiko če naredijo dirkalni krog hitreje ane.

m0LN4r ::

Glede na znance 50 %. Koliko v celi populaciji, težko rečt, verjetno tam nekje če sklepamo da je procent pri znancih reprezentativen.
Tjah, to je zdej tako. Glede na znance, zlahto, sodelavce zadnjih 15 let pa 00%
Kaj bova pa zdaj?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Erik39, kateri avtomobili pa imajo iste cene ICE in EV? Govorimo za enak model avta enkrat ICE, drugič EV. Ker nas ne zanima primerjava e-up-a z passatom. A pa primerjaš enak model avta in z isto opremo al najcenejše elektro in najdražje ICE primerjaš med sabo?

Ker kot sem ti napisal hyundai kona z enako opremo in 4x4 pogonom stane 3x manj kot EV kona s samo sprednjim pogonom (samo "motor" je drug ostala oprema je enaka). Če pa jaz vzamem vhodni model kone z 2WD pogonom je pa EV skoraj 3x dražji.

Torej, kje si dobil cene enakega modela avta z enako ceno?

m0LN4r ::

Valvoline je izjavil:

V resnici bi dpf/cat delete lahko enostavno ulovili na vec nacinov. Najlazje preverit dpf je vpogled v motorno elektroniko, ker je dpf/egr noter elektronsko izbrisan. Lahko bi naredil specijalnih rengenskih scanerjev, k bi zlahka ugotovili ali je vsebina v dpfju/fapu/katalizatorju na mestu ali je votlo.
Ampak, v drzavi niso vsi ministrski sincki, obstaja tudi socijala k potrebuje prevoz, zato se to *spregleda*.
Policaja, ki bi na random sla to preverjati recimo v eni obcini, morata dobiti placo. 100 policajev po Sloveniji, ki bi to delali vsak dan, ravnotako morajo dobiti placo, sluzbeno vozilo, gorivo, gume in na koncu bi pokasirali mogoce 100 ljudi v enem letu.
Bravo. Profit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

Glede na znance 50 %. Koliko v celi populaciji, težko rečt, verjetno tam nekje če sklepamo da je procent pri znancih reprezentativen.
Tjah, to je zdej tako. Glede na znance, zlahto, sodelavce zadnjih 15 let pa 00%
Kaj bova pa zdaj?


Treba bi blo zmerit in pregledat na tehničnih pregledih in bi imela točno številko. Torej pol praviš da ni nobenega problema če to začnejo naslednji mesec na tehničnih pregledih preverjat? :))))

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

Valvoline je izjavil:

V resnici bi dpf/cat delete lahko enostavno ulovili na vec nacinov. Najlazje preverit dpf je vpogled v motorno elektroniko, ker je dpf/egr noter elektronsko izbrisan. Lahko bi naredil specijalnih rengenskih scanerjev, k bi zlahka ugotovili ali je vsebina v dpfju/fapu/katalizatorju na mestu ali je votlo.
Ampak, v drzavi niso vsi ministrski sincki, obstaja tudi socijala k potrebuje prevoz, zato se to *spregleda*.
Policaja, ki bi na random sla to preverjati recimo v eni obcini, morata dobiti placo. 100 policajev po Sloveniji, ki bi to delali vsak dan, ravnotako morajo dobiti placo, sluzbeno vozilo, gorivo, gume in na koncu bi pokasirali mogoce 100 ljudi v enem letu.
Bravo. Profit.


Kakih 100 ljudi, v sloveniji vozi na desetsisoče vozil brez DPF-ja.

m0LN4r ::

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Glede na znance 50 %. Koliko v celi populaciji, težko rečt, verjetno tam nekje če sklepamo da je procent pri znancih reprezentativen.
Tjah, to je zdej tako. Glede na znance, zlahto, sodelavce zadnjih 15 let pa 00%
Kaj bova pa zdaj?


Treba bi blo zmerit in pregledat na tehničnih pregledih in bi imela točno številko. Torej pol praviš da ni nobenega problema če to začnejo naslednji mesec na tehničnih pregledih preverjat? :))))
Ne vidim problema, sem takoj za, TÜV tukaj to redno preverja ze leta in leta.
Za tistih, kot pravim nekaj 10 primerov, kateri ti grejo v nos se noben ne bo sekiral.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Valvoline je izjavil:

V resnici bi dpf/cat delete lahko enostavno ulovili na vec nacinov. Najlazje preverit dpf je vpogled v motorno elektroniko, ker je dpf/egr noter elektronsko izbrisan. Lahko bi naredil specijalnih rengenskih scanerjev, k bi zlahka ugotovili ali je vsebina v dpfju/fapu/katalizatorju na mestu ali je votlo.
Ampak, v drzavi niso vsi ministrski sincki, obstaja tudi socijala k potrebuje prevoz, zato se to *spregleda*.
Policaja, ki bi na random sla to preverjati recimo v eni obcini, morata dobiti placo. 100 policajev po Sloveniji, ki bi to delali vsak dan, ravnotako morajo dobiti placo, sluzbeno vozilo, gorivo, gume in na koncu bi pokasirali mogoce 100 ljudi v enem letu.
Bravo. Profit.


Kakih 100 ljudi, v sloveniji vozi na desetsisoče vozil brez DPF-ja.
Aja? Od kje pobiras stevilke? No sicer glede na stevilo reg. vozil, tudi ce bi bilo vsaj priblizno res, je se vedno pickin dim, first world problem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

In kaj potem ce je na desettisoce? Kolk je v slo folka ki se komaj prebija iz meseca v mesec? Ne bi bilo bolj pametno bogatune in njihove ev igrace mocno obdavcit, subvencije pa namenit plebsom da si nabavijo bencinarje na plin/predelali na plin?

Kripto mesi ::

12k je predrago, js ti prodam novega E-up za 8kEUR. Edini problem je, da ni in nikoli ne bo več na zalogi. Ampak cena je pa 8kEUR!!!!

Zgodovina sprememb…

1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40656794 (44631) m0LN4r
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13624578 (18480) krneki0001
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16957463 (51789) Jackass

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157195284 (155446) BigWhale
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28881341 (76056) D3m

Več podobnih tem