» »

Nvidia in Mercedes-Benz razvijata avtonomna vozila

Nvidia in Mercedes-Benz razvijata avtonomna vozila

Slo-Tech - Mercedes-Benz in Nvidia sta napovedala, da bosta s skupnimi močmi do leta 2024 pripravila ustrezno tehnologijo, da bodo vozila lahko avtonomna. Podjetji sta sklenili partnerstvo, v okviru katerega razvijata ustrezno računalniško infrastrukturo in sisteme za oddaljeno nadgrajevanje programske opreme v vozilu in avtonomno vožnjo. Vozila bodo tako postala bolj podobna računalnikom, saj se bodo sproti posodabljala. Novost bo uporabljala nove Nvidiine čipe SoC (Drive AGX Orin) in naj bi bila standardni del Mercedes-Benzovih vozil že leta 2024, tako v nižjem kakor višjem razredu.

Sliši se revolucionarno, a v resnici Mercedes-Benz na tem področju caplja za konkurenco. Odkar je Tesla pokazala, da so električna vozila povsem izvedljiva prihodnost, kamor sodi tudi programska oprema in njeno nadgrajevanje, ta vlak lovijo vsi proizvajalci. Koncept avtomobila kot računalnika na kolesih, temu pravim, in ni nič novega. Takšno nenehno nadgrajevanje pa je podobno programski opremi kot naročnini, ker si želijo podjetja. Brez dvoma bi tudi proizvajalci vozil radi videli, da bi jim trajno plačevali najemnino ali naročnino za napredne funkcije.

Drive AGX Ogrin pa naj bi podpiral tudi najvišjo stopnjo (level 5) avtonomne vožnje, kjer vozilu le vpišemo končni naslov in to najde pod do tja samo. To seveda ne pomeni, da bodo čez štiri leta mercedesi že takšni, bodo pa imeli strojno strojno in programsko podporo (ima namreč poln software stack za ta namen). Nadaljevanje je odvisno od senzorjev, izvede in tudi pravnih akrobacij. Prva vozila bodo level 2 ali level 3, medtem ko naj bi bilo parkiranje tudi že level 4.



49 komentarjev

HotBurek ::

So že kje podatki, ali bo HW in SW, ki bo poganjal takšen avto, odprtokodni?

Ker po vsem tem, kar delata android&jazTelefon, je zadnje, kar bi si želel nek tak software/hardware package še v avtu, ki je priklopljen na internet.

Pa da plačuješ potem naročnine. Moderno, ni kaj.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

nekikr ::

Drive AGX Ogrin pa naj bi podpiral tudi najvišjo stopnjo (level 5) avtonomne vožnje, kjer vozilu le vpišemo končni naslov in to najde pod do tja samo.

Bullshit. To podpira* že moj 10 let star laptop, ki se valja nekje na podstrešju.
* Ob primernih senzorjih, izvedbe**, pravnih akrobacij in ustrezne programske opreme.
** Z negativno energijo in unobtaniumom pa podpira celo level 6.

No, je pa super, da ne bo čez 2 leti, tako kot vse drugo že zadnjih 15 let, ampak čez 3.

Gregor P ::

bodo pa imeli strojno strojno in programsko podporo
Ok ta je pa res takšna v stili Tesle ... torej enako nemogoča :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparrow ::

Ta novica ima pa kar nekaj slovničnih napak na žalost.

dexterboy ::

Ni mi všeč avto, ki NE ustavi štoparki v mini krilu. Zato raje pilotiram sam ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

bluefish ::

To bo add-on za doplačilo ;)

FlyingBee ::

To bo, ko boš posnel s travnika FitGirl repack za ta avto.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

BigWhale ::

Ko bomo dobili Level 5 avtomobile, jih ne bomo mogli vec kupiti. Prevoz pa se bo podrazil za vse. Cena rabljenih avtomobilov, ki pa niso avtonomni, bo pa zacela narascati, vse dokler jih ne bo prepovedano voziti po navadnih cestah in bodo ljude z njimi vozili samo se na dirkaliscih.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Ko bomo dobili Level 5 avtomobile, jih ne bomo mogli vec kupiti.

Zna biti precej annoying za sosedovega pleskarja / keramičarja, ki ima v avtu cel kup krame, katero zmeraj prevaža naokrog v svojem karavanu, da lahko učinkovito opravlja svoje delo. Ali pa za kolega, ki je član "terasa" banda in ob vikendih priložnostno tovori glasbene inštrumente in ozvočenje na abrahame in poroke. Pa za kolega gasilca, ki občasno domov dobi poziv in je zelo praktično, če se lahko čimprej odpelje, ne da bi moral čakati, da avto pride ponj.
Pa tudi sicer v primerih, ki jih poznam, ljudje v avtih prevažajo kup krame, ki jim včasih pride prav. Deke, rezervne cunje, armafleks, superge, pohodne palice, dežnik, robčki, očala, rokavice, verige, lopato za sneg, otroške vozičke, pijačo, svojo priljubljeno glasbo in dišave, žoge, razkužila, prvo pomoč, švicarski nož, boks za živali, otroške sedeže...

Po moje bo še zmeraj precej scenarijev, kjer se bo marsikomu zdelo zelo praktično imeti na razpolago svoj avto, bo pa tega manj kot sedaj.

Razen če z "ne bomo mogli več kupiti" misliš, da avtov ne bomo več kupovali "z gotovino", ampak jih bomo vsi vozili na leasing.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Markoff ::

Sparrow je izjavil:

Ta novica ima pa kar nekaj slovničnih napak na žalost.

Če Mercedes in Nvidia šlampasta bosta tako, potnikom se nič dobrega obeta ne.

Koncept avtomobila kot računalnika na kolesih, temu pravim, in ni nič novega. Takšno nenehno nadgrajevanje pa je podobno programski opremi kot naročnini, ker si želijo podjetja.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

nekikr ::

Razen če z "ne bomo mogli več kupiti" misliš, da avtov ne bomo več kupovali "z gotovino", ampak jih bomo vsi vozili na leasing.

Avtomobila že danes ne moreš več kupiti na gotovino ampak ti vsilijo leasing, če hočeš dodatni popust. Najbrž se bo pa ta leasing prevalil od bank na proizvajalca, kateremu boš moral plačevati mesečno naročnino. Če ti prodajo enega Cliota, na katerem zaslužijo dva jurja in je zgodba zaključena, je to precej slabše od mesečne naročnine do konca življenjske dobe avta. IT sektor je to že uveljavil, ostali pa hitijo na ta vlak, ker obeta večje zaslužke.

FlyingBee ::

Saj je že zdaj neke vrste naročnina, od servisov in rezervnih delov. Skozi leta na vsak prodan avto potem še load of repromateriala ter mnogo enoh dodatkov.

Pretiravate z leasingom, itak, da je gotovina oziroma nakazilo za cel avto povsem ok, radi vidijo. Folk ponavadi pač nima tolk za naenkrat.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

c3p0 ::

BigWhale je izjavil:

Ko bomo dobili Level 5 avtomobile, jih ne bomo mogli vec kupiti. Prevoz pa se bo podrazil za vse. Cena rabljenih avtomobilov, ki pa niso avtonomni, bo pa zacela narascati, vse dokler jih ne bo prepovedano voziti po navadnih cestah in bodo ljude z njimi vozili samo se na dirkaliscih.


To enkrat bo, a svet bo tako drugačen, da bodo na nas gledali kot mi zdaj na kočijaše iz leta 1820.

FlyingBee ::

In other news, Mercedes je prenehal z izposojo https://www.techspot.com/news/85808-mer...

Kia pa začela, lol.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

FastWIND ::

Dokler me navigacija domov pripelje po napol prevozni gozdni poti. Ne hvala. In če se spomnim na programsko opremo polno bugov... Ne hvala. Raje sam vozim. Plus celo fajn mi je vozit.

dexterboy ::

Ko voziš sam, lahko diktiraš tempo, postojanke, pumpe, izletniške točke...
Pri teh level 5 wagonih to lahko samo sanjam?
Ne, hvala!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

TheBlueOne ::

Vprasanje v kaj se bodo pretopila ta podjetja. Si mislim, da bodo na koncu bolj teritorialno pokrivala obmocja, kot pa prodajala posameznikom. Razmislek o voznji avta bo verjetno podoben, kot je danes jezdit konja. Morda tu in tam za nostalgijo.

So pa verjetno tudi v tranziciji iz konjev mnogi govorili v smislu "Konja ne dam za noben avto.", pa danes prakticno nihce ne koristi konjev.

Gregor P ::

Konji so postali elitno prevozno sredstvo ... razen če si doma s podeželja oz. s kmetije, tam so pa še v redni uporabi:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ko bomo dobili Level 5 avtomobile, jih ne bomo mogli vec kupiti.

Zna biti precej annoying za sosedovega pleskarja / keramičarja, ki ima v avtu cel kup krame, katero zmeraj prevaža naokrog v svojem karavanu, da lahko učinkovito opravlja svoje delo. Ali pa za kolega, ki je član "terasa" banda in ob vikendih priložnostno tovori glasbene inštrumente in ozvočenje na abrahame in poroke. Pa za kolega gasilca, ki občasno domov dobi poziv in je zelo praktično, če se lahko čimprej odpelje, ne da bi moral čakati, da avto pride ponj.
Pa tudi sicer v primerih, ki jih poznam, ljudje v avtih prevažajo kup krame, ki jim včasih pride prav. Deke, rezervne cunje, armafleks, superge, pohodne palice, dežnik, robčki, očala, rokavice, verige, lopato za sneg, otroške vozičke, pijačo, svojo priljubljeno glasbo in dišave, žoge, razkužila, prvo pomoč, švicarski nož, boks za živali, otroške sedeže...

Po moje bo še zmeraj precej scenarijev, kjer se bo marsikomu zdelo zelo praktično imeti na razpolago svoj avto, bo pa tega manj kot sedaj.

Razen če z "ne bomo mogli več kupiti" misliš, da avtov ne bomo več kupovali "z gotovino", ampak jih bomo vsi vozili na leasing.



Ti imaš že koncept faliran v štartu. To je pač sindrom 1998.

Ko bo BWjev scenarij o avtonomnih avtomobilih realnost, ti ne boš imel nobene parcele kjer boš lahko svobodno gradil.
Gradili bodo lahko samo certificirani monopolni javno-zasebni izvajalci, ki ti bodo zgradili bivalni Pod od 15m2. Da boš ti nekaj sam pleskal gor pa bo nezaslišno oz. kar prepovedano.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

HotBurek ::

Avto prihodnost gre v napačno smer. Uporabniki bomo bili izkoriščeni, namesto da bi nas vključili pri razvoju in nas vprašali, kaj si dejansko želimo.

In VW in MB ter drugi prov silijo vse na ta elektro-avtonomni-naročniški vlak.


Porsche (Cayman GT4) dela nekaj v to smer; 4L N/A motro in ročni menjalnik. Škoda, ker manjka ročna zavora.

VW in drugi bi lahko ponudili tak "mehanski" avto (npr. velikosti Honda E škatle), pa rinejo not te displeje, kamere namesto ogledal, slajderji namesto mehanskih knofov...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

boldleaf ::

O uau, pa ne, da je avtomobilske zanesenjake srecala pamet, in so pogruntali, da je Tesla eno navadno sranje, vse ostalo kar izhaja iz nje pa sicer caplja za njimi ampak obeta se vecji kup gnoja? Naaaah, nemogoce po tem, ko jih clovek 10 let opozarja na to...
In the beginning were the Words and the Words made the world. I am the Words.
The Words are everything. Where the Words end the world ends. You cannot go
forward in the absence of space.

darkolord ::

dexterboy je izjavil:

Ko voziš sam, lahko diktiraš tempo, postojanke, pumpe, izletniške točke...
Pri teh level 5 wagonih to lahko samo sanjam?
Ne, hvala!
Itak da boš lahko vse to še vedno sam izbiral.

HotBurek je izjavil:

Avto prihodnost gre v napačno smer. Uporabniki bomo bili izkoriščeni, namesto da bi nas vključili pri razvoju in nas vprašali, kaj si dejansko želimo.
Uporabniki ne vemo, kaj si dejansko želimo.

HotBurek ::

Uporabniki ne vemo, kaj si dejansko želimo.

To je marketinški nateg, na katerega primejo ljudje s prazno glavo, ki tavajo, kot jim drugi naročijo.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Markoff ::

darkolord je izjavil:

Uporabniki ne vemo, kaj si dejansko želimo.

Ti lahko seveda govoriš izključno zase.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Matwic ::

dexterboy je izjavil:

Ko voziš sam, lahko diktiraš tempo, postojanke, pumpe, izletniške točke...
Pri teh level 5 wagonih to lahko samo sanjam?
Ne, hvala!
Razen tempa nad omejitvijo hitrosti, nič od tega niso sanje. Preprosto, ko vidiš "znamenitost/pumpa/svež zrak", izbereš "tja bi šel" in te avto dostavi tja. Tudi, ko vidiš nekaj med potjo, bi morala obstajati možnost počasne vožnje, da si lahko ogledaš (premium subscription only :) ), AMPAK samo, če ne bi zaradi tega naredil kilometrske kolone za sabo (vseeno mi je za druge -> rhodium subscription only).


jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ko bomo dobili Level 5 avtomobile, jih ne bomo mogli vec kupiti.
Razen če z "ne bomo mogli več kupiti" misliš, da avtov ne bomo več kupovali "z gotovino", ampak jih bomo vsi vozili na leasing.
Se mi zdi, da tukaj BigWhale cilja kar lepo na čisto naročnino in različne oblike napol-najema odpadejo. Pri leasingu po določenem času dobiš avto vsaj v svojo last, tukaj pa ne bo šlo tako.


Priznam, sem zelo ciničen glede vsega (zato moji komentarji zgoraj). Hkrati pa zelo podpiram nivo-5 avtonomnih vozil. Možno je omogočiti ljudem, ki niso sposobni varne vožnje potovanje v različne kraje, ali pa samo varen dostop do najnujnejših potrebščin in zdravstva. Za ostale lahko ponuja zelo sproščen dostop do recimo delovnega mesta, ali pa pač samo dovoz domov, ko nekdo ni več primeren za vožnjo ob 3h ponoči po žuru.

HotBurek ::

Nivo 5 avtonomne vožnje je samo fanci ime za taxi.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

zasekamroz ::

Jaz bi imel samovozeč avto.

Ampak ne tak kot nam jih bodo očitno vsilili.

Tak ki je ko ga enkrat plačam čisto moj, brez nekih naročnin, vohunjenja za mano, odprt strojno/programsko...

nekikr ::

Odprt strojno in programsko? Ti to resno? Da bi vsak doma lahko "šraufal" kot sam najbolje ve in zna? Z razlogom ne pustimo, da bi vsak v garaži predeloval avtomobile.

HotBurek ::

Tako je. Odprto strojno in programsko, da bomo spodbujali razvoj, konkurenco, nove ideje itn. Ne pa neko zaprto, dekadentno družbo brezglavih potrošnikov.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

zasekamroz ::

nekikr je izjavil:

Odprt strojno in programsko? Ti to resno? Da bi vsak doma lahko "šraufal" kot sam najbolje ve in zna? Z razlogom ne pustimo, da bi vsak v garaži predeloval avtomobile.

temu razlogu se reče dobiček

nekikr ::

Dobiček koga točno? Proizvajalca ne, ker nič dodatno ne more zaračunati. Države? Kako, če se odpove davku na DIY modificiranju? Škratov?
Povsem pravilno je, da ne pustimo vsakemu znalcu, da ne modificira avtomobilov. Kakšna barva ok, to ni sporno, ampak hardware in software? Nehaj no.

avani ::

ne vem no, sam sem uporabnik avta na narocnino in je cisto fajn servis. ko rabis kombi, vzames kombi. Ko rabis karavana za nedeljski izlet, te ze caka v garazi, ko pa bi sel s s cim bolj sportnim, je tudi na voljo. Zelo enostavno prilagodis tip avta za namen voznje. minusa sta le dva - deluje le v vecjih mestih in potrebujes planirati vnaprej kdaj bos avto rabil.

TheBlueOne ::

Ce so avti avtonomni, potem deluje povsod, ker se ti lahko pripelje pred hiso. Ce so avtonomni + elektro in deloma sami planirajo pot, se lahko avto na poti tudi zamenja. Moznosti je neskoncno.

Dag ::

A ste tukaj sami direktorji in hodite po svetu samo z aktovko ali nahrbtnikom za prenosnik ter se vozite samo kuća-poso-letališče-vikend na morju?

Jaz in moji znanci v avtu prevažamo marsikaj. Od stvari za delo, do razne krame za prosti čas (gojzarje, palice, plezalno opremo, vodo, rezervna oblačila, spalko, plinski kuhalnik, ...). Da ni treba vsakokrat znova pakirat in zlagat v avto preden se kam odpravimo. Preden kdo skoči, da potem avto izgleda kot drvarnica - ne, vse je lepo zloženo v alu zaboju v prtljažniku.

Konec lastništva avtomobila in level 5 brez možnosti preklopa na "ročno" vožnjo pomeni konec svobode. Uživajte dokler še lahko™.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

nekikr ::

Če je vse lepo zloženo v alu zaboju......zakaj ga pa potem ne bi mogel prijeti in prestaviti v garažo/avto, ko je potreba?

jernejl ::

Zakaj bi pa to počel, če ni treba?

TheBlueOne ::

In tudi ce ni v zaboju, je z avtom kot lastnino dosti vec dela. Ta del prestavljanja robe bi verjetno bil malenkost proti casovnim prihrankom iz naslova vzdrzevanja avta, nakupa itn. Ce pa je takih dovolj, pa bo hitro kaksen servis, ki ti bo hranil kar potrebujes in poslal na destinacijo ali pa pripeljal z avtom, ko pride pote.

Koncept samovozecih brezlastniskih avtov v teoriji omogoca marsikaj.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

jernejl je izjavil:

Zakaj bi pa to počel, če ni treba?

Ne vem, izpostavil si, da je to ogromen, nepremostljiv problem, glede na to, da si napisal tri "odstavke", dva o tem alu zabojčku in enega splošnega o svobodi ne vem česa. Glede na to, da ga iz avta in v avto daš v, reciva, 15 sekundah, potem to že ne more biti tako pomemben razlog, ker je siceršnja izguba časa povezana z avtomobilom za nekaj magnitud večja.

darkolord ::

HotBurek je izjavil:

Uporabniki ne vemo, kaj si dejansko želimo.

To je marketinški nateg, na katerega primejo ljudje s prazno glavo, ki tavajo, kot jim drugi naročijo.

Markoff je izjavil:

darkolord je izjavil:

Uporabniki ne vemo, kaj si dejansko želimo.

Ti lahko seveda govoriš izključno zase.
Ne, to dognanje temelji na znanstvenih raziskavah. Vsak misli, da zase najboljše ve, kaj bi rad, pa se izkaže, da ni ravno tako.

So izjeme, ampak jih v resnici ni veliko.

Sploh pri avtomobilih.

Zgodovina sprememb…

HotBurek ::

To je nesprejemljivo. Posiljevanje z nečem, za kar durgi vedo, da jaz ne vem, da si to želim, kljub temu, da si tega ne želim.

Evo. Jst si želim ključ za avto, ki je dejansko ključ ( ključ ), ampak v resnici ne vem, da si dejansko želim električno žajfo ( žajfa ).

Jst sem pristaš mehanike, v resnici pa ne vem, da si želim vse elektronsko. Mogoče si bom začel želeti stvari, katere si ne želim, da bomd dobil tisto, česar si v resnici želim.

We will see...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

darkolord ::

Čak, tist tvoj ključ ma knofe gor. Ti hočeš tistega brez knofov, da z njim vrata odkleneš, ane?

HotBurek ::

Ključ na sliki ima tri knofe. Vrata lahko odkleneš/zakleneš z knofom ali z klasičnim ključom.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Gregor P ::

To je vsaj za nas tehnike, ki smo vedno znali vsaj za silo popraviti stare kripe, ko so crknile, malo problem; ker ko ti sedaj crkne avto je to to, moraš počakati na pomoč. Ah ti stari časi :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

HotBurek je izjavil:

Ključ na sliki ima tri knofe. Vrata lahko odkleneš/zakleneš z knofom ali z klasičnim ključom.
Ja, pristaš mehanike, daljinsko odklepanje te pa ne moti?

Utk ::

Že kakih 25 let se s pokvarjenim ključem ne moreš odpeljat niti s cliotom. Danes to omenjat je...davno prepozno.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Že kakih 25 let se s pokvarjenim ključem ne moreš odpeljat niti s cliotom. Danes to omenjat je...davno prepozno.


Sploh to omenjat ob avtomobilih, ki so tko al tko polni elektronike, od vziga, vbrizga, zavor, varnostnih sistemov ...

HotBurek ::

Carji ste. Obvladate avto elektroniko. Pa še eksperti za pokvarjene ključe ste.

Evo, kolk sem dolžn vsakemu?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

nekikr ::

200€, lahko v turističnih bonih.

JanK ::

BigWhale je izjavil:

Ko bomo dobili Level 5 avtomobile, jih ne bomo mogli vec kupiti. Prevoz pa se bo podrazil za vse. Cena rabljenih avtomobilov, ki pa niso avtonomni, bo pa zacela narascati, vse dokler jih ne bo prepovedano voziti po navadnih cestah in bodo ljude z njimi vozili samo se na dirkaliscih.


Red Barchetta - Rush
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nvidia in Mercedes-Benz razvijata avtonomna vozila

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
497796 (5127) JanK
»

Warren Buffett: Samovozeča vozila bodo slaba za posel mnogih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6212469 (9851) matobeli
»

Uber zaradi nesreče prekinil preizkuse avtonomnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
21262126 (56835) Unknown_001
»

Nvidia razvija samovozeče avtomobile, Michigan najliberalnejši (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9026223 (22981) BigWhale
»

Koga naj ubije samovozeč avtomobil? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
22968711 (61325) Truga

Več podobnih tem