Forum » Na cesti » Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!
Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!
Erik39 ::
Znano je da ogromna količina lastnikov dizlov da odstranit filter trdih delcev (DPF), del ki je potreben da avtomobil dosega emisijske norme in se sploh lahko prodaja. Tako se emisije škodljivih in dokazano rakotvornih trdih delcev iz izpuha povečajo tudi za 100 krat. Nasrkamo pa vsi pa vsi z svojim zdravljem, zato ker se enim lolekom ne da avta normalno vzdrževat. Na tehničnih pregledih pa tega ne preverjajo..
K pisanju me je spodbudil tale post v eni drugi temi:
Čas je da da se to začne preverjati in da se začnejo talati mastne kazni za uničevanje zdravja!
WHO: 'Diesel exhaust fumes cancerous'
https://www.nhs.uk/news/cancer/who-dies...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Kaj si vi mislite o takih?
..
K pisanju me je spodbudil tale post v eni drugi temi:
evo primer soseda, odkar si je dal odstranit DPF filter in blindirat EGR ventil na svojem dizelašu (če še je kaj mučkal ne vem, to se je nekaj hvalil) mu grozno smrdi.
Čas je da da se to začne preverjati in da se začnejo talati mastne kazni za uničevanje zdravja!
WHO: 'Diesel exhaust fumes cancerous'
https://www.nhs.uk/news/cancer/who-dies...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Kaj si vi mislite o takih?
..
- zaklenil: bluefish ()
vostok_1 ::
Da brez potrebe smetijo ozračje?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
zmaugy ::
Znano je da ogromna količina lastnikov dizlov da odstranit filter trdih delcev (DPF), del ki je potreben da avtomobil dosega emisijske norme in se sploh lahko prodaja. Tako se emisije škodljivih in dokazano rakotvornih trdih delcev iz izpuha povečajo tudi za 100 krat. Nasrkamo pa vsi pa vsi z svojim zdravljem, zato ker se enim lolekom ne da avta normalno vzdrževat. Na tehničnih pregledih pa tega ne preverjajo..
K pisanju me je spodbudil tale post v eni drugi temi:
evo primer soseda, odkar si je dal odstranit DPF filter in blindirat EGR ventil na svojem dizelašu (če še je kaj mučkal ne vem, to se je nekaj hvalil) mu grozno smrdi.
Čas je da da se to začne preverjati in da se začnejo talati mastne kazni za uničevanje zdravja!
WHO: 'Diesel exhaust fumes cancerous'
https://www.nhs.uk/news/cancer/who-dies...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Kaj si vi mislite o takih?
..
Problem je, ker se policajem in ostalim enostavno j*be za takšno kretene, ki za svojimi Audiji iz dojčlanda ustvarjajo dimno zaveso. Verjetno imajo tudi kakšni od njih takšne avte.
Definitivno bi takšne kante bilo treba spravit s ceste in jih lastnikom zaplenit in poslat na uničenje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
DeeJay ::
Vedno kaznovat to, kaznovat ono... kaj pa, če bi nardil take subvencije električnih avtomobilov kot jih majo na Norveški in bi dizli ratal brezveze?
::
Ne samo DPS filter, sam sem dal odstraniti tudi EGR ventil. Vse te naprave, ki si jih izmišljate v imenu ekologije, prinašajo samo težave in stroške.
PacificBlue ::
Pa saj to nekatera podjetja javno oglašujejo, kot eno izmed storitev. Preden ne bo zakonske podlagena eu ravni, je tudi pri nas ne bo.
I’m out.
:3
:3
mailer ::
Vedno kaznovat to, kaznovat ono... kaj pa, če bi nardil take subvencije električnih avtomobilov kot jih majo na Norveški in bi dizli ratal brezveze?Bo treba dat še plače vsaj približno iste. Sicer pa ja, če na tehničnem ni filtra avto ne dobi možnosti registracije.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
hojnikb ::
To da avto opravi TP ni nujno, da je izpraven. Avti brez DPFa gredo cez tp in so "izpravni" samo zaradi tega, ker ni opreme, ki bi to merla.
#brezpodpisa
Utk ::
Avto je izpraven, ni pa v stanju kot je bil homologiran. Avtomehanik, ki ne zna preverit ali je not dpf in egr dela, ni vreden, da se imenuje avtomehanik. Ven je treba dat samo pravilnik, da se to preverja na vsakem pregledu, ni treba niti novega zakona.
Ti isti avtomehaniki, ko kupujejo avto zase, vejo iz kilometra ali ima dpf ali ne in ali egr dela, brez skrbi.
Bi pa potem zraven tehničnih moral bit še varnostnik, ker bi marsikdo dobil živčni zlom, ko bi mu 5 let starega dizla zacahnali, da je za v prešo.
Ti isti avtomehaniki, ko kupujejo avto zase, vejo iz kilometra ali ima dpf ali ne in ali egr dela, brez skrbi.
Bi pa potem zraven tehničnih moral bit še varnostnik, ker bi marsikdo dobil živčni zlom, ko bi mu 5 let starega dizla zacahnali, da je za v prešo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
::
Za DPF bi se mogoče dalo odkriti. Da se EGR ne odpira, ni šans da se odkrije. Drugače je pa EGR vir toliko okvar, da ne vem za poznavalca, ki si tega ne bi dal preventivno izklopiti. DPS je malo drugače: onemogočiš, ko crkne.
WizzardOfOZ ::
Sej niso samo dizli problematični. Vsi, ki imajo prisilno polnjenje. Torej tudi turbo bencinarji.
hojnikb ::
ja, sam pri turbo bencinarjih egr "ventil" nebo crknu. Ker ce crkne, imas se precej drugih problemov :)
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
hojnikb ::
je izjavil:
ce ni egra, bodo noxi precej visji
EGR je odprt samo pri določenih pogojih.
le kateri pogoji so to
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
Je cenej 300 evrov dat za remap in odstranit dpf, kot kupit nov dpf. Zato se pa to počne.
A je v dpf res platina?
A je v dpf res platina?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
LeQuack ::
Čas je, da se DPF-je in katalizatorje začne vgrajevati na dimnike domačih kurilnih naprav. Zdaj lahko vsak kuri praktično karkoli in zastruplja vse v bližnji in tudi daljni okolici. V Ljubljani in okolici pozimi največji del onesnaževanja predstavljajo male kurilne naprave, več kot avtomobili.
Quack !
joze67 ::
Vedno kaznovat to, kaznovat ono... kaj pa, če bi nardil take subvencije električnih avtomobilov kot jih majo na Norveški in bi dizli ratal brezveze?
Takoj, ko v Piranskem zalivu najdeš nafto.
Poleg tega bodo električni avtomobili avtomatsko subvencionirani, ker jih te in one kazni ne bodo doletele.
toro69 ::
yamahko ::
Znano je da ogromna količina lastnikov dizlov da odstranit filter trdih delcev (DPF), del ki je potreben da avtomobil dosega emisijske norme in se sploh lahko prodaja. Tako se emisije škodljivih in dokazano rakotvornih trdih delcev iz izpuha povečajo tudi za 100 krat. Nasrkamo pa vsi pa vsi z svojim zdravljem, zato ker se enim lolekom ne da avta normalno vzdrževat. Na tehničnih pregledih pa tega ne preverjajo..
K pisanju me je spodbudil tale post v eni drugi temi:
evo primer soseda, odkar si je dal odstranit DPF filter in blindirat EGR ventil na svojem dizelašu (če še je kaj mučkal ne vem, to se je nekaj hvalil) mu grozno smrdi.
Čas je da da se to začne preverjati in da se začnejo talati mastne kazni za uničevanje zdravja!
WHO: 'Diesel exhaust fumes cancerous'
https://www.nhs.uk/news/cancer/who-dies...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Kaj si vi mislite o takih?
..
Najlažje je bit "pameten" glede odstranitve enega filtra .. se zavedate kaj dejansko vse se vozi po naših cestah? Če že imaš voljo se obremenjevat s tem raje energijo usmeri v to, da se iz prometa izločijo dejanska nevarna vozila :)
Da pa odgovorim na to temo, odstranitvi raznoraznih sistemov se bliža konec. Mislim, da bo 2022 ali 2023 obvezno meriti na vseh TP. V info, nekateri TP pa že imajo to (vsaj v mojem kraju ..). Po drugi strani pa en izlet v Avstrijo / Nemčijo, da policaj vidi črn dim iz dizla ... veselje in prazna denarnica ;)
::
je izjavil:
ce ni egra, bodo noxi precej visji
EGR je odprt samo pri določenih pogojih.
le kateri pogoji so to
Račinalnik spremlja precej parametrov, od temperature motorja, obratov, ... in potem na podlagi tega določa stopnjo odprtosti ventila. Pri polnem gasu ni v funkciji, mislim pa da tudi v idlanju ni, vmes pa odvisno. Poglej si malo, saj kar dosti najdeš o tem napisanega.
Miha 333 ::
Potem bi morali prepovedati tudi tiste stare avte, ki teh filtrov sploh niso imeli. Ker tisti smetijo in ubijajo zakonito.
Likalnik ::
Isto je odstranil oziroma moj brat na Sharanu....kupil je nov avto....3krat oziroma 4 krat so mu to popravljali/menjali....dvakrat v sklopu garancije, dvakrat je plačal...ko se je to petič naredilo je dal vse skupaj odklopiti....sedaj že par let mir.
Uglavnem zavedam se, da to ni prav.....tudi ne podpiram tega...ker gre tudi za moje zdravje.....samo naj pa naredijo tako, da ti ni potrebno vsako leto biti zaradi tega pri mehaniku....
Punca...nov BMW...star dve leti...že začele lučke svetiti in opozarjati za to napako...so odpravili še v sklopu garancije....ampak vprašanje časa kdaj bo zopet napaka.
Še en razlog več zakaj ne diesel.
Uglavnem zavedam se, da to ni prav.....tudi ne podpiram tega...ker gre tudi za moje zdravje.....samo naj pa naredijo tako, da ti ni potrebno vsako leto biti zaradi tega pri mehaniku....
Punca...nov BMW...star dve leti...že začele lučke svetiti in opozarjati za to napako...so odpravili še v sklopu garancije....ampak vprašanje časa kdaj bo zopet napaka.
Še en razlog več zakaj ne diesel.
Invictus ::
Dizli so tako out. Mogoče čas za nakup enega, ker so v DE precej cenejši od bencinarjev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
::
Isto je odstranil oziroma moj brat na Sharanu....kupil je nov avto....3krat oziroma 4 krat so mu to popravljali/menjali....dvakrat v sklopu garancije, dvakrat je plačal...ko se je to petič naredilo je dal vse skupaj odklopiti....sedaj že par let mir.
Uglavnem zavedam se, da to ni prav.....tudi ne podpiram tega...ker gre tudi za moje zdravje.....samo naj pa naredijo tako, da ti ni potrebno vsako leto biti zaradi tega pri mehaniku....
Punca...nov BMW...star dve leti...že začele lučke svetiti in opozarjati za to napako...so odpravili še v sklopu garancije....ampak vprašanje časa kdaj bo zopet napaka.
Še en razlog več zakaj ne diesel.
Za EGR je znano, da se ga tudi pri novih avtih takoj onesposobi.
gruntfürmich ::
če bodo na tehničnem to preverjali je brez veze, ker bo folk zmontiral nazaj pred tem.
to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.
to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
xda develope ::
@Erik39 v postu kjer komentiraš da DPF ter egr ne povzročata nobenih težav ob pravilni vožnji, ravno DPF filter je en izmer stvari na katerega nimaš preveč vpliva. Tudi če bo motor konstantno tekel na najvišjem nivoju izkoristka bo DPF filter v določenem obdobju kaput. Kar pa praviš o regeneraciji pa velja samo delno. Pri večini avtomobilov se lučka za dpf prižge takrat ko e zadnja priložnost da DPF sam izvede regeneracijo a to ne pomeni da se po regeneraciji filter sprazni...Pri izgorevanju nastajajo saje ki se potem ujamejo v DPFju tekom regeneracijo pa se te saje požgejo in v DPF filtu ostane pepel ki filtra normalno nemora zapustiti, in ko presežeš 200tkm je velika verjetnost da je prosta kapaciteta DPFja manj kot 10% kar pomeni veliko pogostejše regeneracije, ki povzročajo smrad itd. Takrat je opcija čiščenje filtra ki jo ponuja veliko podjetij po sloveniji, druga opcija je menjava vložka v filtru(nekaj takega delajo v izpušnih sistemih novak), ali pa nov filter. Vse te opcije so >250€ medtem ko odstranitev je sigurna pot ki je ravno v tem cenovnem razponu. Ne pravim da podpiram odstranitev...a dokler bojo sistemi taki kot so trenutno se bo to dogajalo še naprej...
::
gruntfürmich je izjavil:
če bodo na tehničnem to preverjali je brez veze, ker bo folk zmontiral nazaj pred tem.
to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.
Si kar predstavljam policaje z vso to opremo ...
bbbbbb2015 ::
Znano je da ogromna količina lastnikov dizlov da odstranit filter trdih delcev (DPF), del ki je potreben da avtomobil dosega emisijske norme in se sploh lahko prodaja. Tako se emisije škodljivih in dokazano rakotvornih trdih delcev iz izpuha povečajo tudi za 100 krat. Nasrkamo pa vsi pa vsi z svojim zdravljem, zato ker se enim lolekom ne da avta normalno vzdrževat. Na tehničnih pregledih pa tega ne preverjajo..
Po moje je čas, da ti spiješ kozarec mrzle vode in se pošteno ohladiš. Če bo vse to kaznivo dejanje, potem rabimo policaje, ki bodo šopali plače, za brezveze.
Zakonodaja in vse je že na mestu. Pač pogledajo če nimaš filtra ali EGR, ter ti ne dajo tehničnega in ne moreš registrirati avta in se ne morewš voziti. Če se pa voziš brez tehničnega, potem pa ti sicer policaji poberejo avto (kar se jaz sicer ne strinjam).
Tako da.. Ohladi se malo.
IL_DIAVOLO ::
Predvidevam, da se odstranjeni dpf filter se vidi s prostom ocesom. Samo navodila je treba poslati, da se začne preverjati.
In ne, to nima kaj iskati na cestah.
In ne, to nima kaj iskati na cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Machete ::
Zakaj se to daje dol? Kateri avti imajo to sploh? O kakih starostih sploh je govora? (ps: furam dizla in ne vem za 'to situacijo).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
xda develope ::
IL_diavolo...Če točno veš kaj gledaš ter si pripravljen tlačiti glavo povsod boš mogoče celo videl. Pri večini VAG avtomobilov(od 2009 dalje s starejsimi nimam izkusenj) egr ventila prakticno nemoraš videti ker je za motorjem nizko...spodaj na podvozju pa imaš plastike ki pravtako preprečujejo da vidiš v motor sam. Dpf po drugi strani je lažje opaziti če manjka a kolikor je meni znano ohišje ostane. Odstranijo le vložek v filtru.
Machete...Egr ter dpf sta komponenti velike večine dizlov...točne letnice nevem a vem.da je 2.0 tdci mondeo iz 2006 imel egr tako da je to že kar dolgo prisotno
Machete...Egr ter dpf sta komponenti velike večine dizlov...točne letnice nevem a vem.da je 2.0 tdci mondeo iz 2006 imel egr tako da je to že kar dolgo prisotno
MxxW5 ::
Kot lastnik dizla (z DPF filtrom) se strinjam, da je odstranjevanje problem in da se to premalo preverja. Dvomim pa, da večina lastnikov filtre odstrani. Tudi nima nikakega smisla, da to postane kaznivo dejanje. Dovolj je, če je prekršek z zasoljeno kaznijo in striktno preverjanje, predvsem na tehničnem pregledu. Že povsem dovolj bi bilo, da tak avto ne bi šel čez tehničnega.
Prav tako bi bilo koristno, če bi država prepovedala uvoz dizlov z manj kot EURO 5. Da ne postanemo nemški odpad.
Prav tako bi bilo koristno, če bi država prepovedala uvoz dizlov z manj kot EURO 5. Da ne postanemo nemški odpad.
stara mama ::
stara mama ::
xda develope je izjavil:
Machete...Egr ter dpf sta komponenti velike večine dizlov...točne letnice nevem a vem.da je 2.0 tdci mondeo iz 2006 imel egr tako da je to že kar dolgo prisotno
Sami EGR ventili so že od nekdaj, že moj letnik 94 dizel ga je imel. Ampak takrat so bili še vakumski in so težko crknili.
zmaugy ::
je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
če bodo na tehničnem to preverjali je brez veze, ker bo folk zmontiral nazaj pred tem.
to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.
Si kar predstavljam policaje z vso to opremo ...
Dovolj če drekače, ki za sabo puščajo oblake črnega dima, odstranijo s ceste in na stroške lastnika naložijo na prikolico in odpeljejo na pregled.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Valvoline ::
je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
če bodo na tehničnem to preverjali je brez veze, ker bo folk zmontiral nazaj pred tem.
to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.
Si kar predstavljam policaje z vso to opremo ...
Dovolj če drekače, ki za sabo puščajo oblake črnega dima, odstranijo s ceste in na stroške lastnika naložijo na prikolico in odpeljejo na pregled.
Klasicni witch hunt. Tega ze dolgo ni vec, ce so oblaki crnega dima zadaj je to nekaj narobe z avtom/motorjem, z taksnim se noben normalen clovek ne bo peljal. Tudi ce odstranis dpf ni crnega dima zadaj. Tole je gobezdanje bencinasev, k si niso sposobni kupit rabljenega dizla, in iscejo izgovor za svojo nesposobnost. Je ze dokazano da gume svinjajo tudi do 1000x vec kot izpuh, ni potrebe po nadaljnem prepucavanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
m0LN4r ::
Znano je da ogromna količina lastnikov dizlov da odstranit filter trdih delcev (DPF), del ki je potreben da avtomobil dosega emisijske norme in se sploh lahko prodaja. Tako se emisije škodljivih in dokazano rakotvornih trdih delcev iz izpuha povečajo tudi za 100 krat. Nasrkamo pa vsi pa vsi z svojim zdravljem, zato ker se enim lolekom ne da avta normalno vzdrževat. Na tehničnih pregledih pa tega ne preverjajo..Koliko pa? V nasi zlahti je kr ogromno dizlov, pa ne poznam zive duse, ki bi odstranjeval karkoli iz avta. Al to te motijo bolj posamezni primeri, ki so slucajno v tvoji okolici?
K pisanju me je spodbudil tale post v eni drugi temi:
evo primer soseda, odkar si je dal odstranit DPF filter in blindirat EGR ventil na svojem dizelašu (če še je kaj mučkal ne vem, to se je nekaj hvalil) mu grozno smrdi.
Čas je da da se to začne preverjati in da se začnejo talati mastne kazni za uničevanje zdravja!
WHO: 'Diesel exhaust fumes cancerous'
https://www.nhs.uk/news/cancer/who-dies...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Kaj si vi mislite o takih?
..
Normaln clovek tega ne dela in se mu niti ne da stem zajebavat. Malo prevec si posplosil in delas nepotrebno paniko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Machete ::
Jaz tudi nobenega ne poznam, da bi kadarkoli kaj o tem govoril, pa neredko teče debata o avtih..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
m0LN4r ::
je izjavil:
Od kod vam je to znano? Gostilne? Baba cula baba rekla?Isto je odstranil oziroma moj brat na Sharanu....kupil je nov avto....3krat oziroma 4 krat so mu to popravljali/menjali....dvakrat v sklopu garancije, dvakrat je plačal...ko se je to petič naredilo je dal vse skupaj odklopiti....sedaj že par let mir.
Uglavnem zavedam se, da to ni prav.....tudi ne podpiram tega...ker gre tudi za moje zdravje.....samo naj pa naredijo tako, da ti ni potrebno vsako leto biti zaradi tega pri mehaniku....
Punca...nov BMW...star dve leti...že začele lučke svetiti in opozarjati za to napako...so odpravili še v sklopu garancije....ampak vprašanje časa kdaj bo zopet napaka.
Še en razlog več zakaj ne diesel.
Za EGR je znano, da se ga tudi pri novih avtih takoj onesposobi.
Je znano koliko primerov, % na prodanih vozil ali registriranih vozil? Kaj tocno je znano?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Dag ::
Kar se tiče EV-jev. Poznam nekaj ljudi, ki bi ga imeli, a živijo v bloku in ga tako ne morejo polniti doma. S tem izgubijo glavno prednost EV-ja. Javne polnilnice so za dnevno uporabo PITA. Ne veš ali bo prosta, po polnjenju moraš umakniti avto, vedno več je plačljivih. Skratka, precej bolj štorasto in veliko več razmišljanja in planiranja kot 1x tedensko zaviti na pumpo.
Kdor se je vsaj malo ukvarjal z UX, ve, kako pomembno je, da so stvari user friendly, da celotna izkušnja poteka seamless in frictionless. V primeru EV-ja, če živiš v bloku, trenutno niti slučajno ni tako.
Za začetek bi morali sprejeti predpis, da je pri stanovanjskih novogradnjah najmanj vsako drugo parkirno mesto opremljeno s priključkom za polnjenje EV. In predvideti neko prehodno obdobje za retrofit na obstoječih parkiriščih, pri čemer bi bil retrofit izdatno subvencioniran.
Poleg cene je IMO prav problem polnjenja eden največjih zaviralcev, da se več ljudi ne odloči za EV.
Še glede Norveške. Tam imajo ljudje drugačne potovalne navade in jim omejen doseg ne predstavlja takšne ovire kot pri nas. Oni se z avtomobili vozijo skoraj izključno v lokalnem okolju. Če morajo kam dlje, uporabijo javni prevoz. Za potovanja na večje razdalje (npr. iz Lofotov v Tromso, iz Trondheima v Bergen, itd.) imajo dobro razvit notranji letalski promet. Ker nimajo skoraj nič avtocest, je potovanje z avtomobilom zelo zamudno, zato se jim že časovno ne splača. Dodatno imajo (sploh na severu) parkirišča - tudi javna - že opremljena z 230V vtičnicami za gretje avtomobilov pozimi. Norveška je tako res specifika in se njihovega zgleda enostavno ne da aplicirati na naše okolje.
Kdor se je vsaj malo ukvarjal z UX, ve, kako pomembno je, da so stvari user friendly, da celotna izkušnja poteka seamless in frictionless. V primeru EV-ja, če živiš v bloku, trenutno niti slučajno ni tako.
Za začetek bi morali sprejeti predpis, da je pri stanovanjskih novogradnjah najmanj vsako drugo parkirno mesto opremljeno s priključkom za polnjenje EV. In predvideti neko prehodno obdobje za retrofit na obstoječih parkiriščih, pri čemer bi bil retrofit izdatno subvencioniran.
Poleg cene je IMO prav problem polnjenja eden največjih zaviralcev, da se več ljudi ne odloči za EV.
Še glede Norveške. Tam imajo ljudje drugačne potovalne navade in jim omejen doseg ne predstavlja takšne ovire kot pri nas. Oni se z avtomobili vozijo skoraj izključno v lokalnem okolju. Če morajo kam dlje, uporabijo javni prevoz. Za potovanja na večje razdalje (npr. iz Lofotov v Tromso, iz Trondheima v Bergen, itd.) imajo dobro razvit notranji letalski promet. Ker nimajo skoraj nič avtocest, je potovanje z avtomobilom zelo zamudno, zato se jim že časovno ne splača. Dodatno imajo (sploh na severu) parkirišča - tudi javna - že opremljena z 230V vtičnicami za gretje avtomobilov pozimi. Norveška je tako res specifika in se njihovega zgleda enostavno ne da aplicirati na naše okolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dag ()
Valvoline ::
Norveska je evropski katar, kesa majo za vsaj 3 generacije brezdelja in najmanj 100 let preseravanja z denarjem. lahko bi kamot vsakemu norvezanu podaril kaksen *long* ev, ter dozivljenski zastojnski strom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
PrimozR ::
xda develope je izjavil:
@Erik39 v postu kjer komentiraš da DPF ter egr ne povzročata nobenih težav ob pravilni vožnji, ravno DPF filter je en izmer stvari na katerega nimaš preveč vpliva. Tudi če bo motor konstantno tekel na najvišjem nivoju izkoristka bo DPF filter v določenem obdobju kaput. Kar pa praviš o regeneraciji pa velja samo delno. Pri večini avtomobilov se lučka za dpf prižge takrat ko e zadnja priložnost da DPF sam izvede regeneracijo a to ne pomeni da se po regeneraciji filter sprazni...Pri izgorevanju nastajajo saje ki se potem ujamejo v DPFju tekom regeneracijo pa se te saje požgejo in v DPF filtu ostane pepel ki filtra normalno nemora zapustiti, in ko presežeš 200tkm je velika verjetnost da je prosta kapaciteta DPFja manj kot 10% kar pomeni veliko pogostejše regeneracije, ki povzročajo smrad itd. Takrat je opcija čiščenje filtra ki jo ponuja veliko podjetij po sloveniji, druga opcija je menjava vložka v filtru(nekaj takega delajo v izpušnih sistemih novak), ali pa nov filter. Vse te opcije so >250€ medtem ko odstranitev je sigurna pot ki je ravno v tem cenovnem razponu. Ne pravim da podpiram odstranitev...a dokler bojo sistemi taki kot so trenutno se bo to dogajalo še naprej...
Ne imeti avta je pa zastonj...
Vsak pri sebi bo moral predelati, kakšen avto je pripravljen imeti in če je pripravljen zanj plačevati vzdrževanje. Dejstvo je, da odstranitev DPF-a ni legalna opcija, zamenjava pa je. Ne glede na to, da je odstranitev lažja, hitrejša, cenejša, itd., to ni pravilna pot.
Premalo ljudi se zaveda, koliko časa in denarja gre za razvoj v avtomobilski industriji, kjer le-to v precej primerih ni samo sebi namen (pogosto sicer je, ampak to je druga zgodba), vaški strokovnjaki, ki mislijo, da vedo vse, ker znajo odtegniti 5 vijakov, pa vse to obrnejo na glavo. Za vprašat se je, a vaški strokovnjak s 3 leti srednje šole res ve več od razvoja parih firm, kjer skupaj dela nekaj 100 visoko izobraženih inženirjev (in ne, to, da na avtu znaš zamenajti EGR ventil, ni merilo, ker bi ga večina teh inženirjev z navodili in orodjem znala zamenjati tudi sama, ampak se večinoma raje ukvarjajo z resnejšimi problemi, ki jim prinesejo več denarja oz. zadovoljstva, kot šravfanje lastnega vozila).
je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
če bodo na tehničnem to preverjali je brez veze, ker bo folk zmontiral nazaj pred tem.
to bi morali ob cestah stati in preverjati kot vinjete.
Si kar predstavljam policaje z vso to opremo ...
Če avto zakadi, gre na izredni tehnični pregled. Takrat ne boste imeli časa nazaj montirati DPF-e in EGR-e.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 58348 (46185) | m0LN4r |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25555 (19457) | krneki0001 |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58936 (53262) | Jackass |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199282 (159444) | BigWhale |
» | EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Tožbe | 83076 (77791) | D3m |